PDA

Volledige versie bekijken : 100% Tuning 9&10 Oktober 2010 Ahoy Rotterdam

Ronniej
5 July 2010, 18:47
The Biggest Show Returns

http://www.ahoytuning.nl/banners/234x60.gif (http://ahoytuning.nl)

Vele ultieme showcars, vette actie, hottest babes en de laatste snufjes op het gebied van in-car entertainment. En uiteraard vele stands met de coolste tuning & styling stuff: 100% Tuning! Op zaterdag 9 en zondag 10 oktober 2010 verwelkomt Ahoy alweer de zevende editie van het grootste tuning evenement van de Benelux.

In 2009 kwamen in totaal 51.172 autoliefhebbers door de poorten van Ahoy voor een waanzinnig editie met meer dan 32.000 m2 met puur tuning- en autospektakel. Sfeer proeven? Ga dan snel naar Carbonvision.nl (http://www.carbonvision.nl/events/9-meetingsbinnenland/199-100-tuning-2009-url).nl of kijk op www.ahoytuning.nl/fotoenfilm

Wat kan je zoal verwachten van 100% Tuning in 2010?
100% Tuning wordt opnieuw groter dan ooit: ruim 35.000 m2.

Tuning & Styling en meer dan 400 showcars
Auto’s in alle stijlen. Vanuit Nederland en ver daarbuiten. Ben je op zoek naar de vetste tuning spullen, of naar inspiratie? Tijdens 100% Tuning zie je de vetste wagens en vind je de laatste nieuwtjes en veelal speciale beursaanbiedingen. Denk daarbij aan banden, velgen, bumpers, verlichting, poetsmiddelen en spoilers, maar ook aan zaken als: car audio, games, miniaturen, muziek en uitdeukservices.

Outdoor Drift Arena
Ronkende motoren. Snerpende banden. Veel rook en spektakel. In de Drift Arena zit je geramd voor een adembenemende show. In 2010 is wordt het zelfs nog spectaculairder. Voor deze 7e editie is namelijk het buitenterrein van Ahoy gereserveerd! Op het asfalt kunnen de topcoureurs zich nóg beter uitleven met hun driftshows. ‘Big Remmo’, Europees kampioen driften, en Team Falken zijn van de partij!

Audio Village
Zeker niet te missen: de pompende presentatie van alle in-car-entertainment merken in Audio Village. Hier kom je alles te weten over hoe je een bestaande installatie kan upgraden of vervangen. Ook de laatste snufjes voor navigatie, beeld en audio voor in de auto vind je terug rondom het knallende Slam!FM DJ-podium.

EMMA Sound Quality Eurofinals
EMMA viert dit jaar haar 10-jarig bestaan, gezien het succes van 2009 heeft zij besloten terug te keren naar Ahoy. Op 100% Tuning vindt daarom opnieuw het EK voor audio en multimedia plaats. De nummers 1 en 2 uit ruim 30 landen nemen het tijdens de finale van 's werelds grootste 'in-car media' competitie tegen elkaar op.

European Lowrider Show
De nieuwe European Lowrider Show tijdens 100% Tuning laat het beste van het beste zien wat er op dit gebied in Europa te vinden is. Tuning in optima forma maar dan super over the top met chromen onderstellen, special paint jobs, gestyled interieur en de nodige hydraulica. Ultieme bouncende bling-bling om van te watertanden.

Performance Lane
In de Performance Lane staan getunede, straatlegale auto's die niet onderdoen voor supersnelle sportwagens. Hier kun je alles te weten komen over motorische tuning, chiptuning, engine swaps, grote(re) turbo's en aangepaste intercoolers.

Dotz Girls on stage
Vrouwen en auto's, een combinatie die de gemoederen ook tijdens 100% Tuning zeker weer doet oplopen. In 2010 komen de Dotz girls met hun spannende show terug naar Ahoy Rotterdam.

Ticketinfo
Wil je er bij zijn op 9 of 10 oktober? Het is al mogelijk om toegangskaarten te bestellen via de online ticketshop en bij de Free Record Shop. Kaarten kosten in de voorverkoop € 16,50 p.p. Dit is inclusief reserveringskosten. Kids tot 10 jaar hebben gratis toegang, mits onder begeleiding van een volwassene.

Wil jij ook kans maken om met jouw wagen binnen te mogen staan tijdens 100% Tuning ? Stuur dan snel een email naar : info@ahoytuning.nl met daarin een foto van jouw wagen! En wie weet word jij de Master Of Tuning van 2010

Ronniej
19 July 2010, 17:54
1e bericht even geupdate :)

Turbowizard
19 July 2010, 19:57
heb er nu al zin in !

vind het altijd een leuke show.

Kenji
19 July 2010, 20:10
Beetje doorklussen, dan is je Sol wel klaar om er te staan ;)

Mijn stem heb je dan in ieder geval als Master of Tuning!

badgirl
19 July 2010, 21:06
gemailt

ben benieuwd

je weet nooit

xxx

Ronniej
1 August 2010, 17:34
Programma update

De echte tuningliefhebber kan niet wachten tot het herfst is, want die gaat traditioneel knallend van start! Op zaterdag 9 en zondag 10 oktober staat Ahoy Rotterdam weer in het teken van tuning, drifting, car audio, games, lowriders, competitions, babes, en heel veel showcars. 100% Tuning is dit jaar opnieuw groter dan ooit. Hierbij een update van het spectaculaire programma dat je te wachten staat.

Falken Drift Team naar Rotterdam

http://nieuwsbrief.ahoy.nl/templates/images/Tuning/Falken2.jpg

De Radio Decibel Drift Arena bevindt zich dit jaar niet indoor, zoals voorgaande jaren, maar op het buitenterrein van Ahoy. Hierdoor nog sensationelere stunts met de meest bizarre tricks en trucs. Zeker als het top-drifteam van Falken zijn handtekening zet voor een bizarre show met waanzinnige demo's op 100% Tuning! Falken heeft coureurs die meerdere Europese titels op hun naam hebben staan. Kortom, kom zeker even langs deze must see!

Sneak Preview

http://nieuwsbrief.ahoy.nl/templates/images/Tuning/SP_2.jpg

100% Tuning staat bekend om de mooiste getunede auto's. Onze car hunters zoeken in heel Europa naar meetings en shows om de waanzinnigst uitgevoerde bolides op te speuren. Op de foto een auto die je op 100% Tuning kunt bewonderen. De eigenaar stond al eerder op 100% Tuning met zijn Honda S2000. Mark die afkomstig is uit de UK kon ons toen al vertellen dat zijn S2000 niet zou blijven zoals op dat moment. Wat dat betreft is hij zijn belofte zeker nagekomen. Zijn S2000 is in een compleet ander jasje gestoken. Meer weten? Bezoek Mark op 100% Tuning!

