PDA

Volledige versie bekijken : Voetbaltopic 2009/2010

Pagina's : [1] 2 3

Ghanzzzzz
21 July 2009, 11:58
Nog even en het nieuwe seizoen gaat weer van start.. hoe vergaat het jouw favoriete clubje?
Wie zijn de kanshebbers voor de prijzen dit jaar?

jupke
21 July 2009, 13:31
De grote kanshebber dit jaar is FCDB in de jupiler league.
gister zeer verdiend gewonnen met een veldoverwicht van psv :D (waar zijn die boeren nu)????
eerste wedstrijd is meteen een kraker tegen volendam

Pidi
21 July 2009, 21:16
Ik heb de oefenwedstrijd Rkc Psv ook op m'n gemakje zitten bekijken en ondanks dat de samenvatting anders over doet komen, was ook Rkc gevaarlijker dan Psv... 3-2 had zomaar kunnen vallen.

Van Rkc verwacht ik dit seizoen niet echt veel, tot nog toe maar 2 aankopen. Ik hoop voor de jongens dat ze er dit seizoen in blijven!

Ik ben benieuwd naar Feyenoord dit seizoen... Ook naar het knaaktechnische aspect.

Wilrox
21 July 2009, 21:53
Ga er van uit dat Jol de trein wel weer op de rails krijgen.

Hopelijk houd hij zijn non-nonsens beleid aan. "Wat ik zeg, dat doe je", is toch wel de manier om het weer lopend te krijgen!

Verwacht van Feyenoord dit seizoen weer niks bijzonders, psv is altijd gevaarlijk. Denk dat AZ en Utrecht weer lekker gaan stunten dit jaar.

Kiwi
21 July 2009, 22:22
Ik zeg niks dit jaar vooraf haha
We gaan het zien, en ik hoop er het beste van!!
Feit is wel dat ik Jol zeker veel geschikter vind dan Van Basten als trainer.

Robert-CCT
21 July 2009, 22:39
Ik zeg niks dit jaar vooraf haha
We gaan het zien, en ik hoop er het beste van!!
Feit is wel dat ik Jol zeker veel geschikter vind dan Van Basten als trainer.

Jol komt ook hier uit de buurt dat is het:rolleyes:

Ghanzzzzz
22 July 2009, 00:47
Tja.. en zo was Van Basten vorig jaar ook de 'grote man' aan het begin van het seizoen bij ajax, haha

Oefenwedstrijden zeggen daarnaast ook niet zoveel natuurlijk. Als ik kijk naar de resultaten van Twente in de oefenwedstrijden, dan is dat ook erg slecht. Maar als ik kijk naar de opstellingen, wordt er dan ook flink uitgeprobeerd.

Ik hoop dat Twente goede aankopen heeft gedaan met onder andere de internationals Parker (Zuid-Afrika) en Ruiz (Paraguay). Ruiz was toch de duurste aankoop ooit van Twente.

Ben erg benieuwd naar wat het gaat worden, maar ik durf nog niet 1 grote titelkandidaat te benoemen.

mickey
22 July 2009, 11:29
Poeh ik geloof niet dat ik al iemand kan tippen als kampioen, ik heb de transfermarkt nog helemaal niet in de gaten gehouden. Ik ben benieuwd naar wat het wordt, de “financiele crisis” laat in ieder geval zijn sporen achter, bij veel clubs is er bezuinigd Feyenoord en Roda zijn naar de catagorie 1 verplaats in verband met de schulden, zij moeten er alles aan doen om de schulden weg te werken anders zullen ze in het zelfde schuitje terecht komen als fortuna en de KNVB zal geen 2e keer de zelfde fouten maken.

Fortuna zal in ieder geval niet in aanmerking komen voor promotie in de jupiler league, maar we mogen meedoen! Voor ons is het belangrijkste niet te degraderen want dan is alle moeite van de laatste maanden voor niets geweest.

Wilrox
27 July 2009, 01:49
Ajax heeft zich dit weekend toch aardig van de goede kant laten zien tijdens het toernooi. Eveneens als AZ tijdens de JC schaal ..

Word een erg mooi seizoen als ik het zo zie :D

Ghanzzzzz
27 July 2009, 10:00
Twente is nog ff flink aan het oefenen...
ai ai, 1-3 verloren in Emmen

jupke
27 July 2009, 10:01
ik vond ajax weer matig ,en die suarez niks als schelden tegen medespelers en dat vallen doet hij nog steeds die sul.
ik vond raar dat wielaart zelfs op de tribune zat :confused:

bij fcdb was de opendag de drukste in heel DB voetbalgeschiedenis.
op de opendag kregen we nog te horen dat we 1 nieuwe speler erbij hebben.martha van willem 2
vandaag het bericht dat ONZE Theo lucius vanaf maandag mee gaat trainen bij den bosch. :D

Ghanzzzzz
27 July 2009, 11:52
Heeeeeeeeeeeerlijk !!

http://www.dumpert.nl/mediabase/581361/e430b90e/beste._eigen_goal._evarr.html

Kiwi
27 July 2009, 17:06
Alleen jammer van dat commentaar in het filmpje....
Al zou Leo Driesen het nooit zo kunnen vertellen ;)

Ghanzzzzz
30 July 2009, 18:48
Zware wedstrijd gister voor Twente, nadat Boschker na 25 minuten een rode kaart kreeg.
Ik had eerder geen hoge pet op van Mihaylov, maar damn.. die man heeft lekker gekeept gister! :D
Ook de verdediging stond in de 2de helft als een huis. Toch altijd spannend zo'n eerste echte wedstrijd. Tot nu toe lijken me Ruiz, Stoch en Rukavysya geen slechte aankopen :D

Hopen dat we het dinsdag bij de return in eigen huis kunnen winnen!

Ghanzzzzz
2 August 2009, 14:25
Yess.. eerst winst is binnen voor Twente!!

En Furr: netjes hoor!

DrEwMeN
2 August 2009, 17:16
en wij ook de eerste 3 punten zijn binnen AJAX AMSTERDAM!

jupke
2 August 2009, 18:35
psv 3-3 tegen venlo.muhaha tegen DB waren ze al slecht,dat is dus niet alleen in de voorbereiding dat ze er al niks van bakken boeruhhhhhhhhhh

DrEwMeN
2 August 2009, 22:23
waar is reckless:)

het rodemonster
2 August 2009, 23:31
Nr. Club Wed/Pnt
1 Willem II 1 - 3
2 Ajax 1 - 3
2 FC Twente 1 - 3
2 Feyenoord 1 - 3
5 Heracles Almelo 1 - 3
6 NAC Breda 1 - 3
7 FC Utrecht 1 - 3
8 PSV 1 - 1
8 VVV-Venlo 1 - 1

We staan tweede!!!

jupke
3 August 2009, 09:47

terug in zijn hol gekropen :D

Ghanzzzzz
3 August 2009, 13:47
We staan tweede!!!

Geniet er nog even van zolang het kan :D
Wij staan netzo 2de als jullie, haha

DrEwMeN
3 August 2009, 17:19
denk het ook jupke;)

Kiwi
3 August 2009, 17:39
Lekker eerste weekend....

Ajax een moeilijke wedstrijd redelijk makkelijk en met goed voetbal gewonnen.
Vooral de voorhoede (Sulejmani, Suarez, Rommedahl ziet er goed uit).
Nac ook een lekkere start door Ado aan de kant te zetten!

ronin
3 August 2009, 23:38
heracles heeft gewoon super gespeeld op een verjaardag zaten we buiten konden alles lekker mee genieten :P:P

jupke
4 August 2009, 23:03
ai ai ai ai twente twente

Ghanzzzzz
5 August 2009, 00:20
sjonge jonge.. wat triest was het!

Hele wedstrijd waren we beter, mooi spel.. en dan in de 94ste minuut zo'n doelpunt tegen :(
Niet dat we anders de poulefase hadden gehaald van de CL, maar dit is wel bijzonder zuur om zo uitgeschakeld te worden!

Streetfighter
5 August 2009, 00:29
Ik Baal echt als een stekker!Wat onterecht....
Nu zondag maar afreageren op psv met veel doelpunten!:p

mickey
5 August 2009, 08:13
Boh dat is echt balen voor twente! ze waren gewoon al door en dan dit.
zwaar zuur!

@Jupke alvast succes vrijdag, ik hoorde gisteren dat Wiedemeijer na zijn dramatische debuut in dit seizoen, komend weekend in de Jup moet fluiten en jullie zijn de "gelukkigen".
ben benieuwd of hij wederom zo'n dramatische fout maakt of dat zich inmiddels heeft herkregen.

jupke
5 August 2009, 09:50
we zijn er op voorbereid,let maar op a,s vrijdag de samenvatting wiedemeijer teringlijer hahaha,wel meteen de zwaarste tegenstander in de 1ste wedstrijd,met een gelijkspel ben ik tevreden,maar in de voorbereiding hebben we slechts 4 goals tegen gehad en niks weggegeven.
dus ben benieuwd.
we gaan zoiezo weer massaal naar volendam toe.

jupke
7 August 2009, 13:39
nu alweer bosschenaren opgepakt voor jan lul.onvoorstelbaar,ze moeten ons altijd hebben.

Ghanzzzzz
7 August 2009, 13:59
Twente iig wel een gunstige loting :)

@Jupke.. als ik je altijd hoor over rellen enzo, lijkt me het toch ook niet onterecht? ;)

jupke
7 August 2009, 21:55
godverdomme in blessure tijd een zuivere strafschop onthouden door die vieze kut scheids hebben wij weer.
geeft hij wel rood maar geen strafschop,hou dan die kaart ook op zak LUL.
1-1 is verder wel verdiend voor beide ploegen,maar we worden gewoon in wedstrijd 1 weer genaaid door de knvb.

DrEwMeN
9 August 2009, 01:36
zo ik kom net van asmterdam af en het was niet echt een groote wedstrijd maar togg weer even met 4-1 gewonnen:D

Kiwi
9 August 2009, 07:10
4-1 is 4-1 toch? :)
Wel een Hattrick van Suarez...

