PDA

Volledige versie bekijken : Spelregels Wie is Wie?

Patrick
8 April 2009, 13:14
In dit topic kun je jezelf voorstellen aan de andere gebruikers van ons forum. Het wordt bijzonder gewaardeerd wanneer je je eerst even netjes voorstelt, alvorens je begint met posten op het forum.

Zorg voor een duidelijke titel met je nickname of naam in de kop. Voorbeeld: "Peter 206 stelt zich voor" of "Ik en mijn Peugeot 206".

Stel je dan ook uitgebreid voor en niet met alleen een zin als "Hoi, ik ben Pietje". Vermeld bijvoorbeeld hoe jouw passie voor auto's in elkaar steekt, wat jij voor auto hebt, welke auto's je in het verleden hebt gehad en ga zo maar door.

Wellicht ten overvloede, maar het spreekt voor zich dat foto's meer zeggen dan duizend woorden.

Ook is Wie is Wie de plaats om kleinere aanpassingen aan je auto kenbaar te maken, die niet geschikt zijn om een nieuw project van aan te maken. Jouw eigen topic is waar mensen kijken om te zien wat de status is van jouw auto.

Heb je nu echt geen inspiratie om zelf iets te verzinnen, dan kun je het onderstaande format bijvoorbeeld gebruiken:

Naam:
Leeftijd:
Mijn huidige auto:
Mijn auto historie:
Mijn omschrijving:
Mijn leukste auto evenement:
Foto van mijn auto: