Volledige versie bekijken : Voetbaltopic 2009/2010
jupke
22 February 2010, 23:49
Weer verlies van Den bosch.
12 wedstrijden slechts 2 gewonnen.tijd voor actie vanavond :D
Andre - 20vT
28 February 2010, 23:18
Groningen - Feyenoord, dramatisch spel van Feyenoord. Ze hebben altijd moeite bij Groningen. De 2-2 was totaal verwacht, laatste weken niet anders... Wel schijtmazzel, maar prachtig doelpunt van Vlaar!
Wel winst, maar niet om trots op te zijn...
FCU was vrij kansloos tegen Ajax, maar die stink Suarez moet echt niet zo gaan lopen zeiken... '' Ze fluiten altijd tegen mij ''
Klein kind, boehoe...
Hij heeft alles zelf in de hand gewerkt met dat kansloze kutgedrag van em...
DrEwMeN
8 March 2010, 01:34
waar zijn de boeren:D
Ghanzzzzz
8 March 2010, 11:28
waar zijn de boeren:D
2 punten achter op Twente en 4 punten voor Ajax :D
Maar oh oh.. wat speelde Twente een slechte wedstrijd. Ze hadden hem ook zo kunnen verliezen van de hekkensluiter
Furrr
8 March 2010, 13:08
Weer 3 punten voor Heraaaacles :D
DrEwMeN
8 March 2010, 14:05
ik vindt twente de laaste tijd steeds slecht spelen en maar steeds het geluk hebben
Ghanzzzzz
8 March 2010, 14:31
ik vindt twente de laaste tijd steeds slecht spelen en maar steeds het geluk hebben
Ze spelen het hele jaar al niet heel erg overtuigend, maar winnen wel :D
En daar gaat het immers om ;)
Ajax heeft wat dat betreft meer slippertjes gehad
Maar Jol noemt het vaak: slecht veld, slechte scheids- of lijnrechter, verkeerd schema van de KNVB etc etc
jupke
8 March 2010, 15:56
JOL of AJAX peter? :D
DrEwMeN
8 March 2010, 16:00
nou die coach van twente die kan ook best redelijk zeiken hoor over de scheids en zo maar we gaan het zien wij er aan het eind boven aan staat;)
Ghanzzzzz
8 March 2010, 16:02
JOL of AJAX peter? :D
http://www.fcutrecht.net/nieuws/img/2100.jpg
Ghanzzzzz
8 March 2010, 16:06
nou die coach van twente die kan ook best redelijk zeiken hoor over de scheids en zo maar we gaan het zien wij er aan het eind boven aan staat;)
Dan ben ik benieuwd welke coach jij bedoelt... :eek:
Als jij commentaren van McClaren leest, dan zul je zien dat het altijd om de ploeg gaat en hoe zijn presteren.
DrEwMeN
8 March 2010, 17:47
een paar x terug had hij togg ook geen goed woord over de scheidsrechters hoor! maar je kan er ook niet onderuit dat ajax op het moment wel het beste voetbal speelt
Addiction
8 March 2010, 17:48
Mijn club NAC heeft het goed verziekt bij die boeren volgens mij haha
wat waren ze stil zeg in ons stadion :D
Ghanzzzzz
8 March 2010, 18:27
een paar x terug had hij togg ook geen goed woord over de scheidsrechters hoor! maar je kan er ook niet onderuit dat ajax op het moment wel het beste voetbal speelt
Maar wat je al eerder zei: de prijzen worden pas op het eind verdeelt :D
jupke
8 March 2010, 18:56
Den bosch net afgelast tegen volendam WTF waar is de knjb mee bezig alles gaat door en den bosch word afgelast in den bosch :confused::confused: veld is besneeuwd zeggen ze en hier ligt gvd niet 1 vlok en is er 5 km vanaf.
KNJB=ANTI DB
Andre - 20vT
8 March 2010, 19:17
Ik bespeur wat frustratie :D
jupke
8 March 2010, 19:20
Ik bespeur wat frustratie :D
idd slaat nergens op,zaten we net in een lekkere periode dat we goed voetbalden krijgen we dit weer.
trouwens nog gefeliciteerd ;)
Andre - 20vT
9 March 2010, 11:22
Thanks! :D
Ghanzzzzz
13 March 2010, 10:29
Dat was wel een heeel snel tegendoelpunt van Ado bij Twente!!
We zitten op de goede weg! Nu gewonnen met meer dan 1 doelpunt verschil :D
Wel mede dankzij een grote keeperblunder :D
Laat Ajax-PSV maar lekker gelijk eindigen dit weekend!
DrEwMeN
14 March 2010, 22:11
jaja de de titelstrijd is weer helemaal terug:D
Furrr
14 March 2010, 23:01
Ajax wordt kampioen en Twente en PSV grijpen beide mis
heracles on tour in europa :D
Ghanzzzzz
15 March 2010, 12:18
Zullen nog hele spannende weken worden. We staat wel 5 punten voor, maar hebben onder andere nog PSV en Feyenoord voor de boeg. Ajax zie ik voorlopig niet verliezen, het gaat ze allemaal erg makkelijk af. Een slippertje van Ajax en PSV zou ons niet verkeerd uitkomen ;)
Furr.. als jullie nou eens helpen Ajax te stoppen? :D
Furrr
15 March 2010, 12:24
Wij proberen alles ;)
DrEwMeN
15 March 2010, 14:03
en twente moet ook nog tergen az he die zijn op het moment ook goed bezig;)
Ghanzzzzz
15 March 2010, 14:20
Maar Twente is het hele jaar al goed bezig ;)
Furrr
15 March 2010, 14:34
Naaah winnen met geluk vele wedstrijden net als PSV....
Ghanzzzzz
15 March 2010, 15:01
Nouja.. dat valt op zich wel mee. Echt effectief zijn ze gewoon niet
Ze hebben genoeg kansen en veldoverwicht, maar het scoren gaat soms moeizaam
Ajax scoort erg makkelijk, maar als ik het spel soms zie zijn uitslagen ook wel geflatteerd
Andre - 20vT
15 March 2010, 16:29
Feyenoord - Heracles natuurlijk schandalig.
Eerste helft was Feyenoord oppermachtig, 2e helft nam Heracles initiatief...
Scheids was niet optimaal, paar fouten.
Maar!! Een wedstrijd win je niet met zeuren maar met doelpunten en dat hadden ze moeten doen!
DrEwMeN
15 March 2010, 16:44
ik vindt twente nu ook niet echt goed hoor al heel het seizoen niet echt ze winnen echt veel met mazzel doelpunten
Andre - 20vT
15 March 2010, 20:30
Nee Twente staat op 1e plek omdat ze alleen geluk hebben?
jupke
15 March 2010, 20:37
er is maar 1 club in NL die altijd geluk hebben.AJAXES
ik vindt twente nu ook niet echt goed hoor al heel het seizoen niet echt ze winnen echt veel met mazzel doelpunten
Klopt, men spreekt ook al JAAAAAAAAAREN van Lucky Twente!!! :p
Andre - 20vT
15 March 2010, 21:06
Veel Amsterdammers kijken naar het voetbal door een Ajax bril...
Niks is goed, anderen hebben altijd geluk en iedereen is tegen hun...
Ik kan gewoon zeggen hoor dat Ajax op dit moment best sterk is! En ze maken ook kans op de titel... Maar ik hoop het niet! Ik gun het iedereen behalve Ajax!
SHEILTJ
15 March 2010, 21:17
Veel Amsterdammers kijken naar het voetbal door een Ajax bril...
Niks is goed, anderen hebben altijd geluk en iedereen is tegen hun...
Ik kan gewoon zeggen hoor dat Ajax op dit moment best sterk is! En ze maken ook kans op de titel... Maar ik hoop het niet! Ik gun het iedereen behalve Ajax!
Ze hebben anders trouwe fans, vooral diegene die met die zakdoekjes zwaaiden een paar seizoenen eerder. :D
het rodemonster
15 March 2010, 22:33
John Heitinga heeft zich in allerlei bochten gewrongen om getuige te kunnen zijn van Ajax-PSV. "Je bent Ajax-fan of niet", grapte de oud-speler van de Amsterdamse club tegenover De Telegraaf, die onmiddellijk nadat hij na Birmingham City-Everton 2-2 te horen kreeg dat hij een vrije zondag had een toegangskaart regelde en een ticket boekte.
"Ik ben om één uur 's middags geland en moest om halfacht - een uurtje na de wedstrijd - weer op Schiphol zijn. Ik ben afgereisd met alleen mijn paspoort. Maar de wedstrijd van het jaar wilde ik niet missen."
http://hyves.nl/showImage.php/651404447_500_500_CZZK.jpeg
SHEILTJ
15 March 2010, 22:43
Wedstrijd van het jaar?!
Ja de arrogantie van Amsterdammers kent geen grenzen.
Ze denken gewoon nog "makkelijk" kampioen te worden.
Nu gun ik het Twente nog meer!
het rodemonster
15 March 2010, 23:30
Ik zeg toch niet dat wij kampioen worden?? maar de kans is wel groot.
We zijn op dit moment, wel de beste van de competitie!!
SHEILTJ
16 March 2010, 00:17
Ja op dit moment, maar dat geeft je nog geen recht op de landstitel.
Oké ze winnen van Twente, PSV nu.. maar vóór de winterstop verloren ze ervan!
Maargoed dit is echt weer typisch Amsterdam, als het even goed gaat dan geloven ze weer heilig in een titel, gaat het 4 wedstrijden slecht dan zwaaien ze met zakdoekjes en vernielen ze alles wat ze tegen komen.
DrEwMeN
16 March 2010, 00:32
sheiltj ik weet niet voor wie je ben maar kan al beetje raden aan je bewording maar dat is bij iedere club als het niet goed gaat dan gaan ze roepen en dingen doen dus dat is niet alleen bij ajax!
en ajax speelt op het moment het beste voetbal en wij winnen niet met van die kut nipperige overwinningen maar kan je ook zien aan ons doelsaldo
SHEILTJ
16 March 2010, 01:34
Ja op dit moment DrEwMeN!
Maar dat is eerder in het seizoen ook anders geweest.
Dat moet je ook met me eens zijn.
En tuurlijk moest het team aan elkaar wennen e.d.
Aan het eind van het seizoen mag het ook wel aan elkaar gewend zijn.
Je zal mij ook niet alleen maar negatief horen over Ajax.
Alleen ze hebben nou eenmaal de reputatie.
Ghanzzzzz
16 March 2010, 10:51
Feit is..
- Ajax MOET alles winnen (hoe ze nu spelen, zou dat best mogelijk zijn)
- Twente moet in de laatste paar wedstrijden net zoveel verliezen als in het gehele seizoen. Daarnaast moeten ze nog minimaal een keer gelijk spelen (komt dit seizoen gemiddeld 1x in de 7 wedstrijden voor)
Ajax snapt volgens mij niet dat een concurrent ook moet verliezen/gelijk spelen.
Om het even iets duidelijker te zeggen:
Ajax... jullie hebben het niet in eigen hand!
DrEwMeN
16 March 2010, 12:14
dat klopt dat wij het niet in eigen handen hebben en dat zijn we ook bewust maar twente heeft nog een heel lastig programma dat wil ik alleen zeggen meer niet!
SHEILTJ
16 March 2010, 13:39
Twente heeft voor hun doen al het hele seizoen een lastig programma.
Je heb het over Twente hè, geen PSV.
In Eindhoven, Rotterdam en Amsterdam wordt gewoon verwacht dat je in de top 4 eindigd.
De tukkers hangen zo meestal tussen de 5e en 9e plek.
