PDA

Volledige versie bekijken : Tellerhuis verlichting en meer!!

SaxoPhonic
2 August 2009, 12:36
Hey luitjes ik heb dus een probleempje!!

na het starten van de auto deed mijn tellerhuis verlichting het niet meer, samen met mijn rechter achter licht en mijn stads verlichting!! ik heb diverse fora's afgezocht mar kon niet veel vinden over dit probleem!! heb tevens ook alle zekering gecheckt, en deze waren allemaal nog in orde wie o wie weet waar het probleem zit of kan mij hier vanaf helpen!!

het gaat om een Saxo vts uit 98!!

Ik hoor het wel!

greets

Saxophonic

Kenji
2 August 2009, 19:20
draadbreuk. draden doormeten van de verlichting.

Jaco -Saxo-
3 August 2009, 16:23
Hey luitjes ik heb dus een probleempje!!

na het starten van de auto deed mijn tellerhuis verlichting het niet meer, samen met mijn rechter achter licht en mijn stads verlichting!! ik heb diverse fora's afgezocht mar kon niet veel vinden over dit probleem!! heb tevens ook alle zekering gecheckt, en deze waren allemaal nog in orde wie o wie weet waar het probleem zit of kan mij hier vanaf helpen!!

het gaat om een Saxo vts uit 98!!

Ik hoor het wel!

greets

Saxophonic

Je weet dat een saxo 2 zekeringkasten heeft? Mocht je ze beide gecontroleerd hebben dan is het, zoals kenji aangeeft, een draadbreuk.

SaxoPhonic
4 August 2009, 17:40
ik heb een zekering kast onder bij het stuur!! en een onder de motorkap toch?? ik heb ze gecontroleert!! dan zal ik even een der deze dagen even kijken of ik ergens heel het dashboard er uit kan halen om zo de draden bloot te leggen!! in iedergeval alvast bedankt!