Volledige versie bekijken : StreetGasm Maus, Toyota Supra MKIV
StreetGasm Maus
12 March 2010, 14:50
WHAHAHAH OMFG peet we gaan hier gewoon door heh whahahaha
jij mag "em" wel ff aanraken hoor als SG'ers onder elkaar
whahaha
daarna wel de vingerafdrukken eraf poetsen heh ;)
peter de beus
12 March 2010, 15:01
jaaaaa lentekriebels sorry :D
Sebas-GTR
20 March 2010, 16:32
blijft een gave bak gappiej nou al zin in alle duitsland en engeland weekendjes ermee weg
als jij je rijebwijs dan nog hebt, als ik je weer eens niet kan beschermen :P
StreetGasm Maus
20 March 2010, 23:12
daar had je gisteren idd mooi me ass gesaved gek hahhaa
Mario206cc
20 March 2010, 23:58
Hahaha, ja we hebben allemaal vrij veel geluk gehad......Had een duur "broodje" geweest anders.....
Sebas-GTR
22 March 2010, 11:37
anytime gappiej anytime
zo die supra van jou is echt super geworden.
laatste keer dat ik hem zag was op automania.
mooie foto shoot.
mooie stoeltjes heb je der btw in.
greets
StreetGasm Maus
20 April 2010, 09:13
thanks man, is in de tussentijd inderdaad een heleboel verrandert
dat ken je wel zeggen.
maar ben een vrouw hoor:P
maar nu nog veel plannen met pk's?
StreetGasm Maus
20 April 2010, 09:22
Hahahah okee dan mevrouw :)
de auto zit nu net boven de 400 pk.
en in de toekomst zal dat zeker meer gaan worden, angezien ik heel graag een hks twin setje wil hebben.
haha maakt niet uit hoor.
maar zo'n hks set is idd erg leuk speelgoed:P.
en dat gaat erg hard hoor met een supra.
bij sumo power uk heeft erg leuke setjes liggen:P
en ander leuk spul.
Kenji
20 April 2010, 13:01
HKS twins. Goede keuze! :)
peter de beus
21 April 2010, 10:24
topmount twinturbo beter :D
StreetGasm Maus
21 April 2010, 11:06
:) hahahah ckr man
peter de beus
23 April 2010, 13:19
zeker niet, moet ik weer een nieuwe turbo kopen :D
StreetGasm Maus
25 April 2010, 11:38
Inmiddels staat de supra ook op 20''
Meer info en foto's volgen later hier alvast een preview
http://img265.imageshack.us/img265/1697/22720025.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/9729/17627689.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/7931/83829322.jpg
Sisckywous
25 April 2010, 16:37
Ze staan wel heel erg dik! En de diepte van het voorwiel is precies perfect ;-)
Gertje_midlands
26 April 2010, 22:20
wielkasten netjes vol!! ziet er goed uit!
en in de toekomst zal dat zeker meer gaan worden, angezien ik heel graag een hks twin setje wil hebben.
allemaal praat pk's man:p ...
vrijdag in de tunnel kwam je me niet eens voorbij:p ..
vervelend he ingrijpende traction control in je 3:p ..
wielen staan echt heerlijk en aangezien ik je plannetje weet komen ze snel nog mooier er onder te staan:D ..
Resident Evil
2 May 2010, 17:39
Dikke wielen staan er goed onder de supra
foto dyno maus?
StreetGasm Maus
3 May 2010, 08:07
gaan binnenkort de bank op met alle nieuwe mods en daarna zal er een frisse dynosheet komen :) dont worry
Graphtuner
11 May 2010, 14:04
je supra zag er dit weekend superdik uit Maus... echt prachtexemplaar geworden!
StreetGasm Maus
11 May 2010, 14:11
dankjewel maatje,
jouw wagen blijft ook gewoon heerlijk om te zien !
Hey Mausermans.
Ik zag net een heel verhaal en baal echt dat je wagen momenteel niet beschikbaar is voor show.