Daar wordt niet van verwacht dat ze winnen van Feyenoord, PSV of Ajax.
Ze draaien nu voor hun doen een heel sterk seizoen, tuurlijk vallen ze even terug, maar ik neem aan dat ze deze voorsprong niet uit handen geven.
Er wordt daar dit seizoen sowieso anders gespeeld door het hebben van Steven McClaren die natuurlijk de nodige ervaring al heeft opgedaan in Engeland.
Engelse competitie is zo anders als hier. De eredivisie is echt kinderspel.
Ik vind dat hij het goed doet met zn team, van mij mag hij dit jaar de landstitel winnen.
Ik hoop dan ook niet dat Ajax het net voor hun neus wegpikt, niet negatief bedoelt naar de club, maar eerder naar de supporters. Arrogantie den top!
jupke
16 March 2010, 18:15
Ik zeg toch niet dat wij kampioen worden?? maar de kans is wel groot.
We zijn op dit moment, wel de beste van de competitie!!
de BESTE? De BESTE dat is TWENTE.die staan bovenaan.2de BESTE is PSV en dan komt die club uit amsterdam pas.
het rodemonster
16 March 2010, 18:35
sheiltj ik weet niet voor wie je ben maar kan al beetje raden aan je bewording maar dat is bij iedere club als het niet goed gaat dan gaan ze roepen en dingen doen dus dat is niet alleen bij ajax!
en ajax speelt op het moment het beste voetbal en wij winnen niet met van die kut nipperige overwinningen maar kan je ook zien aan ons doelsaldo
Met jouw kan ik praten, altijd gezeur over Ajax.
Ajax heeft wel het beste voetbal van Nederland.
het rodemonster
16 March 2010, 18:43
Twente heeft voor hun doen al het hele seizoen een lastig programma.
Je heb het over Twente hè, geen PSV.
In Eindhoven, Rotterdam en Amsterdam wordt gewoon verwacht dat je in de top 4 eindigd.
De tukkers hangen zo meestal tussen de 5e en 9e plek.
Daar wordt niet van verwacht dat ze winnen van Feyenoord, PSV of Ajax.
Ze draaien nu voor hun doen een heel sterk seizoen, tuurlijk vallen ze even terug, maar ik neem aan dat ze deze voorsprong niet uit handen geven.
Er wordt daar dit seizoen sowieso anders gespeeld door het hebben van Steven McClaren die natuurlijk de nodige ervaring al heeft opgedaan in Engeland.
Engelse competitie is zo anders als hier. De eredivisie is echt kinderspel.
Ik vind dat hij het goed doet met zn team, van mij mag hij dit jaar de landstitel winnen.
Ik hoop dan ook niet dat Ajax het net voor hun neus wegpikt, niet negatief bedoelt naar de club, maar eerder naar de supporters. Arrogantie den top!
De Tukkers voetballen ook leuk, daar hoor je mijn ook niet over.
Ze mogen gerust kampioen worden, maar of het gaat lukken weet ik niet?
ze verliezen veel punten de laatste tijd,het zal niet makelijk worden voor de Tukkers.
SHEILTJ
16 March 2010, 20:55
De Tukkers voetballen ook leuk, daar hoor je mijn ook niet over.
Ze mogen gerust kampioen worden, maar of het gaat lukken weet ik niet?
ze verliezen veel punten de laatste tijd,het zal niet makelijk worden voor de Tukkers.
Dat ben ik met je eens.
Het niveau dat Twente nu speelt is ook niet het niveau dat ze gewend zijn.
Ik hoop alleen dat ze het nog even vol kunnen houden tot het einde van het seizoen, anders zou het voor hun echt een domper zijn.
Ghanzzzzz
16 March 2010, 23:59
Het is ook niet zo dat alleen Twente minder speelt, maar ook hoe de tegenstanders zich opstellen tegen Twente. Waar ze in het begin van de competitie nog vrij veel ruimte kregen, is het nu soms 11 man op eigen helft en hopen op de counter.
Het is jammer dat Stoch op het moment niet in goede doen is. Dat zou Twente nog wel een stuk gevaarlijker maken. Daarnaast is 'N Kufo geblesseerd geweest waardoor De Jong de laatste weken meer speeltijd heeft gekregen. De Jong is eigenlijk nog nét niet klaar voor 'het grote werk' maar denk dat het in de toekomst een grote topper gaat/kan worden.
Ajax heeft zeker op het moment het beste voetbal van NL (anders hadden Twente en PSV er ook niet met 3 doelpunten verschil van verloren), maar dit jaar wordt echt niets cadeau gegeven. PSV en Twente gingen lange tijd erg mooi gelijk op en door 2 slippertjes is Ajax nu ook van 10 punten, naar 5 punten verschil gekomen.
Andre - 20vT
21 March 2010, 00:14
Zwemmen in de Kuip!
De wedstrijd zal wel niet door of overgespeeld worden.
1-1 is voor de KNVB toch een ideale oplossing!
Ghanzzzzz
21 March 2010, 00:19
Wat een veld idd!!
Twente mag denk ik niet klagen met het gelijkspel. Twente liet PSV te veel komen en pas na het doelpunt van PSV werd kwam Twente er weer een beetje aan te pas.
Maar Twente blijft 5 punten voor op PSV :D
Ajax kan wel weer verder in de buurt komen en PSV voorbij gaan (laten we hopen van niet :D)
Zwemmen in de Kuip!
De wedstrijd zal wel niet door of overgespeeld worden.
1-1 is voor de KNVB toch een ideale oplossing!
Lijkt mij niet. Die laatste drie kwartier moeten gewoon worden overgespeeld.
Maar damn, wat ging het los daar gisteren zeg. Ik zat gelukkig op JJ, lekker droog... Ik snap best dat de scheids het niet meer verantwoord vondt om verder door te gaan.
Het was wel droog toen we terug naar de auto moesten (there is a God) :D
Manti
21 March 2010, 12:41
Ik was ook bij Feyenoord, ik zat in Y dus recht achter het doel van Velthuizen, in de stromende regen.:o
Maar het veld was ook wel meer een zwembad, ze gingen nog net niet duiken:p
DrEwMeN
21 March 2010, 15:57
jaja weer 2 puntjes dichter en een plekje omhoog;)
het rodemonster
21 March 2010, 16:07
Wedstrijd was niet best, maar de drie punten zijn binnen.
Pisvee voorbij, tukkers nog maar vier punten!!
We zijn goed onderweg.
Ghanzzzzz
21 March 2010, 17:21
Top 3 binnen 5 punten!
Spannend slot! Wordt het weer zo'n zenuwslopend slot als een paar jaar geleden waarbij AZ, PSV en Ajax alle 3 bij de laatste wedstrijd nog kanshebber waren?
Andre - 20vT
21 March 2010, 17:40
Lijkt mij niet. Die laatste drie kwartier moeten gewoon worden overgespeeld.
Maar damn, wat ging het los daar gisteren zeg. Ik zat gelukkig op JJ, lekker droog... Ik snap best dat de scheids het niet meer verantwoord vondt om verder door te gaan.
Het was wel droog toen we terug naar de auto moesten (there is a God) :D
Ik zat lekker droog in vak O ( seizoen )
Als alles naar wens verloopt zit ik volgend seizoen wel in de regen maar in Z4 of X... Ik zoek graag de herrie op :D
Andre - 20vT
21 March 2010, 17:45
En het was prachtig btw dat in de 12e minuut een eerbetoon werd gedaan aan een overleden supporter en dat precies eind 12e begin 13e een doelpunt gemaakt werd.
Alsof sommige dingen zo horen...
En het was prachtig btw dat in de 12e minuut een eerbetoon werd gedaan aan een overleden supporter en dat precies eind 12e begin 13e een doelpunt gemaakt werd.
Alsof sommige dingen zo horen...
Klopt, ik zag al een groot spandoek hangen bij vak Q als ik het goed voor heb.
Als ik met de zaak mee ga, dan zit ik meestal op het Olympia Terras en in de schaft in de van BeuningenZaal. Opzich ook wel goed vertoefen :D.
Maar ik vondt dit ook geen verkeerde plek. (in ieder geval lekker droog)
Andre - 20vT
25 March 2010, 09:51
Eerste helft was Feyenoord nergens gister... Ik hield me hart vast!
Maar wat een geweldige sfeeractie! Vuurwerk, schreeuwen, steunen!!
Waarschijnlijk heeft Mario al die gasten effe bij de ballen gegrepen in de rust want na de rust kwamen ze vol goeie moed en tempo buiten.
Pieken en dalen, maar we hebben het gered!
Finale!! Feyenoord - Go Ahead Eagles!
Ghanzzzzz
25 March 2010, 11:13
Ik heb er helaas helemaal niks van gezien. Moest werken :(
Maar verloren helaas.. nu hopen dat Ajax hetzelfde doet (maar waarschijnlijk niet)
Zal na jaaaaren eindelijk weer eens een klassieke finale worden met 2 clubs uit de (oude) top 3
Addiction
25 March 2010, 18:09
ik hoop nu dat de knvb dus bij Feyedinges ook een leuke boete weg gaat leggen aangezien ze daar in de kuip een geweldige sfeeractie met Vuurwerk hebben gedaan.
Dit gebeurd bij ons nac ook regelmatig voor de goede sfeer en da nstaat de knvb ook meteen op de stoep!!!!!
jupke
29 March 2010, 23:31
zo hey OSS krijgt een pak slaag van cambuur vanavond :eek:
FC OSS HAHAHA op naar de TOP klasse
Ghanzzzzz
4 April 2010, 10:43
En weer winst :D
Nog 4 wedstrijden te gaan.. SPANNEND!!
jupke
4 April 2010, 15:12
netjes Peter. AJAX staat nog op 0-0 hopen dat da zo blijft.
DB heeft het weer af laten weten vrijdag,met winst waren ze zeker van de play offs,staan ze met 3-0 voor is het binnen 15 min 3-4 achter :confused: diep in extra tijd alsnog de 4-4.
Heartbeat
4 April 2010, 15:37
denhaag - ajax 0-1 op 90 +3 min auw :D
jupke
4 April 2010, 15:43
De Graafschap kampioen geworden net.spelen volgend jaar weer Ere
het rodemonster
4 April 2010, 16:51
zijn we gewend hier LUCKY AJAX als een club het niet verdiend om kampioen te worden dan zijn het die joden.
de KNJB en ajaxes zijn vriendjes,hij geeft gewoon 7 min extra tijd die mongool
Dom gelul zeg, heb jij de wedstrijd gezien??
barrysss
4 April 2010, 17:33
Die heb ik toevallig gezien ja.kaartennaaiers zijn het die joden.vooral de zeeuw.die scheids trapt er ook nog in die homo.stuurt hij de keeper eraf met rood.
belachelijk.mag hopen dat de hagenezen heel amsterdam verbouwen.
waar slaat dit nu weer op:confused:
DrEwMeN
4 April 2010, 17:37
jupke hoe oud ben jij eigenlijk? je lijkt net een kleinkind met je uitspraken
jupke
4 April 2010, 17:40
dan moet jij dat hier effe komen vragen,weet je meteen hoe oud ik ben.
alle clubs worden benadeeld door de knjb behalve ajax.
dus het word tijd dat alle ploegen gelijk behandeld worden.
DrEwMeN
4 April 2010, 17:43
omdat jullie als den bosch nu steeds zo lopm lopen doen en zo! en trouwens het was terecht maarja jij kijkt door een anti ajax bril dus ja dan is het heel moeilijk te zien he;)
De Zeeuw heeft een goed acteer talent!!! Tot 2x toe de stervende zwaan uithangen!!!
