Volledige versie bekijken : 15 augustus fantasy tuning day III kapelle
http://www.jps-tuningshop.com/UserFiles/Image/Flyer2010_voorkant_web.gif
http://www.jps-tuningshop.com/UserFiles/Image/Flyer2010_achterkant_web.gif
15 augustus is het weer zover…. Fantasy Tuning Day zal weer al voor de 3e keer gehouden worden in Kapelle.
In de korte tijd van zijn bestaan is Fantasy Tuning Day uitgegroeid tot één van de grootste auto evenementen in Nederland en België. In 2009 mochten we ruim 300 show auto’s en meer dan 1500 bezoekers verwelkomen. Uiteraard streven we er naar om deze aantallen dit jaar weer te kunnen overtreffen. En dat doen we met een reden; Dit jaar gaat de hele opbrengst van Fantasy Tuning Day naar Stichting Jayden.
Stichting Jayden vecht, in samenwerking met Villa Joep, tegen neuroblastoom kinderkanker en voor efficiëntere behandeling hiervan. Op hun website vindt je informatie over Stichting Jayden en neuroblastoom kinderkanker. De site is zeker een bezoek waard, lees hun aangrijpende verhaal en je snapt dat wij tijdens Fantasy Tuning Day zoveel mogelijk geld voor dit goede doel willen ophalen.
Om dit te kunnen realiseren zijn we druk opzoek naar sponsoren. Momenteel kunnen we al melden dat de eerste sponsoren zich al hebben aangemeld:
- CarAudio Zeeland (zij verzorgen ook de dB meting tijdens Fantasy Tuning Day)
- Drukkerij Herselman
- AutoStyle
Natuurlijk doen we zelf ook een duit in het zakje……
Alle deelnemers en bezoekers krijgen dit jaar voor het eerst een programma boekje. Hierin is uiteraard ruimte om te adverteren, ook deze opbrengsten komen ten goede van Stichting Jayden.
Wil je sponsoren/adverteren of weet je iemand die dat wil, laat het ons even weten.
Om met je auto op het terrein van Fantasy Tuning Day te kunnen staan vragen wij een entree bedrag van € 8,- Van dit bedrag gaat er in ieder geval ook al € 2,50 naar Stichting Jayden. Donaties aan de poort zijn natuurlijk altijd hartelijk welkom.
Er is nog een heel eenvoudige manier waarop jij Stichting Jayden ook kunt helpen; Neem je oude en afgedankte GSM toestellen mee en lever ze in bij JP’s Tuningshop. Stichting Jayden krijgt voor alle oude GSM toestellen geld wat ze hard kunnen gebruiken. In elk huishouden zijn altijd wel een paar oude GSM’s te vinden, makkelijker kan het dus haast niet!
Fantasy Tuning Day is meer en meer aan het uitgroeien naar een all-round auto- (en motor) evenement. Het is dus niet zo dat er alleen maar getunde auto’s te vinden zijn. Ook tijdens deze editie zal je een groot arsenaal aan verschillende auto’s en motoren vinden; Tuners, USA cars, Custom s, Oldtimers, en Supercars zullen te bewonderen zijn.
Wil je zelf met je auto club komen? Geef je dan vooraf even op.
Tijdens Fantasy Tuning Day is er voor iedereen wat te beleven. Voor de meiden hebben we weer “Pimp my Bitch” Je kunt hier je nagels professioneel laten bewerken of je meisje trakteren op een nieuwe make-up.
Voor de kinderen is er volop vermaak en uiteraard is onze, inmiddels zeer bekende en geroemde catering weer aanwezig.
Heb je zelf nog een idee om van Fantasy Tuning Day III een nog groter succes te maken? Mail ons!
Wil je een aantal flyers ontvangen om deze binnen je club of op een evenement uit te delen? Geen probleem mail ons even en we regelen dat je een stapel krijgt.
Duo Penotti
17 May 2010, 13:13
Deze staat in de agenda al een poosje !!
Zeker na de gezelligheid van vorig jaar zeker aanwezig :D
SHEILTJ
19 May 2010, 15:54
Present! =)
hier zal als alles meezit onze sol
onthuld worden in een nieuw jasje
ff een update.....
Tijdens Fantasy Tuning Day zal er ook een officiële EMMA wedstrijd gehouden worden!
Je kunt nu dus zelf kiezen of je mee wilt doen voor de EMMA selectie of gewoon eens wilt weten hoeveel dB jouw install maakt.
Inschrijven voor de EMMA kan op het evenement zelf, je hoeft dit niet perse vooraf te doen. Deelname kosten voor de EMMA selectie zijn € 10,-
MrX_LEDSTYLE
27 June 2010, 00:42
is aanmelden verplicht of alleen als je met een grotere groep komt???
anmelden is niet verplicht ,
en als je met een grote groep komt en achter elkaar binnen rijdt
sta je in ieder geval bij elkaar .
