PDA

Volledige versie bekijken : 4 t/m 7 juni DHB 2009 Denemarken

vdw
17 April 2009, 14:14
http://www.vmax.dk/image/104333/0/0/620

Het oude topic is verdwenen en ik kreeg net weer een mail met wat minimale informatie:D

Wat ik tot op heden weet:

Het begint donderdag 4 juni om 12:00
Het eindigd op zondag 7 juni om 16:00

Bij aankomst kan een kaart gekocht worden. Deze kaart kost vanaf donderdag 650 kronen (ongeveer 95 euro) vanaf zaterdag 450 kronen (ongeveer 60 euro)

Deze kaarten geven toegang tot het kampeer/ parkeer gedeelte, de kwart mijl en natuurlijk ook de feesten die 's avonds worden georganiseerd.

Wij gaan op donderdag met een groep vanuit het Noorden van Nederland en vertrekken om 12:30 vanuit de grensovergang bij Nieuweschans.

Hopelijk sluiten er meer Nederlanders die, die kant op gaan. Vanaf Utrecht genomen is dit nog geen 40 kilometer extra! Ik weet niet hoeveel animo er is om in een grote groep te rijden. Het lijkt mij wel het mooiste. Dan kunnen we met zijn allen aankomen in Denemarken.

Mocht er echt een grote groep Nederlanders samen die kant op willen gaan dan gaat er iemand van onze groep voorop rijden en er zal iemand van ons achteraan sluiten zodat er altijd nog gecommuniceerd kan worden tussen voor en achter.

En van te voren zal ik een planning maken met de tussenstops. Welke om de 2 uur zullen zijn. Deze planning enige tijdsplanning zal ik bij vertrek uitdelen. Dus mocht er iets gebeuren waardoor de stoet uit het oog verloren wordt. Kan er altijd worden teruggevallen op de planning

De snelheid houden we dan maximaal op de maximum snelheid. En in Duitsland zal te allen tijde 130 km/u aangehouden worden.

Kijken of we een grote groep Nederlanders hierheen krijgen!

BigSexy
19 April 2009, 22:20
ik ga er even goed overna denken.
het lijkt me wel erg mooi om heen te gaan !

nonsens
20 April 2009, 00:15
Meteen even het lijstje overgezet.

Avonturiers:
- Brian
- Glenn
- Guido
- *Reckless* ??
- Holblood ??
- Megane74
- Devils Child ??
- Nonsens
- Vdw
- VR
- Devil-GTi
- Eddol
- 106rally
-
-
-

Gewoon een zooi porto's meenemen.
Werkt perfect ook naar duitsland met 14 auto's ging het prima.

Ik heb er iig zin in!

Devils Child
20 April 2009, 09:54
Meteen even het lijstje overgezet.

Avonturiers:
- Brian
- Glenn
- Guido
- *Reckless* ??

- Megane74

- Nonsens
- Vdw
- VR
- Devil-GTi
- Eddol
- 106rally
-
-
-

Ben bang dat het er voor ons dit jaar niet in zal zitten :(

*Reckless*
20 April 2009, 12:09
Ze doen hier heel moeilijk om die dagen vrij te krijgen... Doe binnekort nog een poging maar word erg moeilijk helaas
:(

Devils Child
20 April 2009, 12:20
Dan kunne we elkaar de hand schudden, hier ook namelijk.

En om nou voor 2 dagen te gaan vind ik ook weer zo :rolleyes:

MINDstorm
21 April 2009, 00:01
gaat hem idd dit jaar niet worden.

het is gewoon kut dat je de taal niet spreek, al zullen ze dr best engels kunnen.

en zonder tomtom inc de juiste kaarten ga ik dr ook niet aan beginnen, nou weet je zo ie zo nooit waar je beland als je achter mij aan rijd :D

maybe next year.

vdw
21 April 2009, 10:10
In Denemarken spreken ze beter engels dan hier in Nederland. Dus met Engels red je je daar prima.

De weg vinden? Wij vertrekken vanaf grensovergang Nieuweschans op de donderdag. Kan je zo aansluiten!;)

Taal = Geen probleem
Weg vinden = Geen probleem:D

Ik zie over het algemeen niet snel problemen:D

nonsens
22 April 2009, 19:15
@ mindstorm:

Een beetje wat avontuurlijker mag ook wel ;)
Ik heb zelf tomtom dus verdwalen gaan we niet doen (hoogstens verkeerd rijden :D)
De taal boeit me vrij weinig, met handen en voetenwerk kom je ook ver.
Ik ga zelf dit jaar ook nog naar Frankrijk en Duitsland en ben daar de taal ook niet meester.

