PDA

Volledige versie bekijken : Wegmisbruikers - Boze Turk slaat door!

Archiebald
4 November 2009, 09:54
Allemaal even opletten. Want het volgende fragment gaat nog heel groot worden op internet. Het filmpje heeft alles wat je maar kunt bedenken. Het speelt zich af in ons eigen polderlandje. Daarnaast zien we een man die compleet uit zijn dak gaat. Waarom? Meneer heeft iets te hard gereden. Als men hem dan ook nog rustig uitlegt dat hij zijn rijbewijs moet inleveren gaat het helemaal fout! Prachtige televisie!

Link naar Youtube (http://www.youtube.com/watch?v=7h4QuBxL_oA)

Devils Child
4 November 2009, 10:38
Had het gezien op tv....gaat weer helemaal nergens over...

Wouter100NX
4 November 2009, 10:44
die is echt helemaal de weg kwijt. als een autotochtone nederland dit zou doen, had die een nachtje in de cel mogen doorbrengen

CoupEter
4 November 2009, 10:54
nederlanders k*tvolk dit en dat, en hij moet weg uit dit k*tland...

maar hij gaat niet, want hij zit hier al 30 jaar.

ik zeg, dan moet hij gaan.

heb er wel om zitten lachen!

Supah
4 November 2009, 11:09
ik had hem gelijk achterin de auto gezet en even naar schiphol gebracht met z'n grote bek !

Er is er maar 1 die fout is en dat is hij zelf, dan niet de rest de schuld gaan geven.

Moet zeggen die politieagent was wel super relax !

Archiebald
4 November 2009, 12:14
nee Supah, die agent was een watje!

Kom op zeg, zo laat je je toch niet behandelen?!?! vind je het gek dat "dat soort" mensen over de politie heen lopen, waar is het respect gebleven? Als ik in zijn schoenen had gestaan had ik gebaald en mn excusses aangeboden... Je weet toch donders goed wat je fout doet?

Devils Child
4 November 2009, 12:40
ja maar het is op tv, en die agent is ook niet gek...voor je het weet gooit "dat soort" het weer op discriminatie blablabla.

vdw
4 November 2009, 13:47
Tjah... Meneer agent slaat goed toe. Heeft goede training gekregen:eek::rolleyes:

Als je het zover laat gaan als agent ben je zelf niet meer geloofwaardig....

Man o man... 1 avondje SBS6 televee en de KLPD kan wel inpakken. Dit samen met de Peter R rapportage:D

Ik zou blijna lachen als de KLPD me weer eens aan de kant zet:D Wil wel eens babbelen met die mensen over dit alles:o

clean c
4 November 2009, 15:34
al die reacties ook daaronder....

z'n neef ofzo mengt zich ook in de reacties....
heel die familie is helemaal opgefokt man!
niet normaal!

Jannes had een mooi nummer : Ga Maar Weg heet het!

engeltje
4 November 2009, 15:36
al die reacties ook daaronder....

z'n neef ofzo mengt zich ook in de reacties....
heel die familie is helemaal opgefokt man!
niet normaal!

Jannes had een mooi nummer : Ga Maar Weg heet het!

ik geloof iig wel dat het om familie van hem gaat. De trekjes zijn overduidelijk :D

Lucazz
4 November 2009, 15:44
als ik die agent was had ik gezegd
o o dus dus je wil weg uit dit land

nou weet je wat: ALS JE NU OPROT PRATEN WE NIET MEER OVER DE BOETE

iloow
4 November 2009, 16:32
Dat die agent niks zegt terwijl die turkse vent los gaat is opzich toch best logisch?
Probeer jij maar eens iemand te kalmeren als hij met die waas voor z'n ogen, en in blinde woede alles eruit gooit. Kan je hem het beste uit laten tieren totdat ie weer normaal aanspreekbaar is, en dan verder gaan met hetgeen je wil bereiken.

Uiteindelijk heeftie toch zijn rijbewijs gekregen, zonder dat er klappen zijn gevallen. Als de agenten iedereen moeten oppakken die ze uitscheld dan zijn ze de hele avond bezig met mensen in de cel gooien, terwijl ze de volgende dag toch weer gewoon op straat staan en het net zo hard weer doen. Dan sta je als agent zijnde ook met je rug tegen de muur. Ik vind dat ze het redelijk netjes hebben opgepakt gezien de situatie

Archiebald
4 November 2009, 16:38
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in Iloow! Ik ga nu de reacties bij dat filmpje even lezen, was ik nog niet aan toe gekomen :)

Lucazz
4 November 2009, 17:16
nou iloow je heb gelijk maar dat is het rechts systeem van nl

als ze dat in hun eigen land flikken nou nou
dan wil je de gevolgen niet weten hoor

vdw
4 November 2009, 17:29
Dat die agent niks zegt terwijl die turkse vent los gaat is opzich toch best logisch?
Probeer jij maar eens iemand te kalmeren als hij met die waas voor z'n ogen, en in blinde woede alles eruit gooit. Kan je hem het beste uit laten tieren totdat ie weer normaal aanspreekbaar is, en dan verder gaan met hetgeen je wil bereiken.

Uiteindelijk heeftie toch zijn rijbewijs gekregen, zonder dat er klappen zijn gevallen. Als de agenten iedereen moeten oppakken die ze uitscheld dan zijn ze de hele avond bezig met mensen in de cel gooien, terwijl ze de volgende dag toch weer gewoon op straat staan en het net zo hard weer doen. Dan sta je als agent zijnde ook met je rug tegen de muur. Ik vind dat ze het redelijk netjes hebben opgepakt gezien de situatie

Als ik dit in Groningen had gedaan had ik met me bek op straat gelegen en 2 agenten in je nek gehad!

Ik heb hier mensen voor minder weg zien gaan!:D

Maarja dat is ramptoerist spelen op zaterdagnacht op de grote markt:eek:

Andre - 20vT
4 November 2009, 18:31
Ik had gewoon geantwoord op zijn opmerking van, dat hij weg moest uit dit kutland...

'' Zal ik je naar Schiphol brengen, of rij je zelf...? ''

Dom gedoe, heb je wat te zeiken, rot op dan....

engeltje
4 November 2009, 18:43
Ik had gewoon geantwoord op zijn opmerking van, dat hij weg moest uit dit kutland...

'' Zal ik je naar Schiphol brengen, of rij je zelf...? ''

Dom gedoe, heb je wat te zeiken, rot op dan....

domme opmerking...............
hij was toch z'n rijbewijs kwijt:p;)

Andre - 20vT
4 November 2009, 18:45
Als je filmpje goed bekeken had, kon zijn broer of weet ik veel ook rijden...

engeltje
4 November 2009, 18:59
ja, maar dan rijdt hij nog steeds niet zelf:D

teddey
4 November 2009, 19:20
" ik moet oprotten uit dit kutland..."

ik zou zeggen DAG!!!!!

Ghanzzzzz
4 November 2009, 19:46
Geen boete voor belediging van een ambtenaar in functie?

Dat is pas discriminatie!!

Conair
4 November 2009, 20:11
Het grappige ervan is, is dat bijna iedereen 50% uit zijn dak gaat als hem of haar dit overkomt. Turk of niet, wel of geen camera. Ik vind dat de agent het best netjes deed, zal vast veel moeite kosten om niet ook los te gaan.

Ik ben wel benieuwd hoe dit was afgelopen als wegmisbruikers niet aan het filmen was :D.

General
4 November 2009, 22:46
Mooie afsluiter van het filmpje:

"Zo, het ziet er naar uit dat deze bestuurder binnenkort gaat emigreren...
Dat staat hem vrij, maar zijn rijbewijs is hij zowiezo kwijt!"

:D :D :D :D :D :D

Lucazz
4 November 2009, 23:09
ja joh dikke afsluiter indd hahaha

maar ik vind t gewoon bizar dat dit kan in dit land

en dan kunnen ze wel zeggen van ja als ze m hadden gearresteerd dan hadden ze het op het discriminatie verhaal gegooid

nou en?
wij moeten dit is in turkije flikken nou nou dan ben je nie alleen je rijbewijs kwijt maar ook je mooie gezichie want die slaan ze tot pulp!

engeltje
5 November 2009, 00:25
ja joh dikke afsluiter indd hahaha

maar ik vind t gewoon bizar dat dit kan in dit land

en dan kunnen ze wel zeggen van ja als ze m hadden gearresteerd dan hadden ze het op het discriminatie verhaal gegooid

nou en?
wij moeten dit is in turkije flikken nou nou dan ben je nie alleen je rijbewijs kwijt maar ook je mooie gezichie want die slaan ze tot pulp!

[politici mode on]
hoe kan het toch dat de politite geen gezag meer uitstraalt? Wat moeten we doen om dat te veranderen?
[/politici mode off]

Lucazz
5 November 2009, 10:03
tijdje mee laten lopen met de spaanse politie!!!

hol007
5 November 2009, 20:58
ik zeg plat stampe in een koffer en op het vliegtuig er mee lijperttttt

soedje
5 November 2009, 21:23
tijdje mee laten lopen met de spaanse politie!!!

of COPS kijken

astrafever
5 November 2009, 21:24
ik ga nooit meer een dikke auto rijden

Archiebald
5 November 2009, 22:16
Het grappige ervan is, is dat bijna iedereen 50% uit zijn dak gaat als hem of haar dit overkomt. Turk of niet, wel of geen camera. Ik vind dat de agent het best netjes deed, zal vast veel moeite kosten om niet ook los te gaan.

Ik ben wel benieuwd hoe dit was afgelopen als wegmisbruikers niet aan het filmen was :D.

Nou sorry hoor, maar ik heb al heel wat boetes op mn naam staan, maar nog nooit ben ik tekeer gegaan tegen een agent. Omdat ik ben opgevoed met het beeld dat dat NIET KAN!

Deze mensen praten over respect krijgen en hebben voor zichzelf, maar kijk hoe ze anderen behandelen?

Conair
5 November 2009, 22:52
Nou sorry hoor, maar ik heb al heel wat boetes op mn naam staan, maar nog nooit ben ik tekeer gegaan tegen een agent. Omdat ik ben opgevoed met het beeld dat dat NIET KAN!

Deze mensen praten over respect krijgen en hebben voor zichzelf, maar kijk hoe ze anderen behandelen?

Dan behoor jij gelukkig tot de beschaafde 50% :D

Het lijkt de laatste jaren zowieso wel of alle fatsoensnormen vervagen.......

Tijsto
5 November 2009, 23:14
maar die agent kan iig lekker slapen

DrLoco
6 November 2009, 11:19
teksten p you tube zijn weer het bewijs dat er massaal op wilders gestemd mag gaan worden ;)

engeltje
6 November 2009, 11:21
teksten p you tube zijn weer het bewijs dat er massaal op wilders gestemd mag gaan worden ;)

ik heb het al vaker gezegd. De campagne die dergelijke figuren voor wilders voeren is tig keren beter dan dat het hele PR team van wilders kan bedenken (en nee, ik ben zelf geen wilders stemmer)

Pinball
6 November 2009, 12:13
ik zou ook lekker slapen,,,, wat mij betreft had de bekeuring nog hoger mogen zijn dan alleen die paar km te hard ,,
scheeuwbek...

Pidi
6 November 2009, 14:49
[politici mode on]
hoe kan het toch dat de politite geen gezag meer uitstraalt? Wat moeten we doen om dat te veranderen?
[/politici mode off]

Kijk eens hoe de Belgische of Franse politie erbij loopt... Die mannen hebben een millitaire opleiding gehad en in Frankrijk stralen ze dat ook uit...GEZAG, AUTORITAIRE! Daar krab je nog wel een keer achter je oren, voordat je je muil open trekt, of wreed gaat doen...

Die reacties op youtube zijn ook briljant, volgensmij is er bij geen enkel filmpje zoveel gereageerd als op deze!!!

engeltje
6 November 2009, 17:34
frankrijk heb ik geen ervaring mee, maar idd, als een belgische agent aan komt lopen, dan komt daar een agent aan die ondanks alles toch gewoon aanspreekbaar uitziet en tegelijkertijd een vorm van autoriteit uitstraalt.
Toegegeven, sommige lopen er naar mijn mening iets te provocerend bij, maar het gros ziet er gewoon uit zonder dat ze hun overwicht verliezen.

auto emocion
6 November 2009, 21:13
Ach de agent volgt ook alleen zijn training maar, ik denk dat hij hem het liefst ook in elkaar getimmerd had.
Maar wat bereik je er uiteindelijk mee....nog meer ellende.

Wat hier al gezegd wordt over de buitenlandse politie kan ik over meepraten.

Voor mijn werk als chauffeur kom ik veel in het buitenland.
Zo heb ik dus bijvoorbeeld gezien dat de guardia civil even een discotheek komt "leegmaken"na wat onrust.
2400 man in 5 minuten buiten :)

Geld transport in Frankrijk.......

Tolpoortje (hoera)
Er komen 6 busjes aan van de Gendarmerie en hier stappen dus een 60 man uit met karabijn in de aanslag.
Gaan in trechtervorm voor de tolpoort staan en op het moment dat het transport eraan komt (begeleid door 4 auto's met ook weer gendarmerie met karabijnen) gaat de tolpoort open en vliegt het hele spul voorbij.

Misschien niet wereld schokkend, maar het geeft wel een staaltje machtsvertoon af.

Spaanse politie (en zeker de Guardia civil) moet je niet mee spotten.
Frankrijk ook maar beter ja en amen zeggen (eventueel in het frans)
Duitsland je portemonnee en pinpas meenemen.
Als je daar een ongeval of aanrijding veroorzaakt kun je meteen lappen voor letsel schade.
Geen geld gaan we even pinnen, geen pinpas cheques of credit card ag ook.
Ook dat niet, ga dan maar even zitten.

Pidi
6 November 2009, 23:11
Net een Deja Vu... Lang leve de herhaling!

De mooiste opmerking vindt ik nog steeds: Jij neemt mijn rijbewijs over en ik mag niet rustig kwaad worden... (oid)

Rustig kwaad worden, zijn bloeddruk bleef maar stijgen.

Archiebald
7 November 2009, 12:53
Dat van de Spaanse en Franse politie bedoelde ik idd ook... met het respect hebben voor het gezag.. dat straalt de NL politie niet uit toch? of zie ik dat fout, en daarbij, die man heeft na een weekje z'n rijbewijs toch weer terug!

Rustig kwaad worden, zijn bloeddruk bleef maar stijgen.

LOL, die is geniaal he :D

Pinball
7 November 2009, 13:03
maar mot je dit is flikken als hollander dan ken je mooi ff zitte een nachtje,,

exclusive dinkytoy
7 November 2009, 18:24
das toch hetzelfde met dat politieoptreden bij hoekvanholland.

had daar die spaanse gasten van guarda civil maar niet neergezet,die hadden massaal gericht hun pistool leeggeschoten ipv in de lucht net als in nederland omdat ze bang zijn voor vervolging...
op vakantie in spanje(loret,salou,malgrat enz) ook keer paar charges gezien van die gasten en die stralen inderdaad zeer veel macht maar uit en dwingen respaect wel bij je af hoor

Radinov
7 November 2009, 18:38
Hahaha mooi filmpje

Jammer dat de camera erbij was anders hadden ze die turkse vetzak ook nog even mooi op zn smoei kunnen timmeren

Coolbody
7 November 2009, 21:08
Haha geweldig
had hem al gezien op TV, echt een grappig stukje haha.

Mariska
11 November 2009, 09:27
Echt geniaal,en dan die reacties op Youtube.
Respect voor de agent,hij zal hem in gedachten vast al 30x door z'n lijer geschoten hebben.

Als iedere Turk die op Youtube gereageerd heeft,ook daadwerkelijk zijn biezen pakt...dan zou dat opruimen :D

Heb niks tegen buitenlanders,maar er zijn er zat die het er wel naar maken dat je zo gaat denken..

Svda
11 November 2009, 20:15
Ik zou zeggen ik breng je naar schiphol met familie en betaal je ticket ook nog wel als je op wil rotten :D

Coolkast
12 November 2009, 21:07
inderdaad... dijkopvulling wil ook nog wel eens helpen :P

Junior maffia
13 November 2009, 11:18
De agent doet alleen zijn werk, vind wel dat hij harder mag optreden.
Tegen zo iemand gaat niemand respect tonen, daar moeten ze
eigenlijk voor zijn toch??

Reactie van de turk is compleet overbodig, maar wel begrijpelijk,
ondanks dat hij zelf weet wat hij fout gedaan heeft. Had hem wel
meegenomen naar het bureau om daar even af te koelen.

Voor de rest kan ik me niet invinden met sommige reacties hier van
waarschijnlijk blanke mensen. Als jij dit als nederlander zou doen enz,
bij blanken zijn ze soepeler dan tegen een gekleurde.
Ben ook een Nederlandse met een kleur en je merkt het verschil wel
met hoe een blanke behandelt wordt en een gekleurde.
Gooi het niet op dat ik gediscrimineerd word of zo, maar er wordt
meestal wel onderscheidt gemaak hier in dit land.
Ik lok geen discussie uit of zo, maar aangezien jullie ook je mening mag
geven hier, vind ik dat ik het ook mag doen dan.

Al Junior

Brian
13 November 2009, 12:00
Genoeg gezegd hier, we gooien het topic eens opslot.