Volledige versie bekijken : Voetbaltopic 2009/2010
Streetfighter
1 May 2010, 19:00
@freekenstein: ik werk bij Villa van Heek. We hebben helaas geen scherm voor de deur, maar binnen uiteraard wel.
Ahhh poepie toch :p
Maar zo te lezen lag het weer eens niet aan jullie zelf :rolleyes:
klopt,de knvb is 110% anti fcdb.,ze willen DB niet in de eredivisie hebben,ivm risicowedstrijden.
maar daar hebben we momenteel ook niks te zoeken ;)
eerst nieuw stadion
het rodemonster
2 May 2010, 00:24
http://94.100.114.26/943500001-943550000/943514601-943514700/943514648_6_Gfss.jpeg
van mij mag de beste winnen.(ik hoop twente) maar het zal ajax wel weer meezitten.
mijn voorspelling: ajax wint makkelijk.twente is heel lang 1-1 en in de laatste 5 min krijgt NAC een strafschop en rood voor een twente speler.
2-1 voor NAC
Addiction
2 May 2010, 11:55
Ik ga me zo maar eens aankleden en richting Breda :D
Ben zelf ook erg benieuwd hoe het allemaal afgaat lopen maar we kunnen alleen maar kijken en afwachten.
Ik zeg; Come On NAC :D
Ghanzzzzz
2 May 2010, 13:21
Ik hoop dat het gewoon een eerlijke eindstrijd wordt, zonder dat scheidsrechters invloed hebben.
pffffff...... ZENUWACHTIG!!
Zo op naar Enschede
Ze zijn gister in ieder geval flink uitgezwaait:
http://www.youtube.com/watch?v=M8voa0WlYTo
Freekenstein
2 May 2010, 13:30
Ik sta hier stijf van de zenuwen. Laatste keer dat ik zo zenuwachtig was is...... toen ik eindexamen moest doen denk ik...
ajax 0-4 voor twente slechts 0-1 voor
over en uit twente nu op 0-2 gefeliciteerd Peter.dit geven ze niet meer af.
Ik vind het schitterend, FC Twente kampioen :D Ik gun het die gasten absoluut. Ben benieuwd wat ze in Europa gaan presteren.
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HAHAHA
dat zal ze effe tegenvallen :D:D:D
heel NL is vandaag voor twente op 50.000 supporters van ajax na :D:D
bergsma tuning
2 May 2010, 17:41
twente kampioen ole ole toppers gun het ze heel erg ajax rot op:cool:
het rodemonster
2 May 2010, 18:02
FC Twente, gefeliciteerd met het kampioenschap. Maar Ajax heeft het mooiste voetbal van Nederland. Volgend jaar de derde ster!!! welke club kan dat zeggen??
Twente gefeliciteerd met het behalen van het Kampioenschap! een Ajax supporter..
auto emocion
2 May 2010, 18:10
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HAHAHA
dat zal ze effe tegenvallen :D:D:D
heel NL is vandaag voor twente op 50.000 supporters van ajax na :D:D
Plus mij dan want ik geef geen ruk om voetbal :)
mensen die niks met voetbal hebben zijn nog 110% anti ajax :D
mooie reactie van JOL muhahahaha NAC heeft zijn plicht niet gedaan,hij gaf nac de schuld,dat ajax geen kampioen is geworden.
wat kan hij toch slecht tegen zijn verlies,en nu breken ze nijmegen af, de zogenaamde supporters van ajax
mooie reactie van JOL muhahahaha NAC heeft zijn plicht niet gedaan,hij gaf nac de schuld,dat ajax geen kampioen is geworden.
wat kan hij toch slecht tegen zijn verlies,en nu breken ze nijmegen af, de zogenaamde supporters van ajax
Mooi hé!!! allemaal maar wijzen met vingertjes...
Maak ik gelijk even van de gelegenheid gebruik om zout in de wonden te strooien!!!
http://94.100.114.76/944350001-944400000/944356901-944357000/944356994_5_uwqH.jpeg
hehehe heerlijk weer pissen ze ernaast..
vorig jaar grepen ze mis en dit jaar weer..
Andre - 20vT
2 May 2010, 20:12
FC Twente, gefeliciteerd met het kampioenschap. Maar Ajax heeft het mooiste voetbal van Nederland. Volgend jaar de derde ster!!! welke club kan dat zeggen??
Hebben jullie het volgende seizoen alweer gekocht dan?
Twente kampioen! Heerlijk!
110% gegunt en verdient. Heel de kuip heeft gejuicht voor Twente!
En Ajax, tot de 6e knulletjes :D
Andre - 20vT
2 May 2010, 20:49
Jol: Helemaal niets in Nijmegen
Martin Jol baalt in de dug out. -
Het NEC-publiek zong Ajax bijna de hele wedstrijd toe met teksten als `Helemaal niets in Amsterdam'. "Maar eigenlijk is het helemaal niets in Nijmegen", aldus Ajax-trainer Martin Jol. Zijn ploeg won met 1-4 van NEC, maar moest de titel toch laten aan FC Twente.
Boehoe, huilie, huilie...
boehoe, huilie, huilie...
schitterend
Addiction
2 May 2010, 21:12
Twente kampioen,
GEFELICITEERD.
NAC had zijn plicht wel gedaan want leverde toch best wat strijd maar het kwam er weer eens niet uit!!
heeerlijk enschede lekker op zijn kop :):):) echt super twente eindelijk geflikt:):):)
het rodemonster
2 May 2010, 21:18
Na afloop van NEC – Ajax (1-4) was er uiteraard grote teleurstelling bij de spelers van Ajax. FC Twente bleef overeind in Breda (0-2) en verzekerde zich daarmee van de eerste landstitel. Ajax komt uiteindelijk één punt tekort. De Ajacieden waren realistisch in hun commentaar: ‘Twente is de terechte kampioen’.
SHEILTJ
2 May 2010, 21:44
Na afloop van NEC – Ajax (1-4) was er uiteraard grote teleurstelling bij de spelers van Ajax. FC Twente bleef overeind in Breda (0-2) en verzekerde zich daarmee van de eerste landstitel. Ajax komt uiteindelijk één punt tekort. De Ajacieden waren realistisch in hun commentaar: ‘Twente is de terechte kampioen’.
Vond je de reactie van Jol realistisch?
Ik vond het weer eens een ordinaire arrogante reactie.
Over zn doelsaldo en dat ene puntje meer.
het rodemonster
2 May 2010, 21:54
Vond je de reactie van Jol realistisch?
Ik vond het weer eens een ordinaire arrogante reactie.
Over zn doelsaldo en dat ene puntje meer.
