PDA

Volledige versie bekijken : AutoMaxx versus Dutch Power Pack - Zondag 2 augustus 2009 - Circuit Park Zandvoort

Reneetje
15 July 2009, 16:20
http://automaxx-dpp.nl/assets/dppautomaxx/css/images/header_logo.png

AutoMaxx versus Dutch Power Pack is een nieuw evenement waarbij tuning en racing samenkomen en een dag vol actie garanderen! Met de Tango Dutch GT-4 Championship, de Formido Swift Cup, Dunlop Sportmaxx Clio Cup, de Toerwagen Diesel Cup, Toyo Tires Shootout, Time Attack, een Slalom Competition en nog veel meer!

Kortom: op zondag 2 augustus moet je echt naar Circuit Park Zandvoort!

BAANPROGRAMMA
Op de baan volgt de hele dag volop spektakel: vier klassen uit de Dutch Power Pack worden afgewisseld met de Toyo Tires Shootout (sprints) en Time Attack. Genoeg redenen dus om een plaats op de tribune te bemachtigen!

http://automaxx-dpp.nl/userfiles/library/image/DPP/DPP_paginaheader_02.jpg

Tango Dutch GT-4 Championship
Ht Nederlandse autosportlandschap is verrijkt met een nieuwe klasse: het Dutch GT4 Championship. In deze ‘eredivisie’ wordt gereden volgens het internationale FIA GT4-reglement. Voor het eerst sinds een aantal jaren is er daarmee weer sprake van een ‘multimerk-kampioenschap’, want tal van fabrikanten hebben één of meerdere modellen in productie die volgens het GT4-reglement kunnen racen. Voor de opzet van de nieuwe klasse is Circuit Park Zandvoort een joint-venture aangegaan met SRO, de internationale organisatie die aan de basis staat van het wereldwijde GT-succes.

http://automaxx-dpp.nl/userfiles/library/image/DPP/DPP_paginaheader_03.jpg

Formido Swift Cup
De Formido Swift Cup is de beginnersklasse bij uitstek binnen het Dutch Power Pack. Jonge talenten strijden binnen deze spectaculaire merkencup met de 125 pk sterke versie van de Suzuki Swift Sport. In 2007 wist Steve Kirsch de titel op zijn naam te schrijven. In 2008 zou de strijd pas in de laatste wedstrijd beslist worden. Naast een algemeen klassement strijden de dames in deze serie om een ladies-cup.

http://automaxx-dpp.nl/userfiles/library/image/DPP/DPP_paginaheader_09.jpg

Dunlop Sportmaxx Clio Cup
De internationale Renault-merkenracetraditie gaat al vele tientallen jaren terug en ook in de Nederlandse autosport is Renault een vaste waarde. In de Dunlop SportMaxx Clio Cup wordt gereden met de Renault Clio RS III Coupe, aangedreven door een tweeliter zestienkleppenmotor die in wedstrijduitvoering 210 pk levert. Tijdens de meeste evenementen worden twee races verreden: een lange wedstrijd van 45 minuten met verplichte pitstop en een korte sprint van circa 50 kilometer.

http://automaxx-dpp.nl/userfiles/library/image/DPP/DPP_paginaheader_07.jpg

Toerwagen Diesel Cup
Een nieuwe serie binnen het Dutch Power Pack is de Toerwagen Diesel Cup. Binnen deze toerwagenserie wordt het publiek keer op keer getrakteerd op een strijd tussen de BMW 120d, Seat Ibiza Cupra, Alfa Romeo 147 JTD, Volkswagen Golf V TDI, Toyota Auris, Volvo C30 en de uitdagende Honda Civic 2,2i-CTDI. Per weekend komt de serie tweemaal in actie, waarbij elk team een verplichte pitstop moet maken.

http://automaxx-dpp.nl/userfiles/library/image/DPP/DPP_paginaheader_34.jpg

Toyo Tires Shootout
Wil jij laten zien hoe snel jij bent in je eigen auto? Bewijs jezelf dan op het circuit tijdens de Toyo Tires Shootout! Over een lengte van 402 meter (de officiële kwart mijl) trekken de deelnemers per twee een sprint. Degene die aan het eind van de dag de beste tijd heeft neergezet (dit gaat in drie verschillende klassen, gebaseerd op motorinhoud), mag een mooie beker in ontvangst nemen op het podium.

