PDA

Volledige versie bekijken : Gaten kofferbak dichten

Prowler
16 September 2009, 13:01
Yo peepzz,

Ik ga mijn spoiler er afhalen, alleen ik zit met 4 gaten die gedicht moeten worden. Kunnen jullie tips geven hoe dit het beste gedaan kan worden (het dichtmaken dan), of is het handiger om gewoon een andere klep te halen van de sloop?

Voor degene die het vergeten zijn, dit is de spoiler die eraf gaat ;) :
http://farm4.static.flickr.com/3341/3486199003_8a03201f81.jpg

Ben
16 September 2009, 13:07
Denk dat het makkelijker is om nieuwe kofferklep te halen.. Scheelt je een hoop werk, en dan kan je mooi deze met spoiler verkopen. En dan meteen het slot eruit halen, heb je een mooi strakke achterklep ;)

Supah
16 September 2009, 13:11
hoe groot zijn de gaten ?

engeltje
16 September 2009, 13:54
Denk dat het makkelijker is om nieuwe kofferklep te halen.. Scheelt je een hoop werk, en dan kan je mooi deze met spoiler verkopen. En dan meteen het slot eruit halen, heb je een mooi strakke achterklep ;)

Als hij dan toch het gat van het slot moet dichtmaken, dan doen die gaatjes van de spoiler het ook niet meer ;)

als er genoeg goede andere kleppen te krijgen zijn zou ik gewoon een andere in de juiste kleur nemen. Scheelt je behoorlijk in de spuitkosten.

Riesh
16 September 2009, 14:48
excel is nog best vaak bij van Deijne te vinden

Supah
16 September 2009, 15:11
ja of japoto

Prowler
16 September 2009, 15:26

Ik denk dat ik dat idd ga doen en dan ik laat dan gelijk de gehele achterklep cleanen.

Tnx peepz, voor de info en hulp ;).