Volledige versie bekijken : Mik's R33 Stage4 Project.
Mik
17 October 2009, 14:45
Hoi,
Menig iemand kent mij wel, voor de rest. Ik ben Mike en kom uit omgeving van Apeldoorn.
Mijn autogeschiedenis is erg gevarieerd, samen met mijn broers hebben we al het één en ander gereden :)
Afgelopen jaren zijn we vooral bezig met turbowagens. Zodoende ook dit project.
Al een 20 maanden ben ik bezig met mijn project, dit betreft een Skyline uit 96.. Het was een standaart wagen (blok) en die is nu volledig aangepakt.
Heb een aantal foto's, binnenkort zal het blok gestart worden en zal er gemapt worden, we gaan beginnen met 450pktjes, en zullen wellicht eindigen op 600. Maar dat is latere zorg.
Hier wat foto's;
Blokje
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10002/af_4.jpg
Skyline
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10002/auto_bij_rene_4.jpg
Blokje IN de skyline.
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10002/auto_bij_rene_2.jpg
Heb wel een redelijke speclist, auto is deels opgebouwd voor de drift, heb dan ook volledige instelbare ophanging zoals schroefset en verstelbare camberarms enz. Daarnaast een drifthandrem en een nismo LSD diff.
Motorisch is de wagen volledig aangepakt. Blokje is opgeboord en volledig gereviseerd en opbouwd met performance lagers, zuigers enz. Dit gedaan door Sky-Engineering. Daarnaast heb ik een topmount spruitstuk van 6boost, HKS injectoren, Greddy inlaat, GT3076R Turbo, Nismo vliegwiel en koppeling en zo maar door.
Blokje is goed voor safe 600pk. Ik zal beginnen als de auto ingereden is met een 450pk.
Hiernaast rijd ik nog een leuke daily, die straks niet meer nodig is, en die ik zo in het verkoop topic tekoop zal zetten.
Tot op een meeting of trackevent!
tarik-tjs
17 October 2009, 15:33
welkom!
mooie skyline :D !!!
BBtje
17 October 2009, 22:21
He Mike!
Toppie dat je project nu tegen zijn eindstadium aanloop! Dat je eindelijk kunt gaan genieten van je wagen!!
Dr Doggystyle
17 October 2009, 22:55
welkom
dikke skyline
Lucazz
19 October 2009, 10:38
mooie 33 hoor! leuke fohn ook hahaha
soedje
19 October 2009, 11:51
dikke skyline
mooi kitje
Brian
19 October 2009, 12:25
Is dit die wagen waar ooit Joep de korte in reed?
Mik
20 October 2009, 00:14
Nope Brian, dat is een andere, die wordt nu volledig voor drift gebruikt, en de mijne is een plezier auto :p
Mik
21 October 2009, 01:18
Heb weer vele fotos gemaakt tijdens onze werkzaamheden. Zal dat jullie allemaal besparen.
Vandaag auto afgebouwd. Hetgeen wat nu nog moet gebeuren zal gedaan worden door Jeroentje.nl.
Hier een picture van hoe we het vandaag afsloten;
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10002/af3.jpg
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10002/skylinegeheel1.jpg
Zit echt veel werk in, magoed, het loopt ten einde!
tarik-tjs
21 October 2009, 12:15
Heb weer vele fotos gemaakt tijdens onze werkzaamheden. Zal dat jullie allemaal besparen.
Vandaag auto afgebouwd. Hetgeen wat nu nog moet gebeuren zal gedaan worden door Jeroentje.nl.
Hier een picture van hoe we het vandaag afsloten;
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10002/af3.jpg
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10002/skylinegeheel1.jpg
Zit echt veel werk in, magoed, het loopt ten einde!
Gaaf!!!!!!! :D - Nice front met die motorkap en de intercooler :D
wat voor voorbumper gaat dr op?
peter de beus
21 October 2009, 13:52
netjeeesssssss de weg op met dat ding:D
Mik
22 October 2009, 13:12
Soon!!!!
Volgende week gaat die voor het afbouwen na Jeroentje.nl!
Laatste fase van een 1.5 jarig project, lol
peter de beus
22 October 2009, 14:42
pffff geduld heb je wel.... gaan we keer samen rijden ofcoars:D
Mik
5 November 2009, 18:00
Wie pk's heeft, moet ook goed kunnen remmen....
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10002/D2remmen_001.jpg
8pots klauwen;
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10002/D2remmen_002.jpg
Bigbrake kitje van D2, 365 schijven...
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10002/D2remmen_003.jpg
Is gewoon een complete set, nieuw, inc staalgevlochten leidingen enz :haha
peter de beus
6 November 2009, 11:31
goed bezig mikey!!!!
tarik-tjs
6 November 2009, 12:21
Nice :D ! benieuwd hoe ze onder de auto staan :D !
Clean3
6 November 2009, 20:25
Ziet er netjes uit.
Heb zo'n zelfde set klaarliggen voor de supra :D.
Gr
Baszos
10 November 2009, 17:12
Dikke bak!
jammer van je kenteken ( ook als is het geen gtr :P)
Dex
10 November 2009, 18:54
dude.
d2? :\
Wilrox
11 November 2009, 01:39
En wat is daar mis mee :p ?
Mik
19 November 2009, 23:58
Ff een quote van Jeroentje.nl, waar de auto nu staat :)
Gisteren bij Mik de D2 remmen opgehaald en vanmorgen gemonteerd.
http://www.jeroentje.nl/media/foto/7146.jpg
Ook vandaag de intercooler op zijn plek gehangen en de bumper aangepast zodat deze netter aansluit op de intercooler.
http://www.jeroentje.nl/media/foto/7148.jpg
Momenteel zijn we bezig met de oliecooler zijn plek te geven.
peter de beus
20 November 2009, 09:05
netjes mikeeyyy.... ziet er goed uit:D
pug 205 S16
20 November 2009, 19:40
nice...wel ff filmpje maken he.
vind ik beter dan al die foto's :cool:
NickjeOnline
21 November 2009, 16:07
Nice :cool: ziet er weer goed uit :D
tarik-tjs
23 November 2009, 14:39
nice :D - errug dik!!! :D
Mik
23 November 2009, 21:18
Als die als eerste gestart wordt zal er een filmpje komen, en natuurlijk ook als die bij mij voor de deur staat. Op dit moment zijn er wel filmpies, maar niet spectaculair, voornamelijk geniet ik nu van de skyline van me broertje, moet nog even wachten op mijn monster :D
Zo, ook ik hoor hier officieel thuis.
Op nagenoeg stock boost 0.9bar, een 441PK en 497NM koppel!
Bij hoger boost slipt de koppeling, dus ga eerst zo rijden.
Daarna koppeling keer vervangen en de boost omhoog schroeven na 1.6(!!) bar! ;)
Holblood
8 March 2010, 13:15
das erg netjes :D
Dyno uitdraai dan maar?
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10002/dyno-uitdraai_001.jpg
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10002/dyno-uitdraai_002.jpg
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10002/dyno-uitdraai_003.jpg
tarik-tjs
8 March 2010, 16:04
Beterzzz! :D
Rich_prelude
9 March 2010, 18:26
kerel beterschap,en hou je haaks
mooie resultaten hoor
peter de beus
9 March 2010, 19:03
Mikeeeeyyyyyy beterschap!!!!
gaat goed komen :D
Kenji
9 March 2010, 22:51
Even een verduidelijking, voor de mensen die niet weten waarom er beterschap gezegt wordt:
Mik ligt momenteel in het ziekenhuis, alwaar hij een longtransplantatie ondergaan heeft.
Hij wordt door wat complicaties (flinke bloedingen door bloeverdunners) tijdelijk in slaap gehouden.
We hopen op een volledig herstel en dat hij snel kan gaan genieten van z'n monsterlijke Skyline.
Mik, van harte beterschap, kerel!!!!
mikkel
9 March 2010, 23:32
beterschap kerel !!!!! hoo pdat je er snel weer bovenop komt!!
peter de beus
10 March 2010, 09:54
Ga hier aub even met respect mee om, en even VOOR 1 KEER (moet toch wel te doen zijn??) geen nutteloze dingen schreeuwen aub.... vind het toch belangrijk dat mensen het hier ook weten, z'n skyline staat op het moment volop in de aandacht omdat na al dat lange wachten hij er eindelijk van kan genieten.