http://automaxx-dpp.nl/userfiles/library/image/DPP/DPP_paginaheader_36.jpg

Time Attack
Zet jij de snelste rondetijd neer op het Circuit Park Zandvoort? Doe dan mee aan Time Attack! Tijdens Time Attack gaan de geselecteerde deelnemers in een straatlegale auto het circuit op om hun eigen snelste rondetijd neer te zetten. Dit gaat in twee verschillende klassen: Semi Pro Street en Pro Street. Door middel van transponders wordt de tijdmeting gedaan, en op basis hiervan wordt aan het eind van de dag de snelste tijd bekend gemaakt.

PADDOCKPROGRAMMA
Op de paddock kun je een combinatie van actie en showonderdelen vinden. Zo kun je ook hier genieten van al het moois dat de auto- en performance scene te bieden heeft!

http://automaxx-dpp.nl/userfiles/library/image/DPP/DPP_paginaheader_42.jpg

Clubpaddock
Uiteraard zal AutoMaxx versus Dutch Power Pack de paddock gevuld zijn met prachtige show- en performance cars. Als club kun je je vooraf opgeven om verzekerd te zijn van een plaats op de paddock. Clubs die zich voor 17 juli aangemeld hebben, krijgen gratis autokaarten voor de leden per email. Leden die met auto komen krijgen daarnaast op vertoon van hun clubkaart € 6,- korting (deze korting geldt niet voor inzittenden). Als bezoeker kun je genieten van al het schoons op de paddock, je vragen stellen aan de eigenaren of zelfs lid worden van een club!

http://automaxx-dpp.nl/userfiles/library/image/DPP/DPP_paginaheader_31.jpg

Meguiar’s Show & Shine
Geniet van al het moois op de paddock! Ook tijdens AutoMaxx versus Dutch Power Pack zal de Meguiar’s Show & Shine Contest plaatsvinden, en de mooist gepoetste (show)auto’s strijden hier in verschillende categorieën. Door een vakkundige jury worden de opgegeven auto’s beoordeeld op diverse punten.

http://automaxx-dpp.nl/userfiles/library/image/DPP/DPP_paginaheader_46.jpg

Paddock individuele aanmeldingen
Ook voor autoliefhebbers en -bezitters is een paddock gereserveerd. Heb je een performance- of showcar die je echt wil laten zien, maar ben je (nog) geen lid van een club? Meld je dan nu aan om een autokaart te bemachtigen voor de paddock! Deze kaarten bedragen €5,-. Let wel: deze kaart geeft alleen toegang tot de auto, voor de bestuurder en/of passagier(s) moeten aparte entreebewijzen gekocht worden.

http://automaxx-dpp.nl/userfiles/library/image/DPP/DPP_paginaheader_38.jpg

Bedrijvenstraat
Ben je op zoek naar onderdelen voor je auto? In de bedrijvenstraat is keuze genoeg. Van banden tot velgen en van bumpers tot uitlaten zijn verkrijgbaar. Ook voor informatie en advies kun je hier terecht. Daarnaast kun je ook een kijkje nemen in de pitboxen, waar raceteams en bedrijven te vinden zijn!

http://automaxx-dpp.nl/userfiles/library/image/DPP/DPP_paginaheader_47.jpg

TICKETS & TIJDEN
AutoMaxx versus Dutch Power Pack opent haar deuren voor bezoekers van 10.00 tot 17.00 uur. Clubs, bedrijven en deelnemers aan de diverse klassen zijn van harte welkom vanaf 08.00 uur.

Als je naar AutoMaxx versus Dutch Power Pack wilt komen, heb je een entreeticket nodig. Er zijn verschillende soorten tickets:

Entreetickets
Voor slechts €16,- per persoon kun je de hele dag genieten van het volledige baan- en paddockprogramma. Met een entreeticket kun je dus zelfs in de pitboxen kijken! Tickets zijn zowel verkrijgbaar bij de entree van het circuit als in de voorverkoop. Let wel: op de tickets in de voorverkoop krijg je maar liefst €2,- korting! Klik hier (http://shop.zetes.be/StepFactory.aspx?AGNT=628&PC=1) om je tickets in de voorverkoop te bestellen (gebruik code AUTOMAXX).

