PDA

Volledige versie bekijken : Meetings omgeving alphen a/d rijn?

Prowler
21 July 2009, 14:08
Kan best zijn dat dit niet in dit gedeelte thuis hoort, mgoed....

Ik weet dat er elke vrijdagavond wat is bij leiden transferium, maar wat ik mij afvroeg, is of er in de omgeving van Alphen a/d Rijn vaste meetings worden gehouden?

Pink Cutie
21 July 2009, 15:14
Trans wist ik ook idd! :) Maar verder weet ik t ook niet eigenlijk.. :confused:
Zou ik ook wel is willen weten aangezien ik vanaf oktober een huis heb in alphen a/d rijn! :D

Stephan S
21 July 2009, 15:26
Ik woon er nu bijna een jaar maar geen meetings in Alphen hoor... alleen Leiden idd op vrijdagavond.
Weet wel dat ze het een keer geprobeert hebben bij de Mac daar. Maar dat was alweer snel voorbij.

Dus gewoon 20 minuutjes naar Leiden tuffen...;)

Robert-CCT
21 July 2009, 18:27
Of naar Barendrecht rijden zit je ook in een half uurtje

Prowler
22 July 2009, 11:21
Ik woon er nu bijna een jaar maar geen meetings in Alphen hoor... alleen Leiden idd op vrijdagavond.
Weet wel dat ze het een keer geprobeert hebben bij de Mac daar. Maar dat was alweer snel voorbij.

Dus gewoon 20 minuutjes naar Leiden tuffen...;)

Hmm.... Ik denk dat dit idd wel wat makkelijker is... Of we kunnen een keer met alle gasten uit alphen een wat afspreken.. Noem het een meet & greet o.i.d. ;).

Frv8nk
22 July 2009, 11:37
Er is volgens mij ook een hele kleine meeting in Hoofddorp, ooit eens gehoord, weet het niet zeker! en in Amsterdam (ook vrijdagsaaf dacht ik)..

Accomaat
22 July 2009, 14:26
Er is volgens mij ook een hele kleine meeting in Hoofddorp, ooit eens gehoord, weet het niet zeker! en in Amsterdam (ook vrijdagsaaf dacht ik)..

Amsterdam (foodstrip bijlmermeer) elke vrijdagavond
Hoofddorp/Haarlem (cruquisplein) elke zaterdagavond.
Hoek van Holland (strandweg) elke woensdagavond.
Barendrecht 9schaapherderweg) elke vrijdagavond.
Leiden (tranferium aan de A44) elke vrijdagavond.

Gr, Anton.

Coolkast
30 July 2009, 10:52
kan die post hierboven een appart topic hier krijgen in het meetingstopic.
Handig en snel de wekelijkse meetings op een rijtje!

Turbowizard
2 August 2009, 15:00
waarom moet het perse in de buurt zijn ?

je kan ook een stukje rijden , je hebt immers een auto ;-)

gister met wat gasten 55 min. naar de mac veenendaal gereden voor de bijeenkomst die daar elke zaterdag avond is. Was erg gezellig. Er stonden wel een paar mooie wagens. Het was alleen wat rustig ivm de vakantie

Als wij over een paar maanden ook in alphen wonen moeten we idd maar een x een bijeenkomst bedenken haha

xtremefocus
2 August 2009, 15:38
Nou nog op zondag een meeting organiseren. (weekendje vol) :D:D:D:D

SaxoPhonic
2 August 2009, 16:01
wij hebben om de 2 week een zondag avond meeting in tilburg!! soms gebeurt het welleens dat de we gewoon om de week een meeting houden!!