Volledige versie bekijken : Audio zonder HU.
Noes
18 February 2010, 23:10
het idee:
1 versterker
4 speakers
1 telefoon/mp3 speler/oid
het plan:
De versterker onder de passagier stoel
2 speakers voorin
2 achterin
kabeltje vanaf de versterker naar middenconsole om me telefoon aan te hangen.
kan dit wel? zoja, hoe? :) moet ik nog een speciale versterker hebben ofzo?
Ghanzzzzz
18 February 2010, 23:14
Dit kan wel gewoon volgens mij. Je hebt kabeltjes die van Jack-plug (voor de mp3 speler) kan worden gesplitst in 2x RCA. Deze zijn dan weer te splitten in 4x voor de 4-kanaler
De remote zou je met een schakelaartje kunnen maken
Tijsto
18 February 2010, 23:29
had een tijd terug ff een test setup gemaakt in mijn kamer.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WXNJAYBJ.jpg
je moet alleen ff zorgen dat het van je telefoon,mp3 speler of wat dan ook .. naar een tulp uitgang (rca) loopt
Alexander
19 February 2010, 00:26
Dit kan gewoon goed werken, de remote zou je via het contact van de auto kunnen laten lopen.
echter is het niet verstandig om de mp3 speler aan te sluiten of los te maken als de versterker(s) aan staan.
ook moet je er rekening mee houden dat je al je filtering op de versterkers moet kunnen instellen.
een telefoon kan bijvoorbeeld maar heel weinig, met hoge en lage toon regeling houd het daar meestal echt op.
grtz.
Noes
19 February 2010, 00:31
tis voor een auto zonder interieur etc. dus hoef niet zo heel veel in te stellen :P
RUBBERBURNER
19 February 2010, 23:31
Kan prima,heb ook bijv. m'n psp op de audio hangen.Je zou dan alleen niet de line-out kunnen gebruiken maar de normale uitgang om je volume te kunnen aanpassen ....
engeltje
19 February 2010, 23:52
tis voor een auto zonder interieur etc. dus hoef niet zo heel veel in te stellen :P
waarom dan niet gewoon een simpele HU onder de stoel hangen? geen gedoe met splitters ofzo. + en - leggen, speakerkabeltjes en klaar.
Noes
19 August 2010, 21:11
lang geleden.
heb nu gekocht....
een versterker die ook gewoon USB/SD/Ipod leest :) met afstandsbediening helemaal makkelijk, geen HU :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.