Volledige versie bekijken : weer een tuning auto vernield
mikkel
15 April 2009, 19:22
Het is weer zover er is weer een auto vernield.
Het gaat om een paremoeren peugeot 306 en is overgoten door waarschijnlijk zoutzuur.
Hier het filmpje bij 6:43
http://www.hartvannederland.nl/programmagemist/20090414L
Tis toch gewoon werkelijk niet meer normaal:confused::mad:
Holblood
15 April 2009, 19:24
ja zag het ! die zou bij charity day onthult worden.. ze had op het oude automaxx forum het nog aangekondigd.. echt triest dit! die mensen moeten ze afschieten!
Hoop voor dat meisje dat ze nog wat vergoed krijgt.
Chimera
15 April 2009, 19:36
Of een koekje van eigen deeg geven en hun ook eens onder gieten met dat goedje...
is tog ... niet normaal man af schieten die luil
Turbowizard
15 April 2009, 19:55
echt een klote streek ! ik hoop dat ze ze snel vinden.
ik snap alleen niet , stond de wagen in de garage of buiten ? in het filmpje stond die in de garage zouden ze dan ook daar ingebroken hebben ? hoe dan ook echt schandalig.
Als ze vijanden heeft zou ik kan op kijken .. want afbijter of accuzuur of zo heb je niet elke dag op zak dus lijkt me gepland.
Maar om welke omstandigheden het ook gebeurt zoiets mag nooit gebeuren vind ik. Je moet je auto veilig kunnen neer zetten waar je maar wilt. helaas is dat in nedeland niet altijd zo ...
Mocht ze op dit forum zitten succes en sterkte met je auto en de situati en ik hoop dat je op 1 of andere manier snel een mooie bak terug hebt.
Greetz
Clean3
15 April 2009, 21:17
Ze heeft hier in ieder geval wel op het oude forum gezeten.
Ze had nog een topic aangemaakt van haar auto (toen nog rood,klaar voor het spuiten).
(Correct me if i'm wrong)
Sommige mensen hebben echt hele slechte eigenschappen :mad:.
Hopelijk was de auto goed verzekerd en krijgt ze nog wat terug.
Gr steve
Dr Doggystyle
15 April 2009, 21:21
wreed zeg
zulke mensen die dit doen moet je gewoon afschieten !
art of noise
15 April 2009, 23:44
errug triest zeg!!
dragon*eye
15 April 2009, 23:55
%$#@&^*(+>?!!!! Dat soort mensen hebben het echt totaal niet begrepen! Wat verschrikkelijk triest zeg!
Dutch Dimension
15 April 2009, 23:55
Kan het filmpje nu niet openen
Maar had zoiets vanmorgen van een collega van me gehoort
Echt jammer als het idd die 306 zou zijn ,echt zwaar sneu voor haar :confused::confused:
Golf4Girl
16 April 2009, 00:20
vanja veel sterkte toegewenst
godver wat een vandalen grrrrrrrrrrrrrr
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Andre
16 April 2009, 00:23
Ik weet wat het is om je bolide total loss te zien ( mijne is in de fik gezet vorig jaar :( )
Echt triest is het!!
Sterkte! :(
Devils Child
16 April 2009, 10:32
Ja heel erg voor haar! zoiezo al erg! maar nu natuurlijk extra harde klap omdat hjij net af was :(
sterkte ermee meid!
echt zwaar k. sterkte ermee, ik heb tegenwoordig wel eens dat ze een ei stukgooien tegen mijn auto, waar dat nou op slaat? leg er dan een paar gekookt voor de deur met een lekker glaasje melk erbij dan hoef ik zelf mijn ontbijt niet meer te maken
v6cruizer
16 April 2009, 11:25
Ik zag het ook al bij ons op het forum. Onvoorstelbaar. Hoop inderdaad dat ze nog wat vergoed krijgt, maar ben er bang voor:(
Andre
16 April 2009, 11:48
@BZB: heb ik afgelopen jaar ook keer gehad... echt vage shit. :s mensen zijn zooo jaloers
ronin
16 April 2009, 11:52
ja het is gewoon echt klote. als mensen jaloers zijn laat ze het dan ergens anders op af reageren niet op eigendom van een ander waar die al miss jaren mee bezig is geweest en geld in heeft gestoken. maarja dat trieste volk is er eenmaal gewoon dik klote
HoelaGirl
16 April 2009, 12:28
:mad: te triest voor woorden
Elly-d
16 April 2009, 17:51
Is gewoon te grof voor woorden.
