Volledige versie bekijken : Surf City Garage
BreeZe
19 June 2010, 10:26
Is er iemand bekend met Surf city Garage.. is iets "nieuws" in nederland..
http://www.surfcitygarage.com/
Echt nieuw is het niet, het is al enig tijd verkrijgbaar in nl.
Maar wat wil je weten dan werking van de producten ?
Ik vind het een mooi merk met goede producten. De filosofie erachter spreekt me ook wel aan
BreeZe
19 June 2010, 13:24
Oke.. Mij werd het verteld door John freriks dat het "nieuw" was en hun de enige waren die het verkochten.
Maar ze waren er helemaal lyrisch over maar kijk tegenwoordig wel uit als ik weer iets nieuws ga proberen..
Maar qua product kwaliteit waarmee is het te vergelijken?
Ik vind het een mooi merk met goede producten. De filosofie erachter spreekt me ook wel aan
Een verpakking zegt niks over het product
gaat om de verwerking en resultaat
@Breeze
Denk dat je het kunt vergelijken met de betere producten.
En altijd als je nieuwe producten hebt, doe eerst een test spot op een deel, wat je niet gelijk in het zicht zit.
Een verpakking zegt niks over het product
gaat om de verwerking en resultaat
Dat weet ik ook wel Björn, ik spreek ook uit ervaring.
@Breeze:
het wordt sinds januari geimporteerd door Neeskens BV, dus het is relatief nieuw. Echter is John Freriks niet de enige verkoper. Neeskens heeft behoorlijk wat dealers
@riesh
surf city is al langer bekend bij detail fanaten
En is al langer in nl dan wel niet via Neeskens
Maar via engeland enz
I know, ik geef alleen uitleg aan de uitspraak van freriks.
SCG heeft nu een officiele importeur ipv grijze import.
Bieremans
19 June 2010, 18:09
Ik heb een aantal proef staaltjes thuis liggen.
Dus binnenkort weet ik meer.
Wat ik er over lees is gemengt. Sommige dingen zij SCG zijn wel goed andere weer minder. Maar dat hebben meer merken.
De verpakkingen zien er leuk uit. Maar als ik sommige produktnamen lees dan zakt bij de de animo al ;) Sommige zijn te hillarisch.
Ik heb alle verpakkingen al wel goed gelezen en wat ik bv appart vind is de "Beyond Clay"
Dat zou een vervanging zijn voor de detailing clay.....
Maar als ik het zo lees op de verpakking lijkt het mij meer een soort van paint cleaner. vergelijkbaar met bv Stap 1 van het 3 stappen plan van meguiars.
Maar een goede detail beurt bevat wel clayen.Want dat is altijd nodig.
En op de verpakking van de beyond clay staat dat appart clayen niet nodig is en dat je het produkt met een machine moet aanbrengen?????
Nou mij niet gezien want dan gaat alle vuiligheid die hij eraf haalt in je pad zitten en weer krassen maken.
- puntje dus.
Maar ik ga ze gewoon allemaal testen en dan kan ik er pas mijn mening over geven.
Prodetailing.nl
19 June 2010, 20:15
Mocht er nog iemand interesse hebben ik heb nog een doos vol met die handel die ik vorig jaar juli heb laten komen omdat ik bezig was zelf importeur te worden.
Het gaat om de onderstaande producten.
1x Pacific Blue Wash n Wax 237ml Nieuwprijs €11,99
1x Beyond Black Tire Pro 237ml Nieuwprijs €15,99
1x Beyond Steel Wheel Cleaner 710ml Nieuwprijs €16,99
1x Speed Demon Wax Detailer 710ml Nieuwprijs €18,99
1x Dash Away Interiro Detailer 710ml Nieuwprijs €14,99
4x Beyond Clay Sample 14,8ml
4x Barrier Reef Carnauba Wax Sample 14,8ml
4x Voodoo Blend Leather Rejuvenator Sample 14,8ml
4x Killer Chrome Perfect Polish Sample 14,8ml
Prijs voor de gehele set Surf City Garage inclusief verzenden is € 50,00
BreeZe
20 June 2010, 00:46
peebee......
Prodetailing.nl
20 June 2010, 01:21
Dat weet ik ook wel Björn, ik spreek ook uit ervaring.
@Breeze:
het wordt sinds januari geimporteerd door Neeskens BV, dus het is relatief nieuw. Echter is John Freriks niet de enige verkoper. Neeskens heeft behoorlijk wat dealers
Neeskens doet het in opdracht van iemand anders trouwens ;)
vwglf5
19 July 2010, 17:31
ik ben gister op MIVW geweest en daar stond een stand van surf city garage.
omdat ik daar de oranje droogdoek kon kopen heb ik ook wat samples gekregen van surf city garage.
