Volledige versie bekijken : DOTZ Rider Contest
Brian
10 April 2009, 15:00
In de Rider Contest is DOTZ op zoek naar demo auto’s voor het Rider Team. In dit topic kun je discussiëren over alles wat met deze contest samenhangt.
http://automaxx.nl/userfiles/imagecache/10563868a74a0dbdd958977f30ccdc13.jpg (http://www.dotz-ridercontest.com)
Dr Doggystyle
10 April 2009, 15:28
is wel leuk zon contest
als eerste wil ik opmerken dat als je op de dotz site kijkt er op een gegeven moment staat :
Discuss this Rider Contest at Automaxx Forum:
http://automaxx.nl/forum2/showthread.php?t=147
en jammer dat dat topic dan niet bestaat.....
denk dat iemand een linkje moet aanpassen
Edit : ik zie dat bovenstaande nu wel werkt
was denk ik te snel.....
Ruben22
10 April 2009, 20:14
waar kan je je auto gaan aanmelden??
Devil Hanzo
12 April 2009, 13:33
www.dotz-ridercontest.com (http://www.dotz-ridercontest.com)
hennep
12 April 2009, 14:49
Aangemeld,
Succes aan de andere deelnemers
Mustang65
12 April 2009, 16:20
Ook maar eens aangemeld met de mustang :D
Zal wel te oud zijn voor de contest maarja, leuk om eens teproberen :)
Alleen krijg geen verificatie mail.... en mailen naar hun werkt ook niet schijnbaar...
Mustang65
12 April 2009, 16:47
Het is opgelost dankzij Jeroen, top service zeg :)
Little_Jay
13 April 2009, 20:19
heb me ook aangemeld
succes aan iedereen
greetz
Jay
ik had ook geen bevestiging mail gehad haha strange:S
Mustang65
16 April 2009, 22:50
Wel leuk om tezien dat er eerlijk gestemd wordt ;) wie heeft de laagste score :D
nakeddotz
17 April 2009, 21:18
Ik wens alle deelnemers succes.
Vince rx-7
21 April 2009, 22:54
Ik zal ook een poging wagen:D
Iedereen veel succes gewenst.
Shark-Attack
23 April 2009, 14:02
Wordt idd. eerlijk gestemd :D
Lachen om te zien dat mensen een 10 geven voor zijn eigen auto en dan vervolgens alle anderen een 1 geeft. Zelfs een 35 jarige man doet hier aan mee :rolleyes:
Ik geef me eigen auto ook een 10 uiteraard (anders rij ik hem niet :P) maar kijk wel serieus naar andere hokken!
General
23 April 2009, 15:02
Mijn computer herkent de gebruikte JAVA niet :confused:
Ik heb toch echt de meest recente....
Ik kan me dus niet aanmelden.
General
23 April 2009, 15:08
Oh... laat maar! :eek:
Ik zit zojuist het stem gedrag te bekijken en zie al dat behoorlijk kansloos is op deze manier...:(
Vince rx-7
23 April 2009, 15:21
Stemmen zijn gelukkig niet doorslaggevend.
Die helpen alleen bij het beslissen.
Daarom heb niet gestemd (ook niet opmezelf), want wat Shark-Attack zegt klopt helaas.
Jelmer
23 April 2009, 15:56
Niet dat mijn wagentje top is maar een 1 of 2 hij is toch iets meer dan dit. We zien het wel. Iedereen s6 met stemmen
grt jelmer
Shark-Attack
23 April 2009, 19:55
Dat stemgedrag verneukt het hele beeld bij het stemmen. Je hebt gelijk, stem niet meer, dit is zinloos zo, hoop dat Dotz dat ook inziet als ze de auto's met de ranking vergelijken...
hennep
23 April 2009, 21:25
Waarom zou dat stemgedrag het beeld verneuken, ik ben totaal geen liefhebber van de stijl van tuning die hier in Nederland wordt aangehouden. Al die overdreven luchthappers in de voorbumpers en die overdreven grote koffietafels op de achterklep wat dan door moet gaan voor een spoiler. In mijn ogen is dat zeker een 1 waard.
Shark-Attack
23 April 2009, 21:31
Stem dan gewoon niet....
Kenji
23 April 2009, 23:01
Inderdaad. Als het jouw 'ding' niet is, dan stem je er niet op. Maar om dan maar een 1 te geven, is wel kinderachtig. Iemand die trots is op zijn/haar auto, heeft die auto gebouwd naar wat hij/zij mooi vind. En om de auto dan af te kraken door een 1 te geven, dan ben je in mijn ogen de kleuterschool nog niet ontgroeit.
Daarom heb ik een hekel aan van de stem-wedstrijden. Zo kansloos.
Zijn zat methodes om een wedstrijd te houden zonder dat stemmen.
General
23 April 2009, 23:29
Ach, ieder moet zelf weten hoeveel punten hij/zij aan een bepaalde auto geeft. Dat is immers een persoonlijke smaak. Voor jou misschien een 10, voor een ander een 1. Geen probleem.
Maar ik zie wel een ander probleem....
Er wordt telkens op dezelfde auto's gestemd.
Verschillende malen een 10 voor de (eigen) auto... en telkens een 1 voor de directe tegenstander(s) om ze maar lager in de ranking te krijgen.
In dit geval werk je in de hand dat iedereen telkens een 1 geeft aan elke wagen in de top... om zodoende met een "mindere" wagen (met telkens een 10) hoger uit te komen.
Dat heeft in mijn nederige opinie niets meer met stemmen te maken.:(
Mustang65
24 April 2009, 00:02
En dat is ook het probleem, heb me er zelf ook schuldig aan gemaakt.. En eigenlijk omdat je merkte dat er op je eigen auto een 1 werdt gestemd en dan ga je dat ook weer terug doen.
Zo slaat het inderdaad nergens op, want hoger als een 5 is bijna niemand :eek:.
Heb me ook mee laten slepen in het lage stemmen voor andere, ik ben er klaar mee. Ik zie wel hoe het loopt maar ga niet meer stemmen.
Vince rx-7
24 April 2009, 09:07
Ach, zit er maar niet overin peepz.
Denk dat de mensen van Dotz dat prima door hebben.
Hun stem/keuze is van doorslag gevend. Die wacht ik af.
De rankings zijn meer voor het publiek zelf.
En persoonlijk voel ik me niet aangevallen als iemand m'n wagen een 1 geeft.
Moeten jullie ook niet doen. Je weet immers zelf wat je wagen je waard is ;)
Nogmaals succes aan alle deelnemers!
Devil Hanzo
28 April 2009, 22:54
Inderdaad, wij bij DOTZ zien ook wat er gebeurt met stemmen. We hadden eerlijk gezegd niet verwacht dat de onderlinge strijd zo fel zou zijn en dat de negatieve stemmen zouden gaan overheersen. Op zich is het ook wel een beetje begrijpelijk, de belangen zijn groot dus dan is de verleiding ook groot. Achteraf gezien zou een systeem waarbij je iedere dag slechts 1 "+kudo" kunt toekennen aan 1 favoriet beter zijn geweest. Maar achteraf is altijd makkelijk praten.
Misschien dat we via dit forum een gentlemen's agreement kunnen maken dat er voortaan wat positiever en eerlijker gestemd wordt. Dat maakt de contest leuker voor alle deelnemers, en het getuigt van team spirit. Dat laatste telt misschien wel zwaarder dan de rating op het scorebord op 5 juli ;-)
Holblood
28 April 2009, 22:59
steek liever me eigen verdiende geld in me auto dan dat alles voor me betaald wordt. Zo krijg je ook nog eens meer respect voor al het werk wat in je auto zit en zal de liefde voor je eigen auto groter zijn.
lijkt nu net een contest voor gieren.
nakeddotz
29 April 2009, 00:42
steek liever me eigen verdiende geld in me auto dan dat alles voor me betaald wordt. Zo krijg je ook nog eens meer respect voor al het werk wat in je auto zit en zal de liefde voor je eigen auto groter zijn.
lijkt nu net een contest voor gieren.
'alles' valt ook wel mee hoor.En wat 'respect' voor al het werk betreft,de een heeft meer te besteden dan de ander op wat voor manier dan ook.Als ik kijk naar de inschrijvingen zitten er toch al behoorlijke dikke auto's tussen,die ook al af zijn.Ikzelf heb mijn MR het eerste jaar zelf met hulp van vrienden opgebouwd.en daarna de restyles zelf gedaan en de kit en alle nieuwe mods ook zelf betaald,maar als ik dan als DOTZ rider minder respect voor mijn auto zou krijgen dan dat ik geen DOTZ rider zou zijn,tja.Mijn respect voor andere blijft na al die jaren in de scene precies hetzelfde.
En wat de liefde voor je eigen auto betreft.Ik kan zeggen dat de liefde voor mijn auto zeker niet minder groter is dan die een ander heeft voor zijn auto.
greetzzz
Vince rx-7
29 April 2009, 09:10
Ik ben van mening dat je bij het winnen van deze contest het juist moet zien als een kroon op al je verrichte werk.
