PDA

Volledige versie bekijken : 2 t/m 5 juli - Automania - Walibi

Pagina's : [1] 2 3 4

Brian
9 April 2009, 14:18
http://www.automania-outdoor.nl/images/flyer_automania_2009.jpg
Meer info volgt na volgende week!

Youri -- MY-Photografie.nl
10 April 2009, 00:56
KAN NIET WACHTEN
KAN NIET WACHTEN hahahahahah

wij hebben er weer vollop zin in......

beloofd weer een superrrrrrrr feest te gaan worden.....

en oja we zullen wel weer makkelijk te herkennen zijn ;)

Golf4Girl
10 April 2009, 01:05
ook present met de teams :) wordt weer fun :)

@ youri jij bent altijd te herkennen :D:D

Youri -- MY-Photografie.nl
10 April 2009, 01:10
hahahaha ik zeg niks :rolleyes:

we gaan in ieder geval weer onze best doen om aan wezig te zijn hahahaha....

4 dagen feesten en een colatje drinken :D hahahaha wat een feest hahaha

kom je ook een colatje bij ons halen ;)

Golf4Girl
10 April 2009, 01:14
is goed, een colatje gaat er altijd wel in :p:p:p:cool:

v6cruizer
10 April 2009, 10:35
Wordt voor mij helaas door omstandigheden ook maar 1 dag. Maar ik wil er toch even geweest zijn. Volgend jaar hopelijk weer het hele weekend;)

Devils Child
10 April 2009, 11:10
zoo heb er ook alweer gruwelijk veel zin in!! 4 dagen volop auto's, lachen, raar lullen en feesten :D

En dit jaar wel de week erna vrij :rolleyes:

Prowler
10 April 2009, 11:18
Dit jaar niet 3 maar 4 dagen aanwezig oftwel 4 dagen lol hebben :D. Alleen dit maal zorgen dat ik zonnebrand meeneem ;).

tuning-freak
10 April 2009, 23:25
team dzine aanwezig:D

Holblood
10 April 2009, 23:36
gaan wel helemaal losssss :D heb er echt zin an!

the_blue_lagoon
11 April 2009, 17:34
Underground Society is ook weer aanwezig

Altijd 1 groot feest

vw roadwarrior
13 April 2009, 19:22
FF kijken of ik dit jaar weer aanwezig ben!

dr jones
14 April 2009, 10:49
met of zonder auto ik ben er bij lekker weer feesten met de mystics en onze titel verdedigen van beste clubstand ;):D

kan echt niet wachten heb er zo,n zin in kijk er alweer sinds vorig jaar summer naar uit

groetjes dr jones

Gielske
14 April 2009, 12:25
Wij zullen er ook weer zeker bij zijn... Alleen nog kijken waar ik ga staan, aangezien ik niet meer bij een club zit...

honda gek
14 April 2009, 18:30
zeker weer vier dagen aanwezig met carpowerholland heb de dagen al vrij gevraagt

Fearless-tunerz
15 April 2009, 12:22
Fearless-tunerz is ook aanwezig

MissPeanut
15 April 2009, 12:37
Gelukkig weer 4 dagen!
3 was echt te kort

Devils Child
15 April 2009, 12:38
Jah inderdaad! 4 dagen is veel beter :D

Clintjuh
15 April 2009, 13:53
Wij zijn ook aanwezig weer :D

MVG Clintjuh

dragon*eye
16 April 2009, 23:57
Ook aanwezig

CORSA C GSI
17 April 2009, 00:22
zoals elk jaar er weer bij en wordt weer 4 dagen feesten :D

sander82
20 April 2009, 19:39
weet iemand vanaf wanneer je weekend kaarten kan bestellen?, voorgaande jaren kon dat al maanden van te voren.

Freekenstein
20 April 2009, 19:48
Formule 323 Club is ook weer van de party, hopelijk de complete 4 dagen

206 rms
20 April 2009, 20:01
jaja voor de 4e keer ook weer van de partij. kunnen de dagen niet wat sneller opschieten kan haast niet wachten.:D

MINDstorm
20 April 2009, 20:21
voor de 7e keer aan een stuk weer aanwezig. vraag me nu al weer af hoe ik die 4 dagen ga overleven.

gaat weer helemaal goed komen :D

Devils Child
21 April 2009, 10:06
die 4 dagen overleven we met zijn alle...of niet

ik ga in iedergeval niet weer heel veel gold strike drinken :eek: en zeker niet mengen met after shock :eek:

Holblood
21 April 2009, 11:08
die 4 dagen overleven we met zijn alle...of niet

ik ga in iedergeval niet weer heel veel gold strike drinken :eek: en zeker niet mengen met after shock :eek:

hahaha jij blij dat er geen vantilator aanwezig is :D

Golf4Girl
21 April 2009, 11:38
ook voor het 7e jaar aanwezig :) hebben er zin in
over 3 jaar bestaat het 10jaar wordt toch zeker iets speciaals dan he :D

DriftBitch
21 April 2009, 11:53
Ik lust ook wel een Colaatje Youri maar wel met een smaakje,mag ik ook ff langskomen dan :D:p

Simone
21 April 2009, 11:55
Haha eerst maar eens kijken wat deze editie ons brengt :-)

Ik als veldsheriff heb er ook weer zin in! Word weer gezellig..

Ik kijk nu al uit naar de dronken mensen in de nacht die we dan lekker in de maling kunnen nemen!

Devils Child
21 April 2009, 12:16
hahaha jij blij dat er geen vantilator aanwezig is :D

hahahhahha inderdaad whahhaha!!
En geen muren of plafond die het dan moet ontgelden hahahha
of een wasbak :rolleyes:

@ simone, haha niet gek dat je daar la naar uit kijkt haha :D

nonsens
21 April 2009, 23:56
Hoppa ik denk dat ik ook wel aanwazig zal zijn :rolleyes:

niks is heerlijker om in slaap te vallen en wakker te worden met audio gebeuk naast je ;)

MINDstorm
22 April 2009, 01:04
nou dj noisekick na 1 uur slaap en 1 meter van je tent is toch wel minder ken ik je uit ervaring vertellen :D

maarja, mijn achterbank wordt weer rijkelijk gevult met bier, dus simone grote kans dat je mij in de maling ken nemen:p

nog 2 maanden en 2 weken als ik het goed heb, dan ken het weer los barsten.

Devils Child
22 April 2009, 11:10
het was geen noisekick het was noisefucker johhhhhh

rengedengeregendeenngggggg ik vond het anders wel onwijs lekker wakker worden hoor die ochtend :cool: bedje uit en losssss

Holblood
22 April 2009, 11:25
nou dj noisekick na 1 uur slaap en 1 meter van je tent is toch wel minder ken ik je uit ervaring vertellen :D

maarja, mijn achterbank wordt weer rijkelijk gevult met bier, dus simone grote kans dat je mij in de maling ken nemen:p

nog 2 maanden en 2 weken als ik het goed heb, dan ken het weer los barsten.

krijg je ervan als je ons wakker houd om 5 uur 's nachts :D

Devils Child
22 April 2009, 11:31
en zeker met iemand die al om 07.00 gedoucht en al zit te wachten tot de rest wakker wordt :D :rolleyes: :cool:

Simone
22 April 2009, 15:35
.

Als het maar in blikjes komt :D:D:D

Devils Child
22 April 2009, 16:20
ja hij wel, allemaal treetjes blikkies bier en dat is hoogst waarschijnlijk vrijdag al op! stelletje alcoholisten :p

Holblood
22 April 2009, 16:21
iig genoeg voor heel het walibi terrein :D

Brian
22 April 2009, 17:07
pssstt.....Voor iedereen die nog kaarten moest bestellen... op Speed is er een leuke aanbieding ;)

Brutus_Infinity
22 April 2009, 18:36
Wij zijn ook aanwezig! Heb er zin aan:)

Maar wanneer kun je, je als club aanmelden? Of krijgen we daar nog een brief over??