MrX_LEDSTYLE
27 June 2010, 00:58
ok dan komt het helemaal goed tot dan
Bieremans
28 June 2010, 17:56
Meeting vant jaar :D
Zeker aanwezig ;)
MrX_LEDSTYLE
29 June 2010, 20:15
vraagje van hoelaat tot hoelaat is de meeting eigenlijk
ook geplaatst op ons forum http://streetelite.bbforum.nl/
[QUOTE=MrX_LEDSTYLE;66859]vraagje van hoelaat tot hoelaat is de meeting eigenlijk
het begint om 10.00 uur
en de prijs uitreiking is ong. tussen 16.00 en 17.00 uur
MrX_LEDSTYLE
29 June 2010, 22:28
ok dank U/je we zagen het zo snel niet staan op de flyer
Bieremans
29 June 2010, 22:41
De begin tijd staat onderin op de achterkant.;)
MrX_LEDSTYLE
12 July 2010, 22:51
ok sorry ;) tot dan
jammer dat onze meets op dezelfde dag vallen :(
we wensen jullie namens het Team van Heels & Wheels een hele gezellige dag toe!
Mariska
14 July 2010, 16:02
Ja erg jammer,dit leek me ook een leuke meet.
Misschien volgend jaar ;)
Paul106GTI
2 August 2010, 00:16
ook op www.universalcars.nl staat hij :)
was vorigjaar erg gezellig :)
Hoop dat er meer mee willen van de club
Anitjuhh
2 August 2010, 20:42
Buiten bijzonderheden zeker aanwezig!!
Mini-boy
5 August 2010, 11:29
het was de bedoeling dat ik naar heels.. ging maar nu een maat van me liet weten dat deze meet dat dit voor zijn neefje is (aangetrouwd dan wel) dus gaat mijn voorkeur hier naar uit
zit iets dichter bij me dan pink ribben
dus aanwezig met de mini !! alleen niet om 10 uur denk ik
maar moet ik mezelf nog ergens aanmelden ????
grtzz
toppie dat je hierheen komt
we zien je graag verschijnen en je hoeft je niet aan te melden
Lucazz
5 August 2010, 12:47
hee mike en roel voor jullie neem ik wat moois mee
die dag heb je zeker een prijs hahahahahaha
Bolfke
5 August 2010, 19:37
Wij zullen er ook bij zijn. :cool:
waggie
5 August 2010, 20:11
ow luuk wat neem jij mee dan ?
ALL STAR CUSTOMS IS AANWEZIG :D
Duo Penotti
5 August 2010, 20:46
Mag wel een keer tijd worden he Luuk ;)
Is bijna weer Koninginnedag :p
Bieremans
5 August 2010, 22:19
Nog ff wat aanvullende tekst:
In de korte tijd van zijn bestaan is Fantasy Tuning Day uitgegroeid tot één van de grootste auto evenementen in Nederland en België. In 2009 mochten we ruim 300 show auto’s en meer dan 1500 bezoekers verwelkomen. Uiteraard streven we er naar om deze aantallen dit jaar weer te kunnen overtreffen. En dat doen we met een reden; Dit jaar gaat de hele opbrengst van Fantasy Tuning Day naar Stichting Jayden.
Stichting Jayden vecht, in samenwerking met Villa Joep, tegen neuroblastoom kinderkanker en voor efficiëntere behandeling hiervan. Op hun website vindt je informatie over Stichting Jayden en neuroblastoom kinderkanker. De site is zeker een bezoek waard, lees hun aangrijpende verhaal en je snapt dat wij tijdens Fantasy Tuning Day zoveel mogelijk geld voor dit goede doel willen ophalen.
Om dit te kunnen realiseren zijn we druk opzoek naar sponsoren. Momenteel kunnen we al melden dat de eerste sponsoren zich al hebben aangemeld:
- CarAudio Zeeland (zij verzorgen ook de dB meting tijdens Fantasy Tuning Day)
- Drukkerij Herselman
- AutoStyle
Alle deelnemers en bezoekers krijgen dit jaar voor het eerst een programma boekje. Hierin is uiteraard ruimte om te adverteren, ook deze opbrengsten komen ten goede van Stichting Jayden.
Wil je sponsoren/adverteren of weet je iemand die dat wil, laat het ons even weten.
Om met je auto op het terrein van Fantasy Tuning Day te kunnen staan vragen wij een entree bedrag van € 8,- Van dit bedrag gaat er in ieder geval ook al € 2,50 naar Stichting Jayden. Donaties aan de poort zijn natuurlijk altijd hartelijk welkom.
