PDA

Volledige versie bekijken : Wat zou je doen als...

Pagina's : 1 [2] 3

Supah
21 August 2009, 10:14
dan zou ik eens even een goed gesprek willen of wat de bedoeling is en als de uitkomst niet bevalt... jammer dan maar dan mag ze haar spullen pakken.

Wat zou jij doen als...een vriend(in) je heeft opgegeven voor een realityprogramma?

Kimmy
21 August 2009, 11:06
whahahahahaha lijkt me wel grappig... als ik er geld aan kan verdienen.. waai not?
Wie weet word je dan nog beroemd :p haha

Wat doe je als je ruzie hebt met een buurtje, en opeens vind je een envelop die uitpuilt met stront in je brievenbus - waarvan je bijna zeker weet dat die van dat buurtje is - ??

Supah
21 August 2009, 11:11
whahahahahaha lijkt me wel grappig... als ik er geld aan kan verdienen.. waai not?
Wie weet word je dan nog beroemd :p haha

Wat doe je als je ruzie hebt met een buurtje, en opeens vind je een envelop die uitpuilt met stront in je brievenbus - waarvan je bijna zeker weet dat die van dat buurtje is - ??

retour afzenden sturen...

Wat zou je doen als...je ontvoerd werd?

Kimmy
21 August 2009, 12:19
mcGyver nadoen :D
en horen/zien waar je naartoe gaat.. vragen wat ze van plan zijn. Stél dat je ontsnapt, kan je naar de plisie

wat doe je als een dame (of man voor de dames) zich voor je voeten gooit, die je eigenlijk wel heel leuk vind, maar je een dame thuis hebt zitten?

Ruudje
21 August 2009, 12:34
Er overheen stappen en doorlopen, liefde boven alles!

Wat zou je doen als alles wat met auto tunen/stylen te maken heeft verboden zou worden?

Simone
21 August 2009, 13:10
Er toch stiekem mee doorgaan en de boetes trotseren, of een andere hobbie zoeken..

Wat zou je doen als je moest kiezen tussen groen of geel?

Lisette
21 August 2009, 13:31
Groen kiezen! :)

Wat zou je doen als een bekende van je, jou heeft opgegeven voor Popstars (je bent geselecteerd, dus je moet komen) maar je kan niet zingen?

Kimmy
21 August 2009, 13:48
gezellig meedoen! Opnemen en iedereen aan het lachen maken!!! :D

wat doe je er iemand in je omgeving pijn is gedaan door een persoon? Zou je het zo laten of doe je iets om dit probleempje even 'op te lossen'?

Wilrox
22 August 2009, 22:18
Probleem oplossen, vrij simpel denk ik ;)

Wat zou je doen als je zo een verjaardag hebt waar je heen moet maar geen zin in hebt ?

Kimmy
24 August 2009, 10:03
vaak als je er eenmaal bent is het toch wel gezellig.. als je ze te vriend wilt houden moet je ook maar gaan.. als je ze niet te vriend wilt houden, lekker niet gaan haha :p

wat doe je als je collega niet kan ophouden over haar vakantie??:rolleyes:

Wilrox
25 August 2009, 00:48
Diegene nog maar eens op vakantie sturen, maar dan wel met een enkeltje :D

wat zou je doen als je beseft dat je vanaf woensdag weer 1 dag in de week naar school moet, en er al 5 weken niks aan hebt gedaan :rolleyes:

Mafkikker
25 August 2009, 09:21
De betekenis van het woord vakantie nog eens opzoeken:cool:

Wat zou je doen als je op je werk zit en je hebt niet echt iets nuttigs te doen?

Kimmy
25 August 2009, 09:31
op het forum spammen :D

wat doe je als je het wereldje waar je inzit, opeens heel pijnlijk duidelijk wordt dat je dit misschien toch niet zo leuk vind omdat de sfeer vaak ver te zoeken is (tuning..)

Firefly
25 August 2009, 09:47
op het forum spammen :D

wat doe je als je het wereldje waar je inzit, opeens heel pijnlijk duidelijk wordt dat je dit misschien toch niet zo leuk vind omdat de sfeer vaak ver te zoeken is (tuning..)

Mijn eigen wereldje maken :D

wat zou je doen als je onverwachts een bikini carwash op je showauto krijgt?

Mafkikker
25 August 2009, 09:49
Hopen dat er niet teveel metalen delen aan die bikini's zitten.

Wat doe je als de muziek op de integrale radio op je werk niet om aan te horen is?

Kimmy
25 August 2009, 10:07
haha gelukkig (voor jullie haha) zitten er aan bikini's (bijna) nooit metalen delen :D
Gewoon vragen of tie op een andere frequentie mag. Ik heb m van sky naar 538 gezet, alleen ik kan het zelf regelen...

wat doe je als je je nieuwe oto helemaal uit wilt bouwen, tot een vette bak!! alleen je wilt je geld eigenlijk sparen voor je toekomst??

Simone
25 August 2009, 11:07
Mijn auto wat minder dik uitbouwen... En goed sparen voor de toekomst..

Wat zou je doen als je over een week een vrijgezellenfeest in de buitenlucht hebt en de weersverwachting verteld dat het kutweer wordt?

Kimmy
25 August 2009, 11:20
balen.. en proberen toch nog een optie te regelen om het binnen te doen..

ik weet ff niks meer, dus iemand anders mag de vraag stellen

Mafkikker
25 August 2009, 11:30
Wat zou je doen als je geen vraag meer weet in het "Wat zou je doen"-topic :)

Supah
25 August 2009, 12:51
Wat zou je doen als je geen vraag meer weet in het "Wat zou je doen"-topic :)

in Kimmy's geval, de beurt doorpassen.
Ikzelf zou ff googelen :p

Wat zou je doen als; je geen computer had?

Kimmy
25 August 2009, 13:52
andere dingen om mezelf te vermaken... zelfde als wat ze deden denk ik toen er nog geen tv was ;)

wat zou je doen als dit je laatste dag van jouw leven was?

Mafkikker
25 August 2009, 14:06
Niet gaan slapen ;)

Wat zou jij doen als je aan een parachute hangt en ineens gruwelijk moet "plassen"?

Kimmy
25 August 2009, 15:19
haha, das de enige keer dat je dit kunt doen, dus gewoon doen!!! rits open en gaaaaaannnn (bij een man dan).

wat doe je als je zou moeten kiezen tussen rijkdom en alleen, of samen en arm zijn?

Lisette
25 August 2009, 15:55
Mag het ook rijkdom en samen zijn? :D Haha, nee dan kies ik toch echt voor samen en arm.. Liefde gaat voor.. :)

Wat zou je doen als er geen Mc Donalds meer is?

soedje
25 August 2009, 15:59
juichen.... goor voedsel

wat zou je doen als je geskimmed bent in het buitenland :p

Simone
26 August 2009, 15:58
Klagen bij de bank en mijn geld terugkrijgen..

Wat zou je doen als je blind bent en niet meer kunt autorijden?

Ghanzzzzz
26 August 2009, 16:15
Een andere hobby zoeken ;)

Wat zou je doen als een Ajaxied bent? :D

de clown
26 August 2009, 19:08
gewoon mezelf blijven;)

wat zou je dan doen als je weggaat op vakantie en het hotel wat je geboekt hebt blijkt niet te bestaan.

Kimmy
26 August 2009, 22:03
Meteen je reisorganisatie opbellen. Anders teruggaan en de politie een bezoek brengen en een advocaat zoeken.

Wat doe je als je een erfstuk van een dierbaar persoon hebt gekregen, en deze blijkt 10.000 euro waard te zijn??

Supah
27 August 2009, 11:55
heel snel me auto opknappen (alle onderdelen aanschaffen die ik nog moet hebben en direct laten spuiten).

Wat zou je doen als je steeds post van de buurman krijgt...

Kimmy
27 August 2009, 13:11
de postbezorger een klap voor zn kop geven dat ie beter uit zn doppen moet kijken, en als het nog een x gebeurt, dat je het dan gaat melden..

maar zou jij echt een dierbaar erfstuk verkopen ja?? bijv. een armband van je moeder?
zou ik nou niet kunnen..

wat doe je als je alle K klusjes op je werk krijgt?

Mafkikker
27 August 2009, 13:27
Hopen dat het morgen beter is gesteld met mijn werkzaamheden.

Wat doe je als je over 8 minuten afgewerkt bent?

Kiwi
27 August 2009, 14:26
De broek weer aan doen... ;)

Wat doe je als je weet dat er een groot feest is waar je graag heen wilt maar je moet werken?

Supah
27 August 2009, 14:27
de postbezorger een klap voor zn kop geven dat ie beter uit zn doppen moet kijken, en als het nog een x gebeurt, dat je het dan gaat melden..

maar zou jij echt een dierbaar erfstuk verkopen ja?? bijv. een armband van je moeder?
zou ik nou niet kunnen..

wat doe je als je alle K klusjes op je werk krijgt?

hangt er wel vanaf hoe dierbaar...