Respect die je krijgt is echt niet alleen op je auto gebasseerd, maar hangt grotendeels ook van jezelf af en je houding naar anderen toe ;).
Die zal echt niet verminderen/toenemen bij het winnen van een sponsor contest.
nakeddotz
29 April 2009, 12:03
idd dat vind ik ook.Absoluut een kroon op mijn werk.
Ik ben er trots op dat ik Al vanaf 2006 de enige DOTZ Rider ben.Ook vind ik het super dat DOTZ nu deze contest doet om het Rider team te vergroten.
greetzzz
Shark-Attack
29 April 2009, 13:48
Zou het ook een kroon op me werk vinden hoor om zoiets te winnen, getuigd er toch van dat anderen je wagen waarderen.
En een gierencontest wil ik het niet noemen, staan zat bakken tussen die volgens mij geen enkel sponsorproducten zouden hoeven omdat ze het al hebben! Die doen het meer voor eer en waardering denk ik.
hennep
30 April 2009, 00:36
Het gaat mij ook echt niet om die set velgen en banden en de hele mikmak. Ik vind de DOTZ velg een erg mooie velg en daarom heb ik ook gekozen voor een set Mugello's. Het heeft mij wel een jaar geduurd voordat ik eindelijk een velg vond naar mijn smaak. Via een bekende kwam ik terecht bij het merk DOTZ en tot die tijd had ik er nog nooit van gehoord. In de BMW scene is dit ook niet echt een velg waar men snel naar zou grijpen. Daar kiezen de meeste allemaal voor BBS of een OEM velg. Omdat ik altijd wel ergens bovenuit wil springen en niet met de grote hoop mee wil gaan ging ik op zoek naar iets anders.
Zonder dat ik eigenlijk een lid ben vertegenwoordig ik het merk al, en wat zou nou mooier zijn dan het officieel te maken.
Heb me ook aangemeld!
Succes iedereen..
Heb me van het weekend ook aangemeld... thanx Jurgen! ;)
Hoe kan je nou nee zeggen tegen de Dotz dame die er rondliep?
Succes iedereen!!
206 rms
7 May 2009, 17:15
alles is goed van dotz. de service en de velgen, ik had lak problemen met me set velgen en alles is netjes hersteld. en nu is het nog steeds goed, 1,5 jaar later.
Devil Hanzo
15 May 2009, 17:06
alles is goed van dotz. de service en de velgen, ik had lak problemen met me set velgen en alles is netjes hersteld. en nu is het nog steeds goed, 1,5 jaar later.
Zo horen we het graag. Stuur je ons een factuurtje voor deze goede reclame? :D
By the way, de finale van de Rider Contest op Automania wordt echt een groot feest. Er komt een besloten VIP area voor de finalisten, maar er zullen ook een aantal wildcards (polsbandjes) beschikbaar gesteld worden aan mensen die op DOTZ wielen rijden. Hou de Freshmails van Automaxx goed in de gaten als je naar Automania gaat, so you can join the party!
nakeddotz
15 May 2009, 23:54
kijk,
heb er al zin in:D
RUBBERBURNER
18 May 2009, 23:08
Dat stemmen is net als die actie van pioneer laatst:wie de meeste hyves vrienden heeft wint !! hahhaha,niet de mooiste wagen .
Ik denk er nog even over na om m'n eclipse aan te melden,beetje triest als je ziet waarvoor mensen een 1 geven,terwijl 't de subtop qua tuning van NL is ....
nakeddotz
19 May 2009, 00:34
dat zijn helaas dingen die je toch zult houden ben ik bang.
Als ik het zo lees is de finale op Automania.
Is het zo dat als je daar niet naartoe gaat dat je dan niet meer meedoet?
Vince rx-7
19 May 2009, 10:01
@Danny
Wat ik er uit begrijp is dat de finalisten een uitnodiging voor Automania krijgen.
Krijg je geen uitnodiging, dan zit je niet in de finale.
Ongeacht of je wel van plan was te komen met club oid.
@ Barry
Laat de mensen je auto gerust een 1 geven.
(Doen ze bij mij ook en ik sta momenteel een 4.7 :P)
Je weet dat je een ontzettende gave wagen hebt.
Denk/hoop dat de peepz @ Dotz de rankings niet meer serieus nemen.
Blader voor de gein eens door de voters profiles.
Je ziet dan precies hoe (het gros van) de mensen stemmen.
Een 10 voor de auto waarop ze wilden stemmen en de rest krijgt een 1.
(Vooral dat kereltje met de stock 3G heeft er een handje van).
Radinov
19 May 2009, 12:18
Precies waarom ik niet mee heb gedaan... echt kansloos altijd dat stemmen. D'r zijn blijkbaar mensen die niets beters te doen hebben dan andere mensen 1en geven.
RUBBERBURNER
19 May 2009, 17:58
Als ik het zo lees is de finale op Automania.
Is het zo dat als je daar niet naartoe gaat dat je dan niet meer meedoet?
In June 10 finalists from each country are invited to the finals on Automania (4+5 July). If you don’t react to the invitation within 4 days, someone else will be invited to replace you.
If you are invited for the finals you will receive free weekend tickets for Automania. For friends & relatives there will be a discount offer for extra tickets.
Profiel ingevuld,al verschijnt ie er niet bij op de site ...
Ice_Princess
19 May 2009, 18:21
@ Rubberburner, heb je wel een bevestigingsmail ontvangen? Het zou kunnen dat deze in je spambox terecht is gekomen. Wanneer je de bevestigingsmail heb ontvangen en je profiel activeert zou hij op de website moeten verschijnen.
Als je nog steeds problemen hebt, kun je altijd even een berichtje sturen. Eventueel zou het dan handmatig opgelost kunnen worden, maar dan hebben we wel wat gegevens van je nodig.
Shark-Attack
20 May 2009, 19:40
Die Eclipse knakker is echt ziek idd.... Die geeft echt met 25 profielen 1en aan de mooiste bakken die meedoen. Ik heb het niet kunnen laten die knakker ook een 1 te geven als enige :oops: Gewoon omdat het zo'n vreselijke knakker is! Gelukkig stemmen me maten ook een 1 op die gozer, nailen die gast ;)
Vince rx-7
27 May 2009, 12:58
Bijna Juni en dus bijna de bekendmakingen van de finalisten!
Best spannend! ^^
206 rms
30 May 2009, 21:45
ik word de winnaar voor het niet meedoen aan de competitie:D
succes allemaal nog;)
General
31 May 2009, 02:34
Nee hoor, dat ben IK al... vanwege al het eerder genoemde sores.
RUBBERBURNER
1 June 2009, 18:22
Winnaars zijn al bekent,suc6 met de laatste selectie op automania :D
Mustang65
1 June 2009, 19:22
Nog een overzicht met de winnaars ;) ben benieuwd wie er wel door gegaan zijn :)
Devil Hanzo
2 June 2009, 12:25
Gentlemen, de finalisten zijn nog niet bekend! We zijn zo druk met de voorbereidingen voor het finalefeest op Automania dat we de laatste dagen nauwelijks de wagens hebben bekeken op de website.
De inschrijvingen lopen ook nog tot vrijdag aanstaande. Maandag a.s. worden de finalisten benaderd, we gaan er dit weekend uitgebreid voor zitten.
Het staat overigens al wel vast dat alle finalisten goed in de watten worden gelegd op Automania (we'll call them "The GODZ of DOTZ"). Zit je bij de laatste 10 dan ben je sowieso een winnaar :D
Vince rx-7
2 June 2009, 12:28
Heerlijk!
Ik sta te trappelen van ongeduld! :D
*keeping fingers crossed!*
Echt... puntje van m'n stoel.
Vince rx-7
2 June 2009, 14:35
Echt... puntje van m'n stoel.
Poehé, jij heb je ook niet ingeschreven toch? :p
Kan me dan voorstellen dat jij zoiets hebt van ":rolleyes:"
RUBBERBURNER
2 June 2009, 20:14
Geen automania voor mij meer,dus jammer voor Dotz dan ....
Suc6 met de moeilijke selectie !! :D
Poehé, jij heb je ook niet ingeschreven toch? :p
Kan me dan voorstellen dat jij zoiets hebt van ":rolleyes:"
Ik heb me inderdaad niet ingeschreven. Ten eerste rij ik al op Dotz wielen (onder andere, heb nog wel wat setjes wielen liggen), ten tweede ga ik niet naar Automania, en ten derde vind ik die "stem op mij" bullshit verschrikkelijk. En mijn vermoedens omtrent dat stemmen worden nu ook weer waargemaakt door het "ik geef alles een 1 behalve mijn eigen ride" gedrag.