@Jupke:
Ja hoor, het ligt weer aan de scheids....

jupke
9 August 2009, 11:36
4-1 is 4-1 toch? :)
Wel een Hattrick van Suarez.......

ja en een dikke swalbe waar de 2-1 van komt,laffe voetballers daar in amsterdam.11tegen11 was rkc stukken beter.

jupke
9 August 2009, 11:37
Twente iig wel een gunstige loting :)

@Jupke.. als ik je altijd hoor over rellen enzo, lijkt me het toch ook niet onterecht? ;)
als bijna elke wedstrijd de knjb van die klote scheidsrechters stuurt die anti DB zijn dan kun je rellen verwachten he peter :D

DrEwMeN
11 August 2009, 00:56
Jupke zou togg eens een bril aanschaffen want je zegt 11 tegen 11 dat RKC beter was je hebt wel humor jij hehe ik was er bij en heb de volle 90min gezien en ze zijn paar keer aan de doel geweest dus het kon wel 6 of 7-1 zijn maarja snap dat je moeilijk hebt met fc Den Bosch;)

Ghanzzzzz
11 August 2009, 09:31
Eerste puntverlies van Twente, maar natuurlijk geen schande tegen psv :)

Pidi
11 August 2009, 15:21
Jupke zou togg eens een bril aanschaffen want je zegt 11 tegen 11 dat RKC beter was je hebt wel humor jij hehe ik was er bij en heb de volle 90min gezien en ze zijn paar keer aan de doel geweest dus het kon wel 6 of 7-1 zijn maarja snap dat je moeilijk hebt met fc Den Bosch;)

Dat noemen ze kijken door een roze bril, of zien wat je wilt zien!!!
Maar Ok, de neuzen hebben 3 punten en daar gaat het uiteindelijk om. Met dat spel wat ze hebben laten zien zullen er nog weinig punten bijkomen dit seizoen!

ohhh ennuhhh 6 of 7-1 even ter informatie:

*De doelman staat er om ballen tegen te houden (ondanks de geflateerde uitslag deed hij dat toch vrij goed)
*De paal, die staat er al jaren
*Zoals Eddy Zoëy ooit in een liedje zong: bijna raak is helemaal mis!

Dus ben maar blij dat het alsnog 4-1 is geworden.

Robert-CCT
12 August 2009, 00:17
ooh wat wordt dit weer een leuk topic
ik houdt nog ff wijzelijk mn mond;)

Ghanzzzzz
12 August 2009, 17:31
Heerlijk weer.. Ajaxieden vs de Rest :D

Wilrox
12 August 2009, 17:38
Slecht spel of niet .. Daar ga ik me niet over uitlaten, dan krijg je nog meer rellen in dit topic :D

Maar Ajax pakt wel de punten waar ze gepakt moeten worden, als ik kijk naar de andere clubs. Feyenoord laat 2 punten liggen in 2 wedstrijden, PSV laat er zelfs 4 liggen in 2 wedstrijden en AZ laat er ook 3 liggen in 2 wedstrijden.

Het is inderdaad vroeg in het seizoen, maar punten zijn punten. Die moet je gewoon pakken en niet laten liggen ;)

Gaat er aardig op vandaag in Amsterdam trouwens!

De groeten vanuit de kroeg in Amsterdam :p

jupke
12 August 2009, 19:03
ajax pakt punten tegen 10 man van rkc met weer vies voetbal swalbe suarez.die gast moeten ze een doodschop verkopen

Wilrox
13 August 2009, 00:25
Tja .. 10 man of niet .. punten zijn punten ;)

DrEwMeN
13 August 2009, 12:08
daarom daar heb je gelijk in wilrox en jupke jij hebt altijd commetaar op ajax dus ja;)

Accomaat
13 August 2009, 13:12
ajax pakt punten tegen 10 man van rkc met weer vies voetbal swalbe suarez.die gast moeten ze een doodschop verkopen

Jupke, je bent nu toch wel oud genoeg om te weten dat
in voetbal ,oorlog en liefde, alles is toegestaan.:cool:

Gr, Anton.

jupke
13 August 2009, 13:59
:Ddaarom daar heb je gelijk in wilrox en jupke jij hebt altijd commetaar op ajax dus ja;)

alleen op suarez.als ik die ooit voor mijn auto krijg geef ik gas bij :D

DrEwMeN
15 August 2009, 11:37
Den Bosch ook weer goed gedaan jup:D

Kiwi
15 August 2009, 17:41
Lag aan de scheids denk ik... ;)

DrEwMeN
15 August 2009, 17:47
denk het ook kiwi;)

Ghanzzzzz
16 August 2009, 15:17

Dat vraag ik me nu ook af.. :D

DrEwMeN
16 August 2009, 16:23
we hebben verloren en was terecht heb ik gelezen dus ja dan is het ook zo;)

*Reckless*
16 August 2009, 21:11
Hier ben ik! Boeruhhhhh!!!

Addiction
16 August 2009, 21:29
NAC Gelukkig weer met 3 punten naar Breda mogen komen :D

Ronniej
16 August 2009, 21:36
Wat is danny (kiwi) stil vandaag :D:D

DrEwMeN
16 August 2009, 21:41
oow ronald wordt ook eens wakker;) twee weken niet gehoord en dan als ajax verliest worden ze wakker;)

jupke
17 August 2009, 13:09
Lag aan de scheids denk ik... ;)

jij hebt de wedstrijd gezien danny?
1ste helft zuivere handsbal heel het stadion zag het behalve?
2de helft overtreding van db buiten de 16 en wat doet hij? hij legt hem gewoon op de stip.terwijl de graspol dik 20 cm buiten de lijn was ongeloofelijk.
kijk de samenvatting maar terug en oordeel zelf.

edit: foto van de overtreding.duidelijk erbuiten toch?
http://www.fmsite.nl/foto/20090814/images/FEA_3320a.jpg

Kiwi
17 August 2009, 20:18
3 punten laten liggen in Eindhoven....... maar:
Redelijk goed gespeeld, veel strijd, 2 geweldig mooie goals van Dzoedzak (of zoiets)...
Was gewoon een topwedstrijd, en zo wil ik best wel eens verliezen hoor :)
Enne, Suarez had ook wel een penalty mogen hebben ;)

Mooi dat Nac 3 puntjes uit Groningen heeft meegenomen!

Ghanzzzzz
24 August 2009, 03:27
Feyenoord nog erg verrassend dit seizoen!!
Mag vooralsnog ook niet klagen over Twente trouwens :D
Nog niet geheel overtuigende cijfers, maar wel weer de 3 punten met veel beter spel

Kiwi
24 August 2009, 06:30
Pfff, jullie wel ja ;)
Wij halen 1 punt met beter spel...
Kansen genoeg: hoeveel beter wil je ze hebben? :rolleyes:
We waren veel te nonchalant, en dan krijg je dit... jammer.

f#y#n@@rd inderdaad goed, maar haalden ze vorig seizoen ook niet 15 punten uit de eerste 5 wedstrijden? :p
De competitie is nog lang.... hoop ik.
Ik geef Twente een goeie kans op een heel mooi eindresultaat, ook gezien hu spel vorig seizoen.

Streetfighter
24 August 2009, 11:12
Volgende week gaat Feyenoord over de knie!:D

Ghanzzzzz
24 August 2009, 17:14
Laten we het hopen :D

jupke
13 September 2009, 19:57
zo na een echte dramatische competitiestart van den bosch afgelopen vrijdag 3pt en een 6-0 overwinning op mvv

a,s zondag de topper tegen OSS

DrEwMeN
13 September 2009, 21:21
ajax ook niet slecht gedaan he Jupke;) zelfde als jou clubje

Ghanzzzzz
14 September 2009, 11:07
Twente mag ook niet klagen met de winst tegen Utrecht, al hebben ze het zichzelf ook wel moeilijk gemaakt door foutjes en een slecht genomen penalty.
Vind het toch knap dat ze het verlies van Braafheid, Arnautovic en Elia vrij goed kunnen opvangen :D

En ben blij dat Denneboom weg is :D

Deborah
15 September 2009, 21:58
Twente mag ook niet klagen met de winst tegen Utrecht, al hebben ze het zichzelf ook wel moeilijk gemaakt door foutjes en een slecht genomen penalty.
Vind het toch knap dat ze het verlies van Braafheid, Arnautovic en Elia vrij goed kunnen opvangen :D

En ben blij dat Denneboom weg is :D

Snap ik... Zo'n Nekker wil niemand hebben.

Ghanzzzzz
16 September 2009, 11:52
haha, half oud-twente vertrekt volgens mij naar NEC. Eerder al Collins John (ook al weg), later dus ook al Zomer, Wellenberg en Denneboom! (en Sibum en Pothuizen hebben ook een verleden in Twente)

Ben benieuwd hoe de Nederlandse clubs het deze week doen in Europa. Wij hebben al meteen een erg pittige uit tegen Fenerbahce.

Ghanzzzzz
18 September 2009, 12:31
Erg knappe prestatie van Twente gister in de heksenketel van Istanbul!!

Toen ik de eerste 10 minuten keek tegen Fenerbahce dacht ik: shit.. dit wordt een fiasco, ze denderden compleet over Twente heen. Maar gelukkig wisten ze het weer op te pakken en de invalbeurt van Theo Jansen was perfect! Twente had ook wel een beetje geluk gehad (Stam haalt bal van de lijn, keeper Fenerbahce had niet klemvast), maar dit was ook wederzijds (kans Ruiz, terechte vrije trap??_

Heb me ook verbaast hoe 'broekkie' Kuiper zat te spelen. Grote concurrent voor Rajkovic als ie weer fit is!

Erg jammer van Heerenveen. Ik had graag gezien dat ze even een Nederlands revanche zouden halen.

Ghanzzzzz
20 September 2009, 23:25
Oefff... Suarez weer lekker op schot!
Erg netjes!

