PDA

Volledige versie bekijken : berichten krijgen pre-check?

AJ`s autobody en paint
12 April 2009, 23:05
Nu post ik smiddags wat answers op mn eigen topic met fotos erin, krijg ik een melding dat dat eerst goedgekeurd moet worden door een mod. Nu is het uren later allang avond en nog niks zichtbaar....

Ik persoonlijk vind dat erg ver gaan zijn er ooit dusdanig uit de hand gelopen discussies geweest dat we zo streng moeten zijn hier? Zorg in ieder geval dat er dan ook echt mods online zijn gedurende de dag/avond als het zo moet.

dankjewel alvast

Dutch Dimension
12 April 2009, 23:44
Lijkt me een onmogelijke taak ,aangezien veel mods heel op vrijwillige bassis werken

In welk gedeelte wilde je reageren?

Kenji
13 April 2009, 00:16
Ik weet niet wat het probleem zou kunnen zijn. Ikzelf ben in ieder geval nog niet tegen zoiets aangelopen.
Wacht even af wat Brian erover te melden heeft, die weet misschien meer. En misschien was het een eenmalige bug?

En voor wat betreft online zijn van mods:
- momenteel zijn er nog helemaal geen mods, we moeten onze instelling nog krijgen op het nieuwe forum, dus modden kunnen we nog niet. En er zijn een hoop dingen die we als mod niet kunnen, die alleen iemand met Admin-rechten kan doen.
- de meesten van ons hebben nog een leven naast het forum (ja, echt) en zijn dus niet 24/7 online ;)

AJ`s autobody en paint
13 April 2009, 00:17
het auto/custom shop gedeelte, dit is dus een gedeelte waar je alleen mag posten als je betaald dus dat maakt het extra raar denk niet dat de kans groot is dat ik als bedrijf vage pics ga posten die niet kunnen.

Kenji
13 April 2009, 00:23
Lijkt mij ook niet. Ik kan het helaas niet voor je uitzoeken, dus wacht even af of Brian dit oppikt, en anders moet je maar even een PM naar hem sturen.
Zal ongetwijfeld iets zijn in kinderziektes van het nieuwe forum.

iloow
13 April 2009, 00:48
- de meesten van ons hebben nog een leven naast het forum (ja, echt) en zijn dus niet 24/7 online ;)

Ik wil me in principe ook wel kandidaat houden hiervoor, ik heb echt een shitload aan vrije tijd..
Als er interesse naar is hoor ik het graag :)