Hopen dat het morgen beter is gesteld met mijn werkzaamheden.

Wat doe je als je over 8 minuten afgewerkt bent?

blij zijn... maar helaaas zit dat er voor mij niet in.

Wat zou je doen als er iemand in een steegje door een groepje jongeren in elkaar wordt geslagen?

Supah
27 August 2009, 14:31
De broek weer aan doen... ;)

Wat doe je als je weet dat er een groot feest is waar je graag heen wilt maar je moet werken?

volgens mij posten wij zo'n beetje tegelijk, hier dan maar even verder borduren op die van jou.

Even in mijn agenda kijken of ik nog belangrijke afspraken heb en zo niet mezelf dan vrijgeven, anders zou ik gewoon aan het werk gaan.

Wat zou je doen als er iemand in een steegje door een groepje jongeren in elkaar wordt geslagen?

][Rousher][
27 August 2009, 14:40
dat ligt eraan wat voor jongens het zijn en met hoeveel
(als het kan erop los rammen en beuken :d)

wat zou je doen als in singapore opgepakt zou worden voor het blowen van een jointje

vdw
27 August 2009, 14:51
Mezelf HEEEL dom vinden, omdat je weet dat het daar niet mag :eek::D:rolleyes:

wat zou je doen als je nu al weet dat je de komende 2 maanden veel moet overwerken en er dan waarschijnlijk alleen maar meer werk op je af komt?

Supah
27 August 2009, 15:07
hulp in roepen !

wat zou je doen als je vast zat tussen de bosbranden in Griekenland ?

engeltje
28 August 2009, 02:15
hulp in roepen !

wat zou je doen als je vast zat tussen de bosbranden in Griekenland ?

rustig verder BBQen en hopen dat niemand me ervan verdenkt :p

Wat zou je doen als je partner je laat kiezen tussen hij/zij de deur uit of je auto de deur uit (niet omdat het moet ivm kinderen of zo)?

Wilrox
28 August 2009, 04:13
Zij de deur uit, wat is er mis met een hobby te hebben. Zolang het maar binnen de perken blijft, dus niet al het geld in de auto stoppen ;)

Wat zou je doen als je net terug komt van je werk en weekend hebt :D

Supah
28 August 2009, 10:39
heerlijk gaan genieten en lekker vissen ofzo...

Wat zou je doen als je vandaag en morgen gewoon weer moet werken...

Kimmy
28 August 2009, 10:54
Lachen aangezien het K weer wordt morgen, en hopen dat wanneer jij vrij bent het beter weer is:D

wat doe je als je opgepakt wordt voor moord maar je bent onschuldig?

Wilrox
29 August 2009, 05:17
Genieten van de vakantie op kosten van Beatrix ;)

Wat zou je doen als je levenslang krijgt in het buitenland ( Taiwan ect )

Patjuh
29 August 2009, 09:29
uitbreken en vluchten naar japan om drift king te worden :p

wat zou je doen als je auto verlaagd is en je ouders blijven zeiken dat ie te laag is

mikkel
29 August 2009, 14:20
vragen of ze me dan willen sponsoroen voor airridde zodat die tog omhoog kan :p

wat zou je doen als je alleen op een station loopt en er komt een groep marrokanen op je af?

Supah
29 August 2009, 14:55
niets gewoon doorlopen...

Wat zou je doen als je mocht kiezen tussen A of B ?

Wilrox
29 August 2009, 23:07
B!

Wat zou je doen als je zo gaat stappen maar waarschijnlijk loopt het nieuwe vriendje van je ex er ook, en die wou zogenaamd je graag tegenkomen :rolleyes:

powerkiter
29 August 2009, 23:42
dan ging ik zeker op stap :D
kijken wat die dan te melden heeft :p

wat zou je doen als je ontzettend aan de spetter poep bent maar het duurt nog 10km tot de volgende pomp :p

Kimmy
31 August 2009, 10:23
whahahahahha ehm... ff langs de kant stoppen als het echt nodig is, en voor de zekerheid mn tissues pakken hahaha

ps, over die marrokanen, ik en mijn zusje hadden een keer zoiets.. een enge kerel achtervolgde ons, en vonden dit maar niks natuurlijk.
Nu hebben wij beide diabetes, en zijn toen lekker gaan zitten en openlijk die dikke spuit in onze buik gepomt :D haha, hij wist niet hoe hard hij weg moest wezen.

wat zou je kiezen als je moets kiezen tussen vrijwilligerswerk of lui thuis zitten?

CoupEter
31 August 2009, 11:49
Lui thuis zitten.

Ik doe alleen vrijwilligerswerk als ik betaald krijg :D

Wat zou je doen als je op vakantie gaat en het hotel waar je verblijft alles dubbel heeft geboekt en geen kamers meer over heeft? ( geen persoonlijke ervaring hoor ;) )

Supah
31 August 2009, 13:01
zorgen dat ze heel snel iets regelen ! (vrienden van mij hadden dit ook, toen kregen ze de bruidssuite)

Wat zou je doen als je in de gaten krijgt dat je baas je loopt te bespioneren...

Mafkikker
31 August 2009, 13:05
Hopen dat hij een hele grondige reden en een goede uitleg heeft voor zijn gedrag?

Wat zou je doen als je merkt dat je partner een trio wil met een vrouw erbij?

Wilrox
31 August 2009, 16:17
Laten we dat dan maar doen, maar natuurlijk alleen om de brouw tevreden te houden :D

Wat zou je doen als je nu alweer klaar bent met werken :D

Supah
1 September 2009, 10:40
me afvragen wat ik niet goed doe aangezien ik nog moet beginnen (werk van 10.00 - 17.30)

Wat zou je doen als je vrienden je hebben opgegeven voor Popstars.

Kimmy
1 September 2009, 10:46
hahahahah ehm.. niet gaan. Ze gaan zelf maar lekker voor schut staan

wat doe je als je sexueel geintimeerd zou worden? (serieus he, nie ouwehoeren).
- by the weg, ook geen persoonlijke ervaring hoor ;) -

Supah
1 September 2009, 11:04
hahahahah ehm.. niet gaan. Ze gaan zelf maar lekker voor schut staan

wat doe je als je sexueel geintimeerd zou worden? (serieus he, nie ouwehoeren).
- by the weg, ook geen persoonlijke ervaring hoor ;) -

@serieuze mode: dan zou ik de persoon recht in z'n gezicht vragen waarom hij/zij dit doet en vervolgens zeggen wat ik er van vind.

Wat zou je doen als je te horen kreeg dat je verplicht wordt opgeroepen om tot het leger toe te treden...

Kimmy
1 September 2009, 12:26
wou dat het zo was... doen mensen iig nog wat nuttigs. Ik zou dus gaan en mijn land met trots vertegenwoordigen.
Helaas zou ik afgekeurd worden, en ging ik dus doen wat ik nu doe haha :p

wat doe je als je van je baas op je kop moet gaan staan? En hij meent het serieus he.. hij zegt dus:
'Ga eens op je hoofd staan'..
wat doe je dan??:eek:

Supah
1 September 2009, 12:30
wou dat het zo was... doen mensen iig nog wat nuttigs. Ik zou dus gaan en mijn land met trots vertegenwoordigen.
Helaas zou ik afgekeurd worden, en ging ik dus doen wat ik nu doe haha :p

wat doe je als je van je baas op je kop moet gaan staan? En hij meent het serieus he.. hij zegt dus:
'Ga eens op je hoofd staan'..
wat doe je dan??:eek:

Dan zou ik hem vertellen dat ik helaas niet zo lenig ben.
Lijkt me ook best pijn doen op je hoofd gaan staan... :p

Wat zou je doen als de winkels straks al weer vol met sinterklaas / kerst spullen liggen ?

Kimmy
1 September 2009, 13:14
oohhh kruidnoten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jummie :)

wat doe je als je stagiair al voor de 10x met de zelfde vraag (maar dan bij een andere zaak) bij je komt, en zo laat zien dat ze er dus echt niets van snapt?

Supah
1 September 2009, 14:26
oohhh kruidnoten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jummie :)

wat doe je als je stagiair al voor de 10x met de zelfde vraag (maar dan bij een andere zaak) bij je komt, en zo laat zien dat ze er dus echt niets van snapt?

me afvragen of jij het goed uitlegd of dat de persoon het gewoon echt niet snapt... en het anders nog 1 keer duidelijk melden tot ze het wel begrijpt.

wat zou je doen als Kimmy je baas was.

Kimmy
1 September 2009, 15:13
haha - zal ik maar niks zeggen deze x dan:o

Supah
1 September 2009, 18:38
haha - zal ik maar niks zeggen deze x dan:o

nee deze rond ben je uitgesloten van deelname :D haha :p

Wilrox
1 September 2009, 19:04
Als kimmy mijn baas was :rolleyes: Zou ik vragen of ze niet liever op der eigen hoofd zou gaan staan :D

Wat zou je doen als je een nieuwe TV wilt, maar niet weet welke je wilt / moet kopen

Kimmy
1 September 2009, 23:45
toevallig verkeer ik me in die situatie (hoezo luxe probleem)
ik ga voor de goedkoopste... tis tog voor op mn slaapkamer ;)

wat zou je doen als je 1000 euro over hebt op je rekening?
sparen of uitgeven? als je voor uitgeven kiest, waaraan dan?