MINDstorm
22 April 2009, 18:46
denk dat ik dr nog ff mee wacht, vorig jaar kon ik ook hier en daar gratis krijgen :D

swiftycarz
22 April 2009, 21:31
Car'Z zal ook van de partij zijn

honda gek
22 April 2009, 23:46
aanwezig met car power holland voor de 6de keer

General
23 April 2009, 18:55
Ik dacht dat het (voornamelijk) de bedoeling was om georganiseerd, dus via je eigen team, kaarten te bestellen...?
Maar ik zie dat je dus nu al individueel kaarten kan bestellen?
Daarmee werk je het natuurlijk in de hand dat iedereen op de bonnefooi komt en vervolgens op de verkeerde plek gaat staan.... (met de bekende chaotische gevolgen van dien)
Misschien de volgende keer beter eerst de clubs aanschrijven en de resterende plekken vergeven aan de individuen?

vwgolf
23 April 2009, 23:07
ff vraag ik wil sammen met een aantal vrienden heen maar we hebben geen club of zo maar willen wel bij elkaar staan en wanneer kan men kaarten bestellen greets :)

Clintjuh
24 April 2009, 11:26
Had ik het nou goed gelezen komt SPL team zwolle de audi metingen doen ?:D

MVG Clintjuh

Devils Child
24 April 2009, 11:54
Dacht dat hun gestopt waren?
Tenminste? de uitlaat doen ze niet meer dan zeker? want die staat er niet bij voor SE

vdw
24 April 2009, 12:20
Ik dacht dat het (voornamelijk) de bedoeling was om georganiseerd, dus via je eigen team, kaarten te bestellen...?
Maar ik zie dat je dus nu al individueel kaarten kan bestellen?
Daarmee werk je het natuurlijk in de hand dat iedereen op de bonnefooi komt en vervolgens op de verkeerde plek gaat staan.... (met de bekende chaotische gevolgen van dien)
Misschien de volgende keer beter eerst de clubs aanschrijven en de resterende plekken vergeven aan de individuen?

Op de vergadering voor clubs is duidelijk gemaakt dat er een apart veld komt voor de mensen die alleen komen.

Die komen dus op een ander veld en niet tussen de clubs in! Althans dat was toen verteld. Dus dat is wel goed geregeld volgens mij;)

General
24 April 2009, 13:43
Op de vergadering voor clubs is duidelijk gemaakt dat er een apart veld komt voor de mensen die alleen komen.

Die komen dus op een ander veld en niet tussen de clubs in! Althans dat was toen verteld. Dus dat is wel goed geregeld volgens mij;)Dat wordt al jaren geroepen en wat blijkt iedere keer weer...? ;)

General
24 April 2009, 13:49
Had ik het nou goed gelezen komt SPL team zwolle de audi metingen doen ?:D

Wie meet de andere merken dan? :confused:

:D:D:D:D

Inderdaad een beetje vreemd....
Team Zwolle was gestopt (volgens Kor)
dBdrag BeNeLux komt zowiezo niet.
En Brian had me gevraagd iets "onofficieels" op poten te zetten op een audio veld. (daar heb ik overigens ook niets meer over gehoord?)

Ach, we gaan het allemaal wel zien.
Sta ik er niet met de audiofielen, dan sta ik er wel met het team!:D
Ik heb er iig zin an!

Clintjuh
24 April 2009, 20:59
Devils Child: ja klopt ze zijn/waren gestopt misschien zijn komen ze wel je weet maar nooit
misschien niet zo super allemaal geregeld maar heb dan toch liever SPL team zwolle dan hellemaal nix van met die beneluxe gebeurdt er eigelijk ook vrij nix

General : we wachten af ben zeer benieuwd vind dat audio wedstrijden er wel bij horen maar dat zal ik wel zeggen omdat ik zelf enorm van audio houdt en vroeger wel wat aardig wedstrijden af ging (zo goed als 2wedstrijden in het weekend zolang ik het kon :)) met me mammie auto hihi

MVG Clintjuh

MINDstorm
24 April 2009, 21:11
ondanks dat ik van jou sub vorig jaar aardig mn tent uit trilde vind ik het dr ook wel bij horen.

iedereen blijft toch bezich met zn auto, en wil dan uiteindelijk ook het resultaat weten dmv een meting.

het zelfde voor de exhaust db, zal jammer zijn als het er niet meer is. want deed altijd maar al tegraag mee :D

Clintjuh
24 April 2009, 21:15
MINDstorm: dat heb ik nou ook vaak van mensen met hun uitlaat :)
Laten we het beste hopen dan maar ;)

MVG Clintjuh

MINDstorm
24 April 2009, 21:17
hahaha, ja je zal mij vorig jaar ook wel gehoort hebben ja :D

ken je vertellen, dit jaar zal je dr geen last van hebben (waarschijnlijk)

General
27 April 2009, 15:40
Tja, komt goed!
Er komt zowiezo de mogelijkheid om je audio systeem op dB´s te meten.
We moeten alleen nog even kijken naar de invulling hiervan.;)

BZB
27 April 2009, 15:47
mag ik het nk accu's knetteren starten bij jou tentje? ik heb al 2 kandidaten, een yellow top en een mzd borrelende SS special.

jelle1982
27 April 2009, 18:18
belgie komt ook met een standje vanaf vrijdag:D herken het aan de overvloed van jupiler ;) nu nog bidden voor een lekker weertje ... ave , ave ...

206 rms
27 April 2009, 20:27
ben heel benieuwd hoe druk het donderdag gaat worden? en ook hoe alle dagen gevuld gaan worden met activiteiten. vorig jaar vond ik het een van de mindere automaxxen. ook kwa kraampjes.:(

Devils Child
27 April 2009, 22:36
wij zijn er in ieder geval vanaf donderdag :cool:

Simone
1 May 2009, 15:02
Ik vind donderdag altijd een relaxte
zet-je-auto-en-tentje-neer-en-begin-alvast-met-poetsen-en-maak-je-club-ruimte-mooi
dag!

Cougar-driver
3 May 2009, 19:38
pssstt.....Voor iedereen die nog kaarten moest bestellen... op Speed is er een leuke aanbieding ;)

Wat en waar was die aanbieding dan want mijn vrouw heeft er niets van gezien.....zelfs nog gevraagd aan mensen en die wisten van niks..??

Holblood
3 May 2009, 19:53
Bij de uitgang kreeg je schijnbaar een "kaart" met een code erop voor de korting!

ook leuk dat ze die dan niet aan iedereen geven :? :confused:

Devils Child
3 May 2009, 21:03
owh nja dat was dus ik onder mijn vriedn zijn naam :p :o ^^

Cougar-driver
3 May 2009, 22:23
Thnx voor de info DC........fijn dat het zo geregeld was dan ja....mijn vrouw had het nog expres aan mensen gevraagd en die wisten van niks....achja dan maar de volle mep betalen ;)

Tip voor Brian......de volgende keer beter bekend maken en beter uitdelen ;)

Andre
4 May 2009, 13:02
Lekker is dat, kreeg alleen 10 euro terug bij de uitgang, geen kortingskaart.

Automax: stuur hem dan maar even naar m'n mail en de rest van de mensen die op speed stonden

Devils Child
4 May 2009, 13:08
ja mijn vriend heeft er zondag ook om gevraagd omdat hij er geen gekregen had.
Kreeg hij te horen dat het alleen zaterdag het uitdelen was :confused:

Simone
4 May 2009, 14:21
Ik heb de hele dag (zaterdag en zondag) met mijn mini Automania bij de ingang gestaan om flyers uit te delen..

Cougar-driver
4 May 2009, 15:11
Ik heb de hele dag (zaterdag en zondag) met mijn mini Automania bij de ingang gestaan om flyers uit te delen..

Toch vreemd dat de meeste mensen die op speed hun auto tentoon gesteld hebben dan niet zo'n kortings flyer gehad hebben....

Golf4Girl
4 May 2009, 15:44
OOK niets gezien beiden dagen .....

Devils Child
4 May 2009, 16:00
Misschien een regeling ofzo? zodat toch de mensen die niet gehad hebben toch de korting te kunnen bieden? (actiecodes naar voorzitters sturen oid?)

Cougar-driver
4 May 2009, 16:58
OOK niets gezien beiden dagen .....

Hey Chantie zag je auto op verschillende foto's......Golfje weer helemaal gefixet?

Golf4Girl
4 May 2009, 17:12
hey hey
neeh nog niet, kwam ook zaterdagochtend met een overhitte auto binnen ( lang gewacht )....maarja gisteren ging het goed. co probleem nog steeds niet gevonden wordt er gek van maar ja hij rijd dat is belangrijkste al vergas ik de mensen buiten hihi ( dit weekend wordt die aan de buitenkant veranderd )

grtzzzz

nakeddotz
4 May 2009, 17:38
Ik vind donderdag altijd een relaxte
zet-je-auto-en-tentje-neer-en-begin-alvast-met-poetsen-en-maak-je-club-ruimte-mooi
dag!