De "puntje van m'n stoel" opmerking behoort dan ook met een erg cynische ondertoon gelezen te worden:D:D:D:D
Verder niks negatiefs t.o.v. Dotz, ik vind het een leuk initiatief van ze. Het had alleen in een ander jasje gekund.
nakeddotz
4 June 2009, 23:44
http://i41.tinypic.com/14b8r4.jpg
SUCCES IEDEREEN.
ben liever de koning van König, dan 1 van de God'z van Dotz :D
(of zit er nog een massasie van de dotz babes aan vast? daar zou j&r dan weer niet tegenop kunnen :o )
Golf4Girl
5 June 2009, 11:17
ik heb ook niet meegedaan net als wat kenji zegt, dat stomme stemmen pffff
succes aan de mensen die wel meegedaan hebben en doorgaan naar de finale :)
Vince rx-7
5 June 2009, 11:40
Waarom trekken jullie dat zo aan van dat stemmen?
Je doet toch mee omdat een plekje in het Dotz team je leuk lijkt?
Ik kan me er totaal niet druk om maken wanneer iemand mij een 1 geeft.
Jezelf opgeven wil niet zeggen dat je hoeft te verlagen tot zulk stemgedrag?
En de peepz van Dotz hebben eerder al aangegeven dat het stemmen niet van doorslaggevend is. Dit omdat ze prima zien dat er niet sportief gestemd wordt.
Zij kiezen zelf wel de wagen van wie ze denken dat die het beste een team rider kan worden.
Dat is tenminste wat ik uit hun reactie begreep, zoniet dan zou dat wel belachelijk zijn ja :D.
Waarom trekken jullie dat zo aan van dat stemmen?
Je doet toch mee omdat een plekje in het Dotz team je leuk lijkt?
Ik kan me er totaal niet druk om maken wanneer iemand mij een 1 geeft.
Jezelf opgeven wil niet zeggen dat je hoeft te verlagen tot zulk stemgedrag?
En de peepz van Dotz hebben eerder al aangegeven dat het stemmen niet van doorslaggevend is. Dit omdat ze prima zien dat er niet sportief gestemd wordt.
Zij kiezen zelf wel de wagen van wie ze denken dat die het beste een team rider kan worden.
Dat is tenminste wat ik uit hun reactie begreep, zoniet dan zou dat wel belachelijk zijn ja :D.
ja dat denk ik ook dus gewoon afwachten :) en we zien wel
nakeddotz
5 June 2009, 16:09
idd,dat klopt.
Decepticon
6 June 2009, 21:17
Die Eclipse knakker is echt ziek idd.... Die geeft echt met 25 profielen 1en aan de mooiste bakken die meedoen. Ik heb het niet kunnen laten die knakker ook een 1 te geven als enige :oops: Gewoon omdat het zo'n vreselijke knakker is! Gelukkig stemmen me maten ook een 1 op die gozer, nailen die gast ;)
Ja, idd dat soort mensen zat er wel meer tussen. En leuk dat je je vrienden een tien gunt, prachtig, maar ga dan idd andere deelnemers niet een 1 geven. Sneu! Na ja, we wachten af wat het gaat worden! :D
Decepticon
6 June 2009, 21:18
Heerlijk!
Ik sta te trappelen van ongeduld! :D
*keeping fingers crossed!*
Dat komt vast wel goed met dat dikke monster van je! :cool:
Vince rx-7
8 June 2009, 12:33
Dat komt vast wel goed met dat dikke monster van je! :cool:
Thnx kerel, das aardig.
Laten we het hopen.
Ik verwacht jou eerlijk gezegd ook bij de 10 finalisten ;)
Anyway, wat m'n oog zojuist spotte...
http://www.carbonvision.nl/uploads/images/Japanese%20Tuning%20Show/JTS%20213.jpg
Hoe komt dat dit type velg niet in het assortiment van Dotz zit?
Devils Child
8 June 2009, 12:42
De rand is echt vet, zie je steeds vaker nu! alleen de spaken vink niet echt mooi.. :rolleyes:
Vince rx-7
8 June 2009, 12:49
Heb even gegoogled en kwam met deze...
De Dotz Alpha
http://www.alcar.co.uk/563_EN?webdid=373&webvid=3&webbid=0
Brooklyn
8 June 2009, 13:53
Dat stemmen zal altijd oneerlijk vergaan, dat zie je ook bij Me and My Ride. Dat zullen de heren en dames van Dotz ook wel inzien. Ben benieuwd wie het geworden zijn!
Groetjes Rick
nakeddotz
8 June 2009, 14:49
Sommige type velgen worden niet voor de nederlandse markt gemaakt en andersom ook.bv.Engeland heeft ander type velgen dan wij hier.en dat geld ook voor het nederlandse assortiment.
Vince rx-7
8 June 2009, 15:11
Sommige type velgen worden niet voor de nederlandse markt gemaakt en andersom ook.bv.Engeland heeft ander type velgen dan wij hier.en dat geld ook voor het nederlandse assortiment.
Opzich heel logisch, maar in dit geval meteen ook erg jammer :(
Want met dit model heb je meteen wel een erg trendy rim :cool:
Devils Child
8 June 2009, 15:29
uit engeland hierheen halen? is dat dan geen optie?
Vince rx-7
8 June 2009, 15:45
uit engeland hierheen halen? is dat dan geen optie?
Uiteraard :D.
Maar het ging me nu min of meer om het feit dat de winnaar een mooie set velgen mag uitkiezen.
Denk dat de gelukkige alleen mag uitkiezen uit de selectie die Dotz hier in NL verkoopt?
In dit geval zou het ff pech zijn als je de "Alpha" graag zou willen :p
Het zou me zeker niet verbazen dat er een groot deel van de deelnemers voor dit model zouden hebben gekozen.
Holblood
8 June 2009, 16:06
aha vandaar dat ik de nieuwe lijn van DOTZ niet kon vinden bij de nederlandse velgen boeren...
zitten veel dikkere velgen tussen man dan hier in NL!
Mustang65
8 June 2009, 19:20
De finalisten zijn al bekend heb ik gehoord ;)
Decepticon
8 June 2009, 19:48
Woehoe! Geselecteerd! Wat gaaf man!
Little_Jay
8 June 2009, 19:53
hey kerel gefeliciteerd man veel succes in de finale
en zijn der al meer mensen benaderd ben wel nieuwsgierig nu haha
gre jurgen
maare zeker verdiend man nice megane;)
Holblood
8 June 2009, 20:17
clublid van fanatic tuners zit ook bij de laatste 10.
Jelmer
8 June 2009, 20:58
gefeliciteerd voor degene die erbij zitten. nog even afwachten voor mij. Ik dacht dat het pas 10juni bekent werd.
Devil Hanzo
8 June 2009, 21:51
De finalisten zijn al bekend heb ik gehoord ;)
Klopt, vandaag en morgen worden de 10 finalisten benaderd. Als je morgenmiddag nog niets gehoord hebt dan zit je er helaas niet bij :(
Mustang65
8 June 2009, 22:08
Ja kwam thuis en zag een gemiste oproep op de huis telefoon (vriendin en ik werken alle 2) en zag toen de mail dat ik uitgenodigd ben :eek:.
Had een klote dag maar dit maakte alles goed, morgen registratie formulieren de deur uit en de laatste 3 weken nog even de puntjes op de i maken op de mustang.
Echt super leuk initiatief en top van dotz dat ze gewoon hun eigen mening hebben gekozen ipv de stemmen.
En leuk iets dat ook een 45 jarige auto nog iets kan betekenen in dit wereldje.
@Little_Jay: Heb jij nog niks gehoord dan ? Denk dat je morgen wel iets hoort jouw mr2 is toch wel erg dik !
@Decepticon: gefeliciteerd man met je plaats in de finale !
Little_Jay
8 June 2009, 22:42
hey Mustang65 gefeliciteerd man
echt relaxd dat ze je muscle car ook hebben uitgenodigt man
zeer dikke ride enne op vallend kleurtje haha;)
ik heb nog niets gehoord dus voor mij is het nog afwachten haha
is net als vroeger wacht op cadeautjes van de sint haha nooit geweten da
ik op deze leeftijd nog zenuwachtig kon zijn haha
gr Jay
Brooklyn
8 June 2009, 22:58
Ook ik zit erbij. Echt top!
Groetjes Rick
Mustang65
8 June 2009, 23:11
@Brooklyn: Gefeliciteerd rick ! wordt een leuk divers veld zo :)
@Little_Jay: Ja kwa kleur heb ik niks teklagen haha lekker fel :D maar ik duim voor je, hoop dat je er ook bij staat :)
Decepticon
8 June 2009, 23:15
hey kerel gefeliciteerd man veel succes in de finale
en zijn der al meer mensen benaderd ben wel nieuwsgierig nu haha
gre jurgen
maare zeker verdiend man nice megane;)
Thanx man enne ook hier duimen we dat je er ook bij zit! :D
Edit: net even je ride bekeken in je projectentopic....plaats zou niet meer dan verdient zijn vind ik! Respect voor de wagen!
