Volledige versie bekijken : Remco's shops failliet!
General
14 October 2009, 17:32
Zo... daar zijn we dan eindelijk van verlost!
Kunnen ze de wereld niet langer vervuilen met hun grote hoeveelheden goedkope audio rotzooi.
Iedere euro die je daar spendeerde aan audio, was een weggegooide euro.
En.. het verhaaltje krijg nog een behoorlijke staart ook, want overal duiken ineens verhalen op over oplichting en dergelijke.
(gebruik google maar eens)
Nu kan ik alleen maar hopen dat er niet zoiets dergelijks ooit terug komt, maar dat de mensen verstandig worden en hun spulletjes halen bij kwaliteits winkels.;)
jupke
14 October 2009, 17:50
Zo... daar zijn we dan eindelijk van verlost!
Kunnen ze de wereld niet langer vervuilen met hun grote hoeveelheden goedkope audio rotzooi.
Iedere euro die je daar spendeerde aan audio, was een weggegooide euro.
En.. het verhaaltje krijg nog een behoorlijke staart ook, want overal duiken ineens verhalen op over oplichting en dergelijke.
(gebruik google maar eens)
Nu kan ik alleen maar hopen dat er niet zoiets dergelijks ooit terug komt, maar dat de mensen verstandig worden en hun spulletjes halen bij kwaliteits winkels.;)
daarom was het ook flink matten in de ahoy.
had ook met remco carhifi te maken.boze werknemers die opgelicht zijn door hem en in de schulden zitten.en volgens mij stond hij daar handel te verkopen zondag,en kwamen ex werknemers de kraam leegplukken hahaha
Jo-XL
14 October 2009, 18:05
Die hebben het nog lang volgehouden met de verkoop van de super spullen :D
Heb al leuke topics gevonden op diverse sites hierover.
Pinball
14 October 2009, 18:52
hehe,, eindelijk geen climax bende meer :D
Riesh
14 October 2009, 19:30
Dit was al een poosje bekend hoor General.
Maar vrees niet, het wordt de komende maanden alleen maar erger.
De mensen vragen er om om goedkope rotzooi verkocht te worden.
General
14 October 2009, 19:35
Dit was al een poosje bekend hoor General.
Bij mij ook.
Maar er was nog nergens iets bekend gesteld en de website is nog gewoon open (waarvoor wordt gewaarschuwd op diverse fora omdat het lijkt alsof je nog steeds kan bestellen)
Ghanzzzzz
14 October 2009, 19:57
Net als ene bank van Dirk S., kunnen vreemde verkooppraatjes niet goed blijven gaan.. :D
Svda
14 October 2009, 20:00
Tis altijd al een baggerwinkel geweest mn zn goedkope rommel en zn 500watt JBL killers :D hhahahahahaaha
Sisckywous
14 October 2009, 21:19
Pfff wat een Climax!! Ze hadden vroeger wel een mega goede poster... stond er zo'n wijf gebukt en precies aan de achterzijde een autoradio met de tekst: "Een autoradio van Remco past altijd wel!" :-P
En wat betreft de DSB bank... tja allemaal huilende mensen die roepen hun hypotheek niet te kunnen betalen en hoe heeft deze bank ons dit oooooooit kunnen aansmeren. Volgens mij zijn die mensen vergeten dat ze ooit zelf een hypotheek en leningen hebben afgesloten (die ze eigenlijk niet konden betalen) om andere mensen de ogen uit te kunnen steken van ooh kijk ons grote huis, mooie vakantie of dikke auto eens. En daarna wanneer alles weer normaal is tja dan komt die maandelijkse last ELKE maand weer terug.
Nee ik werk(te) niet voor de DSB bank :-)
Sorry moest het ff kwijt...
Dr Doggystyle
14 October 2009, 21:33
dat werd tijd, die zooi die er allemaal verkocht werd
Midnight Black
14 October 2009, 21:58
ik trek hierbij een fles champagne open en ga proosten op dat ze bij remco de stekker eruit hebben getrokken.
oke het is rot dat je als bedrijf failliet gaat maar voor de tuningscene is het beter, wordt er in ieder geval geen goedkope meuk verkocht:D
Riesh
14 October 2009, 22:10
......voor de tuningscene is het beter, wordt er in ieder geval geen goedkope meuk verkocht:D
Dan heb je niet goed opgelet in ahoy. het wordt alleen maar erger..
