PDA

Volledige versie bekijken : plamuuren

swift-gti
19 October 2009, 21:43
hallo

ik ben mijn achterklep aan het cleanen

ben al goed op weg.
maar ik ben dus nu aan het plamuuren maar ik heb wel als ik de plamuur er op strijk dat ik dan heb ik dat ik er soort van krassen/banen in dus niet strak . ..

ik gebruik motip poliester plamuur.

en gebruik ook de bij behoren de spatel.. wie weet wat ik fout doe

mvg

Jo-XL
19 October 2009, 21:48
Vergeten te schuren?

steev-o
19 October 2009, 21:51
plamuren, drogen, schuren, plamuren, drogen schuren..

dus als het hard is.. bijwerken en schuren todat het mooi glad is

Supreme+
19 October 2009, 22:05
hallo

ik ben mijn achterklep aan het cleanen

ben al goed op weg.
maar ik ben dus nu aan het plamuuren maar ik heb wel als ik de plamuur er op strijk dat ik dan heb ik dat ik er soort van krassen/banen in dus niet strak . ..

ik gebruik motip poliester plamuur.

en gebruik ook de bij behoren de spatel.. wie weet wat ik fout doe

mvg

foto?
het kan zijn dat je het doet met het spateltje waarmee je het erop smeert, OF dat je oud plamuur aan die spatel hebt en die trekt dan die strepen..

daarom is een foto handig ;)

Andre - 20vT
19 October 2009, 22:40
Waarom gebruik je geen metaalplamuur?

iloow
19 October 2009, 22:48
Moet je dat niet lassen en vertinnen e.d om een echt strak resultaat te krijgen? Anders gaat het op den duur werken?

swift-gti
19 October 2009, 23:20
ik heb het gelast af geslepen en daarnaa eerst glasvezel plamuur (tegen het scheuren)

daarna dus poli plamuur

maar is het als je plamuurt altijd strak of is het normaal dat er soort van banen in komen...

en die later weer weg plamuuren

mvg

kevinGTI
20 October 2009, 00:28
banen kan door je plamuurspatel komen als deze niet recht loopt, kartels vertoont

wrijf af en toe je spatel af, kan teveel plamuur ophopen

paar keer opzetten en uitblokken

swift-gti
20 October 2009, 00:35
oke kijk aan zo een andwoord heb ik iets..

maar nu lees ik hier boven waarom geen metaal plamuur ?

maar poli is ook goed tog
en heb op de naad ook nog glas vezell

goed?????

mvg

Ben
20 October 2009, 00:49
Staalplamuur was in mijn ogen stuk beter.. Dan heb je een zelfde materiaalsoort. Ieder materiaal zet anders uit bij warmte.. En poly en metaal zetten heel anders uit. Dus er is een aardige kans dat het gaat aftekenen over een tijdje ben ik bang..

Over je plamuur-probleem: te lang gewacht met erop strijken (ofwel is al aan het uitharden), te koud (doe je dit buiten?), slechte spatel. Kan zo veel zijn.

swift-gti
20 October 2009, 00:52
zet anders uit.
maar da doen ze toch wel vaker op staal carosserie enzo.

en ik doe dit wel buiten ja. andere plaats heb ik niet,.

mvg

Unlimited Carstyling
20 October 2009, 13:41
De juiste manier voor het cleanen van een achterklep is:

* zo vlak mogelijk een plaatje in lassen (niet alleen hier en daar hechten!, maar rond om afhechten.)
* Dan eerst laten (of zelf mits je het kunt) vertinnen..
* daarna zet je 1 a 2 laagjes tinplamuur (staalplamuur die grijze)
* En dan kun je alles afwerken met de normale gele plamuur.

Vezelplamuur houdt het af tekenen straks niet tegen!
Vertinnen is best een prijzig iets , maar dat is de enige ECHT GOEDE manier..

Wat betreft het plamuren, die randen die je krijgt geven niets.. dit kan gewoon aan je plamuur mes/rubber liggen, maar een randje houdt je toch altijd..
Dit dien je ook echt helemaal strak te blokken, niemand kan 100% strak plamuren en schuren MOET anders hecht je grondlak/spuitplamuur niet..

Het lijkt me beter volgende keer eerst te informeren hoe alles moet en werkt voordat je er iets op smeert :) maarja weer iets geleerd.

Pinball
20 October 2009, 13:47
kom maar op met foto's

swift-gti
20 October 2009, 14:05
hallo

ik heb dus wel alleen gehecht

wel een hoop maar niet overpallend
daarna heb ik deze vlak geschuurt.
en daarna dit opgevuld met glasvezel.echt veel glasvezel plamuur moet ik zeggen
daarna gewoone plamuur.
maar ik ga dit gewoon zoo af maken. en dan hoop ik dat dit niet zichtbaar is.of word

ik zal kijken of ik vanavond fotos kan maken . mvg

hennep
20 October 2009, 17:52
Eerlijk gezegd vond ik zelf de Motip plamuur echt kl#te werken. Naar mijn ervaring werkt die van Colormatic en van Dinytrol een stuk beter. Randen blijf je toch trekken vooral op grote oppervlakken. Belangrijkste is om daarna goed te schuren. Eerst met droog en daarna nabewerken met nat schuurpapier.
Werk het op met droog van korrel
300 > 400 > 500 > 600
Daarna over op nat korrel
1000 > 1500 > 2000

Zorg ervoor dat je altijd schuurt met een blok en niet met je handen.

En zoals er meerdere al zeiden had je beter met metaalplamuur kunnen werken ivm met het uitzetten van de materialen.

Unlimited Carstyling
20 October 2009, 20:42
@ hennep: wat ga jij schuren met nat schuurpapier?? polyplamuur ??
dit is niet de bedoeling.. plamuur is hydroscopisch..neemt water op! mega slecht..

@ golfje: alleen hechten is super fout, dit ga je de komende zomer al meteen zien ben ik bang als het niet eerder is..
Je moet hem rondom helemaal afgelast (gehecht) hebben.. anders zakt de plamuur in de ruimte tussen het plaatje en de achterklep.. ook vezelplamuur!

Maar zo leer je maar weer.. mocht het af gaan tekenen , snel een andere klep halen op de sloop en op de juiste manier doen..

gr

AJ`s autobody en paint
20 October 2009, 21:17
Eerlijk gezegd vond ik zelf de Motip plamuur echt kl#te werken. Naar mijn ervaring werkt die van Colormatic en van Dinytrol een stuk beter. Randen blijf je toch trekken vooral op grote oppervlakken. Belangrijkste is om daarna goed te schuren. Eerst met droog en daarna nabewerken met nat schuurpapier.
Werk het op met droog van korrel
300 > 400 > 500 > 600
Daarna over op nat korrel
1000 > 1500 > 2000

Zorg ervoor dat je altijd schuurt met een blok en niet met je handen.

En zoals er meerdere al zeiden had je beter met metaalplamuur kunnen werken ivm met het uitzetten van de materialen.

Enkel grondlagen of oude blanke lak lagen kun je nat schuren, zeker niet plamuur. Tevens heeft het geen zin om op plamuur te schuren met schuurpapier fijner dan P320 evt, eigenlijk P240.

hennep
20 October 2009, 21:40
Mijn excuses dit is inderdaad de verkeerde info. Dit gebruik je pas bij primer.

swift-gti
20 October 2009, 21:52
oke maar wat moet ik dan nu doen

ik heb er nu 5 lagen op zitten

ik heb nu ook ander plamuur nog,motip fine nogwa,.

maar hoe kan het dat je dit gaat zien ..
en bij andere carosserie delen niet.

mvg

Corsa GSI
20 October 2009, 23:16
Bij mijn corsa hebben we ook de wielranden een geheel gemaakt met de auto en dat gaat op een andere manier ook altijd werken, tenzij je misschien idd. staalplamuur gebruikt en daarna pas die ''normale''.
Nadeel is wel van staalplumuur volgens mij dat ie keihard word en het dus lang duurt eer je alles mooi vlak hebt geschuurd, maar dan zal de kans waarschijnlijk wel minder zijn op het werken denk ik zo.

Grtzzzzzz

swift-gti
20 October 2009, 23:18
nou ik heb na gedacht en ga het niet af zitten wachten. tot dat het zichtbaar word
ik ga het kaal slijpen waar het gehecht is
met een braamschijf er in steken zegmaar
zodat ik hem alsnog kan vol lassen .

ik snap alleen het nut van vertinnen niet..

mvg

Unlimited Carstyling
21 October 2009, 16:18
Bij mijn corsa hebben we ook de wielranden een geheel gemaakt met de auto en dat gaat op een andere manier ook altijd werken, tenzij je misschien idd. staalplamuur gebruikt en daarna pas die ''normale''.
Nadeel is wel van staalplumuur volgens mij dat ie keihard word en het dus lang duurt eer je alles mooi vlak hebt geschuurd, maar dan zal de kans waarschijnlijk wel minder zijn op het werken denk ik zo.

Grtzzzzzz

zijn jouw wielranden van plastic zoals de meeste corsa's ?
Dan heeft staal plamuur ook geen zin! staalplamuur is zoals de naam het zegt voor staal niet voor plastic..

Het nut van vertinnen:

Men smelt tin in de eventuele opening die er nog is en als men het goed doet zetten ze heel de naam rondom helemaal in de tin.. deze doen ze glad vijlen met een carroserie vijl..
Tin is een materiaal dat nooit in zal zakken, dus de lasnaad zal nooit af kunnen tekenen..

maar als je het alleen met staal/tin plamuur wilt doen zal dit ook geen probleem zijn.. heb dit ook wel eens gedaan omdat de tin op was.. en dit is nooit terug gekomen..maar zeker niet met vezelplamuur doen!

Schuurstappen:

Ondergrond om op de plamuren:

p80
wanneer het met p80 goed strak is , blok ik het altijd nog goed na met controle poeder en p150/p180
Als je dit gedaan hebt, moet je alles GOED naschuren met p240/p280, zodat je geen krassen of oneffenheden ziet.

Dan spuit je grondlak.

En deze kun je blokken met p320 en wanneer het echt super strak is met de schuurmachine naschuren met p400...

P400 is inprincipe genoeg voor de donkere kleuren, mocht je een lichte kleur hebben zoals: goud en zilver dan kun je het nog goed naschuren met p500

Zorg er ten alletijden voor dat je met elke schuur stap steeds goed de krassen van de voorgaande schuur stap weg schuurd.

Nat schuren is niet echt persee nodig, sommige mensen zweren erbij sommige zeggen niet doen!

waarom ????:
je moet 100% zuiver water hebben, zit er een klein korreltje zand in ben je de L*L, dan krast alles weer...

wat ik wel doe vooral bij mijn eigen auto: schuren tot p400 en daarna er een keer overgaan met matteer pasta en een grijze scotch brite..(met water)
dan is het oppervlak meteen stofvrij , goed gematteerd , en gladder dan met p400

Corsa GSI
21 October 2009, 18:18
zijn jouw wielranden van plastic zoals de meeste corsa's ?
Dan heeft staal plamuur ook geen zin! staalplamuur is zoals de naam het zegt voor staal niet voor plastic..

Jup, gewoon de orginele.

Grtzzz

AJ`s autobody en paint
21 October 2009, 18:26
Jup, gewoon de orginele.

Grtzzz

Je kan structuur-kunststoffen ook opschuren en daarna even heel dik in de grondverf of anders een normaal laagje spuitplamuur zetten. Daarna kun je unlimited`s verhaal volgen vanaf de 400 stap.

Corsa GSI
21 October 2009, 19:10
Je kan structuur-kunststoffen ook opschuren en daarna even heel dik in de grondverf of anders een normaal laagje spuitplamuur zetten. Daarna kun je unlimited`s verhaal volgen vanaf de 400 stap.

Dat is ook allemaal eerst gedaan.
Maar normaal zijn dat plastic losse wielrandjes bij een corsa zeg maar.
Die randen zijn helemaal glad gemaakt idd. en daar is niets mis mee maar nu hebben we die naad die je normaal ziet tussen de randen en de auto strak gemaakt en die naad gaat werken zeg maar.

Grtzzzzz

swift-gti
21 October 2009, 22:38
maar nog een vraagje ik ga dus nu de rand van de naad waar ik moet gaan lassen kaal schuuren dan las ik deze vol..
mooi na slijpen . en dan dus metaal plamuur er op. heb ik hier een groote pot voor nodig.? of is een klein potje genoeg.
daarna dus strak maken met gewoone plamuur. mag dit ook fine plamuur zijn?

mvg

Brooklyn
22 October 2009, 00:04
Waar begin je aan? Waarom doe je niet eerste genoeg informatie inwinnen voordat je iets gaat ondernemen? Je hebt hier duidelijk de kaas niet van gegeten en laat je dus eerst eens goed informeren alvorens te beginnen. No offense, maar het is lullig als straks alles voor jan l*l is geweest...

Groetjes Rick

swift-gti
22 October 2009, 00:30
hoezo.?

is het al vern**kt dan?
ik ben nu nog zo wat bij het begin. en zulke info heb ik vrij weinig aan.
dus of geef fatsoenlijke andwoort of anders niet.

mvg

Pinball
22 October 2009, 09:30
nou kom is op met die foto's want ik heb nog nergens op AM fotos gezien van jou auto maar wel 10000 vragen

Unlimited Carstyling
22 October 2009, 09:58
maar nog een vraagje ik ga dus nu de rand van de naad waar ik moet gaan lassen kaal schuuren dan las ik deze vol..
mooi na slijpen . en dan dus metaal plamuur er op. heb ik hier een groote pot voor nodig.? of is een klein potje genoeg.
daarna dus strak maken met gewoone plamuur. mag dit ook fine plamuur zijn?

mvg

Het beste is:

* Eerst al je plamuur eraf schuren/slijpen.
* De rand tussen de achterklep en het ingelaste plaatje helemaal schoon slijpen/borstelen.
* Rondom dicht hechten
* de lasnaad het liefste helemaal glad slijpen als dit mogelijk is, zodat je eigenlijk niet kunt zien dat er een lasnaad is..(zo doe ik het eigenlijk altijd)..
* Dan zou ik de klep naar een schade bedrijf of restauratie bedrijf brengen die de lasnaad doet vertinnen(kost je denk ik een 100-150 euro maar dan is het ZEKER goed).
* en daarna 1 a 2 laagjes staalplamuur zodat alle oneffenheden weg zijn in het staal..
* en dan kun je het geheel afwerken met de normale gele polyester plamuur.
Dit schuur je met P80 en een blokje(liefst zo lang mogelijk 50 cm ofzo, hoe groter het oppervlak hoe beter) , weet je zeker dat de klep strak is schuur je hem na met het blokje met p150/p180
* Vervolgens is het beste er een keer met een excentrisch roterend schuurmachientje over te schuren met p240/p280 (ligt aan merk schuurpapier).
* Dan is hij klaar voor de grondlak..

Ik heb bij mijn eigen tigra de klink dicht gelast, nu na 3 jaar zie je nog steeds niets terug! geen roest , geen aftekening niets!
Heb dit bij al de auto's van mijn klanten zo gedaan, nooit iets terug gehad!

Deze Tin plamuur gebruik ik altijd:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UJS88UWG.jpg
Zo'n potje plamuur kost € 69,95 maar is zijn geld dubbel en dik waard..

gr Nick

swift-gti
22 October 2009, 13:59
hallo,

@ unlimited carstyling ik ga er vanmiddag aan beginnen ik ga hem alleen niet vertinnen maar doe hem gewoon glad slijpen en dan metaal plamuur op.. motip denk ik gewoon

@pinball ik heb nog geen foto van de achterkant wel van de rest van de auto. ook van de motorkap. deze staan op mijn hyves.. w-e-s-l-e-y01.hyves.nl

mvg

Ice_Princess
22 October 2009, 14:21
@ Unlimited, thanxz voor alle informatie, zeer duidelijk beschreven als je het mij vraagt.

Hebben jullie overigens ook nog tips voor als je polyester of ABS kunststof sideskirts naadloos aan je carrosserie wil maken? Ik heb namelijk sideskirts van ABS kunststof en deze zijn in 3 delen (2 schermranden en een stuk sideskirt) en ik wil alles aan elkaar maken en dan naadloos aan mijn carrosserie. Is dit mogelijk zonder dat dit gaat scheuren?

soedje
22 October 2009, 15:41
interessant allemaal

post eens fotootje van de achterklep :)?

Pinball
22 October 2009, 15:44
kep geen hyves en nee ik wil het ook niet :D
dus ik zal motte wachten tot je hier post

swift-gti
22 October 2009, 16:15
ik vond het ook nuttige info van unlimited carstyling.. vooral ook met de korrel die ik moet gaan gebruiken ..

oke , heeft er dan miss een hotmail dat ik mijn fotos daar heen mail zodat een van jullie (die het wel kan ) ze doet posten ? mvg

Unlimited Carstyling
22 October 2009, 17:02
@ Unlimited, thanxz voor alle informatie, zeer duidelijk beschreven als je het mij vraagt.

Hebben jullie overigens ook nog tips voor als je polyester of ABS kunststof sideskirts naadloos aan je carrosserie wil maken? Ik heb namelijk sideskirts van ABS kunststof en deze zijn in 3 delen (2 schermranden en een stuk sideskirt) en ik wil alles aan elkaar maken en dan naadloos aan mijn carrosserie. Is dit mogelijk zonder dat dit gaat scheuren?

Polyester skirts 1 geheel maken met de carroserie is mogelijk, je moet dan de lak eronder grof opschuren , in smeren met G4 dit is een hectingsmiddel.
En dan eraan polyesteren.. maar daar durven wij geen garantie op te geven dat het 10 jaar goed blijft.

De ene keer blijft het 6 jaar goed andere keer maar 2 jaar..
Wat betreft ABS dit zou ik niet 1 geheel maken met de carroserie.
Dit gaat in mijn ervaring altijd werken/ scheuren.

Het beste wat je kunt doen met ABS en waarschijnlijk ook met polyester(heb dit bij mijn eigen tigra ook gedaan voor de mensen die mijn tigra kennen):

* de skirts zo goed passend maken dat er haast geen naadje tussen carroserie en de skirt zit
* Het geheel in de grondlak zetten en spuitklaar maken..
* Daarna kun je heel de naad netjes inwassen met kit, dit wil niet zeggen een dikke kitnaad erop leggen, maar de rand netjes voorzien van een dun laagje kit die je super glad moet strijken met wat ontvetter en je vinger..
heb je hier geen ervaring mee laat het dan door iemand doen die het wel kan.
Elke oneffenheid die je in de kit ziet , zie je straks ook in de lak.

Wat ook nog een optie is:

* alles goed passend maken.
* de naad ertussen netjes inwassen met kit.
* En er een niet te dik laagje grondlak op laten spuiten.
Let er wel op dat je tegen de spuiter zegt dat hij er wat weekmaker bij moet doen , zodat de grondlak beetje elastisch blijft.

Of een optie:

de auto gewoon naar Unlimited Carstyling brengen ;)

Gr, Nick

Unlimited Carstyling
22 October 2009, 17:04
ik vond het ook nuttige info van unlimited carstyling.. vooral ook met de korrel die ik moet gaan gebruiken ..

oke , heeft er dan miss een hotmail dat ik mijn fotos daar heen mail zodat een van jullie (die het wel kan ) ze doet posten ? mvg

stuur je foto's maar naar: info@unlimited-carstyling.nl
ik heb ze zo online staan voor je.

hennep
22 October 2009, 17:14

Posten van fotos is helemaal niet zo moeilijk. Maak een account aan op photobucket.com en upload daar je foto's. Vervolgens post je hier in je bericht de IMG code van de foto en klaar is golfje:)

Ice_Princess
22 October 2009, 18:28
@ Unlimited Carstyling, thanxz voor de tips en dan vooral over dat hechtingsmiddel. Ik dacht er zelf in ieder geval al aan om niet alleen de naad te polyesteren, maar om een groot stuk (minimaal 30cm) over het staal heen te polyesteren zodat het draagoppervlak zeg maar een stuk groter wordt. Of is dit geen goed idee?

Het liefst heb ik natuurlijk wel dat het zo lang mogelijk goed blijft zeg maar, het is natuurlijk best wel een investering om je auto te laten spuiten en het zou zonde zijn als het na 2 jaar opnieuw moet...

Overigens hebben wij er zelfs aan gedacht om de sideskirts en schermverbreders na te maken van staal, we hebben namelijk binnenkort de beschikking over een eigen lasapparaat. Het is alleen een behoorlijk tijdrovend klusje :rolleyes:

swift-gti
22 October 2009, 22:24
nou hier zijn dan de fotos

http://s630.photobucket.com/albums/uu23/golfje/

ik ben BEGONNEN aan de achterklep dus is nog niet af:)

mvg ik hoor graag wat jullie er van vinden

Unlimited Carstyling
22 October 2009, 23:39
@ Unlimited Carstyling, thanxz voor de tips en dan vooral over dat hechtingsmiddel. Ik dacht er zelf in ieder geval al aan om niet alleen de naad te polyesteren, maar om een groot stuk (minimaal 30cm) over het staal heen te polyesteren zodat het draagoppervlak zeg maar een stuk groter wordt. Of is dit geen goed idee?

Het liefst heb ik natuurlijk wel dat het zo lang mogelijk goed blijft zeg maar, het is natuurlijk best wel een investering om je auto te laten spuiten en het zou zonde zijn als het na 2 jaar opnieuw moet...

Overigens hebben wij er zelfs aan gedacht om de sideskirts en schermverbreders na te maken van staal, we hebben namelijk binnenkort de beschikking over een eigen lasapparaat. Het is alleen een behoorlijk tijdrovend klusje :rolleyes:

ik zou niet 30 cm polyesteren , je krijgt dan een dikte verschil waar je ook weer plamuur op moet zetten , en zo wordt de hele auto geplamuurd terwijl het eigenlijk niet nodig is...

Het na maken van de skirts in staal en dat lassen is natuurlijk altijd beter ,dit vergroot natuurlijk wel de kans op roesten.. het beste is dan het te lassen met koper sillicium..dit heeft alleen helaas niet iedereen..

@ golfje:

Ik zie op de foto nog gaatjes zitten in de lasnaad , er mag eigenlijk geen 1 klein gaatje meer in zitten....
ook zou ik je ruitenwisser eraf halen , het raamrubber super goed afplakken met ducktape, of andere linnen tape..zodat je geen kans hebt om iets te beschadigen..

ook raad ik je dadelijk aan om eerst alle lak randen goed uit te schuren zodat je een verloop hebt in de lakranden deze mag je niet meer voelen....en daarna pas weer gaan plamuren met de staal/tin plamuur...

ik ben vanaf komende maandag een week op vakantie dus kan jullie vanaf dan geen tips meer geven helaas..

groeten Nick

swift-gti
23 October 2009, 00:03
hallo

over die gaatjes dat klopt

ik had ook weinig tijd vandaag

morge doe ik die weer aan vullen
ik ben lasse dus dat lassen zit wel goed.

ik laat wel mn ruiten wisser zitten
wil namelijk een twin wiper

maar echt heel erg bedankt voor de info:)

ik ga morgenn weer aan de gang en maak ik weer fotos

Unlimited Carstyling
23 October 2009, 11:21
ik bedoelde eigenlijk de ruitenwisser er nu tijdelijk af te halen , zodat je er niet over schuurt/slijpt...:)

Pinball
23 October 2009, 11:29
ben benieuwd hoe dit gaat worden

soedje
23 October 2009, 16:15
http://i630.photobucket.com/albums/uu23/golfje/IMG_2182.jpg

http://i630.photobucket.com/albums/uu23/golfje/IMG_2181.jpg

ziet er gehavend uit... maar leuk zo bezig hoor haha
maar hier rijd je toch niet mee rond hoop ik toch zeker :D

Unlimited Carstyling
23 October 2009, 19:34
Golfje:

Heb je de ramen afgeplakt onder het lassen ?? met een lasdeken of iets dergelijks?
heb je een ruimte waar je de auto binnen kunt zetten ?? zoja zou ik de achterklep eraf halen , beschadig je nu niet de bumper, achterlichten , achter ruit ??

verder nu alles netjes bij werken met lasapparaat en slijptol en dan alles perfect uit schuren...

houdt ons op de hoogte..

groeten

swift-gti
23 October 2009, 22:56
@ soedje ik rijd hier wel mee rond ja haha

maar ik denk dat het mislukt is
ik had een collega laten slijpen... maar toen zet die door de plaat heen het leek wel een vloeitje.

dus lassen was echt niet meer te doen.
toen heb ik dat stuk uit geslepen.en nieuw in gelast . maar nu zie je een knik. ik weet niet of dit nog bij te werken is door te plamuuren ook zitten er een aantal deuken in door het lassen

dus mijn vraag is heeft er nog iemand een gecleande achterklep kleur maakt niet uit.

mvg

Unlimited Carstyling
24 October 2009, 00:11
hey kerel... Jammer dat het mislukt is.. Misschien even marktplaats afzoeken.. Anders even een standaart klep halen... Woon je ergens inde buurt van eindhoven? Dan wil ik hem best voor je maken tegen een scherpe prijs... Sorry dat ik alles achter elkaar typ.. Maar zit nu op mijn telefoon.. Gr nick

swift-gti
24 October 2009, 09:00
hallo.

ik kan nu een paar dingen doen ,

1 ik kan een standaart klep halen en die er gewoon op zetten.

2 ik kan een standaart halen en het opnieuw proberen .(wat ik eigenlijk niet zo zie zitten

3 of ik kan ingaan op jou aanbod . maar wat is dan de scherpe prijs

mvg

Unlimited Carstyling
3 November 2009, 16:23
hey kerel,

hoe is het hier met het project ?

groeten

swift-gti
3 November 2009, 22:06
nou echt lukken wil het niet,

ik ben nu bezig mijn motorkap af te werken dit lukt wel heel goed..

mvg

Unlimited Carstyling
4 November 2009, 13:33
oke goed dan toch :) laat eens wat foto's van de motorkap zien ?

gr

swift-gti
4 November 2009, 14:02
ja deze heeft nu echt een plamuur kleur. dus niet echt mooi

hennep
4 November 2009, 14:08
Dat maakt niet uit, het gaat om het proces.

Ik heb ook de tussenstappen van het molden van mijn voorspoilerlip laten zien. Die tussenstappen zien er ook niet uit. Uiteindelijk is het eind resultaat hetgeen dat teld

http://automaxx.nl/forum2/showthread.php?t=132