Twente gelukkig ook weer gewonnen en staan nu alleen nog samen met PSV op 1 :D

DrEwMeN
27 September 2009, 17:12
en weer de 0 gehouden al iets meer dan 450min;)

het gaat best lekker met ajax!:D

Ghanzzzzz
27 September 2009, 18:07
Niet verkeerd idd.. maar toch.. AGOVV uit is altijd lastig :D (doelpunt tegen en billenknijpen laatste minuten)

DrEwMeN
28 September 2009, 14:06
ja oke dat is wel zo maar dat was bij twente ook he tegen vvv;)

Ghanzzzzz
28 September 2009, 14:59
zozo.. 2 complimenten voor clubs in 1 zin!!
- Je vergelijkt een in verhouding veel kleinere club met het grote Ajax (die onder Twente staat)
- Je vergelijkt een eerstedivisieclub in de kinderschoenen (AGOVV) met VVV die goed meekomt in de eredivisie

:D

Pidi
28 September 2009, 15:52
...Dat niet alleen, maar ook ik kan 450 minuten de 0 houden als er loepzuivere doelpunten afgekeurd worden!

Maar ach... so be it!!!

DrEwMeN
28 September 2009, 17:29
over welk doelpunt heb je het dan? want dan heb je vast iets anders bekeken;)

en Ghanzzzz: vorig jaar speelde vvv ook 1ste divisie:) en twente is ook goed dusja dan mag dat ook gezegd worden maar ze zijn wel al paar x goed weggekomen bij ADO uit en nu tegen vvv dus!

Ghanzzzzz
28 September 2009, 17:49
Of is VVV goed weggekomen omdat een bal op de paal en op de lat er nét niet ingingen? :D

Pidi
28 September 2009, 21:01
over welk doelpunt heb je het dan? want dan heb je vast iets anders bekeken;)

Laten we het voor het gemak maar de 0-1 noemen!

DrEwMeN
28 September 2009, 21:30
nou als je goed kijk dan zie je dat het buitenspel was????:D

e ja dat is ook zo maar tegen Ado was dat niet het geval en tegen heerenveen waren ze ook dik minder en ook gewonnen maar niet overtuigend snap je beetje wat ik bedoel;)

Ghanzzzzz
28 September 2009, 22:15
Tja.. wie niet scoort, wint niet :D
Maar dat zal je vast bekend voorkomen na de wedstrijd tegen FC Tiramisu :D

Overtuigend is Twente idd niet altijd. PSV speelt een stuk overtuigender en meer solide.
Maar gelukkig weet Twente vooralsnog goed stand te houden. Al spelen ze soms iets minder, dan staat er (in de meeste gevallen) nog een dijk van een verdediging.

Leuke weetjes:
- Wist u dat Ronnie Stam en Peter Wisgerhof een stuk goedkoper waren dan Robbie Wielleart?
- Wist u dat Stam en Wisgerhof alleen maar meer geld waard worden en Wielleart bij Ajax alleen maar geld kost (als hij op de tribune blijft zitten)

Ghanzzzzz
5 October 2009, 10:37
Wat eeen heeeeeeeerlijk weekend!! :D

- We hebben van de Calimero's gewonnen
- Ajax wint het niet van Roda, ondanks dat Suarez geen slechte dag had
- PSV heeft nauwelijks wat in te brengen tegen Utrecht
- We staan 2 punten los aan kop :D

Mafkikker
5 October 2009, 10:45
Wat eeen heeeeeeeerlijk weekend!! :D
- We staan 2 punten los aan kop :D

Enjoy the moment;)

Ghanzzzzz
5 October 2009, 11:02
Dat doe ik ook nog heel ff, haha.
Komen 2 lastige wedstrijden aan.. AZ en Ajax, dus ben bang dat PSV ons wel weer voorbij gaat.

Streetfighter
5 October 2009, 11:58
Jaja, op de 1e plek!Beetje jammer van die calimero's van die oerwoud en vuurwerkgeluiden, maar ja ze hebben hun verdiende loon gekregen, 3-1 aan de broek!:D

Streetfighter
18 October 2009, 18:00
Nogsteeds op de 1e plaats!:D

Ghanzzzzz
18 October 2009, 22:03
Wel met een beetje geluk echt vlak voor het eindsignaal, maar wel een verdiende overwinning :D

MondeoMK2
18 October 2009, 22:04
Het geluk aan het eind van de wedstrijd kan niet eeuwig blijven

Ghanzzzzz
18 October 2009, 22:22
De pech hebben we al gehad in de laatste minuten (Feyenoord en Sporting), nu hebben we eindelijk het geluk aan onze kant ;)

Streetfighter
19 October 2009, 00:11
Geluk dwing je ook af hè!:D

DrEwMeN
19 October 2009, 17:55
maar terecht was het niet gelijk spel had verdient geweest!

Ghanzzzzz
19 October 2009, 22:30
lol... heb jij ook maar iets gezien van die wedstrijd dan? :D
Die 2 goals van AZ waren al onzettend onnodig. Boschker had de bal iets verkeerd ingeschat (kon hem gemakkelijk hebben) en een eigen doelpunt is ook een voorbeeld van een uitgespeeld doelpunt, haha.
Daarnaast had Twente gewoon een ruim veldoverwicht en hebben ze terecht gewonnen. De 2de helft had AZ pas een beetje in te brengen.

Nog even het doelpunt van Ruiz... wat een geweldig spel!!!

De veelbesproken overtredingen trouwens dit weekend: wat een schande!!
Dat hier niemand iets gebroken heeft is een wonder (Cisse, Tomasson, Speler van RKC)

Ghanzzzzz
23 October 2009, 19:45
Oeff.. eerste verlies dit seizoen van FC Twente. Echt ontzettend belabberd voetbal dit keer. Leek er niet op!
Hoop dat het eenmalig is, haha

Ajax, Heerenveen en PSV.. gefeliciteerd!

jupke
24 October 2009, 19:41
FCDB is lekker bezig de laatste weken.
van plek 17 naar plek 8 gestegen en op plek 1 om de 2de periode.
dinsdag de wedstrijd tegen feijnoord om de knvb beker.
waardeloos is wel dat Denbosch slechts 750 plaatsen krijgt in de kuip,alle 750 kaarten uitverkocht.dus vakje vol bosschenaren.
we zijn kansloos maar het leverd DB toch mooi 25.000,- op word op tv live uitgezonden

Pidi
25 October 2009, 14:47
Gisteren naar Nac - Rkc geweest... Sonde tijd, sonde geld!

Rkc was slecht, maar Nac niks beter... Maar goed, Nac wint en dan moet uitgerekend die Lulring nog scoren ook nog.

En dan dat uit vak hé!!! Volgens mij is de architect van de apen afdeling van Burgers zoo hiervoor benaderd... Dikke stalen balken en vervormend plexieglas!!! Je ziet bar weinig.

Morgen is btw de uitspraak over het voortbestaan van Rkc en Donderdag moet alles geregeld zijn... Anders valt het doek en dus ook voor het elftal waar ik in speel. Dit werdt ons vanmorgen duidelijk gemaakt... Neem al je spullen mee, wat blijft liggen is waarschijnlijk voor de curator! Triest nieuws...

Streetfighter
26 October 2009, 11:52
Twente still going strong na een missertje in Europa!Volgende week een echte krachtmeting met Ajax!:cool:

jupke
26 October 2009, 18:54
http://www.footballculture.nl/

Morgenavond reizen 750 Bosschenaren af naar de Kuip voor de bekerwedstrijd tegen Feyenoord. Hulde! Want veel kans maken ze natuurlijk niet. We genoten van een mail van Bosschenaar Fred die ons mailde: "Vanzelfsprekend gaan we met 4-0 verliezen, dus moeten we het doen met de voorpret." Ultra-mentaliteit! Dat is nou precies de instelling die FC voelt. De eindstand op het veld zijn slechts getallen, het gaat om de sfeer en de randzaken. Daarom genoten we ook van de clip hierboven. Sentimiento malle, daar gaat het om! Onder de clip de spandoek-reactie van FCDB (voor de niet-nadenkers: de foto is genomen in Den Bosch

http://www.footballculture.nl/images/stories/2009/10/alsjeuitdenbosch.jpg

jupke
27 October 2009, 20:45
http://members.home.nl/jsvanschijndel/rotterdam%20we%20komen.JPG

Lawrence
27 October 2009, 22:56
http://members.home.nl/jsvanschijndel/rotterdam%20we%20komen.JPG

.......te kort

StuiterPino
28 October 2009, 00:24
Veel te kort!!!

2-0 en feyenoord weer door naar volgende ronde

Friez
28 October 2009, 10:48
Mwah, Feyenoord was ook niet best...slaapverwekkende partij :p

Addiction
28 October 2009, 10:54
NAC ook door naar volgende ronde.
ben benieuwd welke uit wedstrijd we nu weer loten :D

jupke
28 October 2009, 16:57
Veel te kort!!!

2-0 en feyenoord weer door naar volgende ronde

Veel te kort? feijnoord heeft 100% geluk gehad,1ste goal was geen hoekschop want makaay kopte hem over de lijn.
voordat hij hem nam zei ik al zul je zien dat die erin gaat,en het was zo.
3minuut een mega kans voor DB laatste 10 min alles of niks,prachrige vrije trap van DB in de 84ste min.heel feijnoord was aan het billeknijpen.dan in de 88ste min die rare actie van van dijk op matusiwa dat was een 500% vrije trap op de 16 meter,die werd niet gegeven.
de 2de van feijnoord in blessure tijd zat er netjes in.maar DB heeft het prima gedaan en niks weggegeven.
feijnoord was echt slecht,ze konden nergens heen met de bal 90 min lang :D

Lawrence
28 October 2009, 18:13
Veel te kort? feijnoord heeft 100% geluk gehad,1ste goal was geen hoekschop want makaay kopte hem over de lijn.
voordat hij hem nam zei ik al zul je zien dat die erin gaat,en het was zo.
3minuut een mega kans voor DB laatste 10 min alles of niks,prachrige vrije trap van DB in de 84ste min.heel feijnoord was aan het billeknijpen.dan in de 88ste min die rare actie van van dijk op matusiwa dat was een 500% vrije trap op de 16 meter,die werd niet gegeven.
de 2de van feijnoord in blessure tijd zat er netjes in.maar DB heeft het prima gedaan en niks weggegeven.
feijnoord was echt slecht,ze konden nergens heen met de bal 90 min lang :D
en die overtreding op makaay in de 16 dan, was 200% strafschop

mickey
29 October 2009, 12:20
PFFF wat een spanning bij RKC! het lijkt erop dat ze voorlopig kunnen blijven..

rkcwaalwijk.org is uitgenodigd voor de persconferentie en zal vanuit daar nieuws op deze site plaatsen.

