PDA

Volledige versie bekijken : Schroefset ervaring.

Manti
19 August 2009, 20:13
Ben vanmiddag naar MZD Styling geweest.
Richard was er niet, maar zijn assistent (zeg maar) heeft me wat geholpen.
Het wordt een V-Maxx schroefset denk ik.
Kost 350,- + 150,- montagekosten.

Maar ik hoor wisselende reacties.
De een vindt ze goed en de ander dikke rommel.
Er wordt wel gezegd dat ze wat hard zijn, maar ik heb geen ervaring, dus ik kan daar niets over zeggen.
Heeft iemand ervaring met Vmaxx?
Bedankt voor eventuele reacties:)

Holblood
19 August 2009, 20:20
mijn persoonlijke ervaring met V-Maxx is dat het echt een zooitje is.

Deze set zat eerst op de civic van m'n meisje (devils child) maar die set was op zijn stugste stand nóg slapper dan de standaard honda veren.

Het door veren van die set was ook abnormaal veel. Ze heeft er nu K-Sport onder zitten en zijn daar erg tevreden over. het is wel iets duurder maar wel en stuk beter.

DrLoco
19 August 2009, 20:29
had v-maxx onder mijn astra oogt leuk rijdt de eerste week ook leuk daarna onderstuurde de astra heel erg (onderstuur = weg glijden over de voorwielen)

als je geen performance eist is het leuk wil je performance koop bij hun dan de duurdere set (k-sport, d2, tein, koni, bilstein etc)

Kenji
19 August 2009, 20:48
Wat denk je zelf voor 350 euro??

Dex
19 August 2009, 21:06
@dr loco, heb je em daarna wel laten uitlijnen dan?

wij hebben vmaxx onder de 206. nergens last van, ook niet slap ofzo

Manti
19 August 2009, 21:19
Zat nog te denken om een koni set te halen, kan me herinneren dat ik die ergens voor 500 E heb gezien(correct me if im wrong)
Maja omdat ik 0,0 ervaring heb, wil ik niet betalen voor een naam maar wel voor kwaliteit, maar het hoeft niet voor circuitgebruik te zijn.
Ter informatie, ik heb een auto met 60 pk, dus zegt genoeg:p
Mijn intentie is om de auto iets lager te zetten, maar moet wel comfortabel blijven.
En geen verlaginsveren alleen, aangezien ik momenteel met 2 lekke voordempers zit:o

Ghanzzzzz