Ik heb zelf nog een idee voor de mensen die mee gaan naar Denemarken.
Ik wil hooded-sweaters of zip-hoody's gaan bedrukken met een leuke opdruk die ontworpen gaat worden door VR.
Zijn er mensen die hier interesse in hebben?
De prijs zal ongeveer rond de 30euro liggen.
Het hangt ook af van hoeveel afnemers er zullen zijn.

MINDstorm
22 April 2009, 22:59
tja maar ik ben dan altijd bang dat ik jullie kwijt raak haha.

maarja de rest van mn club was ook niet vanplan om tegaan, dus ander keertje mischien.

Eddol
22 April 2009, 23:43
Maarten leuk idee van die sweaters. Hoever van te voren wil je bekijken of het drukken doorgaat etc.? Ik ben er namelijk nog niet helemaal zeker van of ik mee ga, wil wel maar even financien en vrij fixen.

nonsens
22 April 2009, 23:54
2weken van tevoren.

Textiel regelen is max een week (een week speling voor als het niet voorradig is).

vdw
23 April 2009, 10:44
tja maar ik en dan altijd bang dat ik jullie kwijt raak haha.

maarja de rest van mn club was ook niet vanplan om tegaan, dus ander keertje mischien.

Dan heb je nog nooit met ons gereden:D Wij gaan met een groep weg, en komen met een groep aan.

Alleen als er extreme dingen gebeuren willen we de groep nog wel "uit elkaar" laten vallen. Maar er zal niemand alleen komen te staan! We hebben genoeg "pech" gehad met elkaar onderweg van sprintevents af.

Iedereen komt thuis. Hoe laat en wanneer? Dat boeit niet we komen er:rolleyes:

Maarja niets moet natuurlijk. Het gaat ook om je eigen gevoel.

@ Truien zal ik meneer VR ff voor aan de broek trekken.

Brian
5 May 2009, 10:45
Ik zal vandaag iedereen van "mijn" groep ff mailen voor een concreet plan. Ik kom van de week terug met meer informatie.

Brian
12 May 2009, 22:47
Voor als nog ziet het bij ons als volgt uit:
Seat leon TSI: Brian + Guido + Dimitri
Seat Leon FR: Vincent + Patrick
Seat Ibiza: Pieter + Jeffrey + Peter
Ford Mondeo Station: Glenn (onder voorbehoud) + Diede

Brian
25 May 2009, 16:35
Voor de rest van de mannen/vrouwen die naar DHB gaan, met welke wagen gaan jullie?

Brian
26 May 2009, 18:30
Bij deze, ikheb de organisatie gesproken. Alle Nederlanders die zich bij mij registeren hoeven GEEN tickets te bestellen maar krijgen GRATIS entree!

Hoe werkt het? Stuur je voor + achternaam naar mij met als onderwerp DHB.
Neem je een leuke wagen mee, stuur mij dan een foto van de auto mee!

TRAILER 2009: http://www.youtube.com/watch?v=nzfb9QIY3Gs

Eddol
26 May 2009, 21:09
Je hebt PB!

Brian
27 May 2009, 09:41
SVP allemaal mailen naar brian@402events.com

vdw
27 May 2009, 09:42
Hihi dat zei ik toch eddie.

Ach onze lijst komt wel aan

Eddol
27 May 2009, 11:21
Ja, sorry hoor Daan! Maar het stond ook niet in zijn bericht dat het via de mail moest ;) Nouja, prima dat jij het geregeld hebt!

Nitrous
27 May 2009, 11:56
Bij deze, ikheb de organisatie gesproken. Alle Nederlanders die zich bij mij registeren hoeven GEEN tickets te bestellen maar krijgen GRATIS entree!

Hoe werkt het? Stuur je voor + achternaam naar mij met als onderwerp DHB.
Neem je een leuke wagen mee, stuur mij dan een foto van de auto mee!

TRAILER 2009: http://www.youtube.com/watch?v=nzfb9QIY3Gs

Goed geregeld:D

Ik hoop niet dat ze met die tank door het tenten kamp heen crossen:eek:

Brian
27 May 2009, 12:44
Ja, sorry hoor Daan! Maar het stond ook niet in zijn bericht dat het via de mail moest ;)
Stond ook niet dat het via PB moest :D
Ik heb zo hekel aan mijn PB box :mad:

Eddol
27 May 2009, 13:13
Haha, haal het weg van het forum! alleen maar mailen ;) maar ik kon zo snel je e-mail adres niet vinden!

Maar goed geregeld van de organisatie daar, dat ze deze buitenlanders voor niks naar binnen laten! Ook goed voor de promotie!

vdw
27 May 2009, 14:53
Haha, haal het weg van het forum! alleen maar mailen ;) maar ik kon zo snel je e-mail adres niet vinden!

Maar goed geregeld van de organisatie daar, dat ze deze buitenlanders voor niks naar binnen laten! Ook goed voor de promotie!

