Volledige versie bekijken : Van toyota tot ferrari............
Clean3
3 July 2009, 00:35
http://i115.piczo.com/view/3/0/d/4/e/e/o/c/b/i/x/img/i249327995_86617_7.jpg
http://i115.piczo.com/view/3/0/d/4/e/e/o/c/b/i/x/img/i249328001_98210_7.jpg
http://i115.piczo.com/view/3/0/d/4/e/e/o/c/b/i/x/img/i250862513_59942_7.jpg
http://i115.piczo.com/view/3/0/d/4/e/e/o/c/b/i/x/img/i254721035_44075_7.jpg
http://i115.piczo.com/view/3/0/d/4/e/e/o/c/b/i/x/img/i256277595_67795_7.jpg
Het hele project hier:
http://355madman.piczo.com/430build?cr=7&linkvar=000044
Have fun :D.
En dan... heb je nogsteeds geen ferarri..
Knap hoor, dat wel.. Maar toch..
AJ`s autobody en paint
3 July 2009, 09:18
Als je een 360 wilt waarom koop je dan geen 360, staan al hele leuke vanaf 80.000 euro :D
dit is meer een 430, maar dat zag een auto kenner natuurlijk wel
de plastieke ferrari motor plaat maakt het wel heel sneu
hoezo ? ik rijd liever een toyota !! :D
Had ik hem overigens ook nooit eruit laten zien als een ferrari.
Ontzettend vet gedaan!!
En een stukje zuiniger dan een echte Ferrari denk ik
CoupEter
3 July 2009, 10:49
erg gaaf!!!
astra-xtreme
3 July 2009, 11:02
WAUW!!!!
erg knap en zeker voor iemand die het zelf heeft gedaan!!
bugfreaq
3 July 2009, 12:23
er zijn er nog meer! MR2-donor of 406 coupe-donor.
En dan wel voor een 360 en Lambo,..
http://www.extreme-sportscars.com/
Vind het absoluut knap gemaakt. 9 van de 10 mensen zal het niet eens opvallen denk ik. Zou het zelf nooit gedaan hebben, maar zo is het weer eens wat anders dan een standaard Veilside kitje he ;)
Vind het zeker een vooruitgang als hoe die eerst was. Alleen qua motor en geluid is het net niet. Al komt er toch wel een leuk geluidje uit :)
Tijsto
3 July 2009, 13:39
haha leuk gedaan
zeer goed gelukt
][Rousher][
3 July 2009, 17:23
geweldig gedaan komt natuurlijk niet in de buurt van het echte maar is wel zeer knap
wat meer vermogen en het zal de mensen egt niet opvallen dat je een (toyota) f430 rijdt :p
[Rousher][;19977']geweldig gedaan komt natuurlijk niet in de buurt van het echte maar is wel zeer knap
wat meer vermogen en het zal de mensen egt niet opvallen dat je een (toyota) f430 rijdt :p
Precies.
Je hoort geluid alsof hij 100 rijdt, maar rijdt eigenlijk 15 km/u :p
Als hij dat effe verandert heb je leuk alternatief.
Zou ik mijn punto ook zo kunnen veranderen in een Lamborghini Diablo? :D
Archiebald
3 July 2009, 19:15
Sorry hoor, maar ik denk dat ik blijkbaar de enige bent die hem een kneus vind....
WAAROM, zou je je MR-2 op een Ferrari willen laten lijken? Als je zo'n Ferrari fan bent koop dan een wat ouder type, wat zou deze verbouwing kosten? Spaar dan even door voor een 456GT, 355 of weet ik het (ben absoluut niet op de hoogte van de prijzen hoor)
Maar nu heb je een FWD 4cil na gebouwd tot een RWD v8 look.... Nee, niet mijn ding...
Petje af voor de skills en de looks hoor, want dat ik echt ZEER goed gedaan, maar waarom gebruikte hij dit niet om een unieke eigen bodykit te ontwikkelen?
Ahum, MR2 is al sinds jaar en dag middenmotor met achterwielaandrijving ;) Daar staat MR ook voor ;) Mid-engine, Rear drive. En 2 voor 2-zitter ;)
ik vind het zeer dik,100000x beter als zo'n lelijk nieuw model mr2 want die zijn niet geslaagd.de oude daarintegen wel.
AJ`s autobody en paint
3 July 2009, 20:56
Het is zeker heel knap gedaan allemaal, maar toch... Alleen al de standaard vraag die je een miljoen keer gaat horen: oh dit is helemaal geen ferrari toch?
