PDA

Volledige versie bekijken : Zaterdagavond meeting Groningen 2 mei 2009

vdw
15 April 2009, 11:47
http://www.edwinvisser.nl/Crap/Flyer/Flyer_2may09_1.jpg

Daar gaan we weer mensen. Hij was al bekend, maar hier nog een keer.

Tijd: 20:00
Plek: Onder de ringweg aan de bornholmstraat

Jacob
19 April 2009, 13:28
Jaja, nog een keer. 323F Club Holland van de partij!

Honda Tuning Team
20 April 2009, 19:08
Er hebben zich tot nu toe 10 wagen's van onze club gemeld die heen gaan.

vdw
20 April 2009, 19:15
ik hoor overal positieve reacties! En afgelopen zaterdag was het ook al druk.

Ik verwacht een volle bak:D

Eindelijk weer eens rondjes lopen:D Just like the old days @ sontplein:eek:

jeffrey
25 April 2009, 14:02
ik ben der ook weer
heb er nu al zin aan

DanielSan
29 April 2009, 18:47
Ik ben ook van de parij! :D

vdw
29 April 2009, 19:00
HEEEL misschien kom ik op nieuwe wielen.... Ligt er aan hoe het met de reacties van die beste meneer zit:eek:

Eddol
30 April 2009, 23:08
Ik ben er ook, te herkennen aan een rode swift met een te koop afbeelding boven in de voorruit.

Honda Tuning Team
2 May 2009, 18:01
Zin in!!! :D

vdw
3 May 2009, 11:04
Was erg gezellig!

Ik pak deze week de agenda er weer bij om de volgende datum te prikken. Ik vond het allemaal redelijk netjes gaan.

juniorR
3 May 2009, 20:58
Was erg gezellig!

Ik pak deze week de agenda er weer bij om de volgende datum te prikken. Ik vond het allemaal redelijk netjes gaan.

Heb je ook foto's ? ik wil volgende keer ook wel komen

Honda Tuning Team
3 May 2009, 22:11
Was behoorlijk druk, wel erg jammer dat sommige bestuurders geen respect meer hebben voor anderen. Tis niet meer zoals vroeger toen iedereen nog gewaardeerd werd. Bij het uitrijden kregen we me daar toch respectloze opmerkingen te horen. Maar verder was het keurig georganiseerd en met de politie was gelukkig ook niks aan de hand :D

vdw
3 May 2009, 22:33
Was behoorlijk druk, wel erg jammer dat sommige bestuurders geen respect meer hebben voor anderen. Tis niet meer zoals vroeger toen iedereen nog gewaardeerd werd. Bij het uitrijden kregen we me daar toch respectloze opmerkingen te horen. Maar verder was het keurig georganiseerd en met de politie was gelukkig ook niks aan de hand :D

Oke van dat zeiken heb ik niets gemerkt......:eek:

Wel weer een burnout en wat gerace.... Ach die jongen van die burnout pak ik binnenkort wel ff apart....

Enige wat ik mis is toch de gezelligheid in de mac met zijn allen... Was vroeger ook mooi. Bijna elke tafel waar het over auto's gign:D

Honda Tuning Team
3 May 2009, 22:50
Haha idd dat mis ik ook!

Nogmaals vind de lokatie erg vet alleen we komen maar niet van dat gerace af he...En dan heb ik het vooral over dat gejaag tussen de auto's door.

Brutus_Infinity
4 May 2009, 00:44
Dat gejaag tussen de auto's door vind ik ook erg irritant. Zie het nut er ook niet helemaal van in:confused:
Maar het is idd wel een mooie locatie en vond het niet tegenvallen

Eddol
4 May 2009, 10:20
Het was weer heerlijk druk idd. Helaas geen Mac aan de parkeerplaats, maar de afstand is te doen om even wat te halen.

Ja die lui die racen kunnen beter gewoon op de ring gaan crossen, langs de flitspaal ofzo. Dan hebben wij er ook geen last van. En waarom zou je zohard langs al die auto's racen? Om stoer te doen, nou zoals die auto eruit ziet doe je daar helaas niet stoer mee.

Ik heb me iig goed vermaakt, met de geweldige Nederlandstalige meezingers en onze oranje truien.

vdw
4 May 2009, 11:12
ja whiehoe daar waren we weer met de oranje truien :D

DanielSan
4 May 2009, 12:42
het was zeker weer erg gezellig!

Honda Tuning Team
6 May 2009, 19:46
Wanneer weer?? :D

vdw
7 May 2009, 12:39
Flyer is in de maak...

Waarschijnlijk het weekend voor Summer weer:D

Moet even kijken of ik wat extra's kan regelen..... Een eet en drinkkraam ofzo:eek: Maar ik weet niet hoe dat vergunning technisch zit:rolleyes:

Honda Tuning Team
10 May 2009, 23:29
Goed bezig haha :D

Wij gaan 16 Mei weer heen met 15 Honda's.

Spiree
11 May 2009, 11:51
naiss mischien ben ik er 16e ook bij met me honda :D en kameraad van me zwarte Celica mits hij zijn bumper weer heeft :D

vdw
14 May 2009, 10:30
nieuwe topic al 2 dagen terug geopend, maar hij is nog niet openbaar gemaakt.

Zal wel komen. Op hetzelfde moment gevraagt om deze te verplaatsen en deze is nu ook verplaatst!

Trouwens ik kom zaterdag ook ffies buurten, niet te lang verjaardag van schoonfamilie

vdw
17 May 2009, 23:56
Aangezien het echt niet opschiet met het plaatsen van de nieuwe meeting... (Meeting al lang gepost week terug), maar nog niet vrijgegeven

Hier de Flyer voor iedereen die een drukke agenda heeft en alles vantevoren wil weten:D

http://www.edwinvisser.nl/Crap/Flyer/Flyer_27june09_2.jpg

Eddol
18 May 2009, 11:27
Ik vind't mooi! Ik ben erbij! Wel brak, ivm de TT van Assen!

Spiree
18 May 2009, 15:40
jammer dat wij pas rond half 11 11 uur er waren :P dus waren al een hoop weg (A) maja dat kwam door meneer celica haha :P die zen bumper er niet opkreeg :D maja togh gelukt dus volgende x zijn we er eerder bij !

Honda Tuning Team
18 May 2009, 22:48
Ik post de nieuwe datum gelijk op ons forum. Zal zeker weer animo voor zijn!

juniorR
23 May 2009, 11:56
Pep dan heb jij je velgen en bumpert er ook op :D

Spiree
25 May 2009, 17:08
Heb me velgen dan zowiezo :D en komende week met tammo met spoiler bezig :P alleen bumper is afwachte :( showoff heeft nog geen id wanneer die binnen is denk volgende week pas....