Vandaag gelijk de wax geprobeerd, met de hand aangebracht.. resultaat is super.
minpuntje is dat het maar een klein zakje was.. nu moet ik op naar den haag om een hele fles te halen :D
Neeskens doet het in opdracht van iemand anders trouwens ;)
Ik denk dat ik wel weet wie, ene Willem uit Den haag soms
vwglf5
19 July 2010, 22:14
Ik denk dat ik wel weet wie, ene Willem uit Den haag soms
ja, een van die gasten heette willem.. Hij had er wel veel verstand van.. maar hij verkoopt ook Mequiars enzo..
de droogdoeken zag je trouwens veel op de meeting!
auto emocion
20 July 2010, 16:22
Heel toevallig kwam ik van de week voor mijn werk bij Neeskens om een pallet te laden voor griekenland.
Super relaxte lui en heb er een flinke tijd staan kletsen
ook wat samples mee gekregen van de diverse producten.
Wat me alleen opviel is dat de klei met een machine wordt aangebracht en verwerkt ???
Die zal ik dan niet gebruiken want ik heb geen polijstmachine o.i.d
De rest ga ik zeker even uitproberen.
Bieremans
20 July 2010, 22:35
Dat is ook 1 van de produkten die me niet aanstaan.
Heb je wel eens gekleid?
Dan weet je wat eraf komt en dat wil je niet op je pad hebben die roteerd ;)
Tis volgens mij meer een soort paint cleaner.
Maar ervoor zou ik toch apart kleien.
auto emocion
20 July 2010, 23:28
Inderdaad, ik denk dat deze manier van "kleiën" gevoeliger is voor schades als met de clay bar van bijvoorbeeld Meguiars.
Dit heb ik ze ook meteen verteld bij Neeskens en daar konden ze zich toch ook wel in vinden.
Heb de sample wel meegenomen, probeer het weleens op mn werk auto ofzo.
vwglf5
21 July 2010, 23:42
ik heb niet veel ervaring et kleien behalve op de pot.
wel heb ik contact gehad met de importeur. Ha, ze wisten nog van een chauffeur die op automaxx actief is!
ik ga binnenkort eens langs en dan horen jullie het nog wel.
aan auto emocion: ben erg benieuwd naar de resultaten van je sample
vwglf5
23 July 2010, 16:06
ik ben vanmorgen langsgegaan. het is een grote loods vol met audio.. leek wel een snoepwinkel! ik heb een leuke deal kunnen maken.
wat betreft mijn andere topic (rare vlekken op mijn lak).
ik ga het proberen met de vloeibare klei.. ik heb ook een redelijk duidelijke uitleg gekregen en mag een machine van een kennis lenen..
ik laat mijn bevindingen weten indien gewenst.
Bieremans
23 July 2010, 22:23
Maar zitten die plekken echt op de lak of in de lak?
vwglf5
28 July 2010, 18:38
of het op de lak of in de lak zat weet ik niet, ik kreeg het er met een shampoo niet af.
ik heb inmiddels de klei gebruikt en de vlekken zijn ook verdwenen..!
in mijn ogen dus wel een goed product. je zag de vuiligheid van de auto verdwijnen met iedere draai. ik heb ook een gedeelte met de hand gedaan maar daar krijg je echt een lamme arm van.
het is wel veel werk hoor, maar ik denk dat als je het vaker zou doen het wel sneller gaat.
iemand inmiddels al wat meer ervaring???
auto emocion
2 August 2010, 23:05
Klinkt voor mij al als iets wat ik niet zou gebruiken.
Als je vuiligheid van de auto ziet verdwijnen is je was proces niet goed of niet volledig gedaan.
Kleiën zou alleen de laatste vuiklresten weg moeten halen lijkt mij.
Veel vuil is klinkt voor mij als kans op swirls.
De samples nog niet gebruikt, gha van het weekend eens aan de slag met de chroompoets ;)
En bij Neeskens kun je idd zeer goede deals maken, jongens stunten waar je bij staat....heel bizar.
BreeZe
3 August 2010, 01:10
Ik ben nog aan het wachten op een sample pakket van Neeskens..
Maar ik lees nog te veel negatieve verhalen over SCG.. Vooral qua prijs kwaliteits verhouding.
Ben nu overgestapt van Meguairs naar Chemical guys en smart wax en poorboys.Dacht in SCG een leuke tegenhanger te hebben gevonden. Maar tot nu toe nog niet overtuigd!
Kriettie
3 August 2010, 15:48
Inmiddels heb ik de auto een keer helemaal behandeld met SCG.
Ik ben echt dik tevreden.
Als eerste stap de Pacific Blue Wash en Wax gebruikt. Oudere vliegjes e.d. gingen er redelijk makkelijk vanaf. Dat was zeker wel een + punt.
Vervolgens de gehele auto behandeld met de Beyond Clay. Advies is toch om dit met een machine op te brengen, en dat kan ik alleen maar bevestigen. Ik heb het wel met de hand gedaan omdat ik geen machine heb. Het is te doen, maar met 30 graden word het wel zwaar. Ik heb de Beyond Clay gebruikt i.c.m. een apllicator pad van SCG. Vervolgens dit uitgepoetst met een poetsdoek ook van SCG. Ik moet zeggen alle kleine vlekjes/krasjes die er nog op zaten waren wel verdwenen. Vervolgens heb ik met de tweede aplicator pad de Barrier Reef Carnauba Wax aangebracht, en ook dit uitgepoetst met een SCG poetsdoek.
Over het resultaat was ik dan ook zeer tevreden.
Onderstaand een foto na 300km rijden, en nabehandeling met de Speed Detailer van SCG.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CQ6DYM3T.jpg
Binnenkort gaan we nog op 1 auto de test doen met SCG vs Mequiars.
vwglf5
3 August 2010, 16:34
kriettie, ik ben ook bezig met een andere auto (van mijn pa)
nu heb ik hem gewassen en in de wax gezet, met uiteraard surf city garage! maar mijn vragen aan jou:
voordat je de SPEED DETAILER gebruikt, moet je hem dan nog wassen? ben bang dat ik krassen maak.
waar wrijf je de SPEED DETAILER mee uit?
ik hoop dat ik snel je reactie krijg, dan kan ik vanavond de auto extra laten glimmen
vwglf5
3 August 2010, 17:52
Ik heb vanmiddag de leverancier van de beyond clay gebeld met de vraag of dit spul niet kan krassen. Het antwoord was dat de kans dat je swirls krijgt met een pad van een machine en beyond clay kleiner is dan vuil wat in een clayblock blijft zitten gezien de open structuur van de pad op de machine. Maar het gebruik van een clayblock is zeker niet slecht of slechter. Het voordeel van het gebruik met de clayblock is dat het met de hand verwerkt kan worden maar daar tegenover staat weer het nadeel dat je gebruik moet maken van zowel de clay als de detailer en cleaner. Dat is in beyond clay allemaal verwerkt. Wat ik hiervan begrijp is dat het allebei wel wat plussen en minnen heeft.
Kriettie
3 August 2010, 18:05
kriettie, ik ben ook bezig met een andere auto (van mijn pa)
nu heb ik hem gewassen en in de wax gezet, met uiteraard surf city garage! maar mijn vragen aan jou:
voordat je de SPEED DETAILER gebruikt, moet je hem dan nog wassen? ben bang dat ik krassen maak.
waar wrijf je de SPEED DETAILER mee uit?
ik hoop dat ik snel je reactie krijg, dan kan ik vanavond de auto extra laten glimmen
Je moet je auto wel weer wassen als er zand of iets dergelijks op is gekomen anders trek je de krassen erin.
Daarna oppoetsen met de detailer.
Voor het beste resultaat oppoetsen met de SCG poetsdoeken, die hebben een lange vezel kant en een kortere. Wellicht hebben meerdere merken dit maar dat weet ik zo niet.
Vervolgens eerst oppoetsen met de korte kant. Vervolgens nog een keer nawrijven met de lange kant.
De speed detailer is puur bedoeld dat je de auto niet weer helemaal opnieuw in de wax hoeft te zetten.
vwglf5
3 August 2010, 18:06
ik word nog eens een poetsprof hahaha
vwglf5
8 August 2010, 23:44
het is goed gelukt hoor!
ben er erg blij mee.
na het gebruik met de detailer glimt de auto als nooit te voren.
Svda
9 August 2010, 20:29
Ik zal binnenkort wel een review over dit product maken want heb namelijk wat om uit te testen.Ben al tijdje opzoek naar iets anders maar wel goed moet zijn en langdurig ook voor een betaalbare prijs.Mequiers vind ik namelijk lang zo goed nog niet.....
http://i2.photobucket.com/albums/y6/dahlback/surfcity.jpg
BreeZe
17 August 2010, 00:07
Van de week een proef pakketje binnen gekregen.
Binnenkort eens testen!
Riesh
21 August 2010, 18:47
Als het goed is krijg ik volgende week ook wat monstertjes binnen.
Ik zal hier ook mijn bevindingen laten weten en het opnemen in mijn webshop
Svda
22 August 2010, 16:29
http://i2.photobucket.com/albums/y6/dahlback/surfcity2.jpg
Auto zat helemaal onder de groene spuitnevel en heb het in een donkere garage 90% eraf gekregen.De rest komt volgende keer weer.
Dit resultaat is na 6 uur polijsten( spuitnevel is moeilijk weg te krijgen als het dik erop zit) en 1 laag Nano Seal en Gloss
Heb ook nog een rode crx gedaan maar die foto's volgen nog wel.
Tot nu toe goed resultaat en kijken wat het op lange termijn doet
Björn
24 August 2010, 19:23
http://i2.photobucket.com/albums/y6/dahlback/surfcity2.jpg
Auto zat helemaal onder de groene spuitnevel en heb het in een donkere garage 90% eraf gekregen.De rest komt volgende keer weer.
Dit resultaat is na 6 uur polijsten( spuitnevel is moeilijk weg te krijgen als het dik erop zit) en 1 laag Nano Seal en Gloss
Heb ook nog een rode crx gedaan maar die foto's volgen nog wel.
Tot nu toe goed resultaat en kijken wat het op lange termijn doet
heb je nog foto's recht op de lak van dichtbij?
BreeZe
16 September 2010, 18:36
Heb SCG getest..
Maar ben niet overtuigd tegen over smartwax,poorboys en chemical guys!
Driftkid
18 September 2010, 01:08
Tja waar zal ik beginnen ik heb product getest ben voorbewerker spuiter / Autopoetser dus altijd opzoek naar een goed product , ik gebruik op dit moment nog steeds Beauty on wheels , wat eigenlijk niemand gebruikt , tja niemand kent het , want mijn baas importeert het uit zweden :) , ik ben geen fan van meguiars , ookal zijn sommige er heilig op verlieft en ga der nog net niet mee slapen , ik heb het product eerst is goed bekeken , en tja wat doe je vaak als poetser je ruikt eraan , ik me neus boven die fles wax , goh bekent luchtje : meguiars , nu gaat iedereen meteen roepen WAAAAT :O leugenaar dit dat zus en zo , ook de importeur zal hetzelfde zeggen , maargoed voor de wat slimmere mensen onder ons kijk maar is goed naar de etiketten , dit product is op de markt gezet , omdat meguiars , weet dat hun producten duur zijn , tja er is niks anders van te maken , dus hebben ze een 2de lijn op gezet om de winst toch in eigen zak te houden , tevens komt het ook gewoon omdat de handellaren dik vet winst maakt om maar een voorbeeld te geven , de meeste van jullie kopen de tech wax van meguiars , voor ongeveer 25 euro ofzo , terwijl jazeker als particulier , je het kan kopen bij mini importeurs voor een belachelijke prijs van 10 euro kan kopen maar om terug te komen op het verhaal , dezelfde logo's zijn gebruikt , smartwax is de particuliere verkoop van exclusiva amsterdam , en zo zijn het allemaal dochterondernemingen , ow en om iedereen is goed te informeren , want ik moet soms gewoon echt grijnze van de mensheid op een meeting , ook al is je auto je heiligdom , was hem 1x per week met de shampoo van je poetsproduct , en gebruik daarna de quick detailer ;) , in de wax zetten is maar 1x per maand goed nodig ;) als je veel met je auto rijdt , staat die dagelijks binnen en komt die alleen maar naar buiten met meetings 1x int half jaar is voldoende !! , en wat doen we met een beetje vuil op de auto , je spuit hem af met water , voordat je naar het meeting terijn gaat , je gaat op het terrein staan , pakt een vochtige doek , je loopt de auto na op vieze beestje's , en andere ongein , je spuit de quick detailer op een poetsdoekje en wrijft het op de auto , je laat het ff 5 a 10 min zitten , en daarna stof je de auto af ;) , laat jullie niet misleiden door producten , met namen ;) geen slecht woord van mijn kant over meguiars , scg , smartwax , poorboy's , het zijn goeie producten , voor de glans van je auto , maar ga aub niet zelf met een polijstmachine aan de gang als je het nog nooit gedaan heb ! je maakt meer kapot dan dat je lief is , en dat is zonde
Riesh
18 September 2010, 01:38
Een juist gebruik van interpunctie zou je verhaal een stuk leesbaarder maken.
Evengoed heb je teveel zitten ruiken, aleen niet aan de produkten van SCG. Meguiars komt namelijk van een andere importeur dan SCG, bovendien is het in de USA ook beide in andere handen. Verder is je verhaal zo onzinnig dat ik er verder maar niet op inga.
Zorg eerst dat je de facts goed hebt voor je met dit soort onzinnige statements komt..
Svda
18 September 2010, 12:47
@Bjorn sorry voor de hele late reactie maar heb geen foto's van dichtbij.Auto is net van de spuiter afgekomen dus eigenlijk geen krassen erop.
Tja het spul ruikt totaal niet naar Mequiers, het komt nog geen eens in de buurt ervan.
Ben zelf autodetailer van beroep en heb een hoop spul al gebruikt.
Mequiers ben ik zelf totaal niet over te spreken maar daar zeg ik verder niets over.
Maar Surfcity producten ruiken erg lekker, weet ff niet uit mn hoofd welke het nou was maar 1 rook lekker naar banaan.
Maar het resultaat.Heb die zwarte Typhoon van de week weer gezien.Hij ziet er nog steeds goed uit en na het wassen blijven mooie druppels opstaan.
Rode crx ed9 ruim 1 maand geleden gedaan met Nano Seal,Gloss en als topping Carnauba wax.Normaal gesproken zou de auto al verkleurd zijn, dat had ik met NXT Generation Tech Wax 2.0 en nog een paar producten van Mequiers, maar staat er nu nog steeds mooi rood bij.
Daarna overgestapt naar Poorboys en merkte dat het al stukken beter werkte en ook het verwerken ervan.Sonax Carnauba Care werkte ook erg goed over de Poorboys Natty paste.
Nu heb ik SCG en tot nu toe nog mooi resultaat ermee.
Het enigste minpunt is de SF geen polijstmiddel heeft maar daar gebruikt ik Poorboys SSR voor
Driftkid
18 September 2010, 18:32
Een juist gebruik van interpunctie zou je verhaal een stuk leesbaarder maken.
Evengoed heb je teveel zitten ruiken, aleen niet aan de produkten van SCG. Meguiars komt namelijk van een andere importeur dan SCG, bovendien is het in de USA ook beide in andere handen. Verder is je verhaal zo onzinnig dat ik er verder maar niet op inga.
Zorg eerst dat je de facts goed hebt voor je met dit soort onzinnige statements komt..
Goh omdat jij het o zo mooie mzd styling heb gehad of hebt weet jij dus alles ??
ga eerst is alles na , like i did that , dan kom je achter de facts ;)
Driftkid
18 September 2010, 18:35
@Bjorn sorry voor de hele late reactie maar heb geen foto's van dichtbij.Auto is net van de spuiter afgekomen dus eigenlijk geen krassen erop.
Tja het spul ruikt totaal niet naar Mequiers, het komt nog geen eens in de buurt ervan.
Ben zelf autodetailer van beroep en heb een hoop spul al gebruikt.
Mequiers ben ik zelf totaal niet over te spreken maar daar zeg ik verder niets over.
Maar Surfcity producten ruiken erg lekker, weet ff niet uit mn hoofd welke het nou was maar 1 rook lekker naar banaan.
Maar het resultaat.Heb die zwarte Typhoon van de week weer gezien.Hij ziet er nog steeds goed uit en na het wassen blijven mooie druppels opstaan.
Rode crx ed9 ruim 1 maand geleden gedaan met Nano Seal,Gloss en als topping Carnauba wax.Normaal gesproken zou de auto al verkleurd zijn, dat had ik met NXT Generation Tech Wax 2.0 en nog een paar producten van Mequiers, maar staat er nu nog steeds mooi rood bij.
Daarna overgestapt naar Poorboys en merkte dat het al stukken beter werkte en ook het verwerken ervan.Sonax Carnauba Care werkte ook erg goed over de Poorboys Natty paste.
Nu heb ik SCG en tot nu toe nog mooi resultaat ermee.
Het enigste minpunt is de SF geen polijstmiddel heeft maar daar gebruikt ik Poorboys SSR voor
dan mischien een domme vraag van mij , maar levert scg ook de juiste poetsmoppen voor polijstmachine ?? , dat is het enigste wat ik zo af en toe gebruik van meguiars , maar over het algemeen die van 3m
Svda
18 September 2010, 18:45
Polijstmiddelen hebben ze nog niet maar komt er wel in de toekomst.
Maar kwa polijstpads gebruik ik Lake country.Witte,oranje,gele en de zwarte om buffering weg te halen.