Als die gast zichzelf toch terug op tv ziet, dan moet het schaamrood toch op z'n kaken hangen.
Mischien een keertje casten voor GTST!
Ik gunde ADO dat puntje!!!
DrEwMeN
4 April 2010, 18:09
pidi toevallig feyenoorder;)
jupke
4 April 2010, 18:27
is gewoon de waarheid,ik kijk niet door een ajax bril,maar ajax krijgt altijd alles mee van de knjb.pidi heeft 200%gelijk.
Toevallig wel, maar dat staat los van mijn voorgaande post.
De Zeeuw heeft nog meer acteer talent, dan Suarez!!!
Andre - 20vT
4 April 2010, 19:07
Feyenoord was redelijk vandaag! Wel constant overwicht, NAC gooide alles compleet op slot, die vonden een 0-0 wel prima.
Daardoor kregen we kansen genoeg, mja, je wint niet zonder goals :)
Ik zal straks es Ajax kijken en beoordelen.
Ghanzzzzz
5 April 2010, 01:02
Ziet die De Zeeuw er zo stoer uit, maar op het veld.........
Wat is dit weekend trouwens het excuus van Ajax?
- Vorige week was het een huurling die meespeelde
- Daarvoor teveel Twentse scheidsrechters in de competitie
Was het nu het veld? De scheids? of voor de verandering iets anders?
Archiebald
5 April 2010, 08:30
Dit topic is geniaal.... en maar zeiken op Ajax terwijl ze wel qua doelsaldo dik bovenaan staan...
Ik ben geen voetbal fan hoor, alleen als NL speelt, maar dat Joden gezeik hier... En alsof alle scheidsrechters corrupt zijn, jullie hadden zeker ook commentaar op Michael Schumacher toen hij nog F1 reed?
barrysss
5 April 2010, 10:15
Dit topic is geniaal.... en maar zeiken op Ajax terwijl ze wel qua doelsaldo dik bovenaan staan...
Ik ben geen voetbal fan hoor, alleen als NL speelt, maar dat Joden gezeik hier... En alsof alle scheidsrechters corrupt zijn, jullie hadden zeker ook commentaar op Michael Schumacher toen hij nog F1 reed?
volgens mij rijd hij toch weer:rolleyes:
Archiebald
5 April 2010, 11:33
Ja klopt, maar ik doelde op zijn Ferrari tijd perk van dominantie....
AntonHRV
5 April 2010, 12:08
Heb nog nooit zoveel "luierfiguren" meegemaakt als hier in dit topic.
Hebben in andere topics de mond vol van respect hebben voor anderen ,
maar in dit voetbaltopic geld dit duidelijk niet.
Zielig, zoals sommigen zich uiten hier.
Je mag dan wel een antipatie tegen een club of speler hebben maar hou
je bewoordingen binnen de perken.
Gr, Anton.
bossiean
5 April 2010, 12:19
mensen ,mensen mensen, rustig allemaal:rolleyes:
deze topic heeft geen zin, want er is maar 1 club de beste en dat is .....
fc barcelona ,BARCA!!!!:D:cool:
SHEILTJ
5 April 2010, 13:43
Toen hij Hill van de weg duwde om wereldkampioen te worden? Ja toen had ik wel commentaar :D
ONTOPIC.
Ik kan weinig zeggen over de speelronde van deze week, was de hort op.
Heb enkel de samenvattingen gezien.
Wel rood / geen rood. Vond het wel dapper dat Ricky in de goal ging staan.
Jammer dat dan juist die 0-1 valt.
Wilrox
5 April 2010, 16:59
Tja .. ik hoor hier weer een boel geschreeuw van kakkerlakken en ander ongedierte :) Zo jammer dat jullie altijd moeilijk gaan lopen doen als jullie zelf weer eens punten laten liggen.
jupke
5 April 2010, 17:10
Ziet die De Zeeuw er zo stoer uit, maar op het veld.........
Wat is dit weekend trouwens het excuus van Ajax?
- Vorige week was het een huurling die meespeelde
- Daarvoor teveel Twentse scheidsrechters in de competitie
Was het nu het veld? De scheids? of voor de verandering iets anders?
ze hebben geen excuus deze week peter,want ze zijn geholpen door de scheids.
maar denhaag had zeker 1 pt verdiend zoniet 3 pt.ajax was niks
auto emocion
5 April 2010, 18:15
Even een flinke opmerking van mijn kant..
Dit topic heb ik lang open gelaten omdat ik het ook als "levensstijl"beschouw
Echter als de welbekende termen door het topic blijven vliegen gaat er absoluut een slot op.
Iedereen verwacht respect voor elkaar ten opzichte van de auto's en dergelijke.
IK verwacht dat hier ook ongeacht clubvoorkeur van je mede forum genoot.
ELKE club wordt gewoon bij CLUBNAAM genoemd en niet met haat dragende of discriminerende namen.
Take it or leave it......
Andre - 20vT
5 April 2010, 20:39
Feyenoord was redelijk vandaag! Wel constant overwicht, NAC gooide alles compleet op slot, die vonden een 0-0 wel prima.
Daardoor kregen we kansen genoeg, mja, je wint niet zonder goals :)
Ik zal straks es Ajax kijken en beoordelen.
Ik heb het helaas niet kunnen zien, maar!! Later op de avond de actie van de Zeeuw gezien.
De keeper ging te ver in zijn uitspattingen, maar de Zeeuw maakte er wel een mooi toneelspel van.
De keeper had het niet mogen doen, dat vind ik wel.
Al met al mooi punt van gesprekstof, maar de scheids heeft Ajax niet gruwelijk geholpen. De Zeeuw heeft wel mooi de wedstrijd laten omkeren.
Klein beetje geluk, maar wie heeft dat niet tegenwoordig?
Ik vind dat dat soort dingen niet op het veld thuishoren.
Een wedstrijd win je door strijd en kracht en niet door anderen een kaart aan te naaien.
Tja .. ik hoor hier weer een boel geschreeuw van kakkerlakken en ander ongedierte Zo jammer dat jullie altijd moeilijk gaan lopen doen als jullie zelf weer eens punten laten liggen
Gast, als ''kakkerlak'' voel ik me aangesproken.
Welke ''kakkerlakken'' lopen hier in dit topic moeilijk te doen?
Volgens mij niemand wel?
Wij laten al een half jaar punten liggen, en de Kuip zit nogsteeds vol.
Dus maak je punt is duidelijk?
Andre - 20vT
5 April 2010, 20:42
Even een flinke opmerking van mijn kant..
Dit topic heb ik lang open gelaten omdat ik het ook als "levensstijl"beschouw
Echter als de welbekende termen door het topic blijven vliegen gaat er absoluut een slot op.
Iedereen verwacht respect voor elkaar ten opzichte van de auto's en dergelijke.
IK verwacht dat hier ook ongeacht clubvoorkeur van je mede forum genoot.
ELKE club wordt gewoon bij CLUBNAAM genoemd en niet met haat dragende of discriminerende namen.
Take it or leave it......
Ow ja... Auto Emocion...
De heren uit Amsterdam / aanhangers van Ajax noemen zichzelf Joden...
Dus wij noemen ze bij naam, ik volg jou ook even niet...
auto emocion
5 April 2010, 20:49
Weleens bij stil gestaan dat dit voor andere mensen een zeer onprettig bijgevoel kan geven ??
Die wellicht helemaal niets met ajax hebben en dit topic lezen vanwege de interesse in een andere club ??
Als je iemand hebt verloren aan bijvoorbeeld Kanker is het ook niet tof om telkens op de meest vreemde momenten dit woordt voorbij te zien komen.
Duidelijk genoeg zo.......
Andre - 20vT
5 April 2010, 20:55
Degene die interesse hebben in het voetbal die weten echt wel wat er speelt.
Dus ik mag dan niet aannemen dat het dan opeens onprettig overkomt.
Schelden met ernstig ziektes zoals kanker ben ik wel met je eens, dat kan mensen erg diep raken. Maar volgens mij heb ik dit nog niet voorbij zien komen in dit topic.
auto emocion
5 April 2010, 21:14
Ik denk ook wel dat ze weten wat er speelt.
Dit neemt echter niet weg dat het voor deze personen zeer onprettig kan zijn om telkens met deze term te worden geconfronteerd.
Het is ook niet iets waar over te discussiëren valt......wil het gewoon niet hebben.
Of de fans van ajax zichzelf zo noemen moeten hun weten.
Dit is nog steeds een forum waar iedereen altijd loopt te schermen met het woordt respect.
Handel er hier dan ook naar.
Andre - 20vT
5 April 2010, 21:22
Ik vind het prima hoor... Ik gebruik dit soort termen sowieso niet (snel ) hier of in het openbare leven.
In het stadion wel... Maar in het stadion mag in mijn optiek alles, de aggresieve sfeer van de supporters af kan de voetballers ook energie geven.
Maar wat in het stadion gebeurt moet afgelopen zijn, zodra je 1 voet buiten het stadion zet.
Je moet zaken kunnen scheiden.
SHEILTJ
5 April 2010, 22:31
Volgens mij wordt hier meestal "joden" geroepen door niet-ajacieden.
Kortom, "andere benaming van..".
Feyenoorders noemen zichzelf ook geen kakkerlak, zo worden ze genoemd!
Als je wil discussiëren over voetbal moet je het wel op niveau houden, door uitspraken als joden / kakkerlakken verlaag je je zelf tot een minder niveau.
auto emocion
6 April 2010, 17:26
Laten we het gewoon over voetbal hebben zonder de bijbehorende termen.
Die bewaar je inderdaad maar voor in het stadion.
Ghanzzzzz
6 April 2010, 17:43
Laten we het gewoon over voetbal hebben
Dat zei ik!
(maar waar is mijn post?)
Hebben mensen toevallig Ryan Donk in Belgie nog in aktie gezien?
Flinke hoofdrol voor hem weggelegd tegen Anderlecht:
- 2x doelpunt, waaronder 1 eigen doelpunt en 1 erg mooie omhaal
- Rode kaart, door een echt gore overtreding
http://www.youtube.com/watch?v=Gmb2TUjkV-A
auto emocion
6 April 2010, 18:15
Vondt je post nou niet echt een aanvulling op het topic.
Maar je hebt wel gelijk ;)
Filmpje hierboven een teaser van the karata kid nummer weet ik veel wat zeker ???
jupke
6 April 2010, 18:29
hij raakt hem niet eens.geel was meer als genoeg geweest.
auto emocion
6 April 2010, 20:47
Hij raakt hem misschien niet op zijn benen, maar ik denk toch niet dat het fijn voelt als je op je stuitje valt.
En daarbij is dit geen manier van inkomen lijkt mij.
Alhoewel ik zie het als ik al eens voetbal kijk wel vaak.
Zal wel zo horen blijkbaar ;)
Ok... die overtreding van hem was opzich wel "opvallend" te noemen, maar heb je ook dat doelpunt van hem gezien en nee, niet z'n eigen doelpunt... Ik zal eens kijken of ik hem op youtube kan vinden.
Ik kan hem niet kopieren omdat de link ingesloten staat, maar via deze link kan je hem zelf bekijken:
http://www.youtube.com/watch?v=ZTUGg70pISM&feature=related
Bij 3:50 minuut... Hij weet iig de aandacht naar zichzelf toe te trekken, met een eigen doelpunt, eentje aan de juiste kant te maken en een rode kaart!
Nu maar naar Barca VS Arsenal kijken...