Ik heb zijn reactie niet gehoord, maar dat doet toch elke trainer, niet alleen Jol???
Robert-CCT
2 May 2010, 22:04
Wel goed dat de schaal in twente is
Volgende week de beker voor feyenoord
;)
SHEILTJ
2 May 2010, 22:49
Ik heb zijn reactie niet gehoord, maar dat doet toch elke trainer, niet alleen Jol???
Nou...
Het was niet bepaald een oprechte felicitatie van m.
wat reacties uit het ajax kamp:
Twente gefeliciteerd ja, wel de meest lucky kampioen ooit maar goed
meer dan honderd goals en donderdag de beker even ophalen in Rotterdam
Die gasten hebben zoveel wedstrijden onverdiend gewonnen dat ze eigenlijk een punt of 8 achter Ajax hadden moeten staan. Er had maar 1 ploeg recht op de titel Ajax
bij Twente kreeg ik het gevoel dat er toch heel veel ploegen waren die Twente het wel "gunde". Nog triester is het als je als supporter harder juicht voor een goal van Twente dan je eigen club.
jammer dat er net als bij de andere teamsporten geen play-offs om het kampioenschap zijn. Die hadden we fluitend gewonnen
bizar dat Pothuizen geen ROOD kreeg voor die handsbal, dat riekt naar klassejustitie
NAC legde na 010 Twente geen strobreed in de weg
wat was er in godsnaam met NAC aan de hand? Straalden geen moment uit dat ze het Twente ook maar enigszins moeilijk wilden maken
Als het lente is dan scoren wij doelpunten in Rotterdam
Als het lente is dan winnen wij altijd in Rotterdam
Het wordt niet 1-0
Het wordt niet 2-0
Het wordt niet 3-0
Maar gewoon 4-0
En Ajax blijft altijd de baas
In dat kuipje daar aan de Maas
Kan maar een ding hopen, dat Twente alle wedstrijden in de CL verliest, ik feliciteer ze niet, sterker nog: na Feyenoord, PSV en AZ heb ik er een volgende vijand bij. Hoop dat ze flink op hun bek gaan en alles met 8-0 verliezen. Daar ga ik heerlijk van genieten
wat kunnen ze slecht tegen hun verlies daar hahahaha
Streetfighter
3 May 2010, 00:10
Helemaal niets in Amsterdam!!!!!!Klaar met werken, wat een feest was het zeg, niet normaal meer!!!!Fucking hell!Kippenvel!
Robert-CCT
3 May 2010, 00:11
haha
typische 020 arrogantie
SHEILTJ
3 May 2010, 10:03
BREDA - Direct na het kampioensduel was FC Twente-spits Luuk de Jong in afwachting van een felicitatie-sms van zijn broer Siem. De Ajacied had al wel per sms geïnformeerd of de rode kaart voor NAC terecht was. "Ik heb hem laten weten dat het zeker terecht was, omdat het een overtreding was met twee benen. Die felicitatie komt nog wel. Daar ben ik niet bang voor", aldus Luuk. "Het is sneu voor Siem, want Ajax heeft een goede tweede seizoenshelft gedraaid. Maar een kampioenschap wordt beslist over een heel seizoen."
Treurig.
Ghanzzzzz
3 May 2010, 11:13
Helemaal niets in Amsterdam!!!!!!Klaar met werken, wat een feest was het zeg, niet normaal meer!!!!Fucking hell!Kippenvel!
Echt een feest daar op de oude markt!! 3 kwartier voor de wedstrijd al de compete markt dicht gegooit omdat het vol zat. Verder was het volgens mij op het Van Heekplein en het stadion ook bommetjevol!
De regen maakte op een gegeven moment ook niet meer uit. WE ZIJN KAMPIOEN!!
Toch blijft het een trieste aangelegenheid dat volwassen mensen niet normaal kunnen reageren als het over voetbal gaat! Twente kampioen helemaal top gun het ze van harte.. Maar dat je al supporter van een andere club als Ajax het continu maar moet hameren hoe triest ajax wel niet is en dat ze het niet verdienen.. en dat ze het kampioenschap kopen?!?! Dat zegt meer over jullie dan over Ajax!
Volgend jaar beter.. en wie weet hebben we dan wel onze 3e ster en misschien word Heracles wel kampioen.. wie weet!
En de 6e zullen we zien wie de beker pakt!
AntonHRV
3 May 2010, 12:05
Ben blij dat het seizoen nu is afgelopen.
Heb nog nooit zoveel stom,kinderachtig geouwehoer gelezen
als hier op een AUTOFORUM.
Tot volgend seizoen maar weer.
Gr, Anton.
Andre - 20vT
3 May 2010, 12:06
Maar dat je al supporter van een andere club als Ajax het continu maar moet hameren hoe triest ajax wel niet is en dat ze het niet verdienen.. en dat ze het kampioenschap kopen?!?! Dat zegt meer over jullie dan over Ajax!
Dude, dat hebben ze zelf veroorzaakt. Met dat arrogante gedrag van ze.
Waarom zingt anders heel Nederland ´´Helemaal niets in Amsterdam?? ´´
Heel NL hekelt Ajax en die gevoelens zijn niet zelf ontstaan.
Kan misschien wel zo zijn.. Maar dan nog! je hebt toch een eigen mening? betekent toch niet dat als een ander dat zingt of roept dat jij het nog harder moet roepen! De beste wint dat was dit jaar Twente.. Dan kun je het hebben over sportieve plicht? wtf iedereen wil winnen of je nou WillemII bent of Ajax of twente je voetbalt gewoon want daar word je voor betaald! En hou het spelletje leuk..
En misschien heeft Ajax ook wel rede om een beetje arrogant te zijn? Misschien ook niet.. Misschien hoort dat er wel bij..
Andre - 20vT
3 May 2010, 13:20
Kan misschien wel zo zijn.. Maar dan nog! je hebt toch een eigen mening? betekent toch niet dat als een ander dat zingt of roept dat jij het nog harder moet roepen! De beste wint dat was dit jaar Twente.. Dan kun je het hebben over sportieve plicht? wtf iedereen wil winnen of je nou WillemII bent of Ajax of twente je voetbalt gewoon want daar word je voor betaald! En hou het spelletje leuk..
En misschien heeft Ajax ook wel rede om een beetje arrogant te zijn? Misschien ook niet.. Misschien hoort dat er wel bij..
Sportief. sportief???
Dude! Als Martin Jol nou es sportief geweest was, en gewoon genoegen had genomen met de situatie. Dat is sportief!
En niet beginnen te piepen en mauwen dat NAC zijn plicht niet gedaan heeft.