Hey Simone,

Waarom heb ik er geen van je gehad:(.
Was wel leuk je weer ff gesproken te hebben,was wel kort he.

Zie je op Automania.

greetzzz iv

Simone
4 May 2009, 17:44
Ik zal morgen eens navraag doen..

Hey Simone,

Waarom heb ik er geen van je gehad:(.
Was wel leuk je weer ff gesproken te hebben,was wel kort he.

Zie je op Automania.

greetzzz iv

Het was zeker kort, maar je zoon heeft me goed vermaakt. Hij heeft ze overigens wel gehad, maar weer uitgedeeld :D. Ik deelde zelf de flyers alleen uit bij mijn mini Automania..

Tot op Automania.. Dan met de 2 toch ;)

Cougar-driver
4 May 2009, 17:47
hey hey
neeh nog niet, kwam ook zaterdagochtend met een overhitte auto binnen ( lang gewacht )....maarja gisteren ging het goed. co probleem nog steeds niet gevonden wordt er gek van maar ja hij rijd dat is belangrijkste al vergas ik de mensen buiten hihi ( dit weekend wordt die aan de buitenkant veranderd )

grtzzzz

Pffff Damn....word je aardig gek van zo!!
Hopen dat het euvel snel gevonden word enne buitenkant veranderen???

Snel pics plaatsen als het af is dan ;)

Groetjesss ;)

nakeddotz
4 May 2009, 17:52
;)

hahaha ,ja dat deed ik geloof ik bij iedereen.

:cool: iv

206 rms
4 May 2009, 18:40
hebben meer mensen last van een fout op de automania site?
als ik ergens op klik dan krijg ik de opgevraagde info. maar de rest van de tekst verdwijnt, en de klik button,s ook. refresh enzow heefd geen zin moet de site afsluiten en opnieuw opstarten. en dat elke keer.:confused::confused:

Elly-d
4 May 2009, 23:45
Ja, heb er ook last van.
En van klik hier, weer doorgelinkt naar een andere site en daar staat weer klik hier en vervolgens weer andere site. Beetje te erg onduidelijk gedoe zo.
En ben je er eindelijk door kun je nergens die kortingscode invullen.
Dus nog steeds 60 euro betalen zag ik.
Heb dus maar geannuleerd en maar eens bellen hoe het zit met die korting.
Want als er gezegd wordt 50 betalen we geen 60 euro natuurlijk.

Holblood
4 May 2009, 23:56
Ja, heb er ook last van.
En van klik hier, weer doorgelinkt naar een andere site en daar staat weer klik hier en vervolgens weer andere site. Beetje te erg onduidelijk gedoe zo.
En ben je er eindelijk door kun je nergens die kortingscode invullen.
Dus nog steeds 60 euro betalen zag ik.
Heb dus maar geannuleerd en maar eens bellen hoe het zit met die korting.
Want als er gezegd wordt 50 betalen we geen 60 euro natuurlijk.

http://shop.zetes.be/PromoInputPage.aspx

Elly-d
5 May 2009, 00:59

Die link werkt niet goed, krijg dit te zien:You are not authorized to see this page!

Simone
5 May 2009, 09:37
Als ik naar www.automania-outdoor.nl ga en daar op de banner van de korting klik, kom ik zonder problemen bij het scherm om de kortingscode in te vullen.. (ik kom dan overigens wel bij bovenstaande link uit)

Brian
5 May 2009, 10:40
heel vaag, ook ik krijg een fout melding.
Ik ga even kijken wat we kunnen laten aanpassen.

206 rms
5 May 2009, 12:31
nou hoop dat het gedoe opgelost kan worden met de site. kan ik eindelijk een stuk of 12 kaarten bestellen. wat nu niet gaat.

en hoe zit het met die auto kaart??

we gaan wel meedoen aan een aantal programma onderdelen
moet je die kaart dan kopen of niet. heb dat nog nooit gedaan.

Golf4Girl
5 May 2009, 12:45
moeten we wel die kortingscode krijgen :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Devils Child
5 May 2009, 13:10
moeten we wel die kortingscode krijgen :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

+1 :rolleyes:

Andre
5 May 2009, 13:15
+hele forum :P

Patricia
5 May 2009, 13:26
De flyers met de kortingscode zaten ook in de tasjes die wij van Unique Identity heben uitgedeeld, met magazines en dergelijke erin...
De gele tasjes zal iedereen wel gespot hebben, want ze waren met duizenden! :)
Maar aangezien de meeste tuners niet door de hoofdingang kwamen en dus ons tasje zijn misgelopen, wil ik jullie best helpen hoor!
Weet niet of het de bedoeling is, maar de code is voor iedereen gelijk, dus waarom zou het inderdaad niet gewoon op het forum gezet worden, zodat iedereen blij is! ;)

Mag ik?

Devils Child
5 May 2009, 13:43
Owh nou als ieder dezelfde code heeft val ik wel af, want ik had wel maar mijn vriend niet :rolleyes:

Patricia
5 May 2009, 13:44
Dan valt er dus niemand af... Iedereen kan met dezelfde code inloggen!
Op elke flyer stond dezelfde code... :D

Devils Child
5 May 2009, 14:02
Nee ik bedoel dan val ik wel af van de mensen die een flyer wil :p want ik heb er 1 gekregen. Dus ik kan de kaarten dan gewoon bestellen voor ons 2en :D
Maar voor de rest, tsja ben ook wel bereid om het in een pbtje te sturen wat de code is ofzo. Of wat patricia zegt gewoon kenbaar maken.

Patricia
5 May 2009, 14:05
Als jij de flyer met de code hebt kun je zelfs 19 kaarten bestellen in één keer!
Dus dan heb je toch mooi die tientjes in de zak gestoken! ;)

Vind inderdaad dat die code gewoon hier neergezet kan worden, ben je in een klap van een hoop gezeur af!

Cougar-driver
5 May 2009, 14:24
Ik hou me aanbevolen voor die code ;):D

Devils Child
5 May 2009, 14:42
Moet je ff wachten tot ik thuis ben :p

Cougar-driver
5 May 2009, 14:45
Moet je ff wachten tot ik thuis ben :p

Dat beetje geduld heb ik wel hoor ;)

206 rms
5 May 2009, 15:07
krijgt iedereen nu een code dan?:confused:

Golf4Girl
5 May 2009, 15:08
ik wil hem ook :):):)

206 rms
5 May 2009, 15:10
ik wil hem ook :):):)

ja ik ook wie niet:D

Patricia
5 May 2009, 15:26
Nou dan weet ik het makkelijk gemaakt voor iedereen...

Code = automania402

That's all! Succes iedereen! :D

Let op: code voor korting is geldig tot en met woensdag 13 mei as.

206 rms
5 May 2009, 15:29
hartstikke bedankt:D:D:D:D:D xx xx xx xx xx

Devils Child
5 May 2009, 15:42
haha kijk ja ik heb hem niet zo goed bestudeerd dat ik hem uit me hoofd wist. :D

Maar nu is iedereen blij, want laten we eerlijk wezen een 10tje is toch een 10tje en zeker als je meerdere kaarten moet betalen. (tsja hollander ik weet het) :cool:

Simone
5 May 2009, 15:43
Ohjee, een middagje vervelen op kantoor:

http://automania-outdoor.hyves.nl/

Cougar-driver
5 May 2009, 17:37
THNX voor de code :D

honda gek
5 May 2009, 18:35
ind bedankt scheeld wel weer 10 euro:D aan bier en ete daar:D

206 rms
7 May 2009, 17:03
waneer krijg je de bandjes, ik heb de tickets uitgeprint. worden ze opgestuurt? of krijg je ze daar pas tegen inlevering van deze papieren. vorig jaar had ik volgens mij niet zulke tickets.

trippertjuhh
8 May 2009, 13:41
hoe zit het trouwens als je met die code tickets besteld, je kan niet je club invullen..

Ice_Princess
8 May 2009, 13:44
Voor zover ik weet moet de voorzitter van je club de paddockkaarten aanvragen zodat je bij je eigen club komt te staan, je hebt nu alleen de toegangskaart voor jezelf besteld.

trippertjuhh
8 May 2009, 13:51
keej weet ik genoeg,
thnx voor de snelle reactie :D

exclusive dinkytoy
8 May 2009, 19:30
is dr al een tipje van de sluier wat betreft de dj's die gaan draaien??wat er nu op t net staat is nou niet bepaald wat we gewend zijn....electro/apresski:eek:

NOTORIOU$
8 May 2009, 20:30
is dr al een tipje van de sluier wat betreft de dj's die gaan draaien??wat er nu op t net staat is nou niet bepaald wat we gewend zijn....electro/apresski:eek:

niet goed gelezen komt speciale hardcore tent voor jou:

http://www.geekologie.com/2007/06/25/car-tent-04.jpg

word een beetje passen meten maar zij ligt vast klaar:D

MINDstorm
8 May 2009, 22:11

nou ja, ik hoop toch stiekum dat brian mij weer uitnodigt om tedraaien :D dan komen de hardere stylen wel langs.

maar op elektro shit ken je ook prima hijen ben ik vorig jaar achter gekomen haha, alleen dan in slowmotion.

Sjors88
8 May 2009, 22:26
Dit jaar voor het eerste zelf met de auto :D

tuning-freak
9 May 2009, 18:45
Ik kan nergens die kortings code invullen, weten jullie dat?

honda gek
9 May 2009, 19:23
http://www.automania-outdoor.nl/nl/home/show/251
dan deze pagina

Pinball
10 May 2009, 12:11
wij zijn natuurlijk ook weer van de partij ..
word alweer ons 4de jaar met de club
en we hebben er zin in :)

seat-rider
10 May 2009, 12:57
Wij zijn er ook bij!!! Voor het 2de jaar.

Xplosion Car Tuners

www.xct.hyves.nl

Leonardo
10 May 2009, 14:18
Benassi-Tuning is uiteraard ook weer aanwezig!
Kijken of we het weer zo gek kunnen maken als vorig jaar... Of misschien nog wel beter :D

huugie-fanaticstyling
10 May 2009, 22:11
fanatic styling is er ook word weer mooi gek lang weekend

Acinony
13 May 2009, 14:54
Wanneer komt nou die site online waar je kan kiezen waar je wilt staan ?
Zou toch al vorige week zijn, of ben ik gewoon met me neus aan het kijken..... :o

Devils Child
13 May 2009, 15:13
?? gaat die site komen dan?
Is het niet meer als voorgaande jaren dan? voorkeur uitspreken bij aanmelding en dan zien waar je terecht komt?

Brian
13 May 2009, 16:51
Wij maken wel de indeling van de plattegrond.

General
13 May 2009, 16:54
Gooi dan meteen je mailbox leeg ;-)

Cougar-driver
13 May 2009, 21:58
"Vriendenclub" TEAM013 en Carplace Tuning Team zijn ook zeker weer van de partij....vorig jaar een te gek weekend gehad.....hopelijk dit jaar nog veel beter :D

206 rms
14 May 2009, 16:22
ben benieuwd naar de plattegrond.

en ook of er geen rellen komen. door de alcohol:(

General
14 May 2009, 17:02
ben benieuwd naar de plattegrond.

en ook of er geen rellen komen. door de alcohol:(
Kansloze opmerking... :(
Ik ben meer benieuwd of extra gezelligheid gaat komen. door de alcohol :p

Willen de heren van 402events zo vriendelijk zijn een keertje te reageren op mails (en indien er wordt gereageerd VOLLEDIG te zijn in hun reactie) ;)

Simone
14 May 2009, 17:31
Huh, ja idd een rare opmerking. Er lopen genoeg mensen van de organisatie en de beveiliging om alles zo goed mogelijk in de hand te houden. Eventuele kans op.. houd je altijd..

Devils Child
14 May 2009, 17:36
maar de eventuele kans op... hoef je niet voor naar automania. die kans heb je bij wijze van op straat al.

We gaan er gewoon met ze alle een leuk en gezelig event van maken :cool:

kaarten gekocht, helemaal in de mood!

maare inderdaad de mailtjes mogen idd wel beantwoord worden.......

Brian
15 May 2009, 13:41
We zitten vanaf vandaag het hele weekend op Truckspower Festival en 3 dagen later Motorday en om het erger te maken is vandaag deadline magazine dus excuses dat de mailtjes wat later beantwoord worden....

Om maar even in de stemming te komen:
Ruim 200 best of foto's van de afgelopen jaren
http://www.automania-outdoor.nl/nl/photos/show/289/29/automania.html

jelle1982
15 May 2009, 14:30
met peace in the mind naar daar en met peace in the mind terug naar huis zou ik zeggen:D:D:p

StreetGasm Maus
15 May 2009, 14:32
StreetGasm is misschien ook aanwezig, ik ben er nog niet helemaal over uit.

206 rms
15 May 2009, 16:04

Willen de heren van 402events zo vriendelijk zijn een keertje te reageren op mails (en indien er wordt gereageerd VOLLEDIG te zijn in hun reactie) ;)

hoezoow kansloos??????????

vorig jaar stond er vlak bij ons een groep met geen verbouwde auto,s.
lkkr te zuipen en te rellen. wat is dan kansloos? mijn opmerking of dat gedrag van mensen die geen respect hebben voor de spullen die daar staan!

Simone
15 May 2009, 16:23
Rotte appels heb je altijd. Op elk veld staat 24 uur een steward die je kan helpen met eventuele problemen op dat veld.

hol007
17 May 2009, 14:07
ik zeg maar zo gezeligheid boven alles en we gaan het weer erg gezellig maken met zijn alle ik heb er zin in

Turbowizard
17 May 2009, 15:27

+ 1 , idd een duidelijke mail terug zou handig zijn.

Ik probeer onze club nu al een maand aan te melden maar nog steeds zonder succes. eerst mailde ik en moest ik aantallen geven , snel gekeken wie wel en niet ging , na een paar dagen wist ik de aantallen en ging ik weer mailen met deze aantallen. Toen kreeg ik een mail terug : kan niet meer via de mail alleen via automaxx.nl login en kaarten bestellen kiezen ... oke ik gedaan als ik op kaarten bestellen druk was het veld zwart .. weer gemaild. Er zaten nog kinderziektes in ik moest wachten tot vrijdag .. oke ... nu is het zondag en bij kaarten bestellen kan ik nog niets , er staat alleen een tekst :

Hier kun je individuele autokaarten bestellen (dus als je zelf mee wilt doen aan een programmaonderdeel, of je auto op het evenemententerrein wilt zetten). Je kunt per onderdeel 1 autokaart bestellen. Uiteraard is het wel mogelijk om je voor meerdere onderdelen op te geven.

Let op: je kunt momenteel alleen nog autokaarten via dit systeem bestellen. Entreekaarten kun je via de reguliere voorverkoop (www.telegraaftickets.nl) of ter plaatse kopen.

kan ik 1 kaart bestellen per onderdeel ? ik dacht zoals toen in de vergadering besproken dat de voorzitter elke dag de aantallen kan veranderen maar kan dat als ik maar 1 kaart kan bestellen ??????? ik snap er nu werkelijk niets meer van.

Ook probeerde ik kaarten te bestellen via 402events en dan staat er :

HOE GAAT HET BESTELLEN VOOR AUTOCLUBS?

Als je lid bent van een club, dienen de clubleden hun eigen campingtickets te bestellen. Je kunt hierover meer lezen onder

CLUBS

dus ik klik op clubs en dan krijg ik

Hoe gaat dat precies?

Eerst bestel je met je club campingtickets. Dit kan via Tickets. Als je dit hebt gedaan, dan is de kans groot dat jullie verspreid over het terrein komen te staan, tenzij je je club apart aanmeld voor standruimte.

ik word dus weer terug gestuurd naar Tickets , zo blijf ik klikken. Vorig jaar kon je kaarten bestellen , je club naam opgeven en klaar maar ik heb geen idee waar ik kaarten moet bestellen. Onderaan staan de link online bestellen en dan ga ik naar de telegraaf site , daar kan ik wel me kaarten bestellen maar geen club naam selecteren of zo ... en zoals op automania site staat :

Als je kaarten hebt besteld, dan is de kans groot dat jullie verspreid over het terrein komen te staan, tenzij je je club apart aanmeld voor standruimte

hoe moet ik dan een standruimte aanvragen want via mail en de site kan het blijkbaar niet meer.

Kan iemand wat duidelijkheid geven of een link naar waar wel info staat hierover. Vroeger was het makkelijker. Mailen met de aantallen , campingkaarten online bestellen , club invoeren , al onze leden deden dit en klaar ,,, je stond er. wat een gedoe nu allemaal zeg.

Ik heb weer gemaild , hopen op een wat duidelijker antwoord.

