PDA

Volledige versie bekijken : Tuner paradise 20-06-'09

coolrides
14 April 2009, 14:56
http://i79.photobucket.com/albums/j160/coolrides/onlinepromo.jpg

Kom naar de eerste editie van het nieuwste auto evenement van Oost-Nederland.
Tuner Paradise, op zaterdag 20 juni 2009 in Bergentheim. De mooiste auto’s van
Nederland verzamelen zich voor het publiek en dingen mee naar een prijs voor hun categorie.

Tuner Paradise is een SELECTIEMEETING/SHOW. Dit garandeert de bezoekers
mooie uitgebouwde auto's te zien.

Rondom het terrein is er volop activiteit en vermaak voor jong en oud. Dan moet je denken aan;
Demo-auto’s, special bikes, grasbaan sprinters, demo’s van de brandweer, authenthieke tractoren,
een rit op een wilde stier, promobabes en er is zelfs de mogelijkheid om een rit op een kameel te
maken! Dit is slechts een greep uit de vele activiteiten rondom het terrein. Daarnaast zijn er standhouders
en is er uiteraard volop eten en drinken aanwezig. Zoals je ziet een evenement dat je niet mag missen!
Deze dag wordt afgesloten met een spetterend optreden van de partyband de Heino’s.

Behoort jouw auto ook tot één van de mooiste, apartste, meest unieke auto’s van Nederland? Geef
je dan nu op en stuur een mail met een foto van je auto naar: info@tunerparadise.nl. Je krijgt
een bevestigingsmail met een uniek nummer die jouw deelname aan de show koppelt. Je kunt je
inschrijven voor de volgende categorieën: Best of show, Best of wheels, Best of interior, Best of ice
en Best under the hood.

De auto's die zich aanmelden of hebben aangemeld wordt door de organisatie bekeken
en 'gekeurd'. Daarna wordt er een selectie gemaakt uit de aanmeldingen. Iedereen
die zich heeft aangemeld krijgt via mail hierover bericht.
De geselecteerde auto's worden geshowd op het showterrein en strijden ieder in zijn
of haar categorie om een ereplaats!

Voor jou als deelnemer is de entree uiteraard gratis en je krijgt een uitgebreid consumptiepakket.
Tevens mag je één passagier gratis mee naar binnen nemen. Daarnaast krijg je bij aankomst en
vertrek nog een leuk en uniek aandenken mee!

Zonder een toegangsnummer voor het showterrein die je van de organisatie krijgt bij aanmelding, mag je auto
dus niet het showterrein op. De organisatie maakt een selectie uit de aanmeldingen.
Als bezoeker ben je uiteraard altijd van harte welkom. Voor meer informatie kijk je op www.tunerparadise.nl.

De poorten gaan open om 10.00 uur en de entree voor bezoekers bedraagt 4,50

Bij deelname verklaar je dat je materiaal verzekerd is en dat deelname op eigen risico is.

coolrides
20 April 2009, 11:05
Inmiddels is de best of show verhoogd naar een top 5.
Daarnaast is er een enorme wisselbeker te winnen met 100,- cash!

Marcello
5 June 2009, 19:02
Dit gaat een dikke meeting worden, heb er nu al zin in!! :D

coolrides
7 June 2009, 13:25
Er zijn nog enkele plekken vrij en met een week of 2 is het al zover..... Je kunt je dus nog aanmelden.
Verder heeft iedereen die zich tot nog toe hebben aangemeld een mail hierover gehad. Zo niet? Even contact!

coolrides
11 June 2009, 10:18
We hebben door afzeggingen nog enkele plekken vrij.
Mochten er nog mensen zijn die hier bij willen zijn, even en mailtje sturen naar info@tunerparadise.nl

De show is gecombineerd met een andere show waar ook van alles te zien is.
Van vreemde auto's tot special bikes, trucks, modelbouw, diverse spelen, eet en drink tentjes, kameel rijden(!) enz enz

En voor diegenen die hier komen te staan uiteraard gratis entree met een kleine attentie EN een lunchpakket en bij vetrek een leuk aandenken!
Genoeg reden dus om je alsnog op te geven!

soedje
11 June 2009, 12:31
complimenten voor de flyer ;)

Kenji
11 June 2009, 12:50
Ik heb er zin in.
Ik kom waarschijnlijk iets later dan m'n maat (groene 350Z) ivm het ophalen van m'n vriendin van haar werk.
Kan er naast de Z een plekje vrijgehouden worden voor mijn slagschip?

coolrides
11 June 2009, 15:31
Wordt geregeld Kenji, waren we al van uit gegaan.