Er is nog een heel eenvoudige manier waarop jij Stichting Jayden ook kunt helpen; Neem je oude en afgedankte GSM toestellen mee en lever ze in bij JP’s Tuningshop. Stichting Jayden krijgt voor alle oude GSM toestellen geld wat ze hard kunnen gebruiken. In elk huishouden zijn altijd wel een paar oude GSM’s te vinden, makkelijker kan het dus haast niet!
Fantasy Tuning Day is meer en meer aan het uitgroeien naar een all-round auto- (en motor) evenement. Het is dus niet zo dat er alleen maar getunde auto’s te vinden zijn. Ook tijdens deze editie zal je een groot arsenaal aan verschillende auto’s en motoren vinden; Tuners, USA cars, Custom bikes, Oldtimers, en Supercars zullen te bewonderen zijn.
Wil je zelf met je auto club komen? Geef je dan vooraf even op.
Tijdens Fantasy Tuning Day is er voor iedereen wat te beleven. Voor de meiden hebben we weer “Pimp my Bitch” Je kunt hier je nagels professioneel laten bewerken of je meisje trakteren op een nieuwe make-up.
Voor de kinderen is er volop vermaak en uiteraard is onze, inmiddels zeer bekende en geroemde catering weer aanwezig.
roelari1
5 August 2010, 23:07
Staat er al 2011 op:D
Lucazz
6 August 2010, 00:08
@ mike..... nou inderdaad
@Roel hahahahahahaha
hol007
6 August 2010, 00:33
@ mike..... nou inderdaad
@Roel hahahahahahaha
nee luc jij neem wat mee hoor da moet wat worde zie eerst je hele buik maar weer mee te sleepe de hele dag
ook wij zijn aanwezig
Lucazz
6 August 2010, 16:05
hee Hollie!!! pas jij nog in dat kleine polotje? en zo ja die air van jou gaat die dan nog omhoog?
Duo Penotti
6 August 2010, 16:57
Holletje is gespierder als jou Luukje :p
Lucazz
6 August 2010, 19:03
ja z`n kringspier jah
Duo Penotti
6 August 2010, 19:09
dus jij bukt voor iedereen om er beter van te worden :D
viespeuk !!
Hol we Love you :p
hol007
7 August 2010, 14:00
dus jij bukt voor iedereen om er beter van te worden :D
viespeuk !!
Hol we Love you :p
ja das niet normaal bij die luuc zelfs het stofvarke is nog niet veilig bij hem laatstaan een dooie vlieg dus pas maar op hij doet alles om er beter van te worde:D:D:D
Mini-boy
7 August 2010, 23:18
ik hoop dat het iig wel beter weer is dan nu hier nu op de camping in bladel anders is er weinig aan denk ik !!!
Bieremans
8 August 2010, 12:43
We hebben nog een week ;)
Bolfke
10 August 2010, 23:07
Weer of geen weer we zijn erbij!
Wij zijn al wat regen gewend. :D
helaas moeten we mededelen dat de sol NIET onthuld zal worden,
omdat hij nog niet klaar , is dit zal pas eind september worden
uiterraard zijn wij zelf wel aanwezig
hol007
11 August 2010, 00:34
helaas moeten we mededelen dat de sol NIET onthuld zal worden,
omdat hij nog niet klaar , is dit zal pas eind september worden
uiterraard zijn wij zelf wel aanwezig
ik zeg crocs aan en gaan wij zullen ook aanwezig zijn met 3 wagens
super dat jullie komen gaat een gezellige meeting worden. de crocs van inge zijn helaas overleden (de hond vond ze heel lekker)
MaRco2
11 August 2010, 13:17
Zoals (inmiddels hier en daar door JP) aangegeven is MARO Taxaties zondag ook de hele dag aanwezig.
Een kleine bijdrage hebben we alvast gedaan door een advertentie in het programmaboekje te zetten:
http://www.marotaxaties.nl/Fotos/MARO%20adv.%20FantasyWebsite.jpg
Tijdens Fantasy Tuning Day III hebben we een leuk taxatietarief vastgesteld van € 95 per auto, waarbij een deel gedoneerd wordt aan het goede doel, met hoe meer taxaties er gedaan zijn, hoe hoger het zal worden per auto.:)
Het liefst vantevoren per e-mail aanmelden via info@marotaxaties.nl met je naam en autogegevens en je GSM nummer.
Wij zijn zelf bereikbaar via de organisatie (of 06-22374655) of bij de Toyota MR2 Clubstand.
Belangrijk om mee te nemen: kentekenbewijs, APK formulier en een lijst met modificaties, spuitkosten e.d. met bedragen er achter (lijst kan ook later via e-mail gestuurd worden).
Om een indruk krijgen van onze klantenkring: check het portfolio op www.marotaxaties.nl.
Tot zondag!
http://www.marotaxaties.nl/Fotos/Maro%20banner%202008.gif
En? Hebben we er al een beetje zin in?