@ de andere geselecteerden: gefeliciteerd!
Vince rx-7
8 June 2009, 23:53
Present! :D
Aan alle geselecteerden van harte en tot bij Automania.
En aan degene die nog op uitslag wachten, nog even volhouden en succes.
Feli @ all
Met hoeveel "man" mag je daar komen Peter? Kom ik wel ff mee in de bolide ;)
Decepticon
9 June 2009, 09:57
Feli @ all
Met hoeveel "man" mag je daar komen Peter? Kom ik wel ff mee in de bolide ;)
I have room 4 one guest...even kijken wat de vrouw doet, anders ben je welkom hoor!
nakeddotz
9 June 2009, 10:44
Gefeliciteerd all.
Idd lekker divers zo.
stuk voor stuk waardige rides.
De rest die mee gedaan hebben ook hoor;)
@ See ya there vince;)
@ peter,cwl dat je er bij zit joh.
@ mustang.kicke een muscle car ertussen te hebben.
@ jurg,hoop het voor je man.
greetzzz iv
Little_Jay
9 June 2009, 12:32
heb net bericht gehad en ben helaas niet bij de top 10 geselecteerrd
ben als 11e geeindigd:(
wel jammer maare de aanmeldingen waren ook niet mis
hebben stuk voor stuk dikke rides zich aangemeld
wil daarom ook bij deze iedereen feliciteren:D
en veel succes toe wensen op automania in de finale
zal ook wel in de buurt zijn en alles volgen
als troost ben ik VIP op 4 juli :D
maare het word zowiezo super gezelli daar
respect voor degene die de keuzes hebben moeten maken voor de 10 finalisten
is een zeer zware taak geweest
succes iedereen
gr Little_Jay
Vince rx-7
9 June 2009, 12:41
heb net bericht gehad en ben helaas niet bij de top 10 geselecteerrd
ben als 11e geeindigd:(
Nu breekt m'n spreekwoordelijk klomp...knakt de soepstengel...zakt m'n broek van af...:confused: :eek:
Wel fijn je er als VIP bij te mogen hebben Jurgen! :cool:
Devils Child
9 June 2009, 12:55
Vond jou auto ook wel een waardige top 10er...
11de plaats is wel balen..echt gewoon NET niet
maare wat is eigenlijk de bedoeling nu met de wagens van de top 10? die staan ergens apart bij automania ofzo?
Decepticon
9 June 2009, 14:10
Jammer dat je er niet bij zit Little Jay, is absoluut een top 10 waard! Leuk dat je langskomt, schiet ons even aan!
Devil Hanzo
9 June 2009, 14:15
That's it! De finalisten zijn nu allemaal uitgenodigd. Er zijn zoveel dikke wagens aangemeld dat het erg zwaar was om de selectie te bepalen. We hebben helaas een stuk of 10 wagens moeten laten schieten die zeker finale-waardig zijn, maar er is echt maar plek voor 10 finalisten.
Via deze weg willen wij alle deelnemers en stemmers bedanken! We kijken zelf al erg uit naar de finale op 4 en 5 juli, want het wordt een groots evenement.
Greetz,
Jeroen van DOTZ
Gefeliciteerd aan alle top 10ers!! :)
@Jurgen: Zoals ik al zei kunnen we de wagen van Vince saboteren zodat je alsnog erbij zit. Soepstengels in z'n turbo proppen of zo... ;)
Is niet leuk voor 'm, maar als ik 'm een vanillekoekje geef is ie het zo weer vergeten!
Zit die grijze Eclipse 3G cabrio er ook bij? Die stond toch wel vet bovenaan :rolleyes:
Jelmer
9 June 2009, 15:32
geen bericht gehad dus helaas. Iedereen gefeliciteerd. De zoektoch naar nieuwe velgen gaat verder hahaha.
grt jelmer
Vince rx-7
9 June 2009, 15:53
Gefeliciteerd aan alle top 10ers!! :)
...de wagen van Vince saboteren zodat je alsnog erbij zit. Soepstengels in z'n turbo proppen of zo... ;)
Dat mag niet! *spankt* :mad:
Zal me wel benieuwen die de 10 finalisten precies zijn :confused:
Devils Child
9 June 2009, 15:58
ik weet er tot nu toe maar 3 :p
jij, decepticon en b2s van ons een kameleon 323F
Vince rx-7
9 June 2009, 16:22
Totzover....
* Decepticon - Renault Megan
* Mustang65 - Ford Mustang
* B2S - Mazda 323F (kameleon)
* Brooklyn - Fiat Brava
* Roelari - Peugeot 206
* Vince - Mazda rx-7
Devils Child
9 June 2009, 16:30
duss nu de laatste 4 nog
Jammer dat je er niet bij zit Little Jay, is absoluut een top 10 waard! Leuk dat je langskomt, schiet ons even aan!
of af ;) (als je een autobot bent ;))
roelari1
9 June 2009, 19:15
Ik zit er ook bij.
Kreeg gister het verrassende telefoontje!
Had dit echt niet verwacht.
Little_Jay
9 June 2009, 20:09
denk da de laatste 4 belgen zijn want die deden ook mee
en voor de rest weet ik niet wie der nog meer bij zijn
greetz JAy
Vince rx-7
9 June 2009, 20:24
10 finalisten in totaal?
Ik dacht in de 1e instantie 10 Nederlanders en 10 Belgen?
Of heb ik de volgende zin verkeerd geïnterperteerd?
"In June 10 finalists from each country are invited to the finals on Automania (4+5 July".
Mustang65
9 June 2009, 20:31
het was toch 10 van elk land ?
roelari1
9 June 2009, 22:05
In mijn brief staat iig 1 van de 10 Nederlandse.
Dus dan zullen er ook 10 Belgische gekozen zijn denk ik.
Mustang65
9 June 2009, 22:17
Bijna alle belgische deelnemers dan ;) waren niet veel aanmeldingen van onze oosterburen
Devil Hanzo
9 June 2009, 23:38
Roelari heeft gelijk: Er zijn 10 Nederlandse en 10 Belgische finalisten uitgenodigd.
@ Mustang... De Belgen zijn onze zuiderburen :p
Vince rx-7
9 June 2009, 23:44
Roelari heeft gelijk: Er zijn 10 Nederlandse en 10 Belgische finalisten uitgenodigd.
Dan hadden we het allemaal goed.....behalve Jurgen:p
Mustang65
10 June 2009, 00:03
@ Mustang... De Belgen zijn onze zuiderburen :p
Ik schaam me diep :eek:;)
Little_Jay
10 June 2009, 08:14
Dan hadden we het allemaal goed.....behalve Jurgen:p
haah ben nog steeds van slag da ik het net niet gehaald heb
dus was even van slag ;)haha
haha maare ok dus 10 NL en 10 belzen:D
word gezelli
ben echt benieuwd wie de andere finalisten zijn
gr jurgen
Mustang65
10 June 2009, 08:41
En als ik het goed begrijp worden er zowel 3 belgische als 3 nederlandse gekozen ?
Vince rx-7
10 June 2009, 08:47
En als ik het goed begrijp worden er zowel 3 belgische als 3 nederlandse gekozen ?
Werkelijk géén idéé...:confused:
Zou wel mooi zijn, want dan maken we natuurlijk ook meer kans:D
Maar ik denk 3 in totaal.
Devils Child
10 June 2009, 11:46
3 per land begrijp ik eruit
Decepticon
10 June 2009, 13:02
Is voor mij ook even onduidelijk of het nu 3 in totaal zijn of 3 per land. Misschien dat Devil Hanzo ons hier iets meer over kan vertellen?
Mustang65
10 June 2009, 13:08
ik dacht ook 3 per land eigenlijk !
Vince rx-7
10 June 2009, 14:07
ik dacht ook 3 per land eigenlijk !
Dan hebben we dat bij deze besloten! :D
Decepticon
10 June 2009, 14:15
Amen to that!
Devil Hanzo
10 June 2009, 16:27
:eek: 3 per land? En het is al besloten? Geezzz... dan moeten we ons daar maar bij neerleggen :D
Mustang65
10 June 2009, 19:08
Moeilijk volk die 10 nederlandse finalisten :D;)
Decepticon
10 June 2009, 19:29
:eek: 3 per land? En het is al besloten? Geezzz... dan moeten we ons daar maar bij neerleggen :D
Dus 3 in totaal wordt het dan?
Devil Hanzo
10 June 2009, 20:59
3 per land x 2 landen = 6 totaal.
Brooklyn
10 June 2009, 22:41
Dan wordt het dus helemaal spannend! Heb er echt zin in!
Groetjes Rick
nakeddotz
10 June 2009, 23:36
Hey,lekker he hanzo;)
Moeten we ons er maar bij neerleggen he:D:D
3 per land.
