Volledige versie bekijken : The Stig...
Arjan1980
22 June 2009, 10:02
...is niemand minder dan Michael Schumacher! :eek:
Was net op het nieuws, hij heeft zichzelf bekend gemaakt tijdens Top Gear. Critici denken dat er meerdere Stigs zijn.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken...
Las het ook op internet, kon gisteravond jammergenoeg niet kijken.
Het lijkt me wel erg onrealistisch dat alleen hij de stig was. Die man heeft het super druk gehad in zijn formule 1 tijd. Dus meerdere stigs lijkt me logisch. Wat ik verwacht dat het gewoon een stunt en dus een HOAX is:eek:
Devils Child
22 June 2009, 10:57
ja zag het vanmorgen op tv, agh ja zullen er inderdaad wel meer zijn :p
Dr Doggystyle
22 June 2009, 11:09
denk ook dat het niet klopt
zullen idd wel meerdere personen zijn.
mickey
22 June 2009, 11:38
Zoals de laatstse zin in het programma de boel weer spannend maakte:
"Misschien is Michael Shumacher de Stig wel helemaal niet."
en dan met die ondertoon zoals zij dat kunnen..
Het Postuur van Shumacher komt wel overeen met dat van de Stig als ik mij niet vergis, maar ik durf er geen geld op te zetten.
Er zijn meerdere coureurs The Stig geweest. In het politie-onderzoek naar aanleiding van de crash van hamster met de Vampire Jet Car kwam ook al een naam naar boven die destijds The Stig was.
Ik denk dat ze dit nu expres hebben gedaan om ff wat verwarring te zaaien en weer onduidelijk te maken wie The Stig is.
Schumacher is The Stig in ieder geval niet. Wat al eerder gezegd werd, die had het dusdanig druk met F1, die had echt geen tijd om ook nog eens dat soort TV erbij te doen.
Dit was gewoon een publiciteitsstunt om Top Gear weer ff lekker te hypen, en Schumi weer eens op TV te hebben (de arme man zal het geld nodig hebben :rolleyes: )
Ghanzzzzz
22 June 2009, 12:21
Denk er ook hetzelfde als Kenji over. Blijft toch leuk.. zo'n mysterie
Er was toch al duidelijk dat het Ben Collins is, dit is puur een rookgordijn...
Radinov
22 June 2009, 12:41
Had de uitzending gezien op BBC... wel leuk maar idd onwaarschijnlijk dat hij telkens in de u.k. heeft gezeten voor opnames, dus hij zal niet de enige geweest zijn.
Boeit ook niet eigenlijk... je moet the Stig niet zien als een persoon maar een institutie denk ik :P
General
22 June 2009, 15:06
De rest van het programma zeker niet gezien?:rolleyes:
Schumi is NIET de Stig!
Hij was slechts een gastrijder die zogenaamd als Stig de nieuwe Ferrari FXX kwam demonstreren.
Niet zo vreemd eigenlijk, aangezien het zijn eigen wagen betrof.:p
Grappig om te zien dat zelfs alle kranten in deze heisa mee gaan.
Ze hebben de show waarschijnlijk niet eens gezien of ze spreken geen woord Engels, want het sarcasme droop ervan af.
Ach, wéér heeft TopGear de publiciteit gehaald....
Het gerucht gaat trouwens dat niemand minder dan de moeder van Jeremy in het Stig pak zit.
92 jaartjes oud, en zo snel als de bliksem!
Zeg het voort!:D
Patrick
22 June 2009, 15:27
Het Postuur van Shumacher komt wel overeen met dat van de Stig als ik mij niet vergis, maar ik durf er geen geld op te zetten.
Da's niet zo vreemd want de meeste coureurs (en men is het er toch wel over eens dat The Stig een coureur is) zijn zo gebouwd.