Als we naar het aantal aanmeldingen kijken die tot nu toe binnen zijn moet het helemaal goed komen...... ruim 6 maal zo veel al vorige jaren! Dat beloofd dus wat.
Vandaag hebben we een intervieuw voor de radio van omroep Zeeland. Zondag komen ze waarschijnlijk met een cameraploeg om een verslag van de meeting te maken.
SBS6 komt in ieder geval zondag middag filmen om een verslag te maken voor Hart van Nederland Zorg er dus voor dat je ride er op en top bij staat!
Mini-boy
14 August 2010, 17:02
leutig !!!!
cu tomorowwwwww
MrX_LEDSTYLE
14 August 2010, 17:37
we zijn rond half 12 aanwezig
ga rond 10.00 van huis ff iemand ophalen in dort en dan door
nog niet bekend met hoeveel wagens zo ie zo 1 :D
hij is net gewassen dus morgen alleen nog ff ontvliegen en velgen poetsen
bestel maar droog mooi weer zoals vandaag
buienradar voormorgen kan ik niets mee
24uur vooruit gaat t hele dag regenen en 3 dagen vooruit blijft t droog
Bieremans
14 August 2010, 20:54
Komt vast goed.
Vanmiddag veel klaargezet en 300 goedibags ingepakt.
Heb geen klauwen meer over.:D
Maar zo toch nog ff de auto wassen.
Tot morgen allen!!
minifreak86
15 August 2010, 00:15
aanwezig ik rijd morgen om 09:00 ook af richting daar.
toppie
leuk om jullie weer te zien
Mini-boy
15 August 2010, 18:25
sorry maar de mini (en de inzittende) moest wegens omstandigheden naar huis !!! jammer genoeg had graag bij de prijs uitrijking gebleven :-) )
mijn nummer was 218 en dat was heel toevallig omdat de camping plaats ook 218 was
haha (vonden onze kids dan teminste)
grtzzzz
ps was een leuke en drukke meet
MrX_LEDSTYLE
15 August 2010, 20:04
je had wel een cup gewonnen neem aan dat deze jou kant op komt
Mini-boy
15 August 2010, 21:45
dat meen je niet !!
zou wel erg GAAAF zijn haha
Bieremans
15 August 2010, 23:12
Zo net thuis:D.
Alles opgeruimd en wel.
De Smash car met zijn allen nog ff flink bijgewerkt.:D Foto's volgen nog.;)
Erg naar mijn zin gehad!
Weer een erg goede Meet.
Lange dag maar zeker dubbel en dwars waard.
En het weer is 200% meegevallen.Het heeft hier nog steeds niet geregend. :D
Thanks allen.
the_blue_lagoon
15 August 2010, 23:47
Net gezien in hart van nederland
Wel zeer geslaagd zo te zien
Anitjuhh
16 August 2010, 09:38
Goedemorgen allemaal!!! Het was echt een superrrrrdag!!!!!
bmwpiet
16 August 2010, 17:25
Was zekers allemaal geslaagd weer deze dag
het weer heeft lekker meegewerkt ook
Weer een hoop gelachen met alle mede tuners :D
En dan de reportage op sbs ook zeer geslaagd
Kortom op naar editie 4 maar dan ;)
MrX_LEDSTYLE
16 August 2010, 19:02
dat meen je niet !!
zou wel erg GAAAF zijn haha
ja is echt waar
beste oldtimer geloof ik
zou je anders even bij organisatie moeten navragen aan wie ze je beker hebben meegegeven of dat ze hem opsturen
Mini-boy
16 August 2010, 20:59
zou je anders even bij organisatie moeten navragen aan wie ze je beker hebben meegegeven of dat ze hem opsturen
ja maar bij wie zou ik dan moeten zijn
niet dat ik die beker wil hoor....:p maar als ze hem toch achter de hand hebben gehouden wil ik hem wel mijn adres oid door geven
als die naar een ander is gegaan is dat ook terecht hoor
grt
MrX_LEDSTYLE
16 August 2010, 21:04
ja maar bij wie zou ik dan moeten zijn
niet dat ik die beker wil hoor....:p maar als ze hem toch achter de hand hebben gehouden wil ik hem wel mijn adres oid door geven
als die naar een ander is gegaan is dat ook terecht hoor
grt
probeer het eens bij FID de topic opener ;)
je weet t nooit heh
Bieremans
16 August 2010, 21:17
Je kan beter een mailtje naar JP zelf sturen.
info@jps-tuningshop.com
je kan idd zoals bieremans zegt beter een mailtje naar jp sturen
wij hebben van de prijsuitreiking ook niet veel mee gekregen
wij moesten ook eerder weg dan de bedoeling was.
maar als we jp spreken zal ik er in ieder geval even naar informeren
Mini-boy
16 August 2010, 21:45
heb een mailtje gedaan
je weet nooit
grtzz
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.