European Lowrider Show

http://nieuwsbrief.ahoy.nl/templates/images/Tuning/Lowrider.jpg

Nieuw onderdeel op 100% Tuning is de European Lowrider show. Een primeur in Europa. Deze show laat het beste van het beste zien van wat er op dit gebied in Europa te vinden is. Tuning in optima forma maar dan super over the top met chromen onderstellen, special paint jobs, gestyled interieur en de nodige hydraulica. Ultieme bouncende bling-bling wagens om van te watertanden.

Dotz Girls on stage

http://nieuwsbrief.ahoy.nl/templates/images/thenextlevel/Dbabe2.jpg

Gierende banden, knallende speakers, unieke wagens en niet te vergeten mooie dames zijn ieder jaar weer tijdens 100%Tuning te bewonderen. Vrouwen en auto's, een combinatie die de gemoederen ook aankomende editie zeker weer doet oplopen tijdens het tuningevenement. Het is bekend welke 'hot babes' 100% Tuning aandoen met hun bezoek. De Dotz girls zullen terugkeren naar Ahoy Rotterdam om weer een zeer spannende show neer te zetten.

Denk je dat jouw auto zowel van binnen als van buiten de show steelt en dus zeker op 100% Tuning moet staan? Meld jouw auto dan aan!
Mail een foto van je auto, je naam en adresgegevens naar: info@ahoytuning.nl Vermeld ook of je het leuk zou vinden om benaderd te worden voor het campagnebeeld van komende edities.

Turbowizard
16 August 2010, 16:34
Beetje doorklussen, dan is je Sol wel klaar om er te staan ;)

Mijn stem heb je dan in ieder geval als Master of Tuning!

haha als je komt helpen hangt misschien het blok achterin. Dan duwen we hem verder wel en dat de buitenkant niet mooi is lossen we wel op met poetsen hahaha

nee volgend jaar is eerder realistisch.

Little_Jay
20 August 2010, 23:54
Heb al maand geleden gemaild maar tot op heden niets vernomen helaas

Turbowizard
21 August 2010, 16:04
wij ook nog niet. Ze hebben het druk denk ik.

Ben er wel achter gekomen dat er auto s wel al zijn aangenomen die vorig jaar ook stonden. ik dacht dat ze de regel hadden niet 2 jaar achter elkaar de zelfde autos . Jammer dat ze zichzelf er niet aan houden ...

maargoed wij wachten met smart af ...

Little_Jay
21 August 2010, 18:13
Precies ik stond er voor het laatst 3 jaar geleden met zwart.leer erin
Nu heb ik compleet nieuw interieur blauw wit met complete.Ice install erin
Dus compleet andere ride maar ik wacht rustig af
Gr jurgen

Little_Jay
21 August 2010, 18:14
Gr jurgen

BMW-GIRL
24 August 2010, 00:34
Sommige hebben wel allang mails gehad en andere niet..
Tja en wat ze zoeken en uitzoeken blijft toch smaakverschil...

Het beste is eigenlijk de auto in reallife zien ( op meetings spotten haha)

Maar sommige staan er nu al meerdere keren ja word ook saai .......:confused:

Maar ik ga hem dit jaar zeker niet missen !! Laat me verassen wat er staat!!
Vorig jaar ging niet jammergenoeg...:D

Kenji
24 August 2010, 06:53
Gaat er bij dit soort shows ook niet om wat WIJ mooi of niet vinden en of het saai is dat er auto's meerdere keren staan.
Bekijk het uit het oogpunt van de duizenden bezoekers die 1x per jaar een autoshow bezoeken.
Dat wij nou bijna iedere week dezelfde auto's zien staan, tja, dat wordt saai.
Maar de vaders, moeders, en kinderen die 1x per jaar komen kijken, DAAR gaat het om.
Die weten echt niet meer wat er vorig jaar nou wel of niet stond hoor.

Ronniej
24 August 2010, 07:10
Anyway ik heb er zin in :D

Andre - 20vT
24 August 2010, 08:51
Ken je weer weekend plaatjes trekken! :D

Turbowizard
24 August 2010, 11:40
Gaat er bij dit soort shows ook niet om wat WIJ mooi of niet vinden en of het saai is dat er auto's meerdere keren staan.
Bekijk het uit het oogpunt van de duizenden bezoekers die 1x per jaar een autoshow bezoeken.
Dat wij nou bijna iedere week dezelfde auto's zien staan, tja, dat wordt saai.
Maar de vaders, moeders, en kinderen die 1x per jaar komen kijken, DAAR gaat het om.
Die weten echt niet meer wat er vorig jaar nou wel of niet stond hoor.

daar heb je gelijk in. Moet wel zeggen dat als je zelf de regel bedenkt dat auto s niet het tweede jaar mogen staan als ze het jaar ervoor al hebben gestaan om het zoals hun zeggen unieker en bijzonder te houden en elke x zegt dat je je daar aan wilt houden dat je dat dan ook wel moet doen. Laat anders die regel weg.

En de normale mens die komt ziet het verschil tussen een custom bumper of een after market bumper toch niet.

maargoed we wachten af. Vind alleen we dat we wat sneller mogen reageren , wij wachten ook al langer dan een maand terwijl er ook een paar zijn die binnen 10 minuten een reactie haddeen. En er zijn er meer die al meer dan een maand wachten

Ach we zien wel. We komen sowieso. En anders is volgend jaar de sol af rond deze tijd hoop ik. Maar of ik dan naar 100 % ga weet ik nog niet ..

Youri -- MY-Photografie.nl
24 August 2010, 12:06
heerlijk.... ieder jaar weer de zelfde discussie whaha.
alleen dat al maak dit evenement uniek haha.

moet nog even me agenda er op na slaan of er geen shoot's/opdrachten gepland staan anders kom ik weer even koekeloeren en wat plaatjes schieten ;)

groetjes youri

Coolkast
24 August 2010, 12:33
er zal vast wel weer een politie razzia staan aan alle aanrij routes richting Ahoy, dus alvast zorgen dat je auto in orde is, DB-killers uit de kast, alle lampjes gecontroleerd op werking, profiel van de banden op diepte controleren, en zorgen dat je geen petje draagt.. dan moet je vast en zeker niet opvallen daar :)

Wally
24 August 2010, 13:55
Als Ahoy iedereen zou uitnodigen, die er dus voor de eerste gaat staan????