Wilrox
2 September 2009, 04:19
Sparen, waarvoor? Mijn droomauto

Wat zou je doen als om 7 uur de wekker gaat maar je kan nu nog niet slapen ( 3:15 )

Kimmy
2 September 2009, 10:11
ah, een nachtje overslaan gaat niemand dood aan ;)
pak lekker je oto midden in de nacht, ga een stukkie crossen, daarna slaap je als een roosje

wat doe je als je een burn-out hebt?

StreetGasm Maus
2 September 2009, 10:23
met een glimlach kijken naar de sporen die je hebt achtergelaten !!!

wat zou je doen als er een zingende geit in je tuin staat en je een aanzoek doet !?

Simone
2 September 2009, 10:33
Tegen je vriendin zeggen dat jij diegene bent die een aanzoek moet doen.

Wat zou je doen als iemand je al bijna 1,5 jaar een vies patatje beloofd maar zijn belofte tot nu toe nog niet nagekomen is?

StreetGasm Maus
2 September 2009, 11:26
hahaha ik zou diegene eraan houden en geen genoegen nemen met een pattatje alleen !

wat zou je doen als je elke avond last hebt van het sexende geluid van je 70 jarige buren !

Kimmy
2 September 2009, 11:29
dit niet echt erg vinden aangezien het een VIES patatje is... als het nou een lekkere was haha

wat doe je als je je werk niet leuk vind, maar nu in deze tijd niet echt naar een nieuwe baan durft te zoeken?

he damn.. te laat :p

ehm, ik zou tijdens 'de daad' ff op de deur kloppen en vragen of het wat zachter kan!!!
iiieee uuww moet er niet aan denken!

mijn vraag staat hierboven!

Simone
2 September 2009, 14:42
Vieze patatjes zijn juist heel lekker! (Maus, houd ik je aan!!)

Ik zou toch op zoek gaan naar wat anders. Er worden nog genoeg (leuke) banen aangeboden en ergens zitten waar je het niet leuk vind kost veel meer energie.

Wat zou je doen als je opeens op professioneel niveau kan dansen?

Supah
2 September 2009, 15:05
zorgen dat ik er geld mee kon verdienen...

Wat zou je doen als je vanavond keukens moet inmeten maar eigenlijk geen zin hebt, omdat je elke woensdagavond 'gameavond' hebt met vrienden.

StreetGasm Maus
2 September 2009, 15:11
Vieze patatjes zijn juist heel lekker! (Maus, houd ik je aan!!)

Ik zou toch op zoek gaan naar wat anders. Er worden nog genoeg (leuke) banen aangeboden en ergens zitten waar je het niet leuk vind kost veel meer energie.

Wat zou je doen als je opeens op professioneel niveau kan dansen?

komt goed mop ;) jeweettoch !!!

kom je binnenkort wel ff ophalen en gaan we 2 vieze frietjes eten (K)

Back on topic, ik zou lekker gaan gamen en gewoon koken in de keuken van de buren !

wat zou je doen als je haar tussen je fietsspaken zit ?

Wilrox
2 September 2009, 15:27
Vragen hoe dat kan terwijl ik geen haar heb :D

Wat zou je doen als je spaken niet meer in je velg zitten

Kimmy
4 September 2009, 09:35
ehm... een goed excuus om nieuwe velgen te kopen :D

wat doe je als je heel erg zin hebt in een lekker wijntje op het terras, wat je al veel te lang niet hebt gedaan, maar je gewoon op je werk zit en nog tot 5 uur door moet? :(

Mafkikker
4 September 2009, 09:41
Bedenken dat het vandaag maar 16 graden word vandaag en dat om half 9 's morgens aan een wijntje denken een beetje een 'verslavingszorg-gevoel' geeft.

Wat zou je doen als er net iemand voor je neus op een heel komische manier gigantisch hard op zijn muil gaat en je duidelijk kan zien dat hij pijn heeft, maar dat je je lach maar amper in kan houden?

Kimmy
4 September 2009, 09:48
whahahahah, ehm... zeggen dat t je spijt dat je lacht, maar dat het er toch wel heel komisch uitzag, en of het allemaal gaat..

(ps, ik doelde ook vanmiddag op het terrasje hoor ;) )

ok, wat doe je als je naar de wc moet en je zit in de file?

Mafkikker
4 September 2009, 10:00
Rustig blijven zitten en ergens anders aan denken en hopen op de volgende afslag (en als het echt niet meer gaat auto aan de kant en zelf over de vangrail heen):o

Wat zou je doen als de koffieautomaat op je werk geen fatsoenlijk smakende koffie geeft? :mad:

Kimmy
4 September 2009, 11:01
senseo past ook in t stopcontact bij jou in de buurt hoor :p
haha

wat doe je als je een meisje (jongen voor de dames) leuk vindt?
hoe zou je haar dit kenbaar maken? (altijd leuk deze vragen haha)

Bully
4 September 2009, 14:23
ik zou het voorzichtig aanpakken en misschien op een leuke verleidende manier laten informeren of je een beetje reactie terug krijg zeg maar....

wat zou je doen als je nu ff geen vraag kan bedenken?

Mafkikker
4 September 2009, 14:54
In jouw geval zou ik het aan je vriendin vragen, die weet er meestal wel een.:D

Wat zou je doen als je morgenvroeg alweer om kwart voor 6 aan het werk moet zijn?

Bully
4 September 2009, 14:57
mezelf nog even 26 keer omdraaien en lekker aan al die werkende mensen denken die om 6 uur moeten werken:D

wat zou je doen als de hond nodig moet scheiten maar het veel te slecht weer is om te gaan wandelen nu?

Kimmy
4 September 2009, 15:54
gewoon gaan wandelen... die hond kan het niks schelen of t regent,... die moet gewoon haha... neem een paraplu mee ;)

ehm... phoeh wat zal ik nou eens verzinnen...

wat doe je als je een hele gemene oma van je zelfde flat (die nooit aardig is) voor je neus op de grond valt?

powerkiter
4 September 2009, 19:40
fluitend verder lopen;) moet ze maar normaal doen dan krijg ik mischien medelijden!als ze ineens wel om hulp vraagt mischien gaan helpen.

wat zou je doen als je al een uur in de auto zit richting een vriend of vriendin om te gaan stappen,maar je komt erachter dat je je portemonnee bent vergeten!

Wilrox
4 September 2009, 22:19
Geld lenen, en het de volgende dag overmaken naar de persoon waarvan je hebt geleend!

Wat zou je doen als je om vanmiddag 2 uur al weekend had, maar zojuist werd gebeld dat je vannacht (2200-0600) moet werken?

mikkel
5 September 2009, 01:20
Me erg kut voelen maaaaar het verdiend wel weer ;)

Wat zou je doen als je deze hele maand september helemaal bezet bent met verjaardagen en je eigenlijk geen zin meer in hebt omdat het er zoveel zijn?

Patjuh
5 September 2009, 01:40
niet opdagen..... gezeik allemaal

wat zou je doen als je dit weekend een date zou hebben met een leuke chick en ze zegt het dag ervoor eraf omdat ze t helemaal heeft gehad met jongens....

Wilrox
5 September 2009, 23:22
Zeggen dat je een jongens meisje bent :D

Wat zou je doen als er je zin hebt om te stappen maar niemand gaat stappen?

mikkel
6 September 2009, 14:48
net zolang doorzeuren tot ze wel mee willen en anders gwn met vriendengroep bij iemand thuis zitten feesten :p

Wat zou je doen als je nu komt te horen dat je eens spliksplinternieuwe nissan gt-r hebt gewonnen?

Wilrox
6 September 2009, 14:56
Hopen dat die snel hier is, zodat ik heel snel een stuk kan knallen ( letterlijk en figuurlijk )

Wat zou je doen als je nieuwe GT-R totall loss rijd?

Kimmy
7 September 2009, 11:12
jezelf heel erg stom vinden... die moet je met beleid behandelen he, net als een vrouw ;)

wat is je beste openingszin? (ok ok, niet helemaal volgens de regels, maar ik verbreed de horizon :p)

Wilrox
7 September 2009, 17:21
"ik slaap bij jouw vannacht, heb me tandenborstel al bij me *haalt tandenborstel uit broekzak*"

Wat zou je doen als deze openingszin ook daadwerkelijk werkt :D

mikkel
7 September 2009, 18:07
keihard lachen haha :P

Wat zou je doen als je naar het JAF gaat en opeens staat iedereen daar in de rij te wachten om de paddock op te rijden maar dan kom je het terrein niet op omdat een boze menigste mensen daar staan wegens geluidsoverlast?

auto emocion
7 September 2009, 22:06
De menigte trakteren op een blow off en uitlaat concert....weten ze meteen wat echte herrie is ;)

Wat zou je doen als je morgen na 1 dag werken lekker vakantie hebt

Kimmy
7 September 2009, 23:58
flink jaloers zijn aangezien ik mijn vakantie al heb gehad... :(

wat zou je kiezen als je moets kiezen tussen een hele mooie dame (naakt) achter deur nr 1, of het lekkerste pilsje wat je ooit geproeft hebt achter deur nr 2?
o, en een hele gave wagen - http://honda-type-r.com/photo/honda-nsx-r-1.jpg - achter deur nr 3?