Update 11.43 uur:
Om 12 uur zal er een korte verklaring afgegeven worden in het gemeentehuis. Er is vervolgens geen ruimte voor het stellen van vragen..... spanning is te snijden hier in de raadszaal.

Update 11.55 uur: Een lachende Ben Mandemakers komt binnen!

Update 11.57 uur: Justin (algemeen directeur) geeft een hele dikke knipoog.....

Update 12.08 uur: Ben Mandemakers, RKC directie en college van Waalwijk melden dat er geen overeenkomst in de verlaging huurschuld is overeengekomen. Toch lijkt het goed nieuws te worden.

Update 12.11 uur: De gemeente gaat de andere 150.000 euro op een andere manier verzorgen. Tot die tijd worden de problemen opgelost.

Ghanzzzzz
29 October 2009, 15:16
En hopen dat ze nu iets verstandiger met geld omspringen..

Pidi
29 October 2009, 17:23
:rolleyes: De mannen die daar over gingen die zijn een aantal weken geleden opgestapt !!! Voor zover ik het heb begrepen komt de gemeente Rkc maar 1.5 jaar tegemoet met de stadion huur... Staat er nu nog een schuld open van €150.000 en die mag de lokale gemeenschap nog schokken ook. Dus nog meer collectanten voor de deur straks :p...

Voorlopig is Rkc gered en mag ik met m'n team gelukkig het seizoen afmaken.

Friez
29 October 2009, 17:55
Ik ben blij dat RKC nog een voortbestaan heeft...anders had SC Heerenveen stijf onderaan gestaan :p

jupke
29 October 2009, 18:30
van mij hadden ze best op mogen tiefen die keukenboeren
er zijn maar 4 echte clubs in brabant.
psv nac willem2 en fcdb

DrEwMeN
1 November 2009, 16:41
waar zijn de Kakkerlakken nu:P Ronneij?:D

Andre - 20vT
1 November 2009, 17:26
Jij komt ook alleen maar praten als Ajakkes gewonnen heb :D

Andre - 20vT
1 November 2009, 19:30
Net gekeken....

De elleboog van Suarez had bestraft moeten worden met rood.
Elleboog van Babovic was echt niet als elleboog bedoeld...

Laatste rode kaart was echt weer een Suarez actie... Hij is niet geraakt, hij liet zich vallen...

Verder gingen beide ploegen gelijk op...

jupke
1 November 2009, 20:23
Den bosch ook weer goede zaken gedaan 0-1 gewonnen bij veendam uit.
in 4 weken tijd van plek 13 naar 5 gestegen en bovenaan in de 2e periode
lucius tekent deze week dus dan komt het helemaal goed

DrEwMeN
1 November 2009, 20:27
nou andre dan kijk je togg echt met kakkerlak ogen jij;) dus was geen penalty volgens jou nou denk het wel en van suarez had gelijk maar die van feyenoord was zeker een zag je vertongen of was je toen net naar de wc en trouwens ik kan elke week wel wat zeggen want we hebben alleen maar een keer verloren jullie vaker volgens mij;)

Kiwi
2 November 2009, 09:16
Drewmen +1 :)
Lekker potje gister...

Altijd leuk als je tegen een klein clubje kan oefenen een week voordat je tegen Twente moet ;)

vdw
2 November 2009, 09:33
Ja en groningen gaat voor degradatie!

Ben benieuwd hoe lang Jans nog kan blijven zitten met deze resultaten!!!

Andre - 20vT
2 November 2009, 10:18
Het was geen pingel nee... Hij ging ervoor, hij werd niet vol geraakt... Dus die rode kaart en bal op de stip was onnodig. Ik begrijp dat jullie blij zijn met Suarez, want hij regelt wel vaak kaarten en vrijetrappen / strafschoppen. Maar niet altijd op een nette manier.

Die elleboog van Suarez had gewoon bestraft moeten worden, want die slaande beweging was onnodig :)

Elleboog van Babo was niet richting Vertonghen, maar die kopte gewoon tegen zijn elleboog. Foute samenloop van omstandigheden.

En nee, ik kijk niet vanuit Feyenoord inzicht, maar onafhankelijk :)

Maar, aangezien Danny en jij redelijk ajax gezind zijn, kan ik best begrijpen dat jullie het niet vanuit mijn standpunt zien! ;) :D

Ghanzzzzz
2 November 2009, 12:17
Drewmen +1 :)
Lekker potje gister...

Altijd leuk als je tegen een klein clubje kan oefenen een week voordat je tegen Twente moet ;)

Dordrecht bedoel je? :D:D:D

DrEwMeN
2 November 2009, 16:05
kijk Andre!

iedereen zei het dat het een strafschop was en als je goed naar de beelden hebt gekeken bij studio voetbal gisteren avond kon je het heel goed zien! en geen rode kaart nou weet niet of je vertongen zag bloeien maar was togg redelijk! en ja van Suarez was ook rood geef ik toe maar de Scheidsrechter heeft het gezien en vondt het niks! maar we hebben wel verdiend gewonnen want ik weet zeker 11 tegen 11 hadden we het ook gered!

Coolkast
2 November 2009, 17:31
pfff voetbal..... wat een baggersport.
Speelt ineens de spits van de concurrent bij je eigen club en dan ga je er voor juichen en is hij ineens de man :rolleyes:

Kiwi
2 November 2009, 18:04
O ja?
Zeg dat maar eens tegen de Rotterdammers die voor Charisteas moesten juichen ;)

Pidi
2 November 2009, 19:46
O ja?
Zeg dat maar eens tegen de Rotterdammers die voor Charisteas moesten juichen ;)

Zoveel viel er toch niet om die gast te juichen...

DrEwMeN
3 November 2009, 01:45
nee maar wij nemen iemand over waar je wel voor kan juichen beter dat dan iemand kopen en niet om kan juichen;)

Kiwi
3 November 2009, 07:46
Zoveel viel er toch niet om die gast te juichen...
Volgens mij scoorde ie wel tegen Ajax.... :rolleyes:

Ghanzzzzz
3 November 2009, 10:53
En ajax maar altijd opscheppen over haar opleiding, scouting e.d.

http://www.vi.nl/WebTV/WebTV-RTL/172021/Ajax-heeft-liefst-144-miljoen-euro-verkwanseld.htm

Klinkt als muziek in de oren!! :D

Ghanzzzzz
6 November 2009, 10:37
Met een beetje geluk toch revenche kunnen nemen op FC Sheriff en we hebben de 2de plek weer in handen. Ajax gaat ook weer lekker. Wat een sfeer in het stadion daar, haha

Erg jammer van Heerenveen in de blessuretijd. Dat gun je ze niet

jupke
7 November 2009, 20:47
jaja weer een 2-1 overwinning van DB op dord,al 5 wedstrijden achter elkaar gewonnen (daar zal a,s vrijdag een einde aan komen ben ik bang) en we staan vast op plek 5 en 1ste in de 2de periode :D

DrEwMeN
8 November 2009, 11:27
ja jupke den bosch doet het niet slecht nee! goed bezig die bosche Bollen;)

Kiwi
8 November 2009, 14:29
Vanmiddag wordt het leuk...
Als wij winnen van Twente (wat al moeilijk genoeg zal gaan worden) spelen we natuurlijk wel p$v in de kaart, want die gaan dan gewoon naar de eerste plaats....

Nac gaat vandaag ook weer erg lekker!!! :)

DrEwMeN
8 November 2009, 14:37
ben ook beneuwd vanmiddag bij twente dat wordt heeeeeeel moeilijk denk ik maar psv heeft ook nog niet gewonnen bij Ado hoor!

Kiwi
8 November 2009, 14:38
p$v is zo'n clubje die hoeven niet goed te spelen, die winnen toch wel met 1-0.... zo gaat het altijd bij hun ;)

Ghanzzzzz
8 November 2009, 14:42
Haha, ook spanning aan deze kant!
Op zich zou ik het niet erg vinden als we gelijk spelen. Vorig jaar ook 2x van Ajax verloren en Ajax is dit seizoen een stuk productiever.

Kiwi
8 November 2009, 16:13
............maar psv heeft ook nog niet gewonnen bij Ado hoor!

Kan niet meer fout gaan voor ze.... wedstrijd is wel stilgelegd, denk dat het door de ado "supporters" komt... :rolleyes:
Jammer weer. Sukkels.

En warempel:

DEN HAAG - Scheidsrechter Roelof Luinge heeft zondagmiddag de wedstrijd tussen ADO Den Haag en PSV stilgelegd. De aanleiding waren kwetsende spreekkoren aan het adres van de arbiter.

Bij de onderbreking leidde PSV met 4-0. Luinge had twee spelers van ADO de rode kaart gegeven, Ricky van den Bergh en Lex Immers.

Addiction
8 November 2009, 16:58
Zo de 3 punten zijn vanmiddag ook lekker in Breda gebleven naar een zeer mooie 4-0 overwinning op wII

Streetfighter
9 November 2009, 01:15
En dan vandaag ook lekker van Fc Suarez gewonnen, eindelijk al die lui uit A'dam met smoesjes de mond gesnoerd!

