Volledige versie bekijken : Filmpje sprintmeeting 08-11-2009
Outsiderz
17 November 2009, 19:41
Hallo mensen,
op 08-11-2009 hebben we weer eens een meeting georganiseerd met Outsiderz (http://www.outsiderz.nl). Hiervan komt een report filmpje uit via internet, om jullie vast lekker te maken, hier een promo:
http://www.outsiderz.nl/forum/outsiderz-filmpjes-f35/promo-filmpje-meeting-report-08-11-2009-t320.html
O.a. met een S2000, Sierra Cosworth, A3 1.8 20vt, en nog meer auto's die door de members zelf motorisch gezien onder handen genomen zijn!
Volledige filmpje volgt binnenkort, zijn erg benieuwd naar jullie reacties :)
StreetGasm Maus
17 November 2009, 19:57
MOEHAHAHAHAHAHHA
FF SERIEUS!!! taking over the streets om te gieren !!
Rich_prelude
17 November 2009, 20:11
Gelukkig heeft je club met dit filmpje wel al 34 cent verdiend
Succes met het verder bevestigen van de vooroordelen van buitenstaanders
jupke
17 November 2009, 20:20
goddamn streetracers :D
Kenji
17 November 2009, 22:19
OMG... dit is vett lauw man. Fest en Fjurioes!!!!
Hansburger
17 November 2009, 22:46
OMFG!! Dit meen je niet???
Evo3
17 November 2009, 23:08
Whahahhahahaha, filmpje begon al met foute muziek en heb het niet af kunnen kijken vond het toen al erg zielig in elkaar gezet.
Friez
17 November 2009, 23:10
*zucht* ...
vdw
18 November 2009, 00:46
Hehe.... Gelukkig dat de club zo bekend wil worden.
Wie mailt dit inclusief clubnaam en dergelijke door naar Oom Agent?
Iedereen doet moeite om de slechte naam tegen te gaan en dan gaan mensen dit doen. Ach ja niet iedereen heeft er verstand van....
Swifty
18 November 2009, 01:01
Dacht dit wel een beetje voorbij was eigenlijk... :S
Dit blijft meer hangen dan de charity meets die georganiseerd worden... jammer:(
Grtz Ramon
Lucazz
18 November 2009, 09:44
My time machine worked!
Its 2003!!!!!!
Outsiderz
18 November 2009, 14:09
MOEHAHAHAHAHAHHA
FF SERIEUS!!! taking over the streets om te gieren !!
Buitenstaanders zullen die 'slogan' niet snappen, tis meer een dis richting een andere club ;)
En iedereen zijn ding toch? Vooroordelen heb je altijd, maar bij ons is de boel wel goed georganiseerd, de straten sluiten we af en aan het zowel als einde van de straten staan mensen met portofoons.
Oordeel niet zomaar, kom een keer langs, kan ook op Street Power want daar zullen we ook aanwezig zijn!
peter de beus
18 November 2009, 17:59
mwah best cool filmpje... deed ik vroeger ook met m'n brommer:D
met de skyline is het niet leuk om te sprinten:(
jupke
18 November 2009, 18:17
Buitenstaanders zullen die 'slogan' niet snappen, tis meer een dis richting een andere club ;)
En iedereen zijn ding toch? Vooroordelen heb je altijd, maar bij ons is de boel wel goed georganiseerd, de straten sluiten we af en aan het zowel als einde van de straten staan mensen met portofoons.
Oordeel niet zomaar, kom een keer langs, kan ook op Street Power want daar zullen we ook aanwezig zijn!
waar moet ik zijn adresje?
Ben
18 November 2009, 18:27
My time machine worked!
Its 2003!!!!!!
whahahahaha. Heerlijke reactie ;)
OT:
Ik vind het niet bepaald slim om zulke filmpjes op internet te gooien.. Niet bepaald goede reclame voor de club en al helemaal niet voor de scene, die al te kampen heeft met een behoorlijk negatief imago..
Oom agent daarentegen is wel blij met dit soort filmpjes. Hebben ze weer volop reden om strenger op 'ons' te controleren..
Outsiderz
18 November 2009, 19:22
whahahahaha. Heerlijke reactie ;)
OT:
Ik vind het niet bepaald slim om zulke filmpjes op internet te gooien.. Niet bepaald goede reclame voor de club en al helemaal niet voor de scene, die al te kampen heeft met een behoorlijk negatief imago..
Oom agent daarentegen is wel blij met dit soort filmpjes. Hebben ze weer volop reden om strenger op 'ons' te controleren..
Beter zo georganiseerd en op een verlaten plek, dan rampdebielen die het dagelijks in het verkeer doen... die bezorgen juist de scene een slecht imago.
Je hebt zelf gezien dat wij normaal rijden in het verdere verkeer aangezien wij bij DTC op Japanse Autodag stonden met die grijze charade ;)
Rich_prelude
18 November 2009, 19:44
Beter zo georganiseerd en op een verlaten plek, dan rampdebielen die het dagelijks in het verkeer doen... die bezorgen juist de scene een slecht imago.
Je hebt zelf gezien dat wij normaal rijden in het verdere verkeer aangezien wij bij DTT op Japanse Autodag stonden met die grijze charade ;)
Verlaten plek zeg je he ,waarom vraag je dan je leden om dit filmpje op zoveel mogenlijk site's te plaatsen
Lijkt mij een logisch gedacht dat je zo meer mensen probeert aan te trekken
StreetGasm Maus
18 November 2009, 19:45
OMFG laat me niet lachen man !!
jupke
18 November 2009, 19:57
Je hebt zelf gezien dat wij normaal rijden in het verdere verkeer aangezien wij bij DTT op Japanse Autodag stonden met die grijze charade ;)
sorry maar wij zijn niet op jappendag geweest :confused:
Svda
18 November 2009, 20:26
hmmmmmm het geeft zeker verkeerd beeld over de club.
En over afsluitingen van het terrein e.d het heeft totaal geen nut.
Ik zit al ontelbaar jaar in dit wereldje en ooit begonnen bij de roots , de maasvlakte , maar overal ging het fout omdat er steeds meer snelle sjonnies het vonden.Zo zijn we overal heengegaan en het werd van kwaad tot erger tot er zelfs gewonden en doden vielen.En die gewonden en doden was vaak door , laten we het zo zeggen , onverantwoordelijk rijden of racen met weinig verstand.
Maar jammer genoeg is de oudewetse tijd wel overgegaan door dit soort mensen en heb ik het maar laten liggen
Ben
18 November 2009, 23:02
Je hebt zelf gezien dat wij normaal rijden in het verdere verkeer aangezien wij bij DTC op Japanse Autodag stonden met die grijze charade ;)
Ik wil ook niet zeggen dat jullie altijd zo rijden. Maar 99 van de 100 mensen nemen niet eens de moeite om ook maar te kijken of luisteren naar hoe veilig het dan wel niet zou zijn georganiseerd. DUS zien hun dat als straatracen. Dat bedoelde ik. Het is gewoon niet slim om zulke filmpjes op internet te zetten. Mocht je al mensen hiermee naar je club trekken, dan zijn het jongens die alleen maar willen burnen en straatracuh kei stoer vinduh ;)
Outsiderz
18 November 2009, 23:27
Ik wil ook niet zeggen dat jullie altijd zo rijden. Maar 99 van de 100 mensen nemen niet eens de moeite om ook maar te kijken of luisteren naar hoe veilig het dan wel niet zou zijn georganiseerd. DUS zien hun dat als straatracen. Dat bedoelde ik. Het is gewoon niet slim om zulke filmpjes op internet te zetten. Mocht je al mensen hiermee naar je club trekken, dan zijn het jongens die alleen maar willen burnen en straatracuh kei stoer vinduh ;)
Daar zijn wij bikkelhard in, niet aan onze regels houden? Kan je oprotten en ben je volgende x niet welkom. Locaties worden altijd stil gehouden en pas op verzamelplek bekend gemaakt, elke keer een andere locatie, dus zulke personen vinden ons ook niet weer.
Wij houden ook niet van onbenullig gedrag, maar willen ons gewoon kunnen uitleven waar dat kan ;) En alle clubleden bij ons zijn hier net zo mee, hou je je niet aan de regels, kan je oprotten, doe je dat niet, helpen we je een handje ;)
Dex
18 November 2009, 23:32
en waar zitten jullie ergens in het land dan?
Outsiderz
19 November 2009, 00:11
T oosten, tegen de grens aan ;)
peter de beus
19 November 2009, 16:34
dan kun je beter aan de andere kant van de grens ''legaal'' gaan straatracen;)
soedje
19 November 2009, 16:53
ik heb ook een civic met een dikke uitlaat?
waar schrijf ik me in :cool:
kzie dat er ook wel beesten van wagens meedoen, sceicento, golf 2, charade!
Brian
24 November 2009, 22:37
leuk geweest. Slotje dus!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.