PDA

Volledige versie bekijken : 14 maart 2010 - Time Attack deelnemersoverzicht

Pagina's : 1 [2]

peerke
18 March 2010, 16:17
Ik vind wel raar dat er tijdens een race een beperking op geluid zit.

Rare regel!!

Ook al klaagt die centreparcs erover.Het circuit zat er toch eerder.Moeten ze maar ergens anders gaan zitten

Coolkast
18 March 2010, 16:51
het is raar.. helaas heeft spa francorchamps er ook last van, maar ook schiphol.
je zou verwachten dat je op de hoogte bent op het moment dat je je huisvest naast een circuit.

Giant
18 March 2010, 21:55
Elke auto met meer dan 40% vermogenswinst is niet straatlegaal volgens de wet !;)dan valt 75% van de inschrijvers af :eek:
Volgens het regelement moest je apk waardig zijn en dat ben ik alle verlichting,ruitenwissers,blower enzo werkt en zelfs het uitlaat systeem is straatlegaal wat ik van de meeste niet kan zeggen :D
Volgens de regels zou je ook circuit ervaring moeten hebben denk niet dat mijn 5 keer in 3jaar daar ondervalt ofwel :rolleyes:

Daar heb je ook gelijk in, denk dat er altyd gezeur over blijft komen.
Maja ieder zijn mening en een 380Pk sterke kadet.... vind ik toch vrij extreem even als een type 1 met een hayabusa turbo motor.
We zien het wel, volgende x hoop ik weer van de party te zijn... doel onder de 2:08 op zandvoort en onder de 2:10 op assen.

ronaldspeedequipment
22 March 2010, 17:18
Daar heb je ook gelijk in, denk dat er altyd gezeur over blijft komen.
Maja ieder zijn mening en een 380Pk sterke kadet.... vind ik toch vrij extreem even als een type 1 met een hayabusa turbo motor.
We zien het wel, volgende x hoop ik weer van de party te zijn... doel onder de 2:08 op zandvoort en onder de 2:10 op assen.

Ja er zullen altijd mensen zijn die blijfen zeuren dat iets niet eerlijk gaat omdat ze teleur gesteld zijn over hun tijd of positie .
In jouw geval zou ik ook gemengde gevoelens hebben ene kant ben je blij met je tijd maar je eindigd in de middenmoot van de pro en had je in de semi een podiumplek kunnen hebben ?
Ja die kadett van Botter is vrij extreem en vind mijn golf 1 ook niet geheel tam maar dit zijn ook auto's geworden die niet makkelijk te rijden zijn en zeker niet vergevings gezind . Daarom hebben we deze keer een goede rijder in de bijna standaard Ford Focus gezet om aan te tonen dat je helemaal geen 500pk of 1000kg hoeft te hebben om hard te gaan en dat blijkt 1.59,7 :eek:
Assen is een iets makkelijkere baan voor jouw auto denk dat je daar sneller kan dan op zandvoort dus je doel kan ook onder 2.08 zijn ;)
Vind het wel jammer dat de volgende time attacks gescheiden zijn in duits en japans zo word het nooit een competitie :(

ronaldspeedequipment
22 March 2010, 17:29
ik vond het niet tegenvallen ;-)
mijn uitlaat eens fixen... kan er weer 0.7 sec vanaf.

Ha ha ik zou wat meer rij ervaring opdoen dan kan er nog wel 4 sec af ;)

Een auto met zulke rubbers en dat gewicht moet toch wat harder door de bocht kunnen . Topsnelheid heb je genoeg :eek: je moet alleen wat minder remmen en hem wat harder de bocht in laten rollen ,klinkt simpel toch:rolleyes:
Of mischien een drift cursus als de achterkant dan gaat heb je hem in iedergeval onder controle :D

Giant
23 March 2010, 13:07
Ja er zullen altijd mensen zijn die blijfen zeuren dat iets niet eerlijk gaat omdat ze teleur gesteld zijn over hun tijd of positie .
In jouw geval zou ik ook gemengde gevoelens hebben ene kant ben je blij met je tijd maar je eindigd in de middenmoot van de pro en had je in de semi een podiumplek kunnen hebben ?
Ja die kadett van Botter is vrij extreem en vind mijn golf 1 ook niet geheel tam maar dit zijn ook auto's geworden die niet makkelijk te rijden zijn en zeker niet vergevings gezind . Daarom hebben we deze keer een goede rijder in de bijna standaard Ford Focus gezet om aan te tonen dat je helemaal geen 500pk of 1000kg hoeft te hebben om hard te gaan en dat blijkt 1.59,7 :eek:
Assen is een iets makkelijkere baan voor jouw auto denk dat je daar sneller kan dan op zandvoort dus je doel kan ook onder 2.08 zijn ;)
Vind het wel jammer dat de volgende time attacks gescheiden zijn in duits en japans zo word het nooit een competitie :(