Decepticon
10 June 2009, 23:47
Moeilijk volk die 10 nederlandse finalisten :D;)
:p Amai he, die kaaskoppen ook altijd! :D
Decepticon
10 June 2009, 23:48
Heeft er iemand trouwens een lijstje van de Belgische finalisten? Of afbeeldingen van hun wagens? Ben k ook wel benieuwd naar...
Vince rx-7
11 June 2009, 08:41
Hahaha, fijn dat er naar ons geluisterd wordt :D
En wat onze vrolijke robotvriend Decepticon al zegt...
Is het mogelijk dat hier een lijstje wordt gepost met alle namen en bijbehorende wagens?
Of wordt daar nog even tot vrijdag mee gewacht totdat alle aanmeldingen binnen zijn?
Hoe dan ook, het zal een mooie line-up worden daar op Automania!:cool:
Devil Hanzo
11 June 2009, 09:53
...Of wordt daar nog even tot vrijdag mee gewacht totdat alle aanmeldingen binnen zijn?
Dit is inderdaad een vereiste. Maar verder willen we de spanning er ook in houden, dus waarschijnlijk gaan we de lijst niet vooraf publiceren. In ieder geval niet op hele korte termijn. Jullie hebben onderling al wel een aardig lijstje gemaakt zag ik ;)
roelari1
11 June 2009, 23:35
Ik ben benieuwd wie de andere finalisten zijn.
Zal vast een dikke line-up zijn!
Little_Jay
12 June 2009, 22:36
he he niemand uitgevallen maybe:P:P:P:P
geen bericht gehad dus helaas. Iedereen gefeliciteerd. De zoektoch naar nieuwe velgen gaat verder hahaha.
grt jelmer
toch geen dotz zeker? :D
Decepticon
15 June 2009, 12:29
Hoe zit het nu eigenlijk met de prijzen die te winnen zijn. Is het hele pakket voor de winnaars (banden, velgen, head unit, repro, 500e voor verbouwing auto en Meguiars pakket) of zijn hier ook onderdelen van voor de runners up?
Jelmer
15 June 2009, 13:13
Jupke, wat is nu het verstandigste om hierop te zeggen. Ik ga opzoek naar iets wat ik mooi vindt en betaalbaar is. (dit is het beste antwoord ;) )
nakeddotz
15 June 2009, 13:50
Hoe zit het nu eigenlijk met de prijzen die te winnen zijn. Is het hele pakket voor de winnaars (banden, velgen, head unit, repro, 500e voor verbouwing auto en Meguiars pakket) of zijn hier ook onderdelen van voor de runners up?
De sponsorpakketten zijn voor de winnaars.
(banden, velgen, head unit, repro, 500e voor verbouwing auto en Meguiars pakket) Is 1 pakket.
Dus 3@ Nederland & 3@ Belgie.
Vince rx-7
15 June 2009, 13:56
Verwacht je dat je runner up gaat worden?:p
Denk het niet ;)
Edit:
W00psie!
Heb de post van Ivory over het hoofd gezien :o
Ice_Princess
15 June 2009, 13:56
Runners up gaan natuurlijk niet met lege handen naar huis, maar het pakket is inderdaad zoals Ivory al zegt voor de 3 winnaars per land...
Decepticon
15 June 2009, 14:08
Verwacht je dat je runner up gaat worden?:p
Denk het niet ;)
Euh, als het 2e van de 3 winnaars is (dus runner up) dan vind ik het geen punt, haha. Na, wie er gaat winnen zou ik echt niet weten (al heb ik wel 1 winnaar al in gedachten...nee, niet mezelf) maar jullie als medefinalisten hebben echt echt heel dikke wagens. We zullen het zien! :D
nakeddotz
15 June 2009, 18:06
We gaan er in ieder geval een feestje van maken toch,guys.:D:D
roelari1
15 June 2009, 18:19
Feestje zal het zeker worden.
Maar er ging toch niemand met lege handen naar huis:p
De uitslag zal iig erg moeilijk worden met zo'n top 10.
Mustang65
15 June 2009, 18:59
De nederlandse finalisten lopen zo uit een kwa auto's en stylen dat ik erg benieuwd ben welke 3 kans maken.
Heb er al wel enorm veel zin in !
Decepticon
15 June 2009, 20:09
Ik las dat er dance classics worden gedraaid tussen 20:00 en 23:00...net mijn ding, beetje house van rond 1990...heerlijk! We gaan er een mooi feestje van maken. Vind het leuk om te lezen dat iedereen er zin in heeft en het gezellig lijkt om een topweekend te hebben met de andere finalisten!
Veld is idd heel divers van dik Amerikaans naar Japans naar Europees...goed uitgekozen denk ik idd.
Zal zometeen nog even naar de bioscoop in Leeuwarden. Volgende week komt Transformers 2 uit (aanrader, al was het alleen maar om Megan(e) Fox). Samen met een kameraadje staan we daar volgende week 2 dagen om de film te promoten met onze wagens!
Spreek jullie!
Little_Jay
17 June 2009, 23:59
niemand uitgevallen toevallig hehehe:P:P
greetz Jay
Decepticon
19 June 2009, 14:11
Zo, weer wat info binnen gekregen...geloof dat we daar aardig verwend gaan worden zeg, konami!
Zit momenteel even ziek thuis, komt me niet zo goed uit, wil nog even wat dingetjes doen aan de wagen! Naja, volgende week maar even een paar uurtjes extra vinden.
Iedereen alvast een goed weekend toegewenst!
Ice_Princess
19 June 2009, 14:26
Kaarten zijn gisteren allemaal de deur uitgegaan :) Fijn om te horen dat ze al zo snel aangekomen zijn.
Decepticon
19 June 2009, 14:32
Even tussendoor, zag je vriend zn Audi staan....waren jullie dan ook in Oldemarkt?
Ice_Princess
19 June 2009, 14:52
Ja klopt, wij waren daar ook.
roelari1
19 June 2009, 18:57
Vandaag ook de kaarten/brief gekregen.
Volgens mij is het allemaal perfect verzorgd als ik het zo mag lezen:cool:
Mustang65
19 June 2009, 21:18
Complimenten aan de organisatie ! Echt heel goed geregeld zo telezen, alles aanwezig en duidelijk.
Heb er enorm zin in :)
hennep
19 June 2009, 22:38
http://www.alcar.co.uk/563_EN?webdid=373&webvid=3&webbid=0
Toch een leverancier gevonden die ze leverd hier in Nederland, was eigenlijk op zoek naar iets anders maar kwam ze toevallig tegen.
http://www.online-velgen.nl/merken/dotz-velgen/
Decepticon
21 June 2009, 21:13
Ik kreeg 2 kaarten binnen...1 voor mezelf en 1 voor introducee neem ik aan :confused: Dit even omdat er op de kaarten 'relatiekaart' stond. (en als dit een hele domme vraag was, dan bij voorbaat mijn excuses, ik ben slechts leraar...dus niet zo slim :D)
Mustang65
21 June 2009, 21:55
ligt eraan, als je er een relatie mee hebt wel ! anders heb je een vrienden kaart nodig :D
Nog een ruime week mensen :cool:
nakeddotz
22 June 2009, 08:45
De Stang is er helemaal klaar voor.:D
nakeddotz
22 June 2009, 08:52
En de rest van de finalisten uiteraard ook.
Allemaal de puntjes op de i zetten deze laatste 1/2 week.:cool:
Vince rx-7
22 June 2009, 09:01
Ghehe, ik kijk er enorm naar uit!
Heb tevens nog een verrassing in petto...
*evil laughter!!*
nakeddotz
22 June 2009, 09:12
Ben benieuwd vince.:D
Ice_Princess
22 June 2009, 10:04
@ Decepticon, jullie zijn voor ons relaties dus vandaar de relatiekaarten ;) En inderdaad 1 voor jou en 1 voor je introducé
Mustang65
22 June 2009, 10:26
@Nakeddotz: zeg dat wel haha, de laatste 10 dagen nog even flink de schouders eronder gaat helemaal goed komen :)
Decepticon
22 June 2009, 10:57
Oke, thanx Ice Princess! Iedereen dus druk bezig? Ik zit al 6 dagen ziek thuis, dus ik baal als een stekker, wil ook graag wat zaken nog even 'punten'. Hopelijk morgen weer aan de slag.
@Vince: oehoe....spannend!
Vince rx-7
22 June 2009, 11:25
Ik zit al 6 dagen ziek thuis, !
Beterschap kerel.
En denk idd dat de meesten van ons extra goed voor de dag willen komen met Automania. :D
Het zal me echt benieuwen!
roelari1
22 June 2009, 14:40
Ghehe, ik kijk er enorm naar uit!
Heb tevens nog een verrassing in petto...
*evil laughter!!*
Ik ben erg benieuwd Vince!
Decepticon
26 June 2009, 23:39
Lukt het allemaal wat mannen??
