Volledige versie bekijken : swiftytrs = swiftycarz
swiftycarz
12 April 2009, 15:22
hoi hoi ik ben ivo ook wel bekent als swifty maar ondat ramon die ook al had moets ik er maar wat achter zetten.
ik ben 28
woon in hengelo
rij op dit moment in een Reno 5 tr 1.4 super campus rond
mede oprichter van de club Car'Z shut up 'n drive (http://carz.forum-xl.com)
vragen ??? stel ze gerust;)
Dr Doggystyle
12 April 2009, 19:04
hey ivo
ben benieuwd naar fotos van je auto
Cshonda
12 April 2009, 19:21
Ook weer aanwezig?
Welkom hahaha
swiftycarz
14 April 2009, 22:07
hey ivo
ben benieuwd naar fotos van je auto
nou ???
het stelt niet echt veel voor hoor :D
maar u vraagt wij draaien
http://i471.photobucket.com/albums/rr74/CarZFoto/De%20R5/DSC05445.jpg
http://i471.photobucket.com/albums/rr74/CarZFoto/De%20R5/DSC05446.jpg
http://i471.photobucket.com/albums/rr74/CarZFoto/De%20R5/DSC05448.jpg
http://i471.photobucket.com/albums/rr74/CarZFoto/De%20R5/DSC05411.jpg
@ CS natuurlijk jij ook zie ik
Stefanveen
15 April 2009, 11:07
Hey swifty
Ook maar weer opnieuw hier aangemeld.
Goed bezig.
vw roadwarrior
15 April 2009, 14:21
Welkom hier:cool:
swiftycarz
1 February 2010, 22:27
Ons Renault had 2 kapotte wiellagers en 2 kapotte stuurkogels en om het af te toppen moest er ook nog een een nieuw injectiehuis op.
Twee weken geleden zaterdag wou ik samen met
Rattan en Michel er aan gaan beginnen, knapt er een koeling slang op vrijdag avond dus dat kan er ook nog wel bij
Maar goed zaterdag s' ochtends eerst met Michel naar de sloop voor een nieuwe koeling slang en daar na naar Tony's garage om aan de 5 te gaan sleutelen.
Rattan heeft de hele steekas aan de linkerkant er maar uitgehaald want alles zat zo vast geroest, dat hij de zelf borgende moer met geen mogelijkheid los kreeg.
Michel en ik hebben het injectie huis en de koelslang vervangen.
Michel moest bij tijds weer naar huis omdat hij nog wat anders moest doen, dus hebben Rattan en ik nog ff veder lopen stoeien om alles los te krijgen.
Wij hebben de hele as in de bankschroef bij mijn zwager gezet met 2 man hem vast gehouden veel super kruipolie en 1 man "de"moer los draaien.
Na een tijdje was ie er eindelijk af en toen moest de lager er nog uit.
De wiellager zat zo vast geroest dat die er ook niet echt uit wou zo als het moest maar naar veel geweld viel hij in veel stukken er uit maar er bleven ook nog wat onderdelen zitten die er helemaal niet uit wouden maar wel moest.
Maar dat wat niet ons grootste probleem
We kwamen er ook achter dat de lagers die ik mee had gekregen veel te groot waren en dus zowiezo niet gingen passen en ik dus contact moest op nemen met de mensen van waar ik de lagers had gekocht.
Bij de mensen daar waar de lagers vandaan kwamen waren alleen bereikbaar op zondag en via mail dus ik als een gek mailen naar die gasten en met suc6 ik kon zondag de 31ste de nieuwe lagers ophalen.
Ik de zaterdag daarvoor de andere steekas met alles er nog aan ook maar onder de 5 vandaan gehaald.
Ach en omdat ik toch bezig was heb ik de veerpoten er ook maar even onder weg gehaald om ze even schoon te maken.
Zondag samen met Tony naar Ommen gereden om de lagers op te halen en om die zelf borgende moer er af te laten draaien door hun want zij hadden een luchtsleutel en dat ging een stuk makkelijker het ging niet van harte maar wel een stuk sneller dan dat wij dat met de hand deden.
Maar toen moesten de oude lagers er nog wel uit en de nieuwe in.
Rattan wou dat wel doen bij hem op het werk want daar hadden ze een pers waar het wel mee kon.
Hij heeft de gedeeltes die er echt vast vast in zaten in gezaagd en er uit gekregen de nieuwe lagers koud gemaakt door middel van de sneeuw buiten en het andere gedeelte waar het in moet heet gestookt en zo in elkaar gezet.
Nu moet alles nog weer gemonteerd worden op de 5 bak olie bij vullen hand remmetje nog even maken misschien nog nieuwe bandjes en dan kan hij voor de APK.
swiftycarz
5 March 2010, 19:38
oke ff een update
de R5 kwam helemaal niet meer door de apk
er moest nog al wat aan gebeuren dus we hebben hem weg gedaan
we hebben er een japer voor in de plaats gekocht
een Honda civic 3d 1.5 dxi hatchsback uit '93
in het blauw
met een vol jaar apk
en hij is helemaal standaard voor zo lang het nog duurt ;)
barrysss
5 March 2010, 21:01
foto........
swiftycarz
6 March 2010, 00:59
moet ik nog ff maken dus die komen er zo snel mogelijk aan.
swiftycarz
7 March 2010, 01:57
ik had in de R5 centrale deur vergrendeling in gezet dus die heb ik er maar ff uit gehaald en over gezet in de civic.
want je mis het wel als je het niet hebt en altijd wel had. ;)
swiftycarz
7 June 2011, 22:05
hallo dan daar.
ik ivo aka swifty stop met het tuning wereldje!!
waarom?
punt 1 de 2de kleine is er bijna.
punt 2 we gaan verhuizen.
punt 3 ik heb de auto er niet meer na.
punt 4 car'z stopt er ook mee.
ik hou de forums nog wel een beetje in de gaten maar in veel mindere mate.
ik ga zo af en to nog wel eens maar een event of meeting om foto's te maken en op de zondagavond bij de mac in Hengelo zul je me ook nog wel eens zien maar niet zo veel meer zo als vroeger.
dus ..... bye bye man bye bye
swiftycarz
8 June 2011, 21:07
had ik er nog helemaal niet bij verteld maar onze club Car'Z squad stopt ook
de stekker gaat er definitief uit na automaxx summer edition!!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.