PDA

Volledige versie bekijken : Speed en Gein in Goes

Bieremans
22 July 2010, 21:04
Beetje laat maar ik zag dat ie er nog niet tussen stond.

Van 30 juli t/m 1 augustus zal de 2e editie van Speed & Gein in de Zeelandhallen gehouden worden.

Dit jaar zal het evenement er heel anders en professioneler uit gaan zien als de eerste editie! Er is nu veel en veel meer tijd in alle voorbereidingen gestoken.

Speed & gein is een evenement voor het hele gezin. Er is voor ieder wat wils.

Zo kun je / zijn er:

- Karten
- RC Workshops
- Bowling
- Bioscoopbezoek
- Trial Workshop
- Quad Workshop
- Drum Workshop
- Instappen bij de Drift Taxi
- 4x4 Rijden
- Rondvluchten
- Kindereiland

Wat is er allemaal te zien?

- Stuntshows
- Driftdemo’s
- TractorPullers
- Sprintrace
- Dragrace
- Solexrace
- Kartdemo’s
- Pocketbikerace
- Steile Wand Rijden
- Tuners
- Jettruck Demo
- Klassiekers
- Marktplein
- Oldtimers
- Landmacht
- Brandweer
- FreeStyle Show
- Auto Cross
- Quad Cross
- Motorstunt Bleuk
- Rally Proef
- Lelijke Eendenrace
- Zijspan Motor Cross

Eigenlijk te veel om op te noemen dus.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6OC4OMON-G.jpg

http://www.speedengeingoes.nl/

Inschrijven doe je via deze link.

http://www.speedengeingoes.nl/inschrijving/

Scooba
25 July 2010, 19:08
ja dikke dingen daar ga ik zkr heen

Noes
25 July 2010, 19:39
ik ook! bandjes oproken ^^

redleon
25 July 2010, 21:31
wij gaan ook gezellieee :D

Mariska
25 July 2010, 21:53
Wij staan er ook :)

Heb er zin in :D

Hansburger
26 July 2010, 09:04
Ik ben er waarschijnlijk drie dagen te vinden.

Lucazz
26 July 2010, 09:21
Wij staan er ook

en hebben er een leuke onthulling!

Gertje_midlands
26 July 2010, 11:48
ben er ook zekers aanwezig!!!

Hansburger
26 July 2010, 12:01
ben er ook zekers aanwezig!!!

Jullie doen toch het tuning gedeelte? Hebben jullie een beetje goede afspraken met Hermann gemaakt?

Wally
26 July 2010, 13:55
Wij staan er ook

en hebben er een leuke onthulling!

Wie komt er dan "uit de kast":p:p:p:p:p:D

Bieremans
26 July 2010, 18:39
Ik sta er zelf ook 3 dagen. Bij de SmartWax stand.:D
En de auto natuurlijk.

Heb er zin in!!

Lucazz
27 July 2010, 09:23
@walter

IK!!!!! joehooeee

kom je ook effe walter?

peter de beus
27 July 2010, 11:53
had ook willen sprinten, maar dat agat nog even niet werken:(

Gertje_midlands
27 July 2010, 13:31
Jullie doen toch het tuning gedeelte? Hebben jullie een beetje goede afspraken met Hermann gemaakt?

ja klopt. ja alles zwart op wit dus moet goed zijn;)

Wally
27 July 2010, 13:54
@walter

IK!!!!! joehooeee

kom je ook effe walter?

Zou kunnen , eerst wat testen in het ZH afwachten.:(:(:(

Hansburger
27 July 2010, 14:52
ja klopt. ja alles zwart op wit dus moet goed zijn;)

Ik zie ervan af. Ik ben er niet bij aankomend weekend. Gaat mij allemaal iets te moeizaam en ik ben Speed & Gein 2009 op Zandvoort nog niet echt bepaald vergeten. ;)

Svda
27 July 2010, 17:16
@Hansburger, dat laaste ben ik ook niet vergeten.Tis dat er driften was anders was je daar zo weg geweest......

Hansburger
27 July 2010, 17:38
Wij waren er met Jeroentje.nl voor de demo-sessies, maar dat doet er niet toe. Ik zal verder niet in detail gaan. ;) Het lijkt mij een erg mooi evenement, maar ik ga niet maar gratis overal foto's maken. Moet er zo veel tijd in stoppen.

Gertje_midlands
28 July 2010, 11:26
Wij waren er met Jeroentje.nl voor de demo-sessies, maar dat doet er niet toe. Ik zal verder niet in detail gaan. ;) Het lijkt mij een erg mooi evenement, maar ik ga niet maar gratis overal foto's maken. Moet er zo veel tijd in stoppen.

kijk dat is jou ding en jou keuze. staan wij los van natuurlijk. en ik ben vorig jaar idd ook op zandvoort geweest wat idd op tuning gebied een grote strop was! deze x is er op tuning gebied iets meer aandacht aan besteed en het zal ook nog niet 100% goed zijn. maar al wel een stuk beter dab zandvoort;)

Stevez26
28 July 2010, 11:53
3 dagen aanwezig!

Frankie
31 July 2010, 19:07
en is het wat daar? we zitten er aan te denken om eens te komen kijken morgen

Youri -- MY-Photografie.nl
1 August 2010, 02:44
Ik ben er vandaag geweest..... en ik vond het er erg gezellig en heb een hoop gelachen.
Tuurlijk de wagens kennen we wel... maar de actie is echt verschrikkelijk leuk.
ik vind het een enorm leuk programma en heb de nodige foto-rolletjes al weer vol geschoten.
Zondag maar weer terug.... even hopend op een leuk zonnetje om mischien de plaatjes bij het driften wat mooier te krijgen.
Heb er wel een berg goede bij zitten maar helaas door de regen die soms naar beneden kwam, was het asvalt nat en kwm er weinig rook van de banden.
Daarintegen was het ook wel weer waanzinnig om het op spetterende water eens mee te nemen.
Maar toch gaan we terug... al is het alleen al voor de gezelligheid.
Ik heb zelf geen vreemde dingen kunnen ondekken, en vond dus ook alles goed geregeld.
Maar nu sta ik er ook niet met een wagen dus dat scheeld ;)

greetzzz
youri.

Reijnders
1 August 2010, 12:31
Hulde aan de organistaie voor het evenement in zijn totaliteit!! (buiten de tuninghal om:()

Echter zwaar teleurstellend met voorbereidingen en het goed indelen van de tuninghal.....................

Vind het erg bedroevend dat er wederom een evenement is dat 3 volledige dagen duurt en toch auto's tot aan zaterdagavond/zondagochtend binnen gaat zetten zodat jongens/meiden die wel netjes volgens het vastgelegde regelement (de auto's donderdagavond voor 22.00 uur binnen zetten) weggedrukt worden door de nieuwkomers. Heb dit zelf ook helaas ervaren:(

Een goede voorbereiding in de vastgelegde indeling van de tuninghal had een hoop discussie die er vrijdagavond en zaterdagochtend was (en waarschijnlijk ook vanmiddag) kunnen voorkomen.

Zeker een enorm verbeterpunt voor volgende editie's van dit toch erg leuke evenement.

Deze post is geen publieke afzeikbericht richting de organisatie. Heb dit ook al lang bij hun zelf voorgelegd. Maar het is misschien wel een opsteker om voor andere meerdagse evenementen ook echt standvast bij het regelement te blijven en auto's ook daadwerkelijk verplichten die binnen willen staan ook gewoon voor de uiterste deadline binnen moeten zijn.

En niet even op zondag aan komen waaien een prijs in de wacht willen slepen andere die wel het volledige evenement binnen willen/kunnen staan hun plaats verdoezelen en zo weer hun eigen in de publiciteit hebben gezet.

twingy style !!!
1 August 2010, 21:50
wij zijn ook het hele weekend geweest, en vond het erg gezellig buiten was ook voldoende te doen en te zien.

heb ook met de organisatie gepraat en die willen het volgend jaar nog beter aanpakken.
zoals elke eerste keer (door deze organisatie voor de tuning) zijn er min punten maar door het te doen leer je!

wat betreft de prijzen... tsja daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik.
naar mijn menig is een best of show een auto die helemaal af is incl audio en interieur (dus alles erop en eraan), niet om mensen aan te vallen tenslotte heeft de jury bepaald ;)

maar als ik dan zie dat een best of wheels 1e plaats naar iemand gaat van de tuningshop (of kennis ervan) waarvan mensen hebben gejureerd, en dan vervolgens de wielen staan te wisselen na het evenement om de wielen waarschijnlijk weer in de shop te hangen/leggen dan klopt er in mijn ogen iets niet.

maar om wel even positief af te sluiten, het weekend was top bedankt allemaal.

Bieremans
1 August 2010, 21:58
Daar haak ik ff op in.
De velgen zijn zeer zeker wel van hem. + Bij de jury zaten ook andere dan alleen van de tuningshop en die waren het er roerend over eens.
Het zijn zijn show velgen en hij is er erg zuing op.
Wou het toch ff melden.;)

Reijnders:
Dit is ook gebeurd.
De jury heeft alleen auto's gekeurd die er vanaf vrijdag avond waren.
Dit heeft een berg scheve gezichten getrokken en gelul veroorzaakt maar was eenmaal zo.
Dus daar is zeker rekeing mee gehouden.

sub2003
1 August 2010, 22:11
Hulde aan de organistaie voor het evenement in zijn totaliteit!! (buiten de tuninghal om:()

Echter zwaar teleurstellend met voorbereidingen en het goed indelen van de tuninghal.....................

Vind het erg bedroevend dat er wederom een evenement is dat 3 volledige dagen duurt en toch auto's tot aan zaterdagavond/zondagochtend binnen gaat zetten zodat jongens/meiden die wel netjes volgens het vastgelegde regelement (de auto's donderdagavond voor 22.00 uur binnen zetten) weggedrukt worden door de nieuwkomers. Heb dit zelf ook helaas ervaren:(

Een goede voorbereiding in de vastgelegde indeling van de tuninghal had een hoop discussie die er vrijdagavond en zaterdagochtend was (en waarschijnlijk ook vanmiddag) kunnen voorkomen.

Zeker een enorm verbeterpunt voor volgende editie's van dit toch erg leuke evenement.

Deze post is geen publieke afzeikbericht richting de organisatie. Heb dit ook al lang bij hun zelf voorgelegd. Maar het is misschien wel een opsteker om voor andere meerdagse evenementen ook echt standvast bij het regelement te blijven en auto's ook daadwerkelijk verplichten die binnen willen staan ook gewoon voor de uiterste deadline binnen moeten zijn.

En niet even op zondag aan komen waaien een prijs in de wacht willen slepen andere die wel het volledige evenement binnen willen/kunnen staan hun plaats verdoezelen en zo weer hun eigen in de publiciteit hebben gezet.

Wij hebben doorgekregen dat we er vrijdagavond voor half 10 op moesten staan,gewassen en al.
Dit omdat er mensen zijn die ook nog moeten werken,de dag zelf.

En dat van mensen die zondag pas aan komen waaien,voor de prijzen,dat klopt ook niet.
Alleen de mensen die er vanaf vrijdagavond waren,die dingden mee voor de prijzen.

Verder onze comlimenten naar Midlands toe,het is prima geregeld,en dat de indeling niet helemaal vlot verliep is meer omdat er een stand verkeerd geplaatst was,en de auto's daardoor niet meer zoals gewenst opgesteld konden worden.
Het is prima opgelost,en auto's werden gewoon wat verschoven zodat we allemaal over een plekje beschikten,zonder elkaar compleet in de weg te zitten.

twingy style !!!
1 August 2010, 22:12
[QUOTE=Bieremans;69444]Daar haak ik ff op in.
De velgen zijn zeer zeker wel van hem. + Bij de jury zaten ook andere dan alleen van de tuningshop en die waren het er roerend over eens.
Het zijn zijn show velgen en hij is er erg zuing op.
Wou het toch ff melden.;)

QUOTE]

oke maar dan moet je wel toegeven dat het er erg vreemd uit ziet?
ik zeg ook niet dat ie ze niet verdient heeft waren zeker dikke velgen

sub2003
1 August 2010, 22:13
Reijnders:
Dit is ook gebeurd.
De jury heeft alleen auto's gekeurd die er vanaf vrijdag avond waren.
Dit heeft een berg scheve gezichten getrokken en gelul veroorzaakt maar was eenmaal zo.
Dus daar is zeker rekeing mee gehouden.

Oh,haha,jij had het ook al getypt ;)

Bieremans
1 August 2010, 22:14
Twingy Style: Dat ben ik zeker met je eens.
Maar hij rijd nogal wat km's per week dus vandaar dat ze er vanonder gaan.

No hard feeling natuurlijk ;)

Bieremans
1 August 2010, 22:15
Oh,haha,jij had het ook al getypt ;)

Same thought ;)

Duo Penotti
2 August 2010, 10:44
En dat van mensen die zondag pas aan komen waaien,voor de prijzen,dat klopt ook niet.
Alleen de mensen die er vanaf vrijdagavond waren,die dingden mee voor de prijzen.

Wil jij nu zeggen dat wij zijn gekomen voor de prijzen :confused:

Nee sorry wij komen voor de gezelligheid en het evenement er om heen ook omdat dit aan ons is gevraagd dat wij nog wouden komen door de organisatie ;)

Gelijk de lul verhalen verschrikkelijk zeg ....

AntonHRV
2 August 2010, 12:36
Heerlijk weer.....ober,drie bier en popcorn graag !:D:D

Gr, Anton.

Mariska
2 August 2010, 13:17
Wil jij nu zeggen dat wij zijn gekomen voor de prijzen :confused:

Nee sorry wij komen voor de gezelligheid en het evenement er om heen ook omdat dit aan ons is gevraagd dat wij nog wouden komen door de organisatie ;)

Gelijk de lul verhalen verschrikkelijk zeg ....

Hey mike! volgens mij begrijp je ons verkeerd.. wij reageerden juist op iemand anders, om het uit de wereld te helpen dat jullie zouden komen voor de prijzen. wij weten uiteraard dat jullie komen voor de gezelligheid, net als ons! :D

Bossie
2 August 2010, 13:34
Ja Mike heeft de verkeerde gequoted, kan hij ook niets aan doen, zijn hersens doen het niet altijd meer even goed...

Ieder zijn gebrek he :p

Duo Penotti
2 August 2010, 13:38
haha dank je zeeman :p

@ Mariska

Ik had dat stukje even gepakt omdat er daadwerkelijk wel verhalen de zaal door gingen omdat wij daar aankwamen ;)

Al met al met een rit van 535,5 kilometer in de benen heb ik me wel vermaakt ....

Gertje_midlands
2 August 2010, 13:41
gelukkig een hoop positieve reacties!!!

wij hebben een super weekend gehad ondanks alle stress of alles goed zou verlopen.

tuurlijk zijn er een aantal punten waar het nog niet goed ging. wij zijn ook pas 2 maanden voor dit event benaderd om te helpen. en binnen 2 maanden tijd een hal vol krijgen met getunde wagens en hoog niveau valt echt niet mee!!
helaas was 1 van de mensen die er hard en veel mee bezig was ziek geworden. deze zou eigenlijk de week van te voren aanwezig zijn zodat de indeling van de hal goed zou verlopen. helaas door het wegvallen van deze persoon ontstond er dus beetje chaos bij het indelen van de hal doordat er een aantal stands niet op de juiste plaats stonden. dit is een leer voor de volgende keer en gaat zeker wat aangebeuren ook omdat het onszelf een hoop gestress scheeld. ook zal er de volgende keer meer duidelijkheid zijn over de tijden van het binnen rijden en meedingen voor de prijzen.

en de jongens die op zondag binnen kwamen rijden was van te voren bij gemeld dat deze niet mee zouden dingen voor de prijzen. dus dat deze alleen een prijs op komen halen is ook gelul want er is geen prijs naar hun toe gegaan! van onze kant super dat die jongens toch komen ondanks dat je nergens meer voor mee doet toch een end rijden voor een gezellig dagje en je club promoten of je auto showen. op deze manier laten die jongens juist ook zien dat het niet alleen maar om de prijzen gaat!

nogmaals iedereen super bedankt voor de komst! en hopelijk tot de volgende keer!!!

Duo Penotti
2 August 2010, 13:45
en de jongens die op zondag binnen kwamen rijden was van te voren bij gemeld dat deze niet mee zouden dingen voor de prijzen. dus dat deze alleen een prijs op komen halen is ook gelul want er is geen prijs naar hun toe gegaan! van onze kant super dat die jongens toch komen ondanks dat je nergens meer voor mee doet toch een end rijden voor een gezellig dagje en je club promoten of je auto showen. op deze manier laten die jongens juist ook zien dat het niet alleen maar om de prijzen gaat!

Dank je wel Gertje ;)

En dat begrijpen ze even niet ...

Bossie
2 August 2010, 13:47
Was gewoon weer een gezellig dagje :D

fid
2 August 2010, 15:02
petje af voor de mensen die toch gegaan zijn ,
wetend dat ze niet meer in de prijzen konden vallen .
helaas konden wij niet aanwezig zijn,de sol is nog niet klaar.
hij zal de 15de onthuld worden in kapelle (wordt eindelijk de 1ste meeting met sol voor ons dit jaar)

Mariska
2 August 2010, 15:56
haha dank je zeeman :p

@ Mariska

Ik had dat stukje even gepakt omdat er daadwerkelijk wel verhalen de zaal door gingen omdat wij daar aankwamen ;)

Al met al met een rit van 535,5 kilometer in de benen heb ik me wel vermaakt ....