Zou je wat pics kunnen posten hoe het eruit ziet momenteel?
Voor andere:
Nee dit is niet om hier weer een discussie uit te lokken maar gewoon om te zien waar het allemaal om ging.
Spreek je later kerel
StreetGasm Maus
21 May 2010, 08:14
heeeeey gappiej,
de supra zet ik gewoon op shows neer het is enkel dat hij momenteel gewoon niet naar behoren in de lak zit..
gewoon absoluut niet zoals je mag verwachten van eenshowwagen...
als je maar naar de lak kijkt springen er stukjes van af, er zitten een aantal kleurverschillen in, de kitnaden scheuren er zitten zakkers op, er zitten vlekken in de lak ! ect ect
zo erg dat ik bij meguiars om raad vroeg om de lak netjes te poetsen voor full speed en die vent echt niet geloofde dat mijn lak net een half jaar oud was !!!
tis gewoon heel jammer maar ik ben gewoon ontzettend teleurgesteld in AJ'S Autobody !
volgend jaar ga ik hem denk ik gewoon naar een andere spuiter brengen om hem fatsoenlijk in de lak te krijgen :)
Vince rx-7
21 May 2010, 10:23
Jammer dat de zaak tussen jullie zo heeft moeten escaleren en jullie beide niet met elkaars oplossing eens zijn geworden..
Kleine issues zijn bij mij nog altijd goed verholpen en, zoals je bij mij heb gezien, staat ook alles nog strak in de lak.
In iedergeval succes met het herstel.
AJ`s autobody en paint
21 May 2010, 11:36
- als je naar de lak kijkt springen er stukjes van af Steenslag in de voorbumper is mijn conclusie. Je gaf aan dat dit gewoon veelste dun gespoten was maar ik vraag me af hoe je zoiets kon meten en ook waarom je denkt dat meer laagdikte meer bescherming zou geven?
-er zitten een aantal kleurverschillen in 1 op je linkervoorscherm, omdat je enkele dagen na het ophalen al steenslag had gereden en zo niet op 100% wou staan. Vanwege de custom kleur is dit ontzettend moeilijk te matchen.
- de kitnaden scheuren Je kon me 1 naad aanwijzen met een scheur in de blanke lak van 5 cm lengte. Tevens heb ik destijds gewaarschuwd dat dit kon gebeuren waardoor ik daar liever ook geen garantie op geef
- er zitten zakkers op Je kon me maar 1 aanwijzen op de rand van je achterklep, die ik ook kostenloos eruit wou polijsten
- er zitten vlekken in de lak ! Nee, er zitten wat afdrukken van afdekfolie op je dak en achterklep, ook daarvan heb ik gezegd dat die eruit te polijsten zijn en dat ik dat ook kostenloos wou doen
ect ect etc etc waren verder nog wat stofjes, ook die zouden we er kostenloos uit polijsten en verder had je kritiek op 2 plekken op de bumper onder je achterlichten waarvan ik het met je eens was dat dat beter kon en wederom ook weer kostenloos voor je wou oplossen.
Het lijkt me wel zo eerlijk dat als je deze punten online gooit, ik ook online mijn 2 cents mag neergooien hier in een poging mensen de kans te geven hun conclusies te trekken na beide kanten gelezen te hebben.
Ik heb netjes aangeboden alles op te lossen, maar we krijgen geen enkele kans dit te doen. Ik zie niet in hoe wij een, ik citeer: `kutspuiterij` kunnen zijn als we niet eens de kans krijgen iets goed te maken. De reden waarom ik je nu niet meer wil helpen is omdat ik me niet laat beledigen en bedreigen.