OK... Dat ging dus wel :D
Ghanzzzzz
7 April 2010, 14:08
hij raakt hem niet eens.geel was meer als genoeg geweest.
Wat moet ie doen dan?
Niet opspringen om zo Donk een rode kaart aan te naaien, maar zelf met een dubbele beenbreuk te blijven zitten?
Dit soort acties moeten gewoon hard bestraft worden. Of vond je dat het op de bal gespeelt was?
Maarja.. scheidsrechters kunnen het nooit goed doen helaas.
jupke
7 April 2010, 19:27
Wat moet ie doen dan?
Niet opspringen om zo Donk een rode kaart aan te naaien, maar zelf met een dubbele beenbreuk te blijven zitten?
Dit soort acties moeten gewoon hard bestraft worden. Of vond je dat het op de bal gespeelt was?
Maarja.. scheidsrechters kunnen het nooit goed doen helaas.
ik vind het geen rood,hij raakt hem niet eens.hij gaat puur voor de bal en raakt die bal ook ,de speler word niet geraakt.
als dit rood is kunnen ze elke week bij ons bij het voetbal heel het elftal eraf sturen met rood.
Ghanzzzzz
8 April 2010, 13:07
Ik denk dat als iedereen zo op een bal afgaat, dat het veiliger is om te gaan freefighten dan te voetballen.
Van Gaal heeft het toch mooi voor elkaar! (lekker doelpunt van Robben)
Waar enkele jaren terug 3 engelse clubs in de halve finales zaten in de CL, is er nu geen enkele meer over! Toch wel verrassend!
bossiean
10 April 2010, 17:59
voetbal les van messi aan de wereld
http://www.youtube.com/watch?v=pESnqhTP_pA
jupke
10 April 2010, 18:01
Den bosch voor 99,9% de play offs gehaald,dat was de doelstelling ook begin dit seizoen.het kan alleen nog mis gaan als veendam met 16 goals verschil wint a,s vrijdag.dat zie ik niet gebeuren.
jupke
11 April 2010, 10:31
twente blijft netjes overeind,zelfs ik heb billen zitten knijpen,want het bleef lang 1-0,nu hopen dat ajaxes punten laat liggen en de lampjes ook,ik gun het twente de landstitel.(heel Den bosch gunt twente de titel,want wij zijn anti ajax) :D
jupke
11 April 2010, 10:34
en gister heeft den bosch groen licht gekregen voor het opknappen/uitbreiden van het stadion
http://www.bastionoranje.nl/uploads/wysiwyg/StadionVliertmaart2009westtribunenieuw.jpg
zo word het:
de lange zijde worden compleet veranderd.
http://www.bastionoranje.nl/uploads/wysiwyg/StadionVliertmaart2009westtribunenieuwB(1).jpg
Het traject van de investering ten bedrage van 20-25 miljoen euro kan mogelijk eind volgend jaar starten afhankelijk van de procedures
'Buiten deze technische aanpak heef FC Den Bosch de ambitie om binnen 5 jaar weer in de eredivisie te kunnen spelen,' aldus voorzitter Bert Kersten. 'FC Den Bosch staat er qua begroting gezond voor
Ghanzzzzz
11 April 2010, 11:46
twente blijft netjes overeind,zelfs ik heb billen zitten knijpen,want het bleef lang 1-0,nu hopen dat ajaxes punten laat liggen en de lampjes ook,ik gun het twente de landstitel.(heel Den bosch gunt twente de titel,want wij zijn anti ajax) :D
Ik heb ook aardig zitten billenknijpen. Spel was niet heel erg overtuigend en Jansen viel ook al geblesseerd uit. Als je dan nog niet kan scoren, maar ondertussen al wel een bal van Heerenveen net op de lat ziet komen.. dan wordt het toch aardig spannend!!
Maar toch netjes herpakt na het eerste kwartier van de 2de helft. Erg mooi hakballetje van 'n Kufo en De Jong heeft volgens mij nog nooit van stress gehoord.. neemt de tijd om hem zo lekker in te knallen
Ghanzzzzz
11 April 2010, 11:46
Tekeningen zien er netjes uit Jurgen!
Hoeveel toeschouwers gaan erin?
zo word het:
de lange zijde worden compleet veranderd.
http://www.bastionoranje.nl/uploads/wysiwyg/StadionVliertmaart2009westtribunenieuwB(1).jpg
Mooi hé, in Den Bosch kan dat weer wel!!! In Waalwijk willen ze het stadion op een andere locatie, er moet een nieuwe meubelboulevard komen van de gemeente (ism Mandemakers allemaal) en een ander gemeentehuis...
Dat kan allemaal niet, omdat het "knaaktechnisch" niet verantwoord is. Maar een nieuw gemeentehuis kan wel, wat dan ineens 9miljoen euro duurder uitvalt! Wat Den Bosch nu gaat doen, had hier ook allang gemoeten... Alles in een...
Maar wat was Vitesse slecht zeg, afgelopen Vrijdag!!! Vooral Velthuizen...
jupke
11 April 2010, 16:49
Tekeningen zien er netjes uit Jurgen!
Hoeveel toeschouwers gaan erin?
nu gaan er 8500 in als het klaar is 13.500 ZITplaatsen
psv punten laten liggen,twente heeft nog maar 1 concurrent.die staan in 12 min al op 0-3
DrEwMeN
12 April 2010, 12:58
het was weer een makkelijke middag voor ons 7-0 :D
nu hopen dat az ons gaat helpen morgen:D
jupke
12 April 2010, 20:41
het was idd een makkie voor ajax,was verdiend,al zat aan de strafschop een luchtje(was er namelijk buiten) als die bal er niet in gaat dan blijft het 1-0 en heb je een andere wedstrijd,nu gaf VVV het al op na 10 min voetbal.
jupke
12 April 2010, 23:04
Toeval of zou hij het echt vergeten zijn? dat dat nu net weer bij AJAX moet gebeuren.de knvb doet er alles aan om twente GEEN kampioen te laten worden.
ik vind het SCHANDALIG.
KNVB blundert met gele kaart De Zeeuw
De gele kaart die Demy de Zeeuw vorige week zondag in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag van scheidsrechter Jan Wegereef kreeg, is niet geregistreerd. Dat maakte voetbalbond KNVB maandag bekend
Door een fout van de arbitrage kwam de kaart van de middenvelder niet op het wedstrijdformulier terecht. De onafhankelijke aanklager van de KNVB ziet op basis van de reglementen geen grond om de kaart alsnog te registreren. De bond zegt de gang van zaken te betreuren en zal een voorstel doen om de reglementen voor volgend seizoen aan te passen.
Ik las het gisteren in de Telegraaf ja... Triest... en het argument wat er gebruikt wordt ook!!!
Als de kaart van De Zeeuw wel geregistreerd was, zou dat voor hem geen directe gevolgen hebben gehad. De oud-AZ'er staat dit seizoen, de gele kaart tegen ADO niet meegerekend, op zeven gele prenten. Bij negen gele kaarten volgt een schorsing.
M.a.w. die schorsing zal hij "waarschijnlijk" toch niet halen! Ik vindt dit ook een beetje jammer! Als hij toch niks te vrezen heeft, moet die kaart ook geregistreerd worden ook.
Anders kan je net zo goed bij iedere speler in de competitie een gele kaart kwijt schelden.
Ghanzzzzz
13 April 2010, 10:46
Het went wel.. dit soort dingen kunnen alleen bij Ajax
SHEILTJ
13 April 2010, 12:18
Demy de Zeeuw heeft er niet voor niets al 7 gehad, zo'n schatje is het niet op het veld.
Als ze deze wel zouden registreren loopt hij echt ook nog wel een keer tegen die 9e aan.
DrEwMeN
13 April 2010, 13:47
wat kan ajax hier nu aan doen ghanzzz dat is weer onzin wat je zegt dat is toch de fout van de KNVB ofnie miss?
*Reckless*
13 April 2010, 13:54
wat kan ajax hier nu aan doen ghanzzz dat is weer onzin wat je zegt dat is toch de fout van de knvb ofnie miss?
knvb=...020...
Andre - 20vT
13 April 2010, 13:59
Demy de Zeeuw heeft er niet voor niets al 7 gehad, zo'n schatje is het niet op het veld.
Als ze deze wel zouden registreren loopt hij echt ook nog wel een keer tegen die 9e aan.
Precies! En in deze strijd om het kampioenschap kan dat essentieel zijn.
Ajax heeft altijd dit soort geluk, weliswaar is het niet een direct gevolg van Ajax maar wel weer typisch!
Gewoon registreren die hap!
Ik ben in staat om te gaan feesten in Enschede als Twente kampioen wordt!
Ik gun het ze zo!! Gun het iedereen, behalve het arrogante ajax!
SHEILTJ
13 April 2010, 17:04
wat kan ajax hier nu aan doen ghanzzz dat is weer onzin wat je zegt dat is toch de fout van de KNVB ofnie miss?
KNVB? Beter bekend als de KNJB?
jupke
13 April 2010, 19:17
KNVB? Beter bekend als de KNJB?
Juist dat zijn de uitspraken.het is de KNJB niet de KNVB :D
als hij geregistreerd word nu en de zeeuw krijgt zondag geel dan heeft hij er 9,dat betekent laatste wedstrijd niet meedoen,nu onloopt hij het weer,en dat kan alleen in amsterdam,dat het niet geregistreerd word.
ik zal er niks van staan te kijken als ajax de KNJB omkoopt met een smak geld,zo zijn die neuzen wel
Ik ben in staat om te gaan feesten in Enschede als Twente kampioen wordt!
Ik gun het ze zo!! Gun het iedereen, behalve het arrogante ajax!
X2
Ik voel een carpool regeling aankomen!!!
X3
DrEwMeN
14 April 2010, 00:33
jullie mogen lekker denken wat jullie denken;) maar ajax kan er niks aan doen en omkopen kom op zeg!
Andre - 20vT
14 April 2010, 00:48
Ik voel een carpool regeling aankomen!!!
X3
Jij rijdt / bobt :D
En owja... Ik heb bekerfinale-kaarten! :eek:
Archiebald
14 April 2010, 01:57
Iemand die in de buurt van onze mooie hoofdstad wil blijven crashen straks na het kampioenschaps feestje op de Dam? :D:D
Ik zie alleen maar gejank van Fans van clubs die het net niet zijn... :p
Ghanzzzzz
14 April 2010, 08:54
Iemand die in de buurt van onze mooie hoofdstad wil blijven crashen straks na het kampioenschaps feestje op de Dam? :D:D
Ik zie alleen maar gejank van Fans van clubs die het net niet zijn... :p
Zolang wij nog steeds alles in eigen hand hebben... :D
Erg jammer van het verlies gister. Had ook niet gehoeven. Twente speelde niet al te best, maar natuurlijk pech met het eigen doelpunt.
En wat heeft Ajax moeten betalen om een scheids te laten neerzetten met oogkleppen op? Wat een overduidelijke penalty zeg
DrEwMeN
14 April 2010, 13:31
nou dat was die penalty van suarez toen ook uit tegen feyenoord dus zo wordt elke ploeg benadeeld;)
SHEILTJ
14 April 2010, 13:56
Zolang wij nog steeds alles in eigen hand hebben... :D
Erg jammer van het verlies gister. Had ook niet gehoeven. Twente speelde niet al te best, maar natuurlijk pech met het eigen doelpunt.
En wat heeft Ajax moeten betalen om een scheids te laten neerzetten met oogkleppen op? Wat een overduidelijke penalty zeg
Een blinde Vink?
Zn naam heeft ie mee.