Riesh
11 October 2010, 11:54
Zojuist de glass cleaner geprobeerd : in 1 woord super
En groot voordel: deze is ook veilig op gefoliede ramen door het ontbreken van ammonia !!
ik ga van de week de rest uit de toolbox proberen
Glowinginthedark
13 October 2010, 22:02
Is er iemand bekend met Surf city Garage.. is iets "nieuws" in nederland..
http://www.surfcitygarage.com/
Heb de stand gezien op 100% tuning inpressief! niet dat standaard met zon snack kraam vol met artikkelen maar gewoon weer lekker een tent met daar onder een dikke auto en heel veel producten!
op de uitdeel foldertjes stond www.surfcitygarage.nl! ik heb gelijk gekeken ik had een klein flesje weten los te peuteren:D! toffe gasten
heb gelijk bij power in tiel flesjes besteld en vandaag ff weze poetsen! hiervoor had ik meguiars maar dat is het ook niet meer vind ik... :D
Glowinginthedark
13 October 2010, 22:06
Ik heb vanmiddag de leverancier van de beyond clay gebeld met de vraag of dit spul niet kan krassen. Het antwoord was dat de kans dat je swirls krijgt met een pad van een machine en beyond clay kleiner is dan vuil wat in een clayblock blijft zitten gezien de open structuur van de pad op de machine. Maar het gebruik van een clayblock is zeker niet slecht of slechter. Het voordeel van het gebruik met de clayblock is dat het met de hand verwerkt kan worden maar daar tegenover staat weer het nadeel dat je gebruik moet maken van zowel de clay als de detailer en cleaner. Dat is in beyond clay allemaal verwerkt. Wat ik hiervan begrijp is dat het allebei wel wat plussen en minnen heeft.
naja.. nog een nadeel van claybar is gewoon dat wanneer er mogelijk ook maar 1 zand korrel in zit.. je je hele auto onder kan krassen! zag trouwens ook dat surfgarage ook een claybar had? beetje andere verpakking niet dat dat uitmaakt maar tocc :rolleyes:
Riesh
13 October 2010, 22:15
Die claybar, washmitts, poetsdoeken en drying towel zijn een aanvulling op het assortimentvan SCG en van het merk CSF.
vooral de drying towel (orange baby) is echt waanzinnig goed, maar ook over de washmitts is goed nagedacht.
Björn
14 October 2010, 19:09
mooi namaak is die obdt, die komt orgineel af van smartwax.
Wel jammer dat hier veel mensen (met ervaring zitten maar niet op de juiste forums tegen kom )
Er zijn veel meer producten die het goed doen,en goed mee is te werken
Daarom zijn reviews erg belangrijk zowel de + punten en de - punten.
Binnenkort hebben we in Huissen weer een mini meeting waar we ook nieuwe producten gaan testen.
Nodig jullie er een bij uit
@glow
Ik mag aannemen dat je voor het kleien een auto goed wast.
Daarna als je een blok laat vallen op de grond, mag die ook gelijk de prullenbak in.
En het belangrijkste is de voorbehandeling, die zorgt ervoor dat de wagen mooi glimt niet alleen de wax.
Prodetailing.nl
14 October 2010, 20:52
smartwax is de particuliere verkoop van exclusiva amsterdam
Oh dus je bedoeld dat de importeur niet in Almelo zit maar in Amsterdam ?
Dan rij ik toch 3 dagen in de week naar de verkeerde werkgever ben ik bang.
Zou Chemical Guys daar misschien ook vandaan komen dan ?
Scheelt namelijk zee en luchtvrachten vanuit Inglewood USA als het gewoon uit Amsterdam zou komen.
Mag ik weten waar jij je feiten op baseerd ?
Een bron oid zou best handig zijn ;)
auto emocion
14 October 2010, 21:22
Heb eens gezocht naar dat Beauty on wheels.
Zelfs internet heeft er nooit van gehoord...tenminste niet als auto was en poets producten.
Of moet ik in het zweeds google-en ???
Riesh
14 October 2010, 22:07
mooi namaak is die obdt, die komt orgineel af van smartwax. .
nee, volgesn mij zit het zo:
http://forum.carclean.nl/cc_postst5173p2/OBDTOrange-Babies--Delirium-Orange-Drying-Towel.aspx
en dan de post van Tim ff lezen (63)
Pinball
14 October 2010, 22:14
Oh dus je bedoeld dat de importeur niet in Almelo zit maar in Amsterdam ?