Zieke gasten die dat doen.
Sterkte meid!
General
16 April 2009, 18:50
echt zwaar k. sterkte ermee, ik heb tegenwoordig wel eens dat ze een ei stukgooien tegen mijn auto, waar dat nou op slaat?
Bij mij lag er allemaal groente, fruit bladeren en takken bij mijn auto....:confused:
..Later bleek dat ze hem voor een 'groenbak' hadden aangezien.:D
Ik had het filmpje al gezien.
Die Peug hebben ze goed te pakken gehad zeg.:mad:
Dit gun je helemaal niemand!
Hopenlijk vinden ze de dader(s) snel en wordt alles op hun verhaald. (+rente)
Andre
16 April 2009, 18:53
Daders vind je toch weer niet, zoals gewoonlijk :S
Tijsto
16 April 2009, 19:10
die gaste moeten ze afschieten!
veel werke lievde en geld in je auto stoppen
en dan de volgende dag zo iets aan treffen
ik zou knijter gek worden
ze moeten die gozer(s) is een flinke ....... geven of zo
dr jones
16 April 2009, 19:47
opsporen hun auto midden op het terin van speed met hem of haar aan een paal gebonden daN HUN AUTO HELEMAAL VERNIELEN EN DAN NOG WAT ACCUZUUR OVER HUN HEEN dat verdienen ze dit is gewoon niet normaal meer stelletje jaloerse &*$*$^%(^$*&&*)^)(&^(^$*%&$&&*$&^$*%#$%$@!*&^(*&^&(*%^&^
heeeeeeee lveel sterkte gewenst en hoop heeeel erg dat ie nog te redden is
groetjes dr jones
Bij mij lag er allemaal groente, fruit bladeren en takken bij mijn auto....:confused:
..Later bleek dat ze hem voor een 'groenbak' hadden aangezien.:D
(+rente)
ik zie jou auto altijd aan voor een dixie
(o ja nog sorry voor die pisvlek op de achterbank, en ik zou het dashboard kastje nog een tijdje dichtlaten :o )
CoupEter
16 April 2009, 22:56
daar kan je toch niet over uit he!! kan toch niet begrijpen wat die mensen bezielen om dat te doen. ben je toch niet helemaal lekker!
sterkte ermee!
Er lopen genoeg gekken rond helaas.. Maar hoe vaak worden er niet tuintjes vernield, bushokjes of straatmeubilair.. Het schijnt er tegenwoordig allemaal bij te horen, en je schijnt een hele kerel (of meid) te zijn als je zoiets doet.
In ieder geval heel veel succes met de afhandeling ervan als je dit leest!! Zag het ook op Hart van Nederland.
Pinball
16 April 2009, 23:29
belachelijk dit.. die gasten motte ze opknopen,, heel hoog..
sterkte aan de eigenaar van deze auto
DutchNeon
17 April 2009, 15:29
Ik heb het op TV gezien. Geen woorden voor hoe ziek dit is, dat iemand dit in zen bol krijgt en doet!:mad:
Ik hoop dat deze na de verbouwing op taxatie is verzekerd, want anders is het heeel erg zuur:(
Veel sterkte ermee
LucazzMidlands
17 April 2009, 19:05
dit gaat weer helemaal nerges over
no jury, no trial, straight execution!!!!
RUBBERBURNER
17 April 2009, 21:57
Echt te triest voor woorden dit ...
Je kan een mooie wagen gewoon niet aan de straat zetten.Das vragen om problemen,of ze rijden er tegenaan,bekrassen,bekogelen 'm,wat dan ook .Daarom heb ik specefiek een huis gekocht met een grote garage eraan .;)
AJ`s autobody en paint
18 April 2009, 11:57
Heeft iemand contact gegevens van haar? Pm graag
Devils Child
18 April 2009, 14:41
Volgens mij is ze nu niet aangemeld meer hier, op hyves is ze wle makkelijk te vinden misschien dat je haar daar kan benaderen(?)