Succes verder Maurice bij de volgende autospuiterij.
dankjewel
peter de beus
21 May 2010, 12:10
oww.. gaat goed zie ik :D
Rich_prelude
21 May 2010, 12:25
Dus eerst wil je al het negatieve verwijderd hebben ,en daarna ga je zelf weer beginnen;)
Allemaal heel erg logisch:D
Maus succes met het oplossen van de problemen
AJ's succes met het bieden van een nette oplossing
StreetGasm Maus
21 May 2010, 13:06
Ik negeer de opmerking van joost maar, omdat ik weet hoe het wel ECHT zit !
verder weer even back on topic
Coolkast
21 May 2010, 13:58
hier staat toch 300+pk bovenaan het topic.
dan wil ik alleen discussies over vermogen lezen hoor... :D
Vince rx-7
21 May 2010, 14:00
hier staat toch 300+pk bovenaan het topic.
dan wil ik alleen discussies over vermogen lezen hoor... :D
Ghehe, eindelijk iemand met gezond verstand, naast de gebruikelijke sensatie zoekers.
AJ`s autobody en paint
21 May 2010, 14:27
Dus eerst wil je al het negatieve verwijderd hebben ,en daarna ga je zelf weer beginnen;)
Allemaal heel erg logisch:D
Internetruzies etc bieden nergens oplossing toe nee, maar als mijn topic gesloten wordt en ergens anders gaat het verder voel ik mij genoodzaakt mij te verdedigen ja.
Ik raad aan dat Maus en AJ's dit verder afhandelen buiten het forum om.
Iedereen heeft z'n zegje gedaan, iedereen hier weet ervan, en daarmee is het (hier althans) klaar.
Verdere discussie hierover wordt verwijderd.
Greetz, Kenji
Moderator
Sebas-GTR
21 May 2010, 17:40
http://i43.tinypic.com/10o46s7.jpg
voorbumper van mijn skyline.
deze foto is gemaakt 7 maanden na het spuiten en is niet meer dan 1500km mee gereden naar meetings niet op een cirquit ofzo.
de auto heeft van die 7 maanden 5 maanden stil gestaan, op de oprit van maus vanwege de winter en reed toen met mijn daily.
tevens heb ik met sam van sw-performance mijn koplampen gepolijst bij het voorzichtig loshalen van het schilders afplaktape trok ik stukjes lak mee van tape die er maar 10 min opgezeten had
ik heb me er tot nu toe niet mee bemoeit omdat de communicatie via maus verliep maar beide auto's verkeren in deze staat.
inderdaad wilde je de spullen eruit polijsten daar heb je gelijk in.
alleen gaf je zelf al aan dat je niet al teveel kon polijsten omdat " DE LAK ERG DUN IS ''
ook moest je nog kijken met je leverancier of er misschien een fout in de lak zat. en dan werden de voorbumpers onder garantie gespoten. anders was het voor eigen kosten.
mvg sebas
mijn spuiter die spuit de bumpers altijd met wake marker of zoiets door de lak,dan heb je nooit steenslag of wat dan ook,lak blijft dan flexibel.
Gertje_midlands
21 May 2010, 19:34
SOW die bumper ziet er uit!! auto's van 10 jaar oud en 2 ton gelopen hebben nog niet zoveel steenslag. geloof ook niet dat dit door steenslag komt.
suc6 met de afhandeling hiervan
Golf4Girl
21 May 2010, 19:37
:eek::eek::eek::eek::eek:
jezus christus !!!!! ziet er erg ZIELIG uit !!
Rien FCT
21 May 2010, 19:38
mijn spuiter die spuit de bumpers altijd met wake marker of zoiets door de lak,dan heb je nooit steenslag of wat dan ook,lak blijft dan flexibel.
week maker bedoel je;) daardoor is je lak elastischer en veert t iets in als er een steentje op komt.
zelf gebruik ik dat nooit, heb ook nog nooit een auto hiervoor terug gezien:rolleyes:
vind wel dat de skyline pic van hierboven erg veel steenslag heb voor t aantal km's:cool:
ontopic, tja mega dikke supra natuurlijk;)
The Force
21 May 2010, 20:14
[...]wake marker[...]