LucazzMidlands
17 May 2009, 15:45
ik heb ook een mail gestuurd maar kreeg ook niks terug..

moet wel zeggen dat brian op expo al tegen mij zei
en ik quot:
ik kan me mailbox niet bijhouden!!!!!

daarom heeft brian soms wel is van die kale plekken op ze kop dat komt daardoor dus!!!
hij trekt ze haren uit ze koppie!!!

General
17 May 2009, 16:08
+ 1 , idd een duidelijke mail terug zou handig zijn.

Ik probeer onze club nu al een maand aan te melden maar nog steeds zonder succes. eerst mailde ik en moest ik aantallen geven , snel gekeken wie wel en niet ging , na een paar dagen wist ik de aantallen en ging ik weer mailen met deze aantallen. Toen kreeg ik een mail terug : kan niet meer via de mail alleen via automaxx.nl login en kaarten bestellen kiezen ... oke ik gedaan als ik op kaarten bestellen druk was het veld zwart .. weer gemaild. Er zaten nog kinderziektes in ik moest wachten tot vrijdag .. oke ... nu is het zondag en bij kaarten bestellen kan ik nog niets , er staat alleen een tekst :

Hier kun je individuele autokaarten bestellen (dus als je zelf mee wilt doen aan een programmaonderdeel, of je auto op het evenemententerrein wilt zetten). Je kunt per onderdeel 1 autokaart bestellen. Uiteraard is het wel mogelijk om je voor meerdere onderdelen op te geven.

Let op: je kunt momenteel alleen nog autokaarten via dit systeem bestellen. Entreekaarten kun je via de reguliere voorverkoop (www.telegraaftickets.nl) of ter plaatse kopen.

kan ik 1 kaart bestellen per onderdeel ? ik dacht zoals toen in de vergadering besproken dat de voorzitter elke dag de aantallen kan veranderen maar kan dat als ik maar 1 kaart kan bestellen ??????? ik snap er nu werkelijk niets meer van.

Ook probeerde ik kaarten te bestellen via 402events en dan staat er :

HOE GAAT HET BESTELLEN VOOR AUTOCLUBS?

Als je lid bent van een club, dienen de clubleden hun eigen campingtickets te bestellen. Je kunt hierover meer lezen onder

CLUBS

dus ik klik op clubs en dan krijg ik

Hoe gaat dat precies?

Eerst bestel je met je club campingtickets. Dit kan via Tickets. Als je dit hebt gedaan, dan is de kans groot dat jullie verspreid over het terrein komen te staan, tenzij je je club apart aanmeld voor standruimte.

ik word dus weer terug gestuurd naar Tickets , zo blijf ik klikken. Vorig jaar kon je kaarten bestellen , je club naam opgeven en klaar maar ik heb geen idee waar ik kaarten moet bestellen. Onderaan staan de link online bestellen en dan ga ik naar de telegraaf site , daar kan ik wel me kaarten bestellen maar geen club naam selecteren of zo ... en zoals op automania site staat :

Als je kaarten hebt besteld, dan is de kans groot dat jullie verspreid over het terrein komen te staan, tenzij je je club apart aanmeld voor standruimte

hoe moet ik dan een standruimte aanvragen want via mail en de site kan het blijkbaar niet meer.

Kan iemand wat duidelijkheid geven of een link naar waar wel info staat hierover. Vroeger was het makkelijker. Mailen met de aantallen , campingkaarten online bestellen , club invoeren , al onze leden deden dit en klaar ,,, je stond er. wat een gedoe nu allemaal zeg.

Ik heb weer gemaild , hopen op een wat duidelijker antwoord.Dat is dus ook precies mijn probleem.
Daar komt bij dat onze "clubstand" waarschijnlijk ook audio wedstrijden/metingen/demonstraties gaat verzorgen (zoals we van voorgaande jaren gewend zijn van de Pioneer Eargasm en dergelijke) maar als ik niet weet waar we aan toe zijn kan ik natuurlijk ook niets regelen...

Midland Tuning Projects
17 May 2009, 19:00
ook ik heb dit probleem en dit allemaal 6 weken voor automania...
beetje laat vind ik het om de kaartverkoop en clubaanmelding door de war te gooien:confused:
hopen dat ze het nog even duidelijker gaan maken...

Turbowizard
17 May 2009, 21:14
ook ik heb dit probleem en dit allemaal 6 weken voor automania...
beetje laat vind ik het om de kaartverkoop en clubaanmelding door de war te gooien:confused:
hopen dat ze het nog even duidelijker gaan maken...

idd. ik snap ook niet dat ze nu al helemaal rekenen op een systeem waarbij ze zelf aangeven dat er nog kinderziektes in zitten. Is het niet verstandiger om dit pas te doen als alle kinderziektes eruit zijn , pas als het helemaal goed werkt , en iedereen informatie heeft over hoe het werkt. Doe dan in ieder geval dat je tot die tijd ook kan mailen als het niet lukt. Ik heb het geprobeerd maar kreeg elke x halve antwoorden terug. Ik heb vandaag weer gemaild. hopen dat ik morgen wel een beetje duidelijk mailtje terug krijg want we zijn druk bezig met ons thema en met atributen maja heeft dat zin ???

ben blij dat in niet de enige ben ...

Hansburger
17 May 2009, 22:54
Volgens mij zijn ze dit weekend op Zandvoort geweest voor dat truck evenement. Reaties zullen van de week wel komen neem ik aan.

General
18 May 2009, 00:11
Volgens mij zijn ze dit weekend op Zandvoort geweest voor dat truck evenement. Reaties zullen van de week wel komen neem ik aan.
Dat weten we ;)
We zitten vanaf vandaag het hele weekend op Truckspower Festival en 3 dagen later Motorday en om het erger te maken is vandaag deadline magazine dus excuses dat de mailtjes wat later beantwoord worden....

Maar ik wacht al enkele WEKEN op een volledige reactie.:(

Moar ginne stres...
We zullen er zowiezo zijn. :p

LucazzMidlands
18 May 2009, 00:14
we to!!!!!!!!!!!

Hansburger
18 May 2009, 10:09
Hehe. Gin stress!! :p

Brian
18 May 2009, 15:32
Maar ik wacht al enkele WEKEN op een volledige reactie.:(

Je weet ook ons nummer toch?
Bel anders even zou ik zeggen 0168-384080.
Ik heb namelijk geen mail meer van jou die open staan.
Ik heb wel wat zaken uitgezet.
we to!!!!!!!!!!!
Eind vorige week heb jij mij gemaild, ff relaxt dus :p
We hebben trucks gehad en donderdag Motorday dus zijn ff met andere zaken bezig.

Daarnaast zijn wij ook druk bezig met het nieuwe systeem en worden alle clubs vandaag of morgen gemaild. Wij zijn ook de bugs uit de website aan het laten halen zodat elke club voorzitter zijn kaarten kan bestellen.

StreetGasm Maus
18 May 2009, 15:46
ik wilde me aanmelden als voorzitter van mijn eigen club, maar dat ging niet hahah dus sta nu niet als voorzitter van mijn eigen team !

geen idee hoe dat mogelijk is hoor :(

zie je op motorday wel ff brian !!

jelle1982
18 May 2009, 16:01
onze voorzitter had even gebeld voor onze clubstand, die mevrouw aan de telefoon heeft alles netjes in orde gebracht (hopelijk:p ) zou dus in orde moeten zijn :D

LucazzMidlands
18 May 2009, 19:00
brian ik doe rustig ik zei we to met de bedoeling we hebben er zin in!!!!!!!

Midland Tuning Projects
18 May 2009, 23:54
na een aantal mailtjes is het nu ook eindelijk duidelijk voor mij...
ik hoop dat het nu in orde is:p

ff registreren op automaxx.nl en je club aanmelden als voorzitter zijnde dan wachten op bevestigingsmail...
daarna ff activeren via de mail, vervolgens ga je na het inloggen naar ''mijn dashboard'' waar je de autokaarten kunt bestellen.. aldus de clubaanmelding...
verder bericht hierover krijg je tot 2 weken voor het evenement...

grtz

Turbowizard
19 May 2009, 21:48
volgens mij is het gelukt. Ik heb onze aantallen opgegeven via mijn dashboard.
Ik kan alleen maar 1 x een aantal invullen en op vrijdag staan we met minder auto s dan zaterdag en zondag dus ik hoop niet dat ze vrijdag de aantallen tellen

Barry
19 May 2009, 21:50
Hopelijk even tof als vorig jaar. Wij komen ook +/- 30 pers en 15 wagens. Grtz Bart

Brian
20 May 2009, 14:34
volgens mij is het gelukt. Ik heb onze aantallen opgegeven via mijn dashboard.
Ik kan alleen maar 1 x een aantal invullen en op vrijdag staan we met minder auto s dan zaterdag en zondag dus ik hoop niet dat ze vrijdag de aantallen tellen
De aantallen worden zaterdag na gelopen.