SHEILTJ
14 April 2010, 13:58
nou dat was die penalty van suarez toen ook uit tegen feyenoord dus zo wordt elke ploeg benadeeld;)
Vind je?
Suarez gaat een beetje makkelijk naar de grond zodra hij de 16 in gaat.
Eigenlijk altijd, maar zeker als ze het met hun eigen spel niet kunnen winnen, en dus achter staan / gelijk staan.
Ghanzzzzz
14 April 2010, 15:57
Waarschijnlijk heb je ook niks van de wedstrijd gezien gister..
Ruiz ook tegen de grond gewerkt in het strafschopgebied, hands in het strafschopgebied en onzinnig geel voor Tioté zodat hij wel geschorst wordt tegen Feyenoord. Vink is een echte Ajaxied zo te zien!
En dan nog iets wat niet met de wedstrijd te maken had.. De heenweg wordt de bus van Twente bekogeld vanaf een brug met stoeptegels en stenen.
Ik heb Suarez al eens horen zeggen dat voor het landskampioenschap alles geoorloofd is, maar moet het nou zover gaan???
Dit zijn nu van die dingen waar mensen zwaar anti-ajaxied van worden. Evenals het belastinggeld wat nodig is om ze een partijtje in Rotterdam te laten voetballen.
Een scheidsrechter die een gele kaart vergeet op te schrijven, waardoor de kaart dus niet meer bij het totaal telt?
alleen dat kan ajax overkomen! Dus Sorry, maar zelfs de KNVB helpt mee om Ajax kampioen te maken.:o
Lucky Ajax met hulp! Ik ben anti twente, maar zelfs ik juig als groningen supporter nu voor Twente! 110% anti amsterdam!
DrEwMeN
14 April 2010, 17:20
lekekr denken wat jullie willen denken ik lach er om;) want denk je nu echt dat die tegel door een ajaxcied is gedaan kom op zeg waar zit je verstand vraag ik me af!
Andre - 20vT
14 April 2010, 17:46
lekekr denken wat jullie willen denken ik lach er om;) want denk je nu echt dat die tegel door een ajaxcied is gedaan kom op zeg waar zit je verstand vraag ik me af!
Waarom kan dat niet?
Ik vind de meeste mensen hier nog redelijk objectief.
Maar dat is bij jou iig ver te zoeken!
jupke
14 April 2010, 17:55
En WEER een voordeel voor ajax gisteravond.blinde Vink ziet niet dat het hands is.terwijl 30.000 andere het WEL zien.
VINK ook geld ontvangen van ajax?
en die streek met die tegels is een laffe actie.
AJAX MOET KAMPIOEN worden , voor herr KESSLER !!!
SHEILTJ
14 April 2010, 19:05
Ik durf niet te zeggen dat het een ajacied was.
Wat ik wel weet.. is dat de ajacieden nooit rustig voetbal kunnen kijken.
Gaat het ff slecht met Ajax dan gaan ze met witte zakdoekjes zitten zwaaien, of wat hadden ze nou de laatste keer..?
Zette ze het trainingsveld af? Of sloten ze de spelers op door een hek dicht te gooien? Iets in die zin..
En stenen gooien kunnen ze echt wel, de laatste keer Feyenoord - Ajax zeker gemist waardoor er nu geen uit supporters meer welkom zijn.
De beelden komen nog op tv.
Ghanzzzzz
14 April 2010, 21:08
Tja.. das de enige groep die Twente géén landskampioenschap gunt, dus zo moeilijk is dat niet ;)
Ohnee.. het waren kaboutertjes
jupke
14 April 2010, 21:24
En ALWEER word ajax geholpen tegen willem2 na 4 min een strafschop.pfffffff
DrEwMeN
14 April 2010, 22:50
lekker 3 punten er bij:P
SHEILTJ
14 April 2010, 22:53
De pest is dat Feyenoord met AZ vecht om die 4e plaats.
Aanstaande zondag is Twente - Feyenoord en beide hebben de punten nodig.
Dan kan het toch voorbij zijn voor Twente of voor Feyenoord.
jupke
14 April 2010, 23:22
De pest is dat Feyenoord met AZ vecht om die 4e plaats.
Aanstaande zondag is Twente - Feyenoord en beide hebben de punten nodig.
Dan kan het toch voorbij zijn voor Twente of voor Feyenoord.
dat verliest twente wedden?feyenoord krijgt een strafschop let op mijn woorden.
SHEILTJ
14 April 2010, 23:37
dat verliest twente wedden?feyenoord krijgt een strafschop let op mijn woorden.
Als dat zo is krijg jij van mij een FC Twente beker!
Andre - 20vT
15 April 2010, 14:14
Zondag gaat Feyenoord lekker verliezen van Twente!
Was gister mega gezellig in het stadion! ( Los van het voetbal )
Hoop zang, hoop volk!
Op naar de beker!
Heeelemaal niets, heeelemaal niets in Amsterdam!!
DrEwMeN
15 April 2010, 14:21
hehe ik denk ook niet dat 010 in twente gaat winnen maarja je weet maar nooit ze willen toch graag die vierde plek zei been gisteren dus laten we hopen anders als wij winnen dan maar nac breda he;)
Andre - 20vT
15 April 2010, 14:35
BEKERFINALE OVER 2 DUELS
van onze speciale verslaggever
ZEIST - De omstreden bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax wordt toch over twee duels gespeeld. Het eerste duel wordt gespeeld op 25 april. Het tweede op 6 mei. Om 14.00 uur geeft de KNVB in Zeist een persconferentie. Dan zal ook bekend worden of er eerst in Amsterdam of Rotterdam gespeeld gaat worden.
Wel staat vast dat bij beide duels geen supporters van de bezoekende club aanwezig zullen zijn.
De beslissing is de uitkomst van het overleg tussen Ajax, Feyenoord, de gemeente Rotterdam en de politie.
Hier kan ik zo woest om worden! Ze laten eerst 20.000 man kaarten kopen.
En dan gauw effe opdelen.
Tyfes KNVB, heb al heel geen zin meer in heel die wedstrijd....
Ghanzzzzz
15 April 2010, 14:45
Sjonge jonge.. wat is dit ook een bang land
Het lijkt wel of er een oorlog gewonnen moet worden. Met een wedstrijd zonder publiek maakt de knvb zich nog geloofwaardiger
Nouja.. de relschoppers kunnen hun geluk niet op: 1x rellen in Rotterdam en 1x rellen in Amsterdam!
De relschoppers zijn volgens mij echt niet degenen die netjes in het stadion zitten om hun cluppie aan te moedigen.
Of is dit toch een mogelijkheid voor 2 financieel wankele clubs om meer te verdienen aan kaartverkoop e.d.?
Andre - 20vT
15 April 2010, 15:01
BEKERFINALE OVER TWEE DUELS van onze speciale verslaggever
ZEIST - De omstreden bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax wordt toch over twee duels gespeeld. Het eerste duel wordt gespeeld op 25 april. Het tweede op 6 mei. De eerste wedstrijd wordt gespeeld in Amsterdam, de tweede in Rotterdam. Dat bevestigen bronnen aan De Telegraaf.
Wel staat vast dat bij beide duels geen supporters van de bezoekende club aanwezig zullen zijn. Het bekeraffiche is al weken in het nieuws vanwege de grote veiligheidsrisico's.
De beslissing is de uitkomst van het overleg tussen Ajax, Feyenoord, de gemeente Rotterdam en de politie. Uiteindelijk is Feyenoord als laatste partij overstag gegaan.
De laatste keer dat een bekerfinale over twee duels werd gespeeld was in 1983 tussen Ajax en NEC. Een finale over twee wedstrijden was destijds een experiment.
Om 14.00 uur geeft de KNVB in Zeist een persconferentie.
Het zijn weer die hoeren van 020 !!!
KNVB en 020 spelen weer onder een hoedje!
GADVERDAMME
De voorzitter van ajex roept iets en den KNVB roept Ja en Amen. Gaan we regelen voor u meneer.:mad:
Waarom zit het hoofdkantoor van de KNVB trouwens in zeist? Kan toch ook wel in de Arena of op de toekomst? KUT VOLK allemaal neuzen bij de KNVB.....
Ik was bezig een kaartje te regelen voor de bekerwedstrijd, maar ik laat deze nu ook lekker langs me heen gaan. En wedden dat die watjes op tv de KNVB de hemel in gaan prijzen over deze goede actie. Jack van Gelder is ook zo iemand...... Die vind dit vast een "geweldige" oplossing:confused:
DrEwMeN
15 April 2010, 15:21
hehe geweldig deze reactie volgens mij is de burgemeester van 010 een beetje bang en het is ook belachelijk dat het zoveel kost aan politie en zo! En dit is toch eerlijke oplossing een volle arena en een volle kuip dat is toch veel beter dan een halve volle kuip ofnie?
hehe geweldig deze reactie volgens mij is de burgemeester van 010 een beetje bang en het is ook belachelijk dat het zoveel kost aan politie en zo! En dit is toch eerlijke oplossing een volle arena en een volle kuip dat is toch veel beter dan een halve volle kuip ofnie?
Nee de burgemeester va rotterdam wilde het door laten gaan. De Ajax supporter Henk Kessler heeft dit besloten..... dus wel goed lezen;)
Een halve volle kuip is nog altijd beter als een bekerfinale over 2 wedstrijden! De charme van de bekerfinale is er COMPLEET uit!:mad:
Dat jij als supporter van Ajax blij bent begrijp ik. ajax speelt ook 1 wedstrijd thuis. Maar oh mijn god wat een afgang voor het Nederlandse voetbal!
Een finale, is EEN finale en geen twee!!!
Of gaan we dadelijk ook twee finales in Afrika zien tijdens het WK, of de Johan Cruyff schaal over twee wedstrijden... Dat zou pas vreemd zijn!
Het spijt me, maar zodra het ook maar enigszins in het nadeel van die Amsterdammers lijkt te komen. Dan moet er ineens met de scepter gezwaaid worden en er maatregelen getroffen worden! TRIEST!!! IN EN IN TRIEST, dat de Knvb uberhaupt nog ingaat op die opmerking van Martin Jol... Je moet toch eens kijken wat een club in Nederland aan invloed uitoefend!
Andre - 20vT
15 April 2010, 15:51
Ajax kan hun eigen supporters niet in de hand houden.
Daarom nemen ze ze liever niet mee naar Rotterdam! En willen ze willen geen deel / pot zonder supporters spelen, dus dan maar zo...
Alles wat gesloopt zou worden, moest Ajax betalen. En daar hadden ze geen trek in.
2 ploegen, 1 beker, 1 wedstrijd!!!
AntonHRV
15 April 2010, 15:56
jankebellen.
DrEwMeN
15 April 2010, 16:19
het was in overleg met de burgemeester van rotterdam en de knvb hoor dus even goed kijken! moest het nu andersom geweest zijn als de bekerfinale in de arena was dan zou feyenoord dat ook niet doen met de supporters! En ik geef je gelijk een finale moet over 1 wedstrijd gaan! maar heb liever twee keer uitverkocht dan geen een keer uitverkocht al zitten er allemaal 010ers;)
Andre - 20vT
15 April 2010, 16:35
Uit supporters thuislaten is ook makkelijk.
Dan kunnen ze helemaal gaan en staan waar ze willen.
Nodig ze gewoon uit! Dan weet je waar ze zijn!
DrEwMeN
15 April 2010, 16:39
daar ben ik het mee eesn andre maarja ze vonden het toch niet erg veilig dan denk ik weet ook niet!
auto emocion
15 April 2010, 16:50
Tja kan de drukte enigzins wel begrijpen.