Meen je dat nu? Nouja, als je zelf maar beter weet zeggen we dan :D vond ook dat we de autos zo toch wel leuk neer gezet hadden ;)

Duo Penotti
2 August 2010, 16:07
Meen je dat nu? Nouja, als je zelf maar beter weet zeggen we dan :D vond ook dat we de autos zo toch wel leuk neer gezet hadden ;)

Ja dat meen ik serieus ;)

Stond wel leuk zo inderdaad

Lucazz
2 August 2010, 16:42
Heerlijk weer.....ober,drie bier en popcorn graag !:D:D

Gr, Anton.

bier met popcorn?????

gadver

bmwpiet
2 August 2010, 16:45

Hoe verzin je zoiets om dat te denken dat wij op zondag komen alleen voor de prijzen idd
Zoals al werd aangegeven werden wij gevraagd om te komen.
En er zullen altijd wel wat dingen zijn wat verbeterd kan worden.
Ga altijd nog voor het plezier en de auto,s en de gezelligheid onderling naar evenementen en meetings
Dus niet zoals jij denkt alleen voor de prijzen.
Echt weer jammer dat er zo gedacht wordt :confused:

Reijnders
2 August 2010, 17:45
Hoe verzin je zoiets om dat te denken dat wij op zondag komen alleen voor de prijzen idd
Ga altijd nog voor het plezier en de auto,s en de gezelligheid onderling naar evenementen en meetings

Had mijn verwoording in mijn eerste post idd wat beter kunnen formuleren... jammer dat juist heel wat mensen dit ineens heel vijandig opvatten.
Ik richt me eigen op niemand persoonlijk en mensen die pas zondag de gelegenheid hadden om te kunnen komen of toen uitgenodigd waren moeten zich ook zeker niet aangesproken voelen.

In mijn post wilde ik puur aangeven dat er ook een groot aantal mensen waren die wel volgens het gehele regelement daar donderdagavond al stonden en na vrijdagavond en zaterdagavond weggedrukt werden door de mensen die toen pas konden komen. Dat heeft tot vele van hen voor frustratie gezorgd, wat gewoon jammer is op zo'n evenement.

Het was zeker niet de bedoeling om mensen die hier op het forum zitten af te zeiken puur alleen een punt te willen wegzetten voor leering voor volgende editie. Denk dat je zo alles en iedereen het enorm naar hun zin maakt en die kleine onenigheid over het plaatsen van de auto's weg kunt nemen.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat ik super genoten heb van het evenement en hulde voor de organisatie voor hun betrokkenheid en openheid!

Volgende editie zal ik wederom het gehele weekend aanwezig zijn!

Gertje_midlands
2 August 2010, 18:20
super om te horen dat de meeste bij een volgende editie weer aanwezig zijn!! deze gaat er zeker komen namelijk!

en dan gezellig met zijn alle op de camping!! (die idd ook een paar punten had waar de volgende keer zeker aangewerkt gaat worden!)

redleon
2 August 2010, 18:47
wij hebben 'n mooi en heel gezellig weekend gehad .volgend jaar weer van de partij. mijn complimenten aan de organisatie .;):D

Custom Jimmy
2 August 2010, 20:10
heey mensen
heb mezelf ook maar eens aangemeld:D
heb trouwens erg genoten van het vooral gezellige weekend
er zullen zo'n 1ste keer altijd wat min puntjes zijn maar ja tis ook een beetje waar je jezelf druk over kan maken.
je gaat zeker tog altijd voor de gezelligheid en het rond kletsen met iemands hobby en trots die hij bij heeft of mee bezig is.
en het is altijd mooi om daar een wardering voor te krijgen of zelfs een mooie beker(of meerdere voor je clubbie:D).
wij zijn er zeker bij de volgende X
greetzz jimmy
Xotic Customs

Anitjuhh
2 August 2010, 20:40
Hai Mensen!
Heel leuk om alle leuke reacties te lezen van iedereen! De minder leuke moeten er ook zijn als iets niet in orde is of als er ergens onvrede over is mag dat ook gezegt worden daar kan iedereen alleen maar van leren! Maar ik denk dat de problemen volgend jaar met het binnenrijden op andere dagen minder zal zijn.. waarom? Omdat het zo onwijs gezellig was met iedereen dat gewoon iedereen volgend jaar een weekend komt!! hahaha
Mensen bedankt voor een topweekend en tot snel!!