Krijgen ze de hallen nooit volledig bezet , en er zijn inderdaad auto's die elk jaar wel een beetje veranderd zijn , daar zal best op gelet worden .

Voor het doorgewinterde tuningpubliek zal wel bijna elke auto "al gezien"zijn.

zoals Kenji al zei, dat Ahoy meer voor het grotere publiek is , wat ook dankbaarder is ( lees, minder kritisch) als de tuningfanaten.

Hoop, dat het voor iedereen weer een succes gaat worden.
Hoop ook dat er op modellen geselecteerd wordt, waar toch onderlinge verschillen te zien zijn.
Leuk hoor bijvoorbeeld 10x Peugeot 206 ,maar dan div. bodykits, en/of details verschillen.( geld natuurlijk ook voor andere merken ,voordat er comments komen).

taz
24 August 2010, 21:19
ik kom denk ik alleen de zondag kijken en plaatjes schieten :)
maar als ik niets te doen heb verder ga ik kijken of ik ook zaterdags ff langs kan komen :)
toch altijd wel een super dikke show dit :D
en de politie geen last van met de daily :P
niets aan verandrert dus kan (hoop ik) zo doorrijden :P

peter de beus
25 August 2010, 09:56
als ik het allemaal zo hoor ga ik m'n auto lekker op een trailer meenemen, want ze vinden altijd wel wat.... en idd, als iedereen er maar 1 keer mocht staan konden ze de boel nu wel sluiten, want dan heb je in 2 keer heel nederland gehad... zoveel auto's zijn er in dit mini landje niet....

Lucazz
25 August 2010, 10:35
en weet je wat ook zo is:

er zijn ook mensen die elk jaar komen die hopen dat die en die auto er weer staat want die was vorig jaar zo dik!

die mensen heb je ook!

Andre - 20vT
25 August 2010, 11:10
Geinig dit :D

Mariska
27 August 2010, 19:09
Sja wij wachten gewoon af..staan we er wel (binnen of buiten) dan is dat helemaal geweldig,staat we er niet..sja,volgend jaar beter..dan proberen we het met een nieuwe look :D

En inderdaad..het gaat niet om ons..maar om die gezinnetjes die komen...voor hun is alles prachtig :)

AJ`s autobody en paint
27 August 2010, 19:27
Laten we niet weer dezelfde discussie voeren zoals elk jaar over dat selecteren van autos en welke regels er wel en niet nageleefd worden. De wereld is niet zwart/wit en de tijd is nog niet op :)

Tevens kan ik garanderen dat er zeker een heel aantal primeurs komen op verschillende gebieden dus men zal zeker niet teleurgesteld zijn in het aanbod van dit jaar ;)

Dutch Dimension
27 August 2010, 20:09
als ik het allemaal zo hoor ga ik m'n auto lekker op een trailer meenemen, want ze vinden altijd wel wat....

Gewoon net als iedereen op de vrijdag brengen. (je moet neem ik aan zoiezo al vrijdag komen)
Dan zie je de politie nog niet overal

Zaterdag en zondag zullen de meeste controles zijn.

Dus zondag even w8 na sluitingstijd en dan gewoon naar huis rijden.

Heb in de 2 jaar dat ik er stond nooit politie gezien.
En als je wagen gewoon netjes in orde is heb je niks te vrezen :)

Ben zelf die datum net terug van 16 dagen vakantie in Bali ,dus is even kijken of ik niet te moe ben van de vlucht ,anders ga ik zekers ook een kijkje nemen ;)

exclusive dinkytoy
27 August 2010, 20:56
ik denk dat een ''echte tuner'' zijn wagen wel enigssinds dusdanig in orde heeft dat het enigsinds legaal vermaakt is.
anders ben je in mijn ogen gewoon dom als je elke week dan volgens mij met je billen samengeknepen binnen en buitenland afrijd naar een meeting.
en mijn persoonlijke ervaring met de heren in t blauw is dat ze als ze een echte showwagen zien rijden waarvan ze gewoon zien dat er een hoop geld inzit en dat zit ddan meestal ook qua onderhoud etc wel goed dat ze je laten rijden...

maarja die sjappies verneuken het gewoon 9 van de 10 keer,dat vond ik afgelopen week op barendrecht ook niet anders drom was ik met 30min weer weg,haal je daar de gasintrappende herrie makers of met neon spelende verroestte wagens uit houd je de gezellige groep over die respect hebben voor mekaar en het dus niet op die manier willen verzieken voor mekaar

NOTORIOU$
27 August 2010, 21:20
Gr jurgen

dat is dan ckr wel €0,10 waard :p

Ali-GSI
28 August 2010, 20:48
dat is dan ckr wel €0,10 waard :p

Relnicht... :p

Funny Apple
28 August 2010, 21:02
haha ik vindt het echt leuk om elk jaar het topic 100% te volgen haha

mensen weten ongeveer wel van elkaar wie er staan denk ik.

als de papa,s en mama,s en kindjes maar een leuke dag uit hebben en dikke wagens kunnen kijken toch.

en met ze allen wachten wij in spanning af.

Mr.xplode
28 August 2010, 21:38
Nou... Ik ben gewoon van de partij! :D

Goofy
28 August 2010, 22:02
ik denk dat een ''echte tuner'' zijn wagen wel enigssinds dusdanig in orde heeft dat het enigsinds legaal vermaakt is.
anders ben je in mijn ogen gewoon dom als je elke week dan volgens mij met je billen samengeknepen binnen en buitenland afrijd naar een meeting.
en mijn persoonlijke ervaring met de heren in t blauw is dat ze als ze een echte showwagen zien rijden waarvan ze gewoon zien dat er een hoop geld inzit en dat zit ddan meestal ook qua onderhoud etc wel goed dat ze je laten rijden...

maarja die sjappies verneuken het gewoon 9 van de 10 keer,dat vond ik afgelopen week op barendrecht ook niet anders drom was ik met 30min weer weg,haal je daar de gasintrappende herrie makers of met neon spelende verroestte wagens uit houd je de gezellige groep over die respect hebben voor mekaar en het dus niet op die manier willen verzieken voor mekaar

dit herken ik precies, hoef nooit te stoppen, op alcohol controles enz enz mag altijd doorrijden. overigens op de 2 jaar dat ik gestaan heb ook geen politie gezien op de vrijdag.

heb er weer zin in dit jaar!

