PDA

Volledige versie bekijken : AutoMaxx Magazine Editie 62

Brian
7 December 2009, 18:24
Bij deze de cover van editie 62.
Meer info komt nog, ik hoor graag jullie reactie!

http://www.timeattack.nl/userfiles/imagecache/5b2fcccea3f003b8ec7b4382ab901dd8.jpg

mikkel
7 December 2009, 18:29
Die gaan we haleeeee!!! Dik spul als ik dat zo zie :cool:

miko
7 December 2009, 18:33
Ja gelezen stond een repo in van de Suzuki tuning club! Mijn Auto staat er ook in! Ciao miko

StreetGasm Maus
7 December 2009, 19:07
geheheh en mijn 2e stukje voor de automaxx staat er in ;)

verder een heerlijke dikke editie !!

uiteraard een kroontje op het werk mijn eigen supra erin!!

Kenji
7 December 2009, 19:11
Leuk nummer. De Volvo rod en Mazota zijn m'n favo's (looks van de FD en betrouwbaarheid/vermogen van een JZ = ideaal)

Brian
9 December 2009, 13:25
Wel grappig om te zien hoeveel er gewisseld wordt in motoren.

Friez
9 December 2009, 14:18
Wat een dikke repo van de Skyline en de Suup!

peter de beus
9 December 2009, 15:50
ja rb26 in een bmw.... dan word het nog eens wat hahah

Turbowizard
12 December 2009, 22:34
ik heb hem zoals altijd met plezier doorgelezen. vind die colt echt mooi en de andere auto s ook zeker weten

Het enige wat ik jammer vind ik dat je volgens mij alleen er nog in komt als je een turbo hebt of meer. Gaat alleen nog om performance lijkt het. Ik hou er wel van meer wat meer afwisseling mag soms wel. Ik ken veel dikke bakken die niet aan performance doen die ook mooi zouden zijn voor een reportage. Ik bedoel niet mijn auto ( kan ook niet die ligt uit elkaar ) of 1 van de auto s van vrienden of kennissen maar bijv auto s die ik heb gezien op 100 % tuning en zo.

maargoed , ik zal hem altijd blijven lezen en doorbladeren.

Maus dikke shoot maat

Greetz

auto emocion
13 December 2009, 21:06
Vindt het ook een hele dikke uitgave.

Persoonlijk vindt ik dat het magazine zich goed mengt in de huidige trend.
Je ziet de verschuiving van looks naar performance steeds meer terug komen.

Wat niet hoeft te betekenen dat optisch zeer nette auto's nu niet meer in het blad zullen komen.
Ik denk dat ze daar toch ook wel rekening mee houden hoor.
je kan nooit met elk magazine iedereen tevreden maken, daarvoor zijn er teveel verschillen in stijlen en nog belangrijker...... in persoonlijke voorkeuren en/of smaak.

Rick200SX
6 January 2010, 16:40
Wil ik dan toch even zeggen:

De laatste uitgaven vind ik Automaxx een stuk beter. Lekker veel performance, en dingen welke er nu echt toe doen, en in iedergeval mij erg boeien. Top! Je kunt het nu meer als echt serieus blad zien vind ik.