Sisckywous
3 July 2009, 21:52
Erg veel respect voor het werk... maar toch blijft het kansloos!
kan me volgens mij herinneren dat de eerste die dit ooit gedaan had een aanklacht van ferrari heeft gekregen. dit was niet de bedoeling volgens hun;)
Archiebald
4 July 2009, 02:18
Ahum, MR2 is al sinds jaar en dag middenmotor met achterwielaandrijving ;) Daar staat MR ook voor ;) Mid-engine, Rear drive. En 2 voor 2-zitter ;)
Oeps, ja tuurlijk, maar goed, dan blijft het alsnog kansloos.....
Clean3
4 July 2009, 12:18
Sorry hoor, maar ik denk dat ik blijkbaar de enige bent die hem een kneus vind....
WAAROM, zou je je MR-2 op een Ferrari willen laten lijken? Als je zo'n Ferrari fan bent koop dan een wat ouder type, wat zou deze verbouwing kosten? Spaar dan even door voor een 456GT, 355 of weet ik het (ben absoluut niet op de hoogte van de prijzen hoor)
Maar nu heb je een FWD 4cil na gebouwd tot een RWD v8 look.... Nee, niet mijn ding...
Petje af voor de skills en de looks hoor, want dat ik echt ZEER goed gedaan, maar waarom gebruikte hij dit niet om een unieke eigen bodykit te ontwikkelen?
Volgens mij iets van 8000 pond (alleen voor de kit), dan moet hij er nog op en gespoten worden.
Het bedrijf verkoopt de auto's kant en klaar voor 17.500 pond.
DrLoco
4 July 2009, 14:13
jij hebt indd geen verstand van ferrari prijzen:rolleyes:...
kennis van mij heeft ferrari en masserati gereden en die gaf altijd al aan een supersportwagen kopen is wel te doen de onderhoudt enkel is absurd duur...
weet dat een gemiddelde beurt voor de masserati rond de 5000,- lag enkel alleen al door de man uuren en het aso hooge bedrag van de onderdelen...
nu moet ik er wel bij vertellen dat de wagen niet naar een standaard garage bedrijfje ging:p....
maar indd het is erg triest om met een ombouw kit te gaan rijden vooral als je bij het stoplicht een pak slaag krijg van een beetje snelle tuner:D...
mja er rijden ook zat bmw 316 modellen met m3 kit erom:p...
Archiebald
5 July 2009, 00:33
jij hebt indd geen verstand van ferrari prijzen:rolleyes:...
mja er rijden ook zat bmw 316 modellen met m3 kit erom:p...
Ik weet het, 't is mijn merk niet ;)
En dat zijn ook kneuzen, net als Civic 1.5 rijders met Vtec badges enzo... maar goed...
Shark-Attack
5 July 2009, 14:57
Maar triest of niet, het is toch verdomde knap of niet? Zie het hier in NL niemand nadoen. Ga er maar aanzitten om het te doen. Er was toch ook een Prelude of zoiets omgebouwd tot Ferrari, ook zo knap, heb er wel respect voor!
Radinov
5 July 2009, 15:12
Wel mooi werk...
Alleen uiteindelijk blijft het toch net als zelf een Louis Vuitton tas in elkaar naaien ofzo. Knap dat je het kan, maar blijf een aftreksel van het echte werk
zeker knap werk, doen ze vaak ook bij honda nsx , die word dan een F40
Maar ja het blijft uiteindelijk een toyota......
Coolkast
6 July 2009, 21:06
een ferrari 348 TS heb je al vanaf 35.000 euro.
knap gedaan, maar blijft toch kansloos om het te gaan doen
Erg veel respect voor het werk... maar toch blijft het kansloos!
+1
Dan rij je rond in je "Ferrari", word je door de eerste de beste Golf / CRX / 200SX helemaal tot snot gereden.....:rolleyes:
het is zeer knap gedaan, maar nee... kansloos.
Ach, het is wel de manier om een betrouwbare ferrari te rijden... :D
LucazzMidlands
7 July 2009, 01:16
die riesh weer he hahahahahaha
de f50 nsx:
http://www.youtube.com/watch?v=SS3oTweeJwg
Streetfighter
7 July 2009, 01:40
Hey hey een mr2 heeft RWD ja!:D
Pinball
7 July 2009, 11:18
lijkt me leuker om een ferrari om te bouwen tot fiat 500.. hahahha
maargoed .. wat al eerder is gezegd,, het is leuker om je auto die snel is te laten lijken op een niet zo'n snel type zodat je lekkere scheve gezichten krijgt bij het stoplicht..
hoevaak ik die smoelen wel niet heb gezien als ze naast me staan bij stoplicht met een blik van Ohhh het is maar een "GT" om vervolgens aan stront te worden gereden door een VR6.. hahaha. daar doe ik het voor.. :)
dus voor mij geen toyota naar ferrari maar zoals Riesh al zei,. het is wel een manier om een Betrouwbare Italiaans raspaardje te rijden.,. maar blijft niet mijn ding :)
OblivioN
8 July 2009, 19:53
Ik weet het, 't is mijn merk niet ;)
En dat zijn ook kneuzen, net als Civic 1.5 rijders met Vtec badges enzo... maar goed...