Wally
28 August 2010, 23:26
Als ik kom , ga ik net als andere jaren gewoon met de METRO.
Is in ieder geval goedkoper als daar parkeren .
En voor de deelnemers is er ( heb ik nog nooit gezien) op vrijdag nooit controle van de politie.
Helaas wel op de zaterdag en zondag, en is ook weer niet zo vreemd ,want inderdaad, als je al veel bezoekers hoort aankomen , met veel bombarie,met veel te veel aan db, dan roep je dat over jezelf uit .
En dan krijg je weer dat de goeden ,onder de kwaden lijden ----Amen:D:D:D

AJ`s autobody en paint
12 September 2010, 19:17
http://www.youtube.com/watch?v=v5EsGY8IOLI

swiftycarz
12 September 2010, 19:42
dit jaar ook aanwezig
ff wat mooie foto's maken

Ronniej
12 September 2010, 20:23
Carbonvision is dit jaar ook weer aanwezig met een stand, Bigger en Better :D
Iedereen is van hartelijk welkom op onze stand voor een praatje!

Bully
13 September 2010, 19:42
ik heb er ook al een aantal jaren gestaan en altijd met veel plezier. Blijft een erg mooi event. ik kom ckers even kijken. of mijn auto er nu dit jaar weer staat weet ik niet. Iemand anders verdient ook eens een kans. Al die auto's selecteren is ook een hele opgave! En idd wat maakt het nu uit of er vaak dezelfde auto's staan? Het gaat om het publiek en die weten toch niet meer wat er elk jaar stond.
We maken er weer een leuk weekend van!

Noes
13 September 2010, 19:58
1e keer dat ik dit ga missen :o! zit dan op zandvoort

Svda
13 September 2010, 22:02

Worden weer 2 gezellige dagen net zoals vorig jaar :)

BreeZe
13 September 2010, 23:41

Helemaal mee eens.. maar wat het probleem is dat het verkeers handhavings team steeds strenger gaat controleren ook op type goedkeuring enz enz. of je je spullen nou wel of niet in orde hebt je bent gewoon de sjaak!

Jammer dat het idd door tjappie bodywarmer het steeds lastiger word!

twingo rs
13 September 2010, 23:41
jammer dat ik niet door de selectie kom.
had er graag gestaan, lijkt me egt geweldig

Ronniej
24 September 2010, 19:58
Carbonvision is dit jaar weer zelfs met een eigen stand aanwezig met daarop 4 prachtige wagens vanuit zowel Nederland als Belgie. Deze 4 wagens hebben 1 ding gemeen, wat dat is mag je zelf komen bekijken bij de Carbonvision stand in Hal 1. Tevens neemt onze sponsor Onderdelentrader.nl 2 babes mee: miss Reef 2010 nummer 1 en 2!

Swifty
27 September 2010, 20:29
Ik denk dat ik wel een paar keer langsloop bij jullie :D

Grtz Ramon

Ronniej
27 September 2010, 20:41
http://www.ultimateworldgaming.com/tuwc/main/images/stories/b7bb0911385d49bec4c6804ca63c8590-Gran_Turismo_5_Prologue.jpg

PRIMEUR OP 100% TUNING: GRAN TURISMO 5
Nederlandse introductie populaire racegame in Ahoy Rotterdam

Bijna 6 jaar hebben gamefreaks er op moeten wachten: Gran Turismo 5. Op 9 en 10 oktober is het dan zover: de waanzinnig populaire racegame beleeft zijn Nederlandse première op 100% Tuning in Ahoy Rotterdam. De game, GT5, die vanaf 3 november in de winkels verkrijgbaar zal zijn, kan tijdens het autospektakel in Ahoy worden bewonderd èn gespeeld. In de PlayStation Experience Containers staan de GT5 race-seats klaar voor de vele duizenden game- en autoliefhebbers. Succes verzekerd, men heeft al te lang moeten uitkijken naar een vervolg op de succesvolle Gran Turismo-reeks. Behalve GT5 kan het publiek kennismaken met ander nieuw PlayStation entertainment, zoals PlayStation Move.

Over Gran Turismo
In een notendop betekent de Gran Turismo 5 meer dan duizend auto’s, een wereldwijde community van racers, de meest tot de verbeelding sprekende circuits en een unieke race-ervaring. Ongelofelijk realistische graphics, bloedstollende bewegingen, races tegen adembenemende snelheden en een royale scheut internationale raceglamour sleept de gamer mee in de wereld van een van de best verkochte racegames; vol met nieuwe opties, nieuwe bolides en nieuwe ervaringen.

Over PlayStation Experience Containers
Net als voorgaande jaren geeft PlayStation ook dit jaar acte de presence op100% Tuning. Dat doet ze met een volledig nieuw concept: de PlayStation Experience Containers. Zo zullen er een drietal containers aanwezig zijn, met aan boord onder andere een groot aantal PlayStation Move demo-corners, een GT5 demo-corner, een Singstar demo-corner en een 3D Expo-corner.

Over 100% Tuning
Op zaterdag 9 en zondag 10 oktober kunnen tienduizenden autoliefhebbers zich in Ahoy Rotterdam verlekkeren aan de meest vette bolides tijdens 100% Tuning. Het is alweer de 7e editie van dit cartuning- en autospektakel dat iedere keer veel opzien baart onder auto- en tuningliefhebbers, die vanuit het hele land naar Rotterdam komen. Dit keer mag de bezoeker zich verheugen op meer dan 400 showcars. Op het programma staan verder shows van lowriders en outdoor drifting door teams van Falken en Bleekemolens Race Planet. Uiteraard zullen ook de sexy ‘babes’ niet ontbreken.

Kenji
28 September 2010, 00:52
Jammer dat er niet geregeld is dat eenieder die er staat met z'n auto (oftewel: degenen die de show maken ;) ) een exemplaar van GT5 meekrijgt. Als dank voor het ter beschikking stellen van hun auto :)

Vince rx-7
28 September 2010, 10:01
Dat vind ik nu de meest geniale opmerking allertijden!
Ik stem voor! :D

Conair
28 September 2010, 17:08
Jammer dat er niet geregeld is dat eenieder die er staat met z'n auto (oftewel: degenen die de show maken ;) ) een exemplaar van GT5 meekrijgt. Als dank voor het ter beschikking stellen van hun auto :)

Sta je nu alweer binnen pat? Wordt een beetje saai nu :D

jupke
28 September 2010, 18:01
pat zit er heel erg diep in Con,wist je dat niet? ;)

Bolfke
28 September 2010, 18:32
En nu hopen dat het 3 november blijft. :D

Ga toch ook eens een rondje scheuren met GT5, alleen Move moet ik nog ff zien of dat wat is....