206dracer
18 April 2009, 15:15
of op street-specials.nl is ze oprichter van
Mazda_master
18 April 2009, 19:07
Zoeken op hyves>vanja306girl
AJ`s autobody en paint
18 April 2009, 19:29
dankjewel allemaal, misschien dat we kunnen helpen
DrLoco
19 April 2009, 00:08
bizar te triest voor woorden hoop dat de dader gepakt wordt en elke cent moet terug dokken:mad:
Devils Child
19 April 2009, 00:36
zou wel tof zijn voor haar!
Vanja306girl
20 April 2009, 11:36
beste vrienden, kennissen, medetuners, iedereen...
Bedankt voor alle steun en het medeleven dat jullie tonen, het doet me goed !!
mijn passie voor deze uitzonderlijke hobby gaat zeker niet verloren, en we beginnen gewoon weer opnieuw.
helaas gaat me dit niet alleen lukken en hoop ik dat er genoeg mensen zijn die misschien iets voor me kunnen betekenen.
Ik ben nog fulltime student, loop momenteel stage en heb geen inkomen, dus dit zal dan ook wel weer een 2 jaren plan of langer worden, net zoals deze auto
voor diegene die nog niet op mijn hyve vandalisme hebben gekeken, doe dit dan nu en voeg jezelf en al je vrienden toe aan dit netwerk.
http://vandalisme.hyves.nl/ kun je een euro missen ? of kun je me ergens anders mee helpen ? zet het dan op deze hyve
de auto was (NOG) niet getaxeerd aangezien ik hem net een weekje terug had van de spuiter en eigenlijk pas 2 dagen helemaal klaar was.
ook de verzekering en het waarborgfonds kunnen niks voor mij doen aangezien dit vandalisme schade is en van de dader(S) elk spoor ontbreekt.
echt een klote streek ! ik hoop dat ze ze snel vinden.
ik snap alleen niet , stond de wagen in de garage of buiten ? in het filmpje stond die in de garage zouden ze dan ook daar ingebroken hebben ? hoe dan ook echt schandalig.
Als ze vijanden heeft zou ik kan op kijken .. want afbijter of accuzuur of zo heb je niet elke dag op zak dus lijkt me gepland.
Maar om welke omstandigheden het ook gebeurt zoiets mag nooit gebeuren vind ik. Je moet je auto veilig kunnen neer zetten waar je maar wilt. helaas is dat in nedeland niet altijd zo ...
Mocht ze op dit forum zitten succes en sterkte met je auto en de situati en ik hoop dat je op 1 of andere manier snel een mooie bak terug hebt.
Greetz
zo toch maar weer even opnieuw aangemeld op het forum.
het was ons inderdaad al duidelijk dat dit een gerichte actie was ja, en ze het ook alleen op mij hadden gemunt.
Toen dit afschuwelijke drama begon stond hij gewoon bij ons op de oprit voor ons huis. De auto staat nu inderdaad bij een kameraad in de garage.
bedankt voor je steun !!
gr.vanja
Devils Child
20 April 2009, 11:43
Is er al wel meer duidelijkheid van de dader(s) ?
Vanja306girl
20 April 2009, 14:15
Is er al wel meer duidelijkheid van de dader(s) ?
Nee helaas niet.. maar hoop na zoveel media aandacht en nu ook bijna iedereen het weet dat misschien iemand iets opvalt van vreemd gedrag ofzo..
of dat ze zich verspreken.. of dat natuurlijk hun geweten gaat spelen, maar daar ga ik niet vanuit.
Devils Child
20 April 2009, 14:39
ja zou mooi zijn asl ze juist tegen de verkeerde persoon hun "stoere" gedrag kenbaar maken! Hoop het voor je meid!
is de wagen nog te redden, of istie zo dus danig weggevreten dat er een andere auto komt?
Vanja306girl
21 April 2009, 10:29
het goedje vreet alles weg totop het metaal, wat het met het metaal doet weten we nog niet precies.. maar ik denk dat er een donorauto komt of helemaal een andere 306 ..
maar je moet zoveel tegen mekaar afwegen dat je er gewoon gek van wordt en niet meer weet wat je ermee moet doen..
Devils Child
21 April 2009, 10:46
Ja dat begrijp ik! succes ermee in ieder geval!
AJ`s autobody en paint
21 April 2009, 12:05
Ik heb je fotos bekeken Vanja, het is een afbijt ik herken hoe de lak opkrult dat wordt bv veel in de restuaratie gebruikt. Doet niks met het metaal maar je moet wel oppassen dat het niet te vochtig is je kunt wel roest krijgen als het te lang blijft zitten zo.
