PDA

Volledige versie bekijken : Carosserie aan 1 stuk

Andre
8 July 2009, 23:33
Als de auto uit 1 deel bestaat, dus bumpers aan carosserie vast gemaakt, gaat dit scheuren?

Ik zie wel eens autos die zijn dan van de binnenkant met poly versterkt en ook extra steuntjes enzo, en buitenkant strak gemaakt.

Hoelang gaat dit goed?>

Radinov
8 July 2009, 23:50
Moet gewoon kunnen (zolang het goed gedaan wordt). M'n sideskirts zijn ook van poly en helemaal aangewerkt aan de voor- en achterschermen. En bij danny (eclipse) zijn zn skirts ook aangewerkt en de achterbumper ook en geeft ook geen problemen.

Voorbumper zou ik sowieso niet doen aangezien je daar nog wel meer kans hebt op schade/steenslag

Andre
9 July 2009, 00:24
Oh ok dus het moet wel kunnen, ook met veel getril en veel kilometers dus?? En hoe zit het met die net te hoge drempel die je heel iets schaaft? Normaal krijgt de bumper dan een tikje...

Radinov
9 July 2009, 00:50
Ja dat zijn de redenen waarom het ook heel goed en stevig gedaan moet worden ;) Trillen zal dan het probleem niet zijn, maar als iets een tik krijgt wel. Da's ook waarom ik geen voorbumper zou doen maar met skirts en achterbumper raak je meestal minder makkelijk iets

AJ`s autobody en paint
9 July 2009, 01:10
Blijft heel erg tricky, heel vaak zal het uiteindelijk scheuren. Heeft niet zozeer met trillingen ofzo te maken maar met temperatuurverschillen, je metalen delen willen uitzetten en krimpen, je polyester niet...

Andre
9 July 2009, 14:27
@AJ: ja klopt ja, daar ben ik ook bang voor. Doen jullie dat btw ook autos aan 1 deel maken en werken met poly?

Little_Jay
15 July 2009, 21:38
Moet gewoon kunnen (zolang het goed gedaan wordt). M'n sideskirts zijn ook van poly en helemaal aangewerkt aan de voor- en achterschermen. En bij danny (eclipse) zijn zn skirts ook aangewerkt en de achterbumper ook en geeft ook geen problemen.

Voorbumper zou ik sowieso niet doen aangezien je daar nog wel meer kans hebt op schade/steenslag
zoals renick al zegt de voorkant zou ik nooit doen vooral omdat het ook echt een wind vanger is

bij mij is ook alles naadloos side skirts en achterbumper en spoiler
hij is nu 2 jaar gespoten bijna en heb der al bijna een ton meer op de teller staan elke dag 100 km naar me werk en nog steeds niet gescheurd;)

ik adviseerd dus ook gewoon doen behalve je voorbumper;)
succes en laat weten wat je keuze is geworden ben benieuwd;)

Greetz Jay

AJ`s autobody en paint
25 July 2009, 21:57
@AJ: ja klopt ja, daar ben ik ook bang voor. Doen jullie dat btw ook autos aan 1 deel maken en werken met poly?

sorry voor de late reactie, wij doen zeker dit werk, op dit moment hebben we een project staan waar alles 1 geheel wordt, beide bumpers en de skirts