Kenji
29 September 2010, 00:12
Sta je nu alweer binnen pat? Wordt een beetje saai nu :D

Ik mag niks zeggen volgens de reglementen. Dus ik weet van niks.

En m'n auto is toch weer veranderd sinds vorig jaar, dus je weet maar nooit :D

@ Jup: ik heb je nooit horen klagen. Je vond het wel fijn :p

peter de beus
29 September 2010, 13:36
ik ga er ook naar toe, ben er ''vroeger'' met school wel eens geweest, ben benieuwd wat er nu allemaal te vinden is :D

Golf4Girl
29 September 2010, 13:58
heb er zin in :):)
allemaal komen kijken bij het ek van de EMMA he ;)

jupke
29 September 2010, 17:13
ik zie de foto's wel :D

Mariska
29 September 2010, 18:08
ik ga er ook naar toe, ben er ''vroeger'' met school wel eens geweest, ben benieuwd wat er nu allemaal te vinden is :D

Jaja,gezellig met je zusje mee :D

Mariska
29 September 2010, 18:10

Ik kom zeker even langs!
Zie ik m'n neefje ook weer eens :D

Duo Penotti
29 September 2010, 20:03
het word lekker donderen daar :D

of niet hol :p

Lucazz
29 September 2010, 20:26
komt Hol ook?

JA kheb luchsleuve gemoak en luch vering hahahaha filmster!

Svda
29 September 2010, 20:39
aaaaah nee komt Hol ook al :eek:

@ Mariska alsof je die niet vaak genoeg ziet :D maar dan moet je ook gebak ofzo meenemen

Wally
29 September 2010, 21:02
Ik ga het helaas missen dit jaar, door opname in het ZH vrijdag:(:(
Maar bekijk de foto's wel op het forum;)

bossiean
29 September 2010, 21:09
ik kom ook kijken

hol007
29 September 2010, 21:36
ik kom alleen op zaterdag even mense en ja dan kun je ook dondere he mike we gaan los hooorrrrrr

Duo Penotti
30 September 2010, 03:14
Komt helemaal goed hol ik kom ook die zaterdag! ! gezellig ennuh hij ligt al in de auto

hol007
30 September 2010, 12:14
Komt helemaal goed hol ik kom ook die zaterdag! ! gezellig ennuh hij ligt al in de auto

jij bent echt kei goed bezich o ene luuk ze zochte eerst iemand andersmet een dikke kop maar ja jij had geen rijbewijs en al helemaal geen auto en over die vette kop met haar konde ze geeen tv moment van maken ja alleen voor leukste camera grap van nederland hahahahahah

Lucazz
30 September 2010, 13:06
@HOL

you win, you win!

Brian
30 September 2010, 13:21
Uiteraard zal ik hier ook gewoon aanwezig zijn :)

peter de beus
30 September 2010, 14:23
ik denk dat jij het heeeeeeeel druk gaat krijgen :D

Ronald402
30 September 2010, 17:38
AutoMaxx en 402events.com zijn te vinden in Hal 4! Voor onze stand zoeken we nog 2 topauto's. Heb jij een bolide die je graag wilt laten zien in Ahoy, stuur dan een mail met enkele foto's en specs door naar ronald@402events.com.

peter de beus
30 September 2010, 18:16
leuk, kunnen we gelijk allemaal kennis maken:p:D

Flits
30 September 2010, 18:55
AutoMaxx en 402events.com zijn te vinden in Hal 4! Voor onze stand zoeken we nog 2 topauto's. Heb jij een bolide die je graag wilt laten zien in Ahoy, stuur dan een mail met enkele foto's en specs door naar ronald@402events.com.

Mail is verzonden, ik hoor wel of het voldoet aan het label 'top auto' :D

Groetjes
Michel

Ronald402
30 September 2010, 19:09
Hoi Michel, mail is binnen. Je hoort het snel, want we maken snel een keus tussen alle aanmeldingen. Maar er zijn er meer die dromen van een plekje in Ahoy zie ik in de mailbox:)

Flits
30 September 2010, 20:34
Hoi Michel, mail is binnen. Je hoort het snel, want we maken snel een keus tussen alle aanmeldingen. Maar er zijn er meer die dromen van een plekje in Ahoy zie ik in de mailbox:)

Dat zat er dik in :p
Ik hoor het wel (of niet :D)

Mariska
30 September 2010, 22:50
aaaaah nee komt Hol ook al :eek:

@ Mariska alsof je die niet vaak genoeg ziet :D maar dan moet je ook gebak ofzo meenemen

Hahaha,nou ook weer niet iedere week he :D
Ik zal wel kijken of ik iets mee krijg :P

Hebben jullie weer lolly's staan? :p

K.O.
30 September 2010, 23:29
ik ben ook aanwezig :D voornamelijk in hal 4 zo te lezen :p

spur
1 October 2010, 00:34
wat moet je doen om op zo'n event je auto te kunnen showen

peter de beus
1 October 2010, 10:11
Jaja,gezellig met je zusje mee :D

ik weet niet of ik nog wel durf:D:eek:

Vanja306girl
1 October 2010, 11:39

This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
ronald@402events.com

Wat doen we verkeerd :confused:

Flits
1 October 2010, 11:40
Mailbox vol? :D

Kenji
1 October 2010, 14:50
wat moet je doen om op zo'n event je auto te kunnen showen

Een mooie auto hebben, en gespot worden door een van de scouts op evenementen en georganiseerde meetings.

Friez
1 October 2010, 15:15
Tevens kun je zelf een paar foto's plus begeleidende tekst sturen naar de organistatie. Het is een selectiemeeting en je auto moet binnen het thema passen.

Ronniej
1 October 2010, 18:47
Volgend weekend is het dan eindelijk zover!

Gierende banden, mooie vrouwen ,auto's... Dit wil je niet missen! Ahoy staat volgend weekend, op zaterdag 9 en zondag 10 oktober, in het teken van spectaculaire auto's. 100% Tuning staat garant voor veel show en spektakel, subliem getunede auto's, stands met tuningspullen, audio en andere wannahaves. Het grootste tuningevent van de Belenux is deze editie groter dan ooit en heeft een spectaculair programma. Meer dan 400 vette showwagens, de EK Mobile Media, geniale driftshows, lowriders, deejays en entertainment, de laatste games van PlayStation en last but zeker not least: de hottest babes. Je komt ogen en oren te kort!

Vettewagens.nl

100% Tuning heeft een nieuw online platform voor liefhebbers van unieke, gepersonaliseerde auto's: www.vettewagens.nl in het leven geroepen. Naast het evenement is er naar een nieuwe manier gezocht om ook elders een centrale plek te hebben waar je elkaars pronkstukken kunt bewonderen. Zo is Vettewagens.nl ontstaan, een site die draait om foto's en filmpjes van unieke auto's. Upload jouw foto's en filmpjes ook!
Jouw auto als campagnebeeld van 100% Tuning 2011?
In de phototune op vettewagens.nl wordt alweer gezocht naar een nieuwe vette wagen die als campagnebeeld voor 100% Tuning 2011 kan dienen.

Win een demorun op de ATM-rollerbank!

De term chiptuning wordt gebruikt om de prestatie van motormanagementsoftware van benzine- en dieselvoertuigen te verbeteren. Elk voertuig heeft een bepaalde overcapaciteit die kan worden benut om extra koppel en vermogen te realiseren. Op 100% Tuning komt ATM met een vermogentestbank. Deze is in staat om vermogen en de trekkracht te meten. De testbank van ATM is een zogenoemde Dynostar testbank: een mobiele tweewiel testbank die tot wel 700 pk meet. Op deze manier kan men direct en exact zien over welke prestaties een voertuig, bijv. voor en na chiptuning, beschikt

Lucazz
1 October 2010, 19:01
@Vanja

het is geen .com maar .nl !!!!!

Duo Penotti
1 October 2010, 20:10
I wanna boom bang bang with your body yo
We're gonna rough it up before we take it slow
Boy let me rock you rock you like a rodeo

I wanna pull you over, pull you under
Make your body surrender to mine
HOL you can make me suffer, do whatever
'Cause I know youre one of a kind'

Tell me who can love you, nobody
Hold you, nobody
Make your body wind, like me
You will never find someone like me

Who can love you, nobody
Hold you, nobody
Make your body wind, like me
You will never find someone like me

Svda
1 October 2010, 20:22
Hahaha,nou ook weer niet iedere week he :D
Ik zal wel kijken of ik iets mee krijg :P

Hebben jullie weer lolly's staan? :p

Dit jaar geen lolly's denk ik, die waren voor de kleine kinderen.

Lekker muffins of cake ofzo is ook goed :P hahahah

Riesh
1 October 2010, 21:45

Was het niet de bedoeling dat de mensen met een plekje dit 'geheim' zouden houden ?

Mariska
2 October 2010, 10:18
Dit jaar geen lolly's denk ik, die waren voor de kleine kinderen.

Lekker muffins of cake ofzo is ook goed :P hahahah

Oh..voor de kleine kinderen :o
Ik zal eens even wat uitzoeken,zaterdag zijn we iets later..maar dan breng ik het wel mee :D

mlieffering
4 October 2010, 10:38
Was het niet de bedoeling dat de mensen met een plekje dit 'geheim' zouden houden ?

Precies wat ik ook dacht...
Overal zie je reacties van mensen die hun auto moeten brengen etc...
Nu weet je dus al een groot deel welke autos er staan:s

peter de beus
4 October 2010, 11:02
ja maargoed we weten ondertussen toch wel wat er rond rijdt in nederland, ik vind echt een beetje overdreven hoor, net als dat je je auto nergens anders mag laten zien zoveel tijd van te voren.. lekker boeiend, ze doen alsof het een hele eer is dat je binnen mag staan, nou mijn auto staat dag en nacht binnen dus dat is ie wel gewend :D ze mogen blij zijn dat er nog mensen willen komen staan.... zonder ons zal er weinig te zien zijn daar....

en iedereen die een beetje serieus is met z'n auto (en daar dus voor word uitgenodigd) zit of op dit forum, of op een ander forum, of zie je regelmatig op meetings.... hoe moeten ze er nog een verassing van maken???.....

maargoed verder best leuk, ik ben nog nooit op een show of wat ook geweest met m'n auto...

psycholander
4 October 2010, 11:08
maargoed verder best leuk, ik ben nog nooit op een show of wat ook geweest met m'n auto...

Komt omdat je de jouwe meestal moet duwen erheen :D

peter de beus
4 October 2010, 11:33
ook dat.. maar ook deze keer gaat ie gewoon op de trailer:D

Ali-GSI
4 October 2010, 17:35
ik denk dat ik deze keer ook maar eens een kijkje ga nemen. We zitten dat weekend toch bij vrienden in Barendrecht, dus ff kijken of ik ze zo gek kan krijgen om mee te gaan kijken....

Svda
4 October 2010, 19:09
Elk jaar weer het zelfde gezeur over 100%.......

Riesh
4 October 2010, 19:49
We zijn Nederlanders he, we voelen ons pas goed als we kunnen zeuren...

Ben
4 October 2010, 20:00
Inderdaad, daar lijkt het wel op.. Zo'n beetje 80% van wat er staat zal binnen de scene meer dan bekend zijn. Maar 100% Tuning is er vooral voor mensen van buiten de scene, die 1 of 2 keer per jaar naar een dergelijke show gaan.

peter de beus
4 October 2010, 21:31
20% tuning is het :D

Flits
4 October 2010, 22:10
Laten we hopen dat niet 80% van de bezoekers ook zijn/haar auto binnen heeft staan ;)
Het blijft in iedergeval droog :D
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/

peter de beus
5 October 2010, 08:37
ja binnen blijft het meestal wel droog, tenminste dat hoop ik wel hahahah ;):D

Mariska
5 October 2010, 09:47
Je bent al vroeg wakker Peter :D

peter de beus
5 October 2010, 12:04
half 8 ben ik altijd open;)

Manti
5 October 2010, 17:19
Inderdaad, daar lijkt het wel op.. Zo'n beetje 80% van wat er staat zal binnen de scene meer dan bekend zijn. Maar 100% Tuning is er vooral voor mensen van buiten de scene, die 1 of 2 keer per jaar naar een dergelijke show gaan.

Zoals ik:D
Maar moet wel zeggen dat ik naar 100 % ga om wat rond te kijken, ook al zie je veel wagens die ik al eerder heb gezien.
Mooiste show waar ik naartoe ben geweest is Speed & Design, maar die is er al een paar jaar niet meer:(
Dat was wel een show met volop kwaliteit en waar je weleens wat nieuws zag.

peter de beus
6 October 2010, 09:14
hahaha ja daar ging ik ''vroeger'' ook altijd heen!