Dracuhl
2 August 2010, 21:25
Vond het een super event, waar veel te beleven was. Heel veel dingen waren gewoon gratis waar ik wel van stond te kijken. Zoals bijvoorbeeld gratis mee in de drifttaxi, pocketbikes, 4x4 meerijden en zelf een gratis rondje bowlen!

Ook het feestje op zaterdagavond vond ik een leuk initiatief en dat sommige om 11 uur nog ff over de crosbaan driften, en op de achtergrond ff een straalmotortje opwarmen vond ik wel sfeer hebben.

Hulde aan de organisatie die alles in mijn ogen in goede banen hebben geleid. De goede en de slechte dingen.

Ben er volgend jaar weer bij als het kan en mag!

Tijsto
2 August 2010, 22:07
ik heb het super naar mijn zin gehad
ondanks dat ik 3 keer me auto heb moeten verplaatsen...
geloof wel dat het volgend jaar beter gaat!
en meld me nu al weer aan :D

hustler
2 August 2010, 22:13
Volgens mij zijn alle fototoestellen in beslag genomen bij de ingang want niemend heeft foto's.
of was het zo,n top evenement dat niemand het mag zien?? :D
maar ff ontopic!
FOTO'S!!!!!

Mariska
2 August 2010, 22:19
Ik weet ook zeker dat we er volgend jaar bij zijn, als het mag tenminste :D

Tijsto
2 August 2010, 22:31
Volgens mij zijn alle fototoestellen in beslag genomen bij de ingang want niemend heeft foto's.
of was het zo,n top evenement dat niemand het mag zien?? :D
maar ff ontopic!
FOTO'S!!!!!

er staan er zat op me hyves.. had alleen geen zin om alles te verkleine daarna uploden naar een site en dan hier posten

www.jump-dj.hyves.nl als het goed is moet je ze zo kunnen zien

Er komen nog meer foto's dus stay tuned!

DVE
2 August 2010, 23:00
Iedereen bedankt voor jullie reacties.
Op en aanmerking zullen er altijd zijn en deze worden allemaal serieus genomen.
Helaas zal ik ook moeten zeggen dat verplaatsen niet altijd te vermijden is.
Natuurlijk hebben we het liefst dat iedereen zich van te voren aanmeld en op de in-rijdagen komt zodat we de auto's kunnen laten staan.

De andere kant van het verhaal is dat niet iedereen altijd op de in-rijdagen en tijden kan komen.
Ook niet iedereen had zich van te voren aangemeld.
Moeten wij deze mensen dan weigeren?
Nee, vinden wij als organisatie.
Daarom hebben wij dit op deze manier zo opgelost.

Het belangrijkste van een evenement moet zijn dat wij als mensen met de zelfde hobby het gezellig met elkaar hebben, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Als wij ons hadden gehouden aan de in-rijdagen en tijden dan was de hal half vol geweest en geen gezellig evenement.
Sterker nog, dan had deze topic vol gestaan met alleen maar negatieve berichten.

Ik vind het dan ook vervelend om te horen dat mensen dit negatief hebben ervaren terwijl de bedoelingen juist goed waren.
Dat geld ook voor de prijsuitreiking, de mensen die er het hele weekend waren hebben kans gemaakt op de prijzen.
Ondanks dat sommige mensen anders denken.

Al met al denk ik dat er een hele goede start is gemaakt met dit evenement.
Punten van aandacht zijn dan ook zeker welkom en deze zullen wij dan ook zeker meenemen naar het volgende evenement.
Dus heb je punten mail deze dan naar events@midlands-sot.nl en dan zullen deze in behandeling nemen.

Als laatste wil ik iedereen bedanken voor een gezellig weekend met een hoop mooie auto’s en hoop jullie de volgende keer allemaal weer terug te zien, thanks.

Daniel
Midlands / Speed & Gein

twingy style !!!
2 August 2010, 23:30
Onze foto's kan je ook zoals Tijsto op onze hyves vinden(ook ff geen zin om te uploaden)
Er zijn 2 mapjes:
Speed en gein tuning en speed en gein overig

http://street-tunerz.hyves.nl/

Greetzzz

Gertje_midlands
3 August 2010, 22:50
ook foto topic van carbon vision over speed&gein staan nog meer foto's van andere mensen!

en iedereen die volgend jaar ook weer wil komen is zeker welkom!!! wordt gewoon weer feesie!

sub2003
4 August 2010, 10:28

thx bmwpiet jij pakt de goeie quote :P