Volledige versie bekijken : 14 maart 2010 - Time Attack deelnemersoverzicht
Brian
1 February 2010, 12:23
http://www.timeattack.nl/userfiles/library/image/timeattack/ToyoTiresTimeAttack_lr.jpg
Bij deze de definitieve lijst van de geselecteerde deelnemers.
De lijst kan je hier in een PDF bestand openen: http://www.timeattack.nl/userfiles/library/file/ASP2010_DEELNEMERSLIJST.pdf
StreetGasm Maus
1 February 2010, 13:27
erg leuke verdeling van de klasses zo !
al vind ik de eerste klasse zo op het oog alles behalve interesant.
heb iig erg veel zin in deze dag ( helaas nu een keer zelf niet meerijden )
vdw
1 February 2010, 15:05
Je moet natuurlijk ook iets hebben om te top auto's mee te vergelijken.
Ik vind het echt een mooie line up en ben benieuwd wat de pitt walk betekend
Brian
1 February 2010, 15:44
Je moet natuurlijk ook iets hebben om te top auto's mee te vergelijken.
Ik vind het echt een mooie line up en ben benieuwd wat de pitt walk betekend
Alle bezoekers mogen dan pitstraat in om ze in opstelling te fotograferen en te bekijken. 5 minuten voor tijd komt er een toeter en moet iedereen de pitstraat verlaten. Dan start de Time Attack.
Ik denk dat er wellicht snellere tijden gereden zal worden dat jij zou verwachten. Wellicht sneller als jou laatste tijd ;) hahaha
StreetGasm Maus
1 February 2010, 16:01
hahah sneller dan mijn laatste tijd is ook niet moeilijk hahaha.. dat lukt met een alto nog :)
maar persoonlijk vind ik het altijd leuker als er gewoon dikke auto's meerijden ( je snapt wel wat ik bedoel, meer UK style )
neemt niet weg dat ik deze keer gewoon eens echt ga genieten van alles op de baan ipv zelf te zitten zweten :)
Giant
1 February 2010, 22:10
Erg dikke line up zo, nu mag ik in de PS mee rijden ff kijken wat ik deze keer voor tyd ga rijden.
Laat mij maar lekker zweten achter het stuur...!!!
Ennuh denk dat de SPS klasse ook wel leuk zal worden.... iedereen heeft een keer moeten beginnen, je weet nooit waar ze over 2jaar rijden.
Evert Thomas
1 February 2010, 22:23
erg leuke verdeling van de klasses zo !
Voordeel is dat ik dan niet aan al te hoge verwachtingen hoef te voldoen :)
Brian
1 February 2010, 22:24
Krijg toch net een bevestiging uit de UK dat er een R35-GTR komt en een Porsche GT2-CS ;)
peter de beus
2 February 2010, 13:56
wie clive seddon??
Brian
2 February 2010, 14:13
nee, iemand anders.
Brooklyn
2 February 2010, 18:07
Oeeehhhh ook leuk!
Krijg toch net een bevestiging uit de UK dat er een R35-GTR komt en een Porsche GT2-CS ;)
Groetjes Rick
peter de beus
2 February 2010, 18:52
ben benieuwd, clive rijdt in engeland time attack met de R35.... maar er zijn er genoeg daar;)
jeroen-16v
2 February 2010, 19:25
Wij rijden in de extrema klasse mee met onze ibiza, volgens mij zijn we een beetje de underdog in deze klasse. Maar dat maakt het alleen maar leuker.
Heb er nu al zin in.
Eerst nog even een keer testen op zandvoort nog met de ibiza.
Gr jeroen
peter de beus
2 February 2010, 21:35
valt vast wel mee jullie auto kan 1.50 rijden met goede banden.... alleen moet je wel gas geven jeroen hahahah
gijsje
3 February 2010, 00:37
en je mag volgens mij met full slicks rijden in extreme klasse....toch??
Marcus
3 February 2010, 01:36
Streetgasm maus zegt:
Wat ben jij erg zeg,arogante gehaktbal:rolleyes:
Het is maar goed dat je niet mee doet met de semi pro,want je rijdt toch alleen maar in de weg WTF
Een civic met 400pk impreza met 400pk 2 evo,s met 350pk een audi s2 met 350pk supra met 380pk,206 gti met 300pk en zo kan ik nog wel effe door gaan,en de line up is zeker wel een mooie,en leuke auto,s en interesant is het ook zeker wel,het publiek zal zich niet vervelen:p
Brooklyn
3 February 2010, 18:37
Dat mag ik toch zeker niet hopen!
het publiek zal zich niet vervelen:p
Groetjes Rick
StreetGasm Maus
3 February 2010, 21:38
Streetgasm maus zegt:
Wat ben jij erg zeg,arogante gehaktbal:rolleyes:
Het is maar goed dat je niet mee doet met de semi pro,want je rijdt toch alleen maar in de weg WTF
Een civic met 400pk impreza met 400pk 2 evo,s met 350pk een audi s2 met 350pk supra met 380pk,206 gti met 300pk en zo kan ik nog wel effe door gaan,en de line up is zeker wel een mooie,en leuke auto,s en interesant is het ook zeker wel,het publiek zal zich niet vervelen:p
OMFG MARCUS!!!
weer aangemeld op een ander forum zodat je weer afgezeken , en voor schut gezet kan worden ... stakker .. whahaha
hou het nou maar netjes hier
Marcus
4 February 2010, 00:55
Daar gaat het nu niet om mausje,ik heb het over een opmerking van jou,warom zeg je dat de line up van de semi pro alles behalve interesant is,vind ik nogal een beledeging,aangezien ik een van de deelnemers ben die ook mee rijdt in die klasse .[nr 23]
Tuurlijk is de extreme klasse mooier en sneller,maar dat spul is voor de gewoon werkende mens niet meer te betalen,want we krijgen immers niet allemaal alles van papie en mamie in de schoot geworpen:rolleyes:
En aangemeld ben ik al een tijde hier,alleen niet zo actief.
miko
4 February 2010, 01:14
Tuurlijk is de extreme klasse mooier en sneller,maar dat spul is voor de gewoon werkende mens niet meer te betalen,want we krijgen immers niet allemaal alles van papie en mamie in de schoot geworpen.
Oeps die zit keihard! Zeker een mooie line up heb er nu al zin in :D
StreetGasm Maus
4 February 2010, 08:45
hahahah markus je maakt me nu alweer aan het lachen jongen !!
dacht juist dat jij wel alles van je pappie en mammie kreeg als je weer es ging huilen als alles stuk was, en je vernederd werd...
maargoed, we zullen zien wat je doet op de baan... op andere forums staan al weddenschappen na de hoeveelste ronde je crasht ! wahahah
DrLoco
4 February 2010, 08:47
brian kan je jezelf ook nog opgeven voor latere T/A's.
Wil dit jaar nog een keer time attack rijden twijvelde eerst over mijn vermogen, maar zie dat er meerdere met mijn vermogen rijden.
Pinball
4 February 2010, 08:51
pinny komt ff kijken denk ik..
komen een paar interesante wagens nu ..
Hansburger
4 February 2010, 09:29
Tuurlijk is de extreme klasse mooier en sneller,maar dat spul is voor de gewoon werkende mens niet meer te betalen,want we krijgen immers niet allemaal alles van papie en mamie in de schoot geworpen:rolleyes:
Nee dat slaat ergens op wil je zeggen? Ik zou dit soort uitspraken maar niet doen zonder iedereen in die klasse te kennen.
Brian
4 February 2010, 09:39
brian kan je jezelf ook nog opgeven voor latere T/A's.
Wil dit jaar nog een keer time attack rijden twijvelde eerst over mijn vermogen, maar zie dat er meerdere met mijn vermogen rijden.
Bekijk deze pagina even, daar staat op hoe jij je kan aanmelden voor Japans:
http://www.timeattack.nl/nl/text/show/420/inschrijven.html
@marcus & @maus
Laten we deze zinloze discussie hier niet voeren.
Als jullie elkaar wat te vertellen hebben, pb ff met elkaar, wissel telefoonnummers uit om te daten, maar laten we hier niet zo verder gaan :D
Brian
4 February 2010, 10:36
Vandaag heeft GTR nr2 ook bevestigd om te komen.
http://www.importracing.de/img/galerie/r35-07.jpg
peter de beus
4 February 2010, 11:39
1 tip, niet te dicht achter gaan rijden hahahaha
StreetGasm Maus
4 February 2010, 11:43
net zoals bij jou ;)
Chimera
4 February 2010, 13:23
Plak ik geen camera maar een stok marshmallows achterop nu
Marcus
4 February 2010, 14:51
@hansburger ,die opmerking was voor maus bedoelt niet voor de extreme klasse.
@brain, maus en ik hebben al pb verstuurd,kan gezellig worden op cpz!
En die GTR is zeker netjes mooie wagens zijn dat:cool:
DrLoco
4 February 2010, 15:06
dank je brian zal mezelf inschrijven als ik thuis ben..
Weer een ervaring erbij voor me mag ik hopen..
peter de beus
4 February 2010, 18:04
Plak ik geen camera maar een stok marshmallows achterop nu
je mag met vrij rijden marsmallows achterop plakken hoor:D
Mariska
5 February 2010, 08:09
Jaaaaa.Marsmallows!!!! :D
Hansburger
5 February 2010, 09:27
Mag ik bij jou dan mijn hamburgers op de turbo hangen tijdens het rijden? :D
Chimera
5 February 2010, 11:39
Geen drive-in maar een well-driven foodstrip dus :D
Coolkast
5 February 2010, 12:57
Ben beniewd of Carlo Hulsen zich nog heeft aangemeld.
zou weer een 600+pk auto extra zijn :)
Brian
5 February 2010, 18:13
Ben beniewd of Carlo Hulsen zich nog heeft aangemeld.
zou weer een 600+pk auto extra zijn :)
Nee niet voor de Time Attack.
Coolkast
5 February 2010, 18:50
Nee niet voor de Time Attack.
hmm ik zit verkeerd te kijken, moet sprinten zijn :)
peter de beus
6 February 2010, 13:42
vind het wel een eer als hamburger hans de BBQ saurus wil ''gebruiken'' :D
Hansburger
6 February 2010, 15:34
Hahaha. Ik zal de hamburgers alvast in de vriezer gooien! :p
Chimera
8 February 2010, 18:28
http://www.mondecreativestudios.nl/userfiles/TAPTL.jpg
De lijst van Time Attack heeft eindelijk een duidelijke vorm. Op www.rpmonline.nl bekijken we een deel van de lijst en met name vele bekende gezichten die we uit voorgaande jaren terug gaan zien aan de startlijn.
Website
Daarnaast zal onze website deze maand enkele wijzigingen ondergaan, de eerste die nu al te zien is dat RPM Online nu een eigen nieuws pagina heeft. Hierop zal dan ook geregeld nieuws verschijnen over de projecten waar we mee bezig zijn voor in 2010.
gijsje
9 February 2010, 13:09
Ziet er weer netjes uit
Speedequipment
9 February 2010, 15:58
Google eens op Alex de Jonge , Corsa A !
Het is niemand opgevallen , maar die heeft wel gewonnen vorig jaar !
Chimera
9 February 2010, 21:38
Ja de crew van Speed Equipment heeft zich zeker bewezen vorig jaar en weer genoeg inschrijvingen dit jaar, benieuwd of ze weer de overwinning in enkele klasse wete te behalen
MartinH
9 February 2010, 22:00
Zo zie je maar weer: Pk's is zeker niet alles.... met een laag gewicht, goede opbouw van de wagen en goede drivers skills kom je een heel eind.....
White Noise
11 February 2010, 01:11
Ik heb me helaas moeten afmelden voor time attack! Ik ben momenteel druk bezig met de turbo setup en een custom aerodynamisch pakket voor de 206 en ga het helaas niet redden om de 206 race klaar te krijgen voor 14 maart.
peter de beus
11 February 2010, 13:49
ruilen??:D
Brian
11 February 2010, 16:58
ruilen??:D
Jij hoort niet in de semi pro, nog ff geduld :)
peter de beus
11 February 2010, 18:42
Jij hoort niet in de semi pro, nog ff geduld :)
m'n auto misschien niet maar moet nog maar blijken dat ik zelf daar niet hoor....;)
peter de beus
12 February 2010, 15:12
die blauwe golf 1 in de pro street is heeeeeeeel snel, heb ik met TOTB zien rijden, zit een hayabusa blok met turbo in:D ziekkkkkk
ronaldspeedequipment
12 February 2010, 21:39
die blauwe golf 1 in de pro street is heeeeeeeel snel, heb ik met TOTB zien rijden, zit een hayabusa blok met turbo in:D ziekkkkkk
Ja er staan ook filmpjes op youtube dat ding is echt snel :eek: rechtdoor
Gelukkig zitten er veel bochten in zandvoort ;)
Brian
13 February 2010, 11:52
Dat iets snel gaat is leuk, maar wegligging, een groot hart hebben en kunnen sturen moet je ook niet onderschatten ;)
Speedequipment
13 February 2010, 15:19
Oh ja , waren we ook bijna vergeten : Dennis van Oostveen in de Focus RS ,
1 ste plaats Semi Pro , staat ook nergens vermeld ! (300PK !)
DrLoco
14 February 2010, 18:50
inschrijf formulier voor jaf opgestuurd via de mail ;)
DrLoco
14 February 2010, 19:05
btw sprak gert jan bij atec tuning en die had het er over dat die in de lijst zou staan met een bmw m3..
maar zie nergens in de extreme klasse gert jan konijnendijk staan :S ..
krijgen we binnen kort een nieuwe lijst brian of is dit de defenitieve en heeft hij het fout begrepen???
Brian
15 February 2010, 10:37
Wij gaan woensdag in 1 keer de lijst weer updaten, er zijn wat afzeggingen en weer wat nieuwe op de lijst. De profiel pagina's kloppen:
http://www.timeattack.nl/nl/text/show/622/122__gert-jan_konijnendijk.html
Brian
15 February 2010, 22:14
Ik kreeg vandaag wel weer een GTR aangemeld en een Lamborghini Gallardo bevestigd ;)
ronaldspeedequipment
16 February 2010, 00:01
Ik kreeg vandaag wel weer een GTR aangemeld en een Lamborghini Gallardo bevestigd ;)
Brian je zet die Gallardo toch wel in de pro he ! :D
Brian
16 February 2010, 01:19
Brian je zet die Gallardo toch wel in de pro he ! :D
Semi-pro :)
ronaldspeedequipment
16 February 2010, 09:40
Semi-pro :)
Huh :confused: geintje zeker :D! Zo'n ding gaat toch zelfs zonder bestuurder nog hard :eek:
peter de beus
16 February 2010, 11:30
t is een rijdende playstation:P
met rally for kids viel het nog tegen trouwens hoor hoe hard zo'n ding ging.. had verwacht dat zo'n ''super sport auto'' toch makkelijk een skyline bij zou kunnen houden maar hij kwam lars met z'n 400pk r33 eigenlijk gewoon niet voorbij, tenminste op het rechte stuk dan... in de bochten heb ik het niet gezien
Brian
16 February 2010, 11:30
Huh :confused: geintje zeker :D! Zo'n ding gaat toch zelfs zonder bestuurder nog hard :eek:
Die rijd mee in de Extreme ;)
ronaldspeedequipment
16 February 2010, 12:45
t is een rijdende playstation:P
met rally for kids viel het nog tegen trouwens hoor hoe hard zo'n ding ging.. had verwacht dat zo'n ''super sport auto'' toch makkelijk een skyline bij zou kunnen houden maar hij kwam lars met z'n 400pk r33 eigenlijk gewoon niet voorbij, tenminste op het rechte stuk dan... in de bochten heb ik het niet gezien
Ga er vanuit dat er tijdens Rally for Kids met kinderen in de auto niet voluit wordt gereden is dus niet echt een maatstaf ;)
Dat ding zou toch wel hard rond moeten kunnen , maar ja meestal niet met de eigenaar er in :D die is zich waarschijnlijk bewust wat hij er voor betaald had:eek:
ronaldspeedequipment
16 February 2010, 12:45
Die rijd mee in de Extreme ;)
He weer geen competitie :D
Giant
17 February 2010, 20:08
He weer geen competitie :D
Maare wat voor tyd heb jij vorig jaar gereden tydens streetpower....???
Kga flink me best doen, kheb wat meer baankennis gekregen en voor de rest is de Z bijna helemaal stock.
ronaldspeedequipment
18 February 2010, 00:27
Maare wat voor tyd heb jij vorig jaar gereden tydens streetpower....???
Kga flink me best doen, kheb wat meer baankennis gekregen en voor de rest is de Z bijna helemaal stock.
2.04,0 vierde plek in de pro paar tiende achter nr 3 :(
Heb nu een kleinere turbo ga ik straks harder :D
peter de beus
18 February 2010, 10:25
wat is er eigenljik allemaal aan de internals gedaan ronald of kun je dat heel lang nog standaard laten??
Giant
18 February 2010, 13:54
Das nie verkeerd, ik reed vorig jaar een 2.11 in de warm up van de semi en ik wqs toen de snelste.
Nu meer baan kennis, de Z veel meer onder controle en meer power dus ik hoop er een paar seconden vanaf kan snoepen.
ronaldspeedequipment
18 February 2010, 23:20
wat is er eigenljik allemaal aan de internals gedaan ronald of kun je dat heel lang nog standaard laten??
Als je niet te veel toeren draait kan een std motor vrij veel hebben .
Ik had door een te grote turbo problemen met de overbrengings verhoudingen van de bak . 3de versnelling te lang geen turbodruk tweede versnelling te kort wielspin en de toeren begrenzer in :confused: waardoor de motor twee keer is stuk gegaan . een keer de balans assen uit elkaar gespetterd en een keer de tuimelaars en kleppen krom.
Ben de motor nu opnieuw aan het opbouwen en er blijft geen onderdeel meer std , hopenlijk kan ik dan wel de toeren maken die ik wil en blijft alles heel .
Barreljan
19 February 2010, 10:07
Das nie verkeerd, ik reed vorig jaar een 2.11 in de warm up van de semi en ik wqs toen de snelste.
Nu meer baan kennis, de Z veel meer onder controle en meer power dus ik hoop er een paar seconden vanaf kan snoepen.
ik had 2.25 op een crappy onderstel, verkeerde bandenspanning en zeker minder vermogen als de Z van jouw en de Focus van hierboven..
Volgens mij gaat het wel leuk worden als het baantje droog is :D
ronaldspeedequipment
19 February 2010, 17:17
ik had 2.25 op een crappy onderstel, verkeerde bandenspanning en zeker minder vermogen als de Z van jouw en de Focus van hierboven..
Volgens mij gaat het wel leuk worden als het baantje droog is :D
Focus ? heb een golf 1 , dennis heeft een focus maar die heeft een std motor en turbo alleen andere intercooler , spruitstuk en chip .
Pk´s zeggen niet zo veel gaat om de pk gewichts verhouding . onze corsa a met 150 pk reed 2,11 op assen .
Barreljan
19 February 2010, 21:31
ow.. dan lees ik het verkeerd... my bad! ;)
Maar je hebt gelijk een betere verhouding is het belangrijkste. Er is ook een hele bekende berekening daarvoor van Netwon: F = ma . Waar F een kracht is (in dit geval vooruit) m is massa en a is acceleratie. Meer F je hebt en minder m je hebt hoe meer a je kan krijgen.
Mgoed, tis hier geen school :D
Corsa a is idd als basis al een licht wagentje en dat merk je dus; 2,11 das erg leuk rijden! Win ik het met mn oude tijd niet van :confused:
Giant
19 February 2010, 21:52
Das ook nie verkeerd, kga het wel zien.
Aan de ene kant hoop ik dat het gaat regenen.... pas nog zonder traction control op CPZ gereden en was veel sneller als met...!!!
Barreljan
19 February 2010, 21:55
Ik heb in 2005 toen met een volle dag circuit training geleerd gekregen dat je TC en ABS zeker ook gewoon uit moet zetten. Met je achterste rijden was het devies ;)
Regen.. wie weet, met het weer van de afgelopen tijd is het maar gissen
jeroentje.nl
19 February 2010, 22:06
ik hoop toch op droog.... dan kan ik het zelf ook droog houden... bij nat... doe ik het in mijn broek :-)
ik zou volle slicks kunnen gaan maar heb ik hog nooit geprobeerd.. beetje tricky om dat nu als eerste keer te doen.
jupke
19 February 2010, 23:12
ik hoop toch op droog.... dan kan ik het zelf ook droog houden... bij nat... doe ik het in mijn broek :-)
ik zou volle slicks kunnen gaan maar heb ik hog nooit geprobeerd.. beetje tricky om dat nu als eerste keer te doen.
wie niet waagt wie niet wint :D
ronaldspeedequipment
20 February 2010, 09:29
ow.. dan lees ik het verkeerd... my bad! ;)
Maar je hebt gelijk een betere verhouding is het belangrijkste. Er is ook een hele bekende berekening daarvoor van Netwon: F = ma . Waar F een kracht is (in dit geval vooruit) m is massa en a is acceleratie. Meer F je hebt en minder m je hebt hoe meer a je kan krijgen.
Mgoed, tis hier geen school :D
Corsa a is idd als basis al een licht wagentje en dat merk je dus; 2,11 das erg leuk rijden! Win ik het met mn oude tijd niet van :confused:
Ja maar meneer a is niet eens zo belangrijk 70% is bocht en dan wil meneer F je heel graag naar de buitenste vangrail/grindbak geleiden .
Corsa weegt ong 800 kg is niet eens echt ligt voor een corsa a .
Hij is alweer verbeterd sinds dien , meer vermogen ong 190pk en meer camber op de voor en achterwielen dus zou richting 2.07 moeten kunnen :D
ronaldspeedequipment
20 February 2010, 09:34
Op volle slicks zou je een seconde of 3 sneller moeten kunnen alleen het grens gebied van een slick is smaller , je voelt iets minder goed waar de grens ligt .
ronaldspeedequipment
20 February 2010, 09:37
Ik heb in 2005 toen met een volle dag circuit training geleerd gekregen dat je TC en ABS zeker ook gewoon uit moet zetten. Met je achterste rijden was het devies ;)
Regen.. wie weet, met het weer van de afgelopen tijd is het maar gissen
Tc en Abs grijpen te snel in je hebt de meeste grip bij ong. een 10% slip/wielspin .
Giant
20 February 2010, 10:03
wie niet waagt wie niet wint :D
Zo denk ik er ook over en anders neem je toch een setje wielen mee met semi's erop.
We gaan het wel zien wat het gaat worden kan haast nie meer wachten hahaha.
Evonatic
21 February 2010, 10:57
Wij gaan woensdag in 1 keer de lijst weer updaten, er zijn wat afzeggingen en weer wat nieuwe op de lijst. De profiel pagina's kloppen:
http://www.timeattack.nl/nl/text/show/622/122__gert-jan_konijnendijk.html
is de nieuwe lijst al bekend :) is nu zondag
Barreljan
21 February 2010, 13:28
Ja maar meneer a is niet eens zo belangrijk 70% is bocht en dan wil meneer F je heel graag naar de buitenste vangrail/grindbak geleiden .
Corsa weegt ong 800 kg is niet eens echt ligt voor een corsa a .
Hij is alweer verbeterd sinds dien , meer vermogen ong 190pk en meer camber op de voor en achterwielen dus zou richting 2.07 moeten kunnen :D
Klopt, F wil je opzij duwen in de bocht maar dat word wel minder met minder a ;)
ben benieuwd wat de corsa doet!
Brian
21 February 2010, 15:01
Ben druk met de sprint lijst bezig geweest, geef mij de maandag even :)
peter de beus
22 February 2010, 13:11
ik ben er ook bij!!! nummer 58:D
gijsje
22 February 2010, 13:31
toch wel in de extreme dan hoop ik?
peter de beus
22 February 2010, 13:45
nee pro street, maar m'n turbo is koekie (enige onderdeel wat nog oud is ondertussen haha)
dus ik zal niet boven de 1.0 bar rijden en op straat banden dus wees maar niet bang;)
ronaldspeedequipment
22 February 2010, 23:14
Hee het wordt gezellig in de pro :D
Wel allemaal goed in de spiegels kijken he ;)
DrLoco
22 February 2010, 23:15
brian de dinsdag komt steeds dichterbij :p ..
benieuwd naar de nieuwste lijst ..
DrLoco
22 February 2010, 23:22
btw mis de rode met witte striping viper in de "oude" lijst rijdt deze niet mee ??
Brian
22 February 2010, 23:45
Nee rijd niet mee deze editie.
Dan is er een lastig verhaal, ik heb vanmorgen alles bij gewerkt en stond eigenlijk op het punt op de PDF te gaan maken, valt de server uit. Hoofd voeding kapot, hopelijk morgen middag weer up and running. We zijn dus ff 2 dagen niet bereikbaar. We kunnen ook niet in onze mail omdat de hoofdserver de twee andere servers ook hoost.
peter de beus
22 February 2010, 23:59
oww, heb een foto gestuurd naar je e-mail brian~!
DrLoco
23 February 2010, 00:10
flink balen maar goed nog even geduld dan maar :p
peter de beus
23 February 2010, 12:58
je hebt er nogal zin in??:D
Brian
23 February 2010, 14:42
Update:
http://www.timeattack.nl/userfiles/library/image/timeattack/deelnemers2010/Deelnemerslijst%201_02.jpg
StreetGasm Maus
23 February 2010, 15:09
Omfg dit word smullen!
peter de beus
23 February 2010, 15:10
zijn er zat lijkt me hahahaha snelste file van nederland hahaha
DrLoco
23 February 2010, 19:45
mooie lijst zo ja :D
MartinH
23 February 2010, 20:05
Dat wordt leuk om naar te kijken! Erg mooi deelnemersveld!
Giant
23 February 2010, 21:01
Zeker indrukwekkend starterveld..... die duiters ertussen is ook leuk.
Kben benieuwd wat die ervan gaan bakken....!!!
DrLoco
24 February 2010, 01:07
schnitzels haha
ronaldspeedequipment
24 February 2010, 09:57
Er staat een filmpje op youtube van die duitser met die witte ford focus .
Rijd op de ring gewoon een 7min59 :eek:
Denk dat we de buitenlandse deelnemers zeker niet moeten onderschatten , je gaat tenslotte niet dat hele eind rijden om voor de lol achteraan te rijden :rolleyes:
peter de beus
24 February 2010, 10:59
Die Evo 10 die mee rijdt die witte met bronze velgen die reed vorig jaar op spa een ronde record met de MLR trackday.....
Lucazz
24 February 2010, 12:20
zo jezus
als jullie me zoeken zit ik op de tribune ergens hahahahaha
DrLoco
24 February 2010, 12:22
mooiste evenement van 2010 wordt time attack weer :) ..
Van mij mogen ze 1x per maand rijden hahaha :D ..
vdw
24 February 2010, 12:38
KaK en ik wilde toch nog het paddock over.......
Dat gaat zeker niet gebeuren tijdens time attack..... Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.....
ronaldspeedequipment
24 February 2010, 14:40
Die Evo 10 die mee rijdt die witte met bronze velgen die reed vorig jaar op spa een ronde record met de MLR trackday.....
nr 80 Sascha Gallert ?
Verwachte al dat die snel zou zijn gezien de velgen/bandjes en de KW sticker !
Hij heeft toch slechts 360pk op gegeven ?
We moeten toch echt gas gaan geven willen we nog wat bekers in nederland houden !
Brian bij deze BEDANKT ! ;) :D
peter de beus
24 February 2010, 15:07
http://www.importracing.de/galerie.php
ja hij is het!! en die R35 komt ook daar vandaan....
die gasten rijden echt als gekken geloof dat die evo 16 seconden sneller was op spa:D.... maarja boeiend hou het een beetje spannend toch!
echt niet best wat een materiaal die gasten hebben hahah
Patrick
24 February 2010, 15:24
De eigenaar van het bedrijf rijdt zelf in de GT-R, de klant die in de Evo X gaat rijden heeft iets minder ervaring dus vandaar dat die ook een klasse lager in ingedeeld.
Ik meen dat op Spa door de eigenaar werd gereden, niet door de klant. Desondanks zal het best vooruit komen :D
peter de beus
24 February 2010, 15:55
was wel een aardige man die er op spa mee reedt heeft alles uitgelegd over die evo e.d. heb toen nog een rondje met hem mee gereden, hij rijdt een paar keer per week op het circuit, wat een leven heb je dan:D
die andere reed met een evo 6 op spa, die heeft minder ervaring, die rijdt elke weekend op het circuit in plaats van 2 keer per week hahahhaa, das trouwens ook de eigenaar van de auto
ronaldspeedequipment
24 February 2010, 16:44
Ha ha de laatste keer dat ik in me auto en op het circuit ben geweest was met oldtimer festival , zit nog in een lekker ritme dus kom maar op kan ze hebben :D
Moet alleen nog een motor in me auto zetten :rolleyes:
peter de beus
24 February 2010, 17:35
een wat?? hahahah
ronaldspeedequipment
24 February 2010, 17:47
een wat?? hahahah
Een MOTOR :eek:
had de laatste keer tijdens oldtimer festival beetje teveel toeren gemaakt op het rechten stuk en toen gingen alle 16 klepjes met de zuigers knuffelen :( geen mooi gezicht ;)
peter de beus
24 February 2010, 18:02
ja daar word ie niet beter van..... gaat dat nog wel lukken voor die tijd of staat de nieuwe motor al klaar??
ronaldspeedequipment
24 February 2010, 18:35
ja daar word ie niet beter van..... gaat dat nog wel lukken voor die tijd of staat de nieuwe motor al klaar??
Nee nieuwe staat nog niet klaar ben er wel mee bezig af en toe maar er zitten 24 uur in een dag en we hebben nog 18 dagen dus komt wel goed :D
DrLoco
24 February 2010, 20:22
nr 80 Sascha Gallert ?
Verwachte al dat die snel zou zijn gezien de velgen/bandjes en de KW sticker !
Hij heeft toch slechts 360pk op gegeven ?
We moeten toch echt gas gaan geven willen we nog wat bekers in nederland houden !
tis niet alleen het vermogen het is ook wat je ermee durft te doen :D
peter de beus
24 February 2010, 20:47
http://www.youtube.com/watch?v=y4ZLN6_37O0&feature=related
dit:D
je ziet Stef Bijnen nog een keer voorbij komen en Cootje
Giant
24 February 2010, 21:49
Hmm dat gaat hard zat.de..... maare hij heeft ponny's zat en daar heb je op zandvoort nie egt veel aan, daar moet je het meer van je stuurmanskunsten hebben en ik denk dat wij een baan voordeel hebben..... dus gewoon..... POOKE ME DA SPUL.....!!!!
ronaldspeedequipment
24 February 2010, 23:10
tis niet alleen het vermogen het is ook wat je ermee durft te doen :D
Dat is precies wat ik bedoel :D de meeste hebben plenty vermogen maar dat is niet in de ronde tijden terug te zien ;)
DrLoco
24 February 2010, 23:35
Dat is precies wat ik bedoel :D de meeste hebben plenty vermogen maar dat is niet in de ronde tijden terug te zien ;)
mij is altijd geleerd eerst zorgen voor goede remmen en een goede weg ligging.
daarna flink aan jezelf sleutelen en dan steeds meer vermogen tot alles 1 compleet plaatje is:D ...
de laatste 2 ben ik nu druk mee bezig:p ...
peter de beus
25 February 2010, 00:06
Hmm dat gaat hard zat.de..... maare hij heeft ponny's zat en daar heb je op zandvoort nie egt veel aan, daar moet je het meer van je stuurmanskunsten hebben en ik denk dat wij een baan voordeel hebben..... dus gewoon..... POOKE ME DA SPUL.....!!!!
zoveel vermogen heeft hij anders niet 360pk op 1600 kilo... die gast rijdt 2 keer per weer op het circuit met dat ding gewoon niet normaal:D
Brian
25 February 2010, 02:22
Sorry, ik hoorde mensen wel eens klagen over dat er geen concurrentie was :D Nu gaan we ook echt internationaal ;)
peter de beus
25 February 2010, 11:10
ik blijf wel voor die duitser rijden met 100, kan jij lekker rijden ronald:D
vdw
25 February 2010, 11:13
Sorry, ik hoorde mensen wel eens klagen over dat er geen concurrentie was :D Nu gaan we ook echt internationaal ;)
Zo te horen begint er ook langzaam aan bodem te komen voor een losstaand evenement zoals het eerst was? Want in mijn ogen draait dit hele evenement al om time attack:D
En er is volgens mij genoeg animo tegenwoordig. Als je ziet wat voor machines er allemaal komen:D
DrLoco
25 February 2010, 11:20
een beetje strijd kan geen kwaad, houdt het lekker spannend op de baan :D
ronaldspeedequipment
25 February 2010, 11:50
ik blijf wel voor die duitser rijden met 100, kan jij lekker rijden ronald:D
Ha ha heb al een deal met die andere twee golf 1 rijders , we gaan gewoon met zijn drieen naast elkaar rijden :D
Maar toch bedankt ;)
ronaldspeedequipment
25 February 2010, 11:57
Ha ha goed plan het evenement met internationale rijders naar een hoger niveau te tillen , nu nog even iets vinden om ze ook nog voor te blijven ;)
DrLoco
25 February 2010, 13:20
that's the spirit ronald :D
vdw
25 February 2010, 13:54
Ha ha goed plan het evenement met internationale rijders naar een hoger niveau te tillen , nu nog even iets vinden om ze ook nog voor te blijven ;)
Moet ik de spijkermat meenemen:rolleyes:;):D
peter de beus
25 February 2010, 14:30
als je hem snel genoeg weer weg haalt vind ik het goed
ronaldspeedequipment
25 February 2010, 14:54
Moet ik de spijkermat meenemen:rolleyes:;):D
No thanks liever een masage tafel en masseuse dat ligt veel lekkerder :D
vdw
25 February 2010, 15:00
Die had ik naar Brian doorgezet. Wel mooi lokkertje om extra rijders te trekken:D een massage na de race.:D:o
Ik zal kijken of me oprolspijkermat nog in de schuur ligt:D dat wordt hard werken om die op tijd terug te trekken voor de Nederlandse rijders:cool::D
Mariska
26 February 2010, 08:52
Dan heeft Peter even geluk met zijn coach... :D
peter de beus
26 February 2010, 11:39
ow???:D ik weet nog van niks...:D
DrLoco
26 February 2010, 13:10
zou voor mij geen lokker zijn.
gezien het feit dat mijn eigen vouwtje masseuse en schoonheids specialiste is :p ..
maar als je niet gaar bent etc na een dag knallen heb je te rustig aan gedaan :p ...
Brian
26 February 2010, 14:14
4de GTR bevestigd voor de Extreme klasse, deze stond al heel lang ondervoorbehoud.
peter de beus
26 February 2010, 14:31
niet best allemaal.... ergens is toch nog geld...:D
StreetGasm Maus
26 February 2010, 14:36
hahahaha heerlijk
peter de beus
26 February 2010, 17:41
organisatie van het engelse time attack komt ook kijken met een paar hoor ik net! :D gezelliigggggg
Chimera
26 February 2010, 18:25
4de GTR bevestigd voor de Extreme klasse, deze stond al heel lang ondervoorbehoud.
De matzwarte van TCC eindelijk ?
Brian
27 February 2010, 01:30
organisatie van het engelse time attack komt ook kijken met een paar hoor ik net! :D gezelliigggggg
Komt Glenn naar Nederland?
De matzwarte van TCC eindelijk ?
ja, klopt!
ronaldspeedequipment
27 February 2010, 08:53
Dan heeft Peter even geluk met zijn coach... :D
O heeft hij een vrouwlijke massage coach ? :D intressant ;)
ronaldspeedequipment
27 February 2010, 08:58
ow???:D ik weet nog van niks...:D
He Peter vriend alles goed :D ;) zeg die coach van jouw he , kan ik die ook ff lenen ;)
ronaldspeedequipment
27 February 2010, 09:10
Komt Glenn naar Nederland?
ja, klopt!
Mischien kunnen we een keer met een aantal snelle deelnemers naar engeland om daar eens mee te doen ?
Weten we meteen wat het nivea verschil is .
peter de beus
27 February 2010, 21:10
Ronald, jij hebt zelf toch ook van die fantastische mooie dame's???:D
mag ik die dan lenen hahaha:p
@ brian,
Ja glenn vond het leuk te komen kijken, hij vroeg me gister informatie over het evenement, maar wist nog niet zeker of hij optijd zou zijn, en ik MOET de time attack banner op de auto hebben anders komt ie niet:D lul hahaha
ronaldspeedequipment
28 February 2010, 10:42
Ronald, jij hebt zelf toch ook van die fantastische mooie dame's???:D
mag ik die dan lenen hahaha:p
@ brian,
Ja glenn vond het leuk te komen kijken, hij vroeg me gister informatie over het evenement, maar wist nog niet zeker of hij optijd zou zijn, en ik MOET de time attack banner op de auto hebben anders komt ie niet:D lul hahaha
Ha ha dat is nou net het probleem kan niet kiezen uit onze dames , zijn allemaal even mooi :eek: ;)
Je mag ze wel even lenen om wat mooie foto's bij/van je auto ;) te maken , knapt zo'n skyline echt van op :D
DrLoco
28 February 2010, 13:31
mijn auto is oranje met zwart past hun outfit beter bij haha :p
ronaldspeedequipment
28 February 2010, 15:01
mijn auto is oranje met zwart past hun outfit beter bij haha :p
:eek: wie maakt ze auto nou oranje :confused: ha ha
vorige keer hadden ze lange zwarte latex broeken aan en een zwart of wit topje dus kleur van de auto maakt niet zoveel meer uit :D
DrLoco
1 March 2010, 01:08
:eek: wie maakt ze auto nou oranje :confused: ha ha
vorige keer hadden ze lange zwarte latex broeken aan en een zwart of wit topje dus kleur van de auto maakt niet zoveel meer uit :D
dan rol ik hem maar wit hahaha..
peter de beus
1 March 2010, 13:14
Ha ha dat is nou net het probleem kan niet kiezen uit onze dames , zijn allemaal even mooi :eek: ;)
Je mag ze wel even lenen om wat mooie foto's bij/van je auto ;) te maken , knapt zo'n skyline echt van op :D
hmmm lijkt me een goede aanbieding....
je bedoelt waarschijnlijk gewoon dat hij er nog mooier van word??:D
of het zegt wat over je eigen auto dat je zoveel dame's hebt rondlopen hahaha :D
ronaldspeedequipment
1 March 2010, 20:18
hmmm lijkt me een goede aanbieding....
je bedoelt waarschijnlijk gewoon dat hij er nog mooier van word??:D
of het zegt wat over je eigen auto dat je zoveel dame's hebt rondlopen hahaha :D
Ha ha Zegt inderdaad meer over mijn auto ;) die is namelijk ook oranje :D
Ben er klaar voor. ;)
http://www.evo3.nl/uploads/images/2010/05.jpg
http://www.evo3.nl/uploads/images/2010/06.jpg
Patrick
1 March 2010, 20:49
Ben er klaar voor. ;)
Deurschildjes staan hem goed!
Brian
1 March 2010, 22:51
Je wou echt de eerst zijn die ze al geplakt had :)
StreetGasm Maus
2 March 2010, 09:18
schilden staan hem idd erg goed zeg !
Je wou echt de eerst zijn die ze al geplakt had :)
Whahaa, ben gek op stickers. ;)
peter de beus
2 March 2010, 10:17
ziet er goed uit!!! ik ga ze ehm... wanneer ik tijd heb plakken!!! zal wel sochtens worden op de 14e hahaha
kunnen ronald z'n assistentes me mooi helpen heheheh:D
Mariska
2 March 2010, 10:22
Dan heb je mijn hulp niet meer nodig :D
En ja..ik draag die dag ook geen Skyline kleding maar Subaru he :D
Brian
2 March 2010, 11:05
ziet er goed uit!!! ik ga ze ehm... wanneer ik tijd heb plakken!!! zal wel sochtens worden op de 14e hahaha
Als het maar voor de keuring is, anders mag je weer achter aansluiten :)
peter de beus
2 March 2010, 11:24
Nee jij mag geen stickers plakken, is slecht voor je rug;)
Ik denk dat jij gewoon een jas aan hebt maris:D
@ brian, dat komt wel goed!!:p
ronaldspeedequipment
2 March 2010, 21:45
Subaru kleding ? dus dan draag je alleen een Boxer :D
peter de beus
2 March 2010, 21:49
whahahahahaha
ronaldspeedequipment
2 March 2010, 21:50
Ha ha mijn assistentes functioneren voor 12 uur nog niet echt hoor :D kun je ze beter zelf alvast scheef plakken ;)
DrLoco
3 March 2010, 00:44
de vraag is of peter zelf al voor 12 uur weet te functioneren hahaha
ronaldspeedequipment
3 March 2010, 09:41
Laat een van mijn assistentes peter wel afleiden scheelt weer een concurent :D
peter de beus
3 March 2010, 10:13
whahahah ik ben zelf ook niet zo heel best in de morgen meestal:D
Ik bied je zelfs nog aan je te duwen.... en dan noemt ie met een concurent???? hahaha
mwah als het regent zit ik liever binnen met wat afleiding heheheh
Mariska
3 March 2010, 11:18
Alleen een boxer?
Hehehehe....nee :D
peter de beus
3 March 2010, 13:02
takata....
ronaldspeedequipment
4 March 2010, 09:42
whahahah ik ben zelf ook niet zo heel best in de morgen meestal:D
Ik bied je zelfs nog aan je te duwen.... en dan noemt ie met een concurent???? hahaha
mwah als het regent zit ik liever binnen met wat afleiding heheheh
Ha ha niet mijn concurent natuurlijk :D, ik ging toch winnen ;)
Duwen hoeft niet meer hang er morgen toch maar een motor in , hoewel hij toch zonder wel lekker licht is :D
Hoezo liever binnen , is je auto niet waterdicht dan :confused:
of heb je geen 4x4 ?
ronaldspeedequipment
4 March 2010, 09:45
Alleen een boxer?
Hehehehe....nee :D
nou moe :(
dan doen wij ook alleen een boxer aan ;):D
Mariska
4 March 2010, 10:03
takata....
:D
Ronald: voor jullie makkelijker gezegd :D
peter de beus
4 March 2010, 11:09
:D
Ronald: voor jullie makkelijker gezegd :D
hoezo der was toch geen verschil??:p
nee meer omdat ik maar 1 set banden heb en die hebben zowat geen profiel.....
nouja dat houdt wel de spanning er in natuurlijk ;)
Patrick
4 March 2010, 19:14
meer omdat ik maar 1 set banden heb en die hebben zowat geen profiel.....
Je rijdt dus op full slicks, mag niet in jouw klasse he! ;)
Giant
4 March 2010, 20:28
Ojee dat waar ook min 2MM profiel toch...???
Ik geen last van net nieuwe bandjes...!!!
peter de beus
4 March 2010, 21:00
oww nouja dat hebben ze nog wel hoor;)
ronaldspeedequipment
6 March 2010, 09:11
hoezo der was toch geen verschil??:p
nee meer omdat ik maar 1 set banden heb en die hebben zowat geen profiel.....
Ja ik zie het probleem/verschil ook niet :confused: mannen en vrouwen waren toch gelijk :rolleyes:
Bieden we aan om wat samen te doen als gelijken krabbelen ze meteen weer terug :D
Mariska
6 March 2010, 10:34
Ja ik zie het probleem/verschil ook niet :confused: mannen en vrouwen waren toch gelijk :rolleyes:
Bieden we aan om wat samen te doen als gelijken krabbelen ze meteen weer terug :D
Trekken jullie een rokje aan de 14e? :D
ronaldspeedequipment
6 March 2010, 22:12
Trekken jullie een rokje aan de 14e? :D
Nee krijg je een blaas ontsteking van met dit weer :eek:
We hebben latexlook broeken :D voor de dames dan he ;)
Mariska
7 March 2010, 15:15
Nee krijg je een blaas ontsteking van met dit weer :eek:
We hebben latexlook broeken :D voor de dames dan he ;)
Ik heb er een hipstertje onder...ssst ;)
Oe das wel heel sexy :o
peter de beus
7 March 2010, 16:07
hee hou is op jij :D straks durf ik je niet meer naast me te hebben hahah
Mariska
7 March 2010, 19:13
hee hou is op jij :D straks durf ik je niet meer naast me te hebben hahah
Das juist beter voor jou dat ik er wat onder aan heb hahaha :cool:
peter de beus
8 March 2010, 00:44
pfffffffffffff........
Leonardo
8 March 2010, 11:36
Wat me opvalt is dat nummer 24. Mark Baarendse met zijn Toyota Supra in de semi pro street rijdt. Die Supra is volgens mij ook op menig circuit geweest en heeft vaker met de time attack deelgenomen.
Verder in alle klasse een heel erg mooi deelnemers veld! Dat beloofd een hoop spektakel te brengen aankomend weekend! Nu hopen op goed weer en dat er geen sneeuw ligt.
Heb er zin in!
@ Peter de Beus: Je kunt daar inderdaad niet veel meer op antwoorden :D
peter de beus
8 March 2010, 12:13
nee ik hou m'n mond maar weer gewoon hahahah ik denk dat ik gewoon m'n ogen dicht moet doen hahahha
klopt van de supra, maar ze kijken ook een beetje naar de gereden rondetijden en hoe je in het veld staat de vorige keren.
Brian
8 March 2010, 15:59
Wat me opvalt is dat nummer 24. Mark Baarendse met zijn Toyota Supra in de semi pro street rijdt. Die Supra is volgens mij ook op menig circuit geweest en heeft vaker met de time attack deelgenomen.
Maar zijn tijden waren niet zo snel dat hij mee kan met de pro klasse. (niet lullig bedoel Mark :))
Giant
8 March 2010, 18:37
Dan heb ik ook stiekem nog wat... die Andre Botter met de goude kadet.... dat ding vind ik vrij extreem met zijn 380pk waar er normaal 150pk in zit, kweet nie wat voor tyden hij rijdt....???
Waar kan ik alle tyden van vorig jaar zien incl de warm-up....???
Kweet nie hoe het met de rest is maar KHEB ER ZIN AN......!!!
ronaldspeedequipment
8 March 2010, 18:38
Verder in alle klasse een heel erg mooi deelnemers veld! Dat beloofd een hoop spektakel te brengen aankomend weekend! Nu hopen op goed weer en dat er geen sneeuw ligt.
Heb er zin in!
@ Peter de Beus: Je kunt daar inderdaad niet veel meer op antwoorden :D
@ Peter ja je wordt bedankt omdat jij anders niet naast mariska durft te zitten trekt ze een joost mag weten wat het is ding aan ;)
Er rijden ook mensen in de semi die voor time attack nog een racelicentie dag hebben :confused: of minder vermogen opgeven dan ze werkelijk hebben :confused: maar die nemen alleen zichzelf in de maling toch :D
Giant
8 March 2010, 18:46
@ Peter ja je wordt bedankt omdat jij anders niet naast mariska durft te zitten trekt ze een joost mag weten wat het is ding aan ;)
Er rijden ook mensen in de semi die voor time attack nog een racelicentie dag hebben :confused: of minder vermogen opgeven dan ze werkelijk hebben :confused: maar die nemen alleen zichzelf in de maling toch :D
+1 daar heb je gelijk in, ik ben zaterdag nog ff wezen oeffenen, ging lekker nu hopen op goed weer zondag.
ronaldspeedequipment
8 March 2010, 18:48
Dan heb ik ook stiekem nog wat... die Andre Botter met de goude kadet.... dat ding vind ik vrij extreem met zijn 380pk waar er normaal 150pk in zit, kweet nie wat voor tyden hij rijdt....???
Waar kan ik alle tyden van vorig jaar zien incl de warm-up....???
Kweet nie hoe het met de rest is maar KHEB ER ZIN AN......!!!
Andre reed volgens mij iets van 2.03,5 op assen ,hoort dus niet in een extreem klassen waar full race auto's op slicks rond de 1.50 gaan rijden ;)
Er zou eigenlijk een 4de klassen bij moeten voor dat soort auto's extreem maar niet race .
Vind trouwens een golf 1 met een hayabusa turbo motor en achterwiel aandrijving veel extreemer !
ronaldspeedequipment
8 March 2010, 18:52
+1 daar heb je gelijk in, ik ben zaterdag nog ff wezen oeffenen, ging lekker nu hopen op goed weer zondag.
Ja volgens mij is iedereen wezen oefenen zaterdag :eek:
Kan helaas zelf aankomende zaterdag pas de eerste rondjes sinds september vorig jaar rijden :(
Giant
8 March 2010, 18:52
Heb je ook gelijk in.... denk dat ik zondag aan alle kanten voorbij gereden wordt ook omdat ik straatbanden heb, met semi's ben je zo een paar seconden sneller.
ronaldspeedequipment
8 March 2010, 18:59
Heb je ook gelijk in.... denk dat ik zondag aan alle kanten voorbij gereden wordt ook omdat ik straatbanden heb, met semi's ben je zo een paar seconden sneller.
Er zullen er wel meer op straatbanden rijden maar ja semi's zijn eigenlijk noodzakelijk in de pro scheelt je een sec of 3 .
Evert Thomas
8 March 2010, 19:14
Hmmm dit lijkt over mij te gaan. Bij mijn inschrijven heb ik aangegeven dat het huidige vermogen 350PK is, maar dat de bedoeling is dat het raceblok er bij time attack in zal zitten waarmee het vermogen op 450pk zou uitkomen (denk dat het uiteindelijk 400pk zal worden). Ook heb ik aangegeven dat het in de planning lag om voor de tijd mijn licentie te gaan proberen te halen.
Bij mijn inschrijven heb ik verzocht mij in de semi pro of pro klasse te plaatsen. De organisatie heeft besloten op basis van bovenstaande informatie mij in de semi pro klasse te plaatsen.
Ik ben me er niet van bewust dat ik iemand in de maling heb genomen, als dit wel zo is dan hoor ik het graag en of ik dit nog kan herstellen. Wat mij betreft geen probleem om in de pro klasse te rijden.
ronaldspeedequipment
8 March 2010, 19:29
Hmmm dit lijkt over mij te gaan. Bij mijn inschrijven heb ik aangegeven dat het huidige vermogen 350PK is, maar dat de bedoeling is dat het raceblok er bij time attack in zal zitten waarmee het vermogen op 450pk zou uitkomen (denk dat het uiteindelijk 400pk zal worden). Ook heb ik aangegeven dat het in de planning lag om voor de tijd mijn licentie te gaan proberen te halen.
Bij mijn inschrijven heb ik verzocht mij in de semi pro of pro klasse te plaatsen. De organisatie heeft besloten op basis van bovenstaande informatie mij in de semi pro klasse te plaatsen.
Ik ben me er niet van bewust dat ik iemand in de maling heb genomen, als dit wel zo is dan hoor ik het graag en of ik dit nog kan herstellen. Wat mij betreft geen probleem om in de pro klasse te rijden.
Hey Evert
Hmm lijkt inderdaad wel of het over jouw gaat maar is niet helemaal waar want jij vertelt hier gewoon op het forum enzo wat je doet of gaat doen en verbergt niets en als de organisatie je dan in de semi zet zal dat wel een reden hebben ,het is natuurlijk ook geen lichte auto zo'n S2 ;) maar we zullen het zondag wel zien toch of je in de semi thuis hoort ?
Van mij mag je in de semi blijven hoor kan ik tenminste die 5 cil lekker horen langs brullen over het rechte stuk :D ( heb zelf ook een 5cil maar dan een oerquattro :D)
Maar een aantal hebben wel duidelijk meer vermogen dan opgegeven maar dat zullen de rondetijden wel uit wijzen ;) of mischien ook niet :D
peter de beus
8 March 2010, 20:41
geloof dat mijn auto op dit moment nog 150pk maximaal heeft:D
de rest van het vermogen is nu rook aandrijving of iets dergelijks hahaha
ronaldspeedequipment
8 March 2010, 21:49
Je wil toch niet zeggen dat je zaterdag je tubo omzeep heb geholpen he :(
Chimera
8 March 2010, 22:22
Waar was die zaterdag dan ? Zag een vlammen voorbij komen dus op Zandvoort was die niet
peter de beus
8 March 2010, 23:47
nee hij was niet op zandvoort, moeten nog wat dingetjes aan gebeuren!!
@ ronald, nou hij zit echt een beetje op het randje van wat nog kan..... moet het er maar op wagen maar de kans is erg groot dat hij knapt onderweg denk ik... hij moet ook gewoon op wastegate druk draaien het is niet anders.... ik wil gewoon rijden hahahah:D
speling op de as is zo groot dat als hij zonder olie staat je de turbine tegen het huis aan kan duwen.... met olie druk draait ie nog redelijk in het midden maar met hoge belasting gaat niet meer helaas....
Evert Thomas
9 March 2010, 00:02
Hey Evert
Hmm lijkt inderdaad wel of het over jouw gaat maar is niet helemaal waar want jij vertelt hier gewoon op het forum enzo wat je doet of gaat doen en verbergt niets en als de organisatie je dan in de semi zet zal dat wel een reden hebben ,het is natuurlijk ook geen lichte auto zo'n S2 ;) maar we zullen het zondag wel zien toch of je in de semi thuis hoort ?
Van mij mag je in de semi blijven hoor kan ik tenminste die 5 cil lekker horen langs brullen over het rechte stuk :D ( heb zelf ook een 5cil maar dan een oerquattro :D)
Maar een aantal hebben wel duidelijk meer vermogen dan opgegeven maar dat zullen de rondetijden wel uit wijzen ;) of mischien ook niet :D
Precies zo is het. De rondetijd wordt bepaald door de combinatie van het materiaal en de coureur, en na zondag weten we idd hoe de verhoudingen liggen. Het belangrijkste is dat we met z'n allen een mooie sportieve dag hebben.
Het gewicht val nog een beetje mee, ik heb het terug weten te brengen tot 1.350 kg, wat ik acceptabel vindt.
Mariska
9 March 2010, 09:34
Top Bob :cool:
Ehm..ik heb er niet zoveel verstand van,maar dat is niet goed he :D
Moet ik je nog komen coachen?
peter de beus
9 March 2010, 09:48
nee dat is niet goed, dus je moet me extra goed coachen wil ik nog een beeetje vooruit komen hahaha mwah boeiend, als ie ploft is het ook wel spectakel toch:D
Mariska
9 March 2010, 09:58
Spektakel wel,maar zou het sneu voor je vinden :D
Hansburger
9 March 2010, 09:59
nee dat is niet goed, dus je moet me extra goed coachen wil ik nog een beeetje vooruit komen hahaha mwah boeiend, als ie ploft is het ook wel spectakel toch:D
Niks ploffen! Het is nog geen zaterdag, dus je hebt nog tijd om er een nieuwe tubbie op te hangen. :rolleyes: Hahahah!
peter de beus
9 March 2010, 11:32
ja alleen heeft m'n portomonee geen tijd voor aanstaande zaterdag ben ik bang.... hahaha
ronaldspeedequipment
9 March 2010, 14:13
Hmm spektakel zeker maar geeft ook een hoop rotzooi ;)
Graag niet voor me neus ploffen en snel aan de kant zetten :D
Reed op assen een opel manta het halve circuit rond olie lekkend en ze waren net telaat om ff met de olie flag te zwaaien , ging zo vaak in de rondte dat ik er nog duizelig van ben :D
Kan je er niet ff snel nieuwe lagertjes in laten zetten bij C&E turbochargers ?
ronaldspeedequipment
9 March 2010, 14:20
Precies zo is het. De rondetijd wordt bepaald door de combinatie van het materiaal en de coureur, en na zondag weten we idd hoe de verhoudingen liggen. Het belangrijkste is dat we met z'n allen een mooie sportieve dag hebben.
Het gewicht val nog een beetje mee, ik heb het terug weten te brengen tot 1.350 kg, wat ik acceptabel vindt.
Dat is inderdaad het belangrijkste lekker lol hebben met zijn allen :D
Poe toch nog 1350 kg :eek: dan kan je wel wat pk's gebruiken ;)
Rij jij ook nog zaterdag middag/avond ?
Evert Thomas
9 March 2010, 14:42
Rij jij ook nog zaterdag middag/avond ?
Jazeker blok 1 17:00 tot 18:00
Evert Thomas
9 March 2010, 14:44
Zeker en zorgen voor genoeg rubber aan de grond.
peter de beus
9 March 2010, 15:06
met wat voor banden ga je rijden???
Evert Thomas
9 March 2010, 15:14
met wat voor banden ga je rijden???
Als ik mijn tweede set velgen teidig binnen heb, dan zal het afhangen van het weer:
Droog weer: Falken Azemis Semislick 245 R18
Nat weer: Dunlop TT Sportmax 255 R18
peter de beus
9 March 2010, 15:41
owww oke! die doen het prima! rijden best een hoop mensen mee!
ronaldspeedequipment
9 March 2010, 16:19
Zeker en zorgen voor genoeg rubber aan de grond.
Ja er gaat niks boven een paar fijne rubbers :D
Marcus
11 March 2010, 21:39
Het schijnt 60% kans op regen .
Van mij mag het droog blijven,want met nat weer vindt ik ook niet zo leuk:D
Nat of droog Gewoon falken fk452 eronder :cool:
Radinov
11 March 2010, 21:42
Hmmm 70% al zie ik net op teleweer.nl
Hoop dat we het droog houden, zou echt jammer zijn anders
jupke
11 March 2010, 21:48
elk jaar klote weer bijna,dat komt omdat het zo vroeg in het jaar is.
hoop dat de schades voor iedereen beperkt blijven
psycholander
11 March 2010, 22:47
maar let ook ff op dat op zandvoort 0mm regen verwacht wordt... dus paniek om niets ;)
Lucazz
11 March 2010, 23:51
en ik heb op zandvoort maar 1x regen gezien met time attack....
peter de beus
12 March 2010, 09:30
2 weken bijna elke dag zon.. en dan nu weer regennnnnnnnnnnnn bah
rijden zal ik hoe dan ook, als eerbetoon aan mike! en verder boeit het me niet zo veel meer eigenlijk...
Brian
12 March 2010, 11:33
De weersvoorspelling blijven altijd onzeker, ik heb al te vaak mee gemaakt dat ze regen voorstellen en dat het op Zandvoort droog blijft. Langs de kust waait het net ff wat vaker over gelukkig. Juist op het TT circuit hebben wij al tevaak bewolking gehad in de 'betere' maanden van het jaar.
We zullen zien, ik hoop op goed weer.
peter de beus
12 March 2010, 11:50
tja wat is goed weer... boven de 10 graden zal het niet zijn:D
als het maar droog is kunnen we iniedergeval met wat dikke kleren lekker rondkijken/rondrijken en er van genieten.
Hansburger
12 March 2010, 12:10
Alleen jammer dat de vrouwen dan ook meer kleren aan hebben. :rolleyes: Hahaha!
psycholander
12 March 2010, 16:45
Met zoon camera krijg je ze toch wel uit de kleren :D
peter de beus
12 March 2010, 16:51
owww gezellig ik sta in de pitbox 2 naast het AM informatie punt.. blijf ik iniedergeval op de hoogte hahah
http://www.automaxxstreetpower.nl/nl/text/show/474/bedrijven___partners.html
Evert Thomas
12 March 2010, 17:28
owww gezellig ik sta in de pitbox 2 naast het AM informatie punt.. blijf ik iniedergeval op de hoogte hahah
http://www.automaxxstreetpower.nl/nl/text/show/474/bedrijven___partners.html
Wij staan in pitbox 3, dus we zijn buren!
peter de beus
12 March 2010, 17:32
owwww gezellig:p
Leonardo
15 March 2010, 12:17
Ik heb me prima vermaakt! Met een super deelnemersveld en goede organisatie. Ondanks het koude weer (wind) denk ik toch dat het een succesvol evenement is geweest. Wat nog veel meer moois betekent voor in Assen :D Kan nu al niet wachten ;)
ronaldspeedequipment
15 March 2010, 16:41
Ha ha daarom hebben wij een caravan met verwarming mee kunnen de dames binnen ff opwarmen :D
StreetGasm Maus
15 March 2010, 17:00
ben wel heeel erg benieuwd naar de uitslagen jongens
ben wel heeel erg benieuwd naar de uitslagen jongens
Op timeatack.nl staan alle gereden tijden al op.
http://timeattack.nl/nl/news/item/434/356/eerste_time_attack_van_2010_zit_erop___.html
ronaldspeedequipment
16 March 2010, 00:07
Wij staan in pitbox 3, dus we zijn buren!