K.O.
6 October 2010, 11:36
20% tuning is het :D
hahaha :p

nou ik ben benieuwd.. ik heb er iig zin in! :D

AJ`s autobody en paint
6 October 2010, 13:03
Ik vind het toch wel een eer als je er mag staan ja. Zoveel indoorshows voor zowel customcars als tuners in Nederland/Belgie zijn al verdwenen, eigenlijk is dit nog de enigste fatsoenlijke customshow in de Benelux die over is. Er staan, zoals elk jaar, weer genoeg primeurs en buitenlandse rides die je nog niet gezien hebt, dat is wat zo`n indoorshow zich oa doet onderscheiden van meetings. Misschien mag 80% van de selectie oud nieuws zijn voor sommigen, je zult geen show aantreffen met een lager getal zo dicht bij huis.

Friez
6 October 2010, 14:08
Voor die 50.000 bezoekers zijn de meeste auto's uniek en voor het eerst te zien. Persoonlijk heb ik het ook als een grote eer ervaren om uitgenodigd te worden en binnen te staan. Het heeft iets speciaals :D

100% heeft me tot nu toe nooit teleurgesteld, en ook dit weekend lijkt het mij wel de moeite waard :p vooral de lowriders erbij is een goede aanvulling.

Ronald402
6 October 2010, 16:31
Voor de stand van AutoMaxx en 402 zijn de plekken inmiddels ingevuld, 1x Nissan, 1x Mazda en een VW en misschien nog een leuke 2-wieler.... Ook de dames staan paraat inmiddels.

Mario206cc
6 October 2010, 23:02
Ben benieuwd.....heb er zin in.....

Svda
6 October 2010, 23:17
Het zijn idd hoop bezoekers die nooit op meetings komen eigenlijk dus altijd wel leuk voor hun.Tevens is het voor ons een gezellig weekendje weg :D

Shark-Attack
6 October 2010, 23:32
Vond het vorig jaar ook zeker een eer om er te staan. Wel een hoogtepunt voor me Mazzie die ik nu niet meer heb.

StreetGasm Maus
7 October 2010, 09:29
heel simpel 100% is 1 van de weinige shows die nog over is voor het grote publiek...

ik vind het altijd supervet om er te staan en te zien hoe mensen die niet elke week op meetings rondstruinen, je wagen waarderen ...

Dennizz
7 October 2010, 09:51
heel simpel 100% is 1 van de weinige shows die nog over is voor het grote publiek...

ik vind het altijd supervet om er te staan en te zien hoe mensen die niet elke week op meetings rondstruinen, je wagen waarderen ...

niets aan toe te voegen !

Fila
7 October 2010, 11:43
http://www.fabulouscars.be/
Fabulous Babe Petra will be attending 100% Tuning Ahoy 2010 in Rotterdam with Fabulous Cars.be on saturday the 9th of October.

Friez
7 October 2010, 15:41
Wordt nog gezellig met al die dames, Carbonvision heeft in samenwerking met Onderdelentrader.nl Miss Reef 1,2 en 3 het hele weekend rondlopen :D

http://www.aktueel.nu/imgcache/0ad6cddcd5fcd2ed13dad42b0b4fccac.jpeg

StreetGasm Maus
7 October 2010, 15:58
is het een autoshow... of een bitchen parade ??

bugfreaq
7 October 2010, 18:31
En als ze langslopen wel naar kijken zeker?!;)

StreetGasm Maus
7 October 2010, 19:28
nou niet bepaald , de meeste promochicks...

worden tegenwoordig ongeacht hoe ze eruit zien in veelste kleine kleren gestopt...

vinden zichzelf vervolgens heel wat.. en hebben het niet door als ze de hele dag worden uitgelachen

geehehe

K.O.
7 October 2010, 19:33

+1

en waarom zo negatief over 100% tuning? dat is toch ook niet zo bij alle andere meetings.. Daar staan echt alleen maar wagens die we allemaal al wel kennen maar gaan we toch ook gewoon heen? voor de gezelligheid!
100% is en blijft en dikke show en er zijn ook genoeg mensen die wél op 100% willen staan, maar toch afgekeurd worden.. 100% is gewoon een top show voor de bezoekers!

Little_Jay
7 October 2010, 20:06
+1

100% is en blijft en dikke show en er zijn ook genoeg mensen die wél op 100% willen staan, maar toch afgekeurd worden.. 100% is gewoon een top show voor de bezoekers!

+1
is een show waar ik een heel jaar na uit kijk en had er ook graag gestaan alleen helaas is de MRII net zoals vorig jaar weer niet door de keuring gekomen
Snap der niets van maar helaas

hustler
7 October 2010, 20:37
, de meeste promochicks...

worden tegenwoordig ongeacht hoe ze eruit zien in veelste kleine kleren gestopt...

vinden zichzelf vervolgens heel wat.. en hebben het niet door als ze de hele dag worden uitgelachen

geehehe

Dat deze woorden uit jou komen??.;):D

Ronniej
7 October 2010, 20:47
Dat deze woorden uit jou komen??.;):D

hehe van het weekend komtie ogen te kort hoor :D

hustler
7 October 2010, 21:37
hehe van het weekend komtie ogen te kort hoor :D

Of hij voelt zich ieder tuning weekend zo!!:D

Wally
7 October 2010, 21:50
Hoop in ieder geval , dat er veel foto's op het forum verschijnen .
Van beide items i.i.g.

Ben er helaas niet bij ( als bezoeker ook niet ):(:(:(:(:(:(

K.O.
7 October 2010, 21:58
Of hij voelt zich ieder tuning weekend zo!!:D

volgens mij nie alleen in de tuning weekenden :p:p

Shark-Attack
7 October 2010, 22:03
Zag vandaag die roze GT-R rijden bij Ahoy, apart :p

hol007
7 October 2010, 22:30
nou niet bepaald , de meeste promochicks...

geehehe

ken mij nie klein genoeg lekker jo ik wil jou ook wel eens in die kleren zien zal je vast goed staan
en wat heb ik een zin in zaterdag als ik langs kom

Golf4Girl
7 October 2010, 23:25
dag 2 ahoy al gehad en tis nu al GEZELLIGGGGGG

:D:D:D

op naar morgen en de rest van de dagen

Brooklyn
8 October 2010, 00:24
ken mij nie klein genoeg lekker jo ik wil jou ook wel eens in die kleren zien zal je vast goed staan
en wat heb ik een zin in zaterdag als ik langs kom

Bij jou valt alles al klein Hol! :D

nakeddotz
8 October 2010, 08:18
Zondag ff kijken hier.

peter de beus
8 October 2010, 15:07
nog 5 uur te gaan, en de auto is nog nieteens gestart:D

zo hoor dat bij mij :cool:

Ronald402
8 October 2010, 20:36
Zo, stand is bijna gereed, nog 1 auto te plaatsen. We zijn benieuwd hoe het er morgen allemaal uit ziet.

