PDA

Volledige versie bekijken : telegraaf reclame

engeltje
29 December 2009, 18:40
Nog meer mensen de telegraaf reclame gezien waarbij een uitgebouwde wagen wordt gebruikt om hufterig gedrag uit te beelden dmv onnodig staan te gassen?
Corrigeer me als ik me vergis, waar was het niet zo dat er tegenwoordig banden zijn tussen de telegraaf en automaxx/402 events?
Kan hier door automaxx geen melding oid over gemaakt worden, want op deze manier lukt het natuurlijk nooit om als tuner weer een beetje goede naam te krijgen.

Als ze een dergelijke spot hadden gemaakt met buitenlanders, dan was er allang een onderzoek en een rechtszaak gestart.

vanaf 4 januarie kunnen weer digitaal de klachten ingediend worden bij de reclame code commissie. Ik ga er iig 1 indienen en ik hoop met mij meerdere mensen.

Daats
29 December 2009, 18:51
Nog meer mensen de telegraaf reclame gezien waarbij een uitgebouwde wagen wordt gebruikt om hufterig gedrag uit te beelden dmv onnodig staan te gassen?
Corrigeer me als ik me vergis, waar was het niet zo dat er tegenwoordig banden zijn tussen de telegraaf en automaxx/402 events?
Kan hier door automaxx geen melding oid over gemaakt worden, want op deze manier lukt het natuurlijk nooit om als tuner weer een beetje goede naam te krijgen.

Als ze een dergelijke spot hadden gemaakt met buitenlanders, dan was er allang een onderzoek en een rechtszaak gestart.

vanaf 4 januarie kunnen weerd digitaal de klachten ingediend worden bij de reclame code commissie. Ik ga er iig 1 indienen en ik hoop met mij meerdere mensen.

Het is maar waar je je druk om maakt natuurlijk.......;)

Lucazz
29 December 2009, 21:10
ja en als je t forum beter in de gaten houdt dan had je er al iets over gelezen in het AUTO GESPOT topic....

Tijsto
29 December 2009, 21:44
Vind dat ie wel een punt heeft

Kenji
29 December 2009, 21:55
Ach, onlangs was er een aflevering van Fobiac op Veronica waarin straatracen centraal stond. Diverse auto's in beeld met vrolijk "Midlands" als raamband....

Het is nou eenmaal een stigma waar "we" nooit vanaf zullen komen.

Live with it.

Conair
29 December 2009, 22:16
Kijk eens om je heen. Negen van de tien keer als ik uitgebouwde wagen zie rijden gaat dat gepaard met hufterig gedrag. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat constateer. Ik kan er dan ook niet wakker van liggen.

waggie
29 December 2009, 22:24
voor mij het zelfde ik weet dat ik zelf rustig rijd en wat de rest doet moeten hun weten :p

engeltje
29 December 2009, 22:45
Ach, onlangs was er een aflevering van Fobiac op Veronica waarin straatracen centraal stond. Diverse auto's in beeld met vrolijk "Midlands" als raamband....

Het is nou eenmaal een stigma waar "we" nooit vanaf zullen komen.

Live with it.

dat is waar, maar het verschil is wel dat men daar gewoon de feiten liet zien terwijl de reclame in scene is gezet en de hele reclame om hufterig gedrag draait.

Kijk eens om je heen. Negen van de tien keer als ik uitgebouwde wagen zie rijden gaat dat gepaard met hufterig gedrag. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat constateer. Ik kan er dan ook niet wakker van liggen.

ik zelf zie het bijna 9 van de 10 keer als ik een auto zie rijden, uitgebouwd of niet.

ja en als je t forum beter in de gaten houdt dan had je er al iets over gelezen in het AUTO GESPOT topic....
tja, ik kijk nou eenmaal niet altijd naar alle topics.

Brian
30 December 2009, 03:09
ik maak mij er ook niet druk over. Er werken zo 3500 mensen bij de Telegraaf wij hebben niet met iedereen contact en weten ook echt niet wat andere collega's aan spots maken. Niet druk over maken. Er zijn er ook genoeg die wel zo staan te gassen en te knallen, anders zou dat beeld er toch ook niet zijn??

Maar genoeg hierover, wij maken er intern een melding van en succes bij de reclame commissie, die doen er echt niets aan in mijn optiek.