Midnight Black
14 October 2009, 22:35
riesh, ik moet je een beetje gelijk geven, andere zaken profiteren daar alleen maar van dat remco failliet is lijkt mij althans, maar dat mensen voor goedkope spullen gaan blijf je toch houden, ik zeg goedkoop = duurkoop...
Supah
15 October 2009, 11:02
Remco's shop is al tijden richting de afgrond gegaan, al sinds ruim een jaar reden ze niet meer met die truck van hun rond. Maar verkochten ze alleen via internet.
Maar goed, alleen de uitstraling en het prijsniveau moeten je al waarschuwen... als je daar iets kocht kon je op je vingers natellen dat het geen kwaliteit was.
Pinball
15 October 2009, 11:24
dan heb je niet goed opgelet in ahoy. Het wordt alleen maar erger..
x2:( ......
Tijsto
15 October 2009, 18:46
Dan heb je niet goed opgelet in ahoy. het wordt alleen maar erger..
ja
zag een zeer dikke bmw
keek in de koffer
zat er van die fusion meuk in... tog jammer
Lucazz
15 October 2009, 19:20
en nou heeft remco ook nog een kapot overhemd....... hihihi
astra-xtreme
15 October 2009, 19:44
jammer ferry/ludolf TDR was er toch een graag geziene vaste klant...
RARARA
15 October 2009, 20:43
Remco verkocht veel low budget spul idd, veel daarvan was idd ook weinig waard en had meer tekst dan specificatie's :p
Maar mensen kunnen ook overdrijven...
Ben geen voorstander van Remco's Car Audio, maar dit bedrijf is uitgegroeid tot een zondebok voor andere bedrijven vindt ik ;)
Nee niet daar heen gaan, ik heb veel betere kwaliteit spullen voor ook een scherpe prijs :)
Veel "gerenomeerde" bedrijven verkopen ook goedkope meuk..
En mensen praten graag mee met andere mensen...
Uiteindelijk blijft JVC - JVC , Alpine - Alpine enz, enz. maakt niet uit welke naam er boven de faktuur staat ;)
Dat ze bekend zijn om hun Climax spul en ander low budget audio is een 2e.
Wat Riesh al zegt, mensen vragen daarom...
Zolang er vraag naar is, blijven dit soort bedrijven bestaan.
Twas wel ff spektakel idd in Ahoy :D
Tijsto
15 October 2009, 21:52
heb wel flink staan kwijle in die audio hal
Zeer mooi en duur spul!!
Pidi
15 October 2009, 22:42
Het viel mij op Summer Edition/Automania eigenlijk al op dat ze er niet waren!!!
Maar bij een faillissement had ik niet stil gestaan...
soedje
15 October 2009, 22:46
voor lexuslook achterlichten krijg je bijna geld toe...
massa's teringzooi op die stands :p
astra-xtreme
16 October 2009, 21:34
jij hebt toch ook een tienritten kaart van Remco
Ronniej
16 October 2009, 22:06
jij hebt toch ook een tienritten kaart van Remco
Tjoeners....:p
astra-xtreme
17 October 2009, 18:31
ricers:D:D:D
AJ`s autobody en paint
18 October 2009, 16:48
Pfff wat een Climax!! Ze hadden vroeger wel een mega goede poster... stond er zo'n wijf gebukt en precies aan de achterzijde een autoradio met de tekst: "Een autoradio van Remco past altijd wel!" :-P
En wat betreft de DSB bank... tja allemaal huilende mensen die roepen hun hypotheek niet te kunnen betalen en hoe heeft deze bank ons dit oooooooit kunnen aansmeren. Volgens mij zijn die mensen vergeten dat ze ooit zelf een hypotheek en leningen hebben afgesloten (die ze eigenlijk niet konden betalen) om andere mensen de ogen uit te kunnen steken van ooh kijk ons grote huis, mooie vakantie of dikke auto eens. En daarna wanneer alles weer normaal is tja dan komt die maandelijkse last ELKE maand weer terug.
