Volledige versie bekijken : stootstrips verwijderen
coltrider
1 December 2009, 19:50
Hoi, zou iemand me een paar tips kunnen geven om de stoostrips van mijn colt cjo te verwijderen. Ik weet dat ze geplakt zijn en heb al gehoord over de methode met de fohn en visdraad, maar ik had graag meer informatie hierover gehad of eventueel een betere manier.
Alvast bedankt.
Unlimited Carstyling
2 December 2009, 11:52
Gewoon eraf trekken met beleid! , (hopen dat de auto nooit is gespoten met de lijsten afgeplakt!:cool:) en dan met een caramelschijf op een boormachine de lijmresten verwijderen.
gr Nick
Robert-CCT
10 February 2010, 23:36
zou het toch fohnen vooral bij een mits colt slap plaatwerk vaak dat je gelijk heel de deur naar de klote trekt voor de rest wel wat nick zegt
zou wel goed kijken of je auto in het verleden niet is een keer gespoten waarbij ze je lijsten hebben afgeplakt want dan heb je een probleem;)
vdw
11 February 2010, 10:36
Gewoon eraf trekken met beleid! , (hopen dat de auto nooit is gespoten met de lijsten afgeplakt!:cool:) en dan met een caramelschijf op een boormachine de lijmresten verwijderen.
gr Nick
Wil jij deuken in je deur en de lak deraf hebben?
Juist wel je strips warmstoken en dan eraf trekken. Dan neem je 2 keer zoveel lijmresten mee. Natuurlijk rustig stukje voor stukje werken zodat je de meeste resten meenemen.
Je kan via internet een caramellenschijf bestellenn om de lijmresten te verwijderen. Ook kan je blijven verwarmen en de dikke stukken eraf halen en daarna met sticker verwijderaar de laatste restjes eraf poetsen. Ligt aan je budget en je tijd....
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.