Internet gonst van de "geruchten" ivm de wedstrijd.
Eerlijk gezegd boeit het mij te weinig om het te volgen, maar de zogenaamde "supporters" die niet voor het voetbal gaan maar voor het rellen mogen ze van mij gericht afschieten.
Eender voor welke club deze "supporter" is.
Dat dergelijke personen zich fans durven te noemen is een schande voor de echte fans die wel gaan voor een leuke pot voetbal.
Hoop mensen lopen wel te klagen en zeiken dat het nu deels zonder publiek moet...ra ra ra waar komt dat door.
En ja zoals met alles moeten de goede lijden onder de kwaden.
SHEILTJ
15 April 2010, 17:19
Ik hoor net dat Feyenoord supporters iedere supporter oproept om naar de Kuip te komen vanavond om 20:00 uur.
Lucazz
15 April 2010, 18:00
reageer niet vaak hier maar volg voetbal sinds 2 jaar weer een beetje en de laatste tijd wat meer
als feijenoord verliest in de arena (wat gewoon gebeurt uit, en zonder supporters) dan komen ze ajax never nooit niet voorbij in de kuip die gooien achterind de boel op slot en klaar.....
ajax wordt de laatste tijd naar mijn mening beetje voor getrokken
zo....
jupke
15 April 2010, 19:01
Tja kan de drukte enigzins wel begrijpen.
Internet gonst van de "geruchten" ivm de wedstrijd.
Eerlijk gezegd boeit het mij te weinig om het te volgen, maar de zogenaamde "supporters" die niet voor het voetbal gaan maar voor het rellen mogen ze van mij gericht afschieten.
Eender voor welke club deze "supporter" is.
Dat dergelijke personen zich fans durven te noemen is een schande voor de echte fans die wel gaan voor een leuke pot voetbal.
Hoop mensen lopen wel te klagen en zeiken dat het nu deels zonder publiek moet...ra ra ra waar komt dat door.
En ja zoals met alles moeten de goede lijden onder de kwaden.
Ze gaan toch wel op de vuist met elkaar,denkt de knvb nu echt dat de ECHTE hooligans naar het stadion komen?
die sprken af op een weiland en gaan daar met4-500 man lekker een potje boksen.
Andre - 20vT
15 April 2010, 19:11
Als 020 met voorsprong naar de Kuip komt. Komen er geheid supporters mee, want die willen bij de huldiging zijn!
Ze ontkomen er niet aan!
Dit is niks anders dan positief voor 020!!
Het is de bond van de Joden!
Wat een lachertje in 2 wedstrijden. Zo is het geen bekerFINALE meer:mad:
Onder het mom het kost te veel geld. Van het geld wat de regering toch al over de balk gooit kan dat kleine beetje wat deze "risico"wedstrijd kost ook wel bij.
Pfff, van mij mogen ze 'm gewoon in 1 wedstrijd spelen zonder Ajacieden.
Ze hebben er zelf voor gezorgd dat het zover moet komen.
In de competitie zitten ook geen Ahacieden in de Kuip, dus ik zeg gewoon zonder uitpubliek spelen.
Maar dan nog, de Kuip is voor ons een thuiswedstrijd, dus ik verwacht een 1-4 of zo :)
als feijenoord verliest in de arena (wat gewoon gebeurt uit, en zonder supporters) dan komen ze ajax never nooit niet voorbij in de kuip die gooien achterind de boel op slot en klaar.....
Ajax en de boel op slot gooien? Lijkt me geen goed idee, daar zijn we niet zo goed in.
Denk dat Ajax gewoon over f#y#n@@rd heen gaat, of het nu in Amsterdam of rotterdam is ;)
Robert-CCT
15 April 2010, 21:49
Ja ja hebben de neuzen toch hun zin.
Hooligans heb je altijd wel en als ze iets willen lukt het ze toch wel kijk maar naar het verleden.
Als ze nou eens dat stuk weiland afzetten iN Beverwijk en laat daar die gekken die elkaar echt wat aan willen doen een paar uur los gaan op elkaar. Ben je gelijk van het gezeik af.
SHEILTJ
15 April 2010, 22:05
Ja ja hebben de neuzen toch hun zin.
Hooligans heb je altijd wel en als ze iets willen lukt het ze toch wel kijk maar naar het verleden.
Als ze nou eens dat stuk weiland afzetten iN Beverwijk en laat daar die gekken die elkaar echt wat aan willen doen een paar uur los gaan op elkaar. Ben je gelijk van het gezeik af.
Die gekken roei je niet uit.
Telkens worden er weer Feyenoorders geimponeerd door de hooligans, die willen zich ook stoer gaan gedragen.
Het is telkens een nieuwe generatie die op staat.
Robert-CCT
15 April 2010, 22:39
Ja dat wel
En de mensen met een stadion verbod komen dr nog gewoon in hoor
als je bij ADO kijkt gasten met een stadionverbod hebben nu een kvk en een businessbox dan wordt je niet gecontrolleerd.;)
SHEILTJ
15 April 2010, 22:44
Zolang er geen foto vermeld staat op seizoenskaarten en/of aanvraag formulieren seizoenskaart kan iedereen met een stadion verbod onder een andere naam naar binnen.
DrEwMeN
18 April 2010, 18:22
zoals ik al dacht twente wint van 010 want die willen toch niet dat ajax kampioen wordt!
en ajax had geen kind aan heracles!
maar nac speelde gelijk bij heerenveen en roda jc won van vitesse dus nac moet gelijk spelen om europeesch voetbal af te dwingen! dus dat is weer een voordeel! En Roda moet thuis tegen Willem II dus wordt nog spannend:D
het rodemonster
18 April 2010, 18:28
010 zijn gewoon schijtbakken, bang voor hun eigen supporters.
Andre - 20vT
18 April 2010, 19:42
Want?
Omdat ze vandaag verloren hebben?
SHEILTJ
18 April 2010, 19:50
Volwassen reactie weer.
het rodemonster
18 April 2010, 20:52
Volwassen reactie weer.
Als 010 volwassen waren, hadden 010 er een wedstrijd van gemaakt!!
Maar nee hoor, tukkers moesten winnen. :mad:
Ghanzzzzz
18 April 2010, 21:01
Ik moet toegeven: Feyenoord speelde wel bijzonder mager!!
En Twente had daar dan ook veeeeeeel meer uit moeten halen. Wat een boel kansen!!
Maar waar tegen AZ Tioté al geel kreeg van een Ajaxied (Vink) waardoor hij een wedstrijd geschorst was, ditmaal is Douglas aan de beurt. Ik weet niet wat de scheids hierin zag, maar blijkbaar zag ook deze scheids het weer door een Ajax-bril. Zonder Douglas dus helaas de laatste wedstrijd in.
jupke
18 April 2010, 22:22
ik had al overal gelezen dat feyenoord twente liet winnen.en terrecht,als ajax maar geen kampioen word :D
zoals ik al dacht twente wint van 010 want die willen toch niet dat ajax kampioen wordt!
en ajax had geen kind aan heracles!
Laat me raden, als Ajax geen kampioen wordt, dan lag het aan Feyenoord... :rolleyes:
(vergeet even de Europeesche ambities van Feyenoord niet)
Andre - 20vT
18 April 2010, 23:58
Als 010 volwassen waren, hadden 010 er een wedstrijd van gemaakt!!
Maar nee hoor, tukkers moesten winnen. :mad:
Lekker kortzichtig weer... Het kan ook gewoon een keer wezen dat een potienteel landskampioen wint van iemand die op de 5e plek staat??
Mja... het loopt een keer anders dan dat Ajax wil... Dus gaan we huilie huilie doen... Ik zou de KNVB bellen! Of de wedstrijd niet overgespeeld kan worden!
Andre - 20vT
19 April 2010, 10:23
020 - Normaal is Toby Alderweireld de rust zelve, maar na de overwinning op Heracles Almelo (4-0) spuwden de ogen van de jonge Ajacied vuur. De Belg had er op gerekend dat de Feyenoorders de helpende hand zou bieden in de kampioensstrijd. „Maar ik heb begrepen dat ze er geen reet aan hebben gedaan tegen FC Twente.”
Toby Alderweireld „Ook al is er grote rivaliteit, je moet je sportieve plicht vervullen. Nu dat niet is gebeurd, leeft het heel erg in de groep om ze tijdens de bekerfinale op te vreten. En dat gaan we doen. Het wordt een warm onthaal. We willen in de ArenA nu zo’n uitslag neerzetten, dat de tweede wedstrijd niet meer hoeft te worden gespeeld”, zint Toby Alderweireld op wraak.
„Het spel van Feyenoord in Enschede is een extra motivatie”, liet de sterk spelende Vurnon Anita zich in vergelijkbare bewoordingen uit. „Ik ben blij dat mijn vriend Leroy Fer als een van de weinigen wel vol gas heeft gegeven.”
Zie je, het loopt een keer niet zoals Ajax wil en we gaan meteen huilen...
Volgens mij zijn de laatste potten van Feyenoord meer gelijkspellen en verlies dan winst.
Dus waar maakt iedereen zich druk om. En als je met 2-0 achterkomt ga je minder hard lopen ja...
Ajax laat zich wel erg kennen nu!
En Feyenoord kan wat verwachten in 020, maar Ajax weet niet wat ze meegaan maken in de Kuip!!
Toby Alderweireld „Ook al is er grote rivaliteit, je moet je sportieve plicht vervullen. Nu dat niet is gebeurd, leeft het heel erg in de groep om ze tijdens de bekerfinale op te vreten. En dat gaan we doen. Het wordt een warm onthaal. We willen in de ArenA nu zo’n uitslag neerzetten, dat de tweede wedstrijd niet meer hoeft te worden gespeeld”, zint Toby Alderweireld op wraak.
„Het spel van Feyenoord in Enschede is een extra motivatie”, liet de sterk spelende Vurnon Anita zich in vergelijkbare bewoordingen uit. „Ik ben blij dat mijn vriend Leroy Fer als een van de weinigen wel vol gas heeft gegeven.”
Ghanzzzzz
19 April 2010, 11:28
Ik hoor ook niet: Heracles heeft een schijthekel aan Twente. Supporters zaten zelfs te juigen toen AZ (directe concurrent van de Calimero's) scoorde tegen Twente. Heracles heeft met opzet verloren van Ajax en hadden gewoon hun plicht moeten doen!
:D
Sorry Ajax.. je kan alles en iedereen op kop geven, maar als jullie eerder in het seizoen minder punten hadden laten liggen, waren jullie allang landskampioen!
De wedstrijd tegen de Twente, als we die gewoon hadden gewonnen was er niks aan de hand.
Twente was dit seizoen gewoon beter en ik gun ze titel dan ook, mocht het zover komen.
Laatste dag wordt spannend!
DrEwMeN
19 April 2010, 16:05
dat is echt onzin wat je zegt ghanzzz van Heracles echt daar heeft niemand het over gehad en jij begint er ineens over kom op zeg als je de wedstrijd hebt gezien van je clubje kan je duidelijk zien dat 010 er helemaal niks aan doet gewoon een stelletje lafaards tegenover hun supporters ja!
Andre - 20vT
19 April 2010, 16:12
Gadverdamme Drew, volgens mij kijk jij echt altijd door een Ajax bril op 020 sterkte!
Danny zijn reply kan ik waarderen, die kijkt zoals het is!
De wedstrijd tegen de Twente, als we die gewoon hadden gewonnen was er niks aan de hand.Twente was dit seizoen gewoon beter en ik gun ze titel dan ook, mocht het zover komen.
Laatste dag wordt spannend!
