PDA

Volledige versie bekijken : 2 t/m 5 juli - Automania - Walibi

Pagina's : 1 2 3 [4]

Little_Jay
8 July 2009, 18:54
damn wat heb ik me toch vermaakt haha was vandaga nog lam op me werk
flikkerde bijna in slaap achter me pc op kantoor haha;)
maare was zeker geslaagd petje af voor 402 hoor
enne weer veel bekende gezien:D:D
special thnx voor glen
ouwe neukerd wat hebben we toch gelachen
jij als veldstuward altijd gezelli he haha
enne reinier thnx voor het meerijden tijdens de american tour
de santa claus heeft genoten hoor haha;)
wat had ik het toch warm in me kerstman pak haha
maare was het meer dan waard;)
op naar volgend jaar;)
greetz
Jay

Le Mouton Noir
8 July 2009, 20:03
Was voor ons dit jaar echt de beste SE sinds jaren.

Sfeer was echt zo goed, en veld I bleek een gezellige groep tezijn.

Hebben met de buren ontzettend goed op kunnen schieten, bij deze 206club bedankt :D

Verder een hoop nieuwe mensen gesproken en enorm veel gelachen, de kerstman van SG was echt helemaal top, vooral toen de kerst man een beetje teveel gedronken had zoals hij zelf zei :D was top man !

Wij ook diverse malen over het veld gelopen en zaterdag een transformer bij... teminste een 206 clubber met zilverfolie en een jetpack met rvs fakkel.

Gelachen met team blacksheep aan de overkant.

Alleen zaterdag avond zo'n vage kerel die zei dat hij van de beveiliging was en tegen iedereen begon over muziek enz... Weet niet of iemand nog meer last van hem had ?

Zijn later nog langs de beveiliging geweest om navraag tedoen maar bleek dus helemaal niemand tezijn. Nog even opzoek geweest naar deze lolbroek maar hij was hem al gevlogen.

Was gewoon helemaal top dit jaar :cool:

hahaha, was zeker een gezellig veldje of niet?
't was inderdaat 1 van de betere, zo niet beste editie

groetjez van team black sheep

BleeeeeehhhhhhhhH!:cool:

swiftycarz
8 July 2009, 20:36
Er werden 2 nummers gedraait het eerste was van
bzb - lekker rustig

die zocht ik thx
wat een top nummer

TimmyBW
8 July 2009, 21:29
van dat geburn kregen wij de schuld :(
maar wij waren druk met hele andere dingen :D

ik zeg volgend jaar weer de zelfde mensen op veld I ;)

klopt door een miscommunicatie kregen jullie idd de schuld en daar was geen reden toe mocht je toch nog gezeur krijgen contact me dan ff het was namelijk onvoorkomelijk en de breedste sporen hoorde bij ons ;)

IK ZEG OP NAAR AS 2010 met de zelfde opstelling als dit jaar :D

Andre
8 July 2009, 22:05
Moet zeggen dat ik 'Piet Paulisma'-camera crew zeer lachwekkend vond :)

Haha thnx he ;) vonden wij ook :D met de swiffer :p

@Twingy: Veld I :D

Mustang65
8 July 2009, 22:14
hahaha, was zeker een gezellig veldje of niet?
't was inderdaat 1 van de betere, zo niet beste editie

groetjez van team black sheep

BleeeeeehhhhhhhhH!:cool:

was echt een gezellig groepje zo ja haha ! Leuke overburen waren jullie ;)

Hopelijk waren we niet teluidruchtig.

RATS RATS KAK :D

swiftycarz
8 July 2009, 23:08

goh heb ik weer wat gemist?? :D
wat heeft Wijnand aka swiffer uitgespookt dan??

@ timmybw. dat dacht ik ook :D

tuk tuk
8 July 2009, 23:09
ik heb heel veel plezier gehad op automania we stonden echt op een super goed veld met veel gezelligheid

aleen was vrijdag et weer wat minder maar daar doe je niets aan voor de rest allemaal die langs ons stonden bedankt voor de gezellig heid

www.street-tunerz.nl

swiftycarz
8 July 2009, 23:14
RATS RATS KAK :D

er zullen veel mensen zijn die dit niet snappen :D

de mensen van Car'Z iig wel :cool:

Andre
8 July 2009, 23:26
goh heb ik weer wat gemist?? :D
wat heeft Wijnand aka swiffer uitgespookt dan??

@ timmybw. dat dacht ik ook :D

Niet die swiffer mar onze eigen Sjohn :D

WiSE
8 July 2009, 23:37
OPROEP AAN ALLE TUNERS EN AUTOFANATEN,

Na aanleiding van de gebeurtenissen op AutoMania 2009, met de driftwagens op onze velden, leek het ons verstandig om alle gedupeerden samen te brengen om zo een sterke en grote groep te vormen. Om zo niet steeds als voorheen van het kastje naar de muur te worden gestuurd. En daarbij leek Hyves ons een grote hulp.

Ken je iemand in je omgeving of ben je zelf slachtoffer van deze laconieke en ondoordachte actie word dan lid op DRIFTSCHADE.HYVES.NL en deel hier je ervaringen, foto's en video's.

