PDA

Volledige versie bekijken : Stel nu je vraag aan General!

BZB
1 July 2009, 14:48
Op dit moment probeer ik een kort interview te regelen met General, je kent de volvo rijder natuurlijk van zijn 2e plaats db drag 2005 en natuurlijk het europees kampioenschap van 2007.

http://i2.photobucket.com/albums/y37/basstarlet/headerbunker0nt0ur.jpg

ik wil jullie forumleden graag de unieke kans geven om via ons een vraag te stellen aan General. Aangezien ik echter onder grote tijdsdruk zit, moeten ik op hele korte termijn aan de slag.

Dit topic zal overmorgen 3 juli niet meer bekenen worden door mij om 14:00u. Tot die tijd kun je vragen hier posten. Ik zal alle vragen gaan voorleggen. De vragen die ik aan General stel zul je (inclusief zijn antwoorden natuurlijk) terug kunnen zien op dit forum en ook komt er een lijst in het 3e kwartaal nummer van het fanclub blaadje getiteld "General; een geniaal dan wel een garnaal"

Helaas kan ik garanderen dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren. Met General's lege schema is het moeilijk dat er iets tussen komt, waardoor het interview in ieder geval kan plaatsvinden.

astra-xtreme
1 July 2009, 14:54
Op dit moment probeer ik een kort interview te regelen met General, je kent de volvo rijder natuurlijk van zijn 2e plaats db drag 2005 en natuurlijk het europees kampioenschap van 2007.

eeeuuuhh....nee..celebrity ofzo?? :p

jupke
1 July 2009, 16:27
ik heb wel een vraag.

wanneer koopt hij een echte auto? :D
op hoeveel forums zit hij te spammen?

iloow
1 July 2009, 16:31
Hoe lust jij je omelet graag?

Pinball
1 July 2009, 16:41
ik denk een Omelet Du Fromage :)

General
1 July 2009, 17:34
Whahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D :D :D

Jij hebt verschrikkelijk druk zo te zien ;)
Of zit je al aan de grote hoeveelheden alcohol op een zonnig terrasje ?

Ik zie jullie komend weekend wel op AutoMania 2009.
Stel je vraag daar maar rechtstreeks aan mij, dan krijg je direct een onzinnig en nutteloos antwoord waar je helemaal niets mee kan. ;)

BZB
1 July 2009, 19:43
mooi zo, ik zie namelijk net dat ik mijn blocknote en pen vergeten ben mee te nemen overmorgen

auto emocion
1 July 2009, 21:10
Geinig bedacht maar volgens mij is dit niet de bedeoeling van het forum ;)