PDA

Volledige versie bekijken : 21-03-2010 - jaarlijkse Start-Up meeting - Midwolda

vw roadwarrior
7 February 2010, 11:40
"]http://i259.photobucket.com/albums/hh306/mbslkfreak/Flyer-Startupmeeting2010.jpg
http://i259.photobucket.com/albums/hh306/mbslkfreak/plattegrondstartupmeeting2010.jpg

Uitnodiging Start-Up meeting OPC-Noord

Beste allen.

Op zondag 21 maart 2010 houd OPC-Noord weer haar jaarlijkse start-up meeting

(MERK VRIJE MEETING)
Nieuw dit jaar is de lokatie, dit omdat er werkzaamheden worden uitgevoerd op de lokatie die we vorig jaar hadden.
Ook nieuw dit jaar is de Circle of Gold.
Je kunt je hier voor nu al opgeven met foto bij voorzitter@opcnoord.nl kosten deelname

Circle of Gold is 3 euro per auto.
Er zijn drie mooie bekers beschikbaar gesteld door OPC-Noord.
Er zijn tevens 10 mooie bekers beschikbaar gesteld door OPC-Noord voor de Show and Shine.
Deelname kosten Show and Shine 3 euro per auto.
Als je auto geselecteerd wordt voor de Circle of Gold dan wordt je naam en type auto geplaats op onze site http://www.opcnoord.nl onder het kopje start-up meeting 2010 tevens krijg je via de mail een bevestiging.

Met vriendelijke groet en tot ziens op onze Start-up meeting.

Jolanda Nanninga

OPC-Noord[/quote]

Honda Tuning Team
8 February 2010, 23:10
Vorige editie is ons niet goed bevallen. Wij zijn hier dan ook niet bij.

Brutus_Infinity
8 February 2010, 23:31
Vind het eerlijk gezegt ook veel entreegeld voor een meeting waar verder niets bij is;)

Maar goed, ik ben er nog nooit geweest, dus misschien dat ik alsnog wel even kom

Spiree
10 March 2010, 09:09
Vorige x niet bevallen mijn excusses ben hier dus niet bij

Mxs-Tuner
16 March 2010, 11:57
toch maar even met het team een kijkje nemen.

Spiree
23 March 2010, 22:04
zo te horen op forums blij dat we niet gegaan zijn....

vdw
23 March 2010, 22:49
Meetings zijn meestal net zo goed als de flyer. Als je kan zien dat daar veel werk in zit, dan zit er meestal ook veel werk aan de meeting.

Hier dus totaal niet het geval....

vw roadwarrior
24 March 2010, 06:16
Tja,en als je weet hoeveel werk er in die meeting heeft gezeten vdw..
Zet er zelf eens 1 neer zou ik zeggen.

Mooie locatie iig,schitterend weer erbij.
Standjes was ook goed voorzien en lekker eten,veel bekenden en de opkomst was ook goed.

Al met al een leuk middagje uit.

Spiree
25 March 2010, 16:52
zal ook inderdaad heel veel tijd en werk in gaan zitten.. maar als ik alle forums zo aanhoor was het niet bepaald een gezellig sfeertje... eerder beetje agressief vanuit de organisatie uit naar mense die in hun ogen ook maar iets verkeerds deden...

vdw
26 March 2010, 08:15
zal ook inderdaad heel veel tijd en werk in gaan zitten.. maar als ik alle forums zo aanhoor was het niet bepaald een gezellig sfeertje... eerder beetje agressief vanuit de organisatie uit naar mense die in hun ogen ook maar iets verkeerds deden...

Klopt. Ik was HEEEEEEEEL snel weer weg:o

mazdel
26 March 2010, 16:37
Ik ben er ook geweest , de meeting was top geregeld.. niks mis mee. koopkraampjes , eetskraampje wc,s en muziek.. aan alles was gedacht

Alleen het einde liep niet hellemaal zoals het hoorde maar dat kwam niet door iemand van OPC noord maar door iemand die alleen aandacht kon krijgen door een burn-out te maken.. En van actie komt reactie..

En wat je op andere forums leest is alleen over de verdeling van prijzen , dat is na mijn idee verkeerd gegegaan. maar de meeting was top geregeld

Hun volgende meeting zal met de prijzen anders worden geregeld en is voor een goed doel, ze hebben dus zeker geleerd van hun fouten...

Bij twijfel dus gewoon langs komen

Honda Tuning Team
26 March 2010, 17:33
Hun volgende meeting zal met de prijzen anders worden geregeld en is voor een goed doel, ze hebben dus zeker geleerd van hun fout

Dat hebben ze niet! In Veendam was het precies hetzelfde.
Nogmaals voor ons nooit meer een OPC meeting!

Spiree
29 March 2010, 13:52
idd ze hebben het al vaker gedaan op meetings en toen was er ook al kritiek op.. als je daarna nog een x zoiets flikt jah dan snij je jezelf in de vingers en gaan mensen niet zo snel meer naar een meeting van opc.