Jopie89
20 May 2009, 15:05
Team Kick It Up (Stadskanaal) is voorhet eerst ook met auto's aanwezig. We zijn al wel eens een dag zeg maar geweest, maar nooit 3-4 dagen. Zin in, lijkt me super leuk en de clubleden hebben er ook mega veel zin in. Als we al die opgeboude blijdschap in die 4 dagen eruit mogen knallen, dan gaan eht nog heel gezellige dagen worden!!

vw roadwarrior
20 May 2009, 19:48
kick it up?

Nooit van gehoord.

Woon vlak bij jullie en heb een aantal leden in stadskanaal rijden,maar nog nooit van kick it up gehoord

Dex
20 May 2009, 20:16
ik ga proberen mijn auto af te krijgen voor summer :x

Carbabe
20 May 2009, 23:06
Fearless zal hier ook weer de boel op zn kop zetten....

like usual haha

Gwendy
21 May 2009, 00:18
Ik heb nog geen mail gehad of onze club geactiveerd is of niet. We staan al 5 jaar op Automaxx, dus ik zou wel heel graag weer kaarten willen bestellen voor onze club.

Freekenstein
21 May 2009, 00:56
wel via de website een kaart besteld, alleen een link gemaild gekregen die niet werkt :(

Zal morgen Diede wel even een mailtje sturen

MINDstorm
21 May 2009, 01:08
denk dat ik maar een paar weken voor summer kaarten ga bestellen, dan werkt het allemaal gewoon goed:D

wordt weer 1 groot feest, 3 dagen gek doen, en 1 dag ontnuchteren om zondag weer "fris" naar huis tegaan.

ben benieuwt of er weer summer radio is en wat de party area lineup is ;)

vanGils
21 May 2009, 10:48
JappaTuning is ook weer van de partij.

Simone
22 May 2009, 10:14
Jaa, dat word gezellig! Grappig om te zien dat iedereen al flink aan het stressen is voor Summer. Ben benieuwd hoe de clubstands eruit komen te zien! Dat beloofd veel goeds!

nakeddotz
22 May 2009, 10:45
ghehehe,

Heb er ZIN in.

greetzzz

Turbowizard
22 May 2009, 11:44
mega veel zin in en druk bezig met ons thema. Helaas kwam ik er net achter dat vorig jaar een club het zelfde thema had. Maja we hebben nu al dingen aangeschaft dus we gaan er wel mee door en maar hopen dat niemand ons dan een naaaper vind en hopelijk vergeeft die club ons haha

Wel jammer als je iets bedenkt en iemand heeft het zelfde zonder dat je dat ooit wist maja zo gaat het tuning ook wel eens. ik kocht voor me sol carbon spiegels die toen nog niemand had , anderhalf jaar later toen me auto gespoten werd en de spiegels erop gingen waren er al sols in nederland en belgie die dat ook hadden. Ken je niet weten he , maar wel kut dat het dan lijkt alsof je het idee van iemand pikt.

StreetGasm Maus
22 May 2009, 13:00
maak je niet druk joh!

elk thema is immers al weleens aangekaart!
als jij het op je eigen manier neerzet is dan geen naaapen hoor gappie

Devils Child
22 May 2009, 13:09
idd niet zo druk maken ;)

zit altijd wel IETS anders, aangezien iedereen weer een hele andere club is met andere mensen. Dus idee hetzelfde maar toch net anders ;)

Turbowizard
22 May 2009, 13:12
Thnx voor de reactie s ! ik zat er wel een beetje mee haha

pinkeltje
23 May 2009, 08:07
wij staan er ook van car power holland
dit jaar ook weer met een stand-aankleding dit jaar heel wat anders en veel groter.

wij hebben er zin in

Mustang65
24 May 2009, 17:20
Wij gaan dit jaar ook weer ! Enorm veel zin in :)

206 rms
26 May 2009, 16:10
ben heel erg benieuwd naar de plattegrond:D

enig iedee waneer die bekent word gemaakt;)

kan niet wachten tot het zover is. de 2e auto komt volgende week terug van de spuiter. dus ff lkkr showen:D

Devils Child
26 May 2009, 17:26
waarschijnlijk zoals het jaar na jaar gaat..

1 of 2 weken voor het event ;)

Pink Cutie
26 May 2009, 17:57
Heb er ook al onwijs veel zin in! :D Hebben een erg leuk thema bedacht (vind ik :D) en heb al e.e.a. ervoor aangeschaft! :) Ben ook wel erg benieuwd naar de plattegrond...:cool:

Gwendy
26 May 2009, 18:55
Yeeeaah :D Kaarten voor de club zijn besteld. De Northern Xclusives zijn ook weer van de partij!!

dr jones
26 May 2009, 21:57
de mysticriders zijn er ook weer bij we gaan zekers onze titel van beste clubstand verdedigen we hebben ook al een heel leuk thema in gedachte maar dat blijft geheim

heb er echt onweis veel zin in

groetjes dr jones

dennispolo
27 May 2009, 08:38
tuning freaks dronten is er zoals alle jaren ook weer bij.

Crama
27 May 2009, 12:03
Tuning-Fever is er dit jaar ook weer bij, hebben er zin in!!

greenwhitecivic
27 May 2009, 12:22
zeker aanwezig met nieuw team allemaal welkom om te komen kijken op de stand:D

Cleaned bravo
28 May 2009, 05:08
Qualitytuningclub zal ook aanwezig zijn met ongeveer 10 autos we hebben er ook volop zin in :D tot dan

Mxs-Tuner
28 May 2009, 16:00
wat hebben we er zin in !

Daklooz
28 May 2009, 19:12
Hier ben ik oook gelukkig weer bij ;) samen met www.westlandtuners.nl

dr jones
28 May 2009, 23:37
ja jongends nog 1 maandje wachten :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

groetjes dr jones

Mr.xplode
28 May 2009, 23:42
Redwire skipt deze editie voor een duits feestje :D

StreetGasm Maus
29 May 2009, 10:31
Ook StreetGasm is aanwezig !

General
29 May 2009, 19:30
Geen reacties op mail...
Geen reacties op PBtjes...
Misschien toch een reactie via het forum..?
402events, doe nou eens als een echte professionele organisatie en reageer eens op mijn vragen!
Ook ik moet het een en ander regelen wil ik het goed georganiseerd krijgen!
Ik krijg steeds meer het idee dat jullie naar elkaar verwijzen maar geen idee hebben waar iedereen zich mee bezig houdt... :-(

Naar aanleiding van jullie verzoek:
Wordt er nog steeds van me verwacht dat ik tesamen met EMMA een audio veld op zet met demo auto's en de mogelijkheid tot (dB's) meten voor iedere AMganger. (en die special act)
...
Of moet ik gewoon een klein clubveldje aanvragen?

206 rms
30 May 2009, 20:50
db drags moeten er zijn:eek: niet voor niks 4e woofer aan het inbouwen:D

knallen word het het weekend.

Patrick
30 May 2009, 23:27
@general: ik weet niet wie je een mail hebt gestuurd, maar doe dat eens aan brian@402events.com. Let echter op, de kans is groot dat het langer dan een week duurt voordat je wat hoort want Brian is het grootste deel van aankomende week niet op kantoor. Dit ivm Concorso Italiano en later DHB in Denemarken.

Pinball
31 May 2009, 00:19
ik zeg: DB-drag moet er wel zijn,,, :)

General
31 May 2009, 10:36
@general: ik weet niet wie je een mail hebt gestuurd, maar doe dat eens aan brian@402events.com. Let echter op, de kans is groot dat het langer dan een week duurt voordat je wat hoort want Brian is het grootste deel van aankomende week niet op kantoor. Dit ivm Concorso Italiano en later DHB in Denemarken.

Dat heb ik dus al verscheidene malen gedaan....