Ronnie Sterile
27 April 2009, 13:48
@Vanja306girl,
Echt ontzettend zieke actie dit zeg...:mad:
Neem even contact op met:
AJ`s autobody & paint
0591 312 804
Hadden al gereageerd op hyves, maar nog geen reactie.
Of met MZD Auto Styling
06-24137046
206 rms
28 April 2009, 15:51
zooooo erg:eek:. hoezoo jaloers. dit is nog is wat anders dan spoilers eraf trekken. schieten die gasten.
sterkte met de auto. als dat nog gaat lukken:confused:
Vanja306girl
4 October 2009, 11:40
Zo na een lange periode van onzekerheid, verdrietig zijn, boos zijn en bang van wat nog gaat komen, zijn er toch ook een aantal leuke dingen gebeurd.
Zoals velen van jullie al weten heeft AJ's Autobody en Paint zich bereid gevoeld om mij te helpen, hierbij heeft MZD-styling zich gevoegd en ook StreetXclusive wilde me helpen.
Deze 3 top bedrijven hebben in Juni een meeting gehouden wat tevens de opening was van een super mooie en vooral nette zaak van AJ's, tijdens deze meeting is er ook geld ingezameld, net als op Charity Day (eigenlijk de dag van onthulling )first tuning day in Thorn van de Tuning-Elites en via hyves heb ik nog enkele donaties gekregen.
Het uiteindelijke bedrag is gekomen op:
€ 2034.24
Dit hele bedrag is naar de 3 bedrijven gegaan voor het opknappen van mijn Pugje.
De afspraak was dat ik niet langs zou komen, dat ik niks te weten zou komen over het hoe, wie en wat b.m.t. het opknappen en dat ik op een bepaalde dag een telefoontje zou krijgen met een datum, plaats en een tijdstip waar ik dan moest zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat dit toch af en toe wel erg zwaar was voor mij, aangezien ik een nieuwsgierig aagje ben... maar het is toch goed gelukt.
Tot op heden weet ik nog steeds niet wat ze er allemaal aan gedaan hebben, erg spannend dus.
De mannen hebben hard doorgewerkt en super erg hun best gedaan om de wagen klaar te krijgen, het was dan ook hun streven om deze een volwaardige onthulling te geven op een show of evenement.
De auto staat op het punt om binnenkort onthuld te gaan worden....
Aangezien dat dit voor iedereen een ''onbekende'' wagen is geworden nadat de 3 top bedrijven zich ermee hebben bemoeid, en niemand weet hoe hij eruit ziet, kan ik jullie vertellen dat het een prachtig moment van onthullen gaat worden.
Velen van jullie weten al waar dit allemaal gaat gebeuren, en het enigste wat ik kan zeggen is, kom gerust kijken... kom even langs om de wagen te bewonderen en even gezellig te kletsen.
Zodra ik foto's heb van dit hele project (als ze die hebben gemaakt) en van het uiteindelijke resultaat heb zal ik het ook zeker hier gaan posten, en even een nieuw project verhaal op gaan zetten zodat jullie de wederopbouw ook weer kunnen zien.
Hoop een aantal van jullie binnekort te gaan zien.
Liefs, Vanja
General
4 October 2009, 11:50
Velen van jullie weten al waar dit allemaal gaat gebeuren, en het enigste wat ik kan zeggen is, kom gerust kijken... kom even langs om de wagen te bewonderen en even gezellig te kletsen.
En?
waar gaat dit dan gebeuren?:rolleyes:
Riesh
4 October 2009, 13:17
Als we het redden op 100% tuning
Resident Evil
4 October 2009, 13:51
Word nog een close finish voor de bedrijven!
jupke
4 October 2009, 14:35
En?
waar gaat dit dan gebeuren?:rolleyes:
dat mag ze niet zeggen maar natuurlijk op 100% haal je zo uit het verhaal:D
ik ken er al zeker 40 die er staan van wat ik op forums heb gelezen,d8 dat het geheim moest blijven dat je anders verwijderd werd.
Cougar-driver
4 October 2009, 15:25
ik ken er al zeker 40 die er staan van wat ik op forums heb gelezen,d8 dat het geheim moest blijven dat je anders verwijderd werd.