Nee ik werk(te) niet voor de DSB bank :-)
Sorry moest het ff kwijt...
Het gaat bij de DSB vooral om de mensen die hun spaarrekeningen met soms tonnen aan euros kwijt zijn zonder dat op enige manier ooit nog terug te krijgen ;)
RUBBERBURNER
18 October 2009, 21:36
idd,wat een slap gelul,die hypotheken blijven gewoon zoals ze zijn.Boven de 100k ben je gewoon je centen kwijt :(
WoSteN
19 October 2009, 08:16
ja
zag een zeer dikke bmw
keek in de koffer
zat er van die fusion meuk in... tog jammer
OOOOOh Tijsto :eek:
Maar ik moe je gelijk geven,fusion was mijn slechste zet ooit!
Nu word alles vervangen dus koste het me ook 2 x een compleet instal.
Beter ineens naar je audio boer dan naar een remco boer.
Sisckywous
19 October 2009, 16:45
idd,wat een slap gelul,die hypotheken blijven gewoon zoals ze zijn.Boven de 100k ben je gewoon je centen kwijt :(
Dan begrijp jij niet wat ik er mee probeerde te zeggen :rolleyes:
Friez
20 October 2009, 12:50
DSB is natuurlijk dikke offtopic. De DSB lokte mensen met een rentepercentage deze vaak erg laag leek maar in sommige gevallen van 3.8% opgelopen is naar 17.2%.
Je mag dit dom en naief noemen maar er is een groot deel van de bevolking die niet geheel kaas gegeten heeft van de "kleine lettertjes"
Als jij graag een huis wilt kopen en de bank zegt nee en vervolgens roept de DSB van: belachelijk! dat regelen wij wel. Wil jij dolgraag en huis kopen en je wordt gelokt met 3.8% rente dan lijkt dat fantastisch uiteraard. Dit is een grote misleiding geweest waar nu de DSB eigenlijk op afgerekend wordt door de Nederlandse bank. Dus zo fout zaten die huis-eigenaren niet. Je wordt gewoon voorgelogen.
De mensen die bij lenen.nl voor duizende euro's tegen torenhoge rente's gaan lenen is natuurlijk een heel ander verhaal. Maar dit heeft niets met het hypotheekverhaal te maken.
Brian
20 October 2009, 13:20
Maar laten we niet te lang over DSB praten, dit gaat over Remco car stereo.
General
20 October 2009, 16:00
Maar ik moe je gelijk geven,fusion was mijn slechste zet ooit!
Nu word alles vervangen dus koste het me ook 2 x een compleet instal.
Beter ineens naar je audio boer dan naar een remco boer.
helaas door schade en schande, maar je bent wel wijzer geworden.
Paul106GTI
28 October 2009, 14:08
iemand die nu bij de lokale autoshop werkt heeft ook bij remco's gewerkt en die schaamd zich gewoon wat ze daar verkoopte, speakers waarop staat 400 watt die nog schraler klinken als standaard boxen van 40 watt . . .
Brooklyn
28 October 2009, 23:18
Ik vond hem al zo verdacht leeg op de straatweg in Utrecht toen ik er langs reed naar de tattooshop...
Groetjes Rick
METTALKING
4 November 2009, 14:40
Ben één keer daar in Utrecht geweest en het leek er idd een vage lege schuurverkoop, het was iig geen aantrekkelijke winkel.
Verder heb ik er één keer een dure en goeie sub besteld, had snel wat nodig en zij garandeerde mij binnen een dag dat ding binnen te heben. Toen ik hem een dag later kwam ophalen was hij volgens de verkoopster al opgehaald en verkocht aan iemand anders.
Bedankt Remco! Tot nooit!
fid
4 November 2009, 20:36
helaas door schade en schande, maar je bent wel wijzer geworden.
fusion is ook al failliet
Tijsto
4 November 2009, 22:05
fusion is ook al failliet
dat is ook goed nieuws!!!