Pinball
31 May 2009, 11:45
doe je best General.. Desnoods slaap je voor zijn deur :)
ik ben er bij met de drag :)
Gr pinny

206 rms
31 May 2009, 18:14
maak een groot spandoek :D:D en wie weet ;)

Devils Child
1 June 2009, 11:57
ga ze anders telefonisch stalken :p

Little_Jay
1 June 2009, 12:25
gaat de goede kant uit
damn heb al vrij geregeld:P:P
kan echt nie wachten man damn
echt kk fckng zin in :P:P:P:P
kijk hier echt een heel jaar naar uit
der word gebilraped als nooit van te voren
ik zal zovast al een nieuwe atractie voor cono renick verzinnen haha
een nieuwe ja unieke BODYMANN the ride videoclip
spectaculairder dan ooit dit mag je niet missen
ps ben nog wel op zoek naar figuranten die als ZWERVER willen figureren
aanmeldingen worden later door mij of renick persoonlijk benahndeld:P
en tevens zal ik even de ultime collectie van BODYMANN actie figuren uit de kast halen
dit is inmiddels echt een uniek collecters item
binnen 2 weken verwacht ik ook BODYMANN de zwerver actie figuren incluzief bij behorend winkelwagentje en sterke drank in kartonnen zak
laat staan dat we daar ook de ultieme BODYMANN workout 2009 zullen gaan presenteren

damn word nu al crazy

Little_Jay
1 June 2009, 12:26
dus alle ben je in het bezit van een waterdichte kartonnen doos en een jutte zak
schroom je dan niet meld je aan bij 1 van de members van de film crew
de eerst 5 echte wanne be zwervers krijgen van ons een unieke streetgasm kartonnen zak met drankfles erin
zodat je nooit meer zonder zak ergens naar toe moet om je drank in te verstoppen
dus zwervers en zwerverinnen
meld je aan voor deze unieke ervaring
als dank krijgt men een geheel verzorgde inwendige massage (inwendige stokslagen) van DE renick balhaar ja mensen speciaal voor jullie is de ultieme zwerver bij ons neergestreken ook beter bekend als hoofdrol speler in bodymann the ride 2008 op summer edition
dit is voor jong en oud een hele intense verschijning en waarschijnlijk
een aanbod die je maar once in a life time krijgt
dus mensen wees er snel bij want leeg is leeg;)

Little_Jay
1 June 2009, 12:32
tevens hebben we voor degene die zich als eerste meld de ultieme pimp bak
deze mag hij kosteloos voor een jaar rijden
http://album.partyflock.nl/66437241.jpg
http://album.partyflock.nl/66437259.jpg
http://album.partyflock.nl/66437277.jpg

niemand zal waarschijnlijk mijn ber snappen haha;)
maare ius wel lachen :P
heb der echt zin in
gr Jay

Radinov
1 June 2009, 12:45
haha mafkees

dubs
1 June 2009, 13:01
lol :D:D:D

RUBBERBURNER
1 June 2009, 13:33
:D:D:D

HEHEHEHEHE :rolleyes:

206 rms
1 June 2009, 15:28
lol :D

maarre weet iemand of je donderdag volle snelheid naar je plek kan gaan rijden. of moet eerst het ene veld vol en dan het andere veld?

en dan bedoel ik als je zonder club komt. aangezien wij al een plek op het oog;) hebben.

scoop
1 June 2009, 19:14
ja volgens mij is het donderdags gewoon rustig binnen stromen maar weet nie zeker.
ik heb er ook zooooo zin in man,,, half jaar van te voren al vrijgevraagd en me auto is ook heel anders als vorig jaar dus kan niet op de pret. lekker house savonds partyzone en heel dag bruinbakken heeeeerlijkkkk zie jullie daar in WALIBI

LucazzMidlands
2 June 2009, 01:07
heb net 2 kaarte besteld!!!

voor moi en t vrouwtje
heb er zin annnn!!!!!!!!!

jelle1982
2 June 2009, 02:00
wat een pimp bak zeg :D

Simone
3 June 2009, 10:20
Hahah Jur, ookal snapt niemand je, het staat toch voor de lol van Summer.. Dan begrijpen meer mensen je rond een uurtje of 2 's nachts ook niet :D:D

Ik heb er ook zin in! Wordt weer ouderwets gezellig!

Brian
3 June 2009, 11:40
lol :D

maarre weet iemand of je donderdag volle snelheid naar je plek kan gaan rijden. of moet eerst het ene veld vol en dan het andere veld?

en dan bedoel ik als je zonder club komt. aangezien wij al een plek op het oog;) hebben.
De parkeerbeheer verwijst je naar een plek.

dr jones
3 June 2009, 13:11
ken echt niet wachten heb er zoveel zin in gezellig weer 4 dagen 3 dagen vorig jaar was wat minder maar nu weer 4 dat wordt feeeeeeeeeeeeeest ik hoop dat het veld met de verkoopkramen nou ook weer groter is dan vorig jaar

ik sta de dagen te tellen heb er echt zoveel zin in

groetjes dr jones

Ronnie Sterile
3 June 2009, 15:00
Kom waarschijnlijk ook 1 nacht en dag met het vrouwtje en sta bij midlands als sponsor....:cool:

LucazzMidlands
3 June 2009, 15:03
DIK!!! mooi plekje voor je make dannnnn!!!

206 rms
3 June 2009, 19:35
hmmmmmz dan maar hopen op een goede parkeerbeheerder. of ff een omkoopschandaaltje plegen :D

ik heb egt teveel zin erin. kunnen we het niet 2x per jaar doen ;)
hoef je niet zo lang te wachten :)

Giant
3 June 2009, 20:22
Kheb er ook zin an, ff kijke of we weer met de benassi crew een mooie plek kunnen krijgen en dan ff een feessie bouwen, nix mis mee....!!!!

Gwendy
4 June 2009, 16:26
Is er dit jaar nou echt niks te doen in de party area op donderdagavond :( Dat zou wel echt jammer zijn!!

Wij zijn de dagen ook aant aftellen. Inmiddels al met 18 auto's aanwezig :D

Supah
4 June 2009, 16:33
ben er niet bij... ga de zondag op circuit rijden :D

General
4 June 2009, 18:43
De kogel is door de kerk!

Team Goossens presenteerd in samenwerking met EMMA en 402events,
een officiele ESPL wedstrijd tijdens AutoMania 2009

Wedstrijd!
Zaterdag 4 Juli zal de gehele dag in het teken staan van de ENTRY klasses.
Zondag 5 Juli zullen de officiele wedstrijd klasses aan bod komen!

De BUNKER on tour!
Speciaal voor deze gelegenheid zal ik mijn "BUNKER" verplaatsen naar het evenementen terrein, zodat iedereen tijdens dit weekende kan genieten van gezellige audio praat, volslagen onzinnige opmerkingen, een gezellig muziekje en de nodige alcoholische versnaperingen (zelf mee te brengen) [:D]

Meer informatie volgt via de EMMA site www.emmanet.nl

.

206 rms
4 June 2009, 19:19
yessssssssssssssssssssssssssssss ben heel benieuwd kom zekers ff knallen daarzow :D:D:D:D:D:D

ja en waarom is er donderdags niks te doen dan? in de feest erea

gelukkig hebben/nemen we zelf een giga feest tent mee

Car Illusions
5 June 2009, 01:44
hier gaan we wel even kijken, alleen dit jaar niet camperen....eff buurten bij bevriende clubs..

Sjors88
5 June 2009, 09:29
ja en waarom is er donderdags niks te doen dan? in de feest erea

ja zou indd jammer zijn als er de donderdag nog niets te doen is...

206 rms
7 June 2009, 16:51
nog maar eens mijn vraag?

Kom je niet met een autoclub, dan is deze autokaart helaas niet gratis. Deze kost € 5,- per auto ..

wij komen als club maar we staan niet op een clubveld. moeten we dan allemaal alsnog een autokaart kopen.

Devils Child
8 June 2009, 10:58
En nog steeds is 402 events uitgestorven…….bel je op..’ ja moet je mailen’

Mail je….krijg je nooit meer iets terug….

Golf4Girl
8 June 2009, 12:33
idem hier :rolleyes:

Ronniej
8 June 2009, 13:16
idem hier :rolleyes:

Idem hier :p

bakkerdennis
8 June 2009, 18:06
ga voor het eerst sinds dit bestaat er niet naar toe best wel jammer eigenlijk kom alleen zaterdag's ff een kijkje nemen

Jelmer
8 June 2009, 20:52
bakkertje waarom ga jij hier niet naar toe?????????