Dan rij ik toch 3 dagen in de week naar de verkeerde werkgever ben ik bang.
Hahaha
T'zal je maar gebeuren dat je zomaar naar de verkeerde baas rijd .. :D
Prodetailing.nl
14 October 2010, 22:33
nee, volgesn mij zit het zo:
http://forum.carclean.nl/cc_postst5173p2/OBDTOrange-Babies--Delirium-Orange-Drying-Towel.aspx
en dan de post van Tim ff lezen (63)
Je zit er echt 100% naast ;)
In het kort gezegd zit het zo.
SmartWax / Chemical Guys BNL heeft deze doek laten maken.
Vervolgens is Dr Towel aka Fortuin uit Den Haag op zoek gegaan om de doek na te laten maken want beter iets goed gejat dan slecht verzonnen.
Hij is namelijk dealer van SmartWax en zag dat de doek toch wel erg goed liep.
In eerste instantie dacht hij ook mee te liften op de naam die wij verzonnen hebben maar dat werd heel snel veranderd (enkele dagen).
Vervolgens roept meneer Fortuin dat hij de originele heeft en die van ons de namaak waren.
Wat hij prettig vind en wij vinden het prima want de opvolger ligt al vollop voorradig op de plank en heet Aqua Touch Drying Towel (ATDT).
Deze doek is nog zachter en dikker en neemt nog meer water op.
En daarnaast is deze wederom goedkoper € 14,95 als de Delirium (nep OBDT).
Dus nee niet alles wat Tim zegt is de waarheid in dit geval.
Björn
14 October 2010, 22:36
is la gepost
Glowinginthedark
15 October 2010, 13:24
Je zit er echt 100% naast ;)
In het kort gezegd zit het zo.
SmartWax / Chemical Guys BNL heeft deze doek laten maken.
Vervolgens is Dr Towel aka Fortuin uit Den Haag op zoek gegaan om de doek na te laten maken want beter iets goed gejat dan slecht verzonnen.
Hij is namelijk dealer van SmartWax en zag dat de doek toch wel erg goed liep.
In eerste instantie dacht hij ook mee te liften op de naam die wij verzonnen hebben maar dat werd heel snel veranderd (enkele dagen).
Vervolgens roept meneer Fortuin dat hij de originele heeft en die van ons de namaak waren.
Wat hij prettig vind en wij vinden het prima want de opvolger ligt al vollop voorradig op de plank en heet Aqua Touch Drying Towel (ATDT).
Deze doek is nog zachter en dikker en neemt nog meer water op.
En daarnaast is deze wederom goedkoper € 14,95 als de Delirium (nep OBDT).
Dus nee niet alles wat Tim zegt is de waarheid in dit geval.
haha die namen ook echt wel pakkend hoor Aqua touch drying towel:cool:lijppe shitt
hoe komt het dan dat het goedkoper is? is het handiger om een nieuwe doek een beetje hoger in te zetten qua prijs?:p waar kan ik die doeken bestelle bij jou op de site? hebben jullie ook surfcity?
ik zit al me vrienden gek te maken haha het is echt zo he als je begint met poetsen dat je niet stopt
ik ben nieuw dit forum gebeuren maar wel chill veel info
Glowinginthedark
15 October 2010, 13:26
oowww nog ff wat ik wil een goed apparaat kopen om te poetsen maar die van meguiers is echt DUUR, die gaste denken zeker dat ik geld overheb ofz:P
iemand ein billigere alternatief fur mich:D? qualiteit moet wel goed zijn.. DUHHH
Prodetailing.nl
15 October 2010, 14:06
Ik heb je een pm gestuurd.
Glowinginthedark
19 October 2010, 11:00
Ik heb je een pm gestuurd.
Thanks man! echt chill alternatief ik ga wel nog ff vragen voor dat poets apparaat ivm qualiteit ik hou echt van me auto snap je:D ik lees terug dat jij ook scg wou inporteren? heb je die spullen nog steeds staan?!:D:D ben wezen poetsen dit weekend mannn een vriend van me had gewoon een WITTE cabrio! dacht altijd dat dat ding grijs was haha je had zn velgen moeten zien helemaal aangeslagen enz toen eerst die wheelcleaner gebruikt en daarna die diamond edge ( volgens mij heet die zo ) echt mooi had eigenlijk ff VOOR & NA fotos moeten maken!
laat ff wete wat je nog heb staan aan scg dan ga ik ff sparen en koop ik het wel van je op als het goedkoper is dan:cool:
vwglf5
19 October 2010, 11:20
Eindelijk weer een reactie na lange afwezigheid.
heb inmiddels een nieuwe auto in verband met gezinsuitbreiding.