Clean3
12 June 2009, 00:00
Had hier graag heen gewild maar moet op het laatste moment toch afzeggen:(.
Heb helaas familie verplichtingen.
Volgende x beter.

Xenon_Civic_Coupe
12 June 2009, 02:10
heb er ook flink zin in. hopen op goed weer :D

Ronnie Sterile
12 June 2009, 02:29
Hier nog 1...:cool:

Golf4Girl
12 June 2009, 11:24
heb er zin in :))

SPEEDFOX
12 June 2009, 14:35
ik ook!!

ben benieuwd hoe de opzet is omdat er meer te doen is als alleen getunde auto's!:)

coolrides
12 June 2009, 15:54
dat zal ontzettend uitlopend zijn! Laat je verassen ;-)

Vectra-maxx
12 June 2009, 16:54
nou ik ben ook zeer benieuwd:cool: en ik hoop dat het een beetje mooi weer is:D

Andre
12 June 2009, 23:09
Me too me too :D

coolrides
14 June 2009, 16:03
Weersverwachtingen lijken goed!

Midland Tuning Projects
14 June 2009, 19:19
ik denk dat deze meeting er niet in zit voor mij... aangezien mijn auto technisch niet in orde blijkt te zijn i.v.m. extreem brandstofverbruik :s

Andre
14 June 2009, 20:23
Och dan tank je 2 x :P

coolrides
18 June 2009, 00:38
nog een paar plekken vrij!

Ronnie Sterile
18 June 2009, 01:12
Ik heb misschien nog wel wat en zal het is ff vragen en mail ik wel door dan...;)

Duo Penotti
18 June 2009, 10:34
Heb er zin in :D

coolrides
18 June 2009, 14:51
Ik heb misschien nog wel wat en zal het is ff vragen en mail ik wel door dan...;)

Zie het wel verschijnen!

Kenji
18 June 2009, 15:20
Wat is het adres van de meeting? Kan ik de navigatie voeden :)

coolrides
18 June 2009, 15:44
www.tunerparadise.nl voor routebeschrijving.

Adres:

Kanaalweg west 78
7691 CB Bergentheim

anni
19 June 2009, 14:06
wij gaan der ook heen een paar auto's van most wanted tuning team.

word denk erg gezellig.

hoop dat onze auto op tijd af is.

Devils Child
19 June 2009, 15:17
Ik heb helaas net moeten weigeren..

Kenji
19 June 2009, 18:20
Morgenochtend half acht ga ik rijden...... best vroeg, zo op m'n vrije dag..... :D

Golf4Girl
19 June 2009, 19:01
voor de mensen die morgen gezellig mee willen rijden

morgen vertrekken een aantal auto's om 7u vanuit barendrecht ( carpool plek )
en vervolgens gaat de groep verder vertrekken vanaf tankstation de Andel bij Gouda. tegen half 8 weg daar, dus wie gezellig aan wilt sluiten is van harte welkom :)

anni
19 June 2009, 19:26
wij zijn niet aanwezig met onze eigen auto.
de spuiter is een beetje lui geweest.

Kenji
19 June 2009, 22:07
voor de mensen die morgen gezellig mee willen rijden

morgen vertrekken een aantal auto's om 7u vanuit barendrecht ( carpool plek )
en vervolgens gaat de groep verder vertrekken vanaf tankstation de Andel bij Gouda. tegen half 8 weg daar, dus wie gezellig aan wilt sluiten is van harte welkom :)

Ik kom jullie onderweg wel tegen denk ik. Ik ga een half uurtje later van huis, maar ik schat dat mijn gemiddelde snelheid wat hoger zal liggen dan die van een colonne :D
Ik kom helaas alleen, m'n maten met de komkommer en de banaan (groene en gele 350Z's) zijn er niet bij jammer genoeg.

En houden jullie er wel rekening mee dat er komend weekend wegwerkzaamheden zijn op de A12 tussen Gouda en Utrecht?

vw roadwarrior
25 June 2009, 10:29
Geen foto's?

Golf4Girl
25 June 2009, 11:11
in het topic napraten over meetings miquel ;):)