MINDstorm
8 June 2009, 23:10
denk dat dat komt omdat de heren en dame(s) dit weekend lekker met hun hol in denemarken zaten.

de mail zal deze week wel weer gaan lopen, moet ook wel want het duurt nog maar 4 weken. heb dr iig zin in.

LucazzMidlands
8 June 2009, 23:18
ja ik verwacht ook mail!!

maareh als er niks te doen is op donderdag is er genoeg te feesten ergens anders
]
hhahahahahaha

MINDstorm
8 June 2009, 23:31
tja ik wil zoals voorgaande jaren wel komen draaien op de donderdag, en weet nog wel wat mensen die dat ook wel willen.

ik vind die eclectic bende ook prima hoor als ik een bakkie op heb, maar denk dat er toch heel veel mensen wel wat hardere beats zouden willen horen op de donderdag.

het zal iig jammer zijn als de partytent dicht bleef...

exclusive dinkytoy
8 June 2009, 23:50
tsjah 1 van de redenen dat ik ook nogsteeds geen kaarten heb besteld.
denk dat ik t weer en me zin tegen die tijd wel afwacht dus wie weet haalt iemand me nog wel over...

Holblood
9 June 2009, 00:12
tja ik wil zoals voorgaande jaren wel komen draaien op de donderdag, en weet nog wel wat mensen die dat ook wel willen.

ik vind die eclectic bende ook prima hoor als ik een bakkie op heb, maar denk dat er toch heel veel mensen wel wat hardere beats zouden willen horen op de donderdag.

het zal iig jammer zijn als de partytent dicht bleef...

Je gaat gewoon weer draaien zoals gewoonlijk :D is altijd lekker om te horen :D duss automaxx? :P

Devils Child
9 June 2009, 10:45
inderdaad het is gewoon traditie dat je draait..

Harder is beter! :cool:

Hansburger
9 June 2009, 10:50
Ik heb liever wat house/trance/elektro en dergelijken dan die harde oenkie oenkie. ;)

Devils Child
9 June 2009, 13:43
oke rustig opbouwen en dan hard ? :p

heb mailtje terug, dus denk dat iedereen nu wel gemaild moet worden :D :cool:

Brian
9 June 2009, 18:10
We waren ff slecht bereikbaar omdat wij inderdaad in Denemarken zaten, dan kan je beter mailen! Wil je toch bellen.... Dan mag je het deze week weer proberen 0168-384080.

Ter info... bellen na 17:30 is vaak kansloos ;)

MINDstorm
9 June 2009, 19:12
Ik heb liever wat house/trance/elektro en dergelijken dan die harde oenkie oenkie. ;)

dan kom jij zaterdag helemaal aan je trekken, voor ieder wat wil zeg ik maar.

206 rms
9 June 2009, 21:28
mij maakt het geen bal uit wat er gedraaid word.

als ik maar na 10 uur ergens nog op harde beats los kan gaan :D:D

dus donderdag is er ook miss een feest??????????plzzzzzzzzzzz. haha:D

enne weet niemand iets over die autokaarten :confused:

of ben ik dan zo dom :rolleyes:

swiftycarz
9 June 2009, 23:06

als je als club gaat zijn ze gratis
ga je zonder club zijn ze 5 euro

MINDstorm
10 June 2009, 00:38
ja ik hoef ook niet persee tedraaien ofzo, zolang dr donderdag maar een beetje gestampt kan worden, maar toch lever ik graag mn bijdrage, want heb wat leuk's in gedachten. iig geen nieuwe platen :p

owja @ automaxx crew, aub de zelfde audio install en eind versterker regel figuur als vorig jaar, want het klonk toen echt dik in de tent.

Devils Child
10 June 2009, 11:50
anders zet is we leen charmant muziekje op, op ons veld :rolleyes:

Brian
10 June 2009, 15:47
Wat is de vraag?

@mindstorm, zelfde instalatie enzo
Donderdag gaat de feest tent niet open.

Hansburger
10 June 2009, 16:02
dan kom jij zaterdag helemaal aan je trekken, voor ieder wat wil zeg ik maar.

Komt helemaal goed. ;)

Holblood
10 June 2009, 16:04
ja ik hoef ook niet persee tedraaien ofzo, zolang dr donderdag maar een beetje gestampt kan worden, maar toch lever ik graag mn bijdrage, want heb wat leuk's in gedachten. iig geen nieuwe platen :p

owja @ automaxx crew, aub de zelfde audio install en eind versterker regel figuur als vorig jaar, want het klonk toen echt dik in de tent.

Als jij nou ff je zooi van thuis meeneemt kan je de heledag op de stand draaien :p

bakkerdennis
10 June 2009, 18:10
bakkertje waarom ga jij hier niet naar toe?????????

werk nieuwe baan geen vrij

MINDstorm
10 June 2009, 18:38
Als jij nou ff je zooi van thuis meeneemt kan je de heledag op de stand draaien :p

nee ik ga de hele dag in die snik hitte met een koptelefoon op mn harses staan. dan hoor ik na dat weekend ook niks meer.

maar jammer dat de tent niet open gaat op donderdag:(

ach, dan maar zelf een feesie bouwen @ de stand:)

206 rms
10 June 2009, 19:28
Wat is de vraag?

@mindstorm, zelfde instalatie enzo
Donderdag gaat de feest tent niet open.

nou we zijn niet ingeschreven als club nergens niet.
maar we komen wel elk jaar, maar nog nooit een autokaart hoeven te kopen.

nu mijn vraag moeten wij die ook kopen het gaat om 9 auto,s.
of kunnen we met onze camping tickets gewoon door rijden.

want autokaarten kopen en nog eens aan onderdelen mee doen word een leuk grapje. niet dat we niet komen maar dan staan we niet strax met een bek vol tanden :D:eek::D

Brian
11 June 2009, 16:43
De autokaart is verplicht om het terrein mee op te komen als je in je auto naar binnen wilt ;)
De onderdelen zijn kostenloos.

Jelmer
11 June 2009, 16:49
dan is het goed bakker. beter van je nieuwe baan

mikkel
11 June 2009, 17:08
We hebben er al super zin in :D

En wie mee wil buikglijden is welkom bij underground society stand want daar gaat het weer los met het feest:P

grt zmike

bakkerdennis
11 June 2009, 18:02
De autokaart is verplicht om het terrein mee op te komen als je in je auto naar binnen wilt ;)
De onderdelen zijn kostenloos.

dus als je alleen onderdelen mee neemt mag je gratis naar binnen :D

MINDstorm
11 June 2009, 18:41
zie het al voor me dat er mensen hun auto staan te demonteren voor de poort:p

Brian
11 June 2009, 21:27
dus als je alleen onderdelen mee neemt mag je gratis naar binnen :D
Hoezo? Wil je met je auto komen :D

Big Boss
11 June 2009, 21:28
Hey en komen er dit jaar nog dames in bikini me bus wassen op het terrein want zoja ga ik hem eerst ff goed vies maken ????

exclusive dinkytoy
11 June 2009, 21:56
anders zet is we leen charmant muziekje op, op ons veld :rolleyes:

weet nog wel een mooi nummer van celine dion...

BreeZe
11 June 2009, 22:14
Helaas kan ik hier niet bij zijn toch hoop ik wel een dagje langs te komen om te kijken..

dit wil ik zeker wel een x mee maken een weekend lang!!

NOTORIOU$
11 June 2009, 22:22
zit helaas er voor in saarbrucken op de expo...hoop een dagje langs te mogen komen..hol schijnt zijn buik en bikinilijn te scheren voor dit event om zijn flipje borat pak aan te kunnen doen...dat wil ik niet missen:D

Brian
11 June 2009, 23:09
zit helaas er voor in saarbrucken op de expo...hoop een dagje langs te mogen komen..
Wegblijven jij, er zijn geen bekers te winnen, vieze beker likker :D

MINDstorm
11 June 2009, 23:15
weet nog wel een mooi nummer van celine dion...

nou mevrouw heeft mij vorig jaar in belgie met zo iets op 1.5 meter van mn tent af wakker gemaakt toen ik net een uurtje lag tepitte :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=dCHREIHbXsw&feature=related

Holblood
12 June 2009, 00:20
nou mevrouw heeft mij vorig jaar in belgie met zo iets op 1.5 meter van mn tent af wakker gemaakt toen ik net een uurtje lag tepitte :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=dCHREIHbXsw&feature=related

hahahahaha prachtig was dat! je kwam iig wel je nest uit hahaha :D:D:D