Supah
8 September 2009, 10:57
Ik neem aan dat je datgene mee mag nemen naar huis... :p

Mooie dame heb ik al thuis...
Bier is (bijna) altijd wel lekker en staat genoeg van thuis...
Mooie auto heb ik wel, maar ik ging dan toch voor optie 3.
(levert ook het meeste op, mocht je het weer willen verkopen ;) )

Wat zou je doen als door gebrek aan eten de winkels helemaal leeggekocht zijn ?

Kimmy
8 September 2009, 11:13
mn eigen moestuintje kweken..
of heel lief naar de buurman kijken haha

wat zou je doen als er alleen maar dafjes zijn om te rijden?

Supah
8 September 2009, 11:47
fietsen... :p

Wat zou je doen als je bent uitgenodigd voor:
keukenshow in Duitsland (2 dagen)
uitgenodigd bent voor een trip naar Italië (3 dagen)

Kimmy
8 September 2009, 14:15
ehm.. ik heb niets met keukens.. dus Italië, 'Here I come'!! :)

wat doe je als je al het geld van de wereld zou hebben?

CoupEter
8 September 2009, 15:10
alles wat ik wil :p

wat doe je als je al het werk nu al klaar heb en nog tot 5 moet?

][Rousher][
8 September 2009, 15:27
vervelen

wat zou je doen als je werkloos bent en geen werk kan vinden?

CoupEter
8 September 2009, 15:37
beter zoeken...

wat zou je doen als je collega zijn schoenen piepen als hij of zij loopt?

Kimmy
8 September 2009, 16:07
haha dat ken ik, die van mij piepen ook :o
kan er niks aan doen!! :o

maar ik zou het gewoon ff zeggen als het je irriteert..
maar een ruftende of stinkende collega is 10x erger, dus kijk uit met wat je wenst ;)

wat doe je als je niet kan kiezen?

Simone
8 September 2009, 18:04
Niet kiezen en alles doen

Wat zou je doen als je het slachtoffer bent geworden van zinloos geweld?

Kimmy
9 September 2009, 09:40
aangifte doen, of anders zelf het recht in eigen hand nemen

wat doe je als je pikante foto's hebt laten maken van jezelf door je vriend(in) destijds, en die wilt je nu dissen door ze op het net te verspreiden?

CoupEter
9 September 2009, 10:07
lekker laten verspreiden :p zink niet naar zo'n laag niveau

wat zou je doen als je een goede baan heb en je baas komt naar je toe om te vertellen dat door omstandigheden jij eruit moet of je enveloppe moet gaan vouwen. wat zou je doen?

Kimmy
9 September 2009, 10:13
met salarisbehoud enveloppen vouwen, en dan rustig naar ander werk zoeken..
als je eruit moet, dan een dikke gouwe schop onder mn hol ontvangen ;)

wat wil je doen als je later groot bent?

Kimmy
11 September 2009, 14:01
ik zit me te vervelen en kan niet antwoorden :(
deze is tog nie zo moeilijk?

wat zou jij antwoorden als je je nog eens 7 jaar mocht voelen, en iemand zou dan aan je vragen:
Wat zou je later willen doen als je groot bent?

Simone
11 September 2009, 14:41
Je vraagstelling is ook gewoon verkeerd ;)

Het enige wat ik vroeger wilde zijn was zelfstandig, en dat is gelukt :D

Wat zou je doen als je zo weinig te doen hebt op kantoor dat je je nagels aan het vijlen bent?

Supah
11 September 2009, 15:31
zal best lastig worden, heb de negatieve eigenschap ze er altijd af te bijten...

Wat zou je doen als je nog geld van iemand krijgt maar deze maar niet betaald ?

Kimmy
14 September 2009, 13:28
deze een briefje van mn advocaat sturen. (ligt er natuurlijk ook aan hoe groot het bedrag).
Onder de 300 euri zal ik de beste man/vrouw zelf even hardhandig laten weten dat ik nog geld krijg.. I don't take no for an answer;)

wat doe je als je uitgevraagd bent?

Bully
14 September 2009, 15:06
het vragen aan iemand anders over laten:p

wat zou je doen als je gister op weg naar JAF aan bent gehouden door de KLPD en je nu 90 euro moet betalen voor te donkere zij ruiten?

Clean3
14 September 2009, 16:29
Betalen als het echt te donker is, en als je ervan overtuigt bent dat het niet te donker is aankaarten die handel.

Wat zou je doen als je 1 dag een F1 auto tot je beschikking had?

Kimmy
15 September 2009, 00:03
ik wil daar wel een paar rondjes mee rijden op het circuit... hou wel van een beetje poken :)

wat doe je als je te veel gedronken hebt, en je dus weet dat je de volgende dag de l*l bent?

Supah
15 September 2009, 11:08
het vragen aan iemand anders over laten:p

wat zou je doen als je gister op weg naar JAF aan bent gehouden door de KLPD en je nu 90 euro moet betalen voor te donkere zij ruiten?

ps heb je nog mazzel, het is tegenwoordig € 150,- !

ik wil daar wel een paar rondjes mee rijden op het circuit... hou wel van een beetje poken :)

wat doe je als je te veel gedronken hebt, en je dus weet dat je de volgende dag de l*l bent?

uh... nog maar even genieten zolang het duurt ?

wat zou je doen als je door je ouder wordt uitgehuwelijkt?

Kimmy
15 September 2009, 13:37
tjah.. lastig.. als het een rijke vent is, waai not? hahahahahhahah :p
nee, erg K vinden. Ik kies liever zelf mijn partner uit. Het is een kwestie van macht, en daar hou ik niet zo van..

wat doe je als je bang bent voor je baan?

Simone
15 September 2009, 15:28
Niet meer daar gaan werken en een andere baan zoeken.. ;)

Als je bang bent om je baan kwijt te raken, een gesprek met je organisatie aangaan om te vragen wat de mogelijkheden zijn. Je kunt maar beter zekerheid hebben.

Wat zou je doen als je getuige bent van een moord maar je bedriegt bent om niets te zeggen?

Kimmy
15 September 2009, 18:23
lijkt me wel cool om in een getuigenbeschermings programma te zitten.. dus ik zou naar de plisie gaan! Eerlijkheid duurt het langst zegt mijn mamma altijd haha

wat doe je als je op je werk jouw idee erdoor wilt hebben omdat het uiteindelijk beter is voor iedereen, maar niemand gaat met je mee?

Bully
16 September 2009, 00:34
lekker alleen de kroeg in duiken :D

Wat zou je doen als je het topic "APK gecleande deuren" helemaal zat bent?
En je weet dat een hoop mensen daar ongelijk hebben maar denken dat ze het wel hebben?? zucht.....:confused:

Kimmy
16 September 2009, 09:37
lekker laten lullen ;)
kunnen ze het beste haha

wat doe je als mensen veel praten maar eigenlijk niks zeggen?
(jajajajaja zoals ik ja hahhaha)

Ruudje
16 September 2009, 09:50
Gewoon blijven antwoorden ik kan goed luisteren :-P

Wat zou je doen als je je auto helemaal zat bent?

CoupEter
16 September 2009, 10:31
verkopen of als hij niets meer waard is nog een paar keer lol mee hebben.

wat zou je doen als je nu al weekend wilt

Kimmy
16 September 2009, 10:59
vrij nemen.. of nog ff doorzetten en wat centjes verdienen.

wat doe je als je twijfelt om je oto te verkopen, maar dat je eigenlijk niet van roze af wilt??

Ben
16 September 2009, 11:21
Verkopen en nieuwe auto dan roze spuiten..

Wat zou je doen als je graag naar een meeting wil, maar niemand van je club of vrienden wil mee?

Kimmy
16 September 2009, 11:29
het op een paar fora gooien, willen vast wel mensen mee!

iemand mag de vraag voor mij stellen. ben uit de vragen ;)

Supah
16 September 2009, 12:48
Speciaal voor kimmy: wat zou je doen als je hier zoveel in dit topic post, dat je niets meer weet te vragen

Kimmy
16 September 2009, 13:24
Speciaal voor kimmy: wat zou je doen als je hier zoveel in dit topic post, dat je niets meer weet te vragen

haha ehm..
die is makkelijk!!! een ander de vraag laten stellen :p
(ga ik door voor de koelkast?!?!?!?!?) haha

wat zou je kiezen als je mocht kiezen tussen:

deur nr 1: lieve vriendin (zonder dat je weet hoe het uiterlijk/IQ is)
deur nr 2: mooie vriendin (zonder dat je weet hoe het innerlijk/IQ is)
deur nr 3: slimme vriendin (zonder dat je weet hoe het het innerlijk/uiterlijk is)

Mafkikker
16 September 2009, 14:02
Deur 2, want ik heb al een lieve en slimme vrouw :D

Wat zou je doen als je echt niks meer te doen hebt?