Kan je beter zeggen goed geregeld van die zuinige nederlanders:eek:

Brian mailen gaan veel sneller. Net zoals ik gisteravond al zei:rolleyes:

Maar ik heb er zin in. Enne onze vertrektijd vanaf Groningen is verplaatst naar 10:30 en 11:00 vanaf de grens, mochten en er nog mensen met ons mee willen rijden!

Hopenlijk komen we de rest van de crew van Brian op de snelweg tegen op de heenweg:rolleyes:

nonsens
27 May 2009, 18:41
God god nu al vertraging? En we zijn niet eens weg!
Je lijkt de NS wel..

Vanuit A'dam zal er geen vertraging zijn naar Grunn ;)

Heb er zin in!

Eddol
28 May 2009, 00:45
Ik heb er ook zin in, wordt leuk ouwehoeren maarten!

vdw
28 May 2009, 09:11
Maarten, Natuurlijk hebben we geen vertraging. Net zoals de NS mag je tot een week vantevoren de vertrektijd vrij aanpassen:eek::rolleyes:

Het gaat er gewoon om dat we langzamer kunnen rijden (Dus meer tijd bij stops:)). Zoals jij in die mail hebt gelezen zie je dat de vertrektijd echt half 11 is in die mail:cool:

Hier stond nog een verouderde tijd.

MAAR ik heb er zin aan:p

Brian
28 May 2009, 10:15
Het gaat er gewoon om dat we langzamer kunnen rijden (Dus meer tijd bij stops:)).
Helemaal verkeerd gedacht, we rijden door duitsland met volle gas en creeeren zo meer stop tijd :D

nonsens
29 May 2009, 01:23
Helemaal verkeerd gedacht, we rijden door duitsland met volle gas en creeeren zo meer stop tijd :D

Kijk deze vind ik leuker :D

Al zal ik niet zo hard gaan met mijn 68pk schoon aan de haak :cool:

Voor verder info, de huidige wisselkoers:
1 Deense kroon = 0,134319925 euro's

vdw
29 May 2009, 09:07

Ja maar, Ja maar, Ja maar mijn snelle polo SDI wil maar 164 op de tom tom:eek:

Dus ik denk dat wij jullie wel voorbij zien vliegen. Ik zeg wel dat we ons netjes aan de snelheid gaan houden, maar we rijden nu met een groep bekenden..... Met onbekenden is het anders. Dus bij ons zal de rechtervoet bij mij ook wel naar beneden gaan:D

Wees gerust maarten je zal niet 130 140 tokkelen door duitsland, maar 150 160 hihi:o

nonsens
29 May 2009, 22:11
O shit!

Dan pak ik nu alvast de 2sec. lijm
De bumpers zullen het vast niet houden met alleen dat dugtape euh tjoeningtape.

vdw
30 May 2009, 09:46
komt wel goed maarten!

We fiksen wel een snelheid zodat jou bumpers blijven zitten... Hihi die tjoeningtape is ook niet alles

Devil-GTi
31 May 2009, 01:37
ik zie nu al op tegen de week erna :D:D

Eddol
2 June 2009, 22:59
Ik weet niet of mensen nog het adres voor de tomtom ofzo willen hebben. Ik heb even contact gehad met iemand van de organisatie..

VANDEL
postcode in Denmark is 7184

23 km from the town of Vejle, and 7 km from the town of Billund

Eddol
3 June 2009, 00:25
Het weer:

donderdag:
http://www.weeronline.nl/karten/FA/0000000004.gif

vrijdag:
http://www.weeronline.nl/karten/FA/0000000005.gif

zaterdag:
http://www.weeronline.nl/karten/FA/0000000006.gif

zondag:
http://www.weeronline.nl/karten/FA/0000000007.gif

MINDstorm
3 June 2009, 00:54
ivm nederland is het best klote weer daaro :)

hoop dat jullie waterdichte tenten hebben.

vdw
3 June 2009, 09:13
hihi 1 iemand neemt zijn "gekke vakantie tent" mee. Die is zeker niet waterdicht:D

Lekker laten wegdrijven, maar hopenlijk blijft het droog. Kou kan je je tegen kleden:eek:

Brian
3 June 2009, 11:59
Ik neem wel een extra trui mee :)
Vanmiddag inpakken en ik ben er klaar voor.
Daniel, jij hebt een mail van mij ontvangen!

vdw
3 June 2009, 12:40
Ik neem wel een extra trui mee :)
Vanmiddag inpakken en ik ben er klaar voor.
Daniel, jij hebt een mail van mij ontvangen!

Niets gezien, waarschijnlijk naar me werkmail gestuurd? KaK net me laptop ingeleverd.