Brooklyn
27 June 2009, 00:40
Mak aan he, rustig het laatste weekje uitzingen, haha. Morgen wel weer nieuwe update! En bij jou dan?
Groetjes Rick
Decepticon
28 June 2009, 13:06
Mwah, wat (vele) laatste puntjes op de i zetten. Allemaal van die dingetjes die altijd nog eens even moesten. Heb ik de afgelopen dagen veel van gedaan, dus das goed. Verder 2 dagen bezig geweest met Transformers 2 te promoten. Erg gaaf en heel veel coole reacties van mensen
http://94.100.114.24/629050001-629100000/629060201-629060300/629060278_5_lVVu.jpeg
Mustang65
29 June 2009, 13:41
Zo mensen, het is nu aftellen ;) hebben we er allemaal zin in :).
Iedereen zijn auto al klaar voor de finale, ben zelf nog druk bezig (tot donderdag zeker).
Decepticon
29 June 2009, 13:45
Idem hier, uitlaat was door...moet dan toch maar even een nieuwe onder he?
Vince rx-7
29 June 2009, 16:18
Nog een paar dagen dames & heren.
Héérlijk!
@ Decepticon
Nog ff succes met de uitlaat.
Ice_Princess
29 June 2009, 16:38
Hebben jullie er al zin in?
Wij zijn er in ieder geval helemaal klaar voor :D
roelari1
29 June 2009, 17:30
Vandaag terug gekomen van Saarbrucken.
Nu ff bijladen en dan weer meteen Summer.
Heb er zin in!
mikkel
29 June 2009, 17:47
Welke wagens zijn er van NL bij dan?
Vince-rx 7
Roelari- 206
Ice princess - audi
Deception-megane
mustang65-mustang
brooklyn-brava
Ice_Princess
29 June 2009, 17:58
@ mikkel, ik zit niet bij de finalisten hoor ;) Ben euhm zeg maar uitgesloten van deelname :rolleyes:
roelari1
29 June 2009, 18:40
Vince-rx 7
Roelari- 206
Ice princess - audi
Deception-megane
mustang65-mustang
brooklyn-brava
Marcel&Yvonne - 206 cc zitten er ook bij.
Decepticon
29 June 2009, 19:00
Nog een paar dagen dames & heren.
Héérlijk!
@ Decepticon
Nog ff succes met de uitlaat.
Thanx dude, donderdag komt er een nieuwe onder + een kleine optische verandering aan de achterkant daardoor :D
Vince-rx 7
Roelari- 206
Ice princess - audi
Deception-megane
mustang65-mustang
brooklyn-brava
b2s-mazda Lantis
Ik mag me ook als trotse finalist noemen, mooie wagens allemaal die verkozen zijn! Zie jullie allemaal op de stand wel! :D Ik had vroeger een account bij automaxx maar die was verwijderd :confused: dus vandaar dit mn eerste bericht weer is ;)
Voor de geintresseerde:
http://www.fanatic-tuners.nl/forum/viewtopic.php?f=45&t=1007
Decepticon
29 June 2009, 22:05
Keurige auto kerel, weer een goede concurrent voor de anderen erbij. Zien je daar!
Vince rx-7
30 June 2009, 00:04
Keurige auto kerel, weer een goede concurrent voor de anderen erbij.
Precies!
En nu hebben we nu nog maar 2 onbekende finalisten.
Zal mij benieuwen wie dat zijn.
Thanks decepticon!
Jullie auto's mogen er ook zeker wezen.
Ik vraag me idd ook af wie de laatste 2 zijn, misschien zijn ze niet bekend met het automaxx forum?
Ice_Princess
30 June 2009, 09:54
Vince-rx 7
Roelari- 206
Deception-megane
mustang65-mustang
brooklyn-brava
b2s-mazda Lantis
Heb mezelf even uit het lijstje geschrapt, zoals vermeld ben ik geen finalist ;)
Devils Child
30 June 2009, 10:08
b2s-mazda Lantis
dat is een mazda 323F hoor :rolleyes:
Ice_Princess
30 June 2009, 10:15
Hij heeft het zelf neergezet... heb het lijstje alleen gekopieerd.
Holblood
30 June 2009, 11:00
Lantis is een 323F :p
Devils Child
30 June 2009, 11:07
Lantis is een 323F :p
aghhaaaa :p ja weet ik veel..jullie zeggen altijd 323
Holblood
30 June 2009, 11:14
in NL heet het indd en 323F maar in div andere landen is hij uitgebracht onder Lantis.
maar goed :p
dat is een mazda 323F hoor :rolleyes:
ahum :rolleyes:
nakeddotz
30 June 2009, 22:37
ghehehe,dat maakt het alleen maar spannender toch.
ey angela,ben je al zenuwachtig voor de MR:D
greetzzz iv
ook uitgesloten:cool:
Ice_Princess
30 June 2009, 22:50
Tuurlijk ben ik zenuwachtig voor de emmer ;)
Morgen de laatste voorbereidingen hier en dan gaan we ook inladen, heb er zin in :D
nakeddotz
30 June 2009, 23:17
ghehehehe,
greetzzz Bucket:D
Vince rx-7
3 July 2009, 00:00
Hoelaat werden we vrijdag (en zaterdag) ook alweer op de stand verwacht?
M'n formulieren heb ik op m'n werk laten liggen.:o
Devil Hanzo
3 July 2009, 00:07
vrijdag tussen 15:00 en 19:00 de wagen plaatsen, of in het uiterste geval zaterdag tussen 09:00 en 09:30.
zaterdag tussen 09:00 en 09:45 melden bij Rider Contest Organisatie naast de stand.
Decepticon
3 July 2009, 00:17
Zoals gemeld (bij deze nogmaals) kom ik zaterdag. Als je er rond half 9 bent dan kun je er toch ook al naartoe rijden toch? Of lukt dat niet?
Vince rx-7
3 July 2009, 00:17
Vriendelijk bedankt! :cool:
Brooklyn
5 July 2009, 18:45
Bij deze wil ik de organisatie van DOTZ enorm bedanken voor een TOP weekend! Iedereen gefeliciteerd met zijn prijzen, was gezellig!
Groetjes Rick
Devil Hanzo
5 July 2009, 21:43
Dank Rick! Wij vonden het ook zeer geslaagd en het is fijn om te horen dat het harde werk gewaardeerd wordt :)
Namens alle betrokken DOTZ medewerkers een hele diepe buiging naar alle finalisten en alle aanwezigen op de stand, jullie hebben onze contest en het finalefeest tot een succes gemaakt!
Grtz.
Jeroen / DOTZ
O ja... in deze context mag een special thanx to Angéla a.k.a. Ice Princess ook niet ontbreken, zonder haar was het nooit goed gekomen ;)
Mustang65
5 July 2009, 21:48
Enorm bedankt voor alles ! was echt tot in de puntjes georganiseerd en een hoop leuke mensen leren kennen.
De beker staat hier al op de schouw :D
roelari1
5 July 2009, 22:13
Heb me uitstekend vermaakt bij Dotz, echt super geregeld allemaal!
En natuurlijk bedankt voor de top3!
Aan de rest ook gefeliciteerd.
Devils Child
5 July 2009, 22:39
ook bedankt voor onze toegang....vriendje heb dotz velgen :p
heb erg genoten van de pasoa-jus en de jacuzzi :D en de blikjes monster vandaag :p
Devil Hanzo
5 July 2009, 23:01
... en de blikjes monster vandaag :p
Blikjes??? als in meervoud? Ik hoop dat je nog een beetje kunt slapen vanacht, een halve liter stuiterdrank per blikje is niet mis :D. Wel lekker spul trouwens!
Devils Child
5 July 2009, 23:03
Blikjes??? als in meervoud? Ik hoop dat je nog een beetje kunt slapen vanacht, een halve liter stuiterdrank per blikje is niet mis :D. Wel lekker spul trouwens!
uhuu we hadden nog muntjes over vanmiddag dus ff opgemaakt aan de blikjes :D
vind de groene errug smaken in ieder geval :cool:
Ice_Princess
5 July 2009, 23:05
Heb het super naar mijn zin gehad en hele hoop nieuwe mensen leren kennen op de stand. Het was voor mij de eerste keer om zoiets groots te (mede)organiseren en ik ben dan ook super trots dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. De complimentjes deden me echt goed, maar ben nu wel compleet brak ... Op zondag hebben mijn vriend en ik helaas een probleem gekregen met de audi (band was gescheurd) daarom heb ik helaas niet iedereen gedag kunnen zeggen. Daarom wil ik jullie via deze weg alsnog bedanken voor de gezelligheid op de stand!
Ik wil de organisatie van Dotz als nog even bedanken, sommige heb ik namelijk niet meer gesproken voor vertrek :o
Het was super geregeld en heb het daarom ook ongelovelijk naar mn zin gehad op de stand, en de Corona's gingen er als Ranja in :rolleyes:
Bedankt voor de inzet en de fijne dagen! :D
nakeddotz
5 July 2009, 23:32
Ben blij dat iedereen zich idd vermaakt en genoten heeft.