Jamergenoeg is mik op het moment niet in staat van geliefde hobby, zijn auto, te genieten en wij zullen met z'n allen moeten duimen voor een goede afloop, dit lijkt me even belangrijker dan zijn auto....
Update van de Longtransplantatie,
Doordat mik zn longen geplakt waren, moesten ze het los ' trekken/snijden' hierdoor komt een grote wond in de longwand, doordat mik bloedverdunners krijgt/kreeg konden ze het bloeden niet stelpen. ze zijn vanaf 4uur tot net bezig geweest met stelpen van het bloed, het was dwijlen met de kraan open! Wij kregen rond half 6 dit te horen, dit was zoo'n grote schok omdat we dachten dat het echt heel goed ging.
De stand nu: mik is net 5 min geleden terug gebracht van de OK, hij zit niet aan de hartlong machine, ze hebben het bloeden onder ' controlle' doormiddel van bloedstolsel spul.
Hij is nu terug, hij blijft op de IC de komende dagen omdat het aankomende dagen/weken kritiek is. het kan namelijk weer gaan bloeden en wanneer dit te erg word gaan ze mik meteen weer opereren!
Mik blijft aankomende dagen zowieso in slaap, wij blijven hier aankomende dagen allemaal slapen. We zullen jullie natuurlijk proberen op de hoogte te houden, maar we moeten echt harder duimen.. Mik is echt een vechter !!!
peter de beus
10 March 2010, 09:55
Inmiddels ligt Mike weer op de OK omdat het toch weer ging bloeden.
Mike kreeg last met ademhalen en van z'n hart doordat het bloed daar tegenaan drukte.
Ze gaan nu proberen het te stollen, evt. dichtbranden en gaasjes plaatsen.
Dit betekent dat als Mike weer stabiel is volgende week oid, de gaasjes er dan weer uit moeten.
Kortom Mik moet zowieso nog 2 operaties ondergaan.....
hopelijk gaat het snel weer goed met je maatje...
AJ`s autobody en paint
10 March 2010, 10:09
Dat is zeer heftig, laten we hopen op een goede afloop!
Dat is zeer heftig ja veel respect hievoor. Hoop dat het goed gaat
peter de beus
10 March 2010, 12:06
hoop zo dat mik snel in z'n auto kan rijden!! als iemand het verdient is hij het, na 1.5 jaar lang te moeten wachten voor z'n blok klaar was is het nu eindelijk zo ver dat hij kan rijden.... nu zal het weer MAANDEN duren... als hij iets graag wil is het gewoon onbezorgt kunnen genieten van z'n auto en leuke dingen doen...
dit vind ik echt KUT, hoe mooi het ook is dat hij nieuwe longen krijgt...
peter de beus
10 March 2010, 12:37
"pfff... ik weet even niet wat we moeten posten hier.. duped en ik zitten met tranen over de wangen de berichten te lezen... hij moet !!
gisteren dus om 20:45 te horen gekregen dat het bloeden niet ging stoppen en dat door het bloed zijn hart en longen te weinig ruimte hadden..
Om 21:00 is hij naar de ok gebracht voor het openmaken van de wond en het proberen te stoppen van het bloeden. Ook is het bloed weggezogen dat niet via de drains werd afgevoerd. Hij heeft het zwaar, heel zwaar gehad... Zijn hart is er namelijk ook mee gestopt en ze hebben hem moeten reanimeren. Dit is "goed" gegaan. Hij was 23:30 weer op de ic, verre van stabiel... erg krietiek...
De 4 chirurgen zijn toen naar ons toegekomen en hebben ons gemeld dat als hij niet wat meer naar stabiel toe zou gaan komende uren dit het laatste was wat ze medisch voor hem konden doen... Hij moes nu zelf knokken
Na een uur de wacht te hebben gehouden zijn we allemaal toch proberen een rust moment te pakken. Hij bleef verre van stabiel en de 3 artsen zijn continu bij hem om medicijnen en zuurstof te regelen en optimaliseren. De longen zijn op dit moment het probleem nog niet, maar die hebben door het vervangen van AL mike zijn bloed door ander bloed en het toedienen van extreem veel vocht en pretnison, stollingsmiddel etcetc een enorme klap gehad. Het is ook afwachten hoe die zich de komende tijd zullen houden...
Vanacht om 04:00 is er nog iemand geweest die al zei dat het er niet goed uitzag en dat er om 08:00 met de wisseling van de teams (dag, nacht) nog 1 keer uitvoerig werd gekeken en besproken, maar dat we van het ergste moesten uitgaan.
Om 09:00 zijn we naar een kamertje toegeroepen en hadden we ons erop ingesteld dat we afscheid zouden gaan nemen van onze Mike... De artsen hadden overleg gehad en hadden toch nog een kleine, zeer kleine kans gezien voor hem en rond 12:00 gaat hij weer naar de Ok... om de bloedingen te stelpen en gaas achter te laten om het stollen te helpen.
Wij hopen dat dit het wonder is waar we allemaal zo zo ontzettend hard voor hebben zitten duimen en bidden !!!
MIKE VECHTEN NU ALS NOOIT TEVOREN !!!! "
maar we weten wel dit dit een zeer kleine kans is... maar elke kans is er 1 ! en die moeten we aangrijpen, hoe moeilijk het ook is om het ene moment afscheid te nemen en het andere weer iets hoop te krijgen... Het maakt een ieder kapot, maar we moeten het doen voor Mike !! "
peter de beus
10 March 2010, 13:15
Mik ligt op dit moment WEER op de oparatietafel......
AJ`s autobody en paint
10 March 2010, 16:30
Is er al nieuws?
peter de beus
10 March 2010, 16:35
nope, zijn nogsteeds bezig.....
tarik-tjs
10 March 2010, 17:28
:eek:
heel veel steun toegewenst!!!!!!! Veel beterschap voor hem en ik hoop van harte dat hij er doorheen komt!!! - Respect voor jullie steun en toeverlaat aan hem!
dragon*eye
10 March 2010, 17:42
Ik dacht weer een mooie update te kunnen lezen en dan lees je dit.......
Ontzettend veel sterkte toegewenst! Sla je er doorheen, beterschap!
peter de beus
10 March 2010, 18:22
Update:
Nou Mike is net weer terug gebracht naar de IC.
De cirurg die de longen erin heeft gezet is ook de cirurg die deze operatie heeft gedaan.
Hij heeft de borstholte weer gesloten, geen gaasjes achtergelaten en veel stollingen weggehaald om de longen en het hart voldoende ruimte te geven.
Hij heeft aangegeven dat de kans nog steeds klein is, maar de kans is er nog..
Mike moet nu verder knokken, elke minuut dat de bloeding minimaal is is er 1 en van die minuten moeten we uren maken en van de uren dagen en weken...
Wel is het zo dat als Mike nu zeer krietieke uren meemaakt. Als er nu snel weer een bloeding is, dan is er geen hoop meer...
Wij duimen en hopen door dat we tot vanacht iig geen bloedingen voor de kiezen krijgen...
Het begin van het wonder is er, kom op Mike !!
multiblade
10 March 2010, 19:07
Allemaal niet misselijk om zo te lezen. Veel sterkte gewenst en we duimen natuurlijk met jullie mee.
tarik-tjs
10 March 2010, 19:23
Update:
Nou Mike is net weer terug gebracht naar de IC.
De cirurg die de longen erin heeft gezet is ook de cirurg die deze operatie heeft gedaan.
Hij heeft de borstholte weer gesloten, geen gaasjes achtergelaten en veel stollingen weggehaald om de longen en het hart voldoende ruimte te geven.
Hij heeft aangegeven dat de kans nog steeds klein is, maar de kans is er nog..
Mike moet nu verder knokken, elke minuut dat de bloeding minimaal is is er 1 en van die minuten moeten we uren maken en van de uren dagen en weken...