Toevallig bestaan er 1.5 Vtec's ;)
DrLoco
12 July 2009, 13:50
Toevallig bestaan er 1.5 Vtec's ;)
drom heb ik ook geen v-tec badge op mijn wagen:D..
en indd 1.5 esi is een eco vtec:D
en in de honda hybrid zit een 1.3 vtec:p...
MINDstorm
12 July 2009, 17:13
zo stond er op summer op veld f ook een pontiac fiero met een ferrari kit dr omheen, knap dat je het ken maken, maar ik zag van ver af al dat het een fiero was.
en dan had je nog die witte diablo die bij speed bij de ingang van de show hal stond.
dat ding was echt diep triest, geen id wat de basis dr voor was, maar de afwerking was echt ver tezoeken. dikke kit randen bij de vooruit enzo, klopte gewoon geen zak van die auto.
vtec badges op honda's vallen opzich nog wel mee, maar ga er geen type R opzetten als je het niet heb.
en een nsx naar een ferrari verbouwen is gewoon zonde, want die auto is al af.
DrLoco
12 July 2009, 19:07
indd een nsx moet je vrij stock houden vooral de type r versies :)
sja en bij die diablo zag je het enkel al aan de stand van de wielen het leek wel een suv hehehe
Patjuh
12 July 2009, 21:54
ik zag is een nissan almera met een GTR logo van de skyline das pas fout:p
auto emocion
13 July 2009, 21:17
Ach ja als we alle foute dingen moeten gaan opsommen die we kennen zijn we nog wel even bezig.
De grootste "hype"waar ik me aan stoorde was de A8 wielen manie....
Alles reed er op rond VW's (redelijk begrijpelijk t is een VAG familie) maar ook opel peugeot noem maar op.
Ben blij dat die "hype" redelijk over is zeg wat een stumpers.
De enigste auto waar je ze zelden onder zag was de ....jawel A8.
Rij je rond met je originele wielen krijg je een duim voor je dikke tunerwielen van de tuners
Tuningmickey
14 July 2009, 21:36
Ben blij dat die "hype" redelijk over is zeg wat een stumpers.
Volgens mij zit je nu aardig wat mensen te beledigen, aangezien je zelf al zei dat alles erop rond reed. Besef je dat? En nee.. Ik reed er niet op rond.;)
soedje
14 July 2009, 21:54
ik zie in rotterdam dagelijks golfjes met die wielen...
had ze zelfs onder mn fiets toen
Sisckywous
15 July 2009, 11:24
Ik heb ze onder mijn Smart...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IIIOUSTC.jpg
Devils Child
15 July 2009, 11:47
ik zag is een nissan almera met een GTR logo van de skyline das pas fout:p
fordje ka met 'type R' erop :rolleyes:
twingy style !!!
15 July 2009, 11:55
fordje ka met 'type R' erop :rolleyes:
whaha je haal me de woorden uit de mond
die ka type r was in schijndel op de summermeeting;)
DrLoco
15 July 2009, 20:32
whaha je haal me de woorden uit de mond
die ka type r was in schijndel op de summermeeting;)
dan ben je echt een patjakker whahaha:D
Pinball
16 July 2009, 10:29
en dan had je nog die witte diablo die bij speed bij de ingang van de show hal stond.
dat ding was echt diep triest, geen id wat de basis dr voor was, maar de afwerking was echt ver tezoeken.af.
dat was een uitgerekt chassis van de fiero,, ik ken de auto toevallig,,
zit gewoon een fiero motor in.. en interieur is ook het zelfde gebleven
RUBBERBURNER
18 July 2009, 13:01
Echt heeeel vet gedaan,niet mijn ding maar wel heel gaaf om te zien dat 't kan
MINDstorm
19 July 2009, 02:50
@ Sisckywous, dat zijn ook nog de a8 wannabe wieldoppen :p
wat ook wel erg is, als ik nu een a8 zie staan dan denk ik gelijk van "wat een schijt velgen zitten dr onder" ze zijn iig teklein voor die auto.
ach ja, laten we het maar niet over tankklep stickers gaan hebben, want ken ik nog steeds niet begrijpen dat dat iets zou moeten toevoegen aan je auto.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.