Ben
16 September 2009, 16:36
Hier in het off-topic gedeelte rondhangen en doelloze vragen stellen :p

Wat zou je doen als je straks thuis komt, er is geen eten in huis, en je hebt geen geld om eten te gaan halen, want je portemonnee ligt nog op het werk?

Simone
16 September 2009, 16:59
Een vriend opbellen dat je bij hem/haar eet!

Wat zou je doen als je langs een auto loopt die nog draait, zonder een bestuurder in de buurt?

CoupEter
16 September 2009, 17:09
briefje neerleggen met sleutel op te halen voor €xxxxxx met telefoonnummer :p

wat zou je doen als het nu 30 graden was en je was vrij?

Bully
16 September 2009, 17:25
Kijken naar mijn vriendin in bikini!

Wat zou je doen als je accu het begeven heeft en je op dit moment geen geld hebt om een nieuwe te kopen (lees, 400euro!)

Kimmy
16 September 2009, 17:34
een 2de hansje kopen? (weet niet of dit met accu kan)

wat doe je als het bijna 5 uur is maar je helemaal geen zin hebt om tot 5 uur door te gaan?

Supah
16 September 2009, 18:10
ff doorzetten.

Wat zou je doen als je een ban voor een dag kreeg, omdat je hier te veel post :p

Mafkikker
16 September 2009, 19:06
1 dag niet posten;)

Wat zou je doen als je jeuk hebt op een plek waar je in het openbaar niet kan krabben, terwijl je wel in het openbaar loopt?

Supah
17 September 2009, 13:08
gewoon lekker krabben, kan me er nooit druk om maken...

wat zou je doen als je net als 'Bruce Allmighty" even voor God mocht spelen ?

Kimmy
17 September 2009, 17:38
hej, mijn reactie is weggehaald!!!
ik had nl al gereageerd op dat krabben :mad:

een pm naar diegene zou wel zo netjes zijn:rolleyes:

Simone
22 September 2009, 11:47
Offtopic :rolleyes: ;)

Vragen om het weer heel snel terug te draaien, die verantwoordelijkheid.. POE! (i know, het had een veel leuker antwoord kunnen zijn)

Wat zou je doen als je ziet dat je fiets gestolen is, maar 2 meter verderop een andere (mooiere) fiets ziet staan zonder slot?

mikkel
22 September 2009, 12:12
meenemen soms moet je even aan jezelf denken.

Wat zou je doen als je s morgens naar buiten gaat en je ziet dat je auto weg is?

Kimmy
22 September 2009, 12:16
ik ben veel te lief voor deze wereld, dus ik zou die fiets laten staan, en bij de politie aangifte doen voor mijn fiets.. en lopend naar huis denk ik:o

wat doe je als je ineens niet meer bestaat volgens de gegevens van de gemeente e.d.?

Kimmy
29 September 2009, 12:44
kuch kuch.. ik verveel me!

steev-o
29 September 2009, 14:21
ik ben veel te lief voor deze wereld, dus ik zou die fiets laten staan, en bij de politie aangifte doen voor mijn fiets.. en lopend naar huis denk ik:o

wat doe je als je ineens niet meer bestaat volgens de gegevens van de gemeente e.d.?

genieten van het feit dat je nergens meer belasting op hoeft te betalen en van dat geld een dikke bak kopen/ bouwen :D

wat zou je doen als je je auto in de wasstraat ziet verdwijnen en je net ziet dat je antenne er nog op zit....

offtopic: kimmy je moet ff JP forum checken ;) en langzamer rijden op de snelweg naar huis dan kan ik naar je zwaaien haha

CoupEter
29 September 2009, 14:27
me afvragen wat ik daar doe, want ga NOOIT in de wasstraat. alleen wassen met de hand.

wat zou je doen als pijn in je nek/rug heb van je stoel op werk?

steev-o
29 September 2009, 14:31
me afvragen wat ik daar doe, want ga NOOIT in de wasstraat. alleen wassen met de hand.

wat zou je doen als pijn in je nek/rug heb van je stoel op werk?

opzoeken op google wat wel de juiste positie is om te zitten.. en anders mn baas vertellen dat ik een andere stoel wil.

wat zou je doen als je dinsdag lekker op vakantie gaat naar sardinie :p

Simone
29 September 2009, 15:00
aftellen!

Wat zou je doen als je een weekje vrij hebt eind oktober, je eigenlijk geen geld hebt om op vakantie te gaan omdat je net je eigen bedrijf gaat beginnen maar toch een weekje zon, zee en strand wil?

Mafkikker
29 September 2009, 15:01
Flink overwerken tot die tijd!

Wat zou je doen als je iemand aan de telefoon hebt die totaal onverstaanbaar is en blijft als hij of zij het herhaald?

Lisette
29 September 2009, 15:05
Ophangen, als het belangrijk is bellen ze wel weer.. :p

Wat zou je doen als je verwarming in huis kapot is?

steev-o
29 September 2009, 15:26
Ophangen, als het belangrijk is bellen ze wel weer.. :p

Wat zou je doen als je verwarming in huis kapot is?

samenwonend: heel veel sex hebben om warm te blijven
alleenzijnd: pron opzoeken en mezelf warmhouden :p

Kimmy
30 September 2009, 20:45
samenwonend: heel veel sex hebben om warm te blijven
alleenzijnd: pron opzoeken en mezelf warmhouden :p

je vergeet de vraag meneer :p

( o, en heb op t forum van JP gekeken, maar zie nergens een reactie van jou hoor?? en probeer me maar bij te houden :p:D)

steev-o
1 October 2009, 00:00
je vergeet de vraag meneer :p

( o, en heb op t forum van JP gekeken, maar zie nergens een reactie van jou hoor?? en probeer me maar bij te houden :p:D)

oh crap helemaal vergeten nieuwe vraag te posten

ennuh, ik had geen reactie gegeven. maar paar andere wel geloof ik. morgen ochtend toevallig richting goed weer? hoelaat rij je weg?

eehm,

wat zou je doen als er iemand tegen je achterbumper op reed?

oh, offtopic.. zaterdag tuning night in goes.. ben je er?

Wally
1 October 2009, 00:09
wat zou je doen als er iemand tegen je achterbumper op reed?

Vragen of hij de voorkant en zijkanten ook ff pakt , zodat een nieuwe Bodykit aangeschaft kan worden, op zijn verzekeringskosten.

Wat zou je doen, als je voor wat voor reden dan ook ,moet stoppen met "tunen", zou je je wagen weg doen ??? of anders??

Supah
1 October 2009, 12:54
dan zou ik toch een manier zoeken om toch me auto te behouden... dan maar meer werken of wat dan ook.

Wat zou je doen als je steeds wordt gebeld door 'anonieme beller' en dan steeds weer ophangt als je opneemt. (op de zaak)

Kimmy
1 October 2009, 20:31
dat heb ik ook een tijd gehad. Je kan je tel. maatschappij bellen en doorgeven dat je lastig wordt gevallen. Je moet de exacte tijdstippen noteren, zij zien nl wél welk nr er belt!! Deze kunnen zij eerst waarschuwen, om vervolgens deze te blokkeren.
(heb ik gehoord)
Succes!

Wat doe je als je in de VUT gaat?

Supah
2 October 2009, 11:18
geen idee is nog zover weg...

wat zou je doen als je door een fout bij de belastingdienst ineens € 10.000 moest terug betalen ?

Ghanzzzzz
2 October 2009, 11:22
Toch even bedenken waar je iets niet helemaal goed hebt gedaan, haha

Wat zou je doen als je elke dag weer merkt dat er te weinig uren in een etmaal zitten?

Kimmy
2 October 2009, 13:39
bekend probleem.. ehm.. tjah, iets laten.. of werk, of maten, of vriend(in).. prio's stellen ;)

wat doe je als je opeens geld op je rek. gestort krijgt en dit is niet voor jou bestemd?
laten we zeggn 10.000 euro?

Simone
2 October 2009, 18:12
Niet uitgeven en de bank/organisatie bellen dat er zoveel geld gestort is dat niet voor jou is. (braverik:$)

Wat zou je doen als het dit weekend is?

Lisette
5 October 2009, 12:48
Flink party machen! :D

Wat zou je doen als je beschikt over een garage, maar die staat vol met spullen van een verhuizing? Dus je showauto staat buiten...

Mafkikker
5 October 2009, 14:57
Lekker buiten laten staan. Het is een auto, geen suikerklontje

Wat zou je doen als je ineens niet meer kon horen:eek:

CoupEter
5 October 2009, 15:37
het geluid weer aanzetten ;) :p

wat zou je doen als je buitenwerk heb en het stormt? (regen, hagel, onweer e.d.)