Ik vind assen nie alles, wel een leuke baan maar daar heb je meer aan PK's en op zandvoort heb je ook ballen nodig, assen is ook meer een stop and go baan vind ik.
Ik ben zeer tevreden over mijn prestaties en je zal altyd gezeur houden over niveau verschil. Als ik geselecteerd wordt voor het JAF dan ga ik alles op alles zetten om semi's eronder te leggen en een paar kleine aanpassingen aan de ophanging dan moet ik zo een stuk sneller kunnen zijn.

jeroentje.nl
23 March 2010, 14:44
Ha ha ik zou wat meer rij ervaring opdoen dan kan er nog wel 4 sec af ;)

Een auto met zulke rubbers en dat gewicht moet toch wat harder door de bocht kunnen . Topsnelheid heb je genoeg :eek: je moet alleen wat minder remmen en hem wat harder de bocht in laten rollen ,klinkt simpel toch:rolleyes:
Of mischien een drift cursus als de achterkant dan gaat heb je hem in iedergeval onder controle :D

banden zijn al een einde weg denk ik... was nu met 4 wielen aan het glijden.
vooral voor wil die graag weg rollen.
Het kan zeker nog een stuk harder... zelf zat ik nu op de limit... ging foutjes maken en veel risico nemen... na 2-3 snelle ronden dacht ik: stoppen want dadelijk ga je eraf...sneller ging niet.

Ga maar eens keer goed aan de afstelling werken.. even veel testen

Mei weer een dagje op Spa !

jeroentje.nl
24 March 2010, 11:39
Finale Time Attack Pro street

Twanny:
http://www.youtube.com/watch?v=f7KkiY0XSx0

Finale Time Attack Extreme
http://www.youtube.com/watch?v=-hFYqQpT4pw

Coolkast
24 March 2010, 13:13
heerlijke beelden, mooi met telemetrie erbij. super!
volgens mij klopt de olietemp van de Evo nog niet :)

jeroen, je rijdt bij het ingaan van de tarzan (2:10min) een aparte lijn, of verremde je je?

jeroentje.nl
24 March 2010, 13:30
Shit oil temp valt me nu pas op.

Ik rem daar te laat... blokeren.. ging net.
Maar toch maar 0.08sec verloren in de eerste sector

peter de beus
26 March 2010, 12:22
wat is er met je olie temperatuur jeroen?? (kan het filmpje hier niet zien)

jeroentje.nl
26 March 2010, 15:17
blijft op 10 graden staan... wel vreemd want de log file heeft wel waardes.
is voor een volgend filmpje.

peter de beus
26 March 2010, 16:26
oww op die manier, dacht dat er een probleem echt met de auto was, maar het zit dus in het filmpje of ergens in de overdracht er van...

jeroentje.nl
26 March 2010, 18:34
ramp toerist ;-)

Evert Thomas
26 March 2010, 21:22

Daar ben ik het mee eens. Ik kan me herinneren dat er wel over is nagedacht om er een echte competitie van de maken, maar kennelijk heeft dit idee het niet gehaald. De achtergrond zal wel zijn dat met bang is dat daarmee het karakter van de DAF en JAF verloren gaat.

Aan de andere kant is het heel jammer dat het mooie en sterke veld dat we gezien hebben op Streetpower, dit jaar niet meer gezamelijk aan de start zal staan (tenminste als het bij deze huidige geplande 3 evenementen blijft). Het niveau op het DAF en JAF zal hierdoor dus ook lager liggen en dus voor het publiek ook minder leuk om na kijken.

Aan Streetpower hebben we kunnen zien dat er voldoende publieke belangstelling is om Time Attack ook hier goed van de grond te krijgen. Het vormen van een competitie waarbij de deelnemers met elkaar de degens kruizen op de verschillende cirquits kan hier een goede bijdrage aan leveren. Op deze manier hebben we altijd de mooiste en sterkste auto's aan de start en wordt het veld ook steeds herkenbaarder voor het publiek en dus leuk om het hele jaar te volgen. Ook voor sponsors wordt het interessanter om in te stappen als het niet slechts om een of twee wedstrijden in het jaar gaat.

Bij deze wil ik het volgende alternatief voorstellen. Laat de beste 30 a 40 auto's van de eerste wedstrijd het gehele jaar meedoen op alle evenementen (of bijvoorbeeld de beste 10 van elke klasse) en vul de rest van het veld aan met auto's welke vallen binnen het dan geldende thema (DAF of JAF). Zo blijft het evenement herkenbaar, zijn de snelste time attack auto's gedurende het gehele jaar voor het publiek te bewonderen.

Een win-win situatie lijkt me, wat vinden jullie???

Brian
29 March 2010, 08:48
Ik heb veel situaties overwogen en helaas gaat dat het niet worden.
Wel ben ik al rustig begonnen aan een opzet voor de agenda van 2011.

Louder
29 March 2010, 14:06
Jammer dat duits en japans niet meer samen rijdt ?!?

Nog meer jammer dat als je Italiaan, Fransoos oid rijdt je al helemaal NIET meer zou kunnen rijden. :p