Kiwi
9 November 2009, 09:34
Hoezo dat dan?
Wist al van tevoren dat het een van de moeilijkste van het seizoen zou worden, Twente staat niet voor niks bovenaan...
Gefeliciteerd Ghanzzz ;)

Ghanzzzzz
9 November 2009, 10:47
Thnx man :D

Streetfighter
9 November 2009, 10:48
Ik doel eigenlijk op het gezeur over scheidsrechters, speelschema etc.;)

DrEwMeN
9 November 2009, 13:40
Gefeliciteerd Ghanzzzzzz

Kiwi
9 November 2009, 17:09
Ik doel eigenlijk op het gezeur over scheidsrechters, speelschema etc.;)

Mij hoor je niet zeuren...
Als je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen....

jupke
9 November 2009, 17:16
Mij hoor je niet zeuren...
Als je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen....

dan word fc suarez geen kampioen dit jaar.

Kiwi
9 November 2009, 17:38
Nee klopt, ik zet mijn kaarten ook op Twente...
Maar: Als de tegenstanders foutjes maken hoef je zelf niet alles te winnen he, dus ik hoop nog wel op een slippertje (een paar) van Twente en p$v ;)

DrEwMeN
10 November 2009, 00:39
ik denk dat twente ook zeker nog gaat verliezen want zo super spelen ze niet! ze zijn zeker niet slecht maar hebben ook vaak het geluk aan hun zijde maarja zo wordt je kampioen maar wij krijgen ze nu ver nog allemaal thuis de goeie ploegen dus ben benieuwd;)

Ghanzzzzz
10 November 2009, 12:00
ik denk dat twente ook zeker nog gaat verliezen want zo super spelen ze niet! ze zijn zeker niet slecht maar hebben ook vaak het geluk aan hun zijde maarja zo wordt je kampioen maar wij krijgen ze nu ver nog allemaal thuis de goeie ploegen dus ben benieuwd;)

Tuurlijk zal Twente nog wel gaan verliezen, maar ik denk dat er nog wel potentie in het team zit. Dit jaar hoeven ze het ook niet te hebben van 1 spits ('N Kufo), maar scoren ook andere spitsen.
Daarnaast staat de verdediging ook behoorlijk stabiel. Het verlies van de geblesseerde Rajkovic vangen Kuiper (nu ook geblesseerd) en Tiendalli prima op!

jupke
12 November 2009, 18:08
talentje van fcdb.zo maakt alleen bergkamp hem (en dit 11 jarig ventje)

http://www.dumpert.nl/mediabase/697581/91138704/jonge_dennis_bergkamp_ontdekt.html

hol007
12 November 2009, 22:04
ik heb er niet veel verstand van maar dit was toch wel heel netjes

jupke
12 November 2009, 22:38
ik heb er niet veel verstand van maar dit was toch wel heel netjes

nu op SBS 6 te zien

mikkel
13 November 2009, 00:04
Ik wist gewoon dat jij het hierin ging zetten jurgen haah :p

echte trouwe FC Den Bosch fan he!!!:p

Maar idd een supernette goal!
Die jongen komt nog wel hoog dnek ik

jupke
13 November 2009, 14:58
Ik wist gewoon dat jij het hierin ging zetten jurgen haah :p

echte trouwe FC Den Bosch fan he!!!:p

Maar idd een supernette goal!
Die jongen komt nog wel hoog dnek ik

ja nu zie en hoor je ze niet de boeren uit eindhoven en de tukkers en de joden en de neuzen :D

Ghanzzzzz
13 November 2009, 15:05
Moet er wat gezegt worden dan?
Ok.. bij deze: geweldig talent, supergoal, die komt er wel, de nieuwe Pelé!!

Of het gemeend is?
Op die leeftijd is er niet veel van te zeggen. Ze hebben nog een hele (puber)tijd voor zich

Wat ik me echter wel kan voorstellen is dat het de beste speler van FCDB is :D

jupke
13 November 2009, 15:11
Moet er wat gezegt worden dan?
Ok.. bij deze: geweldig talent, supergoal, die komt er wel, de nieuwe Pelé!!

Of het gemeend is?
Op die leeftijd is er niet veel van te zeggen. Ze hebben nog een hele (puber)tijd voor zich

Wat ik me echter wel kan voorstellen is dat het de beste speler van FCDB is :D

gister deed hij het voor de camera van sbs6 nog een keer live,dus het is niet echt geluk peter ;)

vanavond de graafschap met slecht 140 supporters van DB door de kutbuscombie en maar 150 kaarten beschikbaar,maar het word wel live uitgezonden gelukkig

Ghanzzzzz
13 November 2009, 15:39
Nee, hoeft ook geen geluk te zijn, maar ik vond het nog geen reden om erop te reageren ;)
Talent zal hij zeker wel hebben, maar tis de vraag of hij er in de toekomst ook wat mee doet natuurlijk. Er zijn tal van talenten geweest op die leeftijd die niet zijn doorgebroken, alleen hoor je er nooit wat van.

jupke
13 November 2009, 21:49
1-1 tegen de koploper met 30 min met 10 man,niet slecht van DB en de graafschap geen record :D

*Reckless*
16 November 2009, 10:32
Jup, Heb jullie ''talent'' niet zien invallen afgelopen vrijdag... :)

jupke
16 November 2009, 10:36
hehe nee er werd er zelfs 1 afgestuurd met rood :D
vrijdag de belangrijkste wedstrijd voor DB tegen zwolle.
de graafschap moet tegen excelsior de nummers 2 en 3 tegen elkaar,mochten die gelijkspelen en DB winnen dan is de nacompetitie binnen handbereik

Ghanzzzzz
29 November 2009, 13:30
Maar helaas hebben ze het in de laatste wedstrijd behoorlijk laten liggen, of was de scheidsrechter zoals altijd weer de oorzaak Jurgen? :D
(nee, ik heb het niet gezien ;) )

Twente gaat nog steeds geweldig! Ruiz heeft best wel zijn draai gevonden en zit nu al aan een clubrecord (8 wedstrijden achter elkaar scoren). Daarnaast is het clubrecord ongeslagen wedstrijden nu ook geevenaard en heeft Woutje Brama nu écht eindelijk zijn eerste competitietreffer op zak :D

Alleen Theo Janssen.. mocht ie daadwerkelijk hebben gedronken (zit er dik in), dan is het wel erg diep triest!

jupke
29 November 2009, 17:16
Maar helaas hebben ze het in de laatste wedstrijd behoorlijk laten liggen, of was de scheidsrechter zoals altijd weer de oorzaak Jurgen? :D
(nee, ik heb het niet gezien ;) )

Twente gaat nog steeds geweldig! Ruiz heeft best wel zijn draai gevonden en zit nu al aan een clubrecord (8 wedstrijden achter elkaar scoren). Daarnaast is het clubrecord ongeslagen wedstrijden nu ook geevenaard en heeft Woutje Brama nu écht eindelijk zijn eerste competitietreffer op zak :D

Alleen Theo Janssen.. mocht ie daadwerkelijk hebben gedronken (zit er dik in), dan is het wel erg diep triest!

welke wedstrijd? DB is 8 wedstrijden ongeslagen op rij,dus het gaat lekker in DB.

DrEwMeN
29 November 2009, 17:40
ajax was ook weer lekker op dreef vandaag 1-5 in het gelderdome dat doen er niet veel na teller staat nu al op 50 doelpunten in 15 wedstrijden;)

Pidi
29 November 2009, 19:18
Tja... Doelman uit de wedstrijd werken en een handsbal maken waar Henry nog jaloers op zal zijn!!!

Mischien een verdiende overwinning, maar toch zeker geflateerd te noemen...

Ghanzzzzz
29 November 2009, 19:42
welke wedstrijd? DB is 8 wedstrijden ongeslagen op rij,dus het gaat lekker in DB.

Dan zullen alle pagina's waarop staat dat Helmond Sport met 2-1 heeft gewonnen wel niet kloppen denk ik.. :rolleyes:

Ajax scoort idd wel erg veel en dit keer zelfs zonder Suarez. Gelukkig hoef je geen topscorer te worden om mee te doen in het kampioenschap ;)

jupke
29 November 2009, 20:29
Dan zullen alle pagina's waarop staat dat Helmond Sport met 2-1 heeft gewonnen wel niet kloppen denk ik.. :rolleyes:

Ajax scoort idd wel erg veel en dit keer zelfs zonder Suarez. Gelukkig hoef je geen topscorer te worden om mee te doen in het kampioenschap ;)

vrijdag idd verloren maar de 3de helft was voor DB buiten het stadion :D
db had 70% balbezit maar ze wilde er niet in,en helmond had 2 kansen waarvan 1 halve en die gingen er wel in.
je kunt niet altijd winnen.maar ze doen het goed,morgen weer nieuwe kansen.

Streetfighter
29 November 2009, 21:53
ajax was ook weer lekker op dreef vandaag 1-5 in het gelderdome dat doen er niet veel na teller staat nu al op 50 doelpunten in 15 wedstrijden;)

Ik sta liever op de 1e plek met 20 doelpunten minder!:D

jupke
30 November 2009, 21:36
ik voorspel vanavond 1 of 2 rode kaarten voor DB en een strafschop tegen.want die turk fluit weer.

DrEwMeN
30 November 2009, 23:55
ja oke dat is zo maar wil gewoon even zeggen dat ze makkelijk scoren en beter spelen dan vorig jaar want tegen twente was een gelijk spel verdient maarja twente zit gewoon aan de goeie kant momenteel!

mickey
1 December 2009, 07:12
Wat een goede morgen. De enige "echte" derby van het jaar is weer voor Zitterd!

*Reckless*
1 December 2009, 09:35
BLAUWE!!!!!

Puntjes blijven in APELDOORN!!!!

jupke
1 December 2009, 16:19
BLAUWE!!!!!