Hey gefeliciteerd met je podium plek:D , had je vast niet meer verwacht toen de koppakking er uitvloog zaterdag :eek:
peter de beus
16 March 2010, 00:16
whooow ik heb gewoon 2.09 gereden met die dwijl hahahahah valt nieteens tegen nog :D
StreetGasm Maus
16 March 2010, 08:54
thanks mark!
wouw verassende resultaten zeg, erg leuk om te zien hoe er steeds scherper gereden word zo...
Evert Thomas
16 March 2010, 19:57
Hey gefeliciteerd met je podium plek:D , had je vast niet meer verwacht toen de koppakking er uitvloog zaterdag :eek:
Dat klopt helemaal. Super tevreden dus en een mooie beloning voor al het werk dat is verricht.
Giant
16 March 2010, 20:56
Ik heb me ook vreselijk vermaakt, mijn doelstelling was in de top 15 te komen en onder een 2:10 te rijden.
Ik ben 15e geworden met een 2:08,7.... en dat met een licht gemodificeerde Z zonder semi slicks.
Wat ik wel jammer vind is dat er auto's in de PS klasse mee reden die niet straat legaal waren, wat de regels wel vereiste.
peter de beus
16 March 2010, 21:19
welke dan??
oww die golfjes 1 bedoel je of niet??
meeste waren wel straat legaal volgensmij toch??
ronaldspeedequipment
17 March 2010, 17:19
Ik heb me ook vreselijk vermaakt, mijn doelstelling was in de top 15 te komen en onder een 2:10 te rijden.
Ik ben 15e geworden met een 2:08,7.... en dat met een licht gemodificeerde Z zonder semi slicks.
Wat ik wel jammer vind is dat er auto's in de PS klasse mee reden die niet straat legaal waren, wat de regels wel vereiste.
Elke auto met meer dan 40% vermogenswinst is niet straatlegaal volgens de wet !;)dan valt 75% van de inschrijvers af :eek:
Volgens het regelement moest je apk waardig zijn en dat ben ik alle verlichting,ruitenwissers,blower enzo werkt en zelfs het uitlaat systeem is straatlegaal wat ik van de meeste niet kan zeggen :D
Volgens de regels zou je ook circuit ervaring moeten hebben denk niet dat mijn 5 keer in 3jaar daar ondervalt ofwel :rolleyes:
ronaldspeedequipment
17 March 2010, 17:23
welke dan??
oww die golfjes 1 bedoel je of niet??
meeste waren wel straat legaal volgensmij toch??
Een golf1 met hayabusa turbomotor en achterwiel aandrijving vind ik niet straatlegaal en vrij extreem maar knappe jongen die met zo'n auto een snelle tijd neerzet :eek:
Die witte golf 1 is zelfs gewoon met zijn auto naar het circuit gereden en weer naar huis :D
peter de beus
17 March 2010, 18:01
ja bedoelde eigenlijk ook die blauwe.... mijn auto is ook niet echt straat legaal trouwens met zo'n geluid hahahah maarja zo heeft elke auto wel wat...
peter de beus
17 March 2010, 18:14
mwah denk dat het best netjes was ingedeeld zo toch???
ronaldspeedequipment
18 March 2010, 00:58
mwah denk dat het best netjes was ingedeeld zo toch???
JA als je de rondetijden ziet zit het veld dicht op elkaar en klopt de indeling dus aardig !
Alleen de eerste drie in de semi horen dus in de pro en iedereen vanaf plek 15 en lager in de pro hoort dus in de semi ;)
peter de beus
18 March 2010, 09:21
ja nouja dat hou je altijd wel, denk dat dit heel moeilijk te voorkomen is.
Vind dat de Pro street klasse iniedergeval wel erg dicht bij elkaar zat!
alleen de extreme klasse blijft moeilijk, de full race auto's gaan gewoon 10 seconde harder dan de getunede straat auto's maarja wat doe je daar aan heh....
jeroentje.nl
18 March 2010, 11:08
ik vond het niet tegenvallen ;-)
mijn uitlaat eens fixen... kan er weer 0.7 sec vanaf.
peter de beus
18 March 2010, 11:40
ik denk dat er bij mij wel 3 seconden af kan door het geluid.. ik had ook echt geen idee waar dat ding precies stond, aan het einde van een bandenstapel ofzo?? ik zag ding niet staan eerlijk gezegt... ik ging bij het ingaan van bos-uit al in de 5 en van het gas af, en pas bij de pitstraat terug naar de 4e versnelling en weer op het gas... terwijl ik eerst voor de pitstraat juist al naar de 5 schakelde.... nu kwam ik er nieteens in...
word nog lastig om dat stil te krijgen denk ik maarja...
Jij viel zeker niet tegen jeroen!! echt een super snelle tijd gereden!
Coolkast
18 March 2010, 12:25
Een golf1 met hayabusa turbomotor en achterwiel aandrijving vind ik niet straatlegaal en vrij extreem maar knappe jongen die met zo'n auto een snelle tijd neerzet :eek:
Die witte golf 1 is zelfs gewoon met zijn auto naar het circuit gereden en weer naar huis :D
ik heb de kentekenpapieren gezien, en die hayabusa motor staat op kenteken ;-) 270KW stond er :eek:
http://www.carbonvision.nl/images/stories/events/binnenland/Streetpower/Site/TimeAttack/106.JPG
edit: even opgezocht bij de RDWsite (kenteken: TH-LG-03)
Motor
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1300 cm3
Vermogen 270 kW
Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.
Massa & laadvermogen
Massa leeg voertuig 750 kg
Serieus respect, hoorde de wastegate best vaak op het rechte stuk.
en dat met achterwiel aandrijving
ronaldspeedequipment
18 March 2010, 14:45
ik heb de kentekenpapieren gezien, en die hayabusa motor staat op kenteken ;-) 270KW stond er :eek:
http://www.carbonvision.nl/images/stories/events/binnenland/Streetpower/Site/TimeAttack/106.JPG
edit: even opgezocht bij de RDWsite (kenteken: TH-LG-03)
Motor
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1300 cm3
Vermogen 270 kW
Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.
Massa & laadvermogen
Massa leeg voertuig 750 kg
Serieus respect, hoorde de wastegate best vaak op het rechte stuk.
en dat met achterwiel aandrijving
Dat kan omdat hij in engeland gebouwd is en daar al op kenteken stond moeten ze hem hier ook goedkeuren . Als je die auto in nederland bouwt wordt het een stuk lastiger :(
Maar zeker een gaaf apparaat :eek: ff dikke vleugel achterop dan heeft hij mischien nog grip ook ;)
ronaldspeedequipment
18 March 2010, 14:49
ik denk dat er bij mij wel 3 seconden af kan door het geluid.. ik had ook echt geen idee waar dat ding precies stond, aan het einde van een bandenstapel ofzo?? ik zag ding niet staan eerlijk gezegt... ik ging bij het ingaan van bos-uit al in de 5 en van het gas af, en pas bij de pitstraat terug naar de 4e versnelling en weer op het gas... terwijl ik eerst voor de pitstraat juist al naar de 5 schakelde.... nu kwam ik er nieteens in...
word nog lastig om dat stil te krijgen denk ik maarja...
Jij viel zeker niet tegen jeroen!! echt een super snelle tijd gereden!
Het meeste geluid wordt veroorzaakt door een eindstuk zonderdemping met een grote diameter .
Als je de dikke uitlaat splitst in twee dunnere met gedempte eindsierstukken is er niks aan de hand .
Dat kan omdat hij in engeland gebouwd is en daar al op kenteken stond moeten ze hem hier ook goedkeuren . Als je die auto in nederland bouwt wordt het een stuk lastiger :(
Maar zeker een gaaf apparaat :eek: ff dikke vleugel achterop dan heeft hij mischien nog grip ook ;)
In mijn ogen is die dus alsnog street legal:D
Wel gaaf trouwens. Je moet goed gek zijn om dat te verzinnen te bouwen en op kenteken te zetten:o Ik hou der wel van:D
peter de beus
18 March 2010, 14:50
vond het wel een bruut ding eigenlijk :D asso veel toeren maakt ie
Hansburger
18 March 2010, 15:05
Het meeste geluid wordt veroorzaakt door een eindstuk zonderdemping met een grote diameter .
Als je de dikke uitlaat splitst in twee dunnere met gedempte eindsierstukken is er niks aan de hand .
Nou het meeste geluid komt bij Peter van zijn screamerpipe. :p
peter de beus
18 March 2010, 15:31
nee ik zit zelf zo hard te gillen in die auto als ik gas geef, komt omdat het met m'n ribben nog niet echt goed voelde om daar 500pk op los te laten hahahaha
Hansburger
18 March 2010, 16:03
Hahahah! Ik zie dat gezicht al voor me. :eek:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.