Wel is het zo dat als Mike nu zeer krietieke uren meemaakt. Als er nu snel weer een bloeding is, dan is er geen hoop meer...
Wij duimen en hopen door dat we tot vanacht iig geen bloedingen voor de kiezen krijgen...
Het begin van het wonder is er, kom op Mike !!
bedankt voor de updates! Ik hoop van harte dat er niets meer fout gaat en dat hij zich er doorheen slaat!!!
peerke
10 March 2010, 19:27
Jesus man.
Sterkte voor iedereen dicht bij hem.Hoop dat het goed blijft gaan
Carbabe
10 March 2010, 20:55
heel veel sterkte..
ook voor de mensen eromheen.
ken dat gevoel van onzekerheid....
heel veel beterschap en blijf vechten jongen..
jupke
10 March 2010, 21:00
poe ik zit hier met een grote brok in mijn keel dit allemaal te lezen.
sterkte Mik
nog nieuws?
ik weet niet hoe ik dit moet zeggen, ik heb er eigenlijk geen woorden voor...
maar zojuist is door zijn familie bekend gemaakt dat Mik het niet gehaald heeft :(
het allerbeste aan de familie en nabestaanden....
Goofy
10 March 2010, 21:06
geen woorden voor... heel veel sterkte toegewenst aan iedereen!
jupke
10 March 2010, 21:06
ik las het op een ander forum net :(
Sterkte aan familie en nabestaanden....
C-SIGN
10 March 2010, 21:09
voor iedereen sterkte!
en Mik voor jou zet ik zo een mooie dikke zwarte streep op het asfalt als eerbetoon jonguh!
BBtje
10 March 2010, 21:13
RIP MIK Kerel je blijft in onze harten voortbestaan!!
Jij was DE liefhebber van je eigen skyline en we hadden je zo graag zien genieten
Het mocht helaas niet zo zijn.
Sterkte aan alle nabestaanden !!
het rodemonster
10 March 2010, 21:22
Geen woorden voor, heel veel sterkte toegewenst aan iedereen!
R.I.P Mike.
jeroentje.nl
10 March 2010, 21:34
als je er tegen kan... lees je hier het hele verhaal: http://www.skylineclub.nl/showthread.php?6805-Oproep2-nieuwe-longen-mik!
verschrikkelijk klote dit !!
Rich_prelude
10 March 2010, 21:34
Mik rust zacht kerel ,verder heb ik er even geen woorden voor
Holblood
10 March 2010, 21:44
wow dit is ff schrikken!
heel veel sterkte toegewenst aan iedereen!!
Vince rx-7
10 March 2010, 21:58
Mik....... :(
peter de beus
10 March 2010, 22:08
sorry maar ik ga echt kapot.... ik weet niet meer wat ik moet zeggen...
zo blij was je dat je skyline na 1,5 jaar wachten eindelijk kon rijden, je passie!
en o zo blij was je dat je nieuwe longen kreeg,... we hadden zelfs afgesproken
lekker samen te gaan rijden over 2 weken en nu dit...
mike het begon net, je nieuwe leven stond voor je klaar, en daardoor kwam er een einde aan.... waarom nou jij.... :( :(
je zal altijd bij me zijn vriend!!
multiblade
10 March 2010, 22:12
Heel veel sterkte met dit verlies!!
Team Showoff Imports
Conair
10 March 2010, 22:23
Wat een vreselijk nieuws......:( Wordt helemaal eng van het lezen ervan.
Heel veel sterkte aan alle familie en zijn vrienden en vriendinnen.
Gecondoleerd met dit verlies!
Brian
10 March 2010, 22:25
Gecondoleerd van uit 402events.....
mikkel
10 March 2010, 22:36
dit doet gwn zeer om te lezen :(
Was hij zo blijdat de sky klaar was gebeurt hem dit:( het is gewoon niet te geloven.
Veel sterkte aan familie en vrienden.
En we blijven aan je denken jongen.
Krijg er gwn brok van in mijn keel
peter de beus
10 March 2010, 22:39
gister spraken we elkaar nog maatje, oww wat was je blij, je skyline met zoveel vermogen... daar had je al die tijd aan gewerkt, je MOEST hem aan me komen laten zien, zo trots was je er op!
over 2 weken zou je langskomen... maar daarna het bericht oww
wat was ik blij voor je dat je eindelijk nieuwe longen kreeg... dan maar een paar weekjes uitstellen dat skyline rijden, het had nu toch al zo lang geduurt, dan maar met een fris ''leven'' een paar weken later....
en nu dit mik..... alles zag er zo mooi uit, iedereen was blij voor je.... alles waar jij al jaren naar uit keek leek eindelijk te gebeuren... en dan dit mike... waarom jij..... 1 ding verzekering ik je, je zal altijd bij me zijn maatje!!!
dit weekend ga ik rijden, voor jou! in mn hart zit je naast me, voor altijd, overal.......
DaMasterPNut
10 March 2010, 22:43
Ik heb hem zelf niet gekend, wel de auto eens gezien.
Sterkte aan de betrokkenen gewenst.
RC Power
10 March 2010, 22:49
Sterkte aan alle nabestaanden en vrienden!
Fearless-tunerz
10 March 2010, 22:56
Wow hier krijgen wij even een brok van in de keel.
Hierbij willen wij de nabestaande condoleren met het verlies van Mik en heel veel sterkte wensen in deze zware tijd.
R.I.P.Mik
We zullen je nooit vergeten..
powerkiter
10 March 2010, 23:08
ik vind het gewoon akelig om te lezen :(
zoveel tegenslag gehad ook met zijn auto maar hij bleef er wel positief onder!
en dan lees je ineens dit!
ik wil zijn broers familie en vrienden heel veel sterkte wensen met het verlies :(:(
Willie
10 March 2010, 23:13
:( Erg verschrikkelijk nieuws
Sterkte aan de nabestaande! Rust in vrede kerel
Streetfighter
10 March 2010, 23:42
Damn wat triest zeg!:( Sterkte voor de nabestaanden gewenst!
Mariska
10 March 2010, 23:45
Verschrikkelijk.... :( rust zacht Mik.... heel veel sterkte voor nabestaanden
Prowler
10 March 2010, 23:47
Niet te geloven :(...
Ik wens de nabestaanden, kennissen en vrienden heel veel sterkte toe.
Rust zacht kerel.
Mariska
10 March 2010, 23:49
verschrikkelijk:( Rust zacht lieve Mik! Heel veel sterkte voor alle nabestaanden
Lucazz
11 March 2010, 00:05
jezus christus wat erg....
gecondeleerd aan de nabestaande
en hoop dat je nu je skyline toch kan rijden maar dan op de eeuwige circuits!!!!
waar de brandstoftank niet leeg raakt en de motor nooit slijt!
zondag weet ik zeker dat we met ze alle aan je denken!
Stilte, brok in m'n keel, ongeloof.. Je hebt gestreden wat je kon, helaas mocht je deze strijd niet winnen.
Heel erg veel sterkte aan alle nabestaanden, vrienden, familie en bekenden van Mik.
mlieffering
11 March 2010, 00:24
Je blijft in mn hart maatje!
Géén één meeting zal meer hetzelfde worden....
Ik hou van je Mike!!!!!!!!! En mis je nu al!
Evert Thomas
11 March 2010, 00:33
Bij deze wil ik ook graag de nabestaanden condoleren met dit zware verlies!
Archiebald
11 March 2010, 02:37
Gecondoleerd aan iedereen die hem heeft gekend!
heb het toch wel even met wat moeite allemaal zitten lezen.... Ik weet natuurlijk de aanleiding voor de transplantatie niet, maar wat kan een leven van het ene op het andere moment omslaan zeg.
Je denkt in goede handen te zijn en er beter van te worden en een dag later ben je er niet meer........
Sterkte!
Kenji
11 March 2010, 07:09
Archiebald; Mik leed aan Cystic Fibrose, oftewel taaislijmziekte. Een ernstige luchtwegaandoening.
Mik, rust zacht, kerel. Ik zal je missen :'(
peerke
11 March 2010, 09:57
Dit doet zeer om te lezen.
Alle nabestaande en bekende van Mik erg veel sterkte toegewenst en hoop dat jullie door deze moeilijke tijd heen komen.
*Reckless*
11 March 2010, 10:23
Dit komt echt hard aan. In de buurt van auto's straalde je altijd, we gaan dat missen...
Mik we vergeten je niet!!!
Familie en vrienden.... sterkte
dragon*eye
11 March 2010, 10:39
R.I.P.
Heel veel sterkte voor zijn familie en vrienden.
imprezaturbogirl
11 March 2010, 10:54
Verschrikkelijk om zoiets te lezen, zo jong en zoveel plannen nog
rust zacht Mik..
heel veel sterkte voor alle nabestaande
Auguste
11 March 2010, 11:35
Ongelooflijk gewoon!!!!!!!!!!!!!
De hoeveelheid steun die hij kreeg, je vertrouwen in doktoren van tegenwoordig, ik ging er gewoon eigenlijk vanuit dat we hem er weer bovenop zouden trekken..
Zit echt een mond vol tanden. Tranen in mn ogen. Ongelooflijk. Gecondoleerd aan iedereen.
peter de beus
11 March 2010, 11:39
Even een stukje, door mike zelf geschreven... helaas mocht het niet zo zijn....
2010 zal ook een jaar worden van genieten.
Ik zal in 2010 volgas aan komen rijden bij mijn eigen huis, waar die dan ook staat, zal de motor van de skyline uit laten draaien en genieten van de ronkende PK's onder de kap. Zal naar mijn huis kunnen rennen met mijn nieuwe longen en zal daar mijn sexy vriendin aantreffen in een perfect ingericht huis. Tijdens het binnenstappen zullen 2 kleine keffertjes tegen me been aan springen van geluk. 'De baas is weer thuis van zijn tourtocht met DE club' zullen ze denken... Moe maar voldaan van de paar honderd-KM-tourtoch zal ik op mijn ultieme plofbank (die er moet komen!!!) ploffen. En zal ik samen met mijn vriendin uitkijken op een mooi jaar, en wat nog komen zal gaan. Werken, genieten, zwemmen, fietsen, op vakantie naar het buitenland en niet meer benauwd zijn. 1000% meer genieten in 2010 dan 2009/8 en de vorige jaren dus!
Dat wordt mijn droom voor 2010. En ik zal het waarmaken!
Hieronder nog een aantal leuke verhaaltjes ter herinnering aan onze lieve vriend mik,
allemaal door hem zelf geschreven.
http://mikwev.blogspot.com/search?updated-min=2009-01-01T00%3A00%3A00%2B01%3A00&updated-max=2010-01-01T00%3A00%3A00%2B01%3A00&max-results=50
Mariska
11 March 2010, 11:45
Bah..de tranen rollen over m'n wangen bij het lezen... :(
Ik kende Mik verder niet,maar met zoveel passie als hij zijn verhalen geschreven heeft,het zal iedereen aangrijpen..
Het mocht gewoon niet zo zijn,het leven kan zo oneerlijk zijn :(
Ice_Princess
11 March 2010, 13:25
Poeh heftig zeg...
Ik wil in ieder geval alle vrienden, familie en andere nabestaanden veel sterkte wensen bij het verwerken van dit grote verlies.
Kenji
11 March 2010, 13:47
Het grote verlies van Mik zal aankomende zondag op Zandvoort niet onopgemerkt voorbij gaan.
Vele auto's zullen voorzien worden van een gedenkteken aan hem.
Tevens zijn er mensen mee bezig om Mik's Skyline ook present te hebben aldaar, zodat hij er toch een beetje bij is.
Shark-Attack
11 March 2010, 13:56
Echt heel erg dit na zo'n lange strijd, heel veel sterkte toegewenst aan iedereen!
R.I.P Mike.
AntonHRV
11 March 2010, 14:17
Hieruit blijkt weer hoe hard en oneerlijk het leven kan zijn.
Na een gevecht toch het op te moeten geven,erg....heel erg.
Ik wil hierbij iedereen die Mik na stond, familie /kennisen en
vrienden ,condoleren met dit verlies.
http://i17.photobucket.com/albums/b62/LUDOMAAT/kruis.jpg Mik, R.I.P. http://i17.photobucket.com/albums/b62/LUDOMAAT/kruis.jpg
Anton namens AHF.
dragon*eye
11 March 2010, 14:26
Het grote verlies van Mik zal aankomende zondag op Zandvoort niet onopgemerkt voorbij gaan.
Vele auto's zullen voorzien worden van een gedenkteken aan hem.
Tevens zijn er mensen mee bezig om Mik's Skyline ook present te hebben aldaar, zodat hij er toch een beetje bij is.
absoluut een mooi gebaar!
peter de beus
11 March 2010, 14:34
hoe vaak heeft hij me vorige week niet gebeld dat hij hier bij zou zijn met z'n eigen skyline, eindelijk... oww wat was ie blij... en nu dit:(
Spyderman
11 March 2010, 14:58
.........(flinke brok in mijn keel).
HEEL VEEL STERKTE BIJ HET VERLIES VAN EEN ECHTE LIEFHEBBER DIE VEEL TE JONG IS HEENGEGAAN!!!!!
huugie-fanaticstyling
11 March 2010, 15:18
las dit gister avond en ken mik dan helamaal niet maar poe wat een vechter zeg na al die verhalen en toen ik al die berichten zo las is het mooi om zoiets te zien dat mensen je echt steunen en alles
familie vrienden en alle nabestaanden heel veel sterkte komende tijd met dit hele zware verlies
en het gebaar van zandvoort is heel mooi gedenk teken wij hebben toen ook zoiets gedaaan voor kamaraad nogmaals heel veel sterkte
Auguste
11 March 2010, 15:18
Ik had al gepost vanochtend maar kan aan niets anders meer denken. Ik ben al de hele dag kortademig ook, weet niet of dat toeval is. Misschien omdat ik me sinds lange tijd weer realiseer hoe ik omga met mijn eigen longen, waar andere mensen een moord voor zouden doen.. :(
Ik weet niet wat zijn familie wil, of wat Mik zelf had gewild, maar als er een rally word georganiseerd voor hem bij de begravenis zorg ik absoluut 100% dat ik erbij ben.
Ik blijf dit voorlopig wel iedere dag in mijn hoofd houden, nog steeds ongelooflijk. Ik was er gewoon vanuit gegaan dat het wel goed zou komen. :(
R.I.P.
Auguste
11 March 2010, 15:31
Zie net dit voorbij komen op SXOC:
Tribute to Mik - stoet met auto's meerijden Options Track this topic
Email this topic
Print this topic
Download this topic
Subscribe to this forum
Display Modes
Switch to: Outline
Standard
Switch to: Linear+
Lennert
View Member Profile
Add as Friend
Send Message
Find Member's Topics
Find Member's Posts Today, 14:05 Post #1
Regular user
Group: Bezoeker
Member No.: 2333
Heb dit ff van skyline forum gekopieérd
Greets Lennert
hoi Marco..
De grootste schrik van mijn leven is toch gebeurd, en veel eerder dan gehoopt.. Maargoed.. ik wil samen met Mlieffering ervoor zorgen dat Mike de uitvaart krijgt die hij verdiend..
Vandaar dat ons plan was, om zoveel mogelijk Skyline's(en andere dikke wagens) op te roepen, om mee te rijden op de begravenis.. Alvast bedankt!
Greets Erwin
Eerst was het idee om dit als verrassing voor Matthijs, Dennis en alle nabestaanden te doen, maar daar er wel rekening mee gehouden moet worden (het zal denk ik erg druk worden), leek ons het beter dit gewoon op het openbare deel van het forum te zetten, zodat er rekening mee gehouden kan worden.
Uiteraard denk ik dat meerdere leden hier dat idee al hadden. Heb al begrepen uit een post van Matthijs in het ledengedeelte dat er ook andere clubs komen met dikke auto's, gewoon puur omdat Mik dat zo gewild zou hebben. Wij als Skylineclub, zijn clubje, mogen hierbij niet ontbreken.
Mijn verzoek aan jullie allemaal om hier aan mee te werken om Mik een laatste eer te bewijzen.
De dag van de uitvaart is nu nog niet bekend bij mij, maar zodra er meer over bekend is dan zal ik of Erwin, Mark of iemand anders dat zeker wel plaatsen en dan zal ik het in deze eerste post zetten.
Ik dank jullie uit de grond van mijn hart!
-------------------------
Dat bedoelde ik dus. Ik kom sowieso.
Lucazz
11 March 2010, 15:34
zeker present
waar kunnen we de gedenktekens vinden voor zondag
heb er 2 die de sticker willen dragen op de baan!!!!!
supermooi gebaar
peter de beus
11 March 2010, 15:47
ik krijg ook iets van een sticker geloof ik... voor mikkie, en ik ben er uiteraard ook bij als het laatste eerbetoon word gegeven! met skyline, hoe dan ook!
jeroentje.nl
11 March 2010, 16:34
Dit logo zal je veel zien komende zondag.
http://www.jeroentje.nl/media/mik_fc.jpg
peter de beus
11 March 2010, 16:36
whoow dat is wel mooi!!!!!
Lucazz
11 March 2010, 17:13
heel erg mooi zeg!
waar kan ik die krijgen want zoals ik al zei zijn er 2 die de baan op gaan die graag ook de laatste eer willen tonen
CoupEter
11 March 2010, 18:14
Gecondeleerd aan de familieleden met het verlies!! :( :(
Mijn broer (jo-xl) heeft dezelfde ziekte waar mike aan is overleden Mike had een veel zwaardere vorm. Hopen dit zelf nooit mee te maken.
Sterkte aan iedereen.
jeroentje.nl
11 March 2010, 18:29
Om alles in goed banen te leiden hebben we een mail adres gemaakt voor het bestellen van de stickers.
Het mail adres is tribute@skylineclub.nl
Je krijgt na het mailen een mail terug met de betaal gegevens.
Het is ook mogelijk om contant te betalen in zandvoort maar dan alleen gepast!
Afhalen bij de jeroentje.nl pitbox
Bij de bestelling graag het volgende door geven.
Maat
Aantal
Versturen of ophalen in zandvoort
Overmaken of contant
Als versturen
Voledige naam:
Forum naam:
Adres:
Postcode:
Plaats:
De kosten per sticker zijn
10cm € 5,00
20cm € 7,50
70cm €15,00 (zeer beperkt aantal)(en deze zijn niet te versturen ivm de maat)
Tevens wordt er voor dat bedrag een rouw krans gekocht namens de skylineclub.
Alles wat er dan nog overblijft wordt direct overgemaakt aan Cystic Fibrosis
peter de beus
11 March 2010, 18:35
besteld!.. haal ze zondag op bij jou jeroen
Swifty
11 March 2010, 19:19
Wow, wat een verhaal...:(
Nabestaande, familie en vrienden...Gecondoleerd!
Grtz Ramon
zo daar schrik wel ff van :(
gecondoleerd aan de nabestaande familie en vrienden
gr miko
Simone
11 March 2010, 20:29
Gecondoleerd..
Goed initiatief!
huugie-fanaticstyling
11 March 2010, 20:55
shit man ik wou dat ik er zondag bij kon zijn alleen uit eerbetoon voor hem ik ken hem neit maar dit al vaak meegemaakt en snap het allemaal wel veer respect hiervoor en hoop dat jullie heel veel auto's bij me kaar krijgen en ik weet zekker dat hij het heel mooi zal vinden daar boven en wens jullie nog maals heel veel succes
moesje
11 March 2010, 21:08
Sterkte aan familie en vrienden
Gertje_midlands
11 March 2010, 22:55
heel veel sterkte aan de na bestaanden!!!!
echt ongelooflijke dit!!!!! zolang geknokt en dan zijn alle dromen over. niet te geloven gewoon!!!
roelari1
11 March 2010, 23:16
Gecondoleerd en heel veel sterkte aan de nabestaande...
soedje
12 March 2010, 00:20
Gecondoleerd en sterkte aan de nabestaanden met dit vreselijke verlies.
Bij deze op onze site ook een stukje ter nagedachtenis van Mike.
Willie
12 March 2010, 00:56
Ik wist dat ik mike ergens had gezien. na lang zoeken kwam ik het programma Jong van de EO tegen waar er een reportage over mike en dennis is gemaakt
erg indrukwekkend om te zien!
http://player.omroep.nl/?aflID=8081632
rust in vrede kerel
Honda Tuning Team
12 March 2010, 01:26
Weet niet wat ik moet zeggen......
Namens onze club gecondoleerd en onwijs veel sterkte aan de nabestaande.
mlieffering
12 March 2010, 02:08
Lieve Mike,
Wat hebben we een lol gehad...
Toen je zelf nog géén ps3 had, kwam je regelmatig hier "ff een potje racen".
Vanaf dat moment ben ik in gaan zien; dat je veel voor me betekende!
Ik durf het haast niet te zeggen, maar wat heb ik een hekel aan "klagende mensen". Dus niet aan jou! Want jij bewees mij het tegendeel....
Zoals jij ook al wist, heb ik zelf RUIM 9 maand gelopen met een fiks ingegroeide en ontstoken teen. Iedereen bleef maar zeuren dat ik naar de dokter moest, maar dit wou ik niet!
Puur om het feit omdat ik niet wou klagen.... er zijn mensen die meer te klagen hebben dan ik!
Ook heb je MIJ een keer slecht gezien, ipv andersom.
Weet je nog? Het monteren van de FMIC op mn witte skyline?
Ik met m'n domme kop; hele dag niet gegeten, en maar doorprutsen om de fmic gemonteerd te krijgen.
Op het laatste moment voelde ik gewoon dat ik minder energie had, maar zei eigenwijs niks, en ging door.
Tot het op een gegeven moment niet meer kon, maar nog niks zei!
Toen alles klaar was, DACHTEN WE, dat we naar huis konden... en wat bleek; Boostlek!
Dennis de auto naar huis gereden, en vervolgens werd ik door m'n moeder opgehaald.
Even later probleem gefixed, maar wat zijn dit intense herinneringen...
Toen kwam m'n vader ineens met het plan; Kunnen jullie hem met de skylineclub géén ps3 cadeau geven?
Waarop ik meteen een plan op ben gaan zetten, en met veel hulp(van alle leden) is dit me gelukt..
Ik weet nog goed; we gingen even naar Raytje toe, jij moest nog wat parts hebben.
Vervolgens betaalde je Ray het bedrag, en begon met iemand anders te praten.
Op dat moment stonden Ray en ik met onze ruggen naar je toe, en Ray "doneerde" het bedrag aan JULLIE playstation3!
Wat was dit geweldig maatje! Om Dennis en jou te zien glunderen met de ps3 consoles!
En ja; WAT HEBBEN WE GENOTEN VAN DE PS3's... (Online bijv...)
We zijn verscheidene meetings af geweest, en het was altijd één grote gekkenbende...
-Dennis schreeuwend in de auto als TomTom...
-Porsche's etteren..
-Je gaf in Eerbeek een man een stuiver om een stukje met z'n doedelzak te spelen
-3 keer toe "maakte je me uit" voor BEKERNEUKER!
Vaak heb ik getwijfeld... om mijn auto te koop te zetten
Maatje; keep an eye on me! MIJN AUTO, blijft voor altijd de mijne!!!
Afgelopen 29december waren jullie (trio Bakker) nog op mijn verjaardag(samen met Erwin!!), en wat was het een feest.
De hele avond zat je bij me op m'n stoel, en later op de avond, kroop je even warm tegen Jessica(mijn vriendin) aan.
Het is net alsof t nu over gebeurd... Iemand zei nog tegen me: "Pik je dat? Kijk hoe Mike tegen Jessica aan zit"..
Ik weet nog precies m'n woorden: "Mikkie, laat ze maar lullen, JIJ mag dat!!!
Tot laat in de nacht bleven jullie, en dat blijf ik me altijd herinneren!
Wat hadden we de laatste tijd veel zin om samen de wegen onveilig te maken...
Fotoshoots, scheuren, samen bekers winnen!
Helaas schrok ik afgelopen vrijdagnacht wakker met een vreemd gevoel.
Pakte mn telefoon, om de tijd te checken, en wat zie ik; 3 oproepen gemist MIK
Het eerste wat in me opkwam; die is in het ziekenhuis, en jawel hoor... het was zover!
De volgende dag bleek het Rode Licht.
We keken uit naar D-day, de dag dat jij je auto op kon halen.
Maandag op dinsdagnacht kreeg ik weer telefoon: 2e oproep voor Mike!
Wat waren dat dagen vol spanning zeg, wachten wachten wachten..
's Ochtends vroeg zou de operatie starten, wat gebeurde.
Het leek allemaal zo mooi te gaan, totdat Erwin(en ik dus ook meteen) te horen kreeg dat er bloedingen waren.
Het enige wat ik kon was huilen, huilen en huilen...
Je hebt gevochten zo hard als je kon Mike, maar helaas!
We kregen het te horen: Mike is overleden..
Het leek alsof m'n wereld instortte, en begon enorm hard te janken!
En nog steeds besef ik het niet echt, en hoop dat ik wakker word uit de nachtmerrie!
En dat ik weer een sms zou krijgen; "Heeeeee Petjeeeee", of dat je weer op msn kwam.
Nu begint het allemaal tot me door te dringen, en draai de hele dag door; Brainpower-Je moest waarschijnlijk gaan.
Mike.. je zal voor eeuwig en altijd bij me blijven, als ZÉÉR GOEIE VRIEND!
Ik heb je beide broers vandaag gevraagd of ze er binnenkort bij willen zijn..
Ik wil jou voor eeuwig en altijd bij me houden en niet vergeten; Je krijgt een plek op m'n lichaam vriendje!!!(tattoo)
Ik zal er alles aan doen om zondag nog ONS laatste bekertje te winnen, PUUR... voor JOU MIKE!
Ik hoop je zéér snel weer is te zien, want de eerste "vreemde gebeurtenis" is me al overkomen.
Toen ik zostraks even tot rust wou komen, even de auto gepakt. Bij aankomst was het even VOLLEDIG stil in mn auto.
DACHT IK, want ik hoorde ge-adem.. En ik weet het maatje; Het was jij!!!
Mike, ik ga dit verhaal nu be-eindigen...
Ik hou van je! En zie je snel maatje!!!
tarik-tjs
12 March 2010, 09:37
shit...:( Ik had gedacht dat hij het toch wel zou redden...
Mik nooit gekend, maar de verhalen doen pijn.
Het gedenktteken is prachtig! Ik hoop op een grote opkomst voor de rouwtocht! Na wat ik allemaal gelezen heb: verdient hij het zeker!
Ik heb helaas geen auto, dus zal er niet bij aanwezig zijn...
Gecondoleerd aan alle nabestaanden en betrokkenen!
Ik zal dit niet snel vergeten...
Outsiderz
12 March 2010, 10:50
Wat een verhaal, brok in de keel, maar ... sterkte aan de nabestaanden, familie en vrienden.
Outsiderz
Kenji
12 March 2010, 10:59
Mijn tribute aan Mik zit inmiddels op m'n auto.
http://i79.photobucket.com/albums/j148/KenjiSil80/Mik.jpg
http://i79.photobucket.com/albums/j148/KenjiSil80/12032010567_resize.jpg
Rust zacht maatje!
peter de beus
12 March 2010, 11:49
goed bezig!, mijne komt zondag mee met jeroen als het goed is! misschien morgen al wel...
Lucazz
12 March 2010, 12:59
net het filmpje effe gekeken... gelachen met een enorme brok in me keel en kiespijn
was een toffe gozer!!!!!
wel vet hoor in die lambo maar die had hij nu 3 keer om de oren gereden met de skyline!
Frv8nk
12 March 2010, 14:03
Zit nu alles terug te lezen, echt erg!
Heel veel sterkte aan de ouders/familie leden/ vrienden van Mik.
Vind het echt een heel mooi gebaar naar mik de stikker voor zondag!
Sterkte
Resident Evil
12 March 2010, 14:28
Sterkte aan iedereen die dicht bij hem in de buurt was/is.
Daar word je toch stil van.
http://www.jeroentje.nl/media/foto/7375.jpg
http://www.jeroentje.nl/media/foto/7376.jpg
http://www.jeroentje.nl/media/foto/7377.jpg
http://www.jeroentje.nl/media/foto/7378.jpg
http://www.jeroentje.nl/media/foto/7379.jpg
http://www.jeroentje.nl/media/foto/7380.jpg
http://www.jeroentje.nl/media/foto/7381.jpg
http://www.jeroentje.nl/media/foto/7382.jpg
http://www.jeroentje.nl/media/foto/7383.jpg
imprezaturbogirl
12 March 2010, 17:19
ja daar word je dus echt ...stil van.
peter de beus
12 March 2010, 17:43
net te laat...... :(
Dutch_Jetta_GT
12 March 2010, 18:32
Verdomme Mikey, zit er nu nog om te janken jochie,.....
We hadden zo gehoopt op een betere afloop
Gedenkteken komt zeker op de GT, mijn vriend rijdt voor altijd met me mee....
Zal je missen maatje! :'(
peerke
12 March 2010, 19:31
Is het niet een optie dat de Sky van Mik een ere rondje maakt tijdens de Time attack ter nagedachte van ons gemis???
AntonHRV
12 March 2010, 21:15
Is nu echt een "kippevelauto" .
Gr, Anton.
waggie
12 March 2010, 21:25
@ mliefering wat een verhaal zeg kreeg een brok in me keel
en dat terwijl ik mike helemaal niet ken ik ben er zondag bij dat was eigenlijk alleen voor time attack maar na vandaag en dit verhaal ook voor mike
alle nabestaande gecondoleerd
Andre - 20vT
12 March 2010, 22:27
Heftig verhaal... Brok in me keel! Bizar...Geen woorden....
Time Attack 2010 zal eentje worden die nooit vergeten wordt!
Prachtig eerbetoon!
S14Luc
12 March 2010, 22:32
gecondoleerd naar alle familie en vrienden......
pug 205 S16
12 March 2010, 23:15
sterkte aan alle nabestaande :(
ook ik zit hier met een brok in me keel...RIP
BreeZe
13 March 2010, 01:37
Bizar om dit te lezen! Heftig.. Onbeschrijfbaar!
Dat z'n sky mag voortbestaan en TA 2010 een eerbetoon word aan hem!
Sterkte aan de nabestaande...
Kenji
13 March 2010, 07:10
Is het niet een optie dat de Sky van Mik een ere rondje maakt tijdens de Time attack ter nagedachte van ons gemis???
Er wordt iets geregeld. Hoe of wat is nog niet echt zeker.
Z'n auto zal zeker aanwezig zijn zondag op TA.
En het gedenkteken zal je op veel auto's terugzien.
http://i79.photobucket.com/albums/j148/KenjiSil80/12032010567_resize.jpg
huugie-fanaticstyling
13 March 2010, 11:21
zo hier word je echt stil van
wat een ride
R.I.P. mike
zeer heftig dit , hier zijn geen woorden voor.
alle nabestaanden gecondoleert en heel veel sterkte
yaris_tuning_vianen
14 March 2010, 22:19
na het zien van zijn auto waar ik met een brok in mijn keel bij stond
sterkte aan alle nabestaande en vrienden
Kenji
14 March 2010, 22:26
http://i79.photobucket.com/albums/j148/KenjiSil80/Shows/Street%20Power%202010/InMemoriam_resize.jpg
wij zaten in de auto op te warmen toen de skyline aankwam gereden, was wel ff een kippenvel moment
Radinov
14 March 2010, 23:02
Mooi dat deze dag in het teken van Mike stond
Dutch_Jetta_GT
15 March 2010, 00:31
Jammer dat ik er zelf niet bij kon zijn, maar al die gebaren uit respect voor Mik.....
Geen woorden voor mensen, gewoon PRACHTIG.....
Streetpower 2010, we'll never forget it!
Geniet ervan Mik, c ya
Kenji
15 March 2010, 00:34
Heel kort nog even met Mik's moeder staan praten aan het eind vand e dag. Ze had verder niks met auto's, maar ze vond de dag machtig mooi, en vond het mooi wat voor saamhorigheid er was.
Diep, diep respect dat iemand na zo'n verlies naar iets toegaat waar geen interesse voor is, en dan toch onder de indruk zijn.
Mikkie, ik hoop dat je op je wolkje zat te genieten, jongen!!!
http://i79.photobucket.com/albums/j148/KenjiSil80/Shows/Street%20Power%202010/StreetPower_0917_resize.jpg
Vince rx-7
15 March 2010, 08:47
Geen twijfel over mogelijk! ;)
Friez
15 March 2010, 09:16
Gefeliciteerd met je prijs Mike! Jij hebt hem dik verdiend ;)
ChrisG60
15 March 2010, 11:30
Heel heftig verhaal, ben er stil van, kende hem niet, maar na het TA topic, toch dit topic opgezocht om de achterliggende reden te achterhalen.
Heel veel sterkte toegewenst aan iedereen die hem gekent heeft.
Alle nabestaanden gecondoleerd en veel sterkte toegewenst met dit verlies. Ik ken de familie dan wel niet persoonlijk maar heb zelf een aantal keer een CF meet bezocht en als Apeldoorner zijn de jongens dan ook geen onbekende voor mij. Ik vond het eerbetoon op Zandvoort heel indrukwekkend en het greep me echt aan. Apart moment was natuurlijk de beker die van het podium viel. Mike gefeliciteerd met je prijs! Je hebt een prachtige wagen.
http://i43.tinypic.com/muiyid.jpg
http://i40.tinypic.com/2ugiia1.jpg
http://i39.tinypic.com/64kyo8.jpg
Martijn Blaauw
nakeddotz
15 March 2010, 23:13
http://i79.photobucket.com/albums/j148/KenjiSil80/Shows/Street%20Power%202010/StreetPower_0917_resize.jpg
idd Pat,Ik lees al een tijdje alleen mee op het skyforum dus was al een beetje op de hoogte,baal ervan dat ik er niet bij kon zijn omdat ik moest werken zondag.En elke keer dat ik mik's topics las kreeg ik gewoon kippevel.en de bewuste dag helemaal.De gedachte eraan krijg ik weer kippevel.
Alle nabestaanden gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies.
iv
Wes GTI-6
16 March 2010, 23:58
Hier zijn geen woorden voor...
Ik wens familie en vrienden heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd ook namens de andere leden van Team306Tuning.
Hij was actief op ons forum met z'n Daily 306.
Rust zacht Mike.
Lees het gehele verhaal zojuist pas en heb er werkelijk geen woorden voor :(.
Heel veel sterkte aan alle nabestaanden, vrienden en kennissen!
Cupralicious
18 March 2010, 10:39
Ik ken je dan wel niet persoonlijk maar zo'n verhaal doet je wel wat.
Ik wens een ieder die Mike persoonlijk kent heel veel sterkte toe.
DaMasterPNut
18 March 2010, 13:17
Wat gebeurt er eigenlijk met deze wagen vroeg ik me ineens af? Niet dat ik interesse heb maar dit schoot ineens door me heen.
C-SIGN
18 March 2010, 13:51
wat ik hoorde was dat de auto in de familie bleef...
zowiezo zou er nog een nieuwe koppeling in gaan hoorde ik van Mark(jeroentje.nl)
Wilrox
18 March 2010, 18:57
Koppeling slipt, daardoor kon de auto niet op hogere boost worden gemapt.
Hansburger
18 March 2010, 19:18
Op 0,9 bar niks aan de hand, maar alles daarboven wordt de koppeling te veel. :) Zit een aardig vermogen in dat apparaat.
Wilrox
18 March 2010, 23:00
Dat zeg ik toch hamburger :p Vermogen op 0,9 bar is inderdaad al erg indrukwekkend.
Tuningmickey
20 March 2010, 14:02
Echt erg dit. Lees dit allemaal nu pas. Alle bekenden van Mik heel veel sterkte toegewenst!!!
Vind dat deze auto wel een repro verdient in de Automaxx.
imprezaturbogirl
20 March 2010, 18:50
zeer zeker mee eens!!!
tarik-tjs
20 March 2010, 19:55
idd!!! Zeer goed idee!
Mustang65
20 March 2010, 20:41
Lees het nu ook pas, even een flinke brok in de keel !
Prachtig eerbetoon overigens !
duped
19 February 2011, 13:31
Allemaal bedankt voor de steun. Het heeft ons allemaal goed gedaan.
Inmiddels is het bijna een jaar geleden dat Mike is overleden, maar word nog dagelijks gemist.
Door het lezen van alle berichten hier, de berichten die ik heb getypt in het ziekenhuis, wat hier terecht is gekomen krijg ik echt weer een brok in mijn keel, BAH wat *#)%@&* dat hij er niet meer is.
Onderhand is er al het een en ander aan de skyline veranderd, nu staat hij bij de spuiter en word hij opgeknapt. Later zal ik hier wat updates posten.
Vince rx-7
19 February 2011, 18:10
We wachten met smart af!
Keep on Speedin! ;)
Lucazz
19 February 2011, 19:03
zeker weten
enneh AM repo??????
duped
19 February 2011, 20:50
Auto staat nu bij de spuiter, en er is idd een mail gestuurd naar AM.
tarik-tjs
20 February 2011, 15:43
Mooi om te zien dat het project gewoon verdergaat! :)
Zo vormt de Skyline een rijdend eerbetoon!
duped
27 March 2011, 23:09
Sinds Mike is overleden is de skyline een soort uitlaatklep geworden, hij wordt dus nog dikker. Ik probeer de auto in eere te houden. Als tweelingbroer weet ik donders goed hoe Mik het allemaal wou (lekker makkelijk), dus rustig alle parts aan het verzamelen.
at chromen onderdeeltjes die hij nog had liggen.
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/DSCF1084.jpg
Carbon vleugeltjes, er zat schade, om dat te verdoezelen
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/DSCF1078.jpg
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/DSCF1077.jpg
Canards.
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/DSCF1080.jpg
Bride rode Stoel.
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/DSCF1100.jpg
Er zaten nog wat foutcodes in midden Mei, deze eruit gehaald en gekeken of die een beetje beter wou lopen... hah
http://www.youtube.com/watch?v=FC19qmTrYVs
Brake stopper in het rood gemonteerd.
http://www.tegiwaimports.com/eshop/store/catalog//brake/thumbs/thumbr33_mcs.jpg
Nog een 2 cm naar beneden.
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/IMG00115-20100901-1347%7E0.jpg
GT-art oil catch tank.
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/DSCF1001.jpg
Black Apexi boost controller om hem ooit naar de 1.6 bar te brengen (ipv nu 0.9bar)
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/DSCF1003.jpg
.
.
.
.
En helaas wat schade opgelopen, niet mijn schuld. Met dank aan autobedrijf ATS, poly-power.nl en xotic customs tot een mooi eind resultaat gebracht.
De schade.
http://autobedrijfats.nl/foto/schade1.jpg
Bumpers laten reparen en cleanen.
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/normal_160220111534.jpg
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/normal_160220111535.jpg
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/normal_180220111542.jpg
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/normal_190220111548.jpg
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/280220111566.jpg
Voorbumper aangewerkt:
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/280220111567.jpg
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/050320111576.jpg
Schade bij Jimmy van Xotic customs.
http://94.100.115.50/1246650001-1246700000/1246689001-1246689100/1246689010_6_zygx.jpeg
http://94.100.120.213/1246650001-1246700000/1246689601-1246689700/1246689608_6_V49d.jpeg
Even wat sneller in de tijd:
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/wit_spuiter.jpg
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/bumpa_skyline%7E0.jpg
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/mat_rood_spuiter.jpg
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/glans_rood_spuiter.jpg
Hoe die echt is geworden was vandaag te zien op Assen. Heb hier zelf nog niet eens pics van haha!
