PDA

Volledige versie bekijken : Hoe booskijkers te bevestigen?

Streetfighter
2 March 2010, 13:54
Ik wil binnenkort m'n carbonkap en ook gelijk m'n carbon booskijkers bevestigen op de koplampen.Alleen nu is mijn vraag hoe kan ik deze het beste bevestigen, er zitten al wel plakstripjes op de booskijkers bevestigd, maar dat vertrouw ik toch niet helemaal als ik straks op de snelweg rijdt....wat is de beste manier als je ze eventueel later ook nog eens weer wilt verwijderen?Let me know.:)

Archiebald
2 March 2010, 14:01
Ik had ook CF booskijkers op mn 206, die zaten eerst met dubbelzijdige tape vast, dat werkte dus echt niet...

Daarna met Tesa dubbelzijdige tape gedaan, dat is echt wel goed spul, maar nou ook niet echt geschikt, toen was ik het zo zat dat ik Bison 2 componenten lijm gekocht heb en ze vast heb gemaakt... Dat zit goed vast kan ik je zeggen!

Met wat moeite (en het praktisch onbruikbaar maken door lijmresten) van je koplampen heb ik ze er toen weer afgekregen :p

Kenji
2 March 2010, 14:24
Siliconenkit.

Streetfighter
2 March 2010, 14:49
Siliconenkit zat ik zelf ook aan te denken, dit is achteraf ook weer goed te verwijderen? En het is natuurlijk een kwestie van goed ontvetten voor het bevestigen denk ik.

Kenji
2 March 2010, 17:25
dat zowiezo, anders hecht het niet.
En verwijderen: met een visdraad de kit doorsnijden, restjes met wasbenzine verwijderen.
Als je koplampglas van echt glas is ipv kunststof: kitverwijderaar.
Heb je kunststof koplampglas dan dat niet gebruiken want dat slaat dan dof uit en krijg je nooit meer weg.

Swifty
3 March 2010, 00:54
Ik had op m'n vorige Swift, Autotape van Bison eronder geplakt (dubbelzijdige foam tape). Ken je gewoon bij de Gamma halen, is speciaal voor logo's op de auto.

Grtz Ramon

MrX_LEDSTYLE
3 March 2010, 19:17
of met acrylkit die krijg je ook makkelijker van je handen af in t geval dat t erop komt :D

hustler
4 March 2010, 13:07
ruitenkit!!

RUBBERBURNER
4 March 2010, 18:02
hahaha !!:D:D

matthijs
4 March 2010, 20:31
Heb bij de koplampan van mijn vorige auto ook ruitenkit erbij gekregen,werkte prima.
Niet te dicht langs de randen smeren, en niet te dik.

Dat zit MONSTER goed.

mocht je het er weer afhalen is er alleen ff wat kracht nodig,en die zooi blijft niet op je koplamp zitten,muurvast en weer makkelijk te verwijderen.

hustler
9 March 2010, 20:40
http://www.ecoflooring.nl/assets/images/Montage/schroef.jpg

Werkt ook altijd!! :D