Riesh
5 November 2009, 00:03
Niet Fusion is failliet, de importeur is failliet (geweest)
Lucazz
5 November 2009, 10:16
hoe zit dat dan met audiobahn? is dat falliet of ook de importeur
en over fusion kwas gister bij Iwan (astra-extreme) en die kreeg een hoop nieuwe spullen daar van binnen bij saturn
fid
5 November 2009, 10:45
sorry mijn fout had niet goed gelezen
mijn excuus hiervoor
Jopie
5 November 2009, 16:58
hoe zit dat dan met audiobahn? is dat falliet of ook de importeur
en over fusion kwas gister bij Iwan (astra-extreme) en die kreeg een hoop nieuwe spullen daar van binnen bij saturn
Audiobahn is al enkele jaren failliet
de importeur (magma) is zelfs al enkele jaren eerder gestopt met importeren.
Er zijn momenteel nog altijd enkele verdelers in Duitsland bezig met de verkoop van Audiobahn, vermoedelijk hebben ze nogal een grote stock gehad of de merknaam moet opgekocht zijn
General
5 November 2009, 18:01
Inderdaad,
AudioBahn, Dubaudio en Alphasonik.... die zijn alweer bijna drie jaar failliet!
Nightrider
10 November 2009, 23:17
Ik heb zo'n 6 jaar geleden bij Remco gewerkt.
Toen ging 't al niet echt super goed hoor.
Ik heb er 2 jaar gewerkt en dat was 2 jaar te veel, hoe hun wilden dat je met je klanten omging, was gewoon niet normaal en dat zogenaamde "hoerengedrag" deed ik niet aan mee.
Ik probeerde ook juist 't merkenspul zoveel mogelijk te verkopen, in plaats van die andere troep, zodat je tenminste eens klanten bleef houden, maar ja op 't echte merkenspul verdienden ze erg weinig en dat werd mij niet in dank afgenomen...
Ik werd gelukkig wel gewaardeerd door de toenmalige vaste klanten omdat k wel wist waar k 't over had en ook echt antwoord kon geven op hun vragen ipv 'n standaard verhaaltje in te studeren en als 't te moeilijk werd de inbouwer te bellen...
Lullig voor ze, maar wist ook wel dat 't een keer ging gebeuren en ben zelf erg blij dat k toen 4 jaar geleden ben weggegaan...
jupke
3 January 2010, 21:37
pitbox wheels en tires ook failliet zie ik net.
http://www.pitbox.nl/index.php
Pidi
3 January 2010, 22:02
pitbox wheels en tires ook failliet zie ik net.
http://www.pitbox.nl/index.php
Klopt!!!
Is sinds een paar weken, maar de zaak schijnt weer een doorstart te maken onder een andere eigenaar!
Tenminste als ik goed geluisterd heb.
mazdel
21 January 2010, 20:56
Dat iedereen het steeds heeft hier over remco,s slechte assortiment snap ik niet zo hellemaal.. het is immers toch ieder z,n eigen keuze of je goedkope troep of juist dure kwaliteit in je auto wilt hebben
Wat ik erg vindt is dat er enorm veel mensen waren opgelicht door hem. veel mensen zouden hun geld terug krijgen wat ook nooit is gebeurd.
Hier staan veel van die klachten
http://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=3183
BZB
2 February 2010, 20:09
een aantal oude franchisers hebben een doorstart gemaakt en zijn bereid wat te kunnen betekenen:
http://www.shop4cars.nl/over-shop4cars
Riesh
2 February 2010, 22:26
Netjes en lovenswaardig
Pinball
3 February 2010, 11:57
we zijn benieuwd
BZB
3 February 2010, 19:20
ik heb er niks van dus zal het nooit weten, ik ben meer van mzd styling kwaliteits materiaal
Tijsto
3 February 2010, 23:31
ik heb er niks van dus zal het nooit weten, ik ben meer van mzd styling kwaliteits materiaal
hahah ja zo denk ik nou ook
(slijm slijm:p)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.