Als er een bericht word achtergelaten met clubnaam en getroffen auto's zullen wij deze netjes in een bericht verwerken met eventuele expertise bedrag. Voorbeeld hiervan zie je op DRIFTSCHADE.HYVES.NL onder het kopje "Berichten".

Ook word je als lid up-to-date gehouden van de ontwikkelingen zoals deze zich voordoen binnen de organisaties 402 Events & I-Drift.

Zo kunnen we jullie nu al melden dat 402 Events donderdag 9 juli a.s. een evaluatie gesprek heeft op hun kantoor gelegen aan Plaza 8c, 4782 SK te Moerdijk. En ook I-Drift heeft a.s zaterdag 11 juli een spoedvergadering belegt samen met hun Drifters en 402 Events, waar is nog onduidelijk.

Hopend op jullie steun!!

DRIFTSCHADE.HYVES.NL

pietjebell
9 July 2009, 00:58
Ik vind de opmerking van ondoordachte actie een beetje te ver gaan. Dan moeten jullie ook alle gasten aansprakelijk stellen die het hardste stonden te gillen, juichen en aanmoedigen. Ook die gasten die zelf met emmertjes water aan kwamen sjouwen om het driften zo spectaculair mogelijk te maken. En ik durf te wedden dat daar ook wat van die gasten tussen zitten die nu opeens schade hebben. Dus een aantal, goed lezen, is dus zelf debet aan deze "ondoordachte aktie". En nee ik ben geen drifter maar sommige proberen er een slaatje uit te halen en dat stoort mij enorm. Diegene die daadwerkelijk schade hebben moeten hier zeker wat aan gaan doen.

Holblood
9 July 2009, 01:46
OPROEP AAN ALLE TUNERS EN AUTOFANATEN,

Na aanleiding van de gebeurtenissen op AutoMania 2009, met de driftwagens op onze velden, leek het ons verstandig om alle gedupeerden samen te brengen om zo een sterke en grote groep te vormen. Om zo niet steeds als voorheen van het kastje naar de muur te worden gestuurd. En daarbij leek Hyves ons een grote hulp.

Ken je iemand in je omgeving of ben je zelf slachtoffer van deze laconieke en ondoordachte actie word dan lid op DRIFTSCHADE.HYVES.NL en deel hier je ervaringen, foto's en video's.

Als er een bericht word achtergelaten met clubnaam en getroffen auto's zullen wij deze netjes in een bericht verwerken met eventuele expertise bedrag. Voorbeeld hiervan zie je op DRIFTSCHADE.HYVES.NL onder het kopje "Berichten".

Ook word je als lid up-to-date gehouden van de ontwikkelingen zoals deze zich voordoen binnen de organisaties 402 Events & I-Drift.

Zo kunnen we jullie nu al melden dat 402 Events donderdag 9 juli a.s. een evaluatie gesprek heeft op hun kantoor gelegen aan Plaza 8c, 4782 SK te Moerdijk. En ook I-Drift heeft a.s zaterdag 11 juli een spoedvergadering belegt samen met hun Drifters en 402 Events, waar is nog onduidelijk.

Hopend op jullie steun!!

DRIFTSCHADE.HYVES.NL

sorry maar vind dit een beetje te ver gaan hoor. een hyves aan maken voor fucking steenslag schade.. :confused:

sorry maar toen de drifters het terrein op kwamen rijden moest je er gelijk terplekke wat aan doen.. ik ging ook voor de auto's staan zodat er niet gedrift kon worden bij mijn club.

Zeg er terplekke wat van.. als het mijn eigen auto was geweest had ik niet eens weg gegaan daar voordat alles was afgehandeld..

Denk terplekke gewoon logies na en ga niet achteraf een hyves aanmaken.

WiSE
9 July 2009, 08:37
sorry maar vind dit een beetje te ver gaan hoor. een hyves aan maken voor fucking steenslag schade.. :confused:

sorry maar toen de drifters het terrein op kwamen rijden moest je er gelijk terplekke wat aan doen.. ik ging ook voor de auto's staan zodat er niet gedrift kon worden bij mijn club.

Zeg er terplekke wat van.. als het mijn eigen auto was geweest had ik niet eens weg gegaan daar voordat alles was afgehandeld..

Denk terplekke gewoon logies na en ga niet achteraf een hyves aanmaken.

Deze " fucking steenslag schade" zoals jij het noemt loopt ondertussen wel op tot bedragen van € 15.000 (!) en let wel getaxeerde schade niet zomaar een schatting!!

De drifters hadden toestemming van 402 Events gekregen maar wel op basis van een aantal voorwaarden zoals geen burnouts!

En als reactie op je opmerking dat je niet eens was weggegaan als niets was afgehandeld kan ik je alleen maar mededelen dat de mensen de driftbaan hebben moeten bezetten voordat er eindelijk eens schadeformulieren werden ingevuld en getekend. En nu blijkt, in ons geval, dat de bestuurder van de driftwagen ook nog eens valsheid in geschrifte heeft gepleegd. Dus dat is alleen maar een bevestiging dat zij nattigheid voelen!

En de hyves is alleen maar bedoeld om alle gedupeerden samen te brengen zodat iedereen weet wat de status en ontwikkelingen zijn rondom dit verhaal. Als dit allemaal afgehandeld is word de hyves natuurlijk weer netjes verwijderd. Het is gewoon een handig medium!

SAMEN STAAN WE STERK!

Cougar-driver
9 July 2009, 08:38

Lees wat aantal pagina's terug.....niet iedereen was bij hun auto toen dit gebeurde....

Maar de mensen die er waren hadden daar ter plekke zeker iets aan kunnen doen.

WiSE
9 July 2009, 08:42
Ik vind de opmerking van ondoordachte actie een beetje te ver gaan. Dan moeten jullie ook alle gasten aansprakelijk stellen die het hardste stonden te gillen, juichen en aanmoedigen. Ook die gasten die zelf met emmertjes water aan kwamen sjouwen om het driften zo spectaculair mogelijk te maken. En ik durf te wedden dat daar ook wat van die gasten tussen zitten die nu opeens schade hebben. Dus een aantal, goed lezen, is dus zelf debet aan deze "ondoordachte aktie". En nee ik ben geen drifter maar sommige proberen er een slaatje uit te halen en dat stoort mij enorm. Diegene die daadwerkelijk schade hebben moeten hier zeker wat aan gaan doen.

De opmerking van ondoordachte actie vind ik compleet gegrond aangezien de heren drifters duidelijke voorwaarden hebben gekregen van 402 Events voor ze het terrein op mochten met hun driftwagen. Een van deze voorwaardes was GEEN BURNOUTS! En aangezien ze het oh zo ruig vonden dit wel te doen mogen ze ook voor de gevolgen opdraaien, simpel!

Ik geef je gelijk dat, als er mensen zijn die hier een slaatje uit willen slaan, dit heel ongepast is (op zīn zachts uitgedrukt). Evenmin tegenover de mensen die daadwerkelijk schade op hebben gelopen! Feit is gewoon dat niemand heeft gevraagd om steenslag noch om flinke lakbeschadigingen!

DRIFTSCHADE.HYVES.NL

WiSE
9 July 2009, 08:47
Lees wat aantal pagina's terug.....niet iedereen was bij hun auto toen dit gebeurde....

Maar de mensen die er waren hadden daar ter plekke zeker iets aan kunnen doen.

Volgens mij heb je dit niet gelezen!

" En als reactie op je opmerking dat je niet eens was weggegaan als niets was afgehandeld kan ik je alleen maar mededelen dat de mensen de driftbaan hebben moeten bezetten voordat er eindelijk eens schadeformulieren werden ingevuld en getekend. En nu blijkt, in ons geval, dat de bestuurder van de driftwagen ook nog eens valsheid in geschrifte heeft gepleegd. Dus dat is alleen maar een bevestiging dat zij nattigheid voelen! "

Daarbij kwam trouwens ook nog eens dat het weekend was en de mensen van de diverse verzekeringsmaatschappijen neit te bereiken waren. Tevens is de politie meerdere malen gebeld maar deze waren zoals gewoonlijk weer te schijterig om te komen.....onder het motto ik schrijf liever vanuit mijn auto een parkeerbonnetje uit!

Dus er is daadwerkelijk ter plekke wat aangedaan voor zover het op dat moment kon.

Ook al waren de mensen niet bij hun autoīs er zijn getuigen genoeg en kijk alleen al naar de gemaakte filmpjes en fotoīs over het internet denk dat dat toch wel voor zich spreekt he! En nogmaals zoals ik ook al eens hierboven heb gezegd: "Het zou ongepast zijn dat mensen hier hun slaatje uit willen slaan!"

Pink Cutie
9 July 2009, 08:55
Helaas waren wij ook niet bij de stand aanwezig toen het gebeurde! :( We werden iets later opgebeld dat we direct naar de stand moesten komen vanwege de schades. 11 van de 17 zijn beschadigd. Als we er waren hadden we er zeker wat aan gedaan. Mn auto was is mooi schoon en toen we terug kwamen van "het echte driften" lag er rubber op me motorkap, pitjes in de ruit en ook steenslag.

Cougar-driver
9 July 2009, 09:00
Jawel hoor, zeker wel gelezen ;)
Mijn opmerking ging over Team FCT, die waren niet bij hun auto's.

Of de mensen nu bij hun auto's waren of niet, voldoende omstanders waren die het probeerde tegen te houden of niet.......had gewoon niet mogen gebeuren!

Grow up en neem je verantwoordelijkheid voor de schade die je aan hebt gericht!!

En voor de mensen die er een slaatje proberen uit te slaan.....Get a life!!

Coolkast
9 July 2009, 09:18

Ook op veld F :)

http://pic50.picturetrail.com/VOL1659/7469717/15000495/369099819.jpg

WiSE
9 July 2009, 09:29
jawel hoor, zeker wel gelezen ;)
mijn opmerking ging over team fct, die waren niet bij hun auto's.

Of de mensen nu bij hun auto's waren of niet, voldoende omstanders waren die het probeerde tegen te houden of niet.......had gewoon niet mogen gebeuren!

Grow up en neem je verantwoordelijkheid voor de schade die je aan hebt gericht!!

En voor de mensen die er een slaatje proberen uit te slaan.....get a life!!

helemaal mee eens!

Kimmy
9 July 2009, 09:29
ik baal ervan dat ik me slaap altijd zo nodig heb.. (vooral als je om 7 uur je tent uit wordt gekookt/gebonkt).. heb toch wel wat feestjes gemist zo te zien :(

WiSE
9 July 2009, 09:30
Helaas waren wij ook niet bij de stand aanwezig toen het gebeurde! :( We werden iets later opgebeld dat we direct naar de stand moesten komen vanwege de schades. 11 van de 17 zijn beschadigd. Als we er waren hadden we er zeker wat aan gedaan. Mn auto was is mooi schoon en toen we terug kwamen van "het echte driften" lag er rubber op me motorkap, pitjes in de ruit en ook steenslag.

Meldt jullie ook aan op de hyves vooral om de hiervoor al eens genoemde reden! Wie weet wat het voor jullie nog kan opleveren. Misschien komt er nog wel ergens een filmpje te voorschijn of wat dan ook.

DRIFTSCHADE.HYVES.NL

SAMEN STAAN WE STERK!

Pink Cutie
9 July 2009, 09:36
Meldt jullie ook aan op de hyves vooral om de hiervoor al eens genoemde reden! Wie weet wat het voor jullie nog kan opleveren. Misschien komt er nog wel ergens een filmpje te voorschijn of wat dan ook.

DRIFTSCHADE.HYVES.NL

SAMEN STAAN WE STERK!

Zojuist al gedaan en zag dat een ander teamlid ook al aangemeld had daar! ;) Heb t op ons forum gezet iig.

pietjebell
9 July 2009, 10:32
De opmerking van ondoordachte actie vind ik compleet gegrond aangezien de heren drifters duidelijke voorwaarden hebben gekregen van 402 Events voor ze het terrein op mochten met hun driftwagen. Een van deze voorwaardes was GEEN BURNOUTS! En aangezien ze het oh zo ruig vonden dit wel te doen mogen ze ook voor de gevolgen opdraaien, simpel!

Ik geef je gelijk dat, als er mensen zijn die hier een slaatje uit willen slaan, dit heel ongepast is (op zīn zachts uitgedrukt). Evenmin tegenover de mensen die daadwerkelijk schade op hebben gelopen! Feit is gewoon dat niemand heeft gevraagd om steenslag noch om flinke lakbeschadigingen!

DRIFTSCHADE.HYVES.NL

Nogmaals, het was nooit een "ondoordachte aktie" geweest als ze niet werden aangemoedigd. Kijk dat er schade is is lullig, maar ik heb zelf gezien dat een aantal bezoekers liepen te gillen en te juichen en water op de weg gooien om maar mooie burn-outs te zien. En daarna lopen janken dat er schade is, dan ben je zelf ook verantwoordelijk voor de schade aan je auto. Hiermee wil ik niet iedereen over 1 kam scheren maar een aantal figuren weten wel wie ik bedoel. Enne.....als je drifters laat rondrijden dan had je als organisatie kunnen weten dat dit had kunnen gebeuren! Is het zelfde als je in een kamer wordt gezet met allemaal lekkere blote meiden die alles met je willen doen maar van te voren wordt gezegd dat je er vanaf moet blijven.

Maar ik ben het er ook mee eens dat het een vervelende zaak is om zo je auto naar de kloten te zien gaan.

En is die sukkel met die oranje ford al opgespoord, want die gast spoorde totaal niet. Als een idioot rond rijden, agressief reageren naar anderen. Organisatie moet hier toch beter op letten. Niet rondrijden is dan ook niet rondrijden.

Pink Cutie
9 July 2009, 10:59
Nogmaals, het was nooit een "ondoordachte aktie" geweest als ze niet werden aangemoedigd. Kijk dat er schade is is lullig, maar ik heb zelf gezien dat een aantal bezoekers liepen te gillen en te juichen en water op de weg gooien om maar mooie burn-outs te zien. En daarna lopen janken dat er schade is, dan ben je zelf ook verantwoordelijk voor de schade aan je auto. Hiermee wil ik niet iedereen over 1 kam scheren maar een aantal figuren weten wel wie ik bedoel.

En is die sukkel met die oranje ford al opgespoord, want die gast spoorde totaal niet. Als een idioot rond rijden, agressief reageren naar anderen. Organisatie moet hier toch beter op letten. Niet rondrijden is dan ook niet rondrijden.

Wij weten ook wie dat geweest zijn die ze stonden aan te juichen en water gooide op t asvalt! Erg lompe actie ja.