Puntjes blijven in APELDOORN!!!!

iss daniel,lees mijn post maar eens bovenaan.ik zei toch dat we rood zouden krijgen en strafschop tegen?dat is altijd als die turk fluit,anti Denbosch helaas.
maar ik las dat er een onderzoek loopt nu naar die scheidsrechter na gisteravond,want het was een dikke swalbe van agovv,en DB krijgt rood en strafschop tegen,en in de herhaling is te zien dat hij de fluit al in de mond heeft voordat er een overtreding is gemaakt(wat geen overtreding was)

*Reckless*
1 December 2009, 18:31
iss daniel,lees mijn post maar eens bovenaan.ik zei toch dat we rood zouden krijgen en strafschop tegen?dat is altijd als die turk fluit,anti Denbosch helaas.
maar ik las dat er een onderzoek loopt nu naar die scheidsrechter na gisteravond,want het was een dikke swalbe van agovv,en DB krijgt rood en strafschop tegen,en in de herhaling is te zien dat hij de fluit al in de mond heeft voordat er een overtreding is gemaakt(wat geen overtreding was)

Sja helaas.. kunne de blauwe niets aan doen...
Net als bij Frankrijk - Ierland... en dan is DB eventjes Ierland...

Lawrence
6 December 2009, 20:08
020 lkkr klop gehad, 010 3 pnt dichterbij

Ghanzzzzz
7 December 2009, 10:39
Twente weer op het randje en alweer was Ruiz de grote redder :D
Onderhand al 9 punten voorsprong op Ajax. Gaan ze daar nog niet eens schreeuwen dat ze een nieuwe trainer nodig hebben? :D

DrEwMeN
7 December 2009, 11:54
nee hoor ghanzzzzz en we hebben terecht verloren op basis van de tweede helft! maar het geluk blijft niet bij jullie let maar op;)

Ghanzzzzz
7 December 2009, 12:40
nee hoor ghanzzzzz en we hebben terecht verloren op basis van de tweede helft! maar het geluk blijft niet bij jullie let maar op;)

Ik weet het zelf ook. Het moet toch een keer mis gaan. Het is jammer dat PSV ook gewoon helemaal niets verspeeld (en beter speelt), dus die zullen ons straks nog wel eens voorbij gaan.

Robert-CCT
19 December 2009, 21:22
ga as dindsag weer eens naar de kuip tegen az voor de beker
wordt weer wedden om hoeveel corners want voor uitlsagen wedden is zonde van je geld tegenwoordig

mickey
20 January 2010, 18:34
Zeg Jupke, die Yoann de Boer.. kan dat een meerwaarde zijn?

(ja voor fortuna natuurlijk in elk geval)

3 versterkingen binnen en 3 net niet spelers de deur uit.
nog eentje de deur wijzen en mickey is blij!

jupke
20 January 2010, 18:39
Zeg Jupke, die Yoann de Boer.. kan dat een meerwaarde zijn?

(ja voor fortuna natuurlijk in elk geval)

3 versterkingen binnen en 3 net niet spelers de deur uit.
nog eentje de deur wijzen en mickey is blij!

De Boer is 1 van de betere spelers van DB.wij balen ook ontzettend dat de nieuwe trainer hem er dit seizoen niet in zet.maar hij is zeker een hele goede speler.
reacties van supporters kun je lezen op m-side.com

mickey
20 January 2010, 18:52
Ik had wel al begrepen dat er talenten klaar staan om zijn plek op het veld in te nemen, en ik denk dat investeren in de jeugd zeker zijn vruchten af zal werpen.

probleem bij fortuna is dat er totaal geen ervaring tussen zat dus ik hoop dat de jonkies goed naar Yoann zullen luisteren!

DrEwMeN
24 January 2010, 15:59
ja ajax ook weer gewonnen van az;)

*Reckless*
24 January 2010, 16:59
ja ajax ook weer gewonnen van az;)Vier een feestje jonge... 9 punten inhalen doe je niet zomaar!

Ghanzzzzz
24 January 2010, 17:11
Het heeft lang mogen duren, maar Twente helaas koploper af. Ook niet geheel onlogisch eigenlijk. Ze missen op het moment té veel middenvelders en de selectie is helaas iets te dun.
Missen van de middenvelders is ook deels aan zichzelf te wijten. Brama ging gewoon iets te ver tegen Utrecht en Theo Janssen.. terecht dat het bestuur voet bij stuk houdt.

jupke
24 January 2010, 17:28
heel slim om theo er langs te houden idd,kan het bestuur wel zichzelf stoer vinden,maar door dat bestuur 4 pt verloren in 2 wedstrijden.
lekker slim......

over de wedstrijd van DB maak ik maar geen woorden vuil,word er a,s vrijdag weer verloren dan is het tijd voor actie in den bosch.
trainer eruit of geen supporters meer de eerst volgende pot.
ze voetballen als een stel lafbekken en natte kranten pfffffff

DrEwMeN
24 January 2010, 17:43
hehe reckless we zullen zien zeg togg ook niet dat ze 9 punten gaan inhalen;)

het rodemonster
24 January 2010, 18:00
Vier een feestje jonge... 9 punten inhalen doe je niet zomaar!

Waarom niet, alles is mogelijk!! ;)

mickey
25 January 2010, 15:46
HFC- Haarlem is niet meer.

alle HFC supporters ook hier heel veel sterkte gewenst!

jupke
25 January 2010, 17:11

spijtig voor de club en supporters,de 1 zijn dood is de ander zijn brood.doordat ze niet meer bestaan,vervallen ook alle behaalde punten tegen haarlem.
fcdb heeft ervan verloren en gaat dus van plek 10 naar plek 6 op de ranglijst.

Pidi
25 January 2010, 19:27

Sonde, weer een stuk geschiedenis om zeep geholpen!

Het ergste is voor de mensen waarvan hun hele leven om de club draait.
Bij Rkc heb ik mensen net als de materiaalman in zak en as zien zitten toen hier een faillisement boven het hoofd hing. Als je die mensen persoonlijk kent, doet dat je toch iets!

mickey
25 January 2010, 20:01
Het ergste is voor de mensen waarvan hun hele leven om de club draait.
Bij Rkc heb ik mensen net als de materiaalman in zak en as zien zitten toen hier een faillisement boven het hoofd hing. Als je die mensen persoonlijk kent, doet dat je toch iets!

als je dat maar weet!
bij fortuna zijn we 2 keer dood verklaard,
de gevoelens die dat met zich mee brengt wens je niemand toe.

gelukkig zijn wij er door procedurele fouten van de dwazen die de fusie erdoor wilde drukken en van de knvb weer redelijk boven op kunnen klauteren, maar echt waar ik kan niet meer zeggen dan dat gun je niemand.

Furrr
26 January 2010, 01:37
Dan ben ik toch blij met Heracles... was vroeger ( 10 jaar geleden of zow ) ook nummer 18 van de 1e divisie, bijna dood, en kijk nu eens, goed investeren, niet teveel geld uitgeven en knokken! 5e van de ere ....

Pidi
26 January 2010, 20:48
Dan ben ik toch blij met Heracles... was vroeger ( 10 jaar geleden of zow ) ook nummer 18 van de 1e divisie, bijna dood, en kijk nu eens, goed investeren, niet teveel geld uitgeven en knokken! 5e van de ere ....

Ik denk dat er dan ook wel een special thanx to Mr. Pollman mag is het niet?
Die gast heeft geld als water!!!

Ghanzzzzz
27 January 2010, 11:43
Nouja.. ik denk bij Heracles ook aan slim geld uitgeven. Is het niet zo dat ze ongeveer de kleinste begroting hebben van de Eredivisie?
Dan vind ik dat ze het erg knap doen hiermee!!
Er wordt niet onnodig met geld gesmeten bij die Calimero's

Goh.. en dat zegt een Twentenaar.. :D

Ghanzzzzz
28 January 2010, 10:59
Geweldig van Go Ahead Eagles om als eerste divisieclub even door te dringen in de halve finale!
En je kan ook niet zeggen dat ze onterecht hebben gewonnen (al had het afgekeurde doelpunt van NAC moeten tellen)

Twente gelukkig ook verder. Het spel was niet heel erg denderend, maar wel erg effectief. Sparta liet veel te grote gaten vallen.

Bij Ajax... jammer dat de scheids weer een grote stempel moest drukken op de wedstrijd. Wat inconsequent fluiten!
Heubach hoorde er al nooit afgestuurd te worden, waardoor NEC voor 70 minuten nog met 10 man moest.

Erg mooie overwinning van Feyenoord! En natuurlijk knap van PSV dat ze het zooo lang hebben volgehouden zonder te verliezen.
Als ze nu dan ook eens in de competitie gaan verliezen... :D

De loting stond vooraf eigenlijk al wel vast. Ajax krijgt altijd de kleinere clubjes.
Maar als ze spelen zoals gister.. dan zie ik Go Ahead nog winnnen ook!! :D

DrEwMeN
28 January 2010, 12:23
ik geef toe ajax was echt slecht ze hadden het al lang moeten afmaken!

en geef je gelijk met die kaart van Heubach de 1ste was onterecht maar de tweede was wel terecht anders had Rommedahl zo kunnen doorlopen!

en ja 70 min met 10 man ja als je verlening bij rekent ja maar gaat over 90min een normale wedstrijd he!

en over de loting dat is onzin want dat is gewoon puur geluk meer niet!!!!!!!!!!!

Ruudje
28 January 2010, 13:11

en geef je gelijk met die kaart van Heubach de 1ste was onterecht maar de tweede was wel terecht anders had Rommedahl zo kunnen doorlopen!

en ja 70 min met 10 man ja als je verlening bij rekent ja maar gaat over 90min een normale wedstrijd he!

en over de loting dat is onzin want dat is gewoon puur geluk meer niet!!!!!!!!!!!

Ajax had het allang af moeten maken? Vond ze daar niet echt toe in staat ook als je zag wat voor doelpunten het van hun kant waren.