Ik sluit me helemaal bij jeroen aan,en wil hem,de medewerkersen babes bedanken voor een geslaagd weekend.
Angela tumbs up meid.
Daarnaast wil ik de top 3 nederland en belgie welkom heten in het Dotz Rider Team.
Hier ff een paar foto's
http://i40.tinypic.com/nlzgqr.jpg
http://i43.tinypic.com/27ytp9g.jpg
http://i41.tinypic.com/5f2jqp.jpg
http://i43.tinypic.com/1hbdzs.jpg
greetzzz ivory
Holblood
5 July 2009, 23:40
was top geregeld allemaal! :D heb het echt super gehad op de DOTZ stand! :D
Jacuzzi was echt ideaal :D
Ook zeer zeker gezellig! wat een vent was dat zeg met die Mic!! hahaha prachtig! dat commentaar :D
nakeddotz
6 July 2009, 00:58
En foto's van de 6 winnaars.
http://i42.tinypic.com/mrdci9.jpg
http://i42.tinypic.com/15psncw.jpg
En de organisatie die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt.
Gerry & jeroen
http://i40.tinypic.com/2ic9k54.jpg
Angela
http://i44.tinypic.com/bfmad.jpg
greetzzz iv
Vince rx-7
6 July 2009, 09:00
Ook van mijn kant m'n complimenten voor de organisatie.
Alles was tot in de puntjes geregeld en de gasten werden heerlijk in de watten (lees jacuzzi:D) gelegd.
De vermoeidheid werd flink gecompenseerd door de halve liter blikjes van Monster. Die hebben me door het weekend heen geholpen :p.
Verder veel gelachen en nog leuk gepraat met de andere finalisten.
De wagens zagen er stuk voor stuk super uit.
Daarom ben ik er ook trots op om naast Mustang65 en Roel(206) tot de 3 winnaars van de Dotz Riders Contest te zijn.
Pinball
6 July 2009, 15:45
alleen allejezus wat een gegil door die speakers daar,,
Decepticon
6 July 2009, 20:22
Ook van mijn kant een groot compliment. Het was een hele ervaring om op zo'n evenement ipv je wagen te poetsen en maar op je stoeltje te gaan zitten om heerlijk in de watten te worden gelegd met een drankje, een jacuzzi etc. etc. Helemaal top geregeld!
Angéla mijn complimenten voor de organisatie. Alle andere mensen van Dotz natuurlijk niet minder bedankt, het was helemaal top.Nogmaals bedankt voor de uitnodiging!
Weer een hoop leuke mensen leren kennen. @ de nieuwe Dotzriders...helemaal verdient mannen (en vrouw!) jullie wagens zijn enorm dik!
Little_Jay
6 July 2009, 22:15
van mij kant ook iedereen gefeliciteerd jullie hebben het echt dik verdiend
Dotz zijn weer 6 dikke riders rijker
en totaal onverwachts mocht ik me even een belg voelen voor 2 dagen :)
tof da ik tussen het rijdje belgen mocht staan met de emmer:D
thnx dotz heb me zeker goed vermaakt op de stand
enne jacuzzie helemaal top:D
enne monster drank damn
da is zoete zooi haha halve liters:P:P
heb de smaak nog in me mond haha
maar ik heb echt een onvergetelijk weekend gehad enne eindelijk de echte finalisten mogen ontmoeten was echt gezelli stuk voor stuk relaxte mensen daar kunnen ze bij dotz trots op zijn
dat deze hun team komen versterken
thnx voor de goody bag en de beker deze heeft speciaal plekje in de kamer hoor haha
thnx voor deze unieke kans ben blij dat ik reserve was had dit echt voor geen goud willen missen
enne ivory
ik kom snel xtje langs man nu echt haha
greetz
Jay(jurgen candy blue MRII)
nakeddotz
6 July 2009, 23:48
was idd gezelig jurg,
ghehehe hoor ik al heel lang geloof ik he:D:D
geerie
7 July 2009, 00:07
van mij kant ook iedereen gefeliciteerd jullie hebben het echt dik verdiend
Dotz zijn weer 6 dikke riders rijker
en totaal onverwachts mocht ik me even een belg voelen voor 2 dagen :)
tof da ik tussen het rijdje belgen mocht staan met de emmer:D
thnx dotz heb me zeker goed vermaakt op de stand
enne jacuzzie helemaal top:D
enne monster drank damn
da is zoete zooi haha halve liters:P:P
heb de smaak nog in me mond haha
maar ik heb echt een onvergetelijk weekend gehad enne eindelijk de echte finalisten mogen ontmoeten was echt gezelli stuk voor stuk relaxte mensen daar kunnen ze bij dotz trots op zijn
dat deze hun team komen versterken
thnx voor de goody bag en de beker deze heeft speciaal plekje in de kamer hoor haha
thnx voor deze unieke kans ben blij dat ik reserve was had dit echt voor geen goud willen missen
enne ivory
ik kom snel xtje langs man nu echt haha
greetz
Jay(jurgen candy blue MRII)
en hoe voelde da ;) en belg zijn
komen er trouwens nog foto's op de Dotz site te staan of een reportage ervan?
Little_Jay
7 July 2009, 21:23
haah een belg zijn mwa appart haha
wel een eer om 6e van belgie te zijn als je bedenkty hoeveel dikke bakken er daar rond rijden haha:P:P
Decepticon
8 July 2009, 10:48
komen er trouwens nog foto's op de Dotz site te staan of een reportage ervan?
Ja dat was nu ook mijn vraag idd...
Vince rx-7
8 July 2009, 11:04
Genoeg fotografen gezien, dus je zou het haast wel verwachten. :p
Ice_Princess
8 July 2009, 15:35
U vraagt, wij draaien (http://www.alcar.nl) ;)
Vince rx-7
8 July 2009, 15:57
:D Geweldig! :D
mooie foto's! :D
Ik had er alleen wel wat meer verwacht :(
Decepticon
9 July 2009, 18:31
mooie foto's! :D
Ik had er alleen wel wat meer verwacht :(
Ja, dat had ik ook een klein beetje. Niet omdat wij niet gewonnen hebben/ik de winnaars de eer niet gun, maar het is misschien wel leuk dat mensen ook al de finalisten kunnen zien/al de finalisten genoemd worden...die hebben ook hun best gedaan toch ;)
Devils Child
9 July 2009, 18:54
Ja, dat had ik ook een klein beetje. Niet omdat wij niet gewonnen hebben/ik de winnaars de eer niet gun, maar het is misschien wel leuk dat mensen ook al de finalisten kunnen zien/al de finalisten genoemd worden...die hebben ook hun best gedaan toch ;)
whahah ben ik voor niets met me kop onder water gedouwd :p :rolleyes:
;)
ja, ik denk nou zoals Dotz dat georganiseerd heeft, zullen er ook best wat mooie foto's zijn. Moet wel zeggen dat ze voor wat minder extreme auto's hebben gekozen, ik dacht namelijk dat de bmw en de focus er ook bij zaten, maar het tegendeel is waar. Maar met de gekozen auto's kun je meer kanten op. Nogmaals voor alle prijswinaars gefeliciteerd!
Decepticon
9 July 2009, 22:53
whahah ben ik voor niets met me kop onder water gedouwd :p :rolleyes:
;)
Oh was jij dat die op zondagochtend bij ons in de jacuzzi werd gedoopt? Weet ik ook weer even welk gezicht bij welke wagen hoort.
PS; de BMW had al een contract hoorde ik en was meer opvulling ivm afzeggen meerdere Belgen...
Devil Hanzo
10 July 2009, 10:19
Meer foto's volgen, alsmede een videoverslagje van zaterdag! Give us some time guys ;-)
Er zijn nog een aantal extra webpagina's op alcar.nl in de maak met een overzicht van alle finalisten. Verder is er gisteren een korte reportage online gezet op dotzmag.com.
Decepticon
10 July 2009, 10:40
Helemaal top man...maarre...je wist toch dat die Nederlandse finalisten niet makkelijke mensen waren haha!
Vince rx-7
10 July 2009, 11:12
Daarnaast had die mooie BMW een velgenmaat (20" of meer) die door Dotz niet leverbaar zou zijn. Het assortiment gaat tot 19" en breedte 9,5J.
En die Focus zag er ook zeker niet verkeerd uit, ware het niet dat die ook te koop stond.
Zover ik weet moet je bij verkoop de gesponsorde spullen retourneren. Dus voor de Focus had een sponsor contract dan ook weinig zin.
Weet niet of dit ook werkelijk de gedachtengang van Dotz was, maar ik zou het me zo wel kunnen voorstellen.
Edit:
Leuk stukje en mooie foto's in Dotzmag.com!
Kwam bij het lezen en zien al weer helemaal in de sfeer! :D
Was me echt een weekendje dat me lang zal bijblijven.