Is toch ieder jaar weer hetzelfde liedje ;)
Dutch Dimension
4 October 2009, 23:53
Moet zeggen dat ik het dit jaar van veel minder autos weet dat ze er staan als dat ik dat andere jaren wist.
Maar kan ook komen omdat ik het laatste half jaar wat afwezig ben geweest ;)
twingy style !!!
5 October 2009, 00:01
maar goed we weten allemaal dat dat niet waar is, hielden ze zich maar eens aan al hun eigen regels, wel mensen verbannen omdat ze ergens anders staan met de auto maar als het puntje bij paaltje komt over deze regel dat je het niet bekend mag maken dan letten ze er niet op.
Vanja, ik hoop echt dat je een vette girl car krijgt, wij zij helaas niet bij de onthulling, maar geniet ervan meid!
FiatGirl
5 October 2009, 00:17
idd we wensen jou een hele mooien auto toe we zien de foto's graag te gemoet
engeltje
5 October 2009, 00:23
maar goed we weten allemaal dat dat niet waar is, hielden ze zich maar eens aan al hun eigen regels, wel mensen verbannen omdat ze ergens anders staan met de auto maar als het puntje bij paaltje komt over deze regel dat je het niet bekend mag maken dan letten ze er niet op.
dat ze blij zijn dat mensen hun auto ter beschikking stellen zodat zij geld kunnen verdienen.
FiatGirl
5 October 2009, 00:28
dat ze blij zijn dat mensen hun auto ter beschikking stellen zodat zij geld kunnen verdienen.
nou idd het is gewoon een grote geld kwestie nou ja zo draaien ze zich zelf hun nek wel een keer om
Wally
5 October 2009, 10:34
Waar het hart vol van is , loopt de mond van over----------amen
Crama
5 October 2009, 10:55
Vanja, ik hoop echt dat je een vette girl car krijgt, wij zij helaas niet bij de onthulling, maar geniet ervan meid!
Sorry moet ff offtopic reageren hoor.
Maar je zou je vereerd moeten voelen geselecteerd te worden want regels zijn regels en laat je je nu dus helemaal kennen door ook neit als bezoeker te komen? of is dat zelfs te min nu je er niet meer mag staan?
Vanja306girl
5 October 2009, 11:07
Ik voel me in ieder geval super vereerd !! :D:D
En hoop dat er toch nog velen mensen zullen komen
@ Richard en Josta, wel jammer dat jullie niet komen maar heb ook een topic bij projecten weer geopend daar zullen zeker de foto's volgen, en filmpje ( mam filmt )
en jullie zien haar ook nog in real life, wilden binnenkort eens langskomen.
@ Fiat girl, Bedankt !!
HoelaGirl
5 October 2009, 19:27
He Vanja
Ik hoop dat je een super weekend gaat krijgen maar dat zal niet zo moeilijk zijn :) ik hoop snel foto's van je pug te zien:)
Kimmy
6 October 2009, 23:14
goed dat er actie voor is ondernomen! Vraag me alleen af of ze dit bij iedere auto gaan doen die vernield is door vandalisme. denk het niet nl ;)
des al niet te plus, super dat jou dit mag overkomen meid!!
geniet van je moment :)
(ps, ik was ook niet bekend met die regel dat je er niks over mocht zeggen.. ik dacht dat het 'gewoon' een evenement was, net zoals anders:o)
Bully
6 October 2009, 23:16
we komen wel ekkes kieken;)
twingy style !!!
7 October 2009, 19:27
Sorry moet ff offtopic reageren hoor.
Maar je zou je vereerd moeten voelen geselecteerd te worden want regels zijn regels en laat je je nu dus helemaal kennen door ook neit als bezoeker te komen? of is dat zelfs te min nu je er niet meer mag staan?
zeker voel ik me vereerd dat ik mocht komen, maar heb er tenslotte zelf voor gekozen om er niet meer heen te gaan. ging liever naar assen met alle gevolgen van dien, had zowieso al geen verblijf geboekt bij rotjeknor omdat ik er niet zeker van was. als ik naar 100% mocht komen was ik gewoon gegaan maar we gaan vrijdag beginnen met mijn verbouwing dus de tijd word zeer nuttig besteed!
@ vanja, maak er een geweldige dag van meissie, en geniet van jou moment!
we komen zowieso een keer langs en anders zien wij jou wel verschijnen met je bakkie! veel plezier kus
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.