Volledige versie bekijken : verchromen
Bully
23 October 2009, 00:23
weet iemand een goed bedrijf voor het laten verchromen van diverse delen??:rolleyes:
gr Pascal
Kenji
23 October 2009, 00:39
Internet kan soms zo simpel zijn....
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL315&q=verchromen&meta=lr%3D&aq=f&oq=
totally tuned
23 October 2009, 11:12
eey pascal.
verchromen.
je weet toch hahaaaa .ekkes vragen op msn hahaa.of mijn blokje kopen he :D
grtz dave
Pidi
23 October 2009, 11:19
ik weet de naam van de firma niet zeker meer, maar ik dacht dat het Amy in Arcen heette.
Hier heb ik een aantal jaren geleden wat materiaal laten verchromen
mini
24 October 2009, 17:36
deze kunnen het ook www.stroevemotorsport.nl
AJ`s autobody en paint
24 October 2009, 22:05
Enkele van de beste in nederland zijn Latour in Nijmegen of tolenaar in Rotterdam, ik weet er nog wel meer voor je maar weet niet waar je vandaan komt?
Wally
25 October 2009, 01:19
GALVAME , Rotterdam Waalhaven .
Zoek de site maar op , ben er toevallig voor mijn werk geweest en zag daar verschillende OldTimer onderdelen liggen.
Cruiser
2 December 2009, 22:22
Probeer eens Knippenborg metaal & galvano in Lichtenvoorde. Dit is een metaalbedrijf met eigen verchromerij en slijperij, dus je kunt de hele voorbewerking daar ook laten doen.
Levertijd is gemiddeld bij alleen verchromen ongeveer anderhalve week (wel verchroomklaar aanleveren) en wanneer er eerst geslepen en gepolijst moet worden tussen de 3 tot 4 weken (beetje afhankelijk van hoe druk ze zijn).
Ze doen veel brommer, motorfiets en auto-onderdelen. Ze kunnen alleen staal, koper en messing verchromen, geen aluminium, RVS of zamac. Velgen doen ze niet. Prijzen voor het verchomen vallen best mee, alleen de voorbewerkingen maken het vaak zo duur als je dit zelf niet kunt.
www.knippenborg.nl -> portfolio
Tel.: 0544-373000
http://sites.google.com/site/ralphscruiser/verlichting/IMG_7132.JPG
Bully
3 December 2009, 16:32
ok bedankt allemaal, ik ga is in nijmegen bij latour informeren.
auto emocion
4 December 2009, 14:17
En anders laat je het chroom spuiten bij AJ.
Check hun topic maar even :)
Goofy
4 December 2009, 21:06
Pascal, ik moet donderdag naar Joost toe, als je die delen meegeeft scheelt je dat een ritje naar emmen......
zal je ze alleen op hoeven halen?
Bully
7 December 2009, 16:13
Ik ben nog niet zo ver. Ben alleen een plan aant maken. Zoals altijd en iedereen is geld een probleem. Joost mag het weten wanneer ik zover ben haha. Moet eerst zien dat ik mijn air-ride weer fix. Kost ook weer een hoop geld.
maar in ieder geval bedankt!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.