PDA

Volledige versie bekijken : Update Extreme klasse

Brian
16 July 2010, 17:57
Tijdens het Japanse Autosport Festival wordt de Extreme klasse opgedeeld in twee subklassen. In deze klasse rijden namelijk zoveel extreme auto´s rond, dat er een tweedeling wordt gemaakt. Dit om de onderlinge competitie te vergroten, en het onderscheid in de deelnemende auto´s te respecteren. Het is namelijk zo dat het verschil tussen de straatauto´s en circuitauto´s net te groot is om de strijd met elkaar aan te gaan.

Extreme - Street: straatauto's met apk, deze auto's komen bijvoorbeeld niet op een trailer / oplegger aan, rijden gewoon op straat.
Extreme - Track: circuitgeprepareerde auto's, deze auto's hebben bijvoorbeeld Lexan ramen en geen interieur/dashboard

http://www.timeattack.nl/userfiles/imagecache/f404bcb5afeac9a003dc265cf873ac4e.jpg

Chimera
16 July 2010, 20:04
Die verdeling is alleen over de uiteindelijke uitslagen, dus een gescheiden top +/- 15 per subklasse, maar de twee klassen gaan wel samen de baan op toch?

StreetGasm Maus
16 July 2010, 21:30
erg goed besluit brian, heb er alweer onwijs veel zin in :)

jeroentje.nl
17 July 2010, 01:43
Dan kom ik over de straat die kant op ;-)

Brian
19 July 2010, 10:10
Dan kom ik over de straat die kant op ;-)
Jij weet wel beter Jeroen ;)
Maar de deelnemers van Extreme klassen rijden gewoon door elkaar.

peter de beus
21 July 2010, 15:09
ik vind dit wel beter! nu is de extreme klasse ook eerlijk, de rest van de klasse's zaten echt maar een paar seconden van elkaar af (de grootste hoeveelheid).

nu nog een paar extra evenementen en dan zit ie helemaal goed :D

Lucazz
21 July 2010, 17:50
ik ben echt zo benieuwd he, en heb er zo`n zin in!

Ray BlackWrRX is met een heel dik blok bezig (ja z`n ouwe is geploft)

hopen dat wouter en robert m op tijd af hebben!

banden en schroefset liggen al klaar!