Alles moet en zal volgens de ideeen en meningen van Ajax, en als dat niet gebeurt beginnen ze te piepen.
Dus begin niet over sportief zijn.
En nee, hoevaak je ook gewonnen heb... Arrogant gedrag wordt niet gewaardeerd zoals je ziet. Iedereen is maar gewend dat Ajax goed draait en veel wint. Terwijl dat ook eens anders kan lopen.
Bij Feyenoord zal je nooit arrogant gedrag tegenkomen. Terwijl die ook genoeg bereikt hebben in het verleden.
Het is gewoon knap hoor van Twente .
In Enschede, is voor de tweede keer alles uit zijn dak gegaan , alleen nu positief :D:D
Nu heb ik zelf niet veel met voetbal ( voor mij had Schubbekutarendsveen ook kampioen mogen worden.)
degene die de meeste punten haalt ( hoeft ook niet de beste te zijn ) is gewoon slimmer en lucky-er dan de rest.
Hoop dat ze daar snel uitgefeest zijn ( er is nog een firma uit die stad ,bij mij raamkozijnen aan het vervangen ) kunnen ze weer aan het werk:):):):)
Ghanzzzzz
3 May 2010, 14:03
Gr, Anton.
En dan is het WK nog niet eens begonnen... :D:eek:
Ik zie jouw probleem niet echt. Waarom kijk je in dit topic als het je allemaal niets interesseert en alles stom en kinderachtig vind?
Andre - 20vT
3 May 2010, 14:14
Gr, Anton.
Ook op een autoforum zijn er mensen die breder denken dan alleen auto´s.
Ik ga met Peter mee in de vraag, waarom blijf je kijken en reageren in dit topic, als je dit allemaal kinderachtig vind en het je geen fluit interreseert?
100% genoten gisteren!
De 1-0 van Ajax viel me te vroeg, maar toen kwam gelukkig twente langszij! Gelukkig heb ik eredivisie live. Dit had ik namelijk niet willen missen. Hier wordt nog Jaren over nagepraat!:eek:
En jammer dat de mensen bij Ajax niet zelf hun verantwoordelijkheid nemen en het weer afschuiven op de "tegenstander" van Twente. Eerst doet Feyenoord niet hun sportieve plicht en nu NAC? Nac wilde en ging er VOL voor. Als je snel zo'n rode kaart krijgt ben je gewoon de sjaak. Zij missen nu ook Plee offs:o Dus hun plicht niet doen vind ik ERRUG zielig!:eek:
Maar heerlijk om op elke TV zender te horen: HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!! Ik hoop het na de "echte" finale in Rotterdam weer te horen.
Ik durf het geen haat te noemen, zover gaat het niet, maar die amsterdamse arrogantie trekt mij niet:o:rolleyes:
Ik ga met Peter mee in de vraag, waarom blijf je kijken en reageren in dit topic, als je dit allemaal kinderachtig vind en het je geen fluit interreseert?
X2 gewoon niet lezen dan dit topic.
het rodemonster
3 May 2010, 18:17
http://www.ajax.nl/upload_mm/d/a/a/176246_kranten_nec_600x338.jpg
Wat schreven de kranten?
03 mei 2010
De ochtenkranten besteden logischerwijs ruim aandacht aan de eerste landstitel van FC Twente. Ook over de ploeg die slechts één puntje achter de tukkers eindigde, Ajax, wordt het nodige geschreven. Lees hier waarover de verschillende ochtendkranten zoal berichtten.
Gratis krant Sp!ts schrijft dat Ajax ondanks de prachtige cijfers weer de titel is misgelopen. ‘Van het ontstellend zwakke NEC had Ajax gisteren weinig te duchten. Al voor rust liep de ploeg van Jol weg naar een 0-3 (Luis Suarez, Demy de Zeeuw en Marko Pantelic) voorsprong en in de tweede helft prikte Suarez er nog één bij. Maar omdat in Breda Twente ook op voorsprong stond en NAC nog een rode kaart had moeten incasseren, werd in Nijmegen snel duidelijk dat de titel niet naar Ajax zou gaan. ,,Wij merkten wel aan de reacties op de tribune dat er gescoord was bij Twente, maar toch weet je nooit precies wat er aan de hand is’’, zei De Jong. ,,In de rust kregen we te horen dat NAC ook nog met tien man stond. Tsja, dan weet je dat het heel moeilijk wordt. Maar toch hoopte ik op een tegentreffer van NAC. Na dat tweede doelpunt van Twente was het natuurlijk over en uit.’’
‘Zulke goede cijfers, en nog geen titel’, kopt de Volkskrant. ‘De Ajacieden hebben het nu maar even te slikken en dat doen zij – het moet gezegd – zeer professioneel. Hoewel de teleurstelling logischerwijs overheerst, spreken zij hun respect uit voor de prestatie van de nieuwe landskampioen uit Enschede. ,,Twente heeft over het hele seizoen genomen iets constanter gespeeld. Ze hebben het in de tweede seizoenshelft ook niet weggegeven, dus dat hebben ze goed gedaan’’, stelt verdediger Toby Alderweireld. ,,Wij mogen dan wel een prachtig doelsaldo hebben, in de belangrijkste cijfers komen we een puntje tekort.’’
Trouw
Schrijft dat Ajax een uitstekend seizoen heeft gedraaid. ‘Er leefde in de spelersgroep van de Amsterdammers nog altijd de hoop dat Twente op de laatste dag van de competitie punten zou verspelen en dat Ajax op enigszins slinkse wijze de titel zou kapen. De tweede seizoenshelft gaf het elftal van Jol vertrouwen op zo’n miraculeus slot. Liefst veertien keer op rij wist de club te winnen, met een doelpuntsaldo van 50 doelpunten voor en drie tegen. (..) Ajax speelde cijfermatig een uitstekend seizoen, waarin het 85 punten haalde. Het doelsaldo van +86 is ook ongekend hoog. In de geschiedenis van het Europese voetbal kwam het pas vier keer eerder voor dat een team met een productie zoals Ajax die dit seizoen had geen kampioen werd. Bovendien had Ajax in Luis Suarez een topschutter die liefst 35 keer scoorde.’
Het AD
besteedt een blokje aan het record van Suarez. ‘Luis Suarez heeft met twee doelpunten in het uitduel met NEC zijn totaal in dit eredivisieseizoen op 35 gebracht. De Uruguayaanse topscorer evenaarde met zijn totaalproductie voormalig PSV-aanvaller Mateja Kezman, die in 2002/2003 tot 35 goals kwam. De twee delen de eer van de meeste goals van een buitenlander in een eredivisieseizoen. Coen Dillen blijft met 43 treffers de topscorer aller tijden. Op die lijst staan Suarez en Kezman gedeeld vijfde. Henk Groot (Ajax) neemt zowel de tweede (41 goals) als de derde (38) plaats in. Marco van Basten (Ajax) staat vierde met de 37 doelpunten die hij maakte in het seizoen 1985/1986.’
In De Telegraaf
zegt algemeen directeur Rik van den Boog een dubbel gevoel te hebben. ‘Na zo’n goede tweede seizoenshelft, met veertien zeges op rij, hoop je met de schaal te staan. Maar aan de andere kant kunnen we niet anders dan verguld zijn. We hebben een geweldig team waar nog groei in zit en een supercoach, die samen het gezicht van het Nederlands voetbal weer eens hebben bepaald. (..) En laten we niet vergeten dat we net na de winterstop negen punten achter stonden op FC Twente én PSV. Uiteindelijk kwamen we één punt tekort voor de titel, maar PSV hebben we zeven punten achter ons gelaten. Dat we ons alsnog hebben geplaatst voor de voorronde van de Champions League is een prestatie van formaat. Gelukkig onderkennen de fans dat ook. Bij de ArenA stonden de supporters ons toe te zingen en met fakkels. Dat was ontroerend.’’
Brooklyn
3 May 2010, 18:47
Twente gefeliciteerd! Ik ben niet echt een voetbal fan en dan ook zeker anti club brandbeveiliging. Er valt mij 1 ding op, dat is dat de grootste mond/fan mbt Ajax nog niet gereageerd heeft! Nog niet klaar met tranen of kan hij niet tegen zijn verlies? :rolleyes:
Groet Rick
Twente gefeliciteerd! Ik ben niet echt een voetbal fan en dan ook zeker anti club brandbeveiliging. Er valt mij 1 ding op, dat is dat de grootste mond/fan mbt Ajax nog niet gereageerd heeft! Nog niet klaar met tranen of kan hij niet tegen zijn verlies? :rolleyes:
Groet Rick
drewmen?? :D:D
Andre - 20vT
3 May 2010, 20:22
Alle praten in goede tijden... :D
Als ze donderdag de beker pakken, hebben we weer 3 dagen last van em hier :D
AntonHRV
3 May 2010, 22:15
A, dit is niet breder denken maar gewoon afzeiken
B, jullie zijn niet beter dan Martin Jol, miauw,miauw,miauw.
C, ik kijk hier omdat ik al zo'n 58 jaar Ajaxman ben.(geboren naast de Meer)
D, omdat ik Twente de schaal echt wel gun.
Gr, Anton.
auto emocion
3 May 2010, 22:38
Ik ben 110% anti alle "fans" die zich schandelijk misdragen na een voetbal wedstrijd.
Of ze tegenwoordig nu winnen of veriezen het maakt geen donder uit, rellen komen er (meestal) toch wel.
Voordat de 2de maasvlakte open gaat alle "fans" bij elkaar in 1 grote cagefight...lost het zich vanzelf wel op.
Ik heb dit topic destijds open gelaten omdat voetbal een "way of life" is.
Er zijn echter vele momenten geweest wat die way of life dan is.
Ik heb altijd gedacht dat dit een redelijk volwassen forum is, maar de reacties van sommige personen hier geven duidelijk een heel ander beeld.
HET IS MAAR VOETBAL.....
Ik ben 110% anti alle "fans" die zich schandelijk misdragen na een voetbal wedstrijd.
Of ze tegenwoordig nu winnen of veriezen het maakt geen donder uit, rellen komen er (meestal) toch wel.
Voordat de 2de maasvlakte open gaat alle "fans" bij elkaar in 1 grote cagefight...lost het zich vanzelf wel op.
Ik heb dit topic destijds open gelaten omdat voetbal een "way of life" is.
Er zijn echter vele momenten geweest wat die way of life dan is.
Ik heb altijd gedacht dat dit een redelijk volwassen forum is, maar de reacties van sommige personen hier geven duidelijk een heel ander beeld.
HET IS MAAR VOETBAL.....
voor jou is het maar voetbal,voor andere is het het belangrijkste wat er is.
die staan op met voetbal en gaan naar bed met voetbal.
ik ben een fanatieke fcdb sup.uit en thuis geen wedstrijd gemist,zelfs onbetaalde vrije dagen gepakt om te gaan kijken,en als ze dan verliezen,dan ben ik echt goed ziek heel de week hoor.dus het is niet zomaar voetbal,het doet wat met je.(als je van voetbal houd)
Ghanzzzzz
4 May 2010, 11:07
Luuk de Jong, de groetuh aan je broer, groeteh aan je broer, groeteh aan je broer... :D
Weer een mooi feestje gisteren bij de huldiging. En wat gigantisch druk was het!
Hoop dat McClaren blijft.. ONE MORE YEAR!
twente kampioen ole ole toppers gun het ze heel erg ajax rot op:cool:
Getuigt weer van erg veel intelligentie deze opmerking... :rolleyes:
Gefeliciteerd aan de Twentefans!!
Geheel terecht, hopelijk kunnen ze volgend jaar wat moois laten zien in de CL!
Maar wat is het toch tegenwoordig met de "haat" tegen Ajax?
Hadden ze het bij VI ook al over, lijkt wel of iedereen echt hard anti-ajax is, maar niemand weet waar het vandaan komt...
Ik denk jaloezie of zo... kan anders ook niks bedenken. (en kom dan niet weer aan met het arrogantie-argument, want dat bs)
SHEILTJ
4 May 2010, 12:19
Waarom is dat bullshit?
Neem nou Jol. De felicitatie naar Twente toe is echt níet gemeend gewoon. Hun vinden dat hun meer recht hebben op die landstitel omdat hun de 2e helft van het seizoen beter hebben gespeeld.
Ze kijken dan niet naar het hele seizoen, maar enkel naar het laatste deel.
Iedereen walgt van Jol op de manier waarop hij Twente "feliciteerde" voor de camera.
Daarna heb je een Siebel, wel je broer smsen of die rode kaart terecht was, maar dan niet de ballen hebben om je broer te feliciteren met de titel.
Ben je dan verwaand?
Als het andersom had geweest had zn broer geen leven bij hem gehad, dat weet ik zeker.
Dat zijn pas 2 ajacieden die zich gedragen als "slachtoffer".
Zo werden ze toch enkele jaren ook uitgekotst toen ze met die "1" op hun stropdas liepen, walgelijk gewoon.
Feyenoord wint wat, PSV wint wat maar het loopt er niet continu mee te koop.
Ajax? Ajax wel! Want zij zijn "beter" dan de rest!
Over het algemeen ( dus niet iedereen ) zijn vele supporters gewoon eerlijk over hun club qua prestaties, maar bij Ajax niet! Daar ligt het altijd aan een ander.
Verliezen ze.. dan ligt het aan de scheids..
Of praat ik nu onzin?! Denk het niet.
Terug komend op Twente, leuk dat ze kampioen zijn geworden, echt, maar wat gaat het doen Europees?
AJAX krijgt de deksel weer op de neus.
Beloften boren Ajax titel door de neus Maandag 3-5-2010 - Fawkes De beloften van FC Twente hebben Jong Ajax van de landstitel afgehouden. In Amsterdam werd met 2-2 gelijk gespeeld. Doordat Jong PSV van Willem II gewonnen heeft, zijn de Eindhovenaren er met de titel vandoor
Ghanzzzzz
4 May 2010, 12:57
Haat vind ik een groot woord, maar laat ik het zo zeggen: ik vind het de minst sympathieke club!
Kijk hoe ze zichzelf in het nieuws zetten:
- Feyenoord heeft zich niet ingezet tegen Twente (in de beker speelden ze net zo matig)
- NAC heeft haar plicht niet gedaan
- Wij zijn de beste!! (tja.. de laatste 14 weken misschien, niet het hele jaar)
- Kesler is een Tukker! (so what? heeft het enige invloed gehad? Denk dat Ajax minder te klagen heeft over de knvb)
- De arbitrage is rood gekleurt
En zo nog heel wat meer uitspraken, maar ze leggen de schuld niet bij zichzelf!
Wat Twente Europees gaat doen hangt erg af van de mensen die komen en gaan. Verwacht wordt dat McClaren, Perez, N'Kufo, Douglas, Ruiz, Stoch en mogelijk ook Janssen vertrekken of stoppen. Twente heeft op het moment nog niet echt heel goede vervangers (De Jong daargelaten), dus er moet nog wel wat ingekocht worden.
Gelukkig staat Twente op het moment financieel sterk en de transfers en CL zal ze ook geen windeieren leggen. Hier kunnen ze heel wat moois voor kopen, maar ik hoop ook dat het weer een hecht team zal worden.
*Reckless*
4 May 2010, 13:03
AJAX krijgt de deksel weer op de neus.
Beloften boren Ajax titel door de neus Maandag 3-5-2010 - Fawkes De beloften van FC Twente hebben Jong Ajax van de landstitel afgehouden. In Amsterdam werd met 2-2 gelijk gespeeld. Doordat Jong PSV van Willem II gewonnen heeft, zijn de Eindhovenaren er met de titel vandoor
Jaja, BOERUHHH!!!
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!
Haat vind ik een groot woord, maar laat ik het zo zeggen: ik vind het de minst sympathieke club!
Kijk hoe ze zichzelf in het nieuws zetten:
- Feyenoord heeft zich niet ingezet tegen Twente (in de beker speelden ze net zo matig)
- NAC heeft haar plicht niet gedaan
- Wij zijn de beste!! (tja.. de laatste 14 weken misschien, niet het hele jaar)
- Kesler is een Tukker! (so what? heeft het enige invloed gehad? Denk dat Ajax minder te klagen heeft over de knvb)
- De arbitrage is rood gekleurt
En zo nog heel wat meer uitspraken, maar ze leggen de schuld niet bij zichzelf!
Je vergeet nog een heeeeeeeeel belangrijk punt (althans naar mijn gevoel):
Door zo te gaan liggen jammeren bij de pers en de KNVB over dat het niet eerlijk is dat de Beker in de kuip gespeeld wordt en Feyenoord daardoor een thuis voordeel heeft... (boehoe boehoe)
Van Gaal zou dat nu competitie vervalsing noemen... :D
Slecht argument.
Dat het in de Kuip gespeelt wordt is het probleem niet, dat is al jaren zo.
Dat het eventueel zonder uitpubliek gespeeld wordt, DAAR gaat het om.
Dan zou iedere club protesteren.
Beetje verdraaiing van de woorden dus Pidi, maar daar kunnen er hier meer wat van ;)
Goed, mischien hanteer ik de verkeerde woordkeuze...
Maar wie zijn woorden waren het om de finale over twee wedstrijden te spelen!!!
Dat voorstel kwam niet uit Rotterdam, mocht je het vergeten zijn en ook niet uit Zeist. (die laatste ging er alleen maar op in).
Maar ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken. Mijn mening kennen jullie onderhand wel!
Om het over 2 wedstrijden te spelen kwam idd uit het Ajax kamp, maar pas nadat besloten was geen Ajacieden toe te laten in de Kuip... en bij een finale wil je toch altijd wel eigen supporters hebben of niet dan?
Dit ligt trouwens niet aan de clubs maar aan die zielige "supportertjes" van beide clubs.
Van het weekend met respect naar de huldiging/feest van twente gekeken, zo kan het dus ook!
Lijkt wel of alleen de "fans" van Ajax, Feyenoord, Utrecht en Ado zich niet kunnen gedragen.
Wordt tijd dat ze hier eens celstraffen en levenslange stadionverboden voor zulke hersenloze imbecielen gaan uitdelen.
Ik ben iig klaar met dit seizoen (donderdag nog effe wafwachten dan), ben zeer tevreden, hopelijk volgend jaar weer zo spannend!
Joden gefeliciteerd,verdiend gewonnen deze keer
het rodemonster
6 May 2010, 22:20
Dank je wel, Bossebol !!
het rodemonster
6 May 2010, 22:29
De beker gaat naar Amsterdam, Gefeliciteerd AJAX!!!
http://i258.photobucket.com/albums/hh268/Ajax1foto/XXX/KNVBbeker-Ajax1nl.jpg
Beker neukers:D:D:D:D:D:D:D:D
Deborah
6 May 2010, 22:41
De beker gaat naar Amsterdam, Gefeliciteerd AJAX!!!
http://i258.photobucket.com/albums/hh268/Ajax1foto/XXX/KNVBbeker-Ajax1nl.jpg
Troostprijs... Kuch...
het rodemonster
6 May 2010, 22:56
Troostprijs... Kuch...
Een prijs is een prijs!!!!
De wedstrijd op m'n gemak in de kroeg bekeken en ik kom niet verder dan sonde.
De 0-1 was echt een pegel... Mooi doelpunt.
Jammer, ik had Feyenoord toch meer gegund.
het rodemonster
6 May 2010, 23:55
AJAX, BEKER WINNAAR 2010.
http://www.ajax.nl/upload_mm/6/9/c/176294_10-05-06Feijenoord-Ajax010_600x338.jpg
Ghanzzzzz
7 May 2010, 00:40
Gefeliciteerd Ajax!
Archiebald
7 May 2010, 00:47
Toch vind ik deze opmerking dan wel weer grappig:
Als het lente is dan scoren wij doelpunten in Rotterdam
Als het lente is dan winnen wij altijd in Rotterdam
Het wordt niet 1-0
Het wordt niet 2-0
Het wordt niet 3-0
Maar gewoon 4-0
En Ajax blijft altijd de baas
In dat kuipje daar aan de Maas
Het klopt toch bijna... 4-1 + 2-0 = 6-1 en das toch klasse tegen je "aartsrivaal"....
Over de landstitel, Twente verdient hem, contast goede resultaten, daar win je het mee... niet alleen maar omdat Feyenoord niet hun best deed o.i.d, ik vond het echt leuk om te zien hoe de huldiging daar ging, waarom kan dat niet bij alle clubs zo zijn zonder meteen en halve stad af te breken?!
1-1 tegen roda erg goed :)
Robert-CCT
7 May 2010, 01:02
Terecht gewonnen maar feliciteren no way.;)
Gezeik dat iedereen anti 020 is in alle stadions van heel het land.
Als je je zelf godenzonen noemt en altijd ff zo arrogant doet van wij doen het wel ff
Vindt je gek dat iedereen een hekel aan je krijgt.
Vraag je zelf om. lijkt mij
Hier is het gelukkig nog een gezonde disciussue met zo nu en dan opmerkingen om elkaar een beetje uit de tent te lokken.
Dat moet gewoon kunnen vindt ik.;)
Archiebald
7 May 2010, 02:30
Wat ik me alleen afvraag is, volgens mij is Ajax zelf nooit begonnen toch met dat Godenzonen gedoe? Tenminste, dat lijkt me niet....
Alhoewel, ik hoop het niet....
SHEILTJ
7 May 2010, 09:32
Dit komt van Wikipedia af.
Ajacieden noemen zichzelf Joden. Eind jaren '70 waren er in de Nederlandse stadions waar Ajax speelde steeds meer anti-Joodse spandoeken te zien, en anti-Joodse spreekkoren te horen. Dit komt doordat Ajax een Joodse achtergrond heeft (hieronder meer). Wanneer de tegenpartij naar het stadion moest lopen liep men onderweg door een Joodse wijk in Amsterdam-Oost. De eerdergenoemde Bunnikside wist Nederland te choqueren door een spandoek te maken met daarop Ajax, alleen waren de letters a afgebeeld als davidssterren, en de letter x als een hakenkruis. Later nog kwam dezelfde Bunnikside met de lugubere tekst: Adolf, hier lopen er nog 11, als jij ze niet vergast dan doen we het zelf. De F-Side ging als reactie hierop steeds meer Israëlische vlaggen gebruiken in het stadion, en adopteerde 'joden' als geuzennaam. Pas later begonnen de fans met het scanderen van de naam Joden.
Waarom Ajax bekend staat als 'jodenclub' is moeilijk te zeggen. Ajax is niet opgericht als een joodse club (Echte 'jodenclubs' zijn de Amsterdamse clubs WV-HEDW en Maccabi, of Marathon), maar in de tijd dat Amsterdam verschillende clubs op het hoogste niveau had (Volewijckers voor Noord, Blauw-Wit voor Zuid, DWS voor West) was Ajax de club van Oost, waar zo ongeveer alle joodse Amsterdammers woonden. De meesten waren geen lid van de vereniging, maar op de tribune was er een duidelijke joodse cultuur. Er zijn krantenknipsels uit de jaren twintig en dertig waarin Ajax al een 'neuzenclub' genoemd wordt, refererend aan het stereotype-beeld dat Joden een grote neus hebben.
Ajax heeft enkele Joodse spelers en bestuursleden gehad, waaronder Jaap van Praag (oud-voorzitter), Bennie Muller, Sjaak Swart, David Endt en de meest recente, de half Israëlische, Daniël de Ridder. Hij verliet Ajax in 2006 voor het Spaanse Celta de Vigo. Oud-voorzitter Michael van Praag (zoon van Jaap van Praag, zelf niet joods omdat zijn moeder dat niet was) heeft vele pogingen ondernomen om de geuzennaam te verbannen en het gebruik van Davidssterren in te perken. Onder de nieuwe voorzitter John Jaakke worden deze plannen doorgezet, maar lijken keer op keer te falen. Bennie Muller werd ooit eens in de stadsderby Ajax - DWS door een tegenspeler uitgemaakt voor 'vuile jood'. Er zijn ook clubmensen die trots zijn op het imago van de club, waaronder oud-verzorger Salo Muller.
De bijnaam 'joden' heeft voor de Ajax-aanhang geen enkele religieuze of politieke grond.
Andre - 20vT
7 May 2010, 09:39
Verdiend verloren, zoals al maanden gaat. Teveel balverlies, geen 16 meter dreiging en niks kwam aan.
We hebben nog genoeg te doen voor volgend seizoen.
jammer is dan weer de hele grote arrogantie van ajax na afloop,als ze vragen wat is belangrijker de landstitel of winnen van feyenoord.
winnen van feyenoord was het antwoord.yea right hoezo gefrustreerd hahaha.het blijven ook echte arrogante kwallen,zal nooit verdwijnen.zo krijgt iedereen nog meer een hekel aan ajax
Mafkikker
7 May 2010, 12:59
Nóg meer? :eek:
Golf4Girl
7 May 2010, 13:00
verdient GEWONNEN !!! :p:p
Jan vertonghen :rolleyes:
SHEILTJ
7 May 2010, 14:03
Jan vertonghen :rolleyes:
.. is een hele stoere jongen.
jammer is dan weer de hele grote arrogantie van ajax na afloop,als ze vragen wat is belangrijker de landstitel of winnen van feyenoord.
winnen van feyenoord was het antwoord.yea right hoezo gefrustreerd hahaha.het blijven ook echte arrogante kwallen,zal nooit verdwijnen.zo krijgt iedereen nog meer een hekel aan ajax
Beetje op blijven letten Jup...
Ik heb van verschillende Ajacieden na de wedstrijd gehoord dat ze liever de titel gewonnen hadden...
Maar aan de andere kant: voor veel supporters is winnen van feyenoord nog steeds erg belangrijk, net als dat in rotterdam zo is.
Vraagie tussendoor:
verschil tussen Ajax en een ei?
Een ei heeft wel een schaal! :rolleyes:
Beetje op blijven letten Jup...
Ik heb van verschillende Ajacieden na de wedstrijd gehoord dat ze liever de titel gewonnen hadden...
Maar aan de andere kant: voor veel supporters is winnen van feyenoord nog steeds erg belangrijk, net als dat in rotterdam zo is.
Vraagie tussendoor:
verschil tussen Ajax en een ei?
Een ei heeft wel een schaal! :rolleyes:
wat ze op tv lieten zien,was het liever van feyenoord winnen dan de landstitel. ;)
Archiebald
7 May 2010, 14:44
Godenzonen gedoe?..
+
Dit komt van Wikipedia af.Ajacieden noemen zichzelf Joden
What's your point?
SHEILTJ
7 May 2010, 14:57
Ik dacht dat je antwoord op je vraag wilde?
Archiebald
7 May 2010, 16:38
ja dat klopt, maar dat heb je niet gegeven.. je hebt de reden voor het Joden verhaal gegeven en niet wie er ooit begonnen is met het godenzonen gedoe.....
Volgens mij wel een duidelijk verschil toch? ;)
auto emocion
9 May 2010, 17:07
Je geeft alleen de uitleg op Joden in plaats van Goden
Het scheelt maar 1 letter maar wel een heel verschil.
Denk dat dit de beste uitleg is....
Deze bijnaam hebben we aan twee dingen te danken; onze clubhistorie, met vaak prachtig voetbal en een grote prijzenkast, en onze clubnaam.
De naam van onze club is afkomstig van de god Ajax afkomstig uit de Griekse mythologie. Er zijn twee Ajax'n bekend uit de Griekse mythologie; de grote Ajax en de kleine Ajax. Gek genoeg is onze club niet vernoemd naar Ajax de Grote, maar naar de kleine Ajax.
Ajax de Kleine was een boogschutter in het Griekse leger dat vocht in de Trojaanse Oorlog. Ajax de Kleine was beroemd voor de grote snelheid waarmee hij liep. Tijdens de verovering van Troje sleepte hij de zieneres Cassandra uit de tempel van Athena en vergreep zich aan haar. Als straf voor deze daad werd hij door de godin Athena met de dood bestraft. Hij verdronk met zijn schip op zee.
Onze club is naar deze held vernoemd (vermoedelijk door het feit dat hij zo hard kon lopen) en gebruikt zijn afbeelding in het logo.
Hierna volgt een minder positief stukje maar dat bekijk je zelf maar via deze link....
http://ajaxinside.nl/items/lees/573/Column-Godenzonen
KNVB stelt FC Den Bosch in het gelijk om ‘handsbal’ in play-offs
Dinsdag, 11 mei 2010 om 17:37 |
Den Bosch heeft er waarschijnlijk niet al te veel aan, maar de Nederlandse voetbalbond (KNVB) heeft de Jupiler League-formatie in het gelijk gesteld
Tijdens de play-offs, waarin de Brabanders tegen Helmond Sport speelden, werd de ploeg in diskrediet gebracht door de arbitrage, en in het speciaal door grensrechter Patrick Gerritsen. De assistent-scheidsrechter zag in het duel tussen de twee ploegen een vermeende handsbal, gemaakt door een speler van FC Den Bosch in het eigen strafschopgebied. Gerritsen appelleerde voor hands, waarna arbiter Ed Janssen zijn advies overnam en een penalty gaf. Namens Helmond Sport scoorde Johan Voskamp en kwam de ploeg op 1-2, genoeg voor een verlenging. Na die uiteindelijke verlenging kwam het neer op penalty’s, die Helmond Sport beter nam dan FC Den Bosch. De laatstgenoemde ploeg werd dus uitgeschakeld.
Volgens het Brabants Dagblad heeft KNVB-directeur Henk Kesler aan FC Den Bosch laten weten dat er sprake is van een fout aan de kant van grensrechter Gerritsen.
Daarop zou de assistent-scheidsrechter zijn aangesproken door de KNVB, die hem vervolgens heeft geschorst voor de rest van het seizoen.
Lekker is dat met die grens/scheids rechters.
door die fout loopt DB promotie mis,want we liggen eruit door die flapdrol.
knvb=100%anti db
Mooi hé, geschorst voor de rest van het seizoen... Wat is dat???
Twee tournooitjes en een oefenpotje tot de zomervakantie?
Mooi hé, geschorst voor de rest van het seizoen... Wat is dat???
Twee tournooitjes en een oefenpotje tot de zomervakantie?
zoiets,en zo is het elk jaar hetzelfde liedje helaas,ach we wennen eraan
AntonHRV
12 May 2010, 13:16
zoiets,en zo is het elk jaar hetzelfde liedje helaas,ach we wennen eraan
Lulig hè, maakt de scheids?grensrechter eens een foutje.
Hoeveel fouten zijn er in die wedstrijd door spelers gemaakt ?
Blijven gewoon mensen hoor,en mensen maken fouten. Pech.:cool:
Gr, Anton.
BV veendam failliet verklaard net :(
Ja dat had ik inderdaad gehoord, zonde.
In een van de nieuwsberichten zag ik echter dat het nog 8 dagen zou duren voordat het onomkeerbaar zou zijn, dus als binnen acht dagen iemand met een dikke pot met geld aanklopt kan het nog.
als fortunees ben ik in elk geval pas overtuigd 6 weken nadat het definitief is ;)
Ghanzzzzz
13 May 2010, 12:14
Wat zullen ze blij zijn in Oss
wat ging die Aad de mos op zijn bek gister,geweldig.
Ghanzzzzz
17 May 2010, 13:50
idd geweldig! Een regelrechte loser :D
Jammer dat Go Ahead Eagles het niet heeft gered. Vind het een leuk cluppie die toch knap door is gedrongen tot de halve finale van de beker
idd jammer,had het ze wel gegund.
Willem 2 bijna failliet staat in het BD van vandaag trouwens.
Lekker is dat,blijven ze in de ere en ze kunnen niemand meer betalen :confused:
idd jammer,had het ze wel gegund.
Willem 2 bijna failliet staat in het BD van vandaag trouwens.
Lekker is dat,blijven ze in de ere en ze kunnen niemand meer betalen :confused:
Moet je de Telegraaf even lezen...
De voorzitter van Willem II wil evt. weer een fusie gaan overwegen met Rkc wanneer de situatie financieel niet meer houdbaar is voor Williem II.
Dit is enkelle jaren geleden ook al eens voorgesteld en 2 jaar geleden zijn alle 1e elftallen gefuseerd met Willem II. Afgelopen seizoen zou de jeugd van Nac daar nog bij komen, wat overigens op het laatst van de tafel is geworpen. Ik weet een ding zeker, mocht er een fusie komen en ik moet in het rood, wit, blauw, gaan voetballen, dan kap ik er mee!!!
kom je mooi in DB kijken,nieuw stadion en elke week gebeurd er wel wat,en er word gevoetbald :D
kom je mooi in DB kijken,nieuw stadion en elke week gebeurd er wel wat,en er word gevoetbald :D
Daar is m'n bek niet groot zat voor. ;)
Boschenaruhh...:D
mickey
24 June 2010, 19:07
vreemd dat nog niemand iets over het WK heeft gezegd (of heb ik een topic gemist??)
Wat een geweldige en spannende ontknopingen van de poule wedstrijden tot nu toe, ik zit constant op het puntje van de bank/barkruk om niet te hoeven missen.
mooiste 8e finale tot nu toe: Duitsland-Engeland
er is geen bal aan,NL speelt echt zwak vind ik,2x in slaap gevallen voor de rust.
Tijd voor elektronische hulpmiddelen.. Engeland vandaag overduidelijk bestolen van een zeer belangrijk doelpunt.. Als deze was goedgekeurd, hadden ze niet zo in de aanval hoeven spelen en had Duitsland er niet zo makkelijk door kunnen komen.. Dan was het een heel andere wedstrijd geweest..
Benieuwd naar Mexico - Argentinïe vanavond :D
Turbowizard
2 July 2010, 21:17
wat een wedstrijd. In de eerste helft trok ik het niet meer maar wat kwamen we mooi terug. ja eigen goal bla bla we hebben gewonnen !! op naar de volgende wedstrijd !!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
http://i976.photobucket.com/albums/ae243/ClassifiedPics_bucket/DSC_1144.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae243/ClassifiedPics_bucket/DSC_1141.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae243/ClassifiedPics_bucket/DSC_1143.jpg
http://i976.photobucket.com/albums/ae243/ClassifiedPics_bucket/DSC_1145.jpg
Ghanzzzzz
3 July 2010, 10:49
Ik wist al dat Brazilie geen 'sambavoetbal' meer speelde, maar dit leek echt helemaal nergens meer op!
Binnen 10 minuten leken ze 1 missie te hebben: Robben uitschakelen
Nederland was de eerste helft echt de kluts kwijt, maar gelukkig was Brazilie in de 2de helft nog veel meer de kluts kwijt!
Ghanzzzzz
3 July 2010, 10:55
Ohja... toevallig iemand nog Suarez in actie gezien tegen Ghana?
Wat kan ik om dat soort acties boos worden!! Puur spelbederf!!
In de laatste minuut zo de bal uit het doel volleyballen..
http://www.youtube.com/watch?v=e80-w00Lves
Tuurlijk is het slim, maar dit was gewoon een zuiverr doelpunt voor Ghana
1 ding is zeker: heel Afrika zal achter Oranje staan
ik vind het erg slim van suarez.dankzij hem zijn ze nu door
Patricia
3 July 2010, 13:34
Slim of niet, geen enkele voetballer heeft het recht om ineens de illusie te hebben dat hij keeper is geworden in de laatste minuut...
Ze zijn door ja... Maar als het zo moet, dan hebben ze bij mij al afgedaan.
Ghana had dat doelpunt verdiend in die laatste minuut. Die rode kaart was dan ook echt terecht!
Nederland gaat die Uruguayanen dinsdag wel zo vreselijk zoek spelen (zeker nu Suarez adios is), die gaan lachend door naar de finale... Tegen de Argentijnen gok ik.
Ik vond de pot tegen Brasil geweldig!
Eerste helft was ronduit klote, maar al direct na opkomst op het veld, na de rust, was Nederland in oorlogs-tenue!
Ik heb ontzettend veel respect voor de ommekeer die de Oranje spelers maakte na de rust! Heb tijdens de wedstrijd meer staan springen en gillen dan dat ik rustig op de bank heb gezeten... :D
Shit... zijn we nog niet van die oranje ellende af :p
Wat mij enorm tegen viel van die Brazilianen, was de frustratie!!! Als die mannen gewoon hun hoofd er bij houden, dan hebben we niks te vertellen op die grasmat!!!
Grote bek, intimideren, een schofterige overtreding... Niet echt Braziliaans.
VR6-PIMP
3 July 2010, 16:52
vind ik ook pidi!!!maar hun kunnen slecht tegen hun verlies,en dan nog eens van zommige spelers de uitspraak dat ze de wereldtitel halen.Dus ja hadden ze niet verwacht dat ze tegen nederland zouden verliezen!!gr.
Shit... zijn we nog niet van die oranje ellende af :p
het blijft maar doorgaan ook !
mocht van mij ook gelijk afgelopen zijn, vind het zo'n grote poppenkast...
Ghanzzzzz
6 July 2010, 11:25
Wat ben ik blij dat ik ervan kan genieten :D
Maarja.. ik vond als kind een poppenkast ook wel leuk
swiftycarz
6 July 2010, 22:13
1-1 dat schiet ook niet op
1-1 dat schiet ook niet op
wat een fout van die ajax goalie onder de lat
bergsma tuning
6 July 2010, 23:32
Yyyeeeeaaaaahhhh worldcup here we come:d:d
Meer dan JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA komt er bij mij nog steeds niet uit
3-2 heeerlijk, finale :P:P:P maar die 5 min overtijd duurde voor mij echt telang. pfffffff dat was ff zweten, maar de stad was lekker op zijn kop na de hand.:P:P zondag weeer en dan nog erger.:P
Coolkast
7 July 2010, 10:49
ik zit zondag in een hotel in duitsland.... als dat maar goed gaat :D
Henk-Jan90
7 July 2010, 11:50
Succes haha!
hoezo gewoon voor Duitsland juichen :p
DrEwMeN
7 July 2010, 14:21
jupke nu zeg wel iets van stekelenburg maar als jij goed keept dat hoor ik je niet?
ik ben geen keeper,ik ben spits ;)
Lawrence
7 July 2010, 18:01
ja spitskoek ja ouwe juin
ja spitskoek ja ouwe juin
ge hebt wel gezien wie de topper is bij ons elftal ;)
AntonHRV
7 July 2010, 23:35
Zondag : NEDRLAND - SPANJE.
Gr. Anton.
De gekte is aan het beginnen. De thuistribune was in de aanbieding. Voor 10 euro wilde ik wel een lolletje hebben. Alleen het vervoeren was het al waard.
Gelukkig had ik me dakdragers er nog op!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NAEEKXBT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SOHA3PZY.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XXW4UWWY.jpg
Staat nu in de achtertuin te wachten totdat hij gebruikt mag worden zondag :mrgreen:
DrEwMeN
9 July 2010, 16:36
ik bedoelde hij jupke
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.