Volledige versie bekijken : handgrepen
froggy
9 March 2010, 21:59
ik heb een dringende vraag aan jullie allen ??
ik ben met mijn golf 3 bezig om op te kanppen enzo ik heb dus audi handgrepen aangeschaft maar heb nu een paar keer gekeken en ken er niet uit komen als ik ze erin heb zitten dat ik dan me deuren open krijg omdat het handvat en het slot contra van elkaar werken
heb 1 van jullie een idee zitmet me handen in het haar :(
vriendelijk groet peter
Mustang65
9 March 2010, 22:05
Je hebt een golf 3 en je hebt er handgrepen van een audi ingezet. En nu werkt het niet... klinkt mij best logisch..
Zal je zelf iets moeten fabriceren denk ik om het werkend tekrijgen, kan je niet delen van het slot gebruiken van de audi en daar iets mee doen op het vw slot ?
froggy
9 March 2010, 22:12
Je hebt een golf 3 en je hebt er handgrepen van een audi ingezet. En nu werkt het niet... klinkt mij best logisch..
Zal je zelf iets moeten fabriceren denk ik om het werkend tekrijgen, kan je niet delen van het slot gebruiken van de audi en daar iets mee doen op het vw slot ?
nou de pal van het audi handvat valt naar achter toe en me slot moet naar voren toe zeg maar naar de deur toe en zou niet weten ff wat ik daar op moet fabriceren
maar bedannkt voor de reactie :cool:
Andre - 20vT
10 March 2010, 19:04
Waarom begin je eraan als je niet weet hoe het zit?
Zelf wat maken... Je moet het laten schanieren...
Want een MK3 klink die trek je horizontaal naar buiten en een Audi klink die scharniert naar boven... Je moet een soort oog maken waar je die kabel doorheen laat lopen.
Mja... Veel ruimte heb je niet!
Als het hetzelfde in elkaar steekt als een Golf IV (en die kans is vrij aannemelijk).
Dan zit er aan de zijkant van je deur een torque schroef, boven je slotvanger.
Op het moment van aandraaien moet je je klink uitgetrokken houden. Maar dat zou ook al moeten gebeuren bij het losdraaien.
Nogmaals, ik weet niet of dit bij de mkIII ook zo is, maar dat heb je zo gezien.
***Edit*** ik zit de reactie van Andre door te lezen en daar zit zeker een kern van waarheid in. Als ik het goed voorheb, dan heb je twee soorten mechanismen: Pull en Push. Maar ik ga hier nog even over brainstormen.
froggy
11 March 2010, 23:27
Als het hetzelfde in elkaar steekt als een Golf IV (en die kans is vrij aannemelijk).
Dan zit er aan de zijkant van je deur een torque schroef, boven je slotvanger.
Op het moment van aandraaien moet je je klink uitgetrokken houden. Maar dat zou ook al moeten gebeuren bij het losdraaien.
Nogmaals, ik weet niet of dit bij de mkIII ook zo is, maar dat heb je zo gezien.
***Edit*** ik zit de reactie van Andre door te lezen en daar zit zeker een kern van waarheid in. Als ik het goed voorheb, dan heb je twee soorten mechanismen: Pull en Push. Maar ik ga hier nog even over brainstormen.
dank je wel pidi ik ben ook wel aan het brainstormen want wil ze mooi gelijk met me deuren hebben want ze waren eerst gecleaned maar dat mag niet meer van de overheid dus dan vind ik het mooier om die handvaten te doen dan de orginele want heb ze via marktplaats en die jongen zei me dat ze voor de mk III zijn want ze komen ook uit duitsland
en als je wat weet hoor ik het graag van je pidi
froggy
11 March 2010, 23:30
Waarom begin je eraan als je niet weet hoe het zit?
Zelf wat maken... Je moet het laten schanieren...
Want een MK3 klink die trek je horizontaal naar buiten en een Audi klink die scharniert naar boven... Je moet een soort oog maken waar je die kabel doorheen laat lopen.
Mja... Veel ruimte heb je niet!
waar ik ze van gekocht heb die zei dat ze van de mkIII zijn want ze komen ook uit duitsland vandaan maar heb er heel lang op zitten proberen en denken en kwam er niet meer uit vandaar dat ik het nu aan jullie vraag ?
gr peter
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.