PDA

Volledige versie bekijken : Koni STR.T kit?

Asmooh
9 February 2010, 22:07
Hallo,

Ik ken koni, koni rulez.
Vroegah, met die gele schokbrekers enzo, heerlijk.

Sinds kort is er Koni STR T, (street) die zijn goedkoper, en toch koni kwaliteit (zegt men).
Je kan ze dan wel niet in hoogte en hardheid instellen (4cm verlaging)

maar heeft iemand ervaring met ze? zijn ze goed? rijden ze een beetje redelijk? ik ben iemand ik hou lekker van OEM schokbrekers, maar wil nu toch koni STR.T overwegen, als iemand ervaring heeft.

setjes zoals vmaxx, die even duur zijn hoor ik alleeen maar slechte dingen over.
maar hoe is het met deze?

iemand duidelijke ervaring er mee? en mij de voor en nadelen kan melden

Holblood
9 February 2010, 22:15
super set ;) je kan het een beetje vergelijken met weitec

Asmooh
9 February 2010, 22:16
super set ;) je kan het een beetje vergelijken met weitec

en hoe zit het met het instellen? want je kan ze niet instellen.
terwijl koni "geel" niet veel duurder is.

mis je iets vs koni geel? of is koni geel echt het extra geld waard

Riesh
9 February 2010, 22:22
Koni geel kost bijna 2x zoveel als de STR.T

En het is maar net of je de hardheid wil instellen of genoegen neemt met een fabrieks instelling

Asmooh
9 February 2010, 22:27
Koni geel kost bijna 2x zoveel als de STR.T

En het is maar net of je de hardheid wil instellen of genoegen neemt met een fabrieks instelling

geen idee, ik rij nu gewoon OEM ;)

dus het zal vast wel beter zijn.
en ik hoef geen cruisebak natuurlijk

RUBBERBURNER
9 February 2010, 22:33
Hallo,

setjes zoals vmaxx, die even duur zijn hoor ik alleeen maar slechte dingen over.
maar hoe is het met deze?

Bullshit,als je googeld zul je zien dat er eigenlijk alleen maar positieve reacties opzijn . Vmaxx/Tech tuning prijs/kwaliteit is prima en 2 jaar garantie .
Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat koni een volledige schroefset levert voor 219,- (rij 'm zelf)

Asmooh
9 February 2010, 22:40
Bullshit,als je googeld zul je zien dat er eigenlijk alleen maar positieve reacties opzijn . Vmaxx/Tech tuning prijs/kwaliteit is prima en 2 jaar garantie .
Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat koni een volledige schroefset levert voor 219,- (rij 'm zelf)

nee, die is 359 euro :)
http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/producten_detail/013459.html

zet voor die 130 euro meer? als ik daar veel beter setje voor kan krijgen doe ik dat uiteraard zeker.

het is geen paar 100 euro meer natuurlijk

Riesh
9 February 2010, 22:44
@Asmooh:

De STR.T kit is niet in hoogte verstelbaar, het is dus een vaste verlaging en geen schroefkit.

@Rubberburner:
mijn idee, ik heb al aardig wat V-maxx verkocht en weinig klachten.

RUBBERBURNER
9 February 2010, 22:48
Ik heb 'm onder m'n E36 in daar prima tevreden over.Is allemaal netjes gegalvaniseerd en een lekkere stugge set,maar niet bokhard .:rolleyes:
Voor dat geld op een 13 jaar oude auto als daily is 't prima .:D

En in hoogte verstelbaar he ?! Das die koni niet,dus kan je niet echt mee vergelijken ...