Sukkel in oranje Ford hebben we ook aantal x voorbij zien komen. Werden daar ook erg kwaad om en aangegeven bij Joey (veldwachter F). Joey liep naar die gast toe om te zeggen dat ie moest kappen, maar hij ging gewoon door. Rondje erna wij weer schreeuwen naar die gast en vervolgens sprak Joey em nogmaals aan en toen gelukkig niet meer gezien.

twingy style !!!
9 July 2009, 11:24
zo ree er bij ons op vrijdag (veld I ) een gozer in een flipflop groene oude type corsa rond
niks anders dan rondjes rijden en gas te geven met zn muziek volume op 30

vond zelf dat er erg veel auto's rond reden had ook niet echt het gevoel dat er streng op gecontroleerd werd

Kimmy
9 July 2009, 11:37
zo ree er bij ons op vrijdag (veld I ) een gozer in een flipflop groene oude type corsa rond
niks anders dan rondjes rijden en gas te geven met zn muziek volume op 30

vond zelf dat er erg veel auto's rond reden had ook niet echt het gevoel dat er streng op gecontroleerd werd

nou dat controleren werd wel degelijk gedaan!
wij verwachtte iemand op zaterdag. Hij mocht om 8 uur binnen, maar werd het verkeerde veld bij de ingang opgestuurd... ik maar w8en bij de ingang.. komt ie van het opelveld af :confused:

nou eindelijk bij de ingang (via een omweg wel eens waar) en werd ie meteen aangehouden...
meneer de controleur: 'ik zie geen paddockkaart..'
Ik: 'ehm, die heb ik hier vast meneer :rolleyes: '
hij: 'nee, een kaart waarmee je mag rondrijden zei die..'
.. ik: 'hij komt net binnen..'
hij: 'nee hoor, ik zie m van dat veld af komen'
ik: 'kan ik het helpen dat jullie die gast een verkeerde kant op sturen'
hij: 'dan heb je nu toch een groot probleem, want moet je de deur wijzen'
HIJ IS NET BINNEN GVD!!
beetje bijdehand gedaan, al wijzend naar zn spullen op de achterbank (tent/stoelen etc) en toen zou die t gaan controleren die zelfde middag...

phoeh... en dat op de vroege zaterdagochtend!! :mad:

maar goed, ik d8 toen, eigenlijk wel goed dat ze dit doen, want van die sjakies die gaan rondrijden heb je idd ook niks.

twingy style !!!
9 July 2009, 11:40
oke dat is idd wel minder
naja ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten maar dat gevoel kreeg ik namelijk;)
aangezien bij ons die corsa op vrijdag druk bezig was met rondjes rijden heb hem denk wel zeker 10x voorbij zien komen

Coolkast
9 July 2009, 11:43
Die Oranje ST was zeer irritant... was vast iemand met een losse aanmelding, kon geen clubsticker vinden op zijn auto.
maar bij een ambulance nog vollop scheuren, dat kan echt niet.

Andre
9 July 2009, 11:49
oke dat is idd wel minder
naja ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten maar dat gevoel kreeg ik namelijk;)
aangezien bij ons die corsa op vrijdag druk bezig was met rondjes rijden heb hem denk wel zeker 10x voorbij zien komen

Joa die komt bij mij uit de buurt. Paar keer ff flink los trekken bij onze auto's, vind ik ook jammer dat ze dat doen

Kimmy
9 July 2009, 12:12
er zijn wel wat mensen weggestuurd... zo was het vrijdag avond blijkbaar raak op ons veld (veld F) tegen uurtje of 11... die kon vertrekken. weet verder nie hoe of wat. En die ST ken ik van zien ja.. klein ventje uit belgie. Mooie ICE by the weg..

mikkel
9 July 2009, 12:27
@ kim moesten er bij ons op het veld mensen vertrekken dan ? dat was tog most wanted tuning team maar daar ging een groep vrijwillig van weg toch?

grtz mike

Bully
9 July 2009, 12:41
ja had ik ook gehoord dat er een paar moesten vertrekken ja maar weet ook niet hoe of wat.....

Simone
9 July 2009, 15:46
Most Wanted Tuning Team is zondag vrij laat pas weggegaan hoor ;) zij waren het niet..

Heftig weekend.. dat Automania.. Wat een weer ook! Zelfs met afbouwen nog flinke regen gehad.. Mijn leukste moment: Met Evelyn in een kassahokje op vrijdagavond..

Een aantal clubs: bedankt voor het drinken en de sateetjes :D

206 rms
9 July 2009, 17:43
idd die kk kind :mad: in die ford focus st, die heefd mazzel die is zekers 10x langs gereden bij ons. bij de volgende x had ie naar ut ziekenhuis moeten gaan!!! en de auto,s stonden ook nog eens dicht bij de weg. ik vind dat de organisatie dat soort gasten er direct eraf moeten trappen dat is niet normaal.:confused:

nee joh dat hoefd niet we spreken een klein clubje aan die met een mooie renault megane cabrio rond rijden en het hele terijn vast leggen op video.dat ze direct trug moeten anders moeten ze eraf. verders hebben we een top weekend gehad.:)

volgend jaar gewoon weer erbij kijk er nu al stiekem naar uit.:eek:

en voor de mensen die schade hebben aan hun auto,s of krotten.

als je er egt voor wilt gaan dan had je direct je verzekerings agent gebeld en dan had hij, met hun contakt opgenomen.

