Volledige versie bekijken : Uitlaat probleem
Manti
4 January 2010, 22:55
Ik heb mijn punto 1 sinds een paar maanden verlaagd.
Nu heb ik alleen het probleem dat de uitlaat bij het flexibele stuk soms de drempels schuurt.
Net bleef hij bijv. haken achter een metalen plaat op een stoep tijdens parkeren(flinke schok)
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Is het een idee om grotere velgen+banden erop te zetten zodat ik iets meer bodemspeling heb?
Riesh
5 January 2010, 01:47
kan, of een extra bescherming.
Manti
5 January 2010, 08:01
kan, of een extra bescherming.
Extra bescherming?
Kenji
5 January 2010, 14:09
Een soort beschermplaat eronder, in het Engels noemen ze dat een "skidplate".
Rallyauto's hebben dat bijvoorbeeld om het oliecarter te beschermen, en grote 4x4's gebruiken ze om tere delen zoals oliecarter en differentiëlen te beschermen.
http://image.automotive.com/f/features/9802243+soriginal/0802or_14_z+1993_2wd_chevrolet_s10_red_blaze+fabte ch_prerunner_bumper_skidplate.jpg
Onder mijn auto zit er ook eentje, een dikke aluminium plaat onder het oliecarter.
peter de beus
5 January 2010, 15:09
heb ik ook gemaakt omdat m'n vergrote carter zo verschrikkelijk laag hangt.... je moet even zoeken naar een plek waar je het kan bevestigen en dan gewoon een stuk stevig alluminium er onderdoor...
auto emocion
5 January 2010, 15:31
.
Net bleef hij bijv. haken achter een metalen plaat op een stoep tijdens parkeren(flinke schok)
Even serieus...hoe laag ligt je auto dan wel niet ?
Of was het een dikke plaat ?
kan me hier even geen voorstelling bij maken.
Maar als hij zo laag ligt zal er weinig helpen denk ik, iets eronder monteren (beschermplaat of wat dan ook) resulteert alleen in een nog lagere auto lijkt mij.
Misschien toch wat hoger zetten (indien mogelijk) of grotere velgen erop, al zal dat weinig verschil maken vrees ik.
peter de beus
5 January 2010, 18:18
of je uitlaat fatsoenlijk laten ophangen, dus even doorslijpen voor aan en iets omhoog laten lassen en de ophang punten achter verder omhoog vaak zit er een rare bocht in die eerst naar beneden gaat en dan pas omhoog
Manti
5 January 2010, 19:15
Het was een rare stoep:D
Auto ligt niet ZO laag, maar alleen dat stukje schaaft elke keer(denk het flexibele stuk uitlaat)...
TimAukes
23 June 2010, 12:12
Ik zou uitkijken met grotere wielen&banden ivm met je veerweg en wielkasten..
en de tellerafwijking die je dan krijgt is ook niet echt jofel.
auto emocion
23 June 2010, 20:02
Zo over reanimatie gesproken ;)
Topic is van januari en sindsdien niets meer vernomen van de topic opener volgens mij.
Zo over reanimatie gesproken ;)
Topic is van januari en sindsdien niets meer vernomen van de topic opener volgens mij.
Ik leef nog hoor :p
De parkeerplekken waar het over ging zijn laatst aangepast, want er waren alleen maar klachten.
Zelfs standaard onverlaagde auto's hadden er last van.
Ik heb de uitlaat nog effe bekeken, maar de schade is beperkt bij het flexibele stuk, maar een ander deel wat erna komt (kat? ) is wel toe aan vervanging denk ik...maar dat komt nog wel.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.