Supah
6 October 2009, 11:54
lekker binnen gaan zitten met een warme chocolademelk :p

Wat zou je doen als er straks weer een elfstedentocht zou komen ?

Lisette
6 October 2009, 17:57
Ze heel veel plezier toewensen.. Ik blijf wel lekker bij de verwarming.. :D

Wat zou je doen als je deze week vakantie hebt?

Kimmy
6 October 2009, 23:17
phoeh, iedereen uitlachen die nu weer aan het werk is.. en balen als ik een vakantie in NL zou hebben haha.. ik zou een moord doen voor zon, zee en strand...
pfff aruba klinkt als muziek in de oren!!

wat doe je als je geen zin meer hebt om meer tijd in je bak te steken, terwijl je het stiekem wel leuk vind om er mee te showen?

CoupEter
7 October 2009, 10:11
een andere wagen kopen waar je mee kunt showen?

wat zou je doen als je vriendin of jij zelf ineens zwanger blijkt te zijn? (niet persoonlijk hoor :p)

Manny
7 October 2009, 13:11
Aan de ene kant heel happy zijn, aan de andere kant wel een beetje balen want je leven gaat veranderen.. Weg vrijheid.. :o

Wat ga je allemaal doen aan je auto tijdens de winterstop?

Wally
7 October 2009, 14:10
Aan de ene kant heel happy zijn, aan de andere kant wel een beetje balen want je leven gaat veranderen.. Weg vrijheid.. :o

JE weet niet , hoeveel plezier je kan beleven ,van een paar van die peuters,
Niets weg vrijheid , vooral als ze wat groter worden komje er achter dat je nog veel meer foto's had moeten maken ,Ja je leven gaat zeker veranderen in positieve zin .
Bij mij zijn de kids ook tuners geworden , en het blijft nog steeds leuk,en zo kan ik nog ff doorgaan:):):):):):):)

Wat ga je allemaal doen aan je auto tijdens de winterstop?

ICE veranderen , winterbanen/ velgen erop ,blijft een woon/werk mobile.

Wat zou je moeten doen , als je ride helemaal naar je zin af is , en het ontbreekt je aan gelden om iets nieuws op te starten ??

Kimmy
7 October 2009, 16:35
je heel dom vinden, dat je al je geld aan je koekblik hebt uitgegeven.
Het moet een hobby zijn en blijven. In een auto kan je tenslotte niet leven.

Wat doe je als je net heel veel hebt gekopieërd voor je werk, en ze nu opeens zeggen dat alle dossiernummers bij elkaar moeten zitten? (ongeveer 25-30 verhuisdozen!!!)
(ik kook serieus. Ben niet aangenomen voor kopieerwerk, maar goed, noodsituatie. Na 2 weken gekopieerd te hebben en EINDELIJK klaar te zijn, zitten ze nu te miepen dat er aan de buitenkant van de doos meot staan wat erin zit!! Hadden ze dit niet ff van te voren kunnen zeggen!?)

Supah
8 October 2009, 11:37
uh... denk dat ik wel ff zou mopperen en daarna toch maar de boel in orde maken of een andere manier zoeken om er onderuit te komen.

Wat zou je doen als je het volgende bericht het laatste bericht zou zijn wat je nog kunt/mag typen ?

Kimmy
8 October 2009, 14:06
me het niet zo interesseren. Wel weer een ander forum waar je je ding zou mogen doen.

wat doe je als je je irriteerd aan die afschuwelijke foto van Supah?:p

CoupEter
8 October 2009, 14:18
hard lachen, want ik vind hem wel grappig!

wat zou je doen als je net je mond verbrand heb aan een kroketje :(

Kimmy
8 October 2009, 14:27
hhahaah bekend fenomeen :p
een lekker ijsje eten. En op de blaren zitten haha

wat doe je als je iets graag wilt, maar je metgezel vind het helemaal niks!?

Mafkikker
8 October 2009, 16:21
Overleggen en vooral niet te veel drammen;)

Wat doe je als je wakker wordt en je hoofd staat achterstevoren op je schouders?

CoupEter
8 October 2009, 16:47
de hele dag naar me kont kijken :p

wat zou je doen als je een auto ziet die je wilt kopen en nog maar 5 dagen hebt om die te kopen, maar niet kan omdat je eigen nog niet verkocht is?

Kimmy
8 October 2009, 17:05
dan is het zoiezo geen goede keuze om een auto te kopen. Je zou een auto moeten kunnen kopen zonder die van jou te verkopen. Dan heb je het geld wat je aan je eigen auto overhoudt als spaargeld. Lijkt mij meer doordacht dan al je geld opmaken aan een oto ;)

dus nog ff wachten en doorsparen, dan heb je genoeg geld voor een goeie auto,EN heb je nog wat geld ernaast.

wat doe je als je iets niet mag van je metgezel?
voorbeeld: je moet je auto verkopen
(bij niet van toepassing hoor ;) )

CoupEter
8 October 2009, 18:06
@kimmy heb al een goede auto. wil alleen een betere ;) maar heb wel het geld nodig van degene nu. red het anders niet. en ik ga niet met 2 auto's zitten.

ontopic: ik zou het dan alsnog doen :p

wat zou je doen als je nu naar huis kan? ;)

AntonHRV
8 October 2009, 21:04
op m'n fiets springen en naar huis rijden.:p

wat zou je doen als je tot de ontdekking kwam dat je helemaal geen fiets hebt?:D

Gr, Anton.

Kimmy
9 October 2009, 09:13
lopen ben ik bang..http://www.323fclub.nl/forum/images/smilies/nocheer.gif

wat doe je als je meisje voor je opeens op de knieen gaat?

Mafkikker
9 October 2009, 10:28
Hopen dat ze mijn gulp ook losmaakt :D

Wat zou je doen als je geen zin meer hebt om te werken?

Kimmy
9 October 2009, 10:36
Hopen dat ze mijn gulp ook losmaakt :D

Wat zou je doen als je geen zin meer hebt om te werken?

je meisje bellen en afspreken in het archief, in de hoop dat ze op de knieën gaat :p

haha

wat doe je als je een meteoor boven je hoofd ziet vliegen?

Supah
9 October 2009, 12:57
niet meer naar boven kijken...

wat zou je doen als je weer straks weer (vrijdagmiddag) een lekker lekkerbekje met patat krijgt ?

Kimmy
9 October 2009, 13:10
jummiee... ik dan liever een frikadel speciaal heb :p haha
maar een frietje gaat er wel in hoor..

wat doe je als je een bak met pepernoten naast je hebt staan, en deze al helemaal leeg hebt gegeten? (ps, er ligt in mn la nog een halfvolle zak ;) )

Supah
10 October 2009, 11:15
jummiee... ik dan liever een frikadel speciaal heb :p haha
maar een frietje gaat er wel in hoor..

wat doe je als je een bak met pepernoten naast je hebt staan, en deze al helemaal leeg hebt gegeten? (ps, er ligt in mn la nog een halfvolle zak ;) )

Even een bezoekje brengen aan jou la :D
(pepernoten liggen wel schandalig vroeg in de winkel, maar ze zijn wel lekker)

Wat zou je doen als je morgen naar 100% tuning ging...

Archiebald
10 October 2009, 17:35
blij zijn dat ik niet hoef te werken [zielige modus](wat wel het geval is!)[/zielige modus]

Wat zou je doen als jou auto op 100% mocht staan??

Kimmy
11 October 2009, 23:00
heel erg blij en trots zijn.. was jaloers op iedereen die er mocht staan!!

wat doe je als jij ook zou worden uitgenodigd op zo'n evenement, maar je wagen niet op tijd af is?

Kimmy
14 October 2009, 11:27
ai ai, al halverwege de pagina.. denk dat het tijd wordt voor een andere vraag;

wat doe je als je wordt uitgenodigd voor een feestje, maar je eigenlijk helemaal geen zin hebt?

Pieter
14 October 2009, 11:59
ai ai, al halverwege de pagina.. denk dat het tijd wordt voor een andere vraag;

wat doe je als je wordt uitgenodigd voor een feestje, maar je eigenlijk helemaal geen zin hebt?

Gewoon gaan. Dit zijn meestal de betere feestjes. Het valt namelijk altijd mee. Feesten waar je weken naar uitkijkt vallen meestal tegen.

Kimmy
14 October 2009, 12:01
wat is jouw vraag 'wat zou je doen'?

Dutch Cota
14 October 2009, 12:06
wat zou je doen als je al weet dat je Vrijdag vrij bent ?

mikkel
14 October 2009, 12:13
anderen de gek aansteken :p

Wat zou je doen als je nu op school zit en je hebt gewoonweg niks te doen.

Kimmy
14 October 2009, 12:20
altijd wat te doen... leren voor een tentamen bijv ;)
je eigen boekhouding op orde maken..
kijken of je goedkopere offertes kan regelen voor al je verzekeringen die je hebt lopen.. (is een aanrader, ieder jaar is er wel weer 1 goedkoper)...
enz.. altijd wat te doen haha

wat doe je als je telefoon in de wc is gevallen?
(typisch gevalletje, oh ja, hij zat in mn kontzak :mad:)

Supah
14 October 2009, 12:27
hopen dat je niet eerst je behoefte al hebt gedaan...