REGEL AUTOMANIA 2009 is tog eigen risico :rolleyes:

Benassi
9 July 2009, 17:53
Wij weten ook wie dat geweest zijn die ze stonden aan te juichen en water gooide op t asvalt! Erg lompe actie ja.

Sukkel in oranje Ford hebben we ook aantal x voorbij zien komen. Werden daar ook erg kwaad om en aangegeven bij Joey (veldwachter F). Joey liep naar die gast toe om te zeggen dat ie moest kappen, maar hij ging gewoon door. Rondje erna wij weer schreeuwen naar die gast en vervolgens sprak Joey em nogmaals aan en toen gelukkig niet meer gezien.

maar dat water is op een hele andere plek van het veld als waar jullie stonden? hoe kan je daarvan dan schade hebben? jullie stonden na een bocht en op fotos en filmlpjes is te zien dat er tussen het water en de bocht gestopt is met een burnouts ?

Devils Child
9 July 2009, 17:53
er zijn er wat van most wanted vertrokken omdat ze de volgende dag het vliegtuig moesten halen...lijkt me rede genoeg toch ;)

Kimmy
9 July 2009, 18:02
nee ik hoorde dat er mensen op veld F waren weggestuurd... geen idee hoe of wat

Daklooz
9 July 2009, 18:15
Most Wanted Tuning Team is zondag vrij laat pas weggegaan hoor ;) zij waren het niet..

Heftig weekend.. dat Automania.. Wat een weer ook! Zelfs met afbouwen nog flinke regen gehad.. Mijn leukste moment: Met Evelyn in een kassahokje op vrijdagavond..

Een aantal clubs: bedankt voor het drinken en de sateetjes :D

moah simone..

check www.westlandtuners.nl ;) mooie foto's op het forum.. moet je je maar ff aanmelden.. leukste club van t veld ;) haha

Paulus

swiftycarz
9 July 2009, 18:22
die gast met die flipflop corsa reed idd wel vaak langs
was die gast niet van vidi vidi vitsi

twingy style !!!
9 July 2009, 18:33
erg netjes brian de post en duidelijk over de schade
hopelijk word alles goed opgelost

Pink Cutie
9 July 2009, 20:47
maar dat water is op een hele andere plek van het veld als waar jullie stonden? hoe kan je daarvan dan schade hebben? jullie stonden na een bocht en op fotos en filmlpjes is te zien dat er tussen het water en de bocht gestopt is met een burnouts ?

Ja, klopt. Maar bij ons hebben ze ook eea gedaan. Stonden ook lichte strepen aan zijkant van de stand en motorkap zat onder de rubber :rolleyes:

Willemfire
9 July 2009, 21:11
We hebben ons best vermaakt dit weekend, Teamfriesland stond wederom met Underground Society op 1 gezamenlijke plek op veld F

Drifters kwamen ook bij ons langs, en ja, ook bij ons hebben ze wat strepen getrokken. Wij hebben hier totaal geen schade aan ondervonden, en ook al zou dat zo zijn ,dan was dat onze eigen schuld. We zaten mooi met de hele ploeg langs de weg, en ja we hebben gejuicht toen sommigen van hun ff een streepje trokken. Toen ze 200 meter verderop in de bocht ook wat begonnen te burnen (ze deden het alleen waar mensen langs de kant van de weg hun aanmoedigden) heb ik nog wel gedacht van als dat maar goed gaat met dat losse grind daar in die bocht. Blijkbaar is dat dus niet helemaal goed gegaan daar :(
Vind het wel wat jammer dat iedereen nu zo over de zeik gaat over die drifters, terwijl ze toch ff een stukje spektakel op het veld brachten, waar je op dat moment niemand over hoorde klagen.

Voor de organisatie heb ik dit jaar alleen maar lof, vond het toch 1 van de best geregelde "summer editions" tot nu toe. Wat wel jammer was , dat na 10 uur alle muziek uit moest, en als we muziek wilden horen, we maar naar de party area moesten gaan (horen de buren die muziek niet dan? :S ) maargoed, heb nu alweer zin in volgend jaar:D

edit--

402 events heeft zo te zien ook zelf enige schade ondervonden van een drifter :D
http://www.dumpert.nl/mediabase/564191/3d4e7ca1/drifter_automania_2009_biddinghuizen.html

Golf4Girl
9 July 2009, 21:28
idd zijn er mensen van het veld gestuurd op F maar dit was geen club een 4tal mensen

maar dit hadden meer mensen mogen zijn wat mij betreft ;)
en degene die zich de leukste club noemt weet wel wie ik bedoel met die kansloze akties !

hondarghini
9 July 2009, 22:11
Er was maar 1 ding wat ik eigenlijk mistte,En dat was een tribune bij de drift,Want ik kan daa rwel de hele dag naar kijken haha,Verder heerlijk naar onze zin gehad!

gr hondarghini

Benassi
9 July 2009, 22:24
We hebben ons best vermaakt dit weekend, Teamfriesland stond wederom met Underground Society op 1 gezamenlijke plek op veld F

Drifters kwamen ook bij ons langs, en ja, ook bij ons hebben ze wat strepen getrokken. Wij hebben hier totaal geen schade aan ondervonden, en ook al zou dat zo zijn ,dan was dat onze eigen schuld. We zaten mooi met de hele ploeg langs de weg, en ja we hebben gejuicht toen sommigen van hun ff een streepje trokken. Toen ze 200 meter verderop in de bocht ook wat begonnen te burnen (ze deden het alleen waar mensen langs de kant van de weg hun aanmoedigden) heb ik nog wel gedacht van als dat maar goed gaat met dat losse grind daar in die bocht. Blijkbaar is dat dus niet helemaal goed gegaan daar :(
Vind het wel wat jammer dat iedereen nu zo over de zeik gaat over die drifters, terwijl ze toch ff een stukje spektakel op het veld brachten, waar je op dat moment niemand over hoorde klagen.