Tim Coronel heeft ook al eens op TV beweerd gevraagd te zijn als The Stig en zei toen ook dat hij per definitie zeker wist dat er minstens 3 Stig's zijn.
Ben Collins is er misschien één van, maar hij is zeker niet de enige. Ik zag het trouwens ook aan Schumi zijn loopje in het Stig pak. Ik heb in het verleden wel eens andere loopjes gezien van The Stig.
Kortom, een zaligmakend antwoord zal er nooit komen.
206 rms
23 June 2009, 00:43
ok dan zal ik jullie niet langer laten wachten.
ik ben de STIG :D;)
Pinball
23 June 2009, 00:48
zucht, word er wel een beetje moe van.. ik zeg vergeet die zeurkouserij en kijk gewoon naar het ragwerk van die manne in die dikke wagens..
wie de stig ook is.. ik vind het wel leuk om naar te kijken .. en wie achter dat vizier zit boeit me eigenlijk niet zo..
LucazzMidlands
23 June 2009, 01:58
@206 RMS
op dinsdagen en donderdagen want ik ben t altijd op maandag en woensdag en vrijdag..............
MINDstorm
24 June 2009, 17:22
het boeit mij ook echt geen enne fuck wie het is, zolang die auto's maar afgeracht worden vind ik het best :D
swiftycarz
24 June 2009, 20:44
De rest van het programma zeker niet gezien?:rolleyes:
Schumi is NIET de Stig!
Hij was slechts een gastrijder die zogenaamd als Stig de nieuwe Ferrari FXX kwam demonstreren.
Niet zo vreemd eigenlijk, aangezien het zijn eigen wagen betrof.:p
Grappig om te zien dat zelfs alle kranten in deze heisa mee gaan.
Ze hebben de show waarschijnlijk niet eens gezien of ze spreken geen woord Engels, want het sarcasme droop ervan af.
Ach, wéér heeft TopGear de publiciteit gehaald....
Het gerucht gaat trouwens dat niemand minder dan de moeder van Jeremy in het Stig pak zit.
92 jaartjes oud, en zo snel als de bliksem!
Zeg het voort!:D
dido
de stig is iemand anders dan schumi
daar geloof ik heilig in
waarom zouden ze prijs geven wie het is
dan is de lol er toch helemaal vanaf
dat vond ik idd meteen toen ik het hoorde van Collins... ik dacht!!! sinterklaas en nu The Stig ook al!!!!!!:mad:
echt niet tof dat ze het toen 'ontdekt' hadden.. vandaar waarsch deze poging, om verwarring te zaaien...
vind het ook niet leuk als dit bekend wordt, is toch veel leuker dat een 'misterieus iemand' in zo'n wagen rijdt... tis een begrip, geen persoon:o
ik heb ook al van iemand gehoord dat diegene dacht dat iedere fabriek een eigen coureur meestuurt om t ding te rijden... ze willen het beste uit hun wagen halen, en kunen zich niet veroorloven om een slechte prestatie weg te zetten.. wie kan je dan beter laten rijden als een eigen coureur?
The Stig bestaat
(en sinterklaas ook:D;))
Cshonda
25 June 2009, 18:01
het is gewoon een mooie stunt want als je de oudere afleveringen ziet dan heeft de stig een andere bouw dan M.Schumacher.
Wel een super rondje trouwens met de FXX
Schumacher is wat mij betreft de beste F1 coureur van zijn generatie
Coolkast
25 June 2009, 22:55
Ben Collins is niet ontdekt, hij schreef een autobiografie, en maakte daarin bekend dat hij the stig was...
zou me niets verbazen dat het een oud brits F1 coureur is.. en dan denk ik haast aan Johnny Herbert, Schumi is puur een publiciteits stunt, aangezien Marc Webber ook al eens een shirt aanhad met daarop 'i'am the stig'
Dutch Dimension
27 June 2009, 00:00
niemand de link naar die uitzending??
Ben te lui om te zoeken :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.