Wat zou je doen als je dat al wel had gedaan ?

Kimmy
14 October 2009, 12:34
ehm.. als mijn tel me veel waard is duik ik er zo in hoor haha..

wat doe je als heel erg nodig moet, maar er heeft nét iemand voor jou een lekkere lucht achtergelaten?

Supah
14 October 2009, 13:53
op zoek naar een luchtverfrisser of deo...

wat zou je doen als je, vader/moeder je vader/moeder niet blijkt te zijn ?

Devils Child
14 October 2009, 14:05
ik denk niets, ze zijn toch 21 jaar "mijn" ouders geweest.

wat zou je doen met een miljoen :p

Kimmy
14 October 2009, 14:15
ehhh.. eerst op een rekening zetten (bij een grote bank waarvan ik zeker weet dat die staatssteun krijgen als die om dreigt te vallen).
Dan ff oriënteren. Huisje kopen anders wordt ik te zwaar belast bij de Belastingdienst.
Daarnaast nog een leuk autootje kopen die ik mijn superdeluxe garage kan zetten. Een carbonnen plaat waar die opgezet wordt als ik binnenrijdt, die gaat automatisch naar beneden als ik ben uitgestapt, om vervolgens een glazen plaat eroverheen te laten, zodat je door je vloer heen kan kijken naar de oto:D.
En die auto heeeeeel erg dik stylen en tunen :)
oh, ja en ff 1 jaar niet werken. lekker genieten. Daarna weer werken en gewoon mijn centjes verdienen... anders zit je ook maar thuis.

dromen is leuk.

Kimmy
23 October 2009, 11:49
oh nieuwe vraag...
knonk knock, wakker worden jullie!! :p

ehm..

wat zou je doen als sleutels gejat worden in de lopende auto, en je zeker weet dat ze er binnenkort voor terugkomen?

Supah
23 October 2009, 12:34
oh nieuwe vraag...
knonk knock, wakker worden jullie!! :p

ehm..

wat zou je doen als sleutels gejat worden in de lopende auto, en je zeker weet dat ze er binnenkort voor terugkomen?

me afvragen waarom ze hem dan niet gelijk hebben mee genomen...

Wat zou je doen als je computer steeds kuren vertoond ?

CoupEter
23 October 2009, 12:42
andere computer kopen :p

wat zou je doen als het dit weekend alleen maar regent?

Supah
23 October 2009, 12:57
andere computer kopen :p

wat zou je doen als het dit weekend alleen maar regent?

flink balen want wilde even gaan vissen en moet me auto ophalen... (zit geen rechter achterraampje meer in)

Wat zou je doen als er volgende week al weer een dik pak sneeuw zou liggen ?

Bully
23 October 2009, 13:05
alvast genoeg chocomelk en rum in huis halen:D

wat zou je doen als je zaterdag 2 feesten heb........

Kimmy
23 October 2009, 14:09
splitten, smiddag's naar 1 (jij rijdt, ik drink :P)
en savonds naar 1 (jij rijdt, ik drink of bellen een taxi :p)

haha

EDIT
andere :D

wat doe je als je op de radio een goeie gouwe ouwe te horen krijgt?? (je zit in de auto, wat doe je??)

engeltje
23 October 2009, 16:19
splitten, smiddag's naar 1 (jij rijdt, ik drink :P)
en savonds naar 1 (jij rijdt, ik drink of bellen een taxi :p)

haha

EDIT
andere :D

wat doe je als je op de radio een goeie gouwe ouwe te horen krijgt?? (je zit in de auto, wat doe je??)

lekker meeblehren met de radio vol open.

Wat zou je doen als je er achter komt dat je partner vroeger van het andere geslacht is geweest?

CoupEter
23 October 2009, 16:55
me dingeling heel goed wassen en wegwezen!!

wat zou je doen als je t op vrijdag middag eigenlijk nog te druk heb om op het AM forum te kijken.

steev-o
23 October 2009, 17:06
gewoon blijven kijken. tis namelijk vrijdag

wat zou je doen als je eigenlijk heel de middag al zit te internetten op je werk terwijl je het gewoon lekker rustig hebt

Kimmy
26 October 2009, 10:56
lekker zo laten. Als het rustig is maakt het toch niet uit?

Wat zou je doen als je buitenlandse dames in de tuning wilt aanspreken voor een meeting hier in NL?
Waar zou je moeten wezen (is er een soort Automaxx maar dan in BE?)

CoupEter
26 October 2009, 11:20
ik zou dan naar tuned belgium gaan en daar alles uitleggen.
cleaned.be ook erbij!

wat zou je doen als je in de regen moet werken? (blij dat ik binnen zit :p)

Kimmy
26 October 2009, 11:30
een regenjas aantrekken. Als je het niks vind, moet je idd een baan zoeken die binnen is!

Wat zou je doen als je huisdier opeens kon praten?

CoupEter
26 October 2009, 12:10
hele leuke gesprekken voeren :) zou wel is willen weten wat de konijntjes denken en de vogels eigenlijk lopen te schreeuwen.

wat zou je doen als je moest kiezen: je leven lang alleen nog maar wintersport of alleen nog maar zomervakantie.

Kimmy
26 October 2009, 12:33
alleen nog maar zomervakantie!!
no doubt.

wat zou je doen als je moest kiezen in welk dier je gereïncarneerd wordt. Welk dier zou je kiezen?

swift-gti
27 October 2009, 01:27
een eend.. deze kan lopen drijven vliegen en duiken.

wat zou je doen als. je een alles kon krijgen wat je zou willen. en wat zou je willen. ?

Kimmy
27 October 2009, 12:04
ik zou alleen liefde willen hebben. Als je liefde hebt komt de rest ook goed!

wat zou je doen als je baas zegt dat je 30 uur per week moet overwerken door een inschattingsfout van het management?

swift-gti
27 October 2009, 14:02
dan zeg ik .tegen een goede betaling..(al denk ik dat 30 uur overweken niet vol te houden is.

wat zou je doen je als. je te weten komt dat morgen de zon geen licht meer zal geven en het altijd donker is.

Supah
27 October 2009, 14:13
me zonnenbril vandaag nog te koop zetten :P

Wat zou je doen als je op eens in de auto zit en niet meer weet hoe je moet autorijden ?

Kimmy
27 October 2009, 14:17
een vrouw weet nooit hoe auto te rijden dus tjah.. :D

;)

wat doe je als vriendin naar het buitenland zou gaan voor haar werk? stel het is haar droombaan, zou jij haar achteraan gaan?

StreetGasm Maus
27 October 2009, 15:42

;)

wat doe je als vriendin naar het buitenland zou gaan voor haar werk? stel het is haar droombaan, zou jij haar achteraan gaan?

ligt eraan wat voor baan het zou zijn ;) en of ik dan zou kunnen stoppen met werken :D

wat zou je doen als je de kans hebt om iets te krijgen wat je heel goed past en wat je misschien onbewust altijd al hebt willen hebben.... maar je nu al iets hebt en die niet zomaar weg kan doen ?

Patricia
27 October 2009, 15:45
Je hart volgen en je eigen dromen najagen... ;)
Dan weet ik zeker dat ik de goede keuze zal maken, ongeacht hetgene wat ik moeilijk weg kan doen...

Wat zou je doen als:
Je met iemand Russisch Roulette aan het spelen bent, en die ander nog nooit verloren heeft?

Kimmy
27 October 2009, 15:45
je moet genieten van je leven, pluk de dag, carpe diem, seas de day bladiebla

als je iets kan doen wat je altijd al hebt willen doen, moet je ervoor zorgen dat je het doet! Anders krijg je je levenlang spijt.

Als je morgen dood zou gaan, moet je iig tegen de meneer aan die poort daaro kunnen zeggen dat je hebt genoten van je leven ;)

Wat zou je doen als je 1000 euro kreeg van iemand die jou laat beloven om dit te storten naar een goed doel? Wat doe je?

EDIT:
he tog, te laat ;)

ehm, russisch roulette gaat op geluk, puur toeval, Multiplegok. Ik zou dus meedoen.
mijn vraag staat hierboven;)

StreetGasm Maus
27 October 2009, 15:47
Wat zou je doen als:
Je met iemand Russisch Roulette aan het spelen bent, en die ander nog nooit verloren heeft?

Maar bidden dat het goed afloopt...

wat zou jij doen in dit geval ?

Kimmy
27 October 2009, 15:48

antwoord gegeven boven die van jou ;)

Patricia
27 October 2009, 15:51

De trekker overhalen...
Spannend, maar levensgevaarlijk... ;)

* Stel voor dat Kimmy haar vraag nog eens mag doen... * :)

Kimmy
27 October 2009, 15:55
De trekker overhalen...
Spannend, maar levensgevaarlijk... ;)

* Stel voor dat Kimmy haar vraag nog eens mag doen... * :)

zou het dan ook niet doen met kogels maar a la American Pie; met paardenkwak :p

haha thnx girl:D
Wat zou je doen als je 1000 euro kreeg van iemand die jou laat beloven om dit te storten naar een goed doel? Wat doe je?