Viel me stiekem ook op dat de type rx-7 een FD35 was ipv FD3S:o
Daarnaast had die mooie BMW een velgenmaat (20" of meer) die door Dotz niet leverbaar zou zijn. Het assortiment gaat tot 19" en breedte 9J.
En die Focus zag er ook zeker niet verkeerd uit, ware het niet dat die ook te koop stond.
Zover ik weet moet je bij verkoop de gesponsorde spullen retourneren. Dus voor de Focus had een sponsor contract dan ook weinig zin.
Weet niet of dit ook werkelijk de gedachtengang van Dotz was, maar ik zou het me zo wel kunnen voorstellen.
naja voor de BMW zou het niet uitmaken toch om op de stands voor Dotz met een maat kleiner te staan? Die zal zn eigen velgen weer terug schroeven naderhand?
Betreft de Focus ok, als die idd te koop staat heeft het weinig zin.
Bij mij kan er ook geen autoradio in, en zijn de meeste velgen niet leverbaar in 4x100.
Vince rx-7
10 July 2009, 12:29
naja voor de BMW zou het niet uitmaken toch om op de stands voor Dotz met een maat kleiner te staan? Die zal zn eigen velgen weer terug schroeven naderhand?
Betreft de Focus ok, als die idd te koop staat heeft het weinig zin.
Bij mij kan er ook geen autoradio in, en zijn de meeste velgen niet leverbaar in 4x100.
Bedoelde meer dat, mocht de BMW wel gewonnen hebben, hij met 19" ipv 20" moest rondrijden.
Hoe dan ook, het merk AEZ waarmee hij rijdt valt ook onder ALCAR.
Dus die BMW hebben ze min of meer toch al in de pocket :D
Met de combinatie steek en breedte blijft er voor mij ook maar 1 model (Hanzo) over.
Gelukkig is mij gezegd dat ze nog wel vanuit Dotz iets met de steek konden doen. Op die manier zou de Mugello ook weer in de picture komen.
En laat ik daar nu net m'n interesse op hebben laten vallen :D
Zou graag de rx-7 graag terug zien op velgen met een hele diepe lip :cool:
Devils Child
10 July 2009, 13:30
Oh was jij dat die op zondagochtend bij ons in de jacuzzi werd gedoopt? Weet ik ook weer even welk gezicht bij welke wagen hoort.
PS; de BMW had al een contract hoorde ik en was meer opvulling ivm afzeggen meerdere Belgen...
nee hahaha ik was zaterdag onder water geduwd...terwijl ik zo me best deed me haar droog te houden :p:o:D
roelari1
10 July 2009, 13:32
Mooi verslag op dotzmag.com, kijk al uit naar de volgende verslagen/filmpjes.
Vince, voor jou zullen ze vast wel iets moois maken;)
Gelukkig is mij gezegd dat ze nog wel vanuit Dotz iets met de steek konden doen. Op die manier zou de Mugello ook weer in de picture komen.
En laat ik daar nu net m'n interesse op hebben laten vallen :D
Zou graag de rx-7 graag terug zien op velgen met een hele diepe lip :cool:
Ik heb dezelfde steek als jij 5x114.3 op m'n auto, en rij ook met Dotz Mugello's ;)
Ik kan nu trouwens niet eens kleiner dan 18 inch ivm m'n remmen. Die passen niet in 17 inch wieltjes :D
Vince rx-7
10 July 2009, 13:59
Ik heb dezelfde steek als jij 5x114.3 op m'n auto, en rij ook met Dotz Mugello's ;)
Ik kan nu trouwens niet eens kleiner dan 18 inch ivm m'n remmen. Die passen niet in 17 inch wieltjes :D
Ohh kijk dat scheelt dan weer ;)
Op de site worden de Mugello's niet in 18" met die steek weergegeven.
Heel héél hééél stiekem zit in ook aan 19" te denken, maar geen idee of het zal passen cq staan.
Pimp die je bent met je bigbrake setje!:cool:
Mugello's die ik heb zijn 5x112. Ik heb schuifbouten :)
Vince rx-7
10 July 2009, 14:51
schuifbouten? :confused:
Brooklyn
10 July 2009, 15:09
Stoer report op DotzMag!
Groetjes Rick
Ice_Princess
10 July 2009, 17:29
De beloofde webpagina's met foto's komen a.s. maandag... we zijn de hele dag er druk mee bezig geweest en het is nu bijna klaar!
schuifbouten? :confused:
Jups (zijn eigenlijk schuifmoeren, of springmoeren). Zijn moeren met een losse conische "kraag" dus die verschuiven als je een andere steek velg erop zet.
http://www.develgenspecialist.nl/website/images/4444%20010.jpg
nakeddotz
10 July 2009, 21:31
yup klopt,
de Mr heeft ook 5x114,3 en ik heb ook de Mugello erop gehad.idd 5x112 met schuifmoeren.
http://i27.tinypic.com/2w2o9kh.jpg
greetzzz iv
Mustang65
10 July 2009, 22:23
yup klopt,
de Mr heeft ook 5x114,3 en ik heb ook de Mugello erop gehad.idd 5x112 met schuifmoeren.
http://i27.tinypic.com/2w2o9kh.jpg
greetzzz iv
Ivory, had je mijn pm nog gehad ? had nog gereageerd op de jouwe maar niks meer gehoord ? ;)
auto emocion
10 July 2009, 23:59
Gefeliciteerd voor alle prijswinnaars...en winnares :)
Vince ik zei het toch het moest gewoon wel, kleurtje staat hem te bruut.
Dit in combi met mugello's...damn.
Maar ben nu wel benieuwd wat er bij de Mustang gaat gebeuren.
Komen hier nu ook moderne wielen onder ofzo ?
Mustang65
11 July 2009, 00:34
Hebben wel wat idee-en gehad en terplaatse wat over gesproken.
Mugello's zijn wel mijn favoriet overigens, maar misschien iets aparts kwa kleuren ? Misschien dat er wat customs mogelijk is. Gepolijst met geel van de auto oid. Zullen vast wel mogelijkheden zijn, iets aparts wat je er niet onder verwacht :).
Zal zeker goedkomen, heb er vertrouwen in !
auto emocion
11 July 2009, 00:48
No offence maar moderne wielen...ieuw zal geen succes worden...althans niet voor mij.
In het geel is wel erg opzichtig...misschien het hart in de kleur van de strepen ?
Maar voor mij persoonlijk zitten DE wielen er al onder.
was een zeer geslaagd weekendje daar in walibi
mede dankzij dotz, thx.
en foto's van de golf mag u altijd mailen naar info@streetglowers.be
nu benieuwd naar welke velgen er onder zullen komen
nakeddotz
11 July 2009, 20:55
Yup henri,
heb hem idd gehad.
Ik hou je op de hoogte.
Vince rx-7
12 July 2009, 19:42
Vince ik zei het toch het moest gewoon wel, kleurtje staat hem te bruut.
Dit in combi met mugello's...damn.
Precies zoals je al zei! ;)
Goed voorspeld dus :cool:
Ice_Princess
13 July 2009, 11:17
Alle factsheets zijn nu af. Klik hier (http://www.alcar.nl/40308_NL.0) om alle finalisten te bekijken.
nakeddotz
13 July 2009, 12:00
Ziet er weer netjes uit princess.
Brooklyn
13 July 2009, 18:00
Erg leuk!!! Ziet er idd top uit...
Groetjes Rick
Little_Jay
14 July 2009, 21:08
cool:P:P is wle leuk jezelf daar te zien haha
Decepticon
15 July 2009, 19:56
Gaaf, nice picje van de wagen trouwens!
Devil Hanzo
17 July 2009, 11:40
...en jullie staan ook op de site van Gr8 streettuner:
http://www.gr8street.be/nl/ontknoping-dotz-rider-contest-op-automania-43.htm
Vince rx-7
17 July 2009, 11:58
Straks worden we met zn allen nog wereldberoemd in Belgie en Nederland :p
roelari1
17 July 2009, 13:24
Ze gaan ons overal tegenkomen:D
Decepticon
17 July 2009, 19:46
Ik zeg al steeds tegen mn vriendin: 'Hoe voelt dat nu om hand in hand te lopen met een Dotz Riders Contest Finalist?'....ondertussen moet ik er maar weer eens mee ophouden (LOL)
Ice_Princess
28 July 2009, 18:33
Voor de liefhebbers die nog even willen nagenieten van dat heerlijke summer DOTZ gevoel, check het filmpje (http://www.youtube.com/watch?v=gDzE9RMTm8I&feature=player_embedded)!
nakeddotz
29 July 2009, 21:23
The Godz of DOTZ on tour.:D
nice nice.
filmpje is ook cwl.
Decepticon
29 July 2009, 22:32
Leuk! Vooral de wagens worden goed in beeld gebracht (beetje jammer!) Maar het geeft wel een goed beeld van de sfeer!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.