Clubtickets
Ben je lid van een club en kom je met je clubauto? Dan ontvang je €6,- korting op je entreeticket op vertoon van je clubpas. Je dient dan wel een door de organisatie verstrekte autokaart voor clubs te hebben. Inzittenden in deze clubauto dienen een regulier entreeticket te kopen. De club contactpersoon kan hier (http://automaxx-dpp.nl/nl/registration/loginpage/376/login.html) de autokaarten aanvragen.

Autokaarten
Wil je zelf met je auto deelnemen aan programmaonderdelen (Time Attack, Toyo Tires Shootout ¼ mile streetrace, slalom) of op de paddock staan? Dan kun je op deze site autokaarten bestellen. Klik HIER (http://automaxx-dpp.nl/nl/registration/loginpage/376/login.html) om in te loggen (of te registreren als je dit nog niet gedaan hebt) en je autokaarten te bestellen. Let wel: deze kaarten gelden alleen voor de auto, niet voor bestuurders en/of passagiers!

Neem ook eens een kijkje op www.automaxx-dpp.nl.

Of gebruik de webflyer op je eigen website:

http://automaxx-dpp.nl/userfiles/library/image/DPP/AutoMaxx_DPP_web2.jpg

General
15 July 2009, 17:03
Ik zal er zowiezo zijn!
Niet om mijn wagentje op de paddock te krijgen, maar omdat ik werkzaam ben als monteur bij het RTKL (Race Team Koninklijke Landmacht) in de Clio Cup ;)
Kom dus gerust even langswaaien in onze trailer.

Stephan S
15 July 2009, 17:08
Ga proberen om met een groepje te komen maar vele zijn op vakantie. Ook is het een beetje kort dag met voor 24 juli aanmelden... ;)

Honda Tuning Team
15 July 2009, 19:14
Gepost op ons forum

TPA
16 July 2009, 01:20
Kom wel ff kijken naar het hele spektakel :)

Ronniej
16 July 2009, 07:50
Zeker aanwezig hier :)

Sjors88
16 July 2009, 08:16
Ook wij komen met een paar man,
en zullen ook een corsa meeneme voor de sprint :cool:

StreetGasm Maus
16 July 2009, 08:19
wij komen met een hele bups die kant op

Devils Child
16 July 2009, 10:18
ik pas hier deze keer voor.

miko
16 July 2009, 12:28
Ik zal er ook zijn en we neme slaom auto's mee :D

vdw
16 July 2009, 12:32
In maart geslalomt, nu maar op het paddock... Wij zijn druk bezig wat mensen mee te vragen....

Waarschijnlijk 2 polo's en een swift GTi turbo vanuit het hoge noorden

MINDstorm
17 July 2009, 00:00
vandaag de mail ervan gehad, lijkt me wel leuk.

ook ff kijken of ik free entree ken regelen via de baas van de spuiterij, want die rood witte auris is van hem, en hij wint nog al wat de laatste tijd met dat hok van hem :)

zit dr zelfs aan tedenken om als waarschijnlijk de ennige D serie mee tedoen aan de sprint, vandaag weer is in de coupe met d16z9 van mn bro gereden, en die is echt niet zo fel als mijn eg5 :D

maybe dat een maat van me ook gaat sprinten me zn ee9.

Eddol
17 July 2009, 13:50
In maart geslalomt, nu maar op het paddock... Wij zijn druk bezig wat mensen mee te vragen....

Waarschijnlijk 2 polo's en een swift GTi turbo vanuit het hoge noorden

Ik ben d'r bij! Wordt weer vroeg vertrekken zeker..

Lisette
17 July 2009, 14:09
Helaas is dan grotendeels van X-E op vakantie! Dus wij passen ook! :)

vdw
17 July 2009, 14:09
Ik ben d'r bij! Wordt weer vroeg vertrekken zeker..

Ja uurtje of 7:eek:

Dan zijn we daar rond half 10.... Is dus goed te doen:rolleyes:

Robert-CCT
17 July 2009, 20:18
ik pas hier deze keer voor.

