PDA

Volledige versie bekijken : wielkassen uitrollen

RUBBERBURNER
26 September 2009, 01:27
Weet iemand een bedrijf dat wiekassen uitrold in Noord Holland ?!

exclusive dinkytoy
26 September 2009, 21:51
ikzelf en veel bekende van me zijn bij lynx cardesign geweest in bergschenhoek

was geloof ik 1 van de eerste die ermee begonnen in nederland heel wat jaren terug en denk dat je daar erg goed zit ook gezien hun ervaring.
dan is wat verder rijden ook niet zo erg toch,beter goed dan goed fout toch?

RUBBERBURNER
27 September 2009, 01:12
Is natuurlijk makkelijk als iemand een goeie dichtbij weet,deze is 1,5 uur rijden...Is niet voor me eigen wagen maar een E46 .
Maar wat je zegt,wat je van ver haalt is ... goed ?! :rolleyes:

Wat betaalde je ervoor ?!

hennep
27 September 2009, 10:28
Autoschade Harteveld http://www.autoschadeharteveld.nl/
Om de wielkasten te laten rollen: Regio den haag/westland.

Anders dit topic eens even doorlezen
http://www.bmwportal.nl/styling-tuning-f36/adres-wielkasten-uitrollen-omgeving-friesland-fotoupdate-t7232.html

RUBBERBURNER
27 September 2009, 12:43
Goeie tips mensen !! Ik zal de adresjes doorgeven,thanx! :rolleyes:

Midnight Black
1 October 2009, 00:40
ik heb ze een half jaar geleden laten uitrollen bij lynx car design en betaalde er 90 euro voor.

Ice_Princess
7 October 2009, 11:54
Ik heb het laten doen bij BK Customs in Dirkshorn, heeft 140 euro gekost, maar ben er eerlijk gezegd niet 100% tevreden over, het is niet overal even gelijkmatig uitgerold waardoor je van die knikjes in het plaatwerk krijgt.

Verder heb je ook Ruha in Heemskerk. Daar wilde ik het eerst laten doen, maar zij wilden mijn voorschermen niet doen, omdat dan de naad naar mijn deur mogelijk niet meer evenwijdig loopt.

CoupEter
7 October 2009, 16:28
probeer ivory anders eens ;)

naketdotz!

Swifty
7 October 2009, 17:35
ik heb ze een half jaar geleden laten uitrollen bij lynx car design en betaalde er 90 euro voor.

Ik heb ze vorige week gebeld, ze hebben het best druk. Voor 100% hadden ze iig geen tijd. Prijs was 105 voor de voorkant van m'n A3.

Grtz Ramon

Coolkast
8 October 2009, 13:39
vorig jaar Lynx gemailt, kreeg ik een mail terug dat ze ermee gestopt waren, en nu lees ik dat er toch mensen zijn die bij hun terrecht zijn gekomen... vaag.

BKcustoms.nl kan het ook: http://www.bkcustoms.nl/index.php?cPath=56_135&osCsid=2e5da25d6f87fe6c6e5c07edffac6602

exclusive dinkytoy
8 October 2009, 23:24
dat is bij lynx denk ik 60%van hun werkzaamheden als ik de mensen zo eens hoor op clubs.dus denk niet dat die daar zomaar mee stoppen

weet dat er ergens in limburg nog 1 zit die het zelfs met lakgarantie doet,scheurt je lak dan spuiten ze het over,die jongen is ook eigenaar/oprichter van een bmw-forumsite.....iets met r2 ofzo

ik heb hier ook zon uitrolapparaat ter beschikking en heb bij mij ook zelf gedaan en dat ging ook goed en was ook niet bang omdat het toch nog strakgezet kon worden mocht het fout gegaan zijn omdat mijn auto toch overgespoten werd maar ik garandeer ook niks als het fout gaat,daarvoor doe ik het te weinig en heb ik de echte kennis niet.
heb je een racebmw ofzo die gerold moet worden maakt t me niet uit....

Dex
8 October 2009, 23:42
weet iemand een adresje voor een roller? kheb er nou al een flink aantal gedaan, maar altijd een roller geleent

exclusive dinkytoy
9 October 2009, 11:57
-ebay kun je ze kopen.
-op de essenmotorshow wordt je er ook plat mee gegooid
-en tijdje terug was er hier iemand die ze aanbood bij tekoop gedeelte

beetje googlen

Sisckywous
10 October 2009, 15:37
www.ultralitewheels.nl maar ze zijn tijdelijk uitverkocht...