Er is een striping opgekomen, met daarin MIK en zijn vingerafdruk, zijn vingerafdruk staat symbool tussen hem en mij, ik heb het ook in mijn ring etc.
De rood is met gouden flakes, en ook de motorkap is met gouden flakes bewerkt, helaas weinig van te zien vandaag door al het stof.. sorry :)
(de gaatjes in de voorbumper zijn voor de canards, maar eerst deze week APK :p )
Ben benieuwd naar de foto's van StreetPower! Erg mooi dat je doorgaat met deze auto!! Een schitterend eerbetoon :) Succes met de apk komende week!
duped
28 March 2011, 23:26
Even van me telefoon afgehaald:
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/goude_gloed.jpg
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/airbrushvinger3.jpg
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/airbrushvinger2.jpg
Jep, het is z'n echte vingerafdruk. :D
Gerard
28 March 2011, 23:51
Respect :cool:
Andre - 20vT
29 March 2011, 00:01
Wordt altijd nogsteeds een beetje stil bij het zien en lezen van dit project!
Conair
29 March 2011, 17:20
Ik krijg spontaan kippevel van die vingerafdruk. Mooi detail ;)
huugie-fanaticstyling
29 March 2011, 23:12
respect
heb zondag ff staan kuijken bij de auto jullie stonden voor ons wij hadden die oranje zwarte kever bij ons staan :)
maar zag er goed uit damn kreeg gewoon ff kippevel bij het kijken naar zijn auto respect en ga zo door
duped
29 March 2011, 23:59
Huugie, heb jij de achterbumper zo vies gemaakt met uitlaat water gassen hahaha.
Bedankt voor de reacties.
huugie-fanaticstyling
30 March 2011, 00:21
haha nee dat was ik neit stond neit met de kont na jou toe :P hahah stond daar nog 1tje achter zou niet durfen ;)
maar grote plannen verder met de sky dan ?
tarik-tjs
30 March 2011, 09:56
Respect! Bijzonder detail :D !
duped
30 March 2011, 11:41
enige plannen die nog in het verschiet staan is de mapping naar de 1.6 bar.
Maar heb dan nieuwe koppeling nodig (twinplate) en grotere injectoren misschien. De rest heb ik al liggen.
dragon*eye
30 March 2011, 11:53
Waanzinnig! Respect, echt super die vingerafdruk.
Golf4Girl
30 March 2011, 12:14
dik respect!!
huugie-fanaticstyling
30 March 2011, 15:41
ok cool nou ik wacht af heb er iig wel vertrouwen in dat het goed komt blijf je zekker volgen en bne je ook op jaf dan ?
duped
30 March 2011, 19:45
jep aanwezig op jaf, ook met vrijrijden op de baan waarschijnlijk.
huugie-fanaticstyling
30 March 2011, 21:38
ok cool ik ook want ga binnenkort kijken naar een jap :):)zie ik je daar zowieso wel dnek ik
jetje
30 March 2011, 22:15
respect wat een verhaal,
succes
duped
6 April 2011, 00:30
Nog wat pics :
Antenne dicht:
http://94.100.121.73/1275350001-1275400000/1275358001-1275358100/1275358039_6_So_P.jpeg
Zijkantje kaal:
http://94.100.121.54/1275350001-1275400000/1275358801-1275358900/1275358878_6_xMTb.jpeg
klepje clean
http://94.100.127.147/1275350001-1275400000/1275359701-1275359800/1275359785_6_jxLQ.jpeg
strak
http://94.100.114.35/1275350001-1275400000/1275360601-1275360700/1275360660_6_hJBf.jpeg
achterbumper aanpassen
http://94.100.121.16/1275350001-1275400000/1275361401-1275361500/1275361418_6_Q0hb.jpeg
Hoe slecht de voorbumper was gespoten, hier alleen de hogedruk spuit er ff opgezet :)
http://94.100.122.84/1275350001-1275400000/1275362301-1275362400/1275362339_6_wbE6.jpeg
gespoten en weer geschuurd voor de paintbrush
http://94.100.123.73/1275350001-1275400000/1275366301-1275366400/1275366358_6_u09a.jpeg
klaar voor de paintbrush :D
http://94.100.120.36/1275350001-1275400000/1275367301-1275367400/1275367313_6_gFF5.jpeg
duped
6 April 2011, 00:30
Na de paintbrush de blanke lak erop.
http://94.100.120.69/1275350001-1275400000/1275369301-1275369400/1275369317_6_HLqH.jpeg
kapje
http://94.100.123.73/1275350001-1275400000/1275370001-1275370100/1275370097_6_TSMq.jpeg
achterkantje (lip doorgetrokken/klep clean)
http://94.100.115.84/1275350001-1275400000/1275375401-1275375500/1275375499_6_PjVD.jpeg
http://94.100.126.102/1275350001-1275400000/1275377601-1275377700/1275377676_6_6u0_.jpeg
Airbrush zijkant, en uitgeneveld op voor en achterkant.
http://94.100.120.206/1275350001-1275400000/1275379801-1275379900/1275379839_6_GzWX.jpeg
http://94.100.121.101/1275350001-1275400000/1275383901-1275384000/1275383943_6_U40_.jpeg
http://94.100.116.130/1275350001-1275400000/1275382101-1275382200/1275382142_6_tKg6.jpeg
TADAAAAAA :D
Pinball
6 April 2011, 09:00
Netjes (y)
Eddol
6 April 2011, 15:41
Diep respect! Super hoe de fingerprint is verwerkt.
tarik-tjs
14 April 2011, 14:59
Super netjes! Ziet er prachtig uit! :D
Erg dik geworden, nu nog de bedrading wegwerken van de knipperlichten
duped
15 April 2011, 00:27
canards weer gemonteerd:
http://pics.cf-tuning.nl/albums/userpics/10004/skyline_canards_nieuw2.jpg
Idd die draden nog wegwerken. en nog een paar kleine dingen hoor.
BoboTopSport
6 June 2011, 18:31
super mooi stuk in automaxx:D Respect
Axeoth
7 June 2011, 11:56
dank je !! we zijn er zelf ook trots op :)
Golf4Girl
7 June 2011, 13:59
dikke respect voor de am repo !! (y)
tarik-tjs
9 June 2011, 17:43
Fantastische reportage in AM met prachtige foto's en een respectvolle tekst!
Goed gedaan Automaxx! :D Een terechte repo, en ik hoop dat Mik van boven neerkijkt en kan genieten van zíjn auto in de AM!
Nogmaals diep respect voor alle mensen die deze auto hebben afgemaakt en in rijdende toestand houden! :D
Radinov
10 June 2011, 18:10
Prachtig werk heren, auto ziet er super uit.
Mike zou trots geweest zijn
ik heb het automaxx magazine thuis en vind het een heel nette repo en ook respect naar de broers die hem verder hebben gebouwd en in ere gehouden en gereden. bij automaxx summer edition erbij gestaan en gewoon een brok in me keel gekregen..
hoop dat hij inmiddels zijn plekje heeft gevonden daarboven heb hem niet gekent maar heb alles gelezen op de verschillende fora's en ken het gevoel. dat er iemand bij je weggetrokken word.
de skyline is echt een beauty de paintbrush is super. hoop dat ik hem nog vaak mag zien
wrx-freak
10 August 2011, 19:36
hallo duped,
ik zit hier met een brok in mijn keel te lezen en de tranen glijden over me wangen.
ik had dat stuk in de automaxx ook gelezen,ik vondt toen al erg wat er gebeurd was maar nu ik alles heb gelezen kan ik gewoon niks meer zeggen.
mischien oud of naloperij maar ik kan nu alleen maar zeggen gecondoleerd mik!!
ik heb mijn neefje ook verloren aan de zelfde ziekte(wel iets minder erg)
R.I.P mik
ivo,
duped
10 August 2011, 22:59
Thnx Ivo,
Wat was de naam van je neefie? ik heb de ziekte namelijk ook, wellicht ken ik hem ;)
wrx-freak
11 August 2011, 00:00
kris de laat
voor hem kwamen zijn longen net te laat
R.I.P kris 06-07-2008
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.