![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik hoop je oliefilter ook niet
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
En motor was nog steeds perfect @Auto Emocion Geef je groot gelijk dat je je Camaro liever heel houd Zou zonde zijn van een auto in deze staat!
|
|||
|
|||
|
Heb jaren geleden, nog wel eens in een Camaro mogen rijden .
Werkte in die tijd nog wel eens aan Mach 1 ( Ford ) en later de z.g.n. Europese Mustang 2 Moet zeggen dat die Camaro wel héél erg super reed. Dan kan je pas oordelen ,wat je er van vindt ![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() mijn geloof was bmw. maar hoe sterk die ook was. het werd verbroken ![]() ik ben in jaartallen diep naar beneden gepleurt maar vind het wel waard
|
|
|
||||
|
||||
|
Heb ooit s in dit model (of in ieder geval een die er erg op lijkt), maar dan met V8 gereden, was een Z28. Had een open grille, ipv waar nu de chromen bumper voor loopt zeg maar. Vond het geluid machtig vet, maar de kick van de acceleratie was er niet echt, en ook niet echt mijn type auto. Maar wel leuke ervaring
|
|||
|
|||
|
In mijn geval komt de kick ook van het geluid en niet van de bloedstollende versnelling bij het optrekken.
Het is meer een sportieve cruiser ipv een echte ragbak met veel pk's Al zien die laatsten er dan meestal weer niet zo netjes uit als die van mij. |
|
|
||||
|
||||
|
willen jullie deze police burner in het echt zien?
dan kan dat op 21 augustus 2010 first american day 2010. ik heb hem op mijn event uitgenodigt... dit keer met steekvlammen er door die een meter of 20 tellen ![]() word weer lekker bij de lichtmis in zwolle
|
![]() |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Weergave | |
|
|