Kenji
8 October 2010, 22:38
Al een hoop moois gezien. De lowriders zijn ubervet!!

Golf4Girl
8 October 2010, 22:44
die lowriders zijn zeker toppieeeeee

Svda
9 October 2010, 08:06
Stand staat ook op 1 auto na die vandaag komt maar staan dikke wagens op 100% :D

Pinball
9 October 2010, 08:17
ok nog 3 uurtjes,, Yeahhh,, :D

Ben
9 October 2010, 08:32
Stand staat ook op 1 auto na die vandaag komt maar staan dikke wagens op 100% :D

En wat voor stand! Valt zeker op met al dat moois.

Riesh
9 October 2010, 08:59
Al een hoop moois gezien. De lowriders zijn ubervet!!

Ik vind die ratrod echt waanzinnig

SHEILTJ
9 October 2010, 09:54
Er staat genoeg moois binnen, goed gevuld.

Namens m'n club staan er ook 2 binnen, I'm proud!

twingy style !!!
9 October 2010, 11:07
Er staat zeker dik spul binnen en we hebben er weer zin in:D
Wij rijden tegen de middag weer een x die kant op ;)

Hoorde twouwens dat de rdw gisteren er gestaan had om auto's te keuren en er blijken toch wat mensen te zijn die hun kenteken papieren mochten inleveren

Andre - 20vT
9 October 2010, 11:14
Welnee joh.... Niks aan de hand, die gasten hebben echt wel wat beters te doen dan een paar wagens keuren langs de weg.

exclusive dinkytoy
9 October 2010, 11:29
ach en anders nog......
als je dingen aan je auto doet die niet mogen moet je ook niet zeiken als je je papieren kwijt zou raken daardoor...

CORSA C GSI
9 October 2010, 13:12
Net even langsgereden toen ik mijn vader uit het ziekenhuis heb gehaald.

Wel even opletten rond ahoy, politie is natuurlijk weer uitgerukt en staan flink te controleren ;)

cleancorsa
9 October 2010, 14:46
ik ga morgen heen
ben benieuwd met de politie

miko
9 October 2010, 15:46
ik ging net ff naar zuidplein en bingo ja we hoorde een sportief geluid van je auto kome dus, we gaan je uitlaat even controleren en de rest van je auto! ik zech je mag best me standaard uitlaat controleren hoor hahaha

Kenji
9 October 2010, 16:52
Net in de fietstocht van 10 minuten van Ahoy naar huis een stuk of 3 politiebusjes en 4 motoren geteld. Ze rijden volop rond.

Show is lekker druk en er staat erg veel moois.

Ik zit nu thuis, foto's aan het bewerken. Heerlijk met het geluid van de driftende auto's op de achtergrond. Falken is goed bezig (Ja, ik woon zo dicht bij Ahoy dat ik ze thuis kan horen :D )

DrLoco
9 October 2010, 18:54
vorig jaar nog op 100% gestaan met mijn oude civic (vlak voor ahoy dit jaar verkocht).
en zoals maurice al aangeeft is dit de eenige show die mij nog kan boeien in nederland..
miss dat de crx volgend jaar klaar is ervoor, tot die tijd bouwen we maar weer ff voort aan de rex..

Swifty
9 October 2010, 20:41
Heb et naar m'n zin gehad vandaag, staat een hoop moois binnen (vooral de Engelse Corsa :D.

Heb 1 piccie gemaakt, sta lekker buiten op het voorplein, was lekker weer :D

http://i24.photobucket.com/albums/c42/SwiftyExtreme/forums-fun/09102010296.jpg

Op naar morgen!

Grtz Ramon

Ronald402
9 October 2010, 22:32
was perfecte dag vandaag, best wat volk voor een zaterdag en veel bekijks op de 402 en AutoMaxx stand. Nu opmaken voor de drukte morgen!

Lawrence
9 October 2010, 22:44
moest vandaag vlak bij de ahoy zijn om aas te halen voor het vissen en het zag er geel van de motoragenten. Zullen er wel weer veel op de bon zijn geslingerd

Pidi
9 October 2010, 23:53
Net in de fietstocht van 10 minuten van Ahoy naar huis een stuk of 3 politiebusjes en 4 motoren geteld. Ze rijden volop rond.

Ik was wat later op de dag, maar ben voor de zekerheid een afrit verder eraf gegaan Charlois/Rhoon. Alsnog een motor agent tegen gekomen, maar ik mocht verder!

De show is echt goed... Groter dan voorgaande jaren en de wagens staan lekker ruim opgesteld.

Pinball
10 October 2010, 00:13
Vandaag inderdaad gezellig druk..
nu ff slapen en voorbereiden op drukte morgen ..

Mario206cc
10 October 2010, 00:30
Ik ga morgen wel even kijken, en foto's maken....

Niet dat ik iets te vrezen hebt, maar ga toch maar met de daily....

Clean3
10 October 2010, 00:33
Vandaag helaas niet geweest omdat ik met me nieuwe huis bezig ben ,maar morgen zeker aanwezig.
Vrijdag al een klein rondje gelopen en stonden al aardig wat mooie auto's.

Morgen om een uur of 11 die kant op rijden en dan na afloop lekker met de supra naar huis :D.

Gr steve

sub2003
10 October 2010, 08:58
ja hoor het is weer zo ver we zijn ons nest al weer uit (402 bedankt hoor door jullie moest ik zo vroeg mijn nest uit :( )
nou ja alle vette vingers van de kap af poetsen en dan maar weer rond lopen.
we hebben er zin in.

Ben
10 October 2010, 11:36
Gister geweest, en op de terugweg (rond 15.15u) aardig wat politie zien staan rondom Ahoy. Maar zo moeilijk deden ze niet, gezien de Seat Arosa met een gigantische herrie uit de uitlaat, bellende chauffeur en beide inzittenden die geen gordel aanhadden gewoon door mochten rijden van de langsrijdende motor-agente. Ach, gewoon jezelf netjes gedragen, en zorgen dat je auto in orde is.

Hoorde twouwens dat de rdw gisteren er gestaan had om auto's te keuren en er blijken toch wat mensen te zijn die hun kenteken papieren mochten inleveren

Helemaal niets van gehoord of gezien?

jupke
10 October 2010, 13:32
de rdw heeft wel meer te doen als daar te gaan staan....

AntonHRV
10 October 2010, 13:42
de rdw heeft wel meer te doen als daar te gaan staan....

Zo interressant zijn die gepimpte karretjes nou ook weer niet.:p:p

Gr, Anton.