Cker ooknog de laate keer Zandvoort in het achterhoofd :rolleyes:
wij wel haha

DrLoco
18 July 2009, 14:38
gaan de civic motorisch aanpakken hopelijk nog voor 2 aug dan gaat ik denk wel sprinten..

anders te vinden op het paddock netjes op de sg stand:D

Marcus
23 July 2009, 18:30
Ben benieuwd wie er gaan sprinten.
Time attack lijkt mij ook wel gaaf,alleen zijn ze daar heel kieskeurig:rolleyes:

Staat er hier nergens op het forum een lijst van ingeschreven deelnemers:D

gr marcus

multiblade
23 July 2009, 18:50
Deelnemerslijst
SEMI PRO STREET
START NR NAME VEHICLE HORSEPOWER
10 Alex de Jonge Opel Corsa A 170 pk
11 Dennis van Oostveen Ford Focus RS 296 pk
12 Arjan Gordijn Opel Manta 228 pk
13 Gert-Jan Konijnendijk Nissan Skyline R32 GTST 300 pk
14 Stéphane Veraart Lotus Elise 135R 135 pk
15 Berry Berkhout Opel Kadett GSI turbo 340 pk
16 Mark Henning Alfa Romeo 155 2.5 V6 180 pk
17 Frank Holthuis Mitsubishi Colt turbo 250 pk
18 Daniel Larga Toyota Celica 240 pk
19 John Larga Honda S2000 240 pk
20 Martijn de Leeuw Nissan 350Z 310 pk
21 Jason Johnston Mitsubishi Lancer Evo 6 GSR 400 pk
22 Ronald Gosens Honda Integra R DC5 235 pk
23 Harm Olijslagers Subaru Impreza WRX 500 pk
24 Léon van Maurik Subaru Impreza WRX 280 pk
25 Raymond Winkels Subaru Impreza WRX 450 pk
26 Richard Koks Opel Kadett Turbo 280 pk
27 Ulco Heuting Volkswagen Golf 4 TDI 200 pk
28 Marc Joosten BMW 635 340 pk
29 Maurice Hartsuiker Toyota Supra 369 pk
30 Sebastiaan de Rijk Nissan Skyline R33 GTR SpecII 365 pk

PRO STREET
START NR NAME VEHICLE HORSEPOWER
40 Marcello Martinez Nissan Skyline R32 GTR 430 pk
41 Bas Plugge Mitsubishi EVO VIII 550 pk
42 Ton Hogervorst Nissan 350Z 400 pk
43 Ton Fick Mazda MX5 215 pk
44 Jan Frensch Corvette Z06 507 pk
45 Simon Gras Volkswagen Golf MK1 200 pk
46 Cor Dame Corvette Z06 640 pk
47 Elmar Heystra Chrysler Viper RT/10 400 pk
48 Kevin Scholte Nissan Skyline GTR34 600 pk
49 Hans van der Goes Mini Cooper-S 240 pk
50 Jeroen Dik Audi TT TDI 300 pk
51 Martijn Lakerveld Volkswagen Golf 1.9 TDI 225 pk
52 Richard Ludwig Toyota Supra Turbo MKIII 500 pk
53 Pepijn Warnars Nissan Skyline R33 GTR 750 pk
54 Michael van den Adel Nissan Skyline R32 550 pk
55 Elco Rikaart Nissan Skyline R32 GTR 520 pk
57 Jan-Willem Leenders Mitsubishi Lancer Evo 7 400 pk
58 Ronald Winters Golf 1 Tfsi 400 pk
59 Wim Reede Nissan Skyline R33 GTR V-spec 440 pk

Nu wel! :D

Wally
23 July 2009, 21:22
Heb helaas pogingen ondernomen om daar een clubstand neer te zetten ,maar helaas bleef het maar bij mijn eigen naam.
Kan daar toch niet in mijn uppie gaan staan:confused::confused::confused::confused:
Durf nu nog zelfs, de naam van die club niet te vermelden:mad::mad::mad:

Probeer wel als bezoeker te gaan.

DrLoco
23 July 2009, 21:31
gewoon losse plek aanvragen walter..

hoe zit het met aanmelden voor sprinten wat is de dead line zitten met problemen omtrend mijn kabelboom..

StreetGasm Maus
24 July 2009, 08:34
wieeeeejh

heb er zin an!!

vw roadwarrior
24 July 2009, 22:59
Aanwezig op de sprint:cool:

General
24 July 2009, 23:03
@ vw_roadwarrior:

Wat ik me nu al een hele tijd af vraag....
Waar ligt "Goningen" ergens aangezien ze daar volgens je signature klaarblijkelijk ook vw rijders hebben????