Ghanzzzzz
19 April 2010, 16:14
dat is echt onzin wat je zegt ghanzzz van Heracles echt daar heeft niemand het over gehad en jij begint er ineens over kom op zeg als je de wedstrijd hebt gezien van je clubje kan je duidelijk zien dat 010 er helemaal niks aan doet gewoon een stelletje lafaards tegenover hun supporters ja!
Daarheeftinderdaadniemandhetovergehad,maarmisschie nmoetikdanmaardeeerstezijn!
InAlmelozijnzenetzohardanti-twente,alsdatmeninRotterdamistenopzichtevanajax
Maar wat ik al zei: Ajax moet nu geen verwijten maken ten opzichte van alles en iedereen. Ajax heeft eerder in de competitie al te veel punten laten liggen. Als ze het hele jaar zo hadden gespeelt als de afgelopen paar weken/maanden, had Ajax allang nieuwe shirtjes gehad (met een extra ster)
DrEwMeN
19 April 2010, 17:14
ja oke miss moet jij de eerst zijn maar de haat tussen ajax-010 dat kan je niet vergelijken met twente en heracles echt niet!
en daar heb je zeker gelijk in want had ajax zo de eerste compitiehelft ook zo gespeeld zoals nu dan waren ze al lang kampioen daar geef ik je helemaal gelijk in! Maar zoals je gisteren 010 zag dat was echt opzettelijk!
De wedstrijd van vorige week was geen opzet dan (Az-Twente)?
De schijds daar was ook uitermate slecht, leek ook dat Twente "moest' verliezen daar.
Ben het met je eens dat f#y#n@@rd absoluut niet goed speelde en het sterk leek op een staaltje "wij doen wel iets terug voor onze plek in de bekerfinale", maar om nou te zeggen dat het kampioenschap van 1 wedstrijd afhangt... volgens mij zijn het er 34.
Win je er de meeste van dan wordt je kampioen.
En Ajax is er nu alleen maar gebrand op om die rotterdammers 2x flink te kijk te zetten in de bekerfinales... :)
Andre - 20vT
19 April 2010, 19:47
Het worden sowieso 2 gekke wedstrijden...! En daar hou ik wel van, enige vorm van gezonde agressie!
SHEILTJ
19 April 2010, 20:23
En Ajax is er nu alleen maar gebrand op om die rotterdammers 2x flink te kijk te zetten in de bekerfinales... :)
Vorige week hoorde ik anders iets voorbij komen op 538 dat MOCHT Ajax kampioen worden het niet in het centrum van Amsterdam gevierd zou worden.
Tot die tijd staan ze nog steeds 1 punt achter Twente en lijkt het er nog steeds niet op dat Twente die voorsprong gaat verspillen.
Dus waarom je eigen druk maken om een mogelijke huldiging die er hoogst waarschijnlijk niet eens in zit?!
Dus je theorie dat ze gebrand zijn om Feyenoord ff flink te kakken te zetten in de Arena/Kuip is bull.
Ik hoorde in de wandelgangen dat RKC, Den Haag heeft laten winnen, zodat Willem II de nacompetitie ingaat... :D
jupke
19 April 2010, 22:11
Ik hoorde in de wandelgangen dat RKC, Den Haag heeft laten winnen, zodat Willem II de nacompetitie ingaat... :D
en ik heb gehoord dat de harde kern van NAC de spelers heeft gesproken dat ze twente laten winnen,want ook in BREDA willen ze dat AJAX GEEN kampioen word :D
Ghanzzzzz
19 April 2010, 23:52
En ik heb gehoord dat Ajax de KNVB heeft gesproken en heeft gedreigt te gaan huilen als ze geen kampioen worden :D
Maarja.. alle kansen liggen nog open. Het kunnen 2 hele gekke wedstrijden worden!
Er zitten bij NEC een paar (oud)Twentenaren die wel heel erg gebrand zijn om hun oude cluppie te helpen (denk aan Heubach, Wellenberg, Pothuizen, Zomer)
DrEwMeN
20 April 2010, 03:23
denk niet dat nac twente gaat laten winnen anders hebben ze straks nog geen eens de play offs dus dat is onzin
Vorige week hoorde ik anders iets voorbij komen op 538 dat MOCHT Ajax kampioen worden het niet in het centrum van Amsterdam gevierd zou worden.
Tot die tijd staan ze nog steeds 1 punt achter Twente en lijkt het er nog steeds niet op dat Twente die voorsprong gaat verspillen.
Dus waarom je eigen druk maken om een mogelijke huldiging die er hoogst waarschijnlijk niet eens in zit?!
Dus je theorie dat ze gebrand zijn om Feyenoord ff flink te kakken te zetten in de Arena/Kuip is bull.
Zeker dat ze f#y#n@@rt te kakken willen zetten. Zekers in eigen huis en anders wel in de Kuip. (laatste keer dat Ajax daar verloor, iemand?)
De huldiging komt er wel, maar buiten de stadsgrenzen.
Beetje lam commentaar om te denken dat ze de beker niet willen winnen omdat er geen huldiging in het centrum komt.
Andre - 20vT
20 April 2010, 11:22
Twente wordt gewoon landskampioen. Die verspelen dat niet meer....
Enige wat rest voor Ajax is de beker, en daar zullen ze vol voor gaan.
Feyenoord daarintegen ook, want die zijn natuurlijk keihard benadeelt.
Al met al, zal de beker een vurig duel worden.
Ik denk zelfs dat er nog lang over gesproken gaat worden.
De wedstrijd is zo ernstig beladen dat er vreemde dingen gaan gebeuren!
Dat denk ik ook ja...
Geen rellen rond de stadions maar harde duels op het veld (waar ze horen).
Jammer dat het zo moet gaan... stelletje lompe boeren met het iq van een grasspriet die het verzieken voor het voetbal.
Gisteren was er een item over bij Voetbal International.
Het schijnt dat er al een wetsvoorstel is gedaan aan het begin van het seizoen omtrent de Voetbal wet, zoals die al jaren in Engeland geldt. Echter moet dit plan nog ondertekend worden door de 1e kamer, die het waarschijnlijk te druk hebben!
Kan ook nog wel ff duren ook nog, werdt er gezegd. Zal wel weer zo'n "als het kalf verdronken is"... happening voor nodig zijn!
Maar laat ik niet verslappen, ik vindt nog steeds een finale over twee wedstrijden volstrekt onnodig!
Andre - 20vT
20 April 2010, 18:42
Dat blijf ik ook vinden....
De enige veroorzaker van dit gebeuren is Ajax en helaas is de KNVB daarin meegegegaan.
Als de regel gehandhaafd was dat er geen Ajax supporters welkom waren, had Ajax niet willen voetballen.
Als er wel supporters kwamen en er werden dingen vernield moest Ajax dat betalen, hadden ze geen trek in natuurlijk.
Ajax speelt de eerste pot thuis, waardoor ze thuisvoordeel hebben om op voorsprong te komen.
Die voetbalwet moeten ze gewoon verdomd versneld in gaan voeren, dan pak je alle problemen aan.
Ik heb over de bekerfinale wel een nare smaak in me mond, want ik denk dat die positief zal uitpakken voor Ajax... Maar het kan ook een andere wending nemen.
Ik ben iig bij in de Kuip en zal de longen uit me lijf schreeuwen :)
Dat blijf ik ook vinden....
Ik ben iig bij in de Kuip en zal de longen uit me lijf schreeuwen :)
haha ik zou ook hard schreeuwen als ik voor f#y#n@@rd was ;)
Andre - 20vT
20 April 2010, 19:10
Daarom heeft de Kuip sfeer en de Arena niet :D
In goede en in slechte tijden!
Dat dan weer wel..... respect voor het sfeertje in de Kuip altijd. (die paar mongolen achter de goal daargelaten dan)
SHEILTJ
20 April 2010, 19:34
Zeker dat ze f#y#n@@rt te kakken willen zetten. Zekers in eigen huis en anders wel in de Kuip. (laatste keer dat Ajax daar verloor, iemand?)
De huldiging komt er wel, maar buiten de stadsgrenzen.
Beetje lam commentaar om te denken dat ze de beker niet willen winnen omdat er geen huldiging in het centrum komt.
Hoor je mij zeggen dat ze die beker niet willen winnen?
Mij hoor je zeggen dat Ajax niet ENKEL hun zinnen heeft gezet op de beker.
Dat ze zich nog wel degelijk druk maken om de competitie, ook al is die nog helemaal niet zeker!
Toch denken ze, met de arrogantie die ze hebben, dat ze dat ook wel ff klaar spelen.
Hoe kan Ajax dat nou zelf klaar spelen?
Hangt compleet van twente af wat die in Breda gaan doen...
SHEILTJ
20 April 2010, 19:49
Hangt zeker van Twente af, maar waarom maakt de burgemeester van Amsterdam zich dan druk om een huldiging?
Is dat altijd niet als er 2 ploegen kans maken?
Zal in R'dam ook wel besproken worden met oog op de bekerfinale.
2 jaar geleden toen Az, p$v en Ajax kans maakten op de titel de laatste dag zal het ook in alle 3 de steden wel aan de orde zijn geweest...
Niks raars aan hoor.
SHEILTJ
20 April 2010, 20:25
De kans dat je die beker finale wint is groter dan dat Ajax landskampioen wordt.
Ja, dat is logisch.
Maar de mogelijkheid is er wel.
Alleen mag je dat niet zeggen want dan komen die zielige opmerkingen weer dat het arrogant is om dat te zeggen...
En nogmaals, ik gun het Twente zeer zeker hoor, die zijn gewoon erg goed dit seizoen!
Ghanzzzzz
21 April 2010, 11:50
Is dat altijd niet als er 2 ploegen kans maken?
Zal in R'dam ook wel besproken worden met oog op de bekerfinale.
Vorig jaar in Enschede stond wel alles klaar mochten ze de beker winnen (helaas niet gebeurd)
Desalniettemin heeft het denk ik geen extra geld of zorgen opgeleverd, aangezien de oude markt sowieso bommetjevol stond :D
Podium werd om de wedstrijd heen wel gebruikt voor wat entertainment ende hoeveelheid politie moest er toch zijn (ongeacht winst of verlies)
18.000 tukkers op een plein zijn daarnaast gouden tijden voor de horeca :D
En waarschijnlijk zonder rellen.....
Kijk A'dam/R'dam "supporters": zo kan het dus ook :)
Andre - 20vT
21 April 2010, 20:22
Tsjah... Waar wordt niet gereld?
Ado, Utreg, 010, 020... Iedereen heeft wel een harde kern...
En op een feest waar iedereen flink drinkt etc, loopt het wel eens uit de hand :)
Tsjah... Waar wordt niet gereld?
Ado, Utreg, 010, 020... Iedereen heeft wel een harde kern...
En op een feest waar iedereen flink drinkt etc, loopt het wel eens uit de hand :)
Drank maakt ook al jaren misbruik van mij!!! :D
Andre - 20vT
22 April 2010, 19:46
Smeekbede Jol heeft effect...
AMSTERDAM - De smeekbede van Ajax-trainer Martin Jol aan de fans om zondag asjeblieft naar de Amsterdam ArenA te komen, sorteert effect. Waar eergisteren nog maar 20.000 kaarten waren verkocht voor de bekerfinale tegen Feyenoord, staat de teller op dit moment op 32.500.
„We hebben nog steeds goede hoop om in een uitverkocht stadion te spelen”, aldus de trainer. „We willen het seizoen in stijl afsluiten en hebben daarbij de steun van onze supporters nodig.”