Ook ik ben bij 100% tuning geweest.
ik vind dat surf city garage er wel werk van maakt het merk te promoten. zelf ben ik tevreden over het product (tot nu toe :D) zie alleen nog weinig reacties van andere gebruikers.. Het lijkt er op of de meeste mensen bang zijn om wat nieuws te proberen.
dat verhaal over die droogdoeken snap ik niet helemaal. Volgens de standhouder op 100% tuning was CSF de originele importeur van de OBDT / DC-01 / DELIRIUM. Maakt ook niks uit, het werkt geweldig.
ps. hebben jullie op 100% tuning de promo-girls van Surf City Garage gezien?? wow!
Ali-GSI
19 October 2010, 14:20
Eindelijk weer een reactie na lange afwezigheid.
heb inmiddels een nieuwe auto in verband met gezinsuitbreiding.
Ook ik ben bij 100% tuning geweest.
ik vind dat surf city garage er wel werk van maakt het merk te promoten. zelf ben ik tevreden over het product (tot nu toe :D) zie alleen nog weinig reacties van andere gebruikers.. Het lijkt er op of de meeste mensen bang zijn om wat nieuws te proberen.
dat verhaal over die droogdoeken snap ik niet helemaal. Volgens de standhouder op 100% tuning was CSF de originele importeur van de OBDT / DC-01 / DELIRIUM. Maakt ook niks uit, het werkt geweldig.
ps. hebben jullie op 100% tuning de promo-girls van Surf City Garage gezien?? wow!
De Importeur van Smartwax/Chemical Guys is ermee begonnen, wij als dealers hebben dik gepromoot, en nu proberen anderen mee te liften op het succes.
De basis van de Oranje droogdoek ligt 100% bij Smartwax/Chemical Guys.
Daarom hebben we nu de Aqua Touch Drying Towel oftewel de ATDT geintroduceerd, die is nog dikker, nog beter en nog goedkoper :D wat wil je nog meer!? :D
Kort gezegd, die delirium doek is alweer oud nieuws ;) There's a new sherrif in town ;)
Glowinginthedark
19 October 2010, 17:18
ik ga ook een doek ontwerpen!
de drying flying keep on trying even drains tears from crying towel.
ook wel bekend als de DFKOTEDTFCT
die maak ik ROOD
FLAUUUUWWWW:D:D:D
Prodetailing.nl
24 October 2010, 00:36
laat ff wete wat je nog heb staan aan scg dan ga ik ff sparen en koop ik het wel van je op als het goedkoper is dan:cool:
Onderstaande heb ik nog staan en mag weg voor 50 euro inclusief verzenden.
1x Pacific Blue Wash n Wax 237ml Nieuwprijs €11,99
1x Beyond Black Tire Pro 237ml Nieuwprijs €15,99
1x Beyond Steel Wheel Cleaner 710ml Nieuwprijs €16,99
1x Speed Demon Wax Detailer 710ml Nieuwprijs €18,99
1x Dash Away Interiro Detailer 710ml Nieuwprijs €14,99
4x Beyond Clay Sample 14,8ml
4x Barrier Reef Carnauba Wax Sample 14,8ml
4x Voodoo Blend Leather Rejuvenator Sample 14,8ml
4x Killer Chrome Perfect Polish Sample 14,8ml
De flessen missen 1 of 2 sprays en verder is er niets mee gebeurd.
Laat maar weten.
powergirl
30 January 2011, 20:18
Nou heren en evt. dames , en zeker dhr. prodetailing ik doe en beheer de adm. van carshop fortuin en kan u vertellen dat de OBDT gelijk is aan de DELIRIUM , sterker nog ik weet dat ik regelmatig een faktuur heb gestuurd naar de fa. smartwax m.a.w. carshop fortuin heeft ruim een jaar lang de oranje droogdoeken onder de naam DELIRIUM DC-01 naar smartwax gestuurd.Dat daar het label uit de verpakking werd verwijderd en werd omgecat naar OBDT is dus duidelijk.Wie dus over een kopie spreekt geloofd zeker ook in het grote sprookjesbos want al die doeken zijn eender en komen dus ook bij dezelfde leverancier vandaan.
m.v.g.r.
powergirl
robert cc
10 June 2011, 23:38
Dat is wel met meerdere produkten die er zijn niet alleen met poetsspul
Check bijvoorbeeld maar eens spul van de brezan of de dealer alleemaal bij de zelfde leverancier vandaan, Pindakaas van calve en van AH ook;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.