Op z'n Brabants is dat gewoon week maker, Jup! :D
Op z'n Brabants is dat gewoon week maker, Jup! :D
ja,jullie weten wat ik bedoel.na 4 jaar niet 1 puntje steenslag op de crx.
Gelukkig had ik me popcorn nog bij de hand..
Maar wat ik wel even wil melden is dat ik dit openbaar afslachten niet netjes vind, maar wel begrijpelijk. Ik zou het persoonlijk bij me rechtsbijstand verzekering neerleggen. Je hebt garantie, maar de persoon die de garantie verstrekt wil niet helpen.
Meestal is dit een klare zaak die wel lang gaat duren, maar vanwege de vertrouwensbreuk en de rest van die bull shit moet AJ's uiteindelijk alles vergoeden als jullie de auto's ergens anders laten spuiten.
Dit alleen als Maus daadwerkelijk zo netjes is geweest als dat hij zegt en AJ's de kans heeft gegeven het netjes op te lossne. Ik ben benieuwd..... Als ik alles hier zo lees en hoor verwacht ik het niet....
Lawrence
21 May 2010, 23:22
Als die spuiter nou ff na had gedacht wist ie dat als hij dit gewoon gelijk had opgelost er niks aan de hand was geweest.
wat kost voor hem nou zo'n frontje overblazen.....
Je weet dat dit een auto is waar veel naar gekeken wordt op shows.
Veel mensen weten dat de auto niet zolang geleden gespoten is en zullen gelijk denken als ze die wagen zien van ..... nou weet niet waar die gespoten is bla bla bla.
Dit is na mijn mening gewoon problemen opzoeken.
StreetGasm Maus
22 May 2010, 07:29
ik had eerder al dat er een heel stuk lak van mijn voorscherm afsprong, mr AJ's zei dat dat mijn eigen schuld was en ik moest dat voorscherm overspuiten gewoon een groot gedeelte betalen,....
nu op exact dezelfde plek alweer een pit ... wat betrefd de skyline bumper, de mijne is ietsje minder maar komt heeeeel erg in de buurt !!
al klikt er ook maar een steentje op het dak of waar dan ook, dan ben je direct door de lak heen ...
ik ga er zeker werk van maken. ik hou jullie op de hoogte...
voor de supra staat er nog wel veel meer leuks in de planning , ik wil einde van het jaar sowieso ook single turbo gaan bouwen !!!!
zonde dat het tussen jullie zo heeft moeten escaleren.. Ik ga geen oordeel geven, omdat we voornamelijk het verhaal van 1 kant horen. In wat ik hier van beiden lees kan ik me bij beiden in vinden. Maar het gaat niet over de lak-problemen, maar vermogen nondeju :D
Ben dan ook erg benieuwd naar de single turbo! Wat is het streef-vermogen?
AJ`s autobody en paint
22 May 2010, 16:24
Je hebt garantie, maar de persoon die de garantie verstrekt wil niet helpen.
En jij bent wie precies? En waar haal je al deze kennis vandaan? Dit is de bumper van sebastiaan op de skyline, dat is nog een lopende zaak en daar zijn nog geen enkele uitspraken over gedaan.... Wijsneus
Zoals ik ook al in het andere topic zei: gaarne dit verder onderling uit te knokken. Om het welles/nietus spelletje niet weer door te laten draven tot talloze pagina's, nu verder normaal on topic.
peter de beus
23 May 2010, 13:33
ja wanneer komt de topmount twinturbo er op :D
Coolkast
26 May 2010, 15:39
ehhh Peter, tjek dit:
voor de supra staat er nog wel veel meer leuks in de planning , ik wil einde van het jaar sowieso ook single turbo gaan bouwen !!!!
StreetGasm Maus
26 May 2010, 16:09
hahahah peter weet dat ik ook helemaal geil ben van topmount twins, maar gaat allemaal net te duur worden,... vandaar dat ik de keuze naar single zal gaan maken
Coolkast
26 May 2010, 22:17
komt er nu 1 grote ipv 2 kleinere.? mocht dat zo zijn.. hoe ga je het grotere turbogat opvullen?
