Volledige versie bekijken : Racing hart wheels dealer.
Clean3
30 March 2010, 22:22
Ben op zoek naar een bedrijf in nederland/belgie die racing hart wheels kan leveren.
In eerste instantie gaat het om een prijslijst.
Dit omdat ik alleen buitelandse (vooral amerika) prijzen kan vinden en ik dan nog niet weet wat we kwijt zijn.
Dus als iemand weet waar ik terecht kan hoor ik het graag.
B.v.d. Steve
Kenji
30 March 2010, 22:29
J&R Car Design in Ridderkerk.
Mustang65
30 March 2010, 23:01
Als je goedkoop vanuit amerika wil verzenden, moet je maar even contact opnemen ;).
Kan een hoop schelen !
Clean3
30 March 2010, 23:48
Als je goedkoop vanuit amerika wil verzenden, moet je maar even contact opnemen ;).
Kan een hoop schelen !
En in welke staat moet ik dan kijken?
Of maakt dit niet uit, ik bedoel als ik in het westen mooie velgen kan kopen maar het verzenden moet vanuit het oosten dan wordt het denk ik nog lastig of niet?
J&R Car Design in Ridderkerk
Het maakt niets uit dat deze velgen niet op hun site staat, wil namelijk eerst prijzen weten voordat ik bestel, ook weten we nog niet precies welke het moeten worden.
Het is namelijk voor de supra van me meisje en die is daar nogal nauwkeurig/moeilijk in.
Misschien dat julie daar ook een beetje in kunnen helpen.
Eisen van me meisje zijn:
- 19 inch (mag evt 18 inch worden)
- 5-spaak
- Dikke lip (evt achter dikker dan voor)
- Minimaal 8,5jj voor en 9,5jj achter
- GEEN boutjes
Alvast bedankt
Gr Steve
Mustang65
31 March 2010, 00:34
En in welke staat moet ik dan kijken?
Of maakt dit niet uit, ik bedoel als ik in het westen mooie velgen kan kopen maar het verzenden moet vanuit het oosten dan wordt het denk ik nog lastig of niet?
Het maakt niets uit dat deze velgen niet op hun site staat, wil namelijk eerst prijzen weten voordat ik bestel, ook weten we nog niet precies welke het moeten worden.
Het is namelijk voor de supra van me meisje en die is daar nogal nauwkeurig/moeilijk in.
Misschien dat julie daar ook een beetje in kunnen helpen.
Eisen van me meisje zijn:
- 19 inch (mag evt 18 inch worden)
- 5-spaak
- Dikke lip (evt achter dikker dan voor)
- Minimaal 8,5jj voor en 9,5jj achter
- GEEN boutjes
Alvast bedankt
Gr Steve
Verzenden in amerika is niet zo heel duur hoor, voorbeeld ik liet 2 zware dozen opsturen van New york naar houston voor 150 dollar, en dat woog meer als een set velgen. En genoeg bedrijven die "free shipping" hebben in de 48 staten van amerika.
Andre - 20vT
31 March 2010, 08:57
Racing Hart, trek je portemonne maar open! :D
Ik ben een keertje achter een set aangeweest. Kostte 3500 euro!
Clean3
31 March 2010, 20:47
Racing Hart, trek je portemonne maar open! :D
Ik ben een keertje achter een set aangeweest. Kostte 3500 euro!
Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden :D.
Toevallig heb ik van dit merk velgen gezien die precies aan de eisen van mijn meisje voldoen.
Maar als iemand anders velgen van een ander merk weet die aan de eisen voldoen dan hoor ik het graag.
@ mustang65: heb jij conecties in amerika die het kunnen regelen?
Gr steve
Coolkast
31 March 2010, 20:59
misschien een alternatief,... Barracuda Wheels: http://www.barracuda-wheels.com/
Mustang65
31 March 2010, 22:23
Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden :D.
Toevallig heb ik van dit merk velgen gezien die precies aan de eisen van mijn meisje voldoen.
Maar als iemand anders velgen van een ander merk weet die aan de eisen voldoen dan hoor ik het graag.
@ mustang65: heb jij conecties in amerika die het kunnen regelen?
Gr steve
Jep, daarom even via pm ;). Hoop dit binnenkort geheel in eigen beheer tekunnen verzorgen !
Clean3
2 April 2010, 00:09
Ik zal het in mijn achterhoofd houden ;).
auto emocion
14 May 2010, 23:13
Jep, daarom even via pm ;). Hoop dit binnenkort geheel in eigen beheer tekunnen verzorgen !
Goed om te weten.... ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.