PDA

Volledige versie bekijken : AutoMaxx Magazine Editie 60

Patrick
12 August 2009, 12:50
http://www.automaxx.nl/userfiles/imagecache/d8239705aace93ac86764872e00e8dfc.jpg

We zitten volop in de komkommertijd van de zomer. De wegen richting het zuiden zitten lekker vol en de files in de spits zijn maar half zo lang als normaal. Kortom, Nederland gaat op vakantie! Jij hoeft je echter gegarandeerd niet te vervelen onderweg naar je vakantiebestemming met de nieuwste editie van AutoMaxx Magazine (...ook voor de thuisblijvers natuurlijk!).

In het kader van het Japanse Autosport Festival op 13 september (TT Circuit Assen) hebben we ditmaal gekozen voor een Japans thema. De cover geeft je al een goed beeld van enkele indrukwekkende auto\'s die we met een reportage hebben gehuldigd. Prominent aanwezig: de Infiniti G35 via Showoff Imports. Maar er is meer uit eigen land, zoals de dikke Subaru Impreza WRX met aan carbon fetish of de rappe Mitsubishi Colt pocketracer van het Evo Racing Team. Ook uit het buitenland hebben we een juweeltje voor je gevonden in de vorm van een oldskool RX-3 uit Nieuw Zeeland. Deze Rotary Kiwi zet maar liefst ruim 400 pk op het asfalt.

Ook hebben we in Nieuw Zeeland de NZ 4 & Rotary Nationals bezocht. Dit evenement is één van de hoogtepunten in de kalender van dat deel van de wereld, waar enkele van de snelste rotors ter wereld het opnemen tegen de gewone motoren. Zeker een evenement om grondig te bekijken. Vergeet de bijschriften niet want veel van de auto\'s in het evenementverslag hebben een verhaal te vertellen.

Last but not least kijken we met 8 pagina\'s uitgebreid terug naar hét gezelligste en grootste auto- & kampeerevenement van het jaar: AutoMania. Op een enkel plensbuitje na waren we gezegend met prachtig weer waardoor het, zoals ieder jaar, een beregezellig evenement was. Het actieprogramma was dit jaar bomvol en de sfeer op de velden was buitengewoon goed. Voor ons reden genoeg om alweer met de planning voor volgend jaar aan de gang te gaan.

Oh, voordat we het vergeten: sla ook zeker het interview met Céline Huijsmans niet. Deze schoonheids is werkelijk de belichaming van de perfecte vrouw met beauty én brains.

Wally
12 August 2009, 14:59
Ben heel blij dat hij eindelijk in de schappen van de boekhandel lag.
Waarom hoef ik eigelijk niet te vertellen.
Ben zeer blij met de reportage van mijn Celica, mooie foto's en een leuk verhaal neergezet van mijn kijk op tuning.
Ook leuk dat Patrick het heeft over " de veertiger" , was dat maar waar .
De meeste mensen weten wel dat het ff wat ouder is , maar dat maakt ook niet uit , ik hoop het ook nog lang mee te mogen maken .
Vond deze uitgave van A-tot Z overgens zeer boeiend
Kijk nu al uit naar het JAF ------- Tot Dan:D ( Sta bij TCCN)

Kenji
12 August 2009, 16:31
Mooie repo, Walter!! Top.

auto emocion
12 August 2009, 21:05
Hele toffe editie als ik heel eerlijk ben.
En die RX 3 savanna coupe is vet zeg...zou zoiets hierheen te halen zijn ???

RUBBERBURNER
12 August 2009, 22:21
Een heeeel gaaf stuk over de streetgasm vs Abi meet,TOP ! :D

iloow
13 August 2009, 00:26
Eindelijk weer een editie met jappen.

Mooi man!

Kenji
13 August 2009, 07:12
Hele toffe editie als ik heel eerlijk ben.
En die RX 3 savanna coupe is vet zeg...zou zoiets hierheen te halen zijn ???

Alles is te importeren ;)

CORSA C GSI
13 August 2009, 20:25
leuke editie, voornamelijk dat mijn pa erin staat met zijn celica en leuke verwijzing bij de foto van automania naar zijn zoons ;)

Conair
13 August 2009, 21:52
Mooie editie dit. Maar een Amerikaan op de cover, foei :p (wat is die G35 van Wil DIK trouwens)!

Ramus
13 August 2009, 22:24
voor ut eerst dat me auto in een tijdschrift staat, erg leuk om te zien:D

bergsma tuning
13 August 2009, 23:25
heb em binnen en is helemaal top hou van die jappers:cool:

RUBBERBURNER
13 August 2009, 23:47
Ook ff gekocht als aandenken dat ie erin staat :D

Tijsto
14 August 2009, 00:22
zal hem ook maar is ff gaan halen

LucazzMidlands
17 August 2009, 15:55
dikke repo van Ray BlackWRX hoor en de rest is ook dik!!!

Kimmy
20 August 2009, 12:31
weet iemand wanneer ik een bericht ontvang als ik een idee heb opgestuurd naar het emailadres van de redacteur?
Heb nl nog niets terug ontvangen... (zeker al 2 a 3 weken geleden gestuurd...)

LucazzMidlands
21 August 2009, 16:47
ik ben misschien zo scheel als een dakduif maar waar staat dat stukkie van Ken Block dan????

rolo
21 August 2009, 18:51
Ja... wat moet ik er van zeggen ;)

Beste editie ooit natuurlijk ;) hehe.

multiblade
1 September 2009, 22:11
I agree :D:p

Patrick
1 September 2009, 23:46
ik ben misschien zo scheel als een dakduif maar waar staat dat stukkie van Ken Block dan????

Drama met die Ken Block. Altijd maar druk druk. De vorige keer was het zo krap op de deadline dat het niet meer is gelukt. En zelfs dit keer blijkt het met twee maanden tijd nog lastig om hem te pakken te krijgen....

Kimmy
3 September 2009, 12:39
weet iemand wanneer ik een bericht ontvang als ik een idee heb opgestuurd naar het emailadres van de redacteur?
Heb nl nog niets terug ontvangen... (zeker al 2 a 3 weken geleden gestuurd...)

lekker geregeld daar :(
nog steeds niet ontvangen.

een simpele: 'won't do' zou genoeg zijn:rolleyes:

Patrick
4 September 2009, 12:36
Ik heb niks gehad?

Kimmy
4 September 2009, 16:13
Ik heb niks gehad?

heb je al een tijd geleden een pm gestuurd, alsmede t mailadres van automaxx gebruikt om een mail te sturen (naar de hoofdredacteur geloof ik)...

zal je de pm nog een keer sturen dan ;)

Patrick
7 September 2009, 16:53
heb je al een tijd geleden een pm gestuurd, alsmede t mailadres van automaxx gebruikt om een mail te sturen (naar de hoofdredacteur geloof ik)...

zal je de pm nog een keer sturen dan ;)

Ontvangen en beantwoord