Maus ,doe het anders net als anthony.
BIS ASS TURBO & compressor.
gr
StreetGasm Maus
27 May 2010, 07:52
tsjah jongens dat turbogat haal je al een eind weg met een goeie mapping !
en het ligt er natuurlijk net aan wat voor turbo je pakt..
mijn vermogen hoeft niet extreem te zijn ik neem genoegen met rondde 600pk.
wat dus inhoudt dat ik geen huge ass turbo nodig heb met een massive lag.
vervolgens gewoon goed schakelen en je lost al een heleboel op ...
let wel de supra word geen sprint auto dus een klein turbogat is geen probleem joh, zodra je eenmaal rolt spoel je zo snel door je toeren heen dat een turbogat meevalt..
peter de beus
27 May 2010, 15:55
600pk heb je net zo'n turbo nodig als die ik hiervoor had, dan heb je helemaal geen last van een turbogat, zeker niet op een 3.0, dat gaat gewoon super rijden, een paar 260 nokkenassen er in helpt hem ook nog een beetje!!
ben benieuwd, zal wel heeeerlijk rijden straks!
StreetGasm Maus
23 June 2010, 09:42
vanmorgen vroeg even lekker de supra gaan wassen bij de lokale wasbox.
op de terugweg ( klein stukje a 30 / a12 ) was ik de suup lekker aan het droogrijden poker
ineens een db9 naast me, vrij baan.. maar hij bleef naast me rijden en me aankijken Tongue
toen begon hij iets gas te geven en ik besloot de vliegen maar te negeren en toch even gas te geven voodoo
120 > 140 > 160 DB 9 nog naast me.... toen 2e turbo er lekker in en DAAAAAAG ENGELSE KUT BAK !!
gehehehe heerlijke kill voor op het lijstje ..
verder ben ik nu lekker aan het rondkijken voor een nieuwe kleur voor het volgende seizoen.... en ga ik wss volgende week de eerste dingetjes bestellen voor mijn single turbo upgrade
Die Astons zijn pussy wagens man.... afgezien van de DB-S dan.
De stock DB's zijn echt 3x niks. Look good, but perform bad.
En Maussie.... do iiiitttttt:
http://i79.photobucket.com/albums/j148/KenjiSil80/Cars/70.jpg
Conair
23 June 2010, 15:06
Liever een pussie DB dan een Pauper RHD MKIV :p
:D
soedje
23 June 2010, 16:01
2de turbo komt dus pas met hogere snelheid/toeren in?
wist ik niet... stoer :)
Hansburger
23 June 2010, 16:36
De 2e turbo is alleen toeren afhankelijk. Ik geloof dat rond de 4.500 toeren de overgang zit. Dat is tenminste bij de Supra van Mark (Jeroentje.nl). Maar ik denk dat Maus niet terug geschakeld heeft en dan moet je inderdaad wachten totdat je in het goede toerengebied zit, dus maar snelheid maken. ;)
Maare big single is ook netjes hoor. :p
Hier een T04Z:
http://cdn.images.pistonheads.com/aimg/1616/1616991-2.jpg
Maar een GT47-88 is ook niet onaardig. :p
http://cdn.images.pistonheads.com/aimg/1814/1814342-2.jpg
Hahahah!
2de turbo komt dus pas met hogere snelheid/toeren in?
wist ik niet... stoer :)
Klopt, da's een sequentiele twin turbo. Dat hebben alle MkIV Supra's, en sommige RX7 FD3S-en bijvoorbeeld.
Dan heb je ook nog parallel twin turbo (zoals de motor die in mijn auto ligt), daar werken de turbo's tegelijkertijd.
soedje
23 June 2010, 17:43
Maar aangezien je niet harder mag dan 120 in Nederland... heb je daar weinig aan :D
Lucazz
23 June 2010, 17:43
@ aha kenji jij rijdt altijd parallel dus?
StreetGasm Maus
23 June 2010, 20:26
kenji, dat is wel het ultieme heh hahaha heerlijk zon lekkere dikke twin :)
@ CON, ik ben een pauper heh dus zoek een wagen die mij me past :P
maar alles nog beter dan zon oude matsubatsuu heh :P:P:P
ps wanneer kom je die nou es showen man
Sebas-GTR
25 June 2010, 23:59
gappiej als je serieus de set erin gaat gooien die we samen hebben lopen zoeken.....
dan verkoop ik de sky en ga ik maar voor een hyabusha kijken hahaha
Holblood
26 June 2010, 08:47
Maar aangezien je niet harder mag dan 120 in Nederland... heb je daar weinig aan :D
gaat er toch om hoe snel je op die 120 zit :D
Patricia
26 June 2010, 11:42
gappiej als je serieus de set erin gaat gooien die we samen hebben lopen zoeken.....
dan verkoop ik de sky en ga ik maar voor een hyabusha kijken hahaha
Haal jij maar eerst je motor-papiertje dan... ;)
peter de beus
13 July 2010, 12:35
dan mag je gelijk wel een hyabusa turbo nemen, want zo snel is een hyabusa ook weer niet;)
White Noise
19 July 2010, 14:27
Ik vernam laatst iets dta deze auto onlangs gestolen is, klopt dat?
Duo Penotti
31 August 2010, 19:44
Hoe is het met de nieuwe aankoop Gappiej ?
jupke
14 September 2010, 20:39
tijd voor een nieuw topic ouwe rukker
Streetfighter
14 September 2010, 23:20
De nieuwe ride is echt een lelijk hok, denk dat ie'm hier niet durft te showen!:D
StreetGasm Maus
15 September 2010, 09:46
dit topic mag dicht hier...
ik zal binnenkort even een nieuw topic aanmaken, maar dat word pas na 100% ;)
voor nu dus alleen te zien op www.streetgasm.com
lowrider
15 September 2010, 11:26
Streetgasm forum even gechecked. Wel een hele dikke wagen zeg!!
Black_Gtc
15 September 2010, 19:14
Streetgasm forum even gechecked. Wel een hele dikke wagen zeg!!
Waar moet je dan precies kijken op het forum? Of moet je lid zijn om het te kunnen zien? ben wel nieuwsgierig namelijk:D
jupke
15 September 2010, 20:35
http://www.streetgasm.com/forum/index.php?topic=6761.40
Furb
15 September 2010, 22:45
een auto waar ik al mijn hele leven van droom is nu werkelijkheid geworden.
hoe kan da nou, die auto is er pas 2 jaar :D
peerke
15 September 2010, 23:24
Maus je moet niet aan je geestelijke leeftijd denken.
Je bent wel iets ouder hahaha
Spreek je later maat
Coolkast
16 September 2010, 09:21
zo, wat voor baan heb jij, na een heftig verbouwde supra TT een Evo X? .. ik wil toch wel eens in de leer bij je hoe je zo snel zoveel geld bij elkaar hebt :D
Friez
16 September 2010, 09:43
zo, wat voor baan heb jij, na een heftig verbouwde supra TT een Evo X? .. ik wil toch wel eens in de leer bij je hoe je zo snel zoveel geld bij elkaar hebt :D
Be careful what you wish for :p
Vince rx-7
16 September 2010, 10:01
Ik kan het je wel uitleggen hoor :p
StreetGasm Maus
16 September 2010, 11:14
bedankt voor de comments iedereen :)
ik ben tot nu toe erg tevreden met de evo X
qua looks redt hij het niet bij de Supra, maar hij word ook zeer zeker dik en krijgt nu een beetje vorm!
wat betreft mijn baan.... Tsjah ik heb het al eerder aangegeven heh :) kijk maar eens terug in dit topic
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.