Ghanzzzzz
27 October 2009, 16:03
Wat zou je doen als:

Volgens mij heeft niemand nog die russisch roulette speelt ooit verloren :D

Supah
27 October 2009, 16:07
zou ik het geld naar goed doel storten (een kleiner doel, de grote doel krijgen genoeg)

Wat zou je doen als een vriend/vriendin jaloers op je is?

swift-gti
27 October 2009, 20:25
vragen waarom ze jaloers is.

wat zou je doen als je geen auto meer MAG rijden.

StuiterPino
28 October 2009, 01:27
Mijn 3 wieler weer van zolder halen.

Wat zou je doen met je laatste 100 euro die je te besteden heb.

Kimmy
28 October 2009, 08:53
ik zou mijn 1e levensbehoefte vervullen.. eten/onderdak enz.
Als die vervuld zijn, dan mijn 2e behoefte; kleding!!! haha ;)

wat doe je als een beest uit de auto wilt wegjagen, en je dus niet let op de weg, en je zo de stoep op knalt? (stoep van wel 20 cm, geloof dat mn velg nog heel is k*tzooi.. nog nooit zo gevloekt denk :mad:)

Supah
28 October 2009, 10:53

;)

Deze even Quoten speciaal voor jou...

Wat zou je doen als je vrienden je ineens laten stikken ?

Kimmy
28 October 2009, 11:06
hahahahahhahahahahhahahhaahahahh +1 voor Supah :p
:D:D:D

serieus ik schrok me wild! ik snel dat ding weg willen werken door het raam.. knal ik zo de stoep op :S echt balen man.. k*tbeest

als je vriendin je laat stikken?
Of je hebt het verdient. Of ze is het niet waard en ben je zoiezo beter af zonder haar. Een echte vriendin zou dit nl nooit doen. Dus tijd om verder te gaan, je komt vanzelf iemand tegen die jou wel waard is!

wat doe je als je telefoon kapot gaat?

Supah
28 October 2009, 11:20
@Kimmy, ja sorry kon het niet laten, was wel heel toevallig :p

zou ik me oude telefoon pakken en die gebruiken moet nog 2 maanden voor ik weer 1 mag uitzoeken.

Wat zou je doen als je straks een hele dure reparatie zou krijgen voor je auto... en echt veel dat het misschien de overweging is om hem weg te doen...

Kimmy
28 October 2009, 11:29
een nieuwe wagen kost zoiezo meer als die reparatie (neem ik aan, je wilt erop vooruit gaan). Dus lekker ff je auto met rust laten, sparen en m dan alsnog repareren.

wat doe je als je een ongeluk hebt gehad en je auto economisch totall is?
nieuwe kopen of opknappen?

Lisette
28 October 2009, 12:18
Zou denk ik toch voor het opnieuw opknappen gaan.. Denk niet dat ik zomaar afscheid kan nemen van de wagen die ik altijd al wou hebben! En waar veel tijd, geld & liefde inzit!

Wat zou je doen als je alweer bijna weekend hebt...

Supah
28 October 2009, 12:33
ik kan uit ervaring zeggen dat ik hem opnieuw opknap ;)

CoupEter
28 October 2009, 16:42
sssssst zeggen tegen crazy girl, want ik heb het nog niet!!

wat zou je doen als je wat aan je auto wilt doen maar pas tijd heb wanneer het buiten regent :( en dan ook geen binnenplek heb.

Lisette
7 November 2009, 14:14
Ff flink balen.. Maar denk dan toch een leuke regenpak aan trekken en gaan met die banaan.. Je moet er wat voor over hebben.. ;):D

Wat zou je doen als je erachter kwam dat je nog maar 1 fles cola in huis hebt en de winkels dicht zijn?

Supah
7 November 2009, 16:10
naar de buurman toegaan (gebeurt me nog wel eens...)

Wat zou je doen als je tegenwoordig 's ochtends op de fiets naar het werk moet omdat je auto bij de spuiter staat ? (en tegenwoordig bedoel ik met name het weer van de laatste tijd)

Lisette
9 November 2009, 13:01
Kijken of er toevallig ook bussen/treinen rijden.. En anders op de fiets he! Ik doe niet anders.. ;)

Wat zou je doen, als je hond/kat ziek is en het hele huis eronder kotst?

CoupEter
9 November 2009, 14:22
het beest toch maar buiten zetten ;)

wat zou je doen als je naar een orthopeed moet en eerst moet bellen hoe lang de wachttijd is bij verschillende ziekenhuizen?

CoupEter
18 November 2009, 13:55
Wat zou je doen als je moest kiezen tussen vriendin/vrouw/vriend/man of je familie die haar/hem niet mag.

Kimmy
18 November 2009, 14:01
Familie. Niemand komt tussen mij en mijn familie. Als deze mensen een oordeel over mijn partner hebben, en er is er niet 1 maar wel 10 (bijvoorbeeld), dan neem ik aan dat ze ergens een punt hebben:rolleyes:

Zoiezo is diegene die je laat kiezen fout bezig. Iemand die van je houdt laat je niet kiezen tussen diegene en een andere partij.

Wat doe je als vakantiegangers de richting aan je vragen naar de efteling? stuur je ze de verkeerde kant op of zeg je de waarheid?

Supah
18 November 2009, 18:30
ik stuur ze de goede kant op goede voor de NL economie ;) :p haha

Wat zou je doen als je straks weer ladingen wijn ontvangt van vertegenwoordigers maar het helemaal niet lust/drinkt ?

StuiterPino
18 November 2009, 18:37
ruilen met de andere vertegenwoordigers die komen.

Wat zou je doen als je ontzichtbaar was

Deborah
19 November 2009, 22:45
ruilen met de andere vertegenwoordigers die komen.

Wat zou je doen als je ontzichtbaar was

Een vinger in jou anus douwen! :p

Wat zou je doen als je hond eigenlijk gewassen moet worden en je hebt een nieuwe badkamer en nieuwe vloerbedekking op de trap + boven dus hij mag eigenlijk niet naar boven en buiten met de tuinslang vind je te koud?

Kimmy
20 November 2009, 09:36
back to basic. U pakt een teil of een emmer water, vult deze met warm-lauw water en was de hond met de hand..

je wast je auto ook niet in de wasstraat maar met de hand, waarom niet bij de hond net zo? ;)

wat doe je als je merkt dat een vriendin of vriend zich anders gedraagt de laatste tijd?

Lisette
20 November 2009, 11:59
Gewoon vragen wat er is.. Daar ben je vrienden/vriendinnen voor..

Wat zou je doen als je in de middle of nowhere staat zonder benzine, en er is geen pomp in de buurt?

Kimmy
20 November 2009, 12:15
dit heb ik een keer gehad :o

ik was nét een benzinepomp voorbij en het lampje begon te branden. Dan heb ik nog 4 liter ( 4 x 14 = 56 km) na 35 km was er nog een pomp.. DICHT!!!
ik de volgende eraf, en de meter stond ondertussen op 0!!

ik kon NERGENS een pomp vinden.. ik midden op de weg stil gaan staan en al zwaaiend op de weg iemand aangehouden in een auto. Die 1e wist geen benzinepomp, de 2e een hele auto vol.

grote, stoere, getatoeëerde vent achter het stuur.. ik scheet m echt!
Hij wees me gelukkig de goeie kant uit en ik kon weer door. Het scheelde nie veel of ik zat zonder!
Anders had ik dus mn vent moeten bellen en die wat benzine mee laten nemen in een sherrycan.

Wat doe je als je stikt van de plannen voor een nieuwe ICE install, maar je niet weet waar te beginnen?

Lisette
20 November 2009, 12:39
Gewoon een begin gaan maken denk, anders sta je over een half jaar nog steeds met je handen in je haar.. Hahaha.. :p

Wat zou je doen als er nooit meer een morgen zou zijn..

Kimmy
20 November 2009, 12:43
Gewoon een begin gaan maken denk, anders sta je over een half jaar nog steeds met je handen in je haar.. Hahaha.. :p

Wat zou je doen als er nooit meer een morgen zou zijn..

Vandaag alles doen wat verboden was :p

wat doe je als je een groot ongeluk voor je ziet gebeuren?

Coolkast
20 November 2009, 13:19
politie bellen...

Wat zou je doen als rekening rijden wordt ingevoerd :)?

Kimmy
20 November 2009, 13:21
politie bellen...

Wat zou je doen als rekening rijden wordt ingevoerd :)?

uitrekenen wat goedkoper is, treinen/bussen of autorijden.

Wat doe je als je geen vraag meer weet?

Coolkast
20 November 2009, 13:22
wachten totdat iemand anders een vraag stelt :D

wat zou je doen als je collegas vragen om nu te gaan lunchen?