Naast de seizoenkaarthouders kunnen nu ook de clubkaarthouders bij de vaste voorverkoopadressen hun entreebiljetten aanschaffen.
Jammer dat het niet vanzelfsprekend is dat het stadion uitverkocht is! :D
Dat is nooit met een oefenpotje toch?
:p
haha
Andre - 20vT
22 April 2010, 19:52
Hou die gedachte vast :D
Ghanzzzzz
22 April 2010, 23:58
omg... 3,4 miljoen 'fans' maar ze krijgen nog geen stadion vol bij een finale?? :D
Andre - 20vT
23 April 2010, 17:48
ZEIST - De Amsterdam ArenA is voor de eerste wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord zondag in de dubbele KNVB-bekerfinale nog niet uitverkocht. Vrijdagochtend stond de teller in de voorverkoop op 32.000 tickets. Het stadion van Ajax biedt plaats aan 51.000 toeschouwers.
Bij beide wedstrijden zijn geen aanhangers van de bezoekende club welkom.
Na aftrek van alle organisatie- en andere kosten van gastheer KNVB mogen Ajax en Feyenoord dit jaar de recettes van hun thuiswedstrijd houden. Normaal keert de KNVB bij de gebruikelijke bekerfinale in De Kuip 3 ton aan de winnaar en de helft aan de verliezer uit. Uit voornamelijk veiligheidsoverwegingen heeft de KNVB uiteindelijk besloten de bekerfinale dit seizoen over twee duels te spreiden
Voldoende steun zie ik alweer! :D
Ghanzzzzz
25 April 2010, 01:53
Nou.. 2 Ajaxieden zijn voor de rest van het seizoen geschorst
Wegereef ivm het 'vergeten' van het opschrijven van de gele kaart van De Zeeuw en blinde Vink voor de overduidelijke handsbal van Poulsen (AZ) tegen Twente
Andre - 20vT
25 April 2010, 21:25
eerste helft helemaal niks, 2e helft beter, voor het mooie hadden ze er eentje moeten scoren!
Maar schade is beperkt gebleven!
Op naar 6 mei, 6 mei is van ons!!!
het rodemonster
25 April 2010, 22:13
eerste helft helemaal niks, 2e helft beter, voor het mooie hadden ze er eentje moeten scoren!
Maar schade is beperkt gebleven!
Op naar 6 mei, 6 mei is van ons!!!
Voor sprookjes, moet je naar de Efteling!!:)
Andre - 20vT
25 April 2010, 23:48
bedankt voor je fatsoenlijke beargumentering grote smurf! je geeft heel duidelijk aan hoe de wedstrijd verlopen is! ( heb je wel gekeken jonge? Of stond je weer met rug naar het veld)
Ik ben tenminste zo reeel om te beseffen dat winst vandaag bijna niet tot onmogelijk was! maar gut gut wat zijn wij 'opgegeten' vandaag zeg.... 6 mei wordt een historische dag, heel de kuip zal beven.... Wij zijn nog niet compleet verslagen we hebben alleen genoeg te doen. Maar strijd gaan we leveren. Op het veld en naast het veld!!
Wilrox
25 April 2010, 23:56
Eerste helft van Ajax in mijn ogen toch duidelijk de betere ploeg. 2de helft gingen ze helaas nog slordig aan de gang. Maar gelukkig de 0 gehouden.
om ook even flauw te doen als de rest:
Wat doet een f****noord supporter als ze de beker winnen?
De playstation uitzetten :)
SHEILTJ
26 April 2010, 00:37
Ik vond de wedstrijd dramatisch.
Ajax 2 keer kort op elkaar een goede kans gekregen die ze netjes benut hebben, maar voor de rest was het van hun kant ook compleet ruk.
Ben blij dat ze die voorsprong niet uitgebreid hebben.
En wat een sfeer jongens in dat stadion..
Ghanzzzzz
26 April 2010, 11:57
Ajax zat te zeuren over Feyenoord tegen Twente, maar zeg nou zelf... waren ze toen veel slechter dan gisteren???
Toen zaten Ajaxieden weer te schreeuwen over 'opeten' en 'verpletteren'
Wat ik heb gezien, vond ik het allemaal reuze meevallen. Ik snap best dat Advocaat niets meer ziet in die Belgen met een flink portie Amsterdamse bluf en arrogantie.
Tuurlijk.. Ajax heeft gewonnen en ik geef ze ook de grootste kansen voor de beker, maar het is nog (lang) niet gespeeld. Tot nu toe een hoop bombarie!
Ik had na een half uur de neiging om de tv uit te zetten, zo slecht vond ik het worden...
Passes kwamen niet aan, acties waren er niet of lukte niet, samenspel was ver te zoeken.
f#y#n@@rd speelde bij vlagen goed, maar enkel op het middenveld, dus niet gevaarlijk.
2-0 is goed genoeg, ik hoopte dat ze door zouden zetten maar helaas.
Maar ik ga er vanuit dat we toch wel 1x scoren in de kuip, en aangezien ik f#y#n@@rd niet met 4-1 zie winnen is het kat in het bakkie ;)
@Ghanzzz: Ajax en f#y#n@@rd waren allebei net zo slecht als tegen Twente vorige week. rare is dat f#y#n@@rd nu wel MOEST maar dus blijkbaar echt niet kan haha
Andre - 20vT
26 April 2010, 14:22
Het kan wel spoken in de Kuip.
helemaal klaar is het nog niet, maar we hebben een hele goeie uitdaging!
Ghanzzzzz
26 April 2010, 15:08
idd.. 1 van de 3 wedstrijden die Twente dit jaar in NL heeft verloren, was in de Kuip
Het kan wel spoken in de Kuip.
helemaal klaar is het nog niet, maar we hebben een hele goeie uitdaging!
... en spoken zal het!!!
het rodemonster
26 April 2010, 20:48
... en spoken zal het!!!
De kuip samen met de efteling, is dat niet wat?? (sprookjes en spoken)
SHEILTJ
26 April 2010, 21:06
Hou je muil nou eens een keer tot er wat zinnigs uit komt joh, damn!
Echt orgineel ben je niet meer, die "grap" heb je al eerder gebruikt.
Heb je verder geen inspiratie?
:rolleyes:.... Uhhh Heethoofd??? :eek: (hou het wel een klein beetje netjes aub)
Hoezo??? Wil je dan met je Efteling Abonnement ook een keer naar Feyenoord hé, Wim? :D
Moet je wel groter zijn dan 1,80m :D
jupke
26 April 2010, 21:29
Den bosch vandaag de 1ste wedstrijd voor de playoffs tegen helmond.
heb er een hard hoofd in
jupke
26 April 2010, 23:45
uitwedstrijd met 1-2 gewonnen :D
Ghanzzzzz
27 April 2010, 00:23
Netjes Jurgen!
Andre - 20vT
27 April 2010, 10:29
Getuigd van het gemiddelde niveau waarop een Ajax supporter op discussiert...
Wanneer komt je nou es met leuke feiten? Of kijk je stiekum nooit?
Kiwi / Danny is nou een supporter die ik kan waarderen! Die kan tenminste wel leuke discussies voeren en af en toe een grappige steek geven! :D
Begin me alleen steeds meer te ergeren aan de mensen die "niet weten" hoe ze Feyenoord en Ajax moeten typen, zonder @ en # tekens.
Dat weet ik wel, maar ik krijg het alleen mijn vingers niet uit haha :D
Om daar even op door te gaan: ArenA is dan ook met 2 hoofdletters A. :rolleyes:
Misschien handig om een groen boekje voor supporters in te voeren?
jupke
27 April 2010, 19:01
Netjes Jurgen!
idd en dat tegen 12 man en zelf met 10 man,liesveld heeft ons vorig jaar genaaid en dat wilde hij nu weer doen,alles kreeg den bosch tegen niet normaal,zelfs de commetator op tv zei dat liesveld 200% voor helmond is.de vieze hond.
nu donderdag thuis afmaken in de vliert.al zal het moeilijk worden,keeper is geraakt door troep uit de tribune van helmond(bloeide aan gezicht) en martha heeft in de 92ste min rood gehad.
Toch weer netjes geregeld in Amsterdam:
Laatste 2 wedstrijden gratis in het stadion en een eventuele huldiging ook.
http://www.nusport.nl/eredivisie/2235927/arena-feestlocatie-ajax.html
auto emocion
27 April 2010, 19:24
Hou je muil nou eens een keer tot er wat zinnigs uit komt joh, damn!
Echt orgineel ben je niet meer, die "grap" heb je al eerder gebruikt.
Heb je verder geen inspiratie?
Dan nog is dat geen reden om zo een reactie neer te zetten, als je dan toch zo een grote pet op hebt van respect en dergelijke moet je hier zelf ook wel consequent in zijn.
En als het je zo irriteert lees je het toch niet ?
Mij boeit het ook niet maar als MOD moet ik de heren wel een beetje in de gaten houden....
SHEILTJ
27 April 2010, 19:52
Dan nog is dat geen reden om zo een reactie neer te zetten, als je dan toch zo een grote pet op hebt van respect en dergelijke moet je hier zelf ook wel consequent in zijn.
En als het je zo irriteert lees je het toch niet ?
Mij boeit het ook niet maar als MOD moet ik de heren wel een beetje in de gaten houden....
De heren ja, daar hoor ik niet bij :D
Hij kwam er ook groffer uit dat ik bedoelde.
Ghanzzzzz
28 April 2010, 01:58
Nog een paar dagen... hier in Twente is het wel dé talk of the town, maar niemand durft zijn geld er nog op te zetten
Zondag wordt het gezellig voetbal kijken met z'n allen op de oude markt en mócht het gebeuren... maandag is voor de huldiging in ieder geval al vrij geregeld :)
Succes dan zondag!
Wordt lastig, maar kansen zijn er zeker.
Andre - 20vT
28 April 2010, 17:02
'Goa stoan ai veur Twente bint'
Ik spring wel voor Nac, ook goed ;)
Wordt een leuk middagje in ieder geval!!!
*hoopt op eenmalig gratis eredivisie live zondag*
Freekenstein
28 April 2010, 17:35
Moet ik nog tot zondag blijven staan?? Ik weet niet of ik het zolang vol hou! :D
Streetfighter
28 April 2010, 20:51
Als Twente kampioen wordt, wordt het wel een geweldig feest! Ben dan ook waarschijnlijk flink wat bier aan het tappen aangezien ik op de Oude Markt werk! Ben er klaar voor!:D
Addiction
28 April 2010, 21:44
Gaat een leuke zondag worden bij ons in Breda volgens mij,
Het kan nog alle kanten op en ik sta er live bij in ons NAC stadion :D
Ghanzzzzz
28 April 2010, 23:52
Als Twente kampioen wordt, wordt het wel een geweldig feest! Ben dan ook waarschijnlijk flink wat bier aan het tappen aangezien ik op de Oude Markt werk! Ben er klaar voor!:D
Haha, kans dat ik nietsvermoedend dan nog wel bij je bestel :D
Andre - 20vT
30 April 2010, 13:18
Spanning stijgt!
Freekenstein
30 April 2010, 14:40
Waar ergens werk je dan?? Kom namelijk iets te vaak op de oude markt, vooral met deze dagen:cool:
jupke
30 April 2010, 20:12
DB eruit helaas,thuis met 1-2 verloren,strafschop gegeven aan helmond.
kadotje,want er was niks aan de hand bleek uit tv beelden.
in de verlenging bal op de lat en op de paal van DB.
daarna strafschoppen en 5-4 was helmond te sterk :(
Ahhh poepie toch :p
Maar zo te lezen lag het weer eens niet aan jullie zelf :rolleyes:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.