Voor de organisatie heb ik dit jaar alleen maar lof, vond het toch 1 van de best geregelde "summer editions" tot nu toe. Wat wel jammer was , dat na 10 uur alle muziek uit moest, en als we muziek wilden horen, we maar naar de party area moesten gaan (horen de buren die muziek niet dan? :S ) maargoed, heb nu alweer zin in volgend jaar:D

edit--

402 events heeft zo te zien ook zelf enige schade ondervonden van een drifter :D
http://www.dumpert.nl/mediabase/564191/3d4e7ca1/drifter_automania_2009_biddinghuizen.html

ik heb uit verhalen van me leden en fotos dat een hoop mensen die niet bij deze clubs benassi-tuning club/powerbase/en westland tuners hoorde bij die clubs voor water neergooide op de weg op de op fotos en videos te zien en dat er eerder op het veld al gedrift/burnt werd en waar mensen langs de weg stonden .schat dat er daar op dat moment zon 200 mensen langs de weg stonden (waarschijnlijk ook mensen die schade hebben op een gegeven moment zag ik een jongen die schade had door steen slag aan zijn bij rijders kant terwijle als je de richting van de drift auto zou volgen juist aan de andere kant schade zou moeten hebben ?wij hebben geen schade door dat burnen kan ook niet met de hoeveelheid mensen langs de weg. maar goed ben het met de tekst hierboven eens

Coolkast
10 July 2009, 11:18
heeft er al iemand stickers besteld met daarop: Drifting is not a crime :D

twingy style !!!
10 July 2009, 11:27
heeft er al iemand stickers besteld met daarop: Drifting is not a crime :D

die is goed hahah

of No F*cking drifting

Turbowizard
10 July 2009, 15:07

TJa gestopt idd en rubber heb ik verbrand en op me motorkap gegooid en de stenen ook ;-) iedereen die heeft aangemoedigd had slimmer moeten zijn. ZOals holblood al zei , als je bij je auto was en je hield ze niet tegen kan je achteraf niet zeuren dat er steenslag op zat maar wij waren niet bij onze stand. Het is gewoon de meest lompe actie ever en zeker de drifters hadden beter moeten weten.

volgend jaar leggen we gewoon drempels neer.

verders was het een super summer !

Andre
10 July 2009, 16:46
@turbowizard: moet wel even lachen om jou stukje van als mensen bij de auto waren ze de drifters tegen hadden moete houden

haha zie jij dat al voor je??? Met 1 of 2 man die even tussen die autos springt: jongens niet doen!!!

Whahaa sorry hoor

Benassi
10 July 2009, 17:51
TJa gestopt idd en rubber heb ik verbrand en op me motorkap gegooid en de stenen ook ;-) iedereen die heeft aangemoedigd had slimmer moeten zijn. ZOals holblood al zei , als je bij je auto was en je hield ze niet tegen kan je achteraf niet zeuren dat er steenslag op zat maar wij waren niet bij onze stand. Het is gewoon de meest lompe actie ever en zeker de drifters hadden beter moeten weten.

volgend jaar leggen we gewoon drempels neer.

verders was het een super summer !

die drempels word em ook niet dan krijg je weer olie op de weg van de kapotte carters en bumperschades

ik was ook niet bij onze stand zoals ik al zei waren meer mensen die niet eens bij die clubs hoorde op die plaats als mensen die er wel hoorde maar dat doet er niet toe het is gebeurt en vind het klote voor de mensen die steenslagschade hebben en het ervoor niet hadden door dat ze met auto bra ofzo rijden. alleen jammer dat er altijd mensen zijn die er hun voordeel uit willen halen daar heb ik geen respect voor

NOTORIOU$
10 July 2009, 20:24
@turbowizard: moet wel even lachen om jou stukje van als mensen bij de auto waren ze de drifters tegen hadden moete houden

haha zie jij dat al voor je??? Met 1 of 2 man die even tussen die autos springt: jongens niet doen!!!

Whahaa sorry hoor

soms is 1 man meer dan voldoende!! , had hem in iedergeval op zijn oog geswaffelt en hem met een LOI cursus en een braintrainer naar huis gestuurd:Dhad idd. wat meer tegenstand verwacht op de div.video`s.

heel simpel driften en burnen op de daarvoor bestemde plaatsen of in je onderbroek en verder niet:cool:ooo...oooi

maar laten we het niet zo`n stempel geven op zo`n leuk event en gewoon de afhandeling even afwachten.