De wedstrijd was voor NEC hoor maar de scheids was weer voor Ajax (same shit different day) Het was zeer onrechtvaardig om Heubach eraf te sturen. Dit was echt de stempel op de wedstrijd (ookal scoort NEC daarna pas). De tweede is discutabel al vond ik dat Rommedahl wel erg makkelijk een duw gaf aan de NEC'er waardoor hij meer wat ongelukkiger voor de bal kwam.
Ajax kwam iig weer makkelijk weg met de scheids!

Overigens is dit pas de eerste eredivisieclub die ze in de beker tegenkomen goh wat toevallig. Feyenoord bijv. krijgt de ene na de andere en zeker niet de minste. Loting stinkt ook wel een beetje hoor en dan nog zo moeilijk er doorheen komen :p dat Ajax..

Pidi
28 January 2010, 13:52

Daar draait alles om bij die club....

Zoals Az het verdiende om afgelopen Zondag te winnen, zo verdiende NEC het gisteren!
Helaas telt dat niet...

Ghanzzzzz
28 January 2010, 14:33
Daar draait alles om bij die club....

En af en toe een oogje dichtknijpen door een scheids..
Lijkt wel of de belchinezen niet de clubs benaderen, maar de scheidsrechters :D

DrEwMeN
28 January 2010, 16:05
pidi weet niet wel onzin jij uitkraamt maar dat is gewoon onzin wat je zegt zeker want als je goed naar de wedstrijden kijkt staat er altijd een doelman en niet om de ballen door te laten maar om de ballen te houden! en beetje geluk moet je hebben we hebben al zovaak pech gehad dus! en tegen nec was gewoon verdiend we hebben het gewoon dom uitgespeeld want het had al lang klaar moeten zijn want al was het 11 tegen elf ajax was veel beter! of zag je de kans niet in de 3min of stond toen je tv nog niet aan;)

jupke
28 January 2010, 16:06
lucky ajaxes zoals altijd.maar de eagles gaan winnen let maar op.

Accomaat
28 January 2010, 20:23
Goh, ik wist niet dat er zoveel voetbalkenners hier op het forum zitten.:p:p:D

Gr, Anton.

Andre - 20vT
28 January 2010, 20:50

pidi weet niet wel onzin jij uitkraamt maar dat is gewoon onzin wat je zegt zeker want als je goed naar de wedstrijden kijkt staat er altijd een doelman en niet om de ballen door te laten maar om de ballen te houden! en beetje geluk moet je hebben we hebben al zovaak pech gehad dus! en tegen nec was gewoon verdiend we hebben het gewoon dom uitgespeeld want het had al lang klaar moeten zijn want al was het 11 tegen elf ajax was veel beter! of zag je de kans niet in de 3min of stond toen je tv nog niet aan;)

Drew, make up you're f.... mind vent...

Ajaxsupporters zijn altijd ''eigen straatje'' praters! Ze hebben altijd pech, me reet!! Hoevaak heeft Ajax de scheids wel niet mee zeg!

Gisteren is Nec gewoon zwaar genaaid, als het 11 tegen 11 was gebleven hadden ze dik op hun ballen gehad. Nec kreeg alleen maar gele kaarten voor wissewasjes, terwijl die ratten niks kregen voor dezelfde acties!!

'' We hadden het veel eerder af moeten maken '' ook me reet!! Ajax had ook echt overwicht gisteren, ze speelden Nec van het veld... hahaha...

Nec is genaaid, Ajax had gewoon zwaar geluk!

De scheids stond ook zo achter zijn beslissingen, dat hij na de wedstrijd het niet nodig vond om commentaar te geven!

Je moet toch leren voetbal wat objectiever te bekijken vent.....

Als Feyenoord zondag zo voetbalt als gisteren, krijgt Ajax wel zwaar op hun ballen!

jupke
28 January 2010, 20:55
Als Feyenoord zondag zo voetbalt als gisteren, krijgt Ajax wel zwaar op hun ballen!

ajax krijgt wekelijks van elke club op hun ballen,als ze de knjb niet mee hebben of die scheidsrechters van tegenwoordig.

Andre - 20vT
28 January 2010, 20:56
Misschien komt er over 2 jaar wel een omkoopschandaal naar buiten :D

mickey
28 January 2010, 21:34
Ajaxsupporters zijn altijd ''eigen straatje'' praters! Ze hebben altijd pech, me reet!! Hoevaak heeft Ajax de scheids wel niet mee zeg!

Van de ene kant heb je hier wel gelijk in, maar van de andere kant..
af en toe heb ik het gevoel alsof iedereen, behalve de ajax supporters zelf, tegen ajax is.
Ze kunnen nooit iets goed doen. (bij mij touwens ook niet want ik hoor ook niet bij de ajax supporters :p )

viel me gewoon op.

Pidi
28 January 2010, 21:41
Van de ene kant heb je hier wel gelijk in, maar van de andere kant..
af en toe heb ik het gevoel alsof iedereen, behalve de ajax supporters zelf, tegen ajax is.
Ze kunnen nooit iets goed doen. (bij mij touwens ook niet want ik hoor ook niet bij de ajax supporters :p )

viel me gewoon op.

Daar is een mooi gezegde over: wat je zaait, zal je oogsten... ;)

Ik heb een bloedhekel aan die club, dus ook mijn mening is door een gekleurde bril bekeken!
Ach ja, ik hoop op een mooie zegen voor Go Ahead... Go Eagles

Andre - 20vT
28 January 2010, 21:45
Ajax is arrogant en dat is hun grootste fout.
De ervaringen die ik met Ajax supporters heb, is dat Ajax alles is en er zal nooit normaal over gesproken kunnen worden. Want hun hebben gelijk.

Ik ben Feyenoord supporter, maar ik kan genieten van Utrecht, Twente etc...
Voetbal is mooi, strijd is mooi, supporters zijn mooi....

En je heb uitzonderingen op die regel en dat is Ajax :)

mickey
28 January 2010, 21:50
ach dat is ook een gezonde portie rivaliteit, ik heb als fortuna supporter het zelfde met Roda, net zoals een vitesse supporter dat met een NEC'er heeft.
maarja zoals ik al zei iedereen heeft dat met Ajax.

Ik heb een tijdje in Amsterdam gewerkt en mijn schoonzusje is gaan samenwonen met een amsterdammer dus ik spreek ook wel eens Ajacieden en geloof me, er zijn er genoeg die het calimero syndroom niet hebben ;)

DrEwMeN
28 January 2010, 22:17
andre-20vt

kerel jij bent voor feyenoord dus je zal nooit goed praten dus en ja wat praat je dan eje mag me gerust zwart maken maakt me niks uit ik ben gewoon voor mij club en daar is niks mis mee togg;)

Andre - 20vT
28 January 2010, 22:46
Zoals ik al zei... Voetbal is bij mij zeker bespreekbaar, zeker meerdere clubs.
Mijn hartje ligt bij Feyenoord... Maar goed voetbal en mooie aanhang kan ik zeker waarderen.

Ik val jou niet persoonlijk aan hoor btw... Maar Ajax Supporters in algemeen, die ik ken...
Zijn niet voor rede vatbaar...

Als je van de wedstrijd van gisteren zegt, dat ze verdient hebben gewonnen, Ajax dik overwicht had en geen zwaar voordeel heeft gehad. Heb je door een Ajax bril gekeken.

Ghanzzzzz
28 January 2010, 22:46
Ik ken een Ajaxied die nog nooit van leestekens heeft gehoord :D

DrEwMeN
28 January 2010, 23:31
ja daar heb je gelijk in het was ook slecht daar zeg ik niks van maar vondt ajax togg wel de beter van de twee al hadden we de scheids mee!

en ghanzzzzz ik ken dat niet;)

Pidi
29 January 2010, 06:40
Vrijdag is er nog een gezonde rivaliteits match:

Willem II - Rkc

Zaterdag ga ik naar: ADO - Heerenveen

en Zondag zit ik voor de buis geplakt om naar Feyenoord te kijken!!!

Accomaat
29 January 2010, 12:26
Van mij mogen ze dat hele voetbal door de plee trekken.
Wat een commotie over 22 mannetjes die als gekken achter
een bal aan rennen.
En dan nog niet te spreken over die duizenden die op de
tribunes zitten en daar al hun opgekropte frustraties van
de afgelopen week los te laten.

Gr, Anton. (die nu weer gaat sjoelen :D)

mickey
29 January 2010, 12:34
een bal aan rennen.

Voetbal is inderdaad iets dat heb je in je of niet.

Als je deze "ziekte" hebt, weet je waar het over gaat.
Aeb je dit niet, dan zul je het ook nooit begrijpen.

We zijn een beetje vreemd, maar dat geeft niet ;)

Tuningmickey
29 January 2010, 14:07
een bal aan rennen.

Mag ik mee sjoelen?:D hahaha

Furrr
31 January 2010, 00:24
een bal aan rennen.

Nee maar Tennis is leuk? Slaan ze tegen het balletje aan ipv er achter aan te lopen. En het publiek? Moet verplicht de bek houden jeeujj.
Golf, slaan ze tegen het balletje aan en moeten er alsnog achter aan lopen of rijden in een laag tempo
Jus de boule, daar gooien ze de bal weg, ook al zoiets raars.
Basketbal? Ja daar lopen er dan geen 2x11 maar daar rennen ze met de bal en proberen ze door een net te gooien, jeej.
Formule 1, daar hebben de drivers ballen voor nodig...
Need more?
Ieder zn sport!

Pidi
31 January 2010, 08:18
Ado gisteren door het oog van de naald gekropen! 2e doelpunt ging zuiver een overtreding aan vooraf en de 1e van Ado was discutabel... Maar wel 3 punten in de pocket in het Haagsch kwartiertje.

Furrr
31 January 2010, 20:10
0-0 das netjes :D

Andre - 20vT
31 January 2010, 20:14
Feyenoord - Ajax ging ook mooi gelijk op...
Pieken en dalen aan beide kanten, beide kanten gestreden voor wat ze waren!
Suarez had wel een pingel mogen krijgen, mja Ajax heeft altijd de scheids tegen volgens hem....