Daniel 100NX
24 July 2009, 23:11
Waar kan ik ergens de regels vinden voor de sprint? Zijn het weer DHRA regels of maakt het nu niks uit als ik mn bijrijdersstoel eruit haal?

manuscivic
24 July 2009, 23:51
dutch elite stylers ook aanwezig deze dag

vw roadwarrior
25 July 2009, 09:33
@ vw_roadwarrior:

Wat ik me nu al een hele tijd af vraag....
Waar ligt "Goningen" ergens aangezien ze daar volgens je signature klaarblijkelijk ook vw rijders hebben????

Vlakbij uw Legerbasis Generaal;)

Sjors88
25 July 2009, 10:31
Waar kan ik ergens de regels vinden voor de sprint? Zijn het weer DHRA regels of maakt het nu niks uit als ik mn bijrijdersstoel eruit haal?

Zover ik weet word het sprinten georganiseerd door Automaxx dus
zullen ze hun regels wel aanhoude.

En dan maakt het ook niets uit als je je bijrijdersstoel eruit haalt
Corsa zal er ook zijn en die is ook behoorlijk leeg van binne :cool:

LucazzMidlands
25 July 2009, 13:19
Ray BlackWRX en Richard Koks Kadett Turbo rijden Time Attack

ben benieuwd P.S. ik sta er niet met de jongens als midlands meer
ik ben gestopt en met mij een paar andere dussss

(niet over verder praten in dit topic)

maak nog wel een ander topic aan

Marcus
25 July 2009, 17:40
Hellaas time attack is weer vol.
En hoeveel deelnemers staan er dit keer aan de start met de 1/4 mile weer 180.
Daar wordt je niet vrolijk van,80 deelnemers limit,vorige keer moest je 45 minuten wachten voordat je weer aan de beurt was,en dan komen er ook nog een stelletje piepo,s langs, die de binnenbaan namen en die na 10 minuten weer mochten starten :mad:

Het was een zooitje ongeregeld,ik hoop niet dat zulke dingen vaker gebeuren.
Anders is de lol er gauw vanaf:rolleyes:

suqra
26 July 2009, 23:17
kan nergens tijden vinden van de sprint. en trouwens ook niet van de rest van alle activiteiten.

vraag me af hoe laat ik in kan en moet schrijven en hoelaat ik dan kan rijden en vooral hoe lang.

aangezien er behoorlijk wat op het programma staat ben ik benieuwd hoeveel auto's er mee mogen doe aan 1/4e en hoeveel tijd we krijgen.

zit op zaterdag al daar dus inschrijven zal geen probleem zijn om het optijd te doen.
maar als ik 1 of 2 x kan trappe op een hele dag laat ik hem liever thuis..

Ralph206GTI
27 July 2009, 18:36
Peugeot 206 club ook aanwezig :D

jetje
27 July 2009, 18:57
ik ben ook aanwezig,

Videocamera opladen
en filmpjes maken,

streettuner20
28 July 2009, 15:10
1e meeting sinds me auto naar buite is dus denk dat ik er wel bij ben

swiftycarz
28 July 2009, 15:24
Peugeot 206 club ook aanwezig :D

he ralph hoelaat ga jij die kant op
misschien kunnen we samen die kan op:D

Simone
31 July 2009, 09:33
Grappig, Simon Gras en Jeroen Dik rijden ook mee met de Toerwagen Diesel Cup.

Dit wordt echt vet! Ik heb gister het tijdschema gezien voor zondag, volgens mij is sochtends training en 's middags rijden.. Sprint is einde van de dag..

Edit: Zie link PDF bestand voor tijdschema
http://www.cpz.nl/nieuws/2009/automaxx-vs-dpp-pre2/automaxx_vs_dpp_detailed_timing09-v1.pdf

Brian
31 July 2009, 11:12
Ik zal je zelfs vertellen dat er gesprint wordt tot 19:00!