Andre
11 July 2009, 09:58
Hahaha ja :p

swiftycarz
11 July 2009, 10:09
zeg mensen vraagje he
zaterdag avond liep er iemand van streetgasm met een paars petje een beetje rond te swaffelen
wie was die gast ???

ik moest hem bedanken van car'z voor de gezelligheid
maar de volgende keer mag hij zijn swaffel we binnen laten :D

Patricia
11 July 2009, 14:29
@ Ivo: Das "Alexander de Grote"! Oftewel Lex!
Niet te missen met de omschrijving die je geeft!

Midland Tuning Projects
11 July 2009, 15:07
Moet zeggen dat ik 'Piet Paulisma'-camera crew zeer lachwekkend vond :)

vond ik ook :) ik was cameraman:p ''piet'' was helemaal van de kaart haha

swiftycarz
11 July 2009, 15:12
lol die gast was echt wasted zaterdag nacht

dus bij deze ALEX bedankt
we kwamen niet meer bij :D :D :D :D :D :D

Midland Tuning Projects
11 July 2009, 15:16
lol die gast was echt wasted zaterdag nacht

dus bij deze ALEX bedankt
we kwamen niet meer bij :D :D :D :D :D :D

hoe heet jouw team dan?? ik heb nog div filmpjes die van het weekend op youtube komen, mss zitte jullie er wel bij hahah... egt geweldig:):rolleyes::D

swiftycarz
11 July 2009, 15:42
Wij zijn van Car'Z
we stonden naast street tunerZ en tegen over streetgasm en burning wheels
bij ons komt het Raaaaatsssss en KaaaaaaaaaaaaaaaaKKKK weg ;)

Mustang65
11 July 2009, 17:09
En van ons en de mosselman niet tevergeten :D

Andre
11 July 2009, 18:12
vond ik ook :) ik was cameraman:p ''piet'' was helemaal van de kaart haha

Volgens mij wordt er wat door elkaar gehaald :p wij van State Of Tuning deden SOT tv en ook met Pietje Paulusma :p

Coolkast
11 July 2009, 19:00
wie waren dit, met de swiffer?

Andre
11 July 2009, 19:52
Haha wij :D Links met zwarte shirt sta ik met petje op :P

swiftycarz
11 July 2009, 21:15
En van ons en de mosselman niet tevergeten :D

samen met pascal aka nexx-design:D

Mustang65
12 July 2009, 13:16
Zit pascal hier ook ? Geweldige gast man :D

dubs
12 July 2009, 15:12
@ Ivo: Das "Alexander de Grote"! Oftewel Lex!
Niet te missen met de omschrijving die je geeft!

Wheheh ja dat moet lex zijn geweest

Midland Tuning Projects
12 July 2009, 16:53
wie waren dit, met de swiffer?

ook ik was daarbij met nog 3 mensen van mijn team:p

ik kan me allen niet vinden op de foto al heb ik wel beeldmateriaal van piet op deze stand volgens mij:p

Midland Tuning Projects
12 July 2009, 16:54
Volgens mij wordt er wat door elkaar gehaald :p wij van State Of Tuning deden SOT tv en ook met Pietje Paulusma :p

volgens mij zaten we in hetzelfde groepj...:D had jij niet die fakkel?? ''olympische vlam'':p

Andre
12 July 2009, 16:57
Hahaha ja dat was ik :D

"die vlam moet uit"

- Ok meneer security

10 sec weer aan

"die vlam moet uit"

- ok

etc etc haha :D te grappig

swiftycarz
12 July 2009, 18:59
Zit pascal hier ook ? Geweldige gast man :D

volgens mij niet zal het hem ff vragen en anders moet hij zich maar ff aanmelden:D

206 rms
13 July 2009, 16:23
Hahaha ja dat was ik :D

"die vlam moet uit"

- Ok meneer security

10 sec weer aan

"die vlam moet uit"

- ok

etc etc haha :D te grappig

ooo dus ik was niet de enige met een olympisch vuur snachts over het terein:D

bij ons moest ie ook telkens uit haha:p

swiftycarz
13 July 2009, 20:34
volgens mij niet zal het hem ff vragen en anders moet hij zich maar ff aanmelden:D

nu wel onder de naam nexx-design

Nexx_Design
13 July 2009, 21:47
cker :D

maar ik vind het echt top ondanks ik maar 4 uurtjes totaal heb geslapen heb ik heel veel vrienden gemaakt en veel mensen leren kenen op veld I en hun mij ook :P en mssn wel gehoord (srry voor de mensen die niet konden slapen :P op de nacht van zaterdag op zondag) hahahahaha

van mij mag het snel weer beginnen !! hutserbebutsssbutssss raaaatttssss !! Wooeeeeeffsssssss WOOOEEEEFFFFSSSSSS !! echt het was gwn KAAAAAKKK !! hihihihi
en voor mustang65 MOSSSSSEEELLLLLLSSSSSSSSS !!

pastry
14 July 2009, 20:11
is het al mogelijk om de sprinttijden ergens te zien?