Ik rij wel even langs me werk vanmiddag. Enne Brian als je dit nog leest kan je dit ook naar me prive mail sturen? Die staat in ons mailcontact:rolleyes:

nonsens
3 June 2009, 18:44
Hoppa strakkies auto inladen en morgenochtend gaan met die banaan!

Heb er zin in!!

Eddol
7 June 2009, 21:21
Ik vind mooi! Man o Man, wat een ongekende gaos, geweldig! Die deenen zijn zo gastvrij, en gek in de kop! Ik heb me goed vermaakt!

Kamp Holland was mooi!

Ronniej
7 June 2009, 21:52
Geen foto's ?

Devil-GTi
7 June 2009, 22:44
We zijn allemaal zo brak als een hond die in de wasmachine is geweest, dus fotos komen in de loop van de week..
Het is echt een geweldig weekende geworden, mooie vrouwen, knettergekke lui geweldige feesten! Echt gaaf!

vdw
7 June 2009, 23:35
Een evo die onder de 10 seconden rijdt is de reis alleen al waard.

Wat een fucking geweld op de sprintbaan. Dat is echt niet best. Driften zijn ze ietjes minder goed in heb ik het gevoel.

Verder geniaal feest. Me spullen liggen allemaal nog in de auto. Morgen ga ik kijken of ik een filmpje online kan zetten van een rondje over het terrein rijden

nonsens
8 June 2009, 00:06
Ik zal morgen ook wat foto´s posten :D

Gekkenhuis daar!
Als je klaar was met feesten in de partytent duurde het minimaal nog 2/3uur voordat je bij je tent aankwam aangezien je altijd wel bij een groepje slap lullende denen blijft hangen.

Volgend jaar weer!

DanielSan
8 June 2009, 16:11
Dit was echt een te gek evenement! volgend jaar zeker weer!

White Noise
8 June 2009, 22:32
Zo de Automaxx crew is ook weer heelhuids thuis aangekomen!! Ik ben nog bezig met het selecteren van wat foto's! Maar ik heb wel een heel vet flimpje online gevonden van afgelopen weekend!

http://www.youtube.com/watch?v=EnYbd-h_TzM

White Noise
8 June 2009, 22:46
en nog een!!

http://www.youtube.com/watch?v=ESCR5PnpU_w

nonsens
9 June 2009, 01:44
Zo de Automaxx crew is ook weer heelhuids thuis aangekomen!! Ik ben nog bezig met het selecteren van wat foto's! Maar ik heb wel een heel vet flimpje online gevonden van afgelopen weekend!

http://www.youtube.com/watch?v=EnYbd-h_TzM

Ik weet niet wat hij allemaal aan het doen was tijdens het kijken maar ik word duizelig van die cam..

White Noise
9 June 2009, 02:30
Die had waarschijnlijk net zoveel drank op als wij daar!! ;)

Eddol
9 June 2009, 11:26
Ja, geweldig! Die Denen waren nog stop dronken!

Brian
9 June 2009, 18:14
Zo ook ik ben weer op de helft van mijn mailbox, nog maar 140 mail te gaan, maar wat een weekend hebben wij gehad! Het was wel duidelijk een evenement waar dan ook ALLES back to basic was. 8 douches op 15.000 man kan best, alleen maar dixies... kan best.. iedereen lekker laten burnen heel de tijd.... kan best... Geen stroom.... kan best!... Geen verlichting op het terrein.... Kan best!

Maar gezellig dat we het hebben gehad :D

Vanavond maar eens de foto's uitzoeken!

vdw
9 June 2009, 18:17
vergeet je niet te vertellen dat er totaal geen agressie was en dat de Denen extreem gastvrij waren:D

Ze vonden ons gek dat we daar kwamen, wij vonden hun gek dat ze zoveel voor bier betaalden:eek:

Verder een goede feestent met een goede DJ en leuke stripshows die ik allemaal gemist heb:o

Ik heb een rondje over het terrein gereden daar post ik straks het filmpje van. Dan krijg je een gevoel van hoe groot het is. Rondje camping duurde 20 minuten. Dat heb ik geplakt in 5 minuten ofzo....

nonsens
9 June 2009, 20:07
heeeeeel versneld afgespeeld ;)

White Noise
12 June 2009, 00:08
HIer wat foto's van mijn kant!!

http://www.mijnalbum.nl/Album=FQTUK6CN

Brian
12 June 2009, 00:38
HIer wat foto's van mijn kant!!

http://www.mijnalbum.nl/Album=FQTUK6CN
Ik mis de foto van Legoland :D

Eddol
12 June 2009, 01:05
Leuke plaatjes! Maar hier is natuurlijk nog een ander topic voor. Haha...

(groeten van de man met de foute zonnebril)

White Noise
12 June 2009, 16:48
Die zet ik vanavonf ff in andere map Brian!