LucazzMidlands
31 July 2009, 13:18
zo dannn

kan je je daar nog inschrijven ook want heb hier een paar jongens die graag willen knallen

o.a. een celica gt-four en ray blackwrx

Brian
31 July 2009, 16:23
Te laat he!
Mail mij voor 5 uur en ik stuur je paddockkaart terug!

suqra
1 August 2009, 00:36
beter dat we tot 19 kunne rijden. ik vertrek morge naar me hotel.

ik zie jullie zondag. vanaf tot hoelaat is de inschrijving eigenlijk??

DrLoco
1 August 2009, 09:58
Te laat he!
Mail mij voor 5 uur en ik stuur je paddockkaart terug!

was dit voor hert sprinten want dan baal ik nu wel heel erg aangezien ik gister tot 5 uur aan de honda bezig was en dit nu pas lees:(..

LucazzMidlands
1 August 2009, 11:35
ja wij dus ook als t over t sprinten gaat

vw roadwarrior
1 August 2009, 17:07
Beetje dom dan...
Sprinten bij automaxx events is al jaren en jaren alleen met voorop opgeven..
Evenement staat inmiddels al een poosje aangegeven dus jullie hebben alle tijd gehad voor een opgave..

Joep
1 August 2009, 23:20
als ik met evenementen mee wil doen, schrijf ik mij eerst in. als ik dan toch niet kan meld ik mij weer af...
niet eerst kijken of ik de datum haal en op het laatst aanmelden, volgende keer beter! :)

Xenon_Civic_Coupe
2 August 2009, 11:54
vanwege het 'lekkere' weer maar besloten thuis te blijven....

wilden eigenlijk komen kijken vandaag daar....

jupke
2 August 2009, 15:26
vanwege het 'lekkere' weer maar besloten thuis te blijven....

wilden eigenlijk komen kijken vandaag daar....

als daar net zoveel water valt als hier dan kunnen ze beter waterscooter wedstrijd doen.
damn wat een klote weer ..

Ben
2 August 2009, 15:41
Was voor mij vanochtend ook de reden om thuis te blijven, samen met de gaarheid van een verjaardagsfeestje gisteravond ;)

Ben benieuwd naar de foto's en reacties!

Xenon_Civic_Coupe
2 August 2009, 15:59
als daar net zoveel water valt als hier dan kunnen ze beter waterscooter wedstrijd doen.
damn wat een klote weer ..

ja zonde hoor.... zeker tijd ritten en sprints enzo...
met natte baan is dat toch een stuk minder leuk.....

Joep
2 August 2009, 18:04
wat een gezemel over een beetje water, wat rond 1130 er al niet meer was.
met een natte baan is het JUIST leuker...

swift-gti
2 August 2009, 21:33
alleen de rit heen was er regen . bij aankomst zon. ik vond het zeker geslaagd;)

jetje
2 August 2009, 22:08
ja idd hele weg regen gehad toen we in Zandvoort waren
wast mooi weer,

Het was zeker leuk:D

swiftycarz
3 August 2009, 19:59
dat was idd vaag
wij zaten er vlak bij
die griet ging staan en die gast kon niets meer zien ofzo
dus die zei er wat van waar op zij zei het is nog niet begonnen hoor
daar was die gast niet echt van gediend en gaf die griet een duw
zij viel over een stoeltje en stond ook zo weer op
dus die gast met links een rake klap en zij weer op ver een paar stoeltjes
maar niet opgeven, dus weer in de benen en een vette bek geven
toen is die gast er maar mee opgehouden.
zal wel gedacht hebben hm??? dat is een taaie

Chimera
3 August 2009, 20:23
Behind the Races
Vanuit RPM Online al het eerste item als preview van het afgelopen Time Attack Zandvoort event. Hierin zetten we even de sfeer van die dag neer en de sportiviteit onder de time attackers. Alle volledige media deze week op http://www.rpmonline.nl. Enjoy.

Vimeo - HD
http://www.vimeo.com/5912698

http://beheer.mondecreativestudios.nl/userfiles/uvs090803-001.jpg
http://beheer.mondecreativestudios.nl/userfiles/uvs090803-002.jpg
http://beheer.mondecreativestudios.nl/userfiles/uvs090803-003.jpg (www.vimeo.com/5912698)

seagull
4 August 2009, 08:46
waar kunnen we de uitslagen en rondetijden van time attack zien ?

JoostWRX
4 August 2009, 13:34
Ik heb het topic een beetje op geschoond.