Pidi
31 January 2010, 21:04
Pantelic maakt zichzelf ook wel populair in Rotterdam. Deze foto zag ik net op de site van de telegraaf...

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00692/topfotroajax_jpg_692957d.jpg

Is ook een manier om je doelpunt te vieren.

De match was opzich wel vermakelijk. De Kuip ontplofte volgensmij bijna toen de 1-1 het net raakte...

Andre - 20vT
1 February 2010, 08:36
Het ging helemaal loos toen de 1-1 gemaakt werd...
Compleet gekkenhuis...

Vond de pot zeer zeker vermakelijk!

Ghanzzzzz
1 February 2010, 10:05
Er was maar 1 winnaar afgelopen weekend... :D

DrEwMeN
1 February 2010, 15:55
als je goed kijkt op die foto is het niet pantelic maar Suarez;) en zou je dat niet doen als ze van alles naar je gooien!

jupke
1 February 2010, 16:08
als je goed kijkt op die foto is het niet pantelic maar Suarez;) en zou je dat niet doen als ze van alles naar je gooien!

nee,als prof moet je daar boven staan,maar ik heb suarez altijd een vieze gore #######Jood gevonden,en deze actie bevestigd dat weer

DrEwMeN
1 February 2010, 17:58
ja hoor tis dat den bosch altijd zo netjes is he jup;)

jupke
1 February 2010, 18:26
ja hoor tis dat den bosch altijd zo netjes is he jup;)

in den bosch is het zeker niet altijd netjes(bijna nooit) maar daar doet niet 1 speler gebaren maken tegen de supporters van de tegenpartij.

de supporters bij DB die misdragen zich idd vaak,maar dat ligt aan de knjb,die zijn anti den bosch.
zo is vandaag weer bekend geworden dat de inhaalwedstrijd tegen de eagles op carnavals maandag moet worden gespeeld.
dus geen supporters van DB erbij waarschijnlijk

Pidi
2 February 2010, 13:50

Vandaag hoorde ik op de radio dat er een onderzoek is gestart naar, van wie dat vermeende vingertje is. Omdat het aan de beelden moeilijk is af te leiden.

Dus best begrijpelijk als ik mezelf vergist heb!!! ;)

Schorsen die handel, mischien mag hij nog naar Bureau Halt... :D

Ghanzzzzz
2 February 2010, 15:35

Waarom zouden ze toch juist op hem gooien?? :D

Denkt dat Pieckenhagen meer last heeft gehad..

Ghanzzzzz
2 February 2010, 15:42
Die Jol is ook lekker bezig bij Ajax. Alle dure aankopen van het verleden mogen op de tribune plaatsnemen... Sulejmani, Aissatti, Wieleart...
Volgens mij weet hij gewoon zelf niet hoe hij de kwaliteiten van deze spelers moet inzetten :D

DrEwMeN
2 February 2010, 16:59
ghanzzz als je beetje goed hebt gekeken dan zijn ze gewoon niet in vorm die drietal dus moeten zich bewijzen is togg normaal ook al kosten ze veel!dus jij zou iemand die 16mil heeft gekost altijd laten spelen dan ook al voetbalt hij slecht?

Ghanzzzzz
2 February 2010, 17:14
ghanzzz als je beetje goed hebt gekeken dan zijn ze gewoon niet in vorm die drietal dus moeten zich bewijzen is togg normaal ook al kosten ze veel!dus jij zou iemand die 16mil heeft gekost altijd laten spelen dan ook al voetbalt hij slecht?

Die vorm zal denk ik eerder liggen aan de trainingswijze en de manier van met mensen omgaan dan aan zichzelf. Als je nou zegt.. ze zijn niet fit.. a la

Maarja.. ik hoop als Anti-Ajaxied dat Jol nog erg lang trainer zal blijven :D :D

DrEwMeN
8 February 2010, 10:15
tukkertjes waar zijn jullie;)

Ghanzzzzz
8 February 2010, 11:00
6 punten boven jullie :D

Pidi
8 February 2010, 11:26
Die solo van Perez aan de zijlijn.... Schitterend, tussen drie neuzen door!

Jammer van de uitslag, Twente had het in de eerste 20 minuten kunnen bepalen, sonde dat dat niet is gebeurd.

Ghanzzzzz
8 February 2010, 12:29
Twente heeft idd erg goede kansen gehad, maar kregen een lesje van Ajax in effectiviteit.
Beetje omgekeerd met de afgelopen weken, waarbij Twente erg weinig kansen nodig had om te scoren. Nu hebben ze echt grote kansen gehad, maar ze niet benut.

DrEwMeN
8 February 2010, 15:30
of zag je die actie van vertongen zo verdedig je;) en je hebt gelijk de eerste 20min waren voor jullie maar daarna was het voor ons dus hebben we verdiend gewonnen vindt ik!

Addiction
8 February 2010, 16:30
Mijn Clupie NAC ook 3 punten mee mogen nemen.
eerst 30 min waren voor wII maar de rest toch goed voor NAC.
en wat een mooie ludieke actie habben de supporters weer weggezet :D

jupke
8 February 2010, 17:07
ondanks de winst voor ajaxes blijft het een ###club en suarez blijft een ######jood
las vandaag in de krant dat hij weer een swalbe gemaakt had en de scheids hem op de stip legde voor ajax,en dat hij 5 min later tegen de speler zei die hem zogenaamd neergehaald had,er was niks aan de hand.
dan ben je echt een vieze nsb'er

Ghanzzzzz
8 February 2010, 17:33
Ach.. tegen Twente ook weer.. jankend op de grond blijven liggen, maar als het spel gewoon doorgaat de bal is in de buurt zijn zijn kindertraantjes ineens verdwenen en is er niets meer aan de hand

DrEwMeN
8 February 2010, 17:35
ja oke maar we hebben ook pech gehad want was een zuiver doelpunt van hem tegen twente of ben je dat vergeten?

Andre - 20vT
8 February 2010, 18:09
Feyenoord verloren, verdiend of niet...

Bijster sterk waren ze niet, die 1-2 zat er dik aan te komen...
Dus ja... Je kan sterker spelen, maar ze moeten er wel ingeschoten worden.

De '' pingel '' ik vond de overtreding niet zwaar, maar het had op papier een pingel mogen zijn... En dan krijg je andere wedstrijd blablabla...

Verloren... Bummer... Op naar FCU!

Furrr
8 February 2010, 22:34
Er was maar 1 winnaar afgelopen weekend... :D

Heracles Almelo 4-3 hehehe :D:D

Ghanzzzzz
9 February 2010, 12:05
Heracles Almelo 4-3 hehehe :D:D

Idd.. lekker teruggekomen (met dank aan 2 rode kaarten)
Ben benieuwd waar het gaat eindigen met Heracles want ze gaan op het moment ook wel errug lekker!

jupke
18 February 2010, 18:23
Het gaat los in amsterdam.dat ze maar flink klappen krijgen die vieze stink joden.
ado supporters helpen de supporters van Juventus tegen ajax.zo moet da jaa

Ghanzzzzz
18 February 2010, 21:45
Twente erg knap gewonnen van Werder Bremen (finalist vorig jaar)
Je kan ook niet zeggen dat het onverdient was. Werder heeft weliswaar kansen gekregen, maar de 2-0 zat volgens mij eerder in de lucht dan de 1-1 :D

Wat een ontzettend lekkere pegel van Jansen!
En hij had er eigenlijk zo nog 1 moeten maken

Ook leuk om de Schalke supporters in Vak P te zien bij Twente. Niks Deutschland uber alles!

Ghanzzzzz
19 February 2010, 11:33
Voor wie hem heeft gemist: http://www.youtube.com/watch?v=Q4QRBWnUEgI

Ghanzzzzz
19 February 2010, 14:17
Goh.. nog steeds geen Ajaxieden in dit topic...

Als ze hadden gewonnen stond er 2 minuten na de wedstrijd al een bericht :D

jupke
19 February 2010, 17:56
Peter,je link werkt niet,ik heb hem gemist.
ik vind dat jansen in het NL elftal moet trouwens,zeer goede speler

Ghanzzzzz
19 February 2010, 19:35
Jammer.. mag zeker door de tv-rechten ook al niet op youtube staan :?

In ieder geval kwam ik vanaf het midden opzetten.. loopt door tot zo'n 10 meter buiten het strafschopgebied en dan een poeierrr....... pfff!

jupke
19 February 2010, 22:13
net gezien op rtl7 prachtige goal

DrEwMeN
20 February 2010, 15:46
nou als je ajax had gezien en ik was er zelf live bij dan hadden ze dik verdiend om te winnen! Maar door twee domme fouten dan wordt je op dat niveau afgestraft zo simpel is het!

en twente heel goed gedaan gelukkig nog 1 nederlandse ploeg gewonnen!

Pidi
20 February 2010, 16:32
nou als je ajax had gezien en ik was er zelf live bij dan hadden ze dik verdiend om te winnen! Maar door twee domme fouten dan wordt je op dat niveau afgestraft zo simpel is het!

en twente heel goed gedaan gelukkig nog 1 nederlandse ploeg gewonnen!

Jahhh.... en dan kom ik even terug op een eerder citaat van jou:

Een doelman staat er nou eenmaal om ballen tegen te houden en achhh, krijg je er ook een van mij: Die paal die stond er ook al even!!! :D

DrEwMeN
20 February 2010, 18:52
ja daar zeg ik togg ook verder niks van zeg alleen we hadden verdiend om te winnen meer niet maar is niet gebeurd dus dikke pech

Andre - 20vT
21 February 2010, 21:35
Ajax speelde een prachtige pot voetbal... Alles klopte en kwam aan...!

Over Feyenoord zullen we maar niet praten... Kansloos balverlies, daarintegen genoeg kansen die er niet ingingen... En dan het welbekende Haagse Kwartiertje...
Helemaal kut! Maar Bossen is een ooievaar!

Pidi
22 February 2010, 10:02
Breek me de bek over Bossen niet open